Oud 21-03-2002, 14:33
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
-M'n vaders geslobber. Als 'ie koffie/thee drinkt, neemt 'ie 't zo heet mogelijk, om er urenlang op te zitten blazen en slurpen. Word ik gek van.

-Ze verbieden me internet. Alleen als het van hen mag, mag ik 's avonds van 19:00 tot 21:00 (meestal lukt het me dat uit te stellen tot 22:00) aan internet. Een ander forum (ZW/DD), wat nu niet meer bestaat, hadden ze helemaal afgesloten. Als ze zouden weten dat ik zelfs naar MEETINGS ga met mensen van een Psychologie-forum, zou ik een jaar binnen zitten.

-Op ma-vr moet ik om 22:00 naar bed, in het weekend om 22:30.

-Ze maken me helemaal gek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2002, 14:36
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
ik ken het gevoel
er zijn ook veel dingen die ik echt ambetant vind
ik mag niet bij iemand blijven slapen of ze moeten met de ouders bellen,
als er een fuif is ben ik wel diegene die het eerst thuis moet zijn
en er zitten op die fuif dan meestal zelfs mensen van rond de dertien jaar die mij dan zien vertrekke omdat ik thuis moet zijn
en dan voor de rest nog die constante achterdocht dat je wel iets verkeerd zou kunnen doen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:54
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
-M'n vaders geslobber. Als 'ie koffie/thee drinkt, neemt 'ie 't zo heet mogelijk, om er urenlang op te zitten blazen en slurpen. Word ik gek van.
Wat is daar nou zo erg aan dat je die man haat?!

Citaat:

-Ze verbieden me internet. Alleen als het van hen mag, mag ik 's avonds van 19:00 tot 21:00 (meestal lukt het me dat uit te stellen tot 22:00) aan internet. Een ander forum (ZW/DD), wat nu niet meer bestaat, hadden ze helemaal afgesloten.
Heu, wie betaalt voor het huis, de electriciteit, het gas, de telefoonaansluiting, het internet?

Citaat:
Als ze zouden weten dat ik zelfs naar MEETINGS ga met mensen van een Psychologie-forum, zou ik een jaar binnen zitten.
Waarom?

Citaat:
-Op ma-vr moet ik om 22:00 naar bed, in het weekend om 22:30.
Slapen is fijn.


Citaat:
Ze maken me helemaal gek.
En wat daarmee mis is, weet ik ook niet. Gek is leuk.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:06
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Marcade:
Citaat:
Wat is daar nou zo erg aan dat je die man haat?!
Kan er gewoon niet tegen... word er helemaal gek van...
Citaat:
Heu, wie betaalt voor het huis, de electriciteit, het gas, de telefoonaansluiting, het internet?
Mwa huis is al van ons. Gas ok betalen zij. Telefoon betaal ik aan mee. Internet: we hebben toch kabel, dus om de kosten hoeven ze zich niet druk te maken.
Citaat:
Waarom?
"Mensen van internet bestaan niet, dat zijn levenloze figuren die niet leven. De meesten hebben ook geen leven, waarom denk je anders dat ze de hele dag aan internet zitten? En je hoeft niet te geloven dat ze een opleiding doen, het zijn allemaal domme sukkels."
Citaat:
Slapen is fijn.
Niet als je helemaal niet moe bent...
Citaat:
En wat daarmee mis is, weet ik ook niet. Gek is leuk.
Niet op deze manier...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:14
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
"Mensen van internet bestaan niet, dat zijn levenloze figuren die niet leven. De meesten hebben ook geen leven, waarom denk je anders dat ze de hele dag aan internet zitten? En je hoeft niet te geloven dat ze een opleiding doen, het zijn allemaal domme sukkels."
Ok, ja, je hebt gelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:29
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Ok, ja, je hebt gelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 17:29
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik moest gisteren weg van de computer, maar was net bezig met een reactie op het topic van A loved one.

Dus probeerde te vertellen wat er was.

"Dat is gewoon weer zo'n tienermeisje die een leuk ideetje heeft gekregen om wat aandacht te krijgen. Je moet daar niet op letten, het is allemaal nep. Allemaal verzonnen, onzin."

IK HAAAAAAAT ZE!!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 18:07
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
ja, ouders kunnen idd vervelend zijn maar, ze houden van je, en ze maken vervelende regeltjes vaak om je te beschermen omdat ze bezorgd om je zijn.
het is vervelend, maar misschien wel beter voor je af en toe
waarom concentreer je niet eens op de positieve kanten van je ouders, daar zal je denk ik, zelf ook wat vrolijker van worden
__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 19:04
Verwijderd
Die bedtijd vind ik vrij normaal voor een 16-jarige, mijn zusje moet er ook zo laat in liggen, eigenlijk nog eerder. 'k denk ook niet dat het 'haten' ('k denk zelf dat het meer ergeren is, haten is wel heel erg) door de dingen komt die jij opsomt. Je zoekt de dingen die je niet aanstaan om er redenen voor te hebben. En tuurlijk hebben ouders altijd regels die in de ogen van hun kinderen super onredelijk zijn. Vaak zit er alleen wel een diepere gedachtegang achter. Ik denk (weet het niet zeker natuurlijk) dat je 'gewoon' aan het puberen bent, maakt het natuurlijk niet minder erg, maar goed.

Over dat inet gedoe, bedenk dat je ouders van een andere generatie zijn, het is onbekend voor ze en dus raar en misschien wel een bedreiging. Ze kennen het niet, ze weten niet hoe het werkt en alles. Mijn ouders dachten er eerst (ongeveer) net zo over, maar ze hebben nu een aantal mensen gezien die ik via inet ontmoet heb (oa mijn huidige vriend) en nu zien ze het wel iets anders.

Als je puur theoretisch naar je ouders kijkt, doen ze nou iets echt fout? Behalve regels stellen waar jij het niet mee eens bent?

(Ik ken je ouders (en jou) natuurlijk niet, misschien is het anders. Ik reageer alleen op wat ik in je post zie.)

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (22-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 19:59
Verwijderd
Geven ze ook redenen? En dan niet 'voor je eigen bestwil', want dat is IMHO geen fatsoenlijk argument. Als ze dat nog nooit hebben gegeven, vraag er dan eens naar. doe het wel op een moment dat jullie alledrie rustig zijn. Als je ouders kwaad worden, dan kunnen ze geen argument verzinnen...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 20:06
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Geven ze ook redenen? En dan niet 'voor je eigen bestwil', want dat is IMHO geen fatsoenlijk argument.
IMHO wel. Tjongejonge, je ouders zijn echt niet mensen die je haten hoor. Ook al heb je wl 'ns ruzie en onenigheid.

Zolang je bij hunin huis woont, heb je je aan hunregels te houden. Jammer dan! Niet leuk meer thuis? Dan peer je 'm, mits je 18+ benten de financiele middelen hebt.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 08:12
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
erm
zijn er wel mensen die het woord haat kennen?
want dat valt me nu hier ook al verschillende malen op
haar is iets vreselijk diep
als je ouders je zus hadden vermoord
dan zou je kunnen zeggen dat je ze haat
haat
dat betkend voor mij dat je je ze met eige handen zou kunnen vermoorden en er geen traan voor laten
sorry dat ik dit er ff tussengooi
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 08:16
Verwijderd
Citaat:
BlackMystery schreef:
erm
zijn er wel mensen die het woord haat kennen?
want dat valt me nu hier ook al verschillende malen op
haar is iets vreselijk diep
als je ouders je zus hadden vermoord
dan zou je kunnen zeggen dat je ze haat
haat
dat betkend voor mij dat je je ze met eige handen zou kunnen vermoorden en er geen traan voor laten
sorry dat ik dit er ff tussengooi

Citaat:
Leonoor schreef:
'k denk ook niet dat het 'haten' ('k denk zelf dat het meer ergeren is, haten is wel heel erg) door de dingen komt die jij opsomt.
Dat was wat ik ook bedoelde. Haten is naar mijn idee idd dat je iemand koelbloedig met je eigen handen kunt vermoorden.

Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Dat was wat ik ook bedoelde. Haten is naar mijn idee idd dat je iemand koelbloedig met je eigen handen kunt vermoorden.
Dat bedoel ik niet, dat begrijpen jullie ook wel. Maar ze brengen MIJ wel aan de rand van de dood, met al het idiote geschreeuw, door mij helemaal gek te maken.

Jullie zien het niet echt als iets serieus, geloof ik... maar dat is het wel...

"Je bent waardeloos, jij bereikt nooit iets, je bent nergens heen op weg en je bent niks van plan, je wilt er kennelijk ook niks voor doen. We willen jou het liefst nog dit jaar het huis uit hebben, want nog een jaar zo, dat gaat niet meer."
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Jullie zien het niet echt als iets serieus, geloof ik... maar dat is het wel...

Heb je m'n hele post gelezen? Ik neem je wel serieus nl, maar haten is een erg groot woord. Hitler haatte de joden, jij ergert je ongelooflijk erg aan je ouders, dat is wat ik bedoel.

Citaat:

"Je bent waardeloos, jij bereikt nooit iets, je bent nergens heen op weg en je bent niks van plan, je wilt er kennelijk ook niks voor doen. We willen jou het liefst nog dit jaar het huis uit hebben, want nog een jaar zo, dat gaat niet meer."
*knuf*

't leven zit soms niet mee (niet bedoeld als sarcastische opmerking of wat dan ook, maar gewoon een soort van constatering)

Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:26
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

"Je bent waardeloos, jij bereikt nooit iets, je bent nergens heen op weg en je bent niks van plan, je wilt er kennelijk ook niks voor doen. We willen jou het liefst nog dit jaar het huis uit hebben, want nog een jaar zo, dat gaat niet meer."

he? Zeggen je ouders dat tegen je? Daar bereik je lekker wat mee ja....

Probeer de positieve dingen te zien, en sluit de negatieve buiten. Vergeet dat.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:58
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
als ik jou was zou ik in een pleeggezin gaan, want zoals jouwn ouders doen kan ECHT niet hoor!
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 19:12
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mja... leuk dat NIEMAND hier begrijpt wat ik elke dag door voel...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2002, 19:35
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Ik kan me er best wat bij indenken.... Van die kleine dingen waar je je aan ergert

En het is natuurlijk helemaal niks dat je ouders je zo de grond in boren, dat je niks zal bereiken enzo. Ik heb best veel posts van je gelezen en weet dat je wel degelijk iets wil bereiken...

Nou ja, geblaat Sterkte in ieder geval...
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 22:04
klootzak2001
Avatar van klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Mja... leuk dat NIEMAND hier begrijpt wat ik elke dag door voel...

goed zo, isoleer jezelf maar..

weet zeker dat dat NIET helpt,
wat wel helpt is je problemen zien en erboven staan

__________________
een goede klootzak, is een echte man .... alle liefde voor mijn jessiej
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 22:29
Ninnoc
Ninnoc is offline
oh oh mag ik ook??

-mijn moeders stem
-dat mijn moeder keihard gaat praten als ze aan de telefoon zit
-mijn vaders kortzichtigheid
-mijn vaders opmerkingen 'ah het was weer een turk, terug sturen naar waar die vandaan komt (redederland) bij bericht van verkrachting in de krant
-mijn moeders bemoeizucht
-mijn vaders drinkgedrag
-mijn vaders stomme opmerkingen over mij tijdens het avondeten
-mijn ouders voorliefde voor de telegraaf (volkskrant is een krant voor rooie rakkers:rolleyes
-mijn vaders stemgedrag (pim fortuyn)
-dat ik nooit in stilte met mijn pa tv kan kijken omdat hij altijd dwars door het journaal heen lult om zijn eigen visie weer te geven (vooral als hij weet dat ik het er niet mee eens ben)
-mijn moeders vriendenkring
-mijn vaders commentaar op mijn luiheid terwijl hijzelf vrijwillig werkloos is en verder ook nix doet
-dat mijn moeder mijn zusje boven mij plaatst
-dat ze naar friesland zijn verhuist
-hoe zeer mijn moeder past in het tam-tam-idee van kleine dorpen

hmm dit was het voor nu
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 11:26
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
IMHO wel. Tjongejonge, je ouders zijn echt niet mensen die je haten hoor. Ook al heb je wl 'ns ruzie en onenigheid.

Zolang je bij hunin huis woont, heb je je aan hunregels te houden. Jammer dan! Niet leuk meer thuis? Dan peer je 'm, mits je 18+ benten de financiele middelen hebt.

Ouders haten je niet nee, dat heb ik ook niet gezegd en ik denk ook zeker niet dat dat zo is. Het argument 'voor je eigen bestwil' wordt bij mij thuis negen van de tien keer gebruikt na een stilte en als er geen 'echt' argument kan worden gebruikt. Gelukkig weet m'n moeder bijna altijd wel dat argument uit te diepen, in plaats van alleen die paar woorden. Bij de meeste dingen weet ik dondersgoed wel wat het beste voor mij is. Als je een voorbeeldje wil horen, moet je maar ff posten
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 11:38
Verwijderd
-mijn moeders stem
Kan ze ook niks aan doen, kijk maar eens naar The Nanny
-dat mijn moeder keihard gaat praten als ze aan de telefoon zit
Heb je dat al eens rustig te kennen gegeven?
-mijn vaders kortzichtigheid
In welke opzichten?
-mijn vaders opmerkingen 'ah het was weer een turk, terug sturen naar waar die vandaan komt (redederland) bij bericht van verkrachting in de krant
Doet mijn vader ook en daar kan ik me ontzettend aan ergeren
-mijn moeders bemoeizucht
Is waarschijnlijk overbezorgd, maar kan idd heel irritant zijn
-mijn vaders drinkgedrag
*herkenning*
-mijn vaders stomme opmerkingen over mij tijdens het avondeten
Van welke aard?
-mijn ouders voorliefde voor de telegraaf (volkskrant is een krant voor rooie rakkers:rolleyes
Waarom irriteert je dat? Als jij de volkskrant wilt lezen, dan lees je toch de volkskrant???

-mijn vaders stemgedrag (pim fortuyn)
Mijn vader machtigt m'n moeder altijd voor de PvdA, terwijl hij geen flauw id heeft wat de PvdA wil. Stem dan niet!
-dat ik nooit in stilte met mijn pa tv kan kijken omdat hij altijd dwars door het journaal heen lult om zijn eigen visie weer te geven (vooral als hij weet dat ik het er niet mee eens ben)
Is dat irritant? JA!
-mijn moeders vriendenkring
De vrienden (-innen) van je moeder hoeven nog niet de vrienden (-innen) van jou te zijn
-mijn vaders commentaar op mijn luiheid terwijl hijzelf vrijwillig werkloos is en verder ook nix doet
Been there, done that
-dat mijn moeder mijn zusje boven mij plaatst
Vraag eens rustig of ze dat bewust doet
-dat ze naar friesland zijn verhuist
???, waar dat zal wel aan mij liggen
-hoe zeer mijn moeder past in het tam-tam-idee van kleine dorpen
Ben nu geloof ik het spoor bijster
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:13
Josephine_
Josephine_ is offline
Wees BLIJ dat je je ouders nog hebt als je er zometeen eentje,
verliest op DARK BLUE JONGE leeftijd dan zul je er spijt van krijgen dat je dit allemaal hebt gezegt !!!!!

xxx someone
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:46
Actieram
Actieram is offline
daar ben je puber voor om je aan je ouders te ergeren, maar haten gaat idd veel te ver.
__________________
het leven is wat jij er van maakt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mezelf gesneden, depressief, omdat...
Verwijderd
9 03-09-2016 01:12
Psychologie Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur
Verwijderd
8 21-06-2012 18:20
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 13:56
Psychologie Ik zei iedereen de oren van z'n lijf..help me :(
Lil'Girl
10 15-10-2003 19:15
Psychologie Niet lekker in m'n velletje
Dying Bride
11 28-05-2003 00:58
Levensbeschouwing & Filosofie Onderontwikkelden...
Sylvain Altherian
81 28-02-2002 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.