Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2004, 18:44
lief_ukkie
Avatar van lief_ukkie
lief_ukkie is offline
Hoe hebben jullie het verteld?? Ik bedoel ik ben verliefd geworden op een meisje en het is wederzijds, maar ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet!! Wie heeft 'ervaring' en kan mij helpen??

Liefs
__________________
Je leven of mij? Ik zou mijn leven kiezen. Teleurgesteld zou je weglopen. Wat je niet weet is dat jij mijn leven bent..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 18:59
juno
Avatar van juno
juno is offline
Is er iets om je voor te schamen dan? Liefde is mooi, of dat nu voor een meisje of een jongen is. Als jij er duidelijk trots op en gelukkig mee bent, zal niemand je dat geluk misgunnen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 19:06
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Vertellen aan wie?
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 19:14
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Aan ouders en omgeving?
Ontspannen mee omgaan, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Wat het ook is . Hoe minder problemen je er zelf mee hebt, hoe minder problemen de buitenwereld er over zal maken.
Dus gewoon: "Pap, mam, ik ben verliefd! Is het goed als ik haar binnenkort een keer mee naar huis neem?"
Of tegen je vrienden: "Ik ben verliefd geworden op een meisje. En zij ook op mij."
Ik ben zelf niet lesbisch of bi, maar zie in mijn omgeving dat dit het beste werkt.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 20:02
Verwijderd
Geen ervaring (nog).
Sorry.
Als het wederzijds is zou je gewoon wat moeten zeggen, net als dat je bij een vent zou doen, ik zie het verschil niet
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 20:46
vampire_esje
vampire_esje is offline
ik zie het verschil ook niet, de buitenwereld helaas wel.
Bereid je voor op eventuele negatieve reacties, maar doe wat je hart je ingeeft en laat de dame in kwestie niet lopen, vanwege "vrienden" die je niet accepteren, zoals je bent, dat zijn namelijk geen vrienden!!!

Vampire_esje.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 23:21
Evelyne1988
Avatar van Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
vriendin van mij is ook bi en heeft ook een vriendin sinds al weer een tijdje. ze heeft het ook gewoon verteld. natuurlijk was zij ook een beetje bang op de reacties die ze kreeg, maar al haar vienden en ook haar ouders zijn er goed mee omgegaan. gaat ook erg goed tussen die twee. hoop voor je dat het bij jou ook zo gemakkelijk blijkt te gaan!
xxx
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 23:22
Evelyne1988
Avatar van Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
bang VOOR de reacties die ze DACHT te krijgen
ff ter verduidelijking
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:25
biep
Avatar van biep
biep is offline
misschien kun je op bimeiden.org wat tips krijgen, dat is een forum voor bimeiden
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:34
lief_ukkie
Avatar van lief_ukkie
lief_ukkie is offline
Ik heb zelf ook meer zoiets dat ik bang ben voor de reacties die ik denk te krijgen. Ik weet helemaal niet hoe mijn ouders er op zullen reageren, omdat ik er gewoon weg nog nooit over nagedacht had! Het overviel me nogal. Mijn vrienden daar heb ik minder problemen mee!!

Liefs
__________________
Je leven of mij? Ik zou mijn leven kiezen. Teleurgesteld zou je weglopen. Wat je niet weet is dat jij mijn leven bent..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:35
lief_ukkie
Avatar van lief_ukkie
lief_ukkie is offline
Citaat:
biep schreef op 20-07-2004 @ 13:25 :
misschien kun je op bimeiden.org wat tips krijgen, dat is een forum voor bimeiden
Bedankt voor de tip
__________________
Je leven of mij? Ik zou mijn leven kiezen. Teleurgesteld zou je weglopen. Wat je niet weet is dat jij mijn leven bent..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.