Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2002, 20:55
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Wat vinden jullie van Bush?
Hij zit nu al een aardige tijd in z'n tijdelijke woning aan 1600 Pennysylvania Avenue.

Mijn mening: het gaat aardig. Hij is niet echt Republikeins, voor de gemiddelde republican is hij zelfs erg links. Zie de uitingen van zijn achterban, die hem voor verrader van zijn partij heeft uitgemaakt (!!!).

Kortom, Bush is zo slecht nog niet. Natuurlijk had ik liever Al Gore daar gezien, maar met Bush hebben we toch nog geluk. Het hád heel wat erger gekund.

Nu jullie mening over George W. Bush dus...
Advertentie
Oud 12-05-2002, 21:50
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
oorlog in afghanistan: wel oorlog, geen vredesmacht
schopt de hele buitenlandse politiek door de war met zn "axis of evil"
zoekt niet actief naar een oplossing in israel / palestina
negeert europa, VN
handelsoorlog, extra belastingen op staal
starwarsproject, superdure defensie
opschorting kyoto (met dan kaan stff )
__________________
Gatara was here! De W van stampot!

Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 22:32.
Oud 12-05-2002, 22:20
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
slecht, hij heeft maling aan milieu afspraken die door de hele wereld worden gemaakt. Hij heeft maling aan de rest van de wereld (rusland enzo met raketschild, Europa enzo met staal)
betrekt de halve wereld in een oorlog
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Oud 12-05-2002, 22:42
Joepie
Joepie is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Wat vinden jullie van Bush?
Hij zit nu al een aardige tijd in z'n tijdelijke woning aan 1600 Pennysylvania Avenue.

Mijn mening: het gaat aardig. Hij is niet echt Republikeins, voor de gemiddelde republican is hij zelfs erg links.
En "LInks" schijnt dan volgens jou het enige, echte en ware geloof te zijn ........
Dat bovendien de enige en algemene waarheid in pacht heeft.

Vreemd. Als je zo kijkt naar de meer dan 100.000.000 lijken die deze .....eh......heilsleer in de vorige eeuw heeft veroorzaakt.
Maar da's natuurlijk peanuts. Je moet immers iets over hebben voor het scheppen van een bepaald soort heilstaat. Toch ?
Overigens kunnen de tegenwoordige inwoners van de nog overblijvende communistische of Linkse paradijzen (Cuba, Noord-Korea) een aardig boekje open doen over hun "geluk".
Er is alleen een klein probleem: ze mogen hun mond niet opendoen.
Lijkt een héél klein beetje op Nederland. Daar mocht (mag) je ook
niet altijd datgene zeggen wat je denkt.
Krijg je gelijk een paar kogels door je kop.
Op volkomen democratische wijze uiteraard.
Oud 12-05-2002, 23:06
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Hij is niet echt Republikeins, voor de gemiddelde republican is hij zelfs erg links. Zie de uitingen van zijn achterban, die hem voor verrader van zijn partij heeft uitgemaakt (!!!).

Links?! Zelfs voor een republican is hij niet bijster links. En zijn natuurlijk altijd rechtsere republikeinen (zeg maar gerust extreem-rechts), maar daarom is hij nog lang niet links....
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 13-05-2002, 00:03
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Wat vinden jullie van Bush?
Hij zit nu al een aardige tijd in z'n tijdelijke woning aan 1600 Pennysylvania Avenue.

Mijn mening: het gaat aardig. Hij is niet echt Republikeins, voor de gemiddelde republican is hij zelfs erg links. Zie de uitingen van zijn achterban, die hem voor verrader van zijn partij heeft uitgemaakt (!!!).

Kortom, Bush is zo slecht nog niet. Natuurlijk had ik liever Al Gore daar gezien, maar met Bush hebben we toch nog geluk. Het hád heel wat erger gekund.

Nu jullie mening over George W. Bush dus...
Wat bedoel je met: "met Bush hebben we toch nog geluk...." ?
__________________
Me, I always tell the truth... Even when I'm lying...
Oud 13-05-2002, 00:04
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Joostje schreef:
oorlog in afghanistan: wel oorlog, geen vredesmacht
schopt de hele buitenlandse politiek door de war met zn "axis of evil"
zoekt niet actief naar een oplossing in israel / palestina
negeert europa, VN
handelsoorlog, extra belastingen op staal
starwarsproject, superdure defensie
opschorting kyoto (met dan kaan stff )
jup jup !!

verder lijkt hij me niet egt snugger ( as in laag IQ )
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 13-05-2002, 00:05
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Wat vinden jullie van Bush?
Hij zit nu al een aardige tijd in z'n tijdelijke woning aan 1600 Pennysylvania Avenue.

Mijn mening: het gaat aardig. Hij is niet echt Republikeins, voor de gemiddelde republican is hij zelfs erg links. Zie de uitingen van zijn achterban, die hem voor verrader van zijn partij heeft uitgemaakt (!!!).

Kortom, Bush is zo slecht nog niet. Natuurlijk had ik liever Al Gore daar gezien, maar met Bush hebben we toch nog geluk. Het hád heel wat erger gekund.

Nu jullie mening over George W. Bush dus...
noem es argumenten waarom het 'aardig' zou gaan met Bush
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 13-05-2002, 01:06
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Joepie schreef:
Krijg je gelijk een paar kogels door je kop.
Op volkomen democratische wijze uiteraard.
kgeloof niet dat we Volkert democratisch gekozen hadden tot moordenaar van pim

(sorry, kon 't niet laten)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 01:09.
Oud 13-05-2002, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef:
oorlog in afghanistan: wel oorlog, geen vredesmacht
mjah, alle eer voor de vs hè ¬_¬'
schopt de hele buitenlandse politiek door de war met zn "axis of evil"
zit in de familie
zoekt niet actief naar een oplossing in israel / palestina
waatrom zou die aandacht besteden aan zo een klein rotland?
negeert europa, VN
euhm, hij heeft overal schijt aan omdat hij denkt dat ze em toch nix kunnen maken
handelsoorlog, extra belastingen op staal
tja... :rolleyes
starwarsproject, superdure defensie
amerika heeft altijd al ontiegelijk veel uitgegeven aan defensie.... en vind je soms dat die loonsverhjogingen niet hoeven voor militairen?.. zoveel verdien je daar als geewoon soldaat niet hoor (hier ook niet)
opschorting kyoto (met dan kaan stff )
toch wel republikein? als hij zou toezeggen aan kyoto, zou hij veel steun van oliebaronnen enzo verliezen... dat wil die niet... liever de hele aarde naar de kloten met hem als prsident als een schonere planeet met een democraat ofzo (vinden republikeinen bah) als president
Oud 13-05-2002, 12:43
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
Joepie schreef:


En "LInks" schijnt dan volgens jou het enige, echte en ware geloof te zijn ........
Dat bovendien de enige en algemene waarheid in pacht heeft.

Vreemd. Als je zo kijkt naar de meer dan 100.000.000 lijken die deze .....eh......heilsleer in de vorige eeuw heeft veroorzaakt.
Maar da's natuurlijk peanuts. Je moet immers iets over hebben voor het scheppen van een bepaald soort heilstaat. Toch ?
Overigens kunnen de tegenwoordige inwoners van de nog overblijvende communistische of Linkse paradijzen (Cuba, Noord-Korea) een aardig boekje open doen over hun "geluk".
Er is alleen een klein probleem: ze mogen hun mond niet opendoen.
Lijkt een héél klein beetje op Nederland. Daar mocht (mag) je ook
niet altijd datgene zeggen wat je denkt.
Krijg je gelijk een paar kogels door je kop.
Op volkomen democratische wijze uiteraard.

op de 1 of andere manier ga jij er van uit dat zodra iemand het hier over links heeft, dat diegene voor een communistische staat is... wat een gelul!!!! ja ik ben links en ik ben tegen het communisme, volgens mij moet je een beetje leren nuances in je gedachtes aan te brengen!
Oud 13-05-2002, 13:28
meneer G
meneer G is offline
Citaat:
Joostje schreef:
oorlog in afghanistan: wel oorlog, geen vredesmacht
schopt de hele buitenlandse politiek door de war met zn "axis of evil"
zoekt niet actief naar een oplossing in israel / palestina
negeert europa, VN
handelsoorlog, extra belastingen op staal
starwarsproject, superdure defensie
opschorting kyoto (met dan kaan stff )
Daar ben ik het nou helemaal mee eens.
__________________
Hasta la victoria siempre!!!
Oud 13-05-2002, 14:27
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Joepie schreef:
bla over linkse politiek
zullen we het ontopic houden???
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 13-05-2002, 14:30
Lateralus
Avatar van Lateralus
Lateralus is offline
3 woorden: George War Bush...

ik vind hem een slecht politicus om de redenen die Joostje al genoemd heeft.
Oud 13-05-2002, 16:19
Daika
Daika is offline
America is a country.
A country full of people.
People with families
Families with childeren
childeren with a future etc......

Meer inhoudelijke dingen zegt hij niet.
Oh en natuurlijk Peace on earth
Oud 13-05-2002, 16:38
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Joepie schreef:
[B]En "LInks" schijnt dan volgens jou het enige, echte en ware geloof te zijn ........
Dat bovendien de enige en algemene waarheid in pacht heeft.

Vreemd. Als je zo kijkt naar de meer dan 100.000.000 lijken die deze .....eh......heilsleer in de vorige eeuw heeft veroorzaakt.
Maar da's natuurlijk peanuts. Je moet immers iets over hebben voor het scheppen van een bepaald soort heilstaat. Toch ?
Overigens kunnen de tegenwoordige inwoners van de nog overblijvende communistische of Linkse paradijzen (Cuba, Noord-Korea) een aardig boekje open doen over hun "geluk".
Er is alleen een klein probleem: ze mogen hun mond niet opendoen.
Lijkt een héél klein beetje op Nederland. Daar mocht (mag) je ook
niet altijd datgene zeggen wat je denkt.
Krijg je gelijk een paar kogels door je kop.
Op volkomen democratische wijze uiteraard.
Ga jij eigenlijk ooit wel in op wat iemand zegt? Als ik hier op in zou gaan zou dat volgens mij de 21e keer worden dat ik jouw irrationele lulverhalen ontkracht, maar niet één keer heb je het aangedurfd een reactie te geven. Nee, meneer verdwijnt liever voor onbepaalde tijd nadat hij een lulverhaal van hier tot Tokio op heeft gehangen, zodat hij niet iets zinnig hoeft te verdedigen.
En zelfs die verhalen kan hij niet goed afsteken, want het is allemaal een voortdurende herhaling van wat hij al eerder heeft gezegd, ook al hebben ik en anderen daar al regelmatig kanttekeningen bij geplaatst.


Wanneer wordt je eens een volwassen debater?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 13-05-2002, 18:31
Verwijderd
J. Bush regeert.
Oud 13-05-2002, 19:40
ikhebveelschool!
ikhebveelschool! is offline
Ik was tijdens de verkiezingen voor gore maar Bush doet het toto nu toe best wel goed.
Het lijkt mij niet makkelijk de president van Amerika te zijn,iedereen heeft een grote bek maar doe het hem maar eens na!!!
Ads door Google
Oud 13-05-2002, 19:44
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
ikhebveelschool! schreef:
Ik was tijdens de verkiezingen voor gore maar Bush doet het toto nu toe best wel goed.
Het lijkt mij niet makkelijk de president van Amerika te zijn,iedereen heeft een grote bek maar doe het hem maar eens na!!!
wat vind je concreet zo goed aan hem dan?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 13-05-2002, 19:47
see the other side
see the other side is offline
we moeten heel blij zijn met bush want omdat hij zo dom is moet hij alles aan zijn adviseurs vragen
met bijv. clinton nog aan de macht dan was afganistan binnen drie uur naa de aanslag al plat geweest bush heeft eerst nog de hulp van zijn adviseurs in moeten roepen voor datt ie wat ging onder nemen
Oud 13-05-2002, 19:50
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
see the other side schreef:
we moeten heel blij zijn met bush want omdat hij zo dom is moet hij alles aan zijn adviseurs vragen
met bijv. clinton nog aan de macht dan was afganistan binnen drie uur naa de aanslag al plat geweest bush heeft eerst nog de hulp van zijn adviseurs in moeten roepen voor datt ie wat ging onder nemen
nouja clinton overlegde heus ook wel met zn adviseurs. die wat gematigder waren dan die van dhr. bush.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 13-05-2002, 20:15
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Ik heb die Bush al heel lang gevolgd van texas rangers tot gouverneur.
Gast heeft nog nooit een boek gelezen, dankij z'n lieve pa heeft tie een college gehaald heeft coke gesnoven.
Z'n pa heeft em gekroond als directeur van Texas rangers[ Major Leage honkbal club zit fucking fucking veel geld in] Manchester United niet mee te vergelijkbaar.
Heeft die kneus van een Bush bijna de club naar de afgrond gestuurd.
Nou dan ben je dus echt een kneus hoe wil je ooit een club van een miljard bijna naar de afgrond sturen.
Na dat die dit verknald had, had z'n lieve pa hem in de politiek gestuurd en werd dankzij z'n pa Gouverneur van Texas.
Scoorde hiermee met 60 % onschuldige mensen te dooden bij t texas publiek[domme boeren dommer dan Pim fans].
Na dit succes ging Bush voor de presidentieschap,pa Bush dacht bij zich zelf, dat kan die domme zoon van mij nooit alleen winnen.
Dus roepte pa Bush zijn vroegere vriendjes die hem adviezen gaven toen hij president was.

Dus uit deze punten kunnen we uitrekken dat onze Bush gewoon een stom figuur is zonder hersenen die geholpen wordt z'n hele leven door pa Bush.
Oud 13-05-2002, 20:18
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Ik heb die Bush al heel lang gevolgd van texas rangers tot gouverneur.
Gast heeft nog nooit een boek gelezen, dankij z'n lieve pa heeft tie een college gehaald heeft coke gesnoven.
er werd hem eens gevraagt wat zijn favoriete boek was en eerst wilde hij daar geen antwoord op geven. uiteindelijk noemde hij een kinderboek waarvan hij zei dat hij daar vel aan gehad heeft in zijn jeugd... later bleek dat dat boek pas in 1969 ofzo was uitgebracht, toen ie al studeerde

tja tis gewoon dumb fuck...
Oud 13-05-2002, 20:38
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
[QUOTE]ESCO schreef:
[B][domme boeren dommer dan Pim fans].

__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 06-06-2002, 03:19
Verwijderd
Citaat:
ikhebveelschool! schreef:
Ik was tijdens de verkiezingen voor gore maar Bush doet het toto nu toe best wel goed.
Het lijkt mij niet makkelijk de president van Amerika te zijn,iedereen heeft een grote bek maar doe het hem maar eens na!!!
Hey, Het is kwart over 4 en heb niet echt iets beters te doen, dus ik ga ff tegen je in. Ik was ook voor Gore, hoewel ik inderdaad niet weet of hij het beter had gedaan. Maar ik denk toch dat er een aantal figuren stukken beter zouden zijn dan bush. Zelfs Clinton. Alleen al om het charisma, de uitstraling enzo. Want Bush ziet er bij meeste toespraken uit alsof hij met dislexie van een autocue leest (waarbij ik niet spot met dyslexie, dat heb ik ook namelijk). nou ja, ik zie je wel op BA denk ik...

P.S. Heb jij iets tegen de hitte? Ik kom maar niet in slaap, komt dor die kutmuggen!
Advertentie
Oud 07-06-2002, 20:20
PV
PV is offline
weg ermee... hij heeft nogal racistische trekjes. nu extra controle op mensen uit het midden-oosten, straks gewoon de toegang verbieden



Hier nog wat leuks (nos tt):
VS:invasie in Nederland mogelijk

WASHINGTON De Amerikaanse Senaat heeft een wetsontwerp aangenomen dat onder voorwaarden een invasie in Nederland autoriseert. Zo'n invasie zou mogelijk nodig zijn als in het Internationale Strafhof, dat in Nederland wordt gevestigd, Amerikanen zou vasthouden die van oorlogsmisdaden worden beschuldigd. Met de wet wil de VS, dat de oprichting van het Strafhof op allerlei manieren tegenwerkt, voorkomen dat daar ooit Amerikanen terechtstaan. Het Statuut van Rome,dat de oprichting van het Strafhof regelt, treedt 1 juli in werking, al is er nog geen gebouw en geen personeel.

Laatst gewijzigd op 07-06-2002 om 20:42.
Oud 07-06-2002, 20:45
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
PV schreef:
weg ermee... hij heeft nogal racistische trekjes. nu extra controle op mensen uit het midden-oosten, straks gewoon de toegang verbieden



Hier nog wat leuks (nos tt):
VS:invasie in Nederland mogelijk

WASHINGTON De Amerikaanse Senaat heeft een wetsontwerp aangenomen dat onder voorwaarden een invasie in Nederland autoriseert. Zo'n invasie zou mogelijk nodig zijn als in het Internationale Strafhof, dat in Nederland wordt gevestigd, Amerikanen zou vasthouden die van oorlogsmisdaden worden beschuldigd. Met de wet wil de VS, dat de oprichting van het Strafhof op allerlei manieren tegenwerkt, voorkomen dat daar ooit Amerikanen terechtstaan. Het Statuut van Rome,dat de oprichting van het Strafhof regelt, treedt 1 juli in werking, al is er nog geen gebouw en geen personeel.
wtf?!?!?!


AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHH

komt de VS met dit soort dingen en dan vinden ze het raar dat veel mensen anti-VS zijn
Oud 07-06-2002, 21:45
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Bush moet maar terug naar z'm ranch!

Ik ga ff een e-mail quoten:

"There is hope for us humans:


In a report published Monday, the Lovenstein Institute of Scranton, Pennsylvania detailed its findings of a four month study of the Intelligence quotient of President George W. Bush. Since 1973, the Lovenstein Institute has published it's research to the education community on each new president, which includes the famous "IQ" report among others.

According to statements in the report, there have been twelve presidents over the past 50 years, from F. D. Roosevelt to G. W. Bush who were all rated based on scholarly achievements, writings that they alone produced without aid of staff, their ability to speak with clarity, and several other psychological factors which were then scored in the Swanson/Crain system of intelligence ranking.

The study determined the following IQs of each president as accurate to within five percentage points:



147 Franklin D. Roosevelt (D)
132 Harry Truman (D)
122 Dwight D. Eisenhower (R)
174 John F. Kennedy (D)
126 Lyndon B. Johnson (D)
155 Richard M. Nixon (R)
121 Gerald Ford (R)
175 James E. Carter (D)
105 Ronald Reagan (R)
098 George HW Bush (R)
182 William J. Clinton (D)
091 George W. Bush (R)


The six Republican presidents of the past 50 years had an average IQ of 115.5, with President Nixon having the highest IQ, at 155.

President G. W. Bush was rated the lowest of all the Republicans with an IQ of 91.
The six Democrat presidents had IQs with an average of 156, with President Clinton having the highest IQ, at 182. President Lyndon B. Johnson was rated the lowest of all the Democrats with an IQ of 126.

No president other than Carter (D) has released his actual IQ, 176.

Among comments made concerning the specific testing of President GW Bush, his low ratings were due to his apparent difficulty to command the English language in public statements, his limited use of vocabulary (6,500 words for Bush versus an average of 11,000 words for other presidents), his Lack of scholarly achievements other than a basic MBA, and an absence of any Body of work which could be studied on an intellectual basis. The complete Report documents the methods and procedures used to arrive at these ratings, including depth of sentence structure and voice stress confidence analysis.



"All the Presidents prior to George W. Bush had a least one book under their belt, and most had written several white papers during their education or early careers. Not so with President Bush," Dr. Lovenstein said. "He has no published works or writings, so in many ways that made it more difficult

to arrive at an assessment. We had to rely more heavily on transcripts of his unscripted public speaking."

The Lovenstein Institute of Scranton Pennsylvania think tank includes High caliber historians, psychiatrists, sociologists, scientists in human behavior, and psychologists. Among their ranks are Dr. Werner R. Lovenstein, world-renowned sociologist, and Professor Patricia F. Dilliams, a world-respected psychiatrist.

This study was commissioned on February 13, 2001 and released on July 9, 2001 to subscribing member universities and organizations within the education community."


Duidelijk nu? Verder wil ik ff kwijt dat Bush enorm afhankelijk is van zijn adviseurs, terwijl zijn voorganger tot 's avonds laat vergaderde over moeilijke beslissingen. Nee, Dubya gaat wel om 12 uur naar bed!
Had je laatste Bush gehoord in Frankrijk? Oh, it's like you can say 4 words in a foreign language you're "international"...

REIE

PS check www.politicalstrikes.com vet lache
Oud 07-06-2002, 22:03
arrebar
Avatar van arrebar
arrebar is offline
weg met deze klootzak
wil een beetje oorlogje spelen om zijn eigen naam hoog te houden.
komt met hystorische flutacoordjes,
en kan aleen maar lullen over zijn oorlog tegen terrorisme en dat iedereen moet doen wat amerika zegt.
daarnaast zag ik vorige week in kopspijkers een fragment van iemand die een vraag stelde over de oorlog tegen terrorisme.
de man zij zoiets van waarom moeten nu alle landen doen wat amerika zegt, en bush wist dat dit gewoon de keiharde waarheid was dus hij besloot em met, kijk die man heeft 4 woorden engels geleert en denkt meteen dat die een wereldburger is, in de zijk te zeggen, dat vind ik toch wel zo zwak van bush
aufrausen oprotten met die rechte klootzak
Oud 07-06-2002, 23:35
Verwijderd
Hij komt uit de stront, en tot stront zal hij wederkeren
Oud 10-06-2002, 09:45
Wijze vrouw
Avatar van Wijze vrouw
Wijze vrouw is offline
Ik hou niet zo van Bush. Ik vond het heel zielig voor Amerika dat hij al president gekozen werd. Ik snap niet waarom half amerika achter die man staat. Hij gaat geweld aanvallen met geweld enzo. Hij doet precies hetzelfde als de terroristen.
__________________
* Voer eendjes geen oorlog * Bij genialen ben ik vaag (????) *
Oud 10-06-2002, 13:54
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Ik denk dat we helemaal niet tevreden moeten zijn met Bush en zijn absurde ideeën. (hij wilde toch ook jongens en meisjes weer naar aparte scholen laten gaan?)
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 12-06-2002, 21:59
Derk
Derk is offline
Bush is volgens mij ietwat militairistisch, uit vrees voor een gebrek aan vijanden schept hij maar iets als "axes of evil". Over de meeste stomiteiten van heer Bush is al gereageed, dus houdt ik het maar kort.

Voor de waarheid van Bush zijn afkomst, zie: www.bushorchimp.com , wel lachu site.

nog ff een paar smilies zetten om mijn gedachten en emoties over Bush ter uiten:

nu de VS nog:
Oud 12-06-2002, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Derk schreef:
Bush is volgens mij ietwat militairistisch, uit vrees voor een gebrek aan vijanden schept hij maar iets als "axes of evil". Over de meeste stomiteiten van heer Bush is al gereageed, dus houdt ik het maar kort.

Voor de waarheid van Bush zijn afkomst, zie: www.bushorchimp.com , wel lachu site.

nog ff een paar smilies zetten om mijn gedachten en emoties over Bush ter uiten:

nu de VS nog:
coole smilies man!!
Oud 12-06-2002, 22:32
Egyptian
Avatar van Egyptian
Egyptian is offline
en nu is de grote ezel nog aangeklaagt ook


Bush aangeklaagd voor opzeggen wapenverdrag

Uitgegeven: 12-6-2002 8:22

WASHINGTON - Leden van het Amerikaanse Congres hebben dinsdag bij een federale rechtbank in Washington een aanklacht ingediend tegen president Bush om zo een eenzijdige opzegging door de Verenigde Staten van het ABM-verdrag met Rusland te voorkomen. Het akkoord verbiedt onder meer de ontwikkeling van een ruimteschild tegen raketten.



"We hebben de rechtbank gevraagd te verklaren dat de president zich niet kan terugtrekken uit het ABM-verdrag of elk ander verdrag, zonder instemming van het Congres", zei afgevaardigde Dennis Kucinich van Ohio. In totaal hebben 31 leden van het Congres de aanklacht ondertekend.

Volgens de aanklacht schendt Bush met zijn voornemen de Amerikaanse grondwet. De Verenigde Staten trekken zich volgens plan donderdag officieel terug uit het verdrag van 1972. De overeenkomst wordt over het algemeen gezien als de hoeksteen van de wapencontrole over de afgelopen drie decennia.

Rusland, China en sommige Europese landen hebben zich steeds verzet tegen het Amerikaanse voornemen om het verdrag op te zeggen. Zij zijn bang dat Washingtons besluit zal leiden tot een nieuwe wapenwedloop. Bush liet het Kremlin afgelopen december weten van het ABM-verdrag af te willen om zo tot de bouw van een ruimteschild te kunnen overgaan.

Bron : http://nu.nl/document?n=57935
__________________
Was ik laatst bij 'n fijne rel, breekt er opeens een voetbalwedstrijd uit.***~Nachtploeg member~
Oud 12-06-2002, 22:42
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Joepie schreef:
Lijkt een héél klein beetje op Nederland. Daar mocht (mag) je ook
niet altijd datgene zeggen wat je denkt.
Krijg je gelijk een paar kogels door je kop.
Op volkomen democratische wijze uiteraard.
Ja, Wim Kok schoot hem neer he
Links schopte tegen rechts omdat Pim tegen Links schopte, nouja dan zijn er wel mongolen die zulke dingen kunnen doen ja.
Ads door Google
Oud 13-06-2002, 09:17
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
axes of evil
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 13-06-2002, 09:58
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Het is een lachwekkende marionet die de media-trainig (lees acteerlessen) er iets te dik boven op legt.

Ach, in het land der blinden...
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 13-06-2002, 10:01
TefnachT
Avatar van TefnachT
TefnachT is offline
is de 1 oog koning
Oud 13-06-2002, 11:08
Nightshade888
Nightshade888 is offline
1 ding:
AFZETTEN!
Oud 14-06-2002, 10:18
MAGIC-MAN
Avatar van MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Weg ermee, die mafketel kan volgens mij nog nie eens fatsoenlijk schrijven, en toespraken leest hij voor van een scherm. En hij weet niet waar Nederland ligt Die is zo stom, had ik maar net zo'n vander als George W Bush
__________________
Als de wereld een appel is........dan is de school een rotte plek
Oud 15-06-2002, 12:41
gna
Avatar van gna
gna is offline
http://www.internationalesocialisten...129leugens.htm

o.a.: oorlog in afghanistan gaat om olie, voor 11 september waren de onderhandelingen al aan de gang en dreigde Bush met oorlog.

Zit Bin Laden eingelijk wel achter 11 september? zou wel erg dom zijn als je weet dat dat een oorlog in je land zou goedkeuren!

Wie heeft er belang bij dat er een reden is om een oorlog te kunnen beginnen?
__________________
Het leven is een banaan
Oud 15-06-2002, 12:56
The Dancing Demon
The Dancing Demon is offline
Bush is goed!
Oud 15-06-2002, 12:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
gna schreef:
http://www.internationalesocialisten...129leugens.htm
o.a.: oorlog in afghanistan gaat om olie, voor 11 september waren de onderhandelingen al aan de gang en dreigde Bush met oorlog.
Zit Bin Laden eingelijk wel achter 11 september? zou wel erg dom zijn als je weet dat dat een oorlog in je land zou goedkeuren!
Ik wet het niet zo met de internationale socialisten

Maar goed, het blijft vreemd dat:
1. er explosies waren in gebouw 7 (een kleiner gebouw van WTC) voordat 1 van de torens neerstortte.
2. de paspoorten gevonden zijn van de kapers, terwijl de zwarte doos niet gevonden is.
3. het rare sms-je dat een joodse medewerker kreeg (weet niet of dit op speculatie berust) met een waarschuwing dat er iets zou gaan gebeuren met de torens.
4. waarom ze net afghanistan hebben uitgekozen en niet bijvoorbeeld pakistan (die duidelijk ook terroristen schuil houden); en waarom ze eerst met de talibanners hebben gevochten en nu opeens tegen.
5. waarom er snel een pijplijn komt via Afghanistan en niet via Rusland?
6. Waarom bush net noord-korea, iran e.d. als de axes of evil noemt, maar daarbij saudi-arabie en z'n eigen land vergeet te vermelden
7. vul het rijtje maar aan,.. ik heb nu te weinig tijd

Gatara
Oud 15-06-2002, 12:57
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
The Dancing Demon schreef:
Bush is goed!
Hij laat ons in ieder geval lachen om zijn uitspraken, maar zijn daden zijn om te huilen!

Overigens,... waarom vind je bush goed?

Gatara
Oud 16-06-2002, 17:11
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
hij kan wel goed acteren en dingen voorlezen maar ik betwijfel of hij enige herseninhoud heeft

ik vraag me echt af wat hij een iq-test zou scoren
Oud 16-06-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
CraigDavid schreef:
hij kan wel goed acteren en dingen voorlezen maar ik betwijfel of hij enige herseninhoud heeft

ik vraag me echt af wat hij een iq-test zou scoren
Bush is te stom voor woorden. Laatst vroeg hij aan de president van een Zuid-Amerikaans land serieus verbaasd of er zwarten in dat land waren.

Nee, dan waren we toch een stuk beter af met Clinton. Een échte president.
Oud 16-06-2002, 17:20
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Dobermann schreef:


Bush is te stom voor woorden. Laatst vroeg hij aan de president van een Zuid-Amerikaans land serieus verbaasd of er zwarten in dat land waren.

Nee, dan waren we toch een stuk beter af met Clinton. Een échte president.
het leukste vind ik toch toen hij stomverbaasd met open mond keek toen een journalist aan hem vroeg waarom er zoveel demonstranten zijn tegen de VS toen hij Europa bezoekte en toen in het frans zei: en wat denkt u ervan
Oud 16-06-2002, 17:38
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
WASHINGTON - De Amerikaanse geheime dienst CIA heeft de nadrukkelijke opdracht gekregen van president Bush om de Iraakse leider Saddam Hussein te verjagen. Bush heeft de opdracht daartoe begin dit jaar verstrekt, aldus The Washington Post zondag. Het doden van Iraakse president is niet uitgesloten, maar dan moet het gaan om een "daad van zelfverdediging", berichtte de krant.


Irak behoort in de ogen van Bush samen met Iran en Noord-Korea tot de 'as van het kwaad'. Dat zijn landen die massavernietigingswapens produceren of verspreiden. Bush heeft al eerder gezegd dat hij van Saddam Hussein afwil. Om dat doel te bereiken zijn grootschalige militaire acties tegen het land niet uitgesloten.

Oppositie

De orders aan de CIA zijn volgens een bron van de krant vooral bedoeld om een militaire interventie voor te bereiden. Agenten zouden doelen in kaart kunnen brengen en nadere contacten kunnen leggen met de oppositie. Zij zou volgens de plannen van Bush ook van wapens en inlichtingen kunnen worden voorzien.

De CIA is al geruime tijd actief binnen de Iraakse oppositie. Het jongste besluit van Bush betekent dat de dienst meer geld en middelen krijgt om haar doel te kunnen bereiken.

http://nu.nl/document?n=58130
Oud 16-06-2002, 17:43
a little vague
a little vague is offline
clinton was idd 100 keer beter dan deze 'voorvechter van vrijheid'
(zoals hij zichzelf graag noemt)

Maar goed, die arme man kan er ook niks aan doen. Zijn adviseurs geven hem een blaadje en het kan hem geen flikker schelen wat er op staat als ie maar populair is...
Neem nou zijn toespraak na 11 september, hij moest ergens in zijn toespraak 'emotie' tonen. Wat betekende dat hij zijn gezicht in precies dezelfde 'ik ben arrogant en kom uit texas-houding' hield en even opzij keek. Half amerika meteen in een soort trance van 'we love bush and we will follow him till death'.

En als er dan (eindelijk) kritiek komt op zijn gezag, of dat hij de aanslagen had kunnen voorkomen, of andere soort van kritiek, dan gooien z'n adviseurs meteen weer zo'n berichtje de media in van: 'NIEUWE AANSLAGEN' of 'GROTE HERVORMINGEN BIJ FBI EN CIA'.
Nee, dan liever clinton, die tenminste nadenkt over wat hij zegt. En hij was niet iemand die het kyoto-protocol niet ondertekent omdat het 'niet goed zou zijn voor de amerikaanse economie'. Alsof Amerika gvd het enige land op deze wereld is!!!!!!!!!!
Neem nu zijn plannen om naar olie te boren in Alaska (waar hij natuurlijk weer een uniek natuurgebied voor heeft uitgekozen). Als dat plan dan wordt afgewezen door de senaat, dan komt hij meteen weer met een nieuw plan: naar olie boren in de Rocky Mountains! (ook een uniek natuurgebied)

Wat ook een trucje is dat zijn adviseurs vaak toepassen, is een heeeeeeeeeeeel lang rapport schrijven over een nieuw wetsontwerp (5000 pagina's ofzo). En dan denkt de halve senaat van 'nou, dat zal wel goed zijn, ik ga niet dat enorme rapport lezen'. En op die manier zijn er al vele (verschrikkelijke) wetsontwerpen door de senaat gekomen...

En dan komt daar ook nog bij dat een groot deel van de amerikaanse bevolking gewoon dom is en al vierkant achter een president staat als hij zegt: 'GOD BLESS AMERICA'!!!!!!

Als Amerika echt zonodig 'de wereld moet leiden', laat ze dan iemand met hersens aan het hoofd zetten...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat vind je van het beleid George W. Bush?"
Supreme Dutch
52 12-11-2005 16:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kerry ligt 7% voor op Bush
Verwijderd
500 25-10-2004 14:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap George W. Bush in het Midden-Oosten
Rabbi Daniel
19 04-06-2003 11:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Terwijl de wereld naar VS vs Irak kijkt, nomineert Bush:
Gatara
15 17-02-2003 20:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bush mag doden zonder tussenkomst rechter.(engels)
Isa
15 15-12-2002 01:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bush niet naar Wereldtop
Verwijderd
72 27-08-2002 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.