Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2003, 01:17
AnoniemeGast
AnoniemeGast is offline
hoi.

ik heb sinds een paar maanden een vriendin en sinds kort hebben we ook sex.
maar ik kom niet klaar!
als zij mij aftrekt, pijpt of als we neuken kom ik gewoon niet klaar!
al neuken we 20 minuten, ik kom gewoon niet klaar!
hebben meer mensen hier last van?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 01:22
Verwijderd
kun je wel klaarkomen als je jezelf aftrekt?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 01:39
AnoniemeGast
AnoniemeGast is offline
ja dan wel..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 02:15
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
je bent gewoon een homo
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 03:50
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Offtopic: Als hij een vriendin heeft en ook seks met haar heeft, lijkt het me niet dat hij homoseksueel is. Het is bovendien niet het onderwerp van deze topic.

20 minuten lijkt me niet een verschrikkelijk lange tijd om te neuken. Misschien moet je je minder focussen op het feit dat je 'moet' klaarkomen. Geniet gewoon van hetgeen je aan het doen bent en probeer niet steeds te denken 'Oooow shit, als ik nu maar wel klaarkom!'.

Succes!
__________________
"ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:18
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
20 minuten is inderdaad niet perse lang. Bij vriend en mij kan het soms in 2 minuten, soms pas na een uur lang bezig te zijn geweest. Maar vooral in het begin had ikzelf echt jezuslang nodig.

Hoe het komt? misschien gebrek aan ervaring? misschien dat zij dingen anders doet (aftrekken bijvoorbeeld) dan jij gewend bent (bijvoorbeeld minder snel en minder hard) waardoor het voor jou moeilijk is om klaar te komen. Ik ken genoeg jongens die niet klaar kunnen komen van pijpen omdat dit vergeleken met het aftrekken wat ze zelf doen te langzaam en te soft is. Ik ken heeeeel veel meisjes die niet kunnen klaarkomen als hun vriendje hun vingert/beft omdat het gewoon zo totaal anders is dan wanneer ze het zelf doen. Zij weten al een aantal jaren wat lekker is voor hun persoonlijk, die vriendjes moeten daar nog allemaal achter komen.
misschien is het gewoon de nieuwigheid van de seks? ik kwam in het begin ook totaal niet klaar bij mijn vriend, terwijl ik met masturbatie totaal geen problemen had mezelf tot een orgasme te brengen. Je moet misschien gewoon nog aan elkaar wennen.
Neem meer tijd voor het verkennen van elkaars (en in dit geval dus vooral JOUW) lichaam. Laat je vriendin zien hoe jij het normaal doet, praat over wat jullie allebei lekker of geil vinden enz, enz. En neem gewoon de tijd voor seks, dan komt het allemaal vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:27
Verwijderd
Gebruik je een condoom?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:34
Verwijderd
'al neuken we 20 minuten'? Wat verwacht jij dan, dat het drie minuutjes erin-eruit is en dan afgelopen? Je vriendin mag blij zijn dat je 't meer dan 20 minuten volhoudt! Gewoon doorgaan, je 'leert' vanzelf om controle te hebben over of je sneller of langzamer klaarkomt. Mijn vriend kwam toen we net sex hadden vaak pas klaar na drie kwartier of een uur, tegenwoordig kan het al na tien minuuten maar dan kan-ie het net zo goed 'tegenhouden' tot 't alsnog een uur duurt.
Om verveling tegen te houden (want verveling en sex is een combinatie die natuurlijk nooit zou mogen voorkomen) kun je bijvoorbeeld zo nu en dan van standje veranderen, of even ophouden en gaan 69'en of elkaar masturberen, enzovoort.

Pijpen is voor veel jongens die nog weinig sexuele ervaring hebben te zacht en subtiel om er van klaar te komen; ze zijn dan immers alleen hun eigen ruwe handjes gewend. Ik raad je aan om minder vaak of zachter/langzamer te masturberen, zodat je penis went aan een zacht gevoel om van klaar te komen. Je vriendin raad ik aan om tijdens het pijpen jou af te trekken, hierbij af en toe van hand te wisselen tegen polskramp, en dan met links langzamer af te trekken dan met rechts, tenzij ze linkshandig is, dan met rechts langzamer dan met links. In principe moet ze met beide handen even goed kunnen afrekken, maar de hand die je normaal niet gebruikt heeft gewoon meer tijd nodig om dezelfde beweging te maken als je schrijfhand. Daarbij raad ik haar aan om als ze kramp in haar kaken dreigt te krijgen, gewoon even op te houden en met haar handen verder te gaan of jou even iets leuks laten zien; dan trekt ze bijvoorbeeld zo sexy mogelijk een kledingstuk uit, of ze gaat even met zichzelf aan de slag terwijl jij toekijkt, of ze doet gewoon kleine likjes langs je penis zonder 'm in haar mond te nemen, en daarna gaat ze dan weer verder met pijpen. Op die manier houdt ze het pijpen veel langer vol, en je zult wel even nodig hebben voor je klaarkomt.

Hoe trek jij jezelf af en hoe trekt zij jou af? Merk je daar verschil in? Als ze iets 'verkeerd' doet, moet je dat natuurlijk gewoon zeggen. Zij heeft, als het goed is, liever dat jij geniet en daarvoor haar terecht moet wijzen, dan dat je niets zegt maar er stiekum weinig aan vindt! Verder komt haar hand misschien uit de verkeerde hoek om jou goed af te trekken; het kan dan handig zijn als ze achter jou gaat staan of zitten of liggen, zodat haar hand uit dezelfde richting komt als waaruit jouw hand komt als je masturbeert. Ook hierbij geldt dat het niet in drie minuten afgelopen hoeft te zijn! Laat haar maar doorgaan tot ze te veel last van haar arm krijgt of tot jij je erectie verliest of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 11:10
AnoniemeGast
AnoniemeGast is offline
ey bedankt voor de tips.. ik zal t eens proberen..

ennuh "GRRR": sukkel.. niet iedereen is zoals jou
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 11:14
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
AnoniemeGast schreef op 19-08-2003 @ 12:10:
ey bedankt voor de tips.. ik zal t eens proberen..

ennuh "GRRR": sukkel.. niet iedereen is zoals jou
3e post en meteen schelden...

waar gaat dat heen zeg..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 11:28
poesiefox
poesiefox is offline
Stop met focussen op dat klaarkomen, en ga lekker vrijen en experimenteren. Op een gegeven moment gebeurt het dan heus wel, opeens.

Verder moet je Sarahbressers post maar uitprinten en uit het hoofd leren.

En nog een tip: ga jezelf aftrekken met haar lekker dicht naast je, in haar armen, laat haar voor mijn part je ballen masseren of aaien, dan wennen jullie een beetje aan bij elkaar klaarkomen, en jullie kunnen elkaar aanschouwelijk onderwijs geven.

Ik neem tenminste aan dat er nog helemaal niemand klaarkomt, als jullie vrijen...
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 11:36
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-08-2003 @ 10:34:
Lap met tekst.
Jij hebt ook de nodige ervaring opgedaan.

Ik zou bijna aanraden mijn vriendin dit te laten lezen.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 19-08-2003 @ 12:36:
Jij hebt ook de nodige ervaring opgedaan.

Ik zou bijna aanraden mijn vriendin dit te laten lezen.
ik onthou alle belangrijke dingen die ik op dit forum lees
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 12:25
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
GRRR schreef op 19-08-2003 @ 03:15:
je bent gewoon een homo
mee eens
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:33
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
italianboy schreef op 19-08-2003 @ 13:25:
mee eens
dan ben je zelf ook niet echt de expert om het maar zacht uit te drukken..

@ AnoniemeGast (wie is deze keer anoniem gegaan?), probeer eens voor de grap 3 of 4 dagen niet klaar te komen. Als het goed is sta je dan ongeveer op knappen, en kom je nog klaar van het water geven aan plantjes. Dan moet je het maar weer eens proberen om 20 minuten lang te neuken met je vriendin.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:49
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-08-2003 @ 13:13:
ik onthou alle belangrijke dingen die ik op dit forum lees
Dus toch nog positieve invloeden te vinden van het forum. Ik heb ook wel enkele leuke ideetjes van s.com afgehaald.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 01:34
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
je moet eerst de nieuwigheid er van afneuken voordat je van je lul kan genieten.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 23:15
Mask
Mask is offline
weet je wat helpt, denk dat je een echt geil wijf aant neuken ben...dan spuit je zo je vriendin tegen te plafond.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Durf niet klaarkomen
Michael19
9 20-10-2011 19:12
Seksualiteit kan niet klaarkomen...
~*Lulutje*~
19 03-10-2003 18:55
Seksualiteit Zo lang mogelijk niet klaarkomen!
Piper
55 02-06-2003 21:45
Lichaam & Gezondheid niet klaarkomen
Hanne00
2 18-05-2003 18:25
Seksualiteit Hoelang ben JIJ niet klaarkomen?
Evito
118 01-01-2003 15:52
Seksualiteit 14----->niet klaarkomen...
Zuperman
14 12-03-2002 20:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.