Oud 23-08-2012, 20:24
%
% is offline
hee! ik word bijna 16 en ik nodig die avond dan een paar vriendinnen uit. het word geen feest fso, daar ken ik te weinig mensen voor dus ik dacht gewoon een gezellig avondje met 4 vriendinnen. nou is het probleem dat ze niet bevriend zijn met elkaar, dus ben ik bang dat er alleen maar stiltes zijn. weet iemand wat we zouden kunnen doen, of leuke gespreksonderwerpen? ik wou wel uitgaan, maar de meeste zijn nog geen 16 dus ik weet niet zeker of we wel ergens binnekomen. alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2012, 20:54
Verwijderd
Ten eerste alvast gefeliciteerd. Jullie als meiden houden toch van mode, en dat soort dingen.
Zorg eerst dat je ze leuk ontvangt, of zorg dat je van te voren al met 2 andere vriendinnen ergenst naar toe gaat. Of samen een keer een film kijken. Zodat deze al een soort van band krijgen, en gewoon goed met elkaar kunnen praten. Dan kunnen jij starten en dan voegt de rest automatisch toe, want die ene die niet mee was afspreken of zo iets dergelijks, die gaat van zelf mee praten hoor
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 23:50
Gish
Avatar van Gish
Gish is offline
Probeer vooral jezelf te zijn en zelfs niet enthousiasme te acteren. Maar wel gewoon gesprekjes aanknopen etc. Veel gaat ook gewoon vanzelf!

Niet bang zijn, want dat straal je uit. Een gesprek kan over alles en niets gaan.

En psst, wat drinken met leuke mensen thuis is vaak leuker dan uitgaan!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 01:31
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik had wat oude vrienden van de basisschool en vrienden uit mijn huidige klas uitgenodigd voor mijn 16e (of 15e) verjaardag. Twee van de mensen uit mijn klas mochten elkaar niet en de huidige klasgenoten kenden mijn basisschoolvrienden niet, maar ze schoten goed op met zijn allen en we deden gewoon dingen als,gamen en kaarten.

Edit: je moet niets forceren. Als het niet goed tussen twee van je vriendinnen gaat, ga niet te hard proberen om te zorgen dat ze vriendinnen van elkaar worden.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 15:10
%
% is offline
alvast bedankt voor de tips! ik ga indd dan gewoon eerst wat drinken hier, denken jullie dat het leuk is om wii dance te doen en een film kijken fso? ik denk daarna later op de avond dan mischien even op een terrasje zitten in de stad.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 15:48
Verwijderd
Citaat:
alvast bedankt voor de tips! ik ga indd dan gewoon eerst wat drinken hier, denken jullie dat het leuk is om wii dance te doen en een film kijken fso? ik denk daarna later op de avond dan mischien even op een terrasje zitten in de stad.
Stel het voor aan je vriendinnen, wat zij graag van deze dingen willen gaan doen. Dan kan je hiermee rekening houden, of je vraagt het ter plekken, dus als ze al op feest zijn dan kaart je het gewoon aan. En een terrasje in de stad moet wel goed komen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 17:46
Verwijderd
Regel alcohol en de vrouwenretoriek komt automatisch.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Regel alcohol en de vrouwenretoriek komt automatisch.
Niet te veel natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 10:17
Verwijderd
Mijn ervaring met vrienden die elkaar (nog) niet kennen is best wel positief. Maar dat komt ook omdat bij mij, in mijn vriendengroep, iedereen welkom is en we niet één groep zijn die alleen maar met elkaar praat als we samen zijn. Voordeel is dan wel dat niet iedereen onbekend is, maar op verjaardagen met mensen die wij nog niet kennen gaat het altijd goed. Gewoon wat leuks gaan doen, zoals de wii bijvoorbeeld, en dan leert iedereen elkaar vanzelf wel kennen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 18:39
%
% is offline
bedankt voor alle tips! ik heb besloten om gewoon hier thuis wat te drinken en te gaan wiien en daarna uitgaan in de stad. hopen dat het leuk word!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 19:31
Verwijderd
The Answer!

Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 10:46
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Regel alcohol en de vrouwenretoriek komt automatisch.
Citaat:
The Answer!

[afbeelding]
Grote kans op succes (met een verwaarloosbare kans op catfights)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 14:14
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Doe een drankspel.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 20:34
%
% is offline
weet jij een leuk drankspel dan?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 23:05
Verwijderd
Kingszen, piramidespel, maxen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Je verjaardag vieren.
Missy
34 25-10-2010 13:11
De Kantine Verjaardag
PixelDansje
34 14-04-2008 22:52
De Kantine verjaardag
rare kwast
35 19-01-2005 23:26
Liefde & Relatie alleen naar een verjaardag
Verwijderd
34 16-09-2004 16:34
Verhalen & Gedichten Mijn 16e verjaardag
(PiTT)
8 26-07-2004 00:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Fijne verjaardag
Ieke
0 06-04-2004 22:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.