Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2003, 19:33
bullshitt
bullshitt is offline
Leren, leren, leren........en dan gaat t niet meer

Wat gaan jullie dan doen om in 25 min weer in vorm te zijn ??

ik heb van een kameraad gehoord dat ja moet het volgende doen : eerst 10 min hele grote fysieke inspanning, daarna 5 min douchen en dan 10 min gewoon een beetje liggen relaxen(maar nix lezen !!!!) muziek luisteren ofzo.

Iemand dat gedaan ??
Advertentie
Oud 30-04-2003, 19:46
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Euh... ik pak dan meestal een kopje thee en (als het al wat later in de middag is) een appel, dan ga ik effe rustig zitten, en eet en drink deze op terwijl ik me laat afleiden door een artikeltje in de tv-gids. daarna kan ik er weer even tegen, ik moet alleen geen tv kijken, strips lezen, muziek luisteren of (de grootste vijand van allemaal) monsters onthoofden op de playstation, als ik dat doen duurt het zeker een uur of twee (nou ja, iets meer...) voor ik mezelf erweer toe kan dwingen te gaan leren...
fysieke inspanning, dan uitkleden, douchen, afdrogen, aankleden... da's mij teveel werk...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 30-04-2003, 21:06
Verwijderd
De hond uitlaten; werkt ook wel. maar ja dan moet je wel een hond hebben .
Of gewoon even wat eten en drinken, even rusitg computeren, even op bed liggen, gewoon even wat anders dus...
Oud 30-04-2003, 23:44
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
pak mijn gitaar...kom daar altijd beetje door tot rust...mijn tip is:zoek gewoon een hobby....dat ontspant altijd
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Oud 01-05-2003, 01:04
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik plof neer achter de computer om maar wat te gaan zitten posten op dit forum of moderatortje spelen op een andere... Altijd gezellig.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 01-05-2003, 19:29
Verwijderd
mja ik leer nooit urenlang per dag...

maar als ontspanning ga ik gitaarspelen, muziekje luisteren en op bed liggen, ff naar buiten, ff internetten...ff iemand bellen...etc
Oud 03-05-2003, 12:07
Silverstorm
Silverstorm is offline
Citaat:
hellion schreef op 01-05-2003 @ 00:44:
pak mijn gitaar...kom daar altijd beetje door tot rust...mijn tip is:zoek gewoon een hobby....dat ontspant altijd

Haha dat werkt bij mij verschrikkelijk omgekeerd! Als ik bijvoorbeeld wiskunde aan het leren ben en ik heb een antwoordenboekje o.i.d. nodig dan kom ik altijd mijn gitaar tegen op weg naar de boekenplank, dus dan sta ik eerst een half uur te spelen voordat ik mij herriner dat ik op weg was om een antwoordenboekje te pakken. Vervolgens leg ik mijn gitaar weg, pak het antwoordenboekje en kom op de terugweg weer mijn gitaar tegen... Zo ben ik makkelijk een uur kwijt om alleen maar een antwoordenboekje van mijn boekenplank te pakken. Het werkt wel ontspannend maar het komt het leren zelf niet ten goede

Ik denk dus dat ik mijn gitaar maar bij een kennis parkeer en hem na de examens pas ophaal...
Oud 03-05-2003, 13:23
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
ik zorg ervoor dat als het bij niet meer lukt om te leren, een ander ook niet meer kan leren *evil*
ik bel dan iemand op en hang net zo lang aan de telefoon tot ik mijn leervermogen terug voel komen.... gnegne
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Oud 03-05-2003, 14:00
Verwijderd
Gewoon een goeie game enemy territory spelen op mijn pc :-)
Oud 03-05-2003, 14:08
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
een boom omhakken in het bos
Oud 03-05-2003, 14:19
Verwijderd
dat is ook een optie..
Oud 03-05-2003, 15:14
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
was eigenlijk een serieuze opmerking...

Ik heb laatst gewoon een bijl gepakt en ik ben naar het bos (wij hebben een bos) gelopen en mezelf even 10 minuten op een boom uitgeleefd...

Maar je gaat je er ontzettend goed van voelen
Oud 20-05-2003, 18:05
fimmes
fimmes is offline
ik ga eerst een lekkere joint roken, dan komt me vriendin en dan ff lekker een paar uurtjes samen dingen doen......sex duzzz is heel ontspannend en dan na het eten ff computeren en tv kijken en dan tot de conclusie komen dat je vergeten bent dat je nog moest leren....ach ja maar tot nu toe heb ik alleen nog maar voldoendes gehaald das wel weer mooi
__________________
Hardcore RuLLeZzZ the WoRLd
Oud 20-05-2003, 18:09
smacks
smacks is offline
ik ga hier posten en op msn. eigenlijk vind ik dat zo verslavend dat ik dan niet meer kan stoppen...waardoor ik economie helemaal niet goed geleerd heb....kut, ga toch maar es aan de slag zo.
__________________
the greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!
Oud 20-05-2003, 18:16
martetjuh
martetjuh is offline
na een examen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel chocolade eten en tondhupsen zodat iedereen gek van mij wordt
is ook erg leuk!!!!
Oud 20-05-2003, 18:42
Impreza WRX STI
Impreza WRX STI is offline
als ik ff wil relaxen ga ik naar de wc

Alle stress kan je dan uit je lichaam gooien
__________________
subaru impreza wrx sti 4 ever -- pim fortuyn de held
Oud 20-05-2003, 20:01
Pholon
Avatar van Pholon
Pholon is offline
Dit klinkt weer heel overskst maar masturbatie zal ook wel werken
(nog nooit toegepast , echt niet!)
__________________
Up the Irons! ...ceterum censeo Carthaginem delendam esse
Oud 20-05-2003, 20:10
heropsychodream
heropsychodream is offline
Even praten met een vriend of vriendin, sigaretje roken, glaasje fris drinken, kauwgumpje pakken... En dan weer er tegenaan. Maar daar zijn we nu vanaf (hoop ik voor jullie)!
Ads door Google
Oud 21-05-2003, 11:34
GeenZinInLeren
GeenZinInLeren is offline
ff peukie roken, msn-e, peukie roken, msn-e, ff gamen en dan slapen en examens maken.

Heb helemaal nog niet geleerd voor deze examens, maar ze gingen nog best goed eigelijk
Oud 21-05-2003, 11:56
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
leren? wat is dat?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 21-05-2003, 14:05
Stephanie19
Stephanie19 is offline
Om te ontspannen? Tsja.. geloof dat dat bij mij nooit zo`n goed idee is want dan hou ik er niet meer mee op... had ik gister ook weer. Denk k; ff iemand bellen voor de gezelligheid, blijkt dat iedereen met mij wil praten en heb hele avond aan foon gehangen en niet meer geleerd...
__________________
Does the noise in my head bother you?
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal]De Toren van Babel
Issun
6 14-07-2010 20:59
Liefde & Relatie Vanavond een date. Tips gevraagd.
Athlon
106 27-11-2007 16:28
Liefde & Relatie zucht, wat te doen met schoonouders?
Kapoen
40 19-07-2006 19:18
Liefde & Relatie Drugsgebruik in een vaste relatie.
-Will-
185 10-02-2005 01:13
Levensbeschouwing & Filosofie The New Brain Model+Wat is objectief?
Isa
1 01-04-2003 18:07
Seksualiteit Fantasie?!
angelnummertwee
16 21-06-2002 13:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.