Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 23:09
Verwijderd
Vind jij het belangrijk wat je vriend(in) van je uiterlijk vindt? Van je kleren, je make-up, je nieuwe schoenen.. Vind je het belangrijk dat hij complimentjes maakt als jij je prachtig hebt opgemaakt, nieuwe kleren aan, rokje, enz. als jullie uit eten gaan? Of doe je dat soort dingen niet en vind je het ook niet echt belangrijk hoe hij erover denkt.

En hoe reageer je als jij je nieuwe kleren uitgebreid staat te bewonderen voor de spiegel en hij kraakt ze ontzettend af?

En geven jullie je vriend(in) vaak complimentjes? Gaan jullie vaak samen kleren kopen en hebben jullie dan ongeveer dezelfde smaak, of zijn jullie het wat dat betreft nooit met elkaar eens?

Vind je het eigenlijk wel boeiend wat je vriend(in) aan heeft, zou je ermee zitten als hij/zij in bepaalde dingen zou lopen? Zou je je dan raar voelen of zelfs schamen?

Bestwel stomme vragen, maar ik wou het toch eens weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2004, 00:26
Verwijderd
Ik vind het op zich wel belangrijk wat hij van mijn uiterlijk vindt, en het ook leuk om me speciaal voor hem leuk aan te kleden en op te maken. Alleen heeft het weinig zin aangezien hij dat gewoon niet opmerkt, maar dat neemt niet weg dat ik het toch doe. Complimentjes krijg ik op die momenten dus niet, maar dat vind ik niet zo erg. De complimentjes komen onverwachts en niet als ik er naar vis door er expres leuk uit te zien en dat is eigenlijk leuker. Dan voel ik me heel brak en oncharmant en roept hij hoe mooi ik wel niet ben, dat voelt veel echter aan. Echt sexy kleding merkt hij overigens wel op hoor

Ik zou niet weten hoe ik zou reageren als hij het zou afkraken, daar kan ik me niet in inleven omdat hij dat gewoon niet zou doen. Hij zou hooguit zeggen iets niet zo mooi te vinden als ik ernaar zou vragen en dat boeit me niet zo.

Als we samen kleding kopen loopt dat altijd uitstekend. Onze smaken verschillen niet zo heel erg, maar dat komt ook omdat we elkaars smaak wel goed doorhebben en daar op inspelen.

Het boeit me niet zo wat hij aan heeft. Hij draagt kleding die ik voor ik hem kende eigenlijk lelijk vond (zijn broeken dan, legerbroeken) maar ze horen voor mij nu zo bij hem dat ik ze mooi ben gaan vinden. Ik zou niet willen dat hij iets anders draagt dan wat hij zelf mooi vindt en vindt al zijn kleding eigenlijk ook mooi, gewoon omdat het zo zijn stijl is. Dan vind ik het ene wel leuker dan het andere, maar ik schaam me nooit voor hem ofzo en vraag hem ook nooit iets anders aan te trekken dan hij aan heeft.

Ik vind het overigens ook leuk rekening te houden met wat hij leuk vindt bij een meisje. Daar dan stiekem toch een beetje op inspelen, maar niet mn hele stijl aanpassen hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 07:57
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Als ik me helemaal heb uitgesloofd met make-up en nieuwe kleren, en hij ziet het niet eens zou ik wel teleurgesteld zijn. Maar meestal heeft hij de nieuwe kleren al gezien voor ik ze aan heb. Hij vindt niet alles leuk wat ik heb, maar meestal komt dan dan omdat het iets anders is dan wat ik al heb (duh, anders hoefde ik het niet te kopen). Zo had ik laatst een leuk jurkje gekocht met bloemenprint, en vond hij het niks omdat zijn moeder vroeger ook vanalles had met bloemen erop. Toen ik het jurkje aan had vond hij het toch wel leuk! Ik vind het dus wel leuk om een complimentje te krijgen, maar het hoeft niet altijd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me de laatste tijd niet meer zoveel opmaak (is zo'n gedoe!), en veel nieuwe kleren kan ik me op het moment ook niet permitteren . Dat komt wel weer als ik straks weer een baantje heb.

Als hij iets ontzettend af zou kraken (wat hij niet doet, als hij iets niet mooi vindt zegt hij dat voorzichtig) zou ik best wel beledigd zijn, aangezien ik het wel mooi vind.

Mijn vriend en ik hebben een paar keer samen kleren gekocht. Hij vindt winkelen niet leuk, maar had echt nieuwe kleren nodig (vond ik, hij ook wel een beetje maar wil er liever geen geld aan uitgeven). Dat is best lastig, omdat we niet dezelfde stijl hebben, maar nu heeft hij wel dingen gekocht die we allebei mooi vinden. Als hij iets aan heeft wat ik heel leuk vind krijgt hij van mij wel een complimentje! Waarom niet? Voor nieuwe kleren voor mij zal ik niet zo gauw met hem samen gaan winkelen, met een vriendin is dan gewoon handiger en gezelliger. Bijkomend voordeel is dat die het wél leuk vindt om te winkelen.

Ik vind het zeker wel belangrijk wat hij aan heeft. Hij heeft helaas de eigenschap om dingen bij elkaar te zoeken die echt níet bij elkaar kunnen. Dat zeg ik dan ook tegen hem, wat hij niet altijd leuk vindt. Maar ik vind dat je dan toch tenminste dingen bij elkaar kunt zoeken die goed bij elkaar kunnen! Echt schamen doe ik me niet als hij zoiets toch aan heeft als we naar een feestje gaan of zo (hij houdt namelijk niet van veel kleur dus 't meeste is beige, zwart of bruin dus het vloekt niet heel erg). Maar zo'n vieze bruine trui op een zwarte broek... moet dat nou ?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 08:58
Verwijderd
Ik vraag mijn vriend vaak wat hij er van vindt als ik iets nieuws aan heb, of mijn haar weer eens geverfd heb. Maar andersom ook. Als hij een nieuw shirt aan heeft, wat hij zelf niet echt iets voor hem vindt, maar toch gekocht heeft, dan blijft hij daar over vragen of het leuk is.

We zijn allebei wel gevoelig voor complimentjes en elkaars mening. Als hij iets niet leuk zou vinden, zou ik het minder dragen. Maar als ik iets van hem niet leuk vindt, dan draagt hij het niet waar ik bij ben.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 09:29
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik denk dat een hoop mensen echt serieus zouden moeten wennen aan het feit dat ik zo'n hekel heb aan subtiliteit dat als ik iets serieus kut vind ik het ook gewoon zeg en geen water bij de wijn pleur op zo'n moment.
(wat ook weer niet wil zeggen dat ik als ik iets mooi vind ik dat ook altijd wel opmerk. Iets dat ik enorm mooi vind kan ook wel op complimenten rekenen)

Een vriendin die dus veel complimentjes van mij verwacht zal dus waarschijnlijk veel aantrekken wat ik mooi vind en iemand die een hoop aantrekt wat ik geen fuck aan vind zal maar hopen dat ik zoveel mogelijk mijn klep houd
(en serieus het zal mij aan mijn reet roesten welke van de 2 ze doet want het gaat mij toch niet om die kleren die ze aan heeft maar om hoe ze is)

Verder zou het mij serieus niet minder kunnen interesseren dan het nu al doet hoe mijn vriendin over mijn kleding denkt.
En ik vind het ook totaal niet erg als ze net als mij gewoon haar ongezouten mening er over uitspuugt.
Maar goed, ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ik een vriendin krijgt die mijn hele stijl afkeurt want een vriendin die iets met mij zou nemen met de gedachte dat ze dat wel even kan veranderen komt van een hele koude kermis thuis.
(ik kan er namelijk niet zo goed tegen als iemand mij of mijn stijl probeert te veranderen. Een vriendin die dan als 'verrassing' kleren voor mij koopt die ze zelf wel mooi vind maar die ik niks vind loopt dus ook het risico dat ze eerst een jaar stof hangen te verzamelen in de kast en dan stilletjes ongedragen de kliko in verdwijnen)

Ik ben dus eigenlijk weinig tot niet gevoelig voor complimentjes en mijn vriendin moet daar ook maar niet teveel waarde aan hechten want anders kunnen daar best wat problemen over ontstaan. (tja, liever bot en eerlijk dan steeds maar half-duidelijk )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 10:36
pure_evil
pure_evil is offline
ik kleed me eigenlijk altijd wel mooi voor mijn vriend, en ik word gek als ik om de zoveel minuten een compliment krijg, liever eens in de zoveel tijd, dan hecht ik er tenminste nog waarde aan
als ik iets aan heb wat hij niet mooi vind, zegt hij dat wel tegen mij, en als ik in een onzekere periode zit, trek ik het dan minder vaak aan, indien dit niet het geval is, vind ik het jammer voor hem
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 10:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Vind jij het belangrijk wat je vriend(in) van je uiterlijk vindt? Van je kleren, je make-up, je nieuwe schoenen.. Vind je het belangrijk dat hij complimentjes maakt als jij je prachtig hebt opgemaakt, nieuwe kleren aan, rokje, enz. als jullie uit eten gaan? Of doe je dat soort dingen niet en vind je het ook niet echt belangrijk hoe hij erover denkt.
Ik vind het wel fijn als ik weet dat hij me er leuk vindt uitzien. Maar zelfs toen ik m'n opgetut had voor het gala, zei hij er niets over.
Soms vraagt hij wel eens of ik iets nieuws heb, maar vervolgens geeft hij er niet zijn mening over. Heel soms zegt hij dat hij het leuk vindt...


En hoe reageer je als jij je nieuwe kleren uitgebreid staat te bewonderen voor de spiegel en hij kraakt ze ontzettend af?

Dan zal ik moeten lachen. Zelfs als hij het meent. Ik kraak zijn kleding (vooral zijn schoenen) ook af. Maar daarentegen zeg ik het ook als ik iets moois vind. Ik vind dat hij daar eerlijk over mag zijn. Ik zal er toch wel rekening mee houden ben ik bang, en zal dat misschien niet meer aandoen waar hij bij is, tenzij ik het zelf echt fijn of mooi vind...

En geven jullie je vriend(in) vaak complimentjes? Gaan jullie vaak samen kleren kopen en hebben jullie dan ongeveer dezelfde smaak, of zijn jullie het wat dat betreft nooit met elkaar eens?
Ik geef m'n vriend niet echt vaak complimentjes, niet specifiek over zijn kleding. Soms wel dat hij leuk of lief is, maar dat is toch wat anders.
Ik mocht de laatste keer mee toen hij kleding ging kopen en we waren het redelijk eens. Hij houdt heel erg van sport(kleding) en ik wat minder. Maar hij begint daarin ook wat milder te worden . En volgende keer als hij schoenen gaat kopen en een zomerjas, mag ik gelukkig weer mee.
Ik doe het hem niet aan om mee te gaan als ik kleding koop. Als ik het van plan ben, loop ik winkel in en uit en heb het na 5 min gezien en zal waarschijnlijk met niets thuiskomen, terwijl als ik spontaan ga, ik wel met een hoop thuiskom...

Vind je het eigenlijk wel boeiend wat je vriend(in) aan heeft, zou je ermee zitten als hij/zij in bepaalde dingen zou lopen? Zou je je dan raar voelen of zelfs schamen?
Ik vind het opzich niet belangrijk, tenzij ik het zo lelijk of extreem vind dat ik me eraan ga ergeren. Hij heeft 1 paar sportschoenen en die vind ik afschuwelijk. Soms doet hij ze aan om me te pesten, soms doet ie ook schoenen aan die ik wel mooi vind. Maar uiteindelijk vind ik hem leuk, en eigenlijk zijn die schoenen dan niet eens meer zo heel belangrijk

Bestwel stomme vragen, maar ik wou het toch eens weten
Valt wel mee, vergelijking kan goed zijn. Zolang je er maar niet teveel waarde aan hecht hoe het bij anderen is.
Maar mijn vriend is redelijk bot of niet attent wat dit betreft...

En die ene keer dat hij dan zegt dat ik mooi ben, dan heb ik er bv helemaal geen moeite voor gedaan ofzo ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 11:00
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-05-2004 @ 00:09 :
Vind jij het belangrijk wat je vriend(in) van je uiterlijk vindt? Van je kleren, je make-up, je nieuwe schoenen.. Vind je het belangrijk dat hij complimentjes maakt als jij je prachtig hebt opgemaakt, nieuwe kleren aan, rokje, enz. als jullie uit eten gaan? Of doe je dat soort dingen niet en vind je het ook niet echt belangrijk hoe hij erover denkt.

Ja, dat vind ik heel belangrijk. Waarom doe je anders al die moeite? Bovendien krijgt je zelfvertrouwen een boost van complimentjes

En hoe reageer je als jij je nieuwe kleren uitgebreid staat te bewonderen voor de spiegel en hij kraakt ze ontzettend af?

Daar kan ik wel om lachen. Maar waarschijnlijk draag ik ze dan nooit meer...

En geven jullie je vriend(in) vaak complimentjes? Gaan jullie vaak samen kleren kopen en hebben jullie dan ongeveer dezelfde smaak, of zijn jullie het wat dat betreft nooit met elkaar eens?

Bij gebrek aan vriend zou ik het niet weten..maar ik heb er een hekel aan met een jongen te gaan winkelen, dan is het echt: ik duw je 10 shirts in je handen en koop ze maar. Ik vind complimentjes geven overigens wel leuk Iedereen heeft ze wel eens nodig.

Vind je het eigenlijk wel boeiend wat je vriend(in) aan heeft, zou je ermee zitten als hij/zij in bepaalde dingen zou lopen? Zou je je dan raar voelen of zelfs schamen?

Nee, interesseert me niet zoveel, maar als ik een vriend had die met van die legerschoenen of strakke paarse latexbroeken zou lopen, dan geneer ik me wel.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 12:07
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Leuk topic

Ik vind het belangrijk wat m'n vriend van m'n kleren enzo vindt, ik doe ook gekker met kleren als ik vrijgezel ben dan als ik een vriend heb, zoals nu.

Hij zou me niet afkraken als ik voor de spiegel stond met kleren die ik zelf wel helemaal geweldig zou vinden. Het is in ieder geval nog nooit voorgekomen, hij vindt het eigenlijk altijd wel leuk wat ik aanheb.

Ik geef m'n vriend vaak complimentjes, en andersom ook. We gaan best vaak samen shoppen, al kopen we dan vaak kleren voor hem, m'n eigen kleren koop ik graag in m'n eentje, met m'n moeder of met een vriendin. We hebben wel dezelfde smaak, laatst heb ik nog een vestje gekocht dat hij uitgezocht heeft

En ja, ik vind het boeiend wat mijn vriend aanheeft. Zolang we samen zijn maakt het me echt niet uit, maar toen we laatst boodschappen gingen doen en hij allemaal verschillende soorten kleren aanhad met daaronder ook nog sokken in slippers heb ik toch even subtiel gezegd dat hij maar even wat anders aan moest trekken En vanwege zijn sport heeft hij ook wat kleren van een bepaald merk met een racistisch image waarvan ik het niet zo cool vind als hij ze aanheeft. Al gaat het hem niet om het image, hij is zelf 'gekleurd', dus.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:02
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-05-2004 @ 00:09 :
Vind jij het belangrijk wat je vriend(in) van je uiterlijk vindt? Van je kleren, je make-up, je nieuwe schoenen.. Vind je het belangrijk dat hij complimentjes maakt als jij je prachtig hebt opgemaakt, nieuwe kleren aan, rokje, enz. als jullie uit eten gaan? Of doe je dat soort dingen niet en vind je het ook niet echt belangrijk hoe hij erover denkt.

Ja dat vind ik wel belangrijk. Ik heb een paar ballerina's en ik weet zeker dat hij ze erg lelijk vindt maar dat weerhoudt me er niet van om ze aan te trekken als ik naar m toe ga.
Hij maakt eigenlijk niet echt vaak complimentjes, maar misschien let ik er wel niet zo op. Hij zegt wel altijd iets over m'n haar / make-up als dat anders zit.


En hoe reageer je als jij je nieuwe kleren uitgebreid staat te bewonderen voor de spiegel en hij kraakt ze ontzettend af?

Dat zou ik niet cool vinden. Maargoed, als ik er heel blij mee ben boeiend. Dan weet ik dat hij t lelijk vindt, nouja dat kan. Ik denk dat ik het dan wel minder aan zou trekken waar hij bij is, maar anders maakt het me niet uit.

En geven jullie je vriend(in) vaak complimentjes? Gaan jullie vaak samen kleren kopen en hebben jullie dan ongeveer dezelfde smaak, of zijn jullie het wat dat betreft nooit met elkaar eens?

Ik geef m wel vaak complimentjes ja want hij ziet er gewoon vrijwel altijd heel goed uit En ik geloof dat we dezelfde smaak hebben ja. We winkelen niet samen, ik winkel eigenlijk alleen maar met een heel goeie vriendin van me. (andere mensen kan ik niet uitstaan als ik winkel, hehe)

Vind je het eigenlijk wel boeiend wat je vriend(in) aan heeft, zou je ermee zitten als hij/zij in bepaalde dingen zou lopen? Zou je je dan raar voelen of zelfs schamen?

Ik vind het heel belangrijk wat hij aan heeft. Bij een vorige vriend schaamde ik me wel eens voor wat hij aan had (maar dat zag er dan ook écht niet uit). Maar mn huidige vriend kleedt zich heel goed dus dat is niet imfrage.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 16:43
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Ik vind het wel belangrijk of mijn vriend mijn uiterlijk en kleding leuk vindt. Maar het is niet zo dat wanneer ik iets heel graag wil hebben en hij het vreselijk vindt, ik het dan niet koop. En uiteindelijk draait het er toch vaak op uit dat hij het wanneer ik het eenmaal aan heb, dan toch mooi vindt.

We kopen heel vaak onze kleren samen, omdat we dan samen een dag ergens gaan shoppen in een stad. Vaak heeft hij het dan al gezien voor ik het heb gedragen. Maar als ik kleding heb gekocht waar hij niet bij was, dan ziet hij dat wel en zal er altijd iets van zeggen. Andersom doe ik dat ook. En natuurlijk is het leuk als je je best hebt gedaan om je mooi te maken, bijv. wanneer je uit eten gaat, als je vriend er dan iets van zegt. Dat doet hij ook eigenlijk altijd wel dan.

En verder hebben we best wel dezelfde smaak. Het is gewoon goed met ons kledingleven
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 17:22
Tourniquet-
Avatar van Tourniquet-
Tourniquet- is offline
Vind jij het belangrijk wat je vriend(in) van je uiterlijk vindt? Van je kleren, je make-up, je nieuwe schoenen.. Vind je het belangrijk dat hij complimentjes maakt als jij je prachtig hebt opgemaakt, nieuwe kleren aan, rokje, enz. als jullie uit eten gaan? Of doe je dat soort dingen niet en vind je het ook niet echt belangrijk hoe hij erover denkt.
Mwah valt mee, hij hecht overigens wel meer waarde aan kleding en uiterlijk dan ik, en dat kan je dan ook wel merken aan zijn mening. Maar opzich trek ik me er niet heel veel van aan. Ik weet welke kleding hij heel mooi vind, en soms ben ik wel in een bui dat ik dat aandoe, voornamelijk voor hem. Dan wil ik wel een complimentje horen ook eigenlijk.

En hoe reageer je als jij je nieuwe kleren uitgebreid staat te bewonderen voor de spiegel en hij kraakt ze ontzettend af?
Hij laat zijn mening zeker horen, en daar kan ik me dan wel even onzeker over voelen. Hij heeft wel eens gezegd dat ik dik lijk in een bepaalde broek, en nu draag ik die broek niet meer in zijn bijzijn.. hm. Ook heeft hij een keer heel bot gezegd dat hij zich zelfs wel eens schaamde als hij met mij liep.. dat vond ik wel behoorlijk lomp van hem om zo te zeggen. Maarach..

En geven jullie je vriend(in) vaak complimentjes? Gaan jullie vaak samen kleren kopen en hebben jullie dan ongeveer dezelfde smaak, of zijn jullie het wat dat betreft nooit met elkaar eens?
Ik geef hem niet onwijs complimentjes over zijn kleding, ik vind het leuk en dat weet hij wel, als ik het niet leuk genoeg zou vinden zou ik het wel laten horen. Naast zijn 'afkrakingen' geeft hij ook genoeg complimentjes, ook altijd leuk om te horen. Ik winkel niet graag met hem, omdat onze smaak qua meisjes-kleding verschilt en ik wil dat ik de kleding blijf kopen die ik Zelf leuk vind, niet hij, en ik ben bang dat ik me anders te veel door hem laat beinvloeden.

Vind je het eigenlijk wel boeiend wat je vriend(in) aan heeft, zou je ermee zitten als hij/zij in bepaalde dingen zou lopen? Zou je je dan raar voelen of zelfs schamen?
Mwah nee, als het dus niet in de extremen loopt van dat hij in strakke leren cowboykleding (??) loopt ofzo. Voor de rest vind ik genoeg kleding niet mooi, maar dat boeit me niet zo.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 17:22
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik vind het leuk als mijn vriend vindt (en zegt) dat hij mijn kleren leuk vindt, of dat mijn haar leuk zit, maar als hij een keer iets wat minder vindt, zal ik het niet meteen veranderen: het is ten slotte mijn manier van kleden en ik ga wat dat betreft niet veranderen voor hem. Als ik van hem weet dat hij bepaalde kleren niet zo leuk vindt, zal ik er wel op letten dat ik ze bij een bepaalde specialere gebeurtenis niet aan doe.
Verder vind ik het wel leuk als ik een complimentje krijg hoe ik eruit zie, maar goed, dat heeft iedereen wel, denk ik.
Mijn vriend zou mijn kleren nooit keihard afkraken. Hij zou het altijd nog subtiel brengen, en ik zou dan gewoon zoiets hebben van 'oh, ok, dan vind jij ze minder, ook goed, ik vind ze super!'
Wij kopen eigenlijk nooit samen kleren, omdat hij niet van winkelen houdt, maar ik vind zijn kledingcollectie wel redelijk ok. Bovendien is hij ontzettend eigenwijs en valt 'm toch niks aan te smeren, hoe leuk je iets ook vindt...
Ik bemoei me niet zo met wat hij aandoet, dat kan hij best zelf. Het enige wat ik een keer heb meegedeeld over zijn kleren, was dat hij een bepaalde broek niet aan mocht doen als mijn oma zou komen (een oude broek met dichtgenaaide gaten).
Eigenlijk ben ik best tolerant
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 18:54
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Complimentjes van mijn vriendin vind ik ontzettend fijn, dat geeft me een geweldig gevoel, aangezien ik bagger weinig zelfvertrouwen heb. Haar mening is dus ook erg belangrijk, als ik kleren aanheb waarvan zij zegt dat ze de kleren niet mooi vindt, zal ik behoorlijk gefrustreerd raken en de kleren nooit meer aan doen (iig niet kwaad worden op haar). Wat voor kleren zij aan heeft boeit me niet zo veel, zolang ze maar geen rare dingen aantrekt.
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:12
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Complimentjes over mijn kleding interesseren me vrij weinig (ja sorry, maar ik ben nu eenmaal geen 'meisje-meisje' met rokjes en tasjes en de hele hopsasa ).
Mijn laatste vriend was juist heel erg gericht op uiterlijk. Hij wilde er altijd netjes uitzien enzo. (Hmm...als ik er nu over nadenk, was 'ie eigenlijk helemaal niet mijn type ) Het mooiste vond ik nog toen hij net een nieuwe auto had gekocht (Golf VR6 ) en dus ff laten zien aan z'n vrienden, stap ik met mijn knalrode, driekwart stuka-broek uit de auto Geweldig!!

Complimentjes die echt ineens uit het niets komen vallen, zijn altijd welkom Mijn eerste vriend zei een keer toen ik me aan 't omkleden was: 'Wat ben je toch een prachtig mooi meisje' Dat is altijd meegenomen
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:47
santje17
Avatar van santje17
santje17 is offline
Ik denk dat complimentjes altijd wel leuk zijn. Complimentjes over kleding maken me ook nite zo veel uit, maar over je lichaam is natuurlijk wel mooi make-up..nee dat gebruik ik niet dus dat kan al niet. en ik zla niet iets afkraken als mijn vriend iets aanheeft en ik vind het niet leuk. hij moet helemaal zelf weten wat hij aan heeft, dat is niet aan mij om te beslissen. en trouwens, ik weet dat wat er onder zit erg mooi is en dat maakt het dan weer goed
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:52
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
complimentjes altijd leuk en doe het ook wel als ik het mooi vind als vind ik iets niet mooi dan zeg ik het haar oook eerlijk en dat heeft ze te respecteren kan zoiets niet voor mij houden als zij er dan toch mee wil lopen nja moet ze zelf weten... mja ze weet dan wel dat ik het niet mooi vind.. maar als ik het wel mooi vind dan zeg ik het haar ook en dan wel 100 x

groeten
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:12
pinokio
pinokio is offline
Gemeende complimentjes: graag
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2004, 13:27
Verwijderd
Als ik me naar mijn mening prachtig heb opgemaakt, dan ziet hij dat niet . Wat ik aanheb en wat voor schoenen ik draag, boeit hem ook niet zo, zo lang ik het zelf maar leuk vindt en ik geen puntschoenen draag. Nouja, er is een t-shirtje dat hij heel leuk vindt . Hij kraakt dus ook nooit iets af wat ik draag of wat ik koop. Ik let er wel op dat ik er leuk uit zie als we ergens naar toe gaan enzo, maar dat doe ik niet per se voor hem.

We gaan wel soms samen kleren kopen, maar dat is dan ook meer voor de gezelligheid, en omdat hij wel waarde hecht aan mijn advies over zíjn kleding. Oneens met elkaar zijn we het nooit, maargoed, hij heeft dan ook geen enkele mening op dat gebied .

Ik vind het wel een beetje boeiend wat hij aan heeft, maar ik zou me niet voor hem schamen als hij iets zou dragen wat ik niet leuk vindt. Als ik zijn kleren niet leuk vindt, so be it, als ik het wel leuk vindt, dan is dat leuk. Ik kraak zijn kleren ook niet af, behalve zijn trainingsbroeken, maar dat is meer uit gewoonte , en nouja, als het 30 graden is en hij vraagt of die wollen trui geen goed idee zou zijn, dan lach ik 'm ook wel uit .
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 14:59
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
laatst zij hij wat over mijn humor en ik weet niet of ik dat als een positiefs iets moet ervaren.

hij "jij hebt de humor van een man"
ik "wat"
hij "jij hebt de humor van een man"
ik "yeah right"
hij "ja soms van een kind, maar vaak van een man"
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:53
Verwijderd
Ik heb altijd wel redelijk veel waarden gehecht aan kleding (maar ik ben dan weer niet een modepopje), maar mijn vriendje maakt het allemaal weinig uit. Opmaken doe ik nooit, of tenminste heel af en toe, dan is de reactie hey je hebt make-up op .
Ik dacht dat ik het heel jammer zou vinden dat hij zo zou zijn, maar zo is hij nou eenmaal, het maakt hem weinig uit, hij vindt me altijd mooi .
Kleren kopen samen doen we sowieso nooit. Hij laat zijn kleren trouwens altijd kopen door zijn moeder ( tssjaa ik snap het ook niet hoor!!!)
In het begin had ik wel eens zoiets van ik schaam me voor je als je er zo bij loopt (niet dat hij er echt voor schut bij loopt hoor, eerder een beetje ''kneuzerig'' (offe hoe moet ik dat uitleggen)), maar tegenwoordig maakt het me steeds minder uit, hij is goed zo, het hoort bij hem om zo te zijn, en ik vind hem super lief . (kotst kost )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Moet dit even kwijt
JamesR10
9 20-05-2016 19:23
Liefde & Relatie Hoe ga je om met complimentjes?
Fleur
41 09-02-2004 05:56
Psychologie sociale angst
Verwijderd
22 30-12-2003 19:05
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Psychologie Minderwaardigeheidscomplex
kleinedraak
14 01-02-2003 06:13
Psychologie wat kun je zeggen tegen iem. die onzeker is...
black crow king
16 08-07-2002 14:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.