Oud 18-06-2012, 14:35
anoniempie199
anoniempie199 is offline
ik heb al een hele tijd problemen met mijn vader en elke keer kwetst hij mij met mensen die me lief zijn en telkens zegt hij dat het mijn schuld is van alles wat er gebeurd.

ik spring op zulke momenten heel erg uit m'n vel omdat ik er niet meer tegen kan!
maar ik ben helemaal niet zo

ik moet van hem veranderen want het komt allemaal door mij

heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen hoe het leven thuis weer gezellig word??

of hoe ik in ieder geval weer normaal met m'n vader om kan gaan??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2012, 16:11
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Waar gaan die problemen precies over?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 17:02
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Hoe kwetst hij jou met mensen? Wat is er gebeurd en waarom is het jouw schuld?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 19:18
anoniempie199
anoniempie199 is offline
Citaat:
Waar gaan die problemen precies over?
over random dingen
ik heb het gevoel dat als hij zich niet goed voelt hij gewoon weer moet zeiken en soms eindigt het met slaan
als hij zich niet goed voelt doe ik alles verkeerd
voelt hij zich oké dan kan ik wel eens iets goed doen.
maar eigenlijk over alles
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 19:22
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Kun je een voorbeeld noemen want hier kunnen we niet zo veel mee.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 19:25
anoniempie199
anoniempie199 is offline
Citaat:
Hoe kwetst hij jou met mensen? Wat is er gebeurd en waarom is het jouw schuld?
ik ben zelf al vanaf m'n vijfde jaar gepest tot aan nu (16) en had dus ook nooit vriendinnen en toen ik dus in klas één kwam kreeg in 1 hele goeie vriendin

en dan zegt hij dus telkens dat ik alles verkeerd en dat ik daardoor geen vriendinnen heb, en hij weet dat het mij pijn doet omdat ik gepest word en ik daardoor 1 hele goeie vriendin heb en ook een "gewone" vriendin.

mijn vader heeft mij eigenlijk altijd negatief ingezien en toen heeft ie zegmaar een "etiket" op mij geplakt met probleemkind
toen ik heel jong was (basisschool) toen was ik ook niet makkelijk opvoedbaar..
maar ik heb toen heel veel met een jeugdpsychiater gepraat
en daardoor ben ik me veel beter gaan gedragen maar mn vader wil dat niet zien dat ik iets goed doe.

en door de schade die hij mij aanricht met alles wat hij zegt en doet wil ik bijna zelfmoord plegen, hij heeft ook al meerdere malen de dood toegewenst
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 19:27
Verwijderd
En wat vind je moeder hiervan?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 22:58
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Jou vader ff keihard de waarheid vertellen wat je van hem vind, al zijn dierbare eigendommen breken en zeggen "Moet ik je neus ook nog breken, of weet je hoe ik me nu voel?"

Als hij dan nog vervelend gaat doen, dan zou ik hem de dood zelf toe wensen en zijn hele leven verwoesten het zelfde hoe hij dat bij heeft gedaan
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 04:18
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En wat vind je moeder hiervan?
Dit ja. Waar is je moeder in dit verhaal?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 07:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jou vader ff keihard de waarheid vertellen wat je van hem vind, al zijn dierbare eigendommen breken en zeggen "Moet ik je neus ook nog breken, of weet je hoe ik me nu voel?"

Als hij dan nog vervelend gaat doen, dan zou ik hem de dood zelf toe wensen en zijn hele leven verwoesten het zelfde hoe hij dat bij heeft gedaan
Ja dat lijkt me een fantastische manier om je problemen op te lossen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 11:38
lisa1996
Avatar van lisa1996
lisa1996 is offline
ga naar jeugdzorg op accare.
mijn vader is ook autistisch en kan niks oplossen tussen mij en mijn probleeem zus die als haar iets niet aan staat meteen boos wordt en als je dan niks doet ze je keihard gaat kwetsen..
accare heeft mij geholpen maja
ik ga nu uit huis. ben 15
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 12:14
Verwijderd
Goh wat vervelend. Laat in ieder geval duidelijk merken dat je het absoluut niet leuk vind wat hij doet, en trek je er vooral niks van aan. Als hij maar door blijft gaan, moet je iemand in vertrouwen nemen, waarvan je weet dat die persoon je kan helpen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 21:04
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Citaat:
Ja dat lijkt me een fantastische manier om je problemen op te lossen
Sorry, ik heb dit gister uit pure agressie zitten schrijven ik kan namelijk niet zo goed tegen dit soort gevallen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 22:15
Verwijderd
Citaat:
ga naar jeugdzorg op accare.
mijn vader is ook autistisch en kan niks oplossen tussen mij en mijn probleeem zus die als haar iets niet aan staat meteen boos wordt en als je dan niks doet ze je keihard gaat kwetsen..
accare heeft mij geholpen maja
ik ga nu uit huis. ben 15
Succes
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 10:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Sorry, ik heb dit gister uit pure agressie zitten schrijven ik kan namelijk niet zo goed tegen dit soort gevallen
Het lijkt me niet dat de vader het uit kwade wil doet. Ik kan me goed voorstellen dat de TS ook nooit met een normaal gesprek heeft duidelijk gemaakt dat haar vader haar pijn doet met zijn opmerkingen, maar alleen nors of boos heeft gereageerd waardoor de vader meer geirriteerd is geraakt.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2016, 22:10
Ben Strik
Ben Strik is offline
Het is lastig te doorprikken, maar sommige mensen hebben last van narcisme. Misschien kan je daar wat mee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.