Oud 21-09-2013, 23:40
IGiveYouAdvice
IGiveYouAdvice is offline
Hallo mensen!
Allemaal een beetje aan het genieten van gta 5?
Ik heb zojuist een auto gepimpt en er bijna al mijn geld aan uitgegeven, ik had hem in mijn garage gezet ( franklin) maar toen ik later terugkwam was hij weg. Ik kon hem ook niet ophalen in het politiebureau. Ik weet niet of dit een fout in het spel is of dat ik iets fout heb gedaan maar als jullie weten waarom, laat het me even weten zodat ik het niet weer fout doe!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2013, 00:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Een bug in Grand Theft Auto 5 laat opgeslagen auto's verdwijnen. Rockstar zegt aan een patch te werken die dit probleem moet verhelpen.

De bug zorgt er voor dat auto's die door de speler zijn aangepast verdwijnen en niet meer terug te vinden zijn. Dit lijkt zich vooral voor te doen wanneer er met een nog niet opgeslagen auto een missie wordt geklaard.

Rockstar laat weten dat het op dit moment de bug onderzoekt en een oplossing zoekt. Ook geeft de uitgever als tip dat het probleem zich vaak voordoet wanneer spelers met een personage in één van de auto's van een ander speelbaar personage gaan rijden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 24-09-2013, 16:55
IGiveYouAdvice
IGiveYouAdvice is offline
Thanks man!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits | Zitten hier fouten in?
Pedik
5 11-03-2014 18:40
Verkeer & Vervoer Auto design
nps
56 29-11-2005 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.