Oud 12-01-2012, 20:28
P.Griffin
P.Griffin is offline
Hallo,

Ik blow regelmatig en rook altijd gewoon gedraaide jointjes, ook heb ik een keer een crackpijpje met wiet erin gerookt maar merkte er niet veel van.
Nou hoorde ik laatst van een vriend dat als je wiet door een bong rookt dat je dan veel sneller
en heviger stoned bent, is dit waar?

bvd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2012, 20:40
Verwijderd
Ja dat is waar. Alleen al om het feit dat je met een bong pure wiet rookt en in een jointje doorgaans gemixed met tabak.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 22:12
P.Griffin
P.Griffin is offline
Ik rook ook redelijk vaak pure jointjes (smaakt het lekkerste) maar verder merk ik niet veel meer van een pure dan een gemixede joint. Binnekort maar eens een bong aanschaffen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 15:28
Eva030
Avatar van Eva030
Eva030 is offline
dat klopt
__________________
A Lannister always pays his debts .
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 05:22
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
zoals de meeste mensen hem gebruiken wel ja of je het met pure wiet of met een klein beetje tabak rookt, meestal is het sterker dan een normale joint. daarnaast kun je grotere teugen nemen omdat de rook afgekoeld wordt door het water

de eerste keer dat ik dat (goed) deed begon ik keihard te zweten, werd ik kneiterstoned en kon ik een 5/10 minuten lang niet praten en niks anders doen dan achterover in de bank hangen en nietsziend voor me uit staren
de oplossing is simpel: niet stoer doen en denken dat je die hele bong leeg kan zuigen maar gewoon voorzichtig proberen en beginnen met normale trekjes zoals je die van een joint rookt. en dan word er heerlijk stoned danwel high van het puurdere effect van wiet zonder tabak met de afkoeling en het filterende idee van het water geeft dat een lekker effect.
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 14:57
P.Griffin
P.Griffin is offline
Thanks for the info!
(btw) iemand enig idee waar ik een bong kan kopen? Internet is geen optie i.v.m ouders die lastig doen.
Ik woon in een klein dorp zonder shops ergens in de buurt van Apeldoorn zou handig zijn maar weet dus niet of je daar in de shop een bong kan kopen?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 15:04
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Smartshop.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Thanks for the info!
(btw) iemand enig idee waar ik een bong kan kopen? Internet is geen optie i.v.m ouders die lastig doen.
Ik woon in een klein dorp zonder shops ergens in de buurt van Apeldoorn zou handig zijn maar weet dus niet of je daar in de shop een bong kan kopen?
Je zou ook de trein kunnen pakken naar een wat grotere stad en daar een bong kopen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 18:45
Verwijderd
Gewoon een keer naar de stad gaan inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 19:26
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
www.waterpijpkopen.nl ofzo was de site , daar heb je ook bongs.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 19:54
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
www.waterpijpkopen.nl ofzo was de site , daar heb je ook bongs.
internet was geen optie.


je kan er natuurlijk ook altijd zelf 1 maken.hiervoor zijn op internet genoeg instructies voor te vinden. en als je het goed doet werken deze ook heel goed.
afgelopen zomer 1 gemaakt. en toen we die gebruikte waren we met 3 man toch behoorlijk van de kaart.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 00:33
P.Griffin
P.Griffin is offline
Denk dat ik inderdaad maar eens met iemand die 18 is naar de stad ga.
Is er ook nog een bepaald type bong die ik moet kiezen of maakt het niet uit?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 00:53
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Lijkt me niet! Zelf hou ik meer van een normaal pijpje want die zijn veel makkelijker mee te nemen etc

Het is niet dat je meer stoned wordt door het water. Zoals eerder gezegd is wordt je stoneder omdat het makkelijker dus sneller wegrookt.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 19:04
imosed
imosed is offline
Je hoeft geen 18 jaar te zijn om een bong te kopen hoor! Ik haal die van mij altijd op internet, heb er hier nu 3 staan. Ik zou gaan voor een modelletje waar je ijs in kan doen! Is een stuk, maar dan ook STUK lichter voor je keel!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 19:31
Verwijderd
Icebongs zijn nooit een slecht idee.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2018, 16:55
zuydboyy
zuydboyy is offline
Ik weet dat dit best een oud topic is, maar zou er graag iets aan toevoegen. In de vorige reactis worden ijsbongs aangeraden, niks mis mee, maar heb je al eens een percolator bong overwogen?

Laatst gewijzigd op 28-01-2018 om 17:10. Reden: Reclame
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Wiet binnen roken
MarcWeller
34 23-01-2013 23:30
Drugs & Alcohol Wie kan me helpen met me bong
TheCoon
18 11-05-2010 23:56
Drugs & Alcohol Waterpijp/Bong
Claire F
19 07-06-2006 11:49
Drugs & Alcohol Marijuana is medically useful, whether politicians like it or not
Verwijderd
21 09-05-2006 12:21
Drugs & Alcohol Stoppen met blowen.
Verwijderd
26 03-09-2005 16:35
Lifestyle Een reflectie van jouw lifestyle
Otis
490 11-05-2004 00:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.