Oud 10-12-2009, 17:07
Verwijderd
Hoi Ik ben Chris

Ik weet bijna zeker dat iedereen dit welleens heeft mee gemaakt.
Je zit gewoon in de klas en dan zegt zo'n "Macho" Hee ga jij nou eens met Chris!
En dan heb je zo'n meid aan je broek hangen en dan weetje gewoon dat ze het liegt.
Maar dan gaan ze ook nog vragen ben je nog groen en al. Ik vind persoonlijk dat je op een behoorlijk laag niveau zit als je gewoon met iemand gaat om ontgroent te raken. Maar het punt is zouden jullie een paar disses of iets anders kunnen geven om ervoor te zorgen dat ze hun mond houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2009, 20:31
Verwijderd
Ja moet je lekker doen, er op reageren. Dat is juist voor hun de lol er aan. Ga gewoon lekker met je eigen vriendjes om en laat de rest voor wat het is, dan laten ze jou op den duur ook wel.
Verder weet ik wel bijna zeker dat lang niet iedereen dit wel eens heeft mee gemaakt en wat is er mis om met iemand te zoenen om ontgroend te raken? Als je dat graag wilt moet je het vooral doen, zolang je maar duidelijk daarin bent en niet iemand voor de gek houdt.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 20:35
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Nou ja goed, je kunt het negeren, maar erg lekker is dat niet. Even lekker terugbitchen op zulk een wijze dat ze je daarna met rustlaten omdat je blijkbaar niet zo makkelijk in een hoek te drijven bent, is toch wel fijn.

Al heb ik toch niet echt veel kant-en-klaar slogans voor je. Ik ken het inderdaad, heb het ook meegemaakt in tweede klas. Erg irri. Afdruipen en niets terug zeggen heeft geen zin, ze lezen van je gezicht af dat je het wel vervelend vindt.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 03:51
Juana__
Juana__ is offline
Dan zeg je tegen zo een meisje 'alsof ik ooit met jou zou zoenen'
hehe, maar dan moet je het wel menen
en dan doorgaan en doen alsof het je echt niet boeit
(dus wat uit de hoogte doen )
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 09:05
Verwijderd
als ze lekker is, gewoon zoenen, wat valt er te verliezen?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 09:13
Verwijderd
Ik vind persoonlijk dat je op een behoorlijk laag niveau zit als je zo'n chick niet in check kan houden. Pak haar of doe haar weg, wat is het probleem?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vind persoonlijk dat je op een behoorlijk laag niveau zit als je zo'n chick niet in check kan houden. Pak haar of doe haar weg, wat is het probleem?
Daar is-ie te onzeker voor, lijkt me toch duidelijk Anders had-ie 't spelletje met haar wel meegespeeld, zó erg dat zij degene is die zich ongemakkelijk gaat voelen. Dus topicstarter; veins dat zelfvertrouwen en overtroef haar. Als puntje bij paaltje komt haakt ze wel af. En zo niet, och, dan heb jij nog niets om je voor te schamen in principe.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 09:59
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat Simoen zegt. Succes maar.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 16:22
Verwijderd
Eeeeh, jullie snappen het niet helemaal het is nou juist het probleem dat die meid dat helemaal niet gaat doen! Je weet toch wel dat liegen ze dan....
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 17:09
Verwijderd
Dus je maakt je druk om een of andere tuthola die toch niet met je gaat zoenen? Lijkt me niet de moeite.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 17:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zeg tegen die sletje dat je geen interesse hebt, maar dat als ze echt zo desperate is je wel iemand voor haar kan vinden met wie ze haar soa's kan delen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Eeeeh, jullie snappen het niet helemaal het is nou juist het probleem dat die meid dat helemaal niet gaat doen! Je weet toch wel dat liegen ze dan....
Ja, nou én? Je moet 't spelletje omdraaien!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 19:16
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ja, en dan is de reactie van Trimm het beste


Trimm
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Zeg tegen die sletje dat je geen interesse hebt, maar dat als ze echt zo desperate is je wel iemand voor haar kan vinden met wie ze haar soa's kan delen.
Vet goeie dis echt keihard!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Vet goeie dis echt keihard!
Ja, jij tegen de macho en zijn gang. Dat ga je gewoon verliezen, hoor. Al is je dis nog zo "goed". 't Gaat niet om wát je zegt, 't gaat voornamelijk om hóe je het zegt. En stel je voor dat jij inderdaad deze opmerking maakt en een sterk antwoord terug krijgt.. Dan ga je dubbel zo hard op je plaat want gevatheid kun je niet uit een forum halen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Zeg tegen die sletje dat je geen interesse hebt, maar dat als ze echt zo desperate is je wel iemand voor haar kan vinden met wie ze haar soa's kan delen.
"wie dan, je vader?"

OT:
Negeren werkt averechts, dan kom je gewoon over als iemand die niks terug weet of durft te zeggen.
Je moet gewoon een mentaliteit kweken dat je erboven gaat staan, een schild ontwikkelen tegen dat soort mongolen zodat je je niet meer geďntimideerd voelt. Dan komt de gevatheid vanzelf. Dat doe je niet zomaar, dat duurt eventjes. Begin gewoon met een scherpe opmerking terug te maken. Word sarcastisch. Kraak hun eens af met een goeie opmerking ipv dat ze jou treiteren. Laat zien dat je ze aankan.
Aangezien ze uberhaupt al die grappen over je maken betekent dat ze allang weten dat je niet stevig in je schoenen staat. Ze pikken immers altijd de watjes eruit die nooit wat durven te zeggen. Kweek dus een imago dat zelfverzekerdheid uitstraalt.

Ik vind trouwens jouw voorbeeld van 'ben je nog groen' niet eens zo rampzalig. Gewoon droog roepen dat je het met z'n moeder hebt gedaan (hoe inkopper ook) werkt altijd wel.

Laatst gewijzigd op 12-12-2009 om 01:02.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 20:04
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ik vind trouwens jouw voorbeeld van 'ben je nog groen' niet eens zo rampzalig. Gewoon droog roepen dat je het met z'n moeder hebt gedaan (hoe inkopper ook) werkt altijd wel.
De klassieke 'je moeder' grap
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 12:07
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
Ik vind dat dissen zo dom.. Ieder meisje volgens mij. Het is echt niet stoer hoor.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-12-2009, 08:17
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Citaat:
De klassieke 'je moeder' grap
Zeker een klassieker
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 21:15
Fietsfrikandel
Fietsfrikandel is offline
Yo schwa Ik weet wat je bedoeld. Je moet die macho gewoon kijhard fittie doen. Dan ben je tantoe spang jeweetzz
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 22:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Yo schwa Ik weet wat je bedoeld. Je moet die macho gewoon kijhard fittie doen. Dan ben je tantoe spang jeweetzz
Omg, jij bent echt ZO blank.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 22:59
Fietsfrikandel
Fietsfrikandel is offline
Citaat:
Omg, jij bent echt ZO blank.
Warom haat je?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 23:17
Verwijderd
idd, net of je zelf niet blank!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 02:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Warom haat je?
Omdat dit de basic straattaal woorden zijn die elke boerenlul tegenwoordig kent en jij wrs zo straat bent als een walvis.
Oh ja, het is trouwens Swa, niet Schwa. Een schwa is een teken uit het fonetisch schrift.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 15-12-2009 om 02:26.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Omdat dit de basic straattaal woorden zijn die elke boerenlul tegenwoordig kent en jij wrs zo straat bent als een walvis.
Oh ja, het is trouwens Swa, niet Schwa. Een schwa is een teken uit het fonetisch schrift.
Voor mij is 't net Aramees, hoor. Generatiekloof
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2009, 02:28
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Omdat dit de basic straattaal woorden zijn die elke boerenlul tegenwoordig kent en jij wrs zo straat bent als een walvis.
Oh ja, het is trouwens Swa, niet Schwa. Een schwa is een teken uit het fonetisch schrift.
Hehe, ik moest lachen
__________________
Godzijdank ben ik atheďst.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 15:37
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Oh ja, het is trouwens Swa, niet Schwa. Een schwa is een teken uit het fonetisch schrift.
Nee straattaal woorden op spelling gaan verbeteren, dát is een teken dat je snapt hoe het werkt
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 15:40
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Omdat dit de basic straattaal woorden zijn die elke boerenlul tegenwoordig kent en jij wrs zo straat bent als een walvis.
Oh ja, het is trouwens Swa, niet Schwa. Een schwa is een teken uit het fonetisch schrift.
Kijk, zo dis je dus.

Citaat:
Not For Sale schreef:
Nee straattaal woorden op spelling gaan verbeteren, dát is een teken dat je snapt hoe het werkt
En dit is een azijnpisser.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Liefde & Relatie vriend-ex??
weegschaaltjuh
10 11-10-2004 17:20
Liefde & Relatie umz ja
kleinedraak
9 14-02-2004 17:16
Psychologie Samenvatting
Sweet_Hadar
3 14-01-2004 17:22
Algemene schoolzaken Nerds????
saŽa
86 07-01-2004 22:36
Psychologie Eenzaam verhaaltje
Borrogance
7 22-03-2003 11:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.