Oud 19-11-2017, 09:37
Verwijderd
Dat lijkt me ook het moeilijkste aan huisarts zijn, de ene klaagt steen en been bij een griepje en de ander komt pas als hij half dood is. Moeilijk in te schatten wat voor type je voor je hebt.
Advertentie
Oud 19-11-2017, 12:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Als je een poosje in een praktijk bent weet je dat op een gegeven moment echt wel
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 19-11-2017, 13:47
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mijn huisarts zegt altijd dat ze het gewoon aan mijn kop kan zien of ik ziek ben of niet
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-11-2017, 12:33
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik werk tegenwoordig voor een kinderkleding-merk. En ik geloof dat moeders die dit soort kleding voor hun koters kopen echt klanten zijn van het allerergste soort.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-11-2017, 13:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik werk tegenwoordig voor een kinderkleding-merk. En ik geloof dat moeders die dit soort kleding voor hun koters kopen echt klanten zijn van het allerergste soort.
Ben vet nieuwsgierig nu!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-11-2017, 18:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Vandaag had ik iemand die een nieuwe jas eiste omdat het hangertje aan de ritssluiting stuk was. En met hangertje bedoel ik het extra freubeltje van een cm of 4 aan het ritssluitinglipje. Niets aan de rits zelf was kapot.
Schijnbaar krijgen ze deze vraag vaker want er liggen freubeltjes op kantoor om per post te versturen :’D

Zo was er ook iemand die een jas wilde die uitverkocht was. Of ze op een wachtlijst mocht, en als dat niet kon wilde ze een tegoedbon voor iets anders voor de teleurstelling. Dit was immers DE Jas die haar tweeling deze winter zou gaan dragen.

Over tweelingen gesproken. Klant had een bestelling met daarin oa 2 broeken in verschillende kleuren. 1 broek was na het wassen niet mooi meer, terwijl de andere kleur nog wel mooi was. Helaas was er geen nieuwe meer voor dr(want outlet aankoop), maar ze mocht een andere uitzoeken ongeacht wat t kost uit de hele fucking collectie) Dat was geen optie want ze kleed haar tweeling altijd in dezelfde kleding, in verschillende kleuren. En nu wilde ze dus het geld voor allebei de broeken EN 2 truienomdat we haar een incomplete set geleverd hebben....

Tot zover de laatste anderhalf uur van mijn dag
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-11-2017, 18:52
Verwijderd
Oud 21-11-2017, 19:04
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb er wel mijn ‘beste nieuwe Duitse woord van de week’ door geleerd. Reißverschluss-Aufhänger <3 #haubenmeise
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-11-2017, 19:18
Verwijderd
Ritsdinges?
Oud 21-11-2017, 19:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ritssluiting hangertje.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-11-2017, 19:25
Verwijderd
Ja dat ja ik heb geen idee hoe dat in het Nederlands heet
Oud 21-11-2017, 19:33
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Een ritssluiting hanger of iig dat is wat Google translate ervan maakte. Ik moest t opzoeken, want ik had ook geen idee welk deel van de rits ze bedoelde
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-11-2017, 19:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godverdomme, wat een zeikerds
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-11-2017, 19:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Daar bestaan paperclips voor
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-11-2017, 20:05
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja nee dat dingetje wat je voor een paperclip kunt vervangen zat er dus nog gewoon aan. Het wasberenstaartje zoals op de foto was gaan rafelen :’)
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-11-2017, 20:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je daar mee terug kan gaan, dan kan ik wel met elke jas terug naar de winkel denk ik
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-11-2017, 11:25
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Ik werk tegenwoordig voor een kinderkleding-merk. En ik geloof dat moeders die dit soort kleding voor hun koters kopen echt klanten zijn van het allerergste soort.
Ow damn, ik heb een blauwe maandag in de logistiek gewerkt bij een grote webshop voor kinderkleding. De retourverzoeken waren af en toe echt het hoogtepunt van de dag, nare schoolpleinmoeders galore.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 22-11-2017, 16:06
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
We zitten in een groot veranderproject. Inmiddels word ik echt moe van het geklaag van collega’s die er moeite mee hebben. Ja, het is zwaar, maar nu wordt het tijd de positieve kanten te bekijken. In je eentje opboksen tegen meer dan 20 negatievelingen is moeiljk. Als het niet beter wordt dit schooljaar ga ik op zoek naar een andere school
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-11-2017, 17:40
Verwijderd
Je omschrijft nou heel kort het probleem wat ik op 70 locaties heb. Nou ja dat is overdreven maar de ruime meerderheid.
Oud 22-11-2017, 17:45
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Je omschrijft nou heel kort het probleem wat ik op 70 locaties heb. Nou ja dat is overdreven maar de ruime meerderheid.
Zullen we samen een school beginnen?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-11-2017, 17:46
Verwijderd
Goed idee!
Oud 22-11-2017, 17:50
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
:boks:
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-11-2017, 17:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja nee dat dingetje wat je voor een paperclip kunt vervangen zat er dus nog gewoon aan. Het wasberenstaartje zoals op de foto was gaan rafelen :’)
[afbeelding]
OMG NEE WAT ERRAAHG!!!!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-11-2017, 17:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Vandaag @ werk kwam een collega niet opdagen, dus ik heb tot 5 uur gewerkt ipv tot 1. Nu ben ik dood en werken m'n benen niet meer.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-11-2017, 21:03
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb een achterlijke supervisor.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 23-11-2017, 07:00
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Er is dinsdag in mijn kaak geboord en nu is alles dik en pijnlijk :hamster:
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-11-2017, 19:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Er is dinsdag in mijn kaak geboord en nu is alles dik en pijnlijk :hamster:
Aiiii, ik hoop dat je daar geen last van gaat krijgen met vliegen, mop!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-11-2017, 21:31
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik had hiervoor een abces bij m'n kieswortel waarvan ik niet kon slapen van de pijn dus dit is wel al beter alleen dus hamster wang
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-11-2017, 21:35
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik had hiervoor een abces bij m'n kieswortel waarvan ik niet kon slapen van de pijn dus dit is wel al beter alleen dus hamster wang
Auuuu, dat heb ik ook een keer gehad. En een ontsteking daardoor aan het botvlies van m'n kaak. Man, nog nooit zo veel pijn gehad!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-11-2017, 23:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Beterschap!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-11-2017, 07:42
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Dankjulliewel, zwelling is bijna weg, pijn ook goed te doen met wat paracetamol

En vandaag gaan we op verkansieeeeeeeeeee
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 25-11-2017, 07:45
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Fijne vakantie!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-11-2017, 08:47
Verwijderd
Geniet er van!
Oud 29-11-2017, 08:47
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ow damn, ik heb een blauwe maandag in de logistiek gewerkt bij een grote webshop voor kinderkleding. De retourverzoeken waren af en toe echt het hoogtepunt van de dag, nare schoolpleinmoeders galore.
HET KAN ERGER....

Schoolpleinmoeder op black friday
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-11-2017, 10:08
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
HET KAN ERGER....

Schoolpleinmoeder op black friday
Dit is het summum.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 29-11-2017, 15:10
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Werkdrukvermindering in het basisonderwijs? Ik MOET een surprise in elkaar knutselen. Nu heb ik al vanaf dat ik besta een grondige hekel aan knutselen en nu het ook nog eens MOET, raak ik zo gefrustreerd nnngggkkkgggbnrrrkkgkf
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 03-12-2017, 15:18
Verwijderd
Je weet zeker dat je in de gehandicaptenzorg werkt als de koffiemomenten beginnen met "meisje, haal die handen eens uit je broek."
Oud 06-12-2017, 10:53
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooh er loopt me toch een appetijtelijke klusjesman rond op kantoor vandaag. En met de enorme hoeveelheid vrouwen en grote ramen hier is het bijna een jaren 90 Pepsi reclame :’D
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-12-2017, 11:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Oooh er loopt me toch een appetijtelijke klusjesman rond op kantoor vandaag. En met de enorme hoeveelheid vrouwen en grote ramen hier is het bijna een jaren 90 Pepsi reclame :’D


Over appetijtelijke manspersonen in Denenland gesproken. Is Moos nog op de markt? Of is 'ie al weer weggekaapt?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-12-2017, 12:12
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Werkdrukvermindering in het basisonderwijs? Ik MOET een surprise in elkaar knutselen. Nu heb ik al vanaf dat ik besta een grondige hekel aan knutselen en nu het ook nog eens MOET, raak ik zo gefrustreerd nnngggkkkgggbnrrrkkgkf
Weet je al wel wat je gaat maken? Ik denk graag mee!!
Oud 06-12-2017, 13:22
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:


Over appetijtelijke manspersonen in Denenland gesproken. Is Moos nog op de markt? Of is 'ie al weer weggekaapt?
Ik was er dus serieus gister over aan het denken, aan welke vriendin ik m kan koppelen. Want ja die leukerd is nog altijd op de markt! En dat is echt eeuwig zund. Wie wil er nou geen better looking versie van Taylor Hawkins.




Oh en in de categorie werk. Ze zijn zo tevreden met me dat ik mag blijven en me bezig mag gaan houden met leveranciers en stoffen ipv klanten en ritssluitinghangertjes
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-12-2017, 14:05
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik was er dus serieus gister over aan het denken, aan welke vriendin ik m kan koppelen. Want ja die leukerd is nog altijd op de markt! En dat is echt eeuwig zund. Wie wil er nou geen better looking versie van Taylor Hawkins.




Oh en in de categorie werk. Ze zijn zo tevreden met me dat ik mag blijven en me bezig mag gaan houden met leveranciers en stoffen ipv klanten en ritssluitinghangertjes
Ok, dan neem ik hem van Kerst en Oud & Nieuw wel voor mijn rekening! Daar doe ik niet moeilijk over!

En lekker bezig chick!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-12-2017, 14:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh en in de categorie werk. Ze zijn zo tevreden met me dat ik mag blijven en me bezig mag gaan houden met leveranciers en stoffen ipv klanten en ritssluitinghangertjes
Nice!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-12-2017, 15:35
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Weet je al wel wat je gaat maken? Ik denk graag mee!!
Haha, sinterklaas was gisteren, dus het is uiteindelijk wel al gelukt
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 07-12-2017, 13:25
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Haha, sinterklaas was gisteren, dus het is uiteindelijk wel al gelukt
Oh ja, dat is altijd op 5 december. Oepssss
Oud 07-12-2017, 18:10
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ga volgende week op een andere school “praten”. Spannond!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 11-12-2017, 14:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben de reisplanner van de NS in de gaten aan het houden, want wil niet zonder reismogelijkheden komen te zitten vandaag
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-12-2017, 15:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga ook zo naar huis. Het hoognodige is klaar en de rest kan later. Nog geen spijt van de trein ipv de auto vanmorgen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-12-2017, 19:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Duidelijk dat mensen minder ziek zijn als het glad is. Rustige spreekuren vandaag.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 11-12-2017, 19:19
Verwijderd
Een deel van de andere disciplines gingen tussen de middag al naar huis "dan kom ik tenminste veilig thuis." ja wtf, je hoeft niet heel het land door. Mensen hebben toch gewoon recht op zorg? Ik bel morgen ook naar het werk "ik kan niet komen, het is glad." Deden er ook een aantal. Stelletje prutsers.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.