Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2004, 14:13
Verwijderd
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=mym2002

Wat hebben we hier op te zeggen?

Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 14:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2004, 14:18
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-01-2004 @ 15:13:
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=mym2002

Wat hebben we hier op te zeggen?
Ik weet niet........wat vind jij
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 15:18:
Ik weet niet........wat vind jij
Wat hier gebeurt? Ronduit ziek. En 0% respectvol.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:22
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-01-2004 @ 15:20:
Wat hier gebeurt? Ronduit ziek. En 0% respectvol.
Hoezo?
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:22
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
hoezo? heb je uberhaupt wel gekeken dude?
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:26
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
face the truth
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:26
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 19-01-2004 @ 15:22:
hoezo? heb je uberhaupt wel gekeken dude?
Ja DUDE ik heb gekeken, ik wil alleen weten wat de andere er van vinden en wat hun argumentatie is
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:30
Verwijderd
Zal toch maar even een stelling erin gooien :

Vlees eten is natuurlijk, vooral vanuit het omnivoristische bestaan van de mens bekeken. Maar op deze manier kan natuurlijk echt niet.

Ik heb me over de luxe van vlees heengezet, beter.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:30
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-01-2004 @ 15:20:
Wat hier gebeurt? Ronduit ziek. En 0% respectvol.
dude wat dacht je dan?
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 19-01-2004 @ 15:30:
dude wat dacht je dan?
Ik dacht niet veel anders...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:32
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-01-2004 @ 15:30:
Zal toch maar even een stelling erin gooien :

Vlees eten is natuurlijk, vooral vanuit het omnivoristische bestaan van de mens bekeken. Maar op deze manier kan natuurlijk echt niet.

Ik heb me over de luxe van vlees heengezet, beter.
Alles wat de mens doet is per definitie natuurlijk... Wij als mensen hebben de keuze geen vlees te eten, het is een luxe, en hoe kan je 10 minuutjes eten nou boven een heel leven verkiezen? tis egoistisch..
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 19-01-2004 @ 15:32:
Alles wat de mens doet is per definitie natuurlijk... Wij als mensen hebben de keuze geen vlees te eten, het is een luxe, en hoe kan je 10 minuutjes eten nou boven een heel leven verkiezen? tis egoistisch..
Klopt, 'natuurlijk' is een woord met blijkbaar subjectieve definities.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:35
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-01-2004 @ 15:31:
Ik dacht niet veel anders...
Mag ik vragen hoe lang je al vegetarisch bent?
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Nirvanaat schreef op 19-01-2004 @ 15:35:
Mag ik vragen hoe lang je al vegetarisch bent?
3 weken ofzo pas.

volgens mij is het trouwens vegetarie:r
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:37
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-01-2004 @ 15:34:
Klopt, 'natuurlijk' is een woord met blijkbaar subjectieve definities.
ik vind "natuurlijk" meer een woord voor mensen die zich eigenlijk schuldig voelen over iets dat ze doen en het dan maar afschuiven op het feit dat het "natuurlijk" zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:39
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 19-01-2004 @ 15:35:
Mag ik vragen hoe lang je al vegetarisch bent?
rutger is niet plantaardig.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 19-01-2004 @ 15:39:
rutger is niet plantaardig.
Jij bent ook nog geen jaren veggie of wel?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:40
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-01-2004 @ 15:36:
3 weken ofzo pas.

volgens mij is het trouwens vegetarie:r
Ja, je hebt gelijk.

3 weken...vandaar dat je zo'n topic opent
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-01-2004, 14:42
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik krijg tranen in mijn ogen als ik deze beelden zie, natuurlijk weet je hoe het gebeurt, maar ik kan het gewoon niet aanzien.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Nirvanaat schreef op 19-01-2004 @ 15:40:
3 weken...vandaar dat je zo'n topic opent
Wat maakt dat nou weer uit? Al was ik 80 jaar veggie, kon ik nog de behoefte hebben zo'n topic te openen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:48
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-01-2004 @ 15:44:
Wat maakt dat nou weer uit?
Ik denk dat zij 'r op doelt dat je graag aan iedereen wilt laten merken dat je vega bent geworden.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:49
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-01-2004 @ 15:44:
Wat maakt dat nou weer uit? Al was ik 80 jaar veggie, kon ik nog de behoefte hebben zo'n topic te openen lijkt me.
Rustig maar hoor, ik suggereer alleen dat je waarschijnlijk in de fase zit van "ik ben vegetariër en iedereen moet het weten".
Geeft niks, heb ik ook gehad hoor
Maar misschien zit ik er wel naast.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:51
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Man, ik heb hem niet kunnen afzien. Kreeg tranen in m'n ogen Ik zal het eens aan m'n ouders laten zien, misschien kan ik ze bekeren. Gelukkig eet ik geen dieren. 7 Maanden voor als iemand zich dat afvraagt
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:54
Faery
Faery is offline
Mooi argument altijd, dat "vlees eten is natuurlijk".

De wereld verkankeren, alles vergiftigen en slopen, dood maken, misbruiken en mishandelen. Ja, dat zit wel snor met de mensheid.

Wat boeien mij die kutbeesten nou, ik wil m'n vlees eten.

Stelletje milieufreaks.


[edit] Voordat Strafcorner in m'n tepels bijt: ik erger me dus dood aan dit soort argumenten. Ik ga seriemoordenaar worden
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:00
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Faery schreef op 19-01-2004 @ 15:54:
Mooi argument altijd, dat "vlees eten is natuurlijk".

De wereld verkankeren, alles vergiftigen en slopen, dood maken, misbruiken en mishandelen. Ja, dat zit wel snor met de mensheid.

Wat boeien mij die kutbeesten nou, ik wil m'n vlees eten.

Stelletje milieufreaks.


[edit] Voordat Strafcorner in m'n tepels bijt: ik erger me dus dood aan dit soort argumenten. Ik ga seriemoordenaar worden
ahaha (k)
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2004, 15:00
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Nou het is wel lekker on-nederlands hoor.

Varkens worden zo rustig mogelijk gehouden voor de slacht (een gestressed varken is namelijk taai), zo worden ze niet gedwongen, geslagen en worden dus niet zo spartelend op de grond achter gelaten.
Dieren worden hier ook niet geslagen zoals die ene vent staat te rammen (tikjes op de kont om ze naar een wei te brengen noem ik geen slaan uiteraard). Dat is gewoon dierenmishandeling, dat heeft verder niets met de bio-industrie te maken

Ik vind dit nou niet echt beelden waarvan ik zeg "goh ik laat voor altijd mijn vlees staan".
Vind het te lekker
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:01
Faery
Faery is offline
Citaat:
Qamra schreef op 19-01-2004 @ 16:00:
Nou het is wel lekker on-nederlands hoor.

Varkens worden zo rustig mogelijk gehouden voor de slacht (een gestressed varken is namelijk taai), zo worden ze niet gedwongen, geslagen en worden dus niet zo spartelend op de grond achter gelaten.
Dieren worden hier ook niet geslagen zoals die ene vent staat te rammen (tikjes op de kont om ze naar een wei te brengen noem ik geen slaan uiteraard). Dat is gewoon dierenmishandeling, dat heeft verder niets met de bio-industrie te maken

Ik vind dit nou niet echt beelden waarvan ik zeg "goh ik laat voor altijd mijn vlees staan".
Vind het te lekker
Je hebt gelijk, in Nederland bestaat geen bioindustrie.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:02
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Faery schreef op 19-01-2004 @ 16:01:
Je hebt gelijk, in Nederland bestaat geen bioindustrie.
Waar zeg ik dat? Nergens dus...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:03
Verwijderd
Ja, goed kanker. En als je bedenkt dat er nu ook bouwplannen zijn voor bioindustrie-flats waarin niet alleen in de lengte en in breedte gemoord wordt maar ook in de hoogte..

Mja. Ik ga voor Faery's plan .
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Nirvanaat schreef op 19-01-2004 @ 15:49:
Rustig maar hoor, ik suggereer alleen dat je waarschijnlijk in de fase zit van "ik ben vegetariër en iedereen moet het weten"..
Nee ik ben niet zo'n pusher. Serieus niet.
Ik had gewoon zin in een beetje discussie.

Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 15:06.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:04
Faery
Faery is offline
Citaat:
Qamra schreef op 19-01-2004 @ 16:02:
Waar zeg ik dat? Nergens dus...
Nee, omdat er hier geen beesten geslagen worden, eet je gewoon vlees. Dat er hier net zo goed miljoenen beesten in kleine hokjes zitten, volgepompt worden met gen-tech-troep en zo snel mogelijk dood op je bord liggen, boeit je dus niet.

Hypocriet? Welnee. Zo kan ik de dood van Meindert Tjoelker ook wel rechtvaardigen, ookal heeft de beste rakker al jaren geleden de pijp aan Maarten gegeven.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 19-01-2004 @ 16:00:

Vind het te lekker
Er is ook genoeg lekker vegetarisch voedsel. Je hebt gewoon last van gemakzucht .
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:06
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-01-2004 @ 15:40:
Jij bent ook nog geen jaren veggie of wel?
anderhalf jaar nu zo'n beetje.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:07
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 19-01-2004 @ 16:06:
anderhalf jaar nu zo'n beetje.
aight
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:10
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ik heb de keuze gemaakt om alleen biologisch vlees te eten.
vlees eet ik sowieso niet veel. en als ik het dan doe, vraag ik specifiek naar waar het vandaan komt en wat dan ook. in de supermarkt koop ik uberhaupt geen vlees. ik eet wel vaak vis en vaak vegetarisch, maar soms is een biefstukje gewoon lekker.

deze beelden zijn verder wel erg onnederlands. er zijn hier weliswaar veel gruwelijkheden, maar alles is wel een stuk beter gereguleerd en gecontroleerd.
dat neemt niet weg dat bioindustrie uberhaupt slecht is.
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:10
.krz
Avatar van .krz
.krz is offline
Het is gewoon afgrijselijk! Ik denk, dat mijn hamburgertje nu niet meer zo lekker zal smaken. Ik moest echt bijna overgeven (ik ben een beetje ziek en dan is het niet zo handig om dit soort filmpjes te gaan kijken).
Zat er al heel lang over na te denken om vegetarier te worden, maar ik vond het altijd zo lekker, dat ik het niet kon. Maar dat is nu wel anders geworden.
__________________
'Tja, dan zit je in dubio. Neem je boterham met ham of met kaas?'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-01-2004, 15:11
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-01-2004 @ 16:03:
Nee ik ben niet zo'n pusher. Serieus niet.
Ik had gewoon zin in een beetje discussie.
Sorry dan voor mijn foute oordeel.
Discussie komt aardig op gang.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:14
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Qamra schreef op 19-01-2004 @ 16:00:
Nou het is wel lekker on-nederlands hoor.

Varkens worden zo rustig mogelijk gehouden voor de slacht (een gestressed varken is namelijk taai), zo worden ze niet gedwongen, geslagen en worden dus niet zo spartelend op de grond achter gelaten.
Dieren worden hier ook niet geslagen zoals die ene vent staat te rammen (tikjes op de kont om ze naar een wei te brengen noem ik geen slaan uiteraard). Dat is gewoon dierenmishandeling, dat heeft verder niets met de bio-industrie te maken

Ik vind dit nou niet echt beelden waarvan ik zeg "goh ik laat voor altijd mijn vlees staan".
Vind het te lekker

naief!

Van een beetje stress wordt een varken niet taai, en ze gaan net zo hard met die dieren om hier in nederland als ergens anders.. het gaat ze immers om de centen... en niet om het dierenwelzijn, dat kan ze echt geen ruk schelen... Je probeert het vlees eten op deze manier voor jezelf te rechtvaardigen.... open je ogen!
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:15
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
coecie schreef op 19-01-2004 @ 16:10:

deze beelden zijn verder wel erg onnederlands. er zijn hier weliswaar veel gruwelijkheden, maar alles is wel een stuk beter gereguleerd en gecontroleerd.
dat neemt niet weg dat bioindustrie uberhaupt slecht is.
onzin, hier in Nederlad gaat het er precies hetzelfde aan toe...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:17
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Daar kan ik trouwens nog aan toevoegen dat een groot deel van het vlees dat je consumeert helemaal niet uit Nederland afkomstig is. en dat ookal zou het zo zijn dat die dieren een geweldig leven hadden het nog steeds niet te rechtvaardigen valt een leven op te offeren terwijl daar geen noodzaak toe bestaat...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 19-01-2004 @ 16:15:
onzin, hier in Nederlad gaat het er precies hetzelfde aan toe...
Zijn hier ook beelden van?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:21
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-01-2004 @ 16:17:
Zijn hier ook beelden van?
ja.. heb het een keer in een docu gezien, bovendien heb ik er meerdere artikelen over gelezen... Het is ook helemaal niet gek daar de regelgeving in Nederland niet essentieel verschilt met die van andere landen. En het winstbejag vanzelfsprekend altijd boven het dierenwelzijn staat... Je hoeft geen Einstein te zijn om te snappen dat ze hier in Nederland niet well netjes en zorgzaam de dieren in een kooitje stoppen en ze allemaal verdoven alvorens ze bijv. te castreren...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:21
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Faery schreef op 19-01-2004 @ 16:04:
Nee, omdat er hier geen beesten geslagen worden, eet je gewoon vlees.
Lekkere interpretatie heb jij zeg. Mijn bovenste stukje heeft in principe niets te maken met het onderste stukje. Het een gaat over het filmpje, het ander gaat over mij. Dat ik in het laatste stukje niet mijn gehele ziel bloot leg is nog geen excuus om maar het bovenste stukje om mij toe te passen.

En strafcornor, ik studeer voedingsmiddelentechnologie, ik heb genoeg varkens-slacht-video's gezien om te weten hoe het eraan toe gaat. Verder is het belangrijk voor mij om te weten hoe je het kwalitatief beste stukje vlees op tafel legt en dus ook dat gestressde varkens taai zijn.

En cut_off; ja misschien wel. Hoewel ik wel liever biologisch en scharrelvlees heb, hoewel dat erg weinig verschil maakt.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:25
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Qamra schreef op 19-01-2004 @ 16:21:


En strafcornor, ik studeer voedingsmiddelentechnologie, ik heb genoeg varkens-slacht-video's gezien om te weten hoe het eraan toe gaat. Verder is het belangrijk voor mij om te weten hoe je het kwalitatief beste stukje vlees op tafel legt en dus ook dat gestressde varkens taai zijn.

.
ahhaah ja moet je voor de gein even kijken door wie die video's gemaakt zijn... juist ja de producenten... Varkens worden op elkaar gepropt vervoert, het abatoir in geslagen/geschokt en daarna aan 1 been aan een soort hijskraan gehangen waarna ze de halsslagader kapot snijden en hem dood laten bloeden. Soms krijgen ze tussendoor een stroomstoot om ze bewusteloos te maken deze stroomstoten zijn echter heel vaak neit sterk genoeg om dat ook daadwerkelijk voor elkaar te krijgen...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:30
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 19-01-2004 @ 16:25:
ahhaah ja moet je voor de gein even kijken door wie die video's gemaakt zijn... juist ja de producenten...
Door producenten, vóór producenten. Video's voor binnen het vt-wereldje, niet voor erbuiten. Niet bedoelt als documantaire voor het wijde publiek.

Nou ja, ik ga iig af op mijn leerstof, dan ben ik maar lekker naïef.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:33
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Qamra schreef op 19-01-2004 @ 16:30:
Door producenten, vóór producenten. Video's voor binnen het vt-wereldje, niet voor erbuiten. Niet bedoelt als documantaire voor het wijde publiek.

Nou ja, ik ga iig af op mijn leerstof, dan ben ik maar lekker naïef.
Zulke video's zouden uitlekken... en ja wees maar lekker naief das wel zo makkelijk tijdens het veroberen van een lijk... Maar wat ik ookal zei, ookal hadden die dieren een prachtig leven, je hebt het recht niet het van ze af te pakken alleen maar omdat jij ze lekker vindt... (IMO)
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:37
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
jezus ik ben hier nu wel een beetje zwaar van

Ik vind het wel heel erg maar toch blijf ik nog steeds vlees eten ook al denk je dat je het niet meer doet. Best wel erg eigelijk.
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:37
Faery
Faery is offline
Citaat:
Qamra schreef op 19-01-2004 @ 16:21:
Lekkere interpretatie heb jij zeg. Mijn bovenste stukje heeft in principe niets te maken met het onderste stukje. Het een gaat over het filmpje, het ander gaat over mij. Dat ik in het laatste stukje niet mijn gehele ziel bloot leg is nog geen excuus om maar het bovenste stukje om mij toe te passen.
Citaat:
Qamra schreef in haar onderste stukje op 19-01-2004 @ 16:00:
Ik vind dit nou niet echt beelden waarvan ik zeg "goh ik laat voor altijd mijn vlees staan".
Vind het te lekker
Je hebt gelijk, je onderste stukje gaat niet over het filmpje, maar over jou.
Waarom haal je die beelden opnieuw aan, als het er niet over gaat? Daar ging het wel degelijk om, en anders speelde het zonder meer mee in je achterhoofd.

Jij hebt gewoon geen zin in negatief commentaar. Je kunt hoog en laag springen, maar de bioindustrie ís dierenmishandeling.

Maar boeiend, 't is lekker, niet?
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:38
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 19-01-2004 @ 16:33:
Maar wat ik ookal zei, ookal hadden die dieren een prachtig leven, je hebt het recht niet het van ze af te pakken alleen maar omdat jij ze lekker vindt... (IMO)
idd..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:38
Faery
Faery is offline
Citaat:
foefighter schreef op 19-01-2004 @ 16:37:
jezus ik ben hier nu wel een beetje zwaar van

Ik vind het wel heel erg maar toch blijf ik nog steeds vlees eten ook al denk je dat je het niet meer doet. Best wel erg eigelijk.
Zeg snotsnol, doe er dan wat aan.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.