Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2007, 00:18
kous
Avatar van kous
kous is offline
Wanneer je een leuk meisje/jongen leert kennen en je bent zelf of beiden rond de 19 jaar ongeveer. Hoelang wachten jullie dan eer je de stap zet naar sex? De eerste dag? week? maand? (bij mensen van rond de 25 is sex meestal de start van een relatie waar de kus gewoon gepaard gaat met een hevige stoeibui )

Dus wou ik jullie eens vragen hoe het bij jullie zat? of zit. Zelf als je niet weet of de andere persoon al reeds sex heeft gehad.

Leeftijd / wanneer eerste ontmoeting 1ste kus en 1ste keer sex / en wat rand informatie natuurlijk XD.

gelieve volle comments te posten geen " leuk" of "lala"

Dank je morgen meld ik me nieuwschierig aan op het forum
x
__________________
hier staat helemaal niks

Laatst gewijzigd op 17-10-2007 om 01:12.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 07:37
Verwijderd
Zo kort mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 07:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Zo kort mogelijk.
Ja.

Hoewel het ook wel spannend kan zijn om niét meteen de eerste keer met elkaar het bed in te duiken, maar het wat op te bouwen. (lees: op de eerstvolgende date alsnog meteen het bed in).
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 08:54
Verwijderd
Toen ik 19 was kreeg ik wat met m'n ex en dat duurde denk ik... een maand op z'n hoogst, na de eerste zoen. Maar we hadden toen dan ook allebei weinig ervaring. Het is nogal anders als je eerder al met enige regelmaat seks hebt gehad.

Ik heb trouwens ook een vriendin die op d'r 19e met d'r vriend wat kreeg en wel een half jaar wachtte. 't Kan altijd erger
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 09:25
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Met mijn ex was ik 17 en hebben we 3 maanden na de eerste kus seks gehad. Ik was nog maagd en we hadden niet direct 'officieel' een relatie. De jongens daarna waren geen vriendjes. Moest ik nu een vriendje krijgen zou ik idd ook ff willen wachten, al is het maar voor de spanning en de romantiek. Of het zou lukken is een andere vraag En met ff bedoel ik dan 2 weken ofzo...
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Zo kort mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 11:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dat is een keuze die je voor jezelf moet maken.

Bij mij zou het vrij snel gaan.

Edit: op m'n 19e is het vrij snel gegaan bedoel ik. De eerste keer heeft wel 6 maanden geduurd.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 11:22
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik was 15 toen we officieel 'verkering kregen', hij 17, bijna 18. Daarvoor flirtten we al een hele tijd, zoenden we regelmatig en 'frummelden' we af en toe. Ongeveer 3 weken/een maand nadat we hadden we voor het eerst seks.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 12:39
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
Mijn eerste relatie heeft het 3 maanden geduurd voordat we sex hadden. De relaties hierna is vrij snel sex aan de pas gekomen, na 3 weken/4 weken. Ik kende degene dan wel al langer dus geen one night stand.

Meteen sex hebben zou ik niet doen, het wachten,spanning, moeite doen om... dat is juist leuk
__________________
als ik hier iets zeg dan ben ik me waarschijnlijk aan het vervelen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 14:09
Verwijderd
Citaat:
bij mensen van rond de 25 is sex meestal de start van een relatie waar de kus gewoon gepaard gaat met een hevige stoeibui )
x
Bij mij ook .
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 14:54
Verwijderd
Toen ik 17 was (hij ook) duurde het een maand nadat we zoenden voor we seks hadden. En ongeveer een week voor we dingen deden die ik 'vrijen' noem (dus schaarsgekleed zoenen/knuffelen/strelen zonder dat er directe seksuele dingen bij te pas kwamen).

Maar als dit topic stiekem over jezelf gaat: je moet niet doen wat iedereen doet, maar gewoon doen wat jullie zelf het prettigst vinden
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 16:34
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Maar als dit topic stiekem over jezelf gaat: je moet niet doen wat iedereen doet, maar gewoon doen wat jullie zelf het prettigst vinden
Zoiets. Ik heb toen geloof ik iets van een week ofzo gewacht na onze eerste date.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 18:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik zeg maar niks want ik ben een slecht voorbeeld
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 18:58
selfmindead
selfmindead is offline
Twee maand, en dan nog niet 'volledig'. Alles stilletjes zijn gang laten gaan, i like.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 19:08
kous
Avatar van kous
kous is offline
ow ok
Op een of andere manier zie ik een relatie zonder sex niet aan als een echte relatie heel raar hehe
__________________
hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 19:28
AbareKiller
AbareKiller is offline
Bij mijn eerste keer hadden we 5 maanden een relatie, we waren beiden 16-jaar, we hadden het toen ongeveer 3/4 keer gedaan en toen ging het uit.
Momenteel heb ik 1,5 maand met mijn huidige vriendin, we hebben nu nog geen sex gehad, zei is 17 en ik ben nu 19. Maar ik denk dat we als we sex hebben gehad het niet meer dan 1 of 2 keer per week gaat worden, aangezien we beiden niet genoeg tijd alleen thuis hebben voor onszelf. Mischien dat het later meer word, kan ik nu nog niet voorspellen he
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 20:52
Verwijderd
ik heb mijn vriend ontmoet toen ik 17 was, hij 19. Dat was in november 2005. In Augustus 2006 kregen we 'officieel' een relatie maar toch hadden we daarvoor al meer gedaan dan zoenen.
In juni 2007 (denk ik) hebben we pas voor de eerste keer 'echt' seks met elkaar gehad.
Ik had opzich wel al eerder gewild maar achteraf is dat helemaal goed gekomen en vind ik het fijn zoals het gelopen is .
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 15:05
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Bij mijn vorige vriendin was er al op korte termijn sex. Achteraf bleek dat ze vóór mij al heeeeeeel was vriendjes (met sex uiteraard) had gehad. ik 3 zij 12 oid. Niet dat me dat op zich wat boeide maar voor haar leeftijd waren dat er erg veel. Ze was er nog trots op ook. Mja als zij zich daar goed bij voelde....ik vond het niet leuk maar het was nu eenmaal zo. Ik ben er wel achter gekomen dat ze erg vlug het bed in was te praten. en alleen maar jongens als vrienden had die maar 1 ding wilde.
Ik werd daar uiteraard gek van en heb haar dit toendertijd ook verteld. Uiteindelijk is het toch uitgegaan.

Met mijn huidige vriendin ben ik zeer tevreden. We zijn pas na een langere tijd het bed in gedoken. Zo konden we eerst meer van elkaar te weten komen. En ik weet nu ook dat zij niet iemand is die je zo het bed in lult.
__________________
niet alleen =)

Laatst gewijzigd op 19-10-2007 om 15:34.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 22:36
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Toen ik 16 was ging het best makkelijk... De ene afspraak veel zoenen, de keer erop gewoon laten merken dat je het echt wilt
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 23:18
Verwijderd
Het is natuurlijk wel spannend om het een beetje op te bouwen, maar ik vind dat altijd wel moeilijk als er iemand langs je zit die je het liefste meteen zijn kleren van het lijf wil scheuren

De laatste keer was het bij mij de tweede keer meteen seksen, en toen kende ik hem eigenlijk nog niet eens. Maar het was wel leuk Ik geloof bij eerdere relaties ook wel ongeveer. Toen ik 16 was duurde het een week (misschien iets meer) met mijn toenmalige vriendje. Eigenlijk ook redelijk snel.

Vaak merk je wel aan diegene als hij/zij het nog niet heeft gedaan denk ik, en als je het niet merkt, dan wil diegene het denk ik ook gewoon
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 12:31
Verwijderd
Een week voordat we wat kregen eigelijk al
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 13:47
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Mijn ex en ik waren allebei nog vrij jong. Dus we hebben uiteindelijk 10 mnd met echte seks gewacht. Toen was ik 14 (bijna 15) en hij 16.

1e kus was toen we nog niets hadden, maar ik kan me even niet meer herrinneren waar en wanneer dat was...
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 19:31
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Hmm, met al m'n relaties die ik heb gehad heb ik altijd al sex op de dag zelf dat we een koppel werden gehad. In 1 geval twee weker ervoor al.
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 22:01
sweetie_87
Avatar van sweetie_87
sweetie_87 is offline
Citaat:
Ik zeg maar niks want ik ben een slecht voorbeeld
same here... allebei 20.. eerste dag al gezoend en gevreeen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 22:36
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Zo spoedig mogelijk. Dat deed ik ook al toen ik 19 was.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 22:37
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
ow ok
Op een of andere manier zie ik een relatie zonder sex niet aan als een echte relatie heel raar hehe
Ik zie het vooral als een hele goede reden om zo veel mogelijk vreemd te gaan totdat mevrouw wel bereid is om hard genomen te worden.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 16:46
JustADreamer
JustADreamer is offline
Met mn huidige vriend een week voordat we officieel wat kregen, in een dronken bui na het stappen... Hij is 26 en ik 18... Daarvoor heeft het altijd maximaal een week of 2 a 3 geduurd...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 16:50
Bhoebha!
Avatar van Bhoebha!
Bhoebha! is offline
Wacht altijd 2 maanden. heb ik in iedergeval zekerheid dat de relatie niet op sex is gebaseerd. en in het verleden wat rotte dingen gebeurt met te snel sex in een relatie...
jaja en dat voor een jongen..
__________________
Make love not war...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 19:50
LaAnnE.
Avatar van LaAnnE.
LaAnnE. is offline
In relaties wacht ik vaak tot ik zeker weet dat het (relatief) serieus is, maar ik heb ook zo wel scharrels gehad.
__________________
I think we're doing fine; even diamonds start as coal.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:12
Verwijderd
Eerst een proefrit maken..
Een relatie beginnen om er dan achter te komen dat de sex slecht is levert enkel frustratie en een slechte relatie op.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 15:22
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb voor het eerst iets gekregen met mijn vriendje toen ik 19 was, we hebben toen eerst wat 'gescharreld' en hadden dus seks voordat de relatie officieel werd. Ik kende hem echter al wel langer/goed dus het voelde wel goed en veilig, niet als een ONS.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 17:06
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Eerst een proefrit maken..
Een relatie beginnen om er dan achter te komen dat de sex slecht is levert enkel frustratie en een slechte relatie op.
Alsof seks het belangrijkst is in een relatie
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Alsof seks het belangrijkst is in een relatie
Alsof seks niet belangrijk is in een relatie.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 08:55
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Alsof seks niet belangrijk is in een relatie.
Ik kan liefhebben zonder seks, ik kan niet seksen zonder liefde... Dus voor mij heeft Stefanie gelijk.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 09:50
Verwijderd
Ik zeg ook niet dat ze ongelijk heeft, dus dat scheelt. Seks is niet het allerbelangrijkste in een relatie, maar ontkennen dat het belangrijk is is ook onzinnig.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:18
waves
Avatar van waves
waves is offline
Ik was 17, hij net 19. Kende elkaar viavia een beetje, veel gemsnt, naar de film, heeeeeeeel veel gezoend. Een kleine 3 maanden later seks, maar het had ook wat eerder gekund maar hij kreeg een "ongelukje"
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:24
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ik was 17 hij 22 (niet de eerste relatie)

was 3 weken nadat we elkaar voor het eerst gezien hadden

redelijk snel dus, maar je moet doen wat goed voelt tussen jullie
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:33
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hij was een week mijn vriendje en ik was vijftien en hij achttien. Oh en ik kende 'm toen vier weken min een dag. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:54
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ligt eraan. Clubben? 4 ~ 10 uur. Overdag? 1 ~ 7 dagen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:16
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als ik iemand op het eerste gezicht niet leuk genoeg vind om mee naar bed te gaan, begin ik niet eens aan een date.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 09:22
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Een week voordat we wat kregen eigelijk al
Zoiets had ik ook.

Met mijn eerste vriendin zat er grofweg een maand tussen de eerste zoen en seks.
Met de tweede een paar dagen ofzo, en toen was 't nog niet aan. <_<
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 10:09
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Ik zeg ook niet dat ze ongelijk heeft, dus dat scheelt. Seks is niet het allerbelangrijkste in een relatie, maar ontkennen dat het belangrijk is is ook onzinnig.
Ligt ook aan wat voor relatie je hebt. Ik kan ontzettend verliefd zijn en me heel fijn voelen bij iemand, zonder dat je (vaak) seks hebt. Ik zeg niet dat ik hou van platonische relaties, maar seks staat voor mij niet in de top 3 om iemand echt lief te hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 11:34
Verwijderd
Tussen de eerste zoen en de eerste keer seks met mn vriend zat ongeveer...een uur? Derde keer dat ik m zag. Bijna een maand daarna kregen we officieel wat.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Ligt ook aan wat voor relatie je hebt. Ik kan ontzettend verliefd zijn en me heel fijn voelen bij iemand, zonder dat je (vaak) seks hebt. Ik zeg niet dat ik hou van platonische relaties, maar seks staat voor mij niet in de top 3 om iemand echt lief te hebben.
Dat kan. Ik denk dat voor de meerderheid van de relaties seks wel belangrijk is. En tuurlijk voel je je ook fijn, verliefd en hou je van elkaar als er geen seks is, maar dan nog kan het toch wel belangrijk zijn? Het heeft ook niet zozeer te maken met het iemand liefhebben, maar imo is het gewoon een onderdeel van de relatie.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 14:28
liekjee
liekjee is offline
heey mensen ik heb even een vraagje
ik ( en mijn vriend) zouden is wat nieuwe standjes willen uitproberen
weten jullie wat originele of gewone dan kijken we wel of we ze al kennen
alvast bedankt!
P.s willen jullie er dan wel bijzetten hoe hij prescies moet dank
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 16:04
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
heey mensen ik heb even een vraagje
ik ( en mijn vriend) zouden is wat nieuwe standjes willen uitproberen
weten jullie wat originele of gewone dan kijken we wel of we ze al kennen
alvast bedankt!
P.s willen jullie er dan wel bijzetten hoe hij prescies moet dank
Eigen creativiteit. Zolang het past, is't vast goed!
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 16:26
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Eigen creativiteit. Zolang het past, is't vast goed!
Bingo.
En anders pak je de Kama Sutra. Staan wel hèle vage standjes in af en toe, maar je wordt er wel lenig van.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 16:56
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Citaat:
heey mensen ik heb even een vraagje
ik ( en mijn vriend) zouden is wat nieuwe standjes willen uitproberen
weten jullie wat originele of gewone dan kijken we wel of we ze al kennen
alvast bedankt!
P.s willen jullie er dan wel bijzetten hoe hij prescies moet dank
www.sekswoordenboek.nl/ .
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Alsof seks het belangrijkst is in een relatie
Nee, dat zeg ik dan ook niet.
Maar ik vind het wel belangrijk genoeg om het mee te laten wegen..

Als ik een relatie heb en de seks is slecht, dan ben ik echt niet gelukkig met de relatie dus waarom zou ik er dan mee verder gaan?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 13:47
2Marleen2
Avatar van 2Marleen2
2Marleen2 is offline
Ik was 17 en mijn vriend bijna 20.. 1 maand na de eerste x zoenen!! Hadden ondertussen wel 2 avonden per week sowieso bij elkaar geslapen!! Was voor beide de eerste x!!
__________________
Relax, Take It Easy (L)!!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vriend wil precies niet met me vrijen
fotj_undercover
12 17-12-2013 17:01
Verhalen & Gedichten Wie ben ik? Wat is vrij?
N G
0 02-12-2013 19:15
Werk, Geld & Recht Niet vrij krijgen
Snufje
9 15-09-2005 13:31
Levensbeschouwing & Filosofie Zijn wij wel zo vrij?
Vage Harry
25 22-09-2003 19:24
Seksualiteit Wanneer zonder condoom vrijen?
t68i
18 24-07-2003 09:49
Verhalen & Gedichten Vrij zijn
Anne
3 03-07-2002 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.