Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2011, 00:30
Verwijderd
Yeah. Anyway, wat ik dus wilde zeggen maar mijn post werd lafjes prematuur geaborteerd door le forum omdat le topic vol zat ineens! -- Ik heb eigenlijk wel zin in Diablo III, lekker mindless grinden wanneer je het wilt zonder het WoW-gezanik er omheen
Advertentie
Oud 20-10-2011, 00:32
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Barbarian skill: Call of the Ancients.

Summon the ancient Barbarians Talic, Korlic and Madawc.

.
__________________
Schmach.
Oud 20-10-2011, 00:38
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ja, ik heb er ook erg veel zin in. Ik ben nu een beetje de items en de skills aan het bekijken. Ziet er aardig uit.
__________________
Schmach.
Oud 20-10-2011, 00:42
Verwijderd
Oh, daar heb ik me nog niet in verdiept. Als het zo ver is laat ik me wel even quickly debriefen door mijn fellow-nerd en broertje die nog stééds fervent Diablo II-spelert is
Oud 20-10-2011, 00:49
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ik speelde niet al te lang geleden ook nog Diablo 2. Niet erg serieus, overigens. Ik probeerde door Hell te komen met een Summon/Bow Druid, maar dat ging niet echt lekker, .
__________________
Schmach.
Oud 20-10-2011, 00:50
Verwijderd
Diablo II heeft me nooit kunnen boeien vanwege, ik beken, de crappy graphics.
Oud 20-10-2011, 00:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Duckman Goeie shit was dat.

Maar zeker niet lelijk, hoor. Of nouja, wel Maar hij heeft ook solide vorm, prima animatie en de lelijkheid is functioneel en grappig.

Dit is pas een lelijk getekende tekenfilm (vooral na de intro):

[filmpje]

Is dat in elkaar geflanst door een stel scholieren/emo's ofzo?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-10-2011, 00:51
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Diablo II heeft me nooit kunnen boeien vanwege, ik beken, de crappy graphics.
.
__________________
Schmach.
Oud 20-10-2011, 00:54
Verwijderd
Citaat:
.
Ja, ja, ik weet het. Maar ik ben er ook niet groot mee geworden eah, misschien dat dát er ook mee te maken heeft. Het is voor mij gewoon een te karige fruitmachine
Oud 20-10-2011, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Is dat in elkaar geflanst door een stel scholieren/emo's ofzo?
Nee, het is op tv en het heeft drie seizoenen.
Oud 20-10-2011, 00:57
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Er staat een wasmachine boven mijn hoofd te centrifugeren. Fijne buren, <3.

BUMBUMBUMBUMBUM BUMBUMBUMBUM.
__________________
Schmach.
Oud 20-10-2011, 01:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee, het is op tv en het heeft drie seizoenen.


Ik vind dat kinderen weer moeten worden blootgesteld aan series zoals bagpuss en the clangers and andere lieve en goedgemaakte dingen ipv dit soort bagger over lipgloss.

Citaat:
Er staat een wasmachine boven mijn hoofd te centrifugeren. Fijne buren, <3.

BUMBUMBUMBUMBUM BUMBUMBUMBUM.
lol, je zei BUM.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-10-2011, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Ik speelde niet al te lang geleden ook nog Diablo 2. Niet erg serieus, overigens. Ik probeerde door Hell te komen met een Summon/Bow Druid, maar dat ging niet echt lekker, .
Melee sorc
Oud 20-10-2011, 01:10
Verwijderd
Het wordt gemaakt door deze vrouw, zie ik net:



Ze heeft een tie-dye shirt aan en bijna alles wat ze daar zegt over tekenen klopt niet.
Oud 20-10-2011, 01:11
Verwijderd
Fire sorc > allesch.
Oud 20-10-2011, 01:11
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Hier moest ik nog best om grinniken:



LOL DUTCH PEOPLE. Wat een pracht.
__________________
Schmach.
Oud 20-10-2011, 01:12
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Melee sorc
Nooit geprobeerd. Wel een War Cry-barb. Geen succes. 2x wizardspike(?) en schreeuwen maar.
__________________
Schmach.
Oud 20-10-2011, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Why do manga characters have those big, shiny eyes? Are they mandatory? JC explains it all.

- Big shiny eyes are important, but not a must.

- You can draw the eyes any way you want.

- There're a lot of shiny eyes to convey different emotions.

- Eyes can be just dots, can be blank or replaced by vertical lines.

- Sadness can be shown with tears or even fountains of tears.


http://www.mylifeme.com/#tutorial

McKauw Luud Noedel Uice naamzoek voor te lachen.

Of voor te huilen.
Ads door Google
Oud 20-10-2011, 01:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het wordt gemaakt door deze vrouw, zie ik net:

[afbeelding]


Ze heeft een tie-dye shirt aan en bijna alles wat ze daar zegt over tekenen klopt niet.
Heeft ze 1 oog laten liften ofzo? En waarom moet je manga tekenen met een lichtblauw potlood? Dat bepaal ik verdomme zelf wel, ja!

Dit ook:
" Happily married with three kids. I'm a director. I make TV and short films and stuff. I blog a slice of life; family, social media satire, and causes. Some of it's funny, some of it's poignant, and hopefully mostly meaningful*. I feel it when I draw it. If you could see me drawing, you'd be like, wow, she really feels it; look at all the weird faces she's making."

AAAAAAAAAAH!!!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 20-10-2011 om 01:21.
Oud 20-10-2011, 01:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En There're vind ik echt fucking lelijk staan en het klinkt ook niet. Therrur.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-10-2011, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Heeft ze 1 oog laten liften ofzo? En waarom moet je manga tekenen met een lichtblauw potlood? Dat bepaal ik verdomme zelf wel, ja!
Animatoren gebruik(t)en vaak blauw potlood voor ruwe schetsen, omdat je er overheen kunt gaan met zwarte inkt en het zo kunt inscannen of fotograferen dat alle blauwe lijnen wegvallen. Erg handig voor traditionele animatie. Compleet irrelevant voor in Flash geanimeerde series, en volledig nutteloos voor tienermeisjes die graag manga willen leren tekenen.

Gevalletje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.

Zoals ik al zei, die vrouw weet niet waar ze het over heeft.
Oud 20-10-2011, 01:44
Verwijderd
Ik heb Cloverfield gezien, Dobermann. Vond hem niet echt eng. Wel spannend soms. Wel leuk verder.
Oud 20-10-2011, 01:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Animatoren gebruik(t)en vaak blauw potlood voor ruwe schetsen, omdat je er overheen kunt gaan met zwarte inkt en het zo kunt inscannen of fotograferen dat alle blauwe lijnen wegvallen. Erg handig voor traditionele animatie. Compleet irrelevant voor in Flash geanimeerde series, en volledig nutteloos voor tienermeisjes die graag manga willen leren tekenen.

Gevalletje klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.

Zoals ik al zei, die vrouw weet niet waar ze het over heeft.
Nja, denk dat ze doelt op blauw potlood voor comic books tekenen, niet voor haar tekenfilmserie.

Het is overigens idd fucking lelijk, maar technisch gezien kan ze best tekenen. Ze misbruikt haar tekentalent alleen heel erg. En de animaties zien er cheap en stijf en karakterloos uit.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 20-10-2011, 01:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Cloverfield gezien, Dobermann. Vond hem niet echt eng. Wel spannend soms. Wel leuk verder.
Durfal!
Oud 20-10-2011, 02:04
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Diablo II heeft me nooit kunnen boeien vanwege, ik beken, de crappy graphics.


Diablo 1 was al meesterlijk, Diablo 2 was even wennen, maar uiteindelijk ook retegaaf. Maar het sterkste aan Diablo is de muziek. Als ik dood ben wil ik dat de Tristram theme op mijn begrafenis wordt gedraaid.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 20-10-2011, 02:07
Verwijderd
Citaat:
Nja, denk dat ze doelt op blauw potlood voor comic books tekenen, niet voor haar tekenfilmserie.
Ja, maar daarom juist. Blauw potlood is iets typisch animatie-gerelateerds, voor zo ver ik weet. Ze heeft gewoon wat schetsen van animemakers gezien en daar uit opgepikt dat professionals met blauwe potloden werken, denk ik.

Citaat:
Het is overigens idd fucking lelijk, maar technisch gezien kan ze best tekenen. Ze misbruikt haar tekentalent alleen heel erg. En de animaties zien er cheap en stijf en karakterloos uit.
Technisch gezien kan ze wel wat generieke symbolen reproduceren, ja. Maar dat vind ik niet hetzelfde als kunnen tekenen, en talent zie ik daar al helemaal niet in.

Net zoals pannekoeken uit een pakje maken niet meetelt als 'kunnen koken', zeg maar.
Oud 20-10-2011, 02:17
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, maar daarom juist. Blauw potlood is iets typisch animatie-gerelateerds, voor zo ver ik weet. Ze heeft gewoon wat schetsen van animemakers gezien en daar uit opgepikt dat professionals met blauwe potloden werken, denk ik.

Technisch gezien kan ze wel wat generieke symbolen reproduceren, ja. Maar dat vind ik niet hetzelfde als kunnen tekenen, en talent zie ik daar al helemaal niet in.

Net zoals pannekoeken uit een pakje maken niet meetelt als 'kunnen koken', zeg maar.
Oh, maar comic book pagina's moet je toch ook inscannen op den duur? Alhoewel ze schetsen weer met grijs potlood doet, zo te zien, en uitgumt, dus ergens is het wel maf.

En nouja, ze kan proportioneel consistent tekenen, en de handen zien er bijv niet heel slecht uit. Wat bedoel je met generieke symbolen?
Ik vergelijk haar meer met een getrainde chef die bij de McDonald's werkt.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 20-10-2011, 02:26
Verwijderd
Citaat:


Diablo 1 was al meesterlijk, Diablo 2 was even wennen, maar uiteindelijk ook retegaaf. Maar het sterkste aan Diablo is de muziek. Als ik dood ben wil ik dat de Tristram theme op mijn begrafenis wordt gedraaid.
Ehm, hack & slash heeft me nooit echt kunnen bekoren, zeker niet met crappy graphics. Bite me.
Oud 20-10-2011, 02:34
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ehm, hack & slash heeft me nooit echt kunnen bekoren, zeker niet met crappy graphics. Bite me.
Wat nou crappy Diablo 1 was voor zijn tijd behoorlijk mooi, en Diablo 2 was niet echt up-to-date meer met zijn 2D graphics, maar de omgeving zag er prima uit. De cinematische Blizzard-filmpjes al helemaal
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 20-10-2011, 02:40
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar comic book pagina's moet je toch ook inscannen op den duur? Alhoewel ze schetsen weer met grijs potlood doet, zo te zien, en uitgumt, dus ergens is het wel maf.

En nouja, ze kan proportioneel consistent tekenen, en de handen zien er bijv niet heel slecht uit. Wat bedoel je met generieke symbolen?
Ik vergelijk haar meer met een getrainde chef die bij de McDonald's werkt.
Met generieke symbolen bedoel ik generieke symbolische weergaves van de werkelijkheid. Zeg maar, een goede (manga)tekenaar abstraheert de werkelijkheid en maakt z'n eigen symbolen voor werkelijke dingen. Hij snapt wat er geabstraheerd wordt en daarom zijn de symbolen 'kloppend', divers en uniek voor iedere situatie/emotie/etc. Een slecht (manga)tekenaar onthoudt gewoon de symbolen die anderen hebben bedacht en reproduceert ze. Hij snapt niet waar ze op gebaseerd zijn en daardoor kan hij ze niet effectief inzetten. Dus alles wordt generiek, statisch en gammel, omdat het gebaseerd is op andermans interpretaties van de werkelijkheid, en gereproduceerd wordt door iemand die zelf de werkelijkheid niet kent.

Daarom zegt ze ook dingen als 'er zijn verschillende soorten ogen voor verschillende emoties'. Alsof het een beperkte lijst is "Deze twee soorten ogen gebruiken we als het hoofdpersonage blij is." Lololol.

Maar volgens mij zijn we het best wel eens, alleen vind ik 'lelijk tekenen' of 'sommige dingen wel aardig kunnen tekenen' bijna gelijkstaan met 'niet kunnen tekenen'. En jij niet.
Oud 20-10-2011, 02:43
Verwijderd
Overigens vind ik dat wel, maar weet ik tegelijkertijd nog niet of ik die mening ook daadwerkelijk eerlijk/terecht vind Daar moet ik nog over nadenken.
Oud 20-10-2011, 02:51
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Met generieke symbolen bedoel ik generieke symbolische weergaves van de werkelijkheid. Zeg maar, een goede (manga)tekenaar abstraheert de werkelijkheid en maakt z'n eigen symbolen voor werkelijke dingen. Hij snapt wat er geabstraheerd wordt en daarom zijn de symbolen 'kloppend', divers en uniek voor iedere situatie/emotie/etc. Een slecht (manga)tekenaar onthoudt gewoon de symbolen die anderen hebben bedacht en reproduceert ze. Hij snapt niet waar ze op gebaseerd zijn en daardoor kan hij ze niet effectief inzetten. Dus alles wordt generiek, statisch en gammel, omdat het gebaseerd is op andermans interpretaties van de werkelijkheid, en gereproduceerd wordt door iemand die zelf de werkelijkheid niet kent.

Daarom zegt ze ook dingen als 'er zijn verschillende soorten ogen voor verschillende emoties'. Alsof het een beperkte lijst is "Deze twee soorten ogen gebruiken we als het hoofdpersonage blij is." Lololol.
Oh, dat ben ik wel met je eens, ja. Ik krijg in et tekenfilmpje de indruk dat die vrouw maar gewoon een chibi tekent 'want dat is schattig en dat doen echte manga-artiesten ook altijd', in plaats van dat het iets toevoegt aan het verhaal (voor zover chibi's dat doen, want ze zijn sowieso al tyfus en aids combined). Maar westerse tekenaars die (zulke) manga/anime tekenen kan ik per definitie al niet serieus nemen. Het voelt dan altijd aan als een afgekeken stijl, ipv een stijl voortkomend uit je ZIEL.

Citaat:
Maar volgens mij zijn we het best wel eens, alleen vind ik 'lelijk tekenen' of 'sommige dingen wel aardig kunnen tekenen' bijna gelijkstaan met 'niet kunnen tekenen'. En jij niet.
Nja, ik denk vooral dat je een kkhekel hebt aan dit soort wanstaltige stijlen, en het misselijkmakende onderwerp en verhaal, ipv haar artistieke talent. Maar goed, zij is er medeschuldig aan, dus ik snap best dat je haar daar op beoordeelt.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 20-10-2011, 05:23
Verwijderd
Hallo wakkeren. Ik wil even delen dat ik nog leef.
Oud 20-10-2011, 05:33
Verwijderd
Jullie niet
Oud 20-10-2011, 05:37
Verwijderd
morgen
Oud 20-10-2011, 05:37
Verwijderd
Morrrrgennn.
Ik heb echt vreselijk kut geslapen
Ads door Google
Oud 20-10-2011, 05:38
Verwijderd
dan ben je niet de enige.
Oud 20-10-2011, 05:42
Verwijderd
Ik sliep goed ofzo
Oud 20-10-2011, 05:44
Verwijderd
ofzo........
Oud 20-10-2011, 05:46
Verwijderd
Ik dacht langer te slapenmaar dit is niet erg. het is fijn dat ik wakker gewordenben
Oud 20-10-2011, 05:47
Verwijderd
aha, ik kon maar op een kant liggen anders werd ik duizelig en dat is ook als ik omhoog kijk of buk.
Oud 20-10-2011, 05:48
Verwijderd
Oorontsteking?
Oud 20-10-2011, 05:50
Verwijderd
Kan dat??? ik wel oorpijn en warm hoofd vanbinnen maar je voelde niks aan de buitenkant.
Oud 20-10-2011, 05:52
Verwijderd
Geen idee.
Oud 20-10-2011, 05:53
Verwijderd
ik moet eraan denken folders mee te nemen naar economie.
Oud 20-10-2011, 05:56
Verwijderd
Citaat:
Geen idee.
hoe kwam je er dan op.

Laatst gewijzigd op 20-10-2011 om 06:11.
Oud 20-10-2011, 06:01
The Larch
Avatar van The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik vond je nooit echt mooi ( ja blond haar) en zo maar leuke foto's.
Of dit is een insidersgrapje, of dit is een geweldige opmerking. <3

Citaat:
Hallo wakkeren. Ik wil even delen dat ik nog leef.
Hoera! En hoe is het met je?

Citaat:
hoe kwam je er dan op.
Toen ze het postte wist ze toch nog niet dat je niks voelde aan de buitenkant? Houd je facepalms een beetje bij je eigen.
__________________
And now, no.1: The Larch.
Oud 20-10-2011, 06:04
The Larch
Avatar van The Larch
The Larch is offline
Haha, die animatie. Eerst dacht ik 'nouja, hm, goed okee', maar toen gingen ze bewegen. Het zijn net van die plastic vissen die zo ronddrijven in een soort zeepachtig spul, ofzo. Ik kende mensen die dat hadden en dat was heel tof. Maar echte vissen zijn beter, natuurlijk, want die gaan dood als je ze niks te eten geeft en daarom kan je ze niet vergeten. Ofja, het kan wel, maar dat is toch een beetje... nah.

Volgens mij moest ik vandaag nog iemand mailen, maar wie? Hm.
__________________
And now, no.1: The Larch.
Oud 20-10-2011, 06:11
Verwijderd
ik flikker dalijk nog van mijn fiets af.
Oud 20-10-2011, 06:12
The Larch
Avatar van The Larch
The Larch is offline
Citaat:
ik flikker dalijk nog van mijn fiets af.
Kan je niet met de bus naar school?
__________________
And now, no.1: The Larch.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.