Oud 26-10-2018, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Ik begin volgende week weer. Het is nog steeds een grote puinhoop, dus ik hou m'n hart vast. Mijn mantra de komende tijd wordt "ik ga toch weg."
Go girl!
Advertentie
Oud 26-10-2018, 21:59
Verwijderd
Ik heb de buurman geprobeerd te helpen met z'n nieuwe HDR10 4K TV in combinatie met een Xbox One X.

"Uw TV ondersteunt HDR10"
"Uw TV ondersteunt geen games met HDR10"

Verkeerde substandaard Serieus, die zogenaamde "standaarden" in de IT komen me m'n neus uit.
Oud 02-11-2018, 10:50
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik mag vandaag 100 eerstejaars studenten vertellen over mijn vak. De andere sprekers komen van "saaie" bedrijven, dus ik heb besloten om mijn positie als outsider lekker aan te dikken door een trui aan te trekken waar I CAN'T FUCK op staat (merchandise van een van onze voorstellingen).

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-11-2018, 10:51
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Trouwens, het is vrijdag. Ik denk dat ik blij mag zijn als er 50 zijn.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-11-2018, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Ik mag vandaag 100 eerstejaars studenten vertellen over mijn vak. De andere sprekers komen van "saaie" bedrijven, dus ik heb besloten om mijn positie als outsider lekker aan te dikken door een trui aan te trekken waar I CAN'T FUCK op staat (merchandise van een van onze voorstellingen).

Oud 02-11-2018, 11:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb de buurman geprobeerd te helpen met z'n nieuwe HDR10 4K TV in combinatie met een Xbox One X.

"Uw TV ondersteunt HDR10"
"Uw TV ondersteunt geen games met HDR10"

Verkeerde substandaard Serieus, die zogenaamde "standaarden" in de IT komen me m'n neus uit.
Yup, lekker zaad. Shit moet nog een paar jaar in de oven.
Maar goed, als het toevallig RDR2 betreft dan maakt dat geen reet uit want die HDR implementatie is ruk-tot-een-factor-50
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-11-2018, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Ik mag vandaag 100 eerstejaars studenten vertellen over mijn vak. De andere sprekers komen van "saaie" bedrijven, dus ik heb besloten om mijn positie als outsider lekker aan te dikken door een trui aan te trekken waar I CAN'T FUCK op staat (merchandise van een van onze voorstellingen).

Een kennis van mij werkt voor een bedrijf dat geld belegt (niet hetzelfde bedrijf als ik). Hij gaat ook wel eens naar dit soort dingen. Hij heeft daar een speciale outfit voor: het meest foute felgekleurde krijtstreeppak, driedelig, met ontzettend opzichtige das en pochet, gigantisch gouden zakhorloge aan een hele dikke gouden ketting, zes opzichtige ringen aan zijn vingers, en om het af te maken een rode cape/mantel met grote bontkraag als soort overjas. Als de setting het toe laat/de mensen de aankomst zien, leent hij een felrode Ferrari. Allemaal met het idee “als ik gewoon in grijs of zwart pak daar ga staan heeft niemand interesse”

Overigens: waar hierboven “gouden” staat moet je natuurlijk nepgoud lezen, de mantel is gewoon uit een carnavalswinkel en vanzelfsprekend nepbont, de ringen in Turkije voor 5 euro per 10 stuks et cetera.

Ooit dreigde er een bedrijf waar zij in investeerden failliet te gaan en waren werknemers, bang om hun baan te verliezen, rond de ingang verzameld om de directie boos toe te spreken/tegen te houden. Hij is daar toen ook in die outfit arrogant doorheen gelopen. Daar is hij toch wel door zijn werkgever op aangesproken
Oud 02-11-2018, 11:12
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Een kennis van mij werkt voor een bedrijf dat geld belegt (niet hetzelfde bedrijf als ik). Hij gaat ook wel eens naar dit soort dingen. Hij heeft daar een speciale outfit voor: het meest foute felgekleurde krijtstreeppak, driedelig, met ontzettend opzichtige das en pochet, gigantisch gouden zakhorloge aan een hele dikke gouden ketting, zes opzichtige ringen aan zijn vingers, en om het af te maken een rode cape/mantel met grote bontkraag als soort overjas. Als de setting het toe laat/de mensen de aankomst zien, leent hij een felrode Ferrari. Allemaal met het idee “als ik gewoon in grijs of zwart pak daar ga staan heeft niemand interesse”

Overigens: waar hierboven “gouden” staat moet je natuurlijk nepgoud lezen, de mantel is gewoon uit een carnavalswinkel en vanzelfsprekend nepbont, de ringen in Turkije voor 5 euro per 10 stuks et cetera.

Ooit dreigde er een bedrijf waar zij in investeerden failliet te gaan en waren werknemers, bang om hun baan te verliezen, rond de ingang verzameld om de directie boos toe te spreken/tegen te houden. Hij is daar toen ook in die outfit arrogant doorheen gelopen. Daar is hij toch wel door zijn werkgever op aangesproken
Nice!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-11-2018, 11:12
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Oud 02-11-2018, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Yup, lekker zaad. Shit moet nog een paar jaar in de oven.
Maar goed, als het toevallig RDR2 betreft dan maakt dat geen reet uit want die HDR implementatie is ruk-tot-een-factor-50
Het gaat specifiek om HLG in combinatie met YUV4:2:0 of 4:2:2 geloof ik

De PS4 deed het wel en de Xbox One X doet het op mijn TV wel. Hij kan alleen niets kopen dat groter is dan 50" en de featureset die hij wil hebben is voor 49" en 50" ongeveer 200 tot 300 duurder dan een 55" En dit jaar is er niets meer kleiner dan 55" met die featureset zelfs. Seriously.
Oud 02-11-2018, 12:09
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Een kennis van mij werkt voor een bedrijf dat geld belegt (niet hetzelfde bedrijf als ik). Hij gaat ook wel eens naar dit soort dingen. Hij heeft daar een speciale outfit voor: het meest foute felgekleurde krijtstreeppak, driedelig, met ontzettend opzichtige das en pochet, gigantisch gouden zakhorloge aan een hele dikke gouden ketting, zes opzichtige ringen aan zijn vingers, en om het af te maken een rode cape/mantel met grote bontkraag als soort overjas. Als de setting het toe laat/de mensen de aankomst zien, leent hij een felrode Ferrari. Allemaal met het idee “als ik gewoon in grijs of zwart pak daar ga staan heeft niemand interesse”

Overigens: waar hierboven “gouden” staat moet je natuurlijk nepgoud lezen, de mantel is gewoon uit een carnavalswinkel en vanzelfsprekend nepbont, de ringen in Turkije voor 5 euro per 10 stuks et cetera.

Ooit dreigde er een bedrijf waar zij in investeerden failliet te gaan en waren werknemers, bang om hun baan te verliezen, rond de ingang verzameld om de directie boos toe te spreken/tegen te houden. Hij is daar toen ook in die outfit arrogant doorheen gelopen. Daar is hij toch wel door zijn werkgever op aangesproken
dat vind ik echt goud haha!
Wij hadden vorig jaar lectures over pseudowetenschappen van een man in een jurk met een grijze langharige pruik en een sinterklaasbaard. Dat was ook echt klasse
Oud 02-11-2018, 12:21
Verwijderd
Citaat:
dat vind ik echt goud haha!
Wij hadden vorig jaar lectures over pseudowetenschappen van een man in een jurk met een grijze langharige pruik en een sinterklaasbaard. Dat was ook echt klasse
Ja dat moest dus god voorstellen eah.
Oud 02-11-2018, 14:00
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ja dat moest dus god voorstellen eah.
Haha duh
Oud 03-11-2018, 14:58
Verwijderd
Ik ben weer aan het werk. Voor ik met verlof ging was ik door al het gezeik kwijt waarom ik dit werk ook alweer deed. Nu ben ik terug en weet ik het weer. De cliënten zijn zo fijn en bijzonder en mooi. Het is zo gaaf. Er is nog zoveel te doen. Tegelijkertijd ga ik hier weg en dat is ook prima want het is wel trekken aan een dood paard.

En nu ook nadenken over wat ik dan wel. Kreeg een vacature doorgestuurd voor een heel ander soort werk. Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
Oud 04-11-2018, 14:24
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Nog 34 dagen tot verkansie
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-11-2018, 15:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik nog 26 dagen werken tot de vakantie!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-11-2018, 16:27
kalknagel
Avatar van kalknagel
kalknagel is offline
Nog 50 jaar tot de dood
Oud 04-11-2018, 16:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Nog 51 jaar en dan heb ik pensioen
Oud 04-11-2018, 19:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Nog 5 dagen tot vakantie
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 04-11-2018, 19:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Nog 5 dagen tot vakantie
Gefelicitaart
Oud 04-11-2018, 23:41
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik geef deze week mijn laatste lessen op mijn huidige werkplek, maar daar is schijnbaar op mijn baas na niemand van op de hoogte Maar daarna heb ik weer wat meer vrije tijd
Oud 05-11-2018, 08:39
Verwijderd
Schijnbaar? Jij bent toch echt degene die dat moet vertellen
Oud 05-11-2018, 08:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Schijnbaar? Jij bent toch echt degene die dat moet vertellen
Haha nee . Mijn baas wil niet dat ik dit doorgeef. Dus ging ik er vanuit dat hij het zelf wel ff gezegd had, maar volgens mij is dat dus ook niet het geval.
Oud 05-11-2018, 08:53
Verwijderd
Waarom mag je dat niet delen dan?
Oud 05-11-2018, 09:01
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Omdat mijn baas aan mijn huidige school beloofd heeft dat ik er het hele jaar zou gaan werken terwijl hij van te voren al wist dat ik uiterlijk tot deze week kon. Ik vermoed dat hij volgende week ineens met een 'invaller' op de proppen wil komen ofzo. Eigenlijk is het gewoon een lul
Oud 05-11-2018, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Haha nee . Mijn baas wil niet dat ik dit doorgeef. Dus ging ik er vanuit dat hij het zelf wel ff gezegd had, maar volgens mij is dat dus ook niet het geval.
Waarom zou je je iets aantrekken van de wensen van je baas als je toch weggaat? Ik zou dat gewoon vertellen. Zo hoort het namelijk. Of verwacht je die baas nog nodig te hebben?
Oud 05-11-2018, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Omdat mijn baas aan mijn huidige school beloofd heeft dat ik er het hele jaar zou gaan werken terwijl hij van te voren al wist dat ik uiterlijk tot deze week kon. Ik vermoed dat hij volgende week ineens met een 'invaller' op de proppen wil komen ofzo. Eigenlijk is het gewoon een lul
Dit is absoluut niet jouw probleem. Juist door het niet te vertellen maak je het jouw probleem, nu komt het over/gaat hij het spelen alsof jij opeens opgestapt bent en alsof jij de boeman bent. Geef duidelijk aan de anderen aan dat jij altijd al wist dat je per einde deze week weg zou gaan.
Oud 05-11-2018, 09:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Waarom zou je je iets aantrekken van de wensen van je baas als je toch weggaat? Ik zou dat gewoon vertellen. Zo hoort het namelijk. Of verwacht je die baas nog nodig te hebben?
Uhm ja; ik ben bij hem in dienst en niet bij die school. Ik stop op die school, niet bij het huidige bedrijf waar ik werk. Ik trek het me ook niet persoonlijk aan ofzo, maar vind het een beetje een gekke manier van zaken
Oud 05-11-2018, 09:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Uiteindelijk zal jij degene zijn die er gek op aan wordt gekeken door de mensen op de school dat het voor hen plots stopt en niet jouw baas, zelfs wanneer hij dit gewoon wist.
Hij is degene die loze beloftes maakt aan die school en zelf lekker uit de wind blijft en zelfs met een slappe smoes of leugen naar de school kan gaan als hij geen vervanger kan vinden voor jou waardoor hij zelf uit de wind kan blijven.
Ik zou me als ik daar zou werken serieus afvragen of ik daar wel zou willen blijven als het er zo aan toe gaat.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-11-2018, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Dit is absoluut niet jouw probleem. Juist door het niet te vertellen maak je het jouw probleem, nu komt het over/gaat hij het spelen alsof jij opeens opgestapt bent en alsof jij de boeman bent. Geef duidelijk aan de anderen aan dat jij altijd al wist dat je per einde deze week weg zou gaan.
Juist, dit dus.
Oud 05-11-2018, 15:59
Verwijderd
Je maar ze werkt niet voor die school dus ze komt daar toch niet meer, wat maakt het uit? Met de baas moet ze nog een poosje door.
Netjes nee, maar ik zou geen dingen moeilijker maken dan ze zijn voor mezelf in deze situatie.
Oud 05-11-2018, 17:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Je maar ze werkt niet voor die school dus ze komt daar toch niet meer, wat maakt het uit? Met de baas moet ze nog een poosje door.
Netjes nee, maar ik zou geen dingen moeilijker maken dan ze zijn voor mezelf in deze situatie.
Zo sta ik er inderdaad ook in. Ik zit er ook niet mee hoor, maar ben niet zo gewend om op zo'n manier dingen op te lossen/af te handelen. De manier waarop verbaasd me oprecht gewoon een beetje
Oud 05-11-2018, 18:02
Verwijderd
Als je die t's en d's nou omdraait eah Verbaast
Oud 05-11-2018, 18:20
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Als je die t's en d's nou omdraait eah Verbaast
Haha goed punt. Ik probeer er op te letten, maar dyslexiestruggles
Oud 05-11-2018, 18:38
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
wat een vervelende manier van doen zeg! Dan kan je ook niet normaal afscheid nemen van de mensen met wie je gewerkt hebt.
Oud 06-11-2018, 00:21
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ben echt een beetje klaar met alleen maar diensten draaien

Vorige maand drie dagen doordeweeks overdag gewerkt en deze maand twee

Gelukkig vandaag wel vlaai, pudding ananas... Nog nooit gehad maar het was extreem geniaal.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 06-11-2018, 00:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben op zoek naar een hele saaie 9-5 baan, maar dat is nog best lastig. Bijna overal willen ze graag dat je in de avond en/of in het weekend werkt, maar daar wil ik juist een beetje vanaf. Het helpt vast ook niet dat ik geen idee heb wat ik precies wil, behalve gewoon wat stabiliteit. En een beter salaris.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-11-2018, 07:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik heb een krantenwijk
Oud 06-11-2018, 15:12
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
2 dagen geen internet op school en we zijn echt onthand. Tegenwoordig alles in de cloud, dus ouderwets wat printen of via word uitwerken ging ook niet....
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-11-2018, 16:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij hadden gister eerst een algemene storing, niemand kon ons bereiken. Daarna lagen alle systemen behalve de belsystemen eruit, dus moesten we klanten vertellen dat we ze niet konden helpen. Daarna lag het bestelsysteem er nog de hele dag uit. Super handig als je op een sales afdeling zit.

En dan krijgen we vanochtend een mail van de TL met de cijfers van gisteren, natuurlijk alles in het rood en de vraag of er vandaag meer gas op kon
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-11-2018, 17:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Als her internet bij ons eruit flikkert dan worden we vriendelijk verzocht om ons eigen 4g even te gebruiken. Maar dat kan ook wel bij 30gig per maand voor de prijs van een Netflix abonnement.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-11-2018, 17:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
We hadden een borrel vrijdagmiddag en ik kan me met geen mogelijkheid meer herinneren hoe of wat en hoe ik thuis ben gekomen. Ik voelde me een beetje een stumpertje. Gelukkig bleek gisteren en vandaag dat vrijwel niemand zich ook maar iets kon herinneren
Dat belooft nog wat voor t kerstfeest :’)
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-11-2018, 18:48
Verwijderd
Wij hadden een tijd geleden een grote stroomstoring op het hele terrein. Dat was echt enorm kut.
Oud 06-11-2018, 18:57
Verwijderd
Ja want dan kan je niet verwarmd kakken.
Oud 06-11-2018, 19:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij hebben gelukkig een aggregaat op het werk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-11-2018, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ja want dan kan je niet verwarmd kakken.
Precies. Of rasautisten op tijd koffie geven, of koken, of rapporteren, of bedden op de goede werkhoogte zetten, of zien wat je doet.
Oud 06-11-2018, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben gelukkig een aggregaat op het werk.
Dat hadden wij na een halve dag ook, maar toen ging dat stuk.
Oud 07-11-2018, 18:10
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Wat een bizarre gewaarwording was die presentatie trouwens! Ten eerste omdat er zeker 100 studenten waren en het potdomme vrijdag einde middag was. What ever happened to donderdag zo kapot losgaan dat vrijdag college volgen überhaupt geen optie is?

En ten tweede omdat je in deze opstelling (smalle, steil oplopende collegezaal) alleen maar tegen een muur van laptops opkijkt en er echt 0 ruimte is voor interactie! Vragen werden notabene gesteld via een digitaal systeem en via de docent aan mij doorgegeven.

Wat waardeloos!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-11-2018, 18:29
Verwijderd
Tijd om bij de meeste college's de laptop te verbannen.
Oud 07-11-2018, 21:11
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Waren dat allemaal 17" laptops?
__________________
Lophophanes cristatus
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.