Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2009, 01:58
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik droomde dat mijn tanden zomaar opeens uitvielen, eerst eentje, een stukje maar, en toen opeens wiebelden ze bijna allemaal en dacht ik, misschien moet ik eens controleren of het een droom is. Nee, argh, mijn tanden vallen uit! Dus ik naar beneden om mijn vader te vertellen dat mijn tanden uitvielen en die zei, oh, moet je een glaasje hebben om ze in te doen, dan gaan we zo even langs de dokter.
Toen ging ik naar boven om te googlen op "teeth falling uit." Ik kwam op een pagina die ik niet helemaal kon lezen omdat er mensen op MSN tegen me gingen praten. Er stond iets over Jezusisme of Jezusitis ofzoiets. "Jezusitis komt voor bij mensen die gelijkenissen tonen met Jezus, waaronder schoonheden, prediken en uitvallende tanden."
Ik had een nieuw soort MSN waarmee je maar 3 vensters tegelijk open kon hebben. Ik zei 'hoi' tegen een vriend van me die ik al lang niet meer gesproken heb, iemand die Wesley heette zei hoi tegen mij, en ik dacht nog, goh, die heb ik lang niet gezien. Wesley is een denkbeeldige forumer waarover ik volgens mij al eerder wat had gedroomd. En nog een mocro-typetje, waarvan ik toen ook al niet wist wie het was of hoe hij aan mijn msn kwam. Op dit punt was ik zo'n beetje half wakker en toen dacht ik, hé, even mijn kaken op elkaar zetten, kijken of ik mijn tanden nog heb.

En toen werd ik wakker.
in sommige culturen (met dromenuitleg) betekent dat er iemand sterft. Familie, vrienden ofzo
Advertentie
Oud 25-10-2009, 02:00
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Ik droomde dat een jongen die ik goed ken gestorven was.

Hij lag op zn rug in een groot park. Ik huilde en huilde. Mijn tante zei dat het niet zo erg is. dat zijn tijd gekomen was en dat iedereen toch sterft.

Ik zei steeds 'het was zo een lieve jongen. het was echt een goed mens' en toen ik wakker werd had ik echte tranen. Je wordt dat wakker met een heeel droevig gevoel
Oud 25-10-2009, 06:22
Verwijderd
Ik droomde in een droom : ik liep mijn slaapkamer binnen en daar lag elmer te neuken met paranoide, ze maakte hele overdreven neukgeluiden. Ik kon haast geen adem krijgen toen ik het zag en zakte in elkaar op de vloer. Elmer reageerde heel lullig en zei dat ik me niet moest aanstellen.
Toen ik 'wakker' werd zei elmer dat ik naar de huisarts moest, want hij vond het raar dat ik zulke dingen droomde. Ik ging met de auto. De praktijk van de dokter was een halve sigarenboer en een zwembad. Toen ik binnenstond waren er overal gillende naakte kinderen aan het rennen en spelen. Ik besefte me dat het een domme reden was om naar de huisarts te gaan en ging weer weg. Mijn auto stond gek geparkeerd en het stuur zat aan de andere kant. 2 negers voor me ergerden zich aan mij en dat ik zo langzaam was. Ze stapten in en reden weg, ik zag dat ik per ongeluk achterin was gaan zitten. Ik jankte en krijsde dat ze me vast gingen verkrachten en vermoorden, maar toen lachten ze me uit en zeiden alleen dat ze me een stukje verderop zouden afzetten.
Er was ook nog iets met boy en een feestje met allemaal wijven. En een schoonmaakster die haar kind tussen de poortjes naar de kinderopvang bracht.
En iets met mijn vloertegels die helemaal schuin stonden. En een rap over de kinderen van wimlex en maxima, met een clip erbij. En nog iets over een rode regenjas met zwarte stippen.
Oud 26-10-2009, 10:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Vannacht moest ik mijn presentatie (van over een kwartiertje) geven. Maar in plaats van voor de onderzoeksgroep moest ik die voor een collegezaal vol ongeïnteresseerde studenten geven. Ik stond niet vooraan, maar op een verhoging midden in de zaal. En ik moest me dus telkens omdraaien om alle studenten een beetje aan te kunnen spreken. Om de haverklap werd ik onderbroken met vragen die niet aan mijn presentatie gerelateerd werden, en mijn begeleider zat maar goedkeurend te knikken. Toen kwam Ieke binnen samen met nog wat mensen en werd ik nog een keer onderbroken door iemand die een vraag stelde over eten. Toen ik weer verder kon stonden er plotseling allemaal sheets met godsdienstige teksten in mijn presentatie, die riep ik heel hard. Toen zat er nog iemand die ik kende, die heel goedkeurend reageerde met duimen omhoog en juichen.
En toen werd er nog een paard vermoord, want de tachtigjarige oorlog brak uit.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 26-10-2009, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde in een droom : ik liep mijn slaapkamer binnen en daar lag elmer te neuken met paranoide, ze maakte hele overdreven neukgeluiden. Ik kon haast geen adem krijgen toen ik het zag en zakte in elkaar op de vloer. Elmer reageerde heel lullig en zei dat ik me niet moest aanstellen.
Oud 27-10-2009, 14:57
Verwijderd
Ik was samen met een collega tijdens het werk naar buiten gelopen om op de parkeerplaats een potje te gaan schaken. Tijdens het spelen zie ik opeens dat alle collega's naar buiten komen, want het is al half 5. "Oh", zeg ik, "we moeten weg", dus gauw pakken we onze spullen. Ik gris mijn spullen een doorzichtige tweeliter-can water mee die naast ons stond, en we rennen samen naar de uitgang. Dan opeens roept mijn collega: "NEEEEEEEEEEEEEEEE!" en kijkt verschrikt naar de tweeliter-can. Ik laat deze instinctief vallen en we rennen er vandaan. Roept ie ineens: "Daar zat geen water in maar nitroglycerine!". Er volgt een enorme explosie, gepaard met een steekvlam, en mijn collega verschanst zich achter een autowrak, maar de vlammen slaan eromheen en hij staat in brand. Hij rolt over de grond en ik sla de vlammen uit. Dat lukt, maar hij is in shocktoestand. Er snellen mensen naar ons toe om te helpen, maar plots vindt er ver weg nog een explosie plaats. Ik zie een paddestoel van vuur in de verte boven het station uitrijzen, en roep: "Wow, kijk daar, nóg een explosie, wat bizar dit!". Iedereen kijkt om, en de verbrande jongen roept verontwaardigd: "Ja, hallo, IK lig hier te creperen, wat is nou belangrijker?"
Oud 29-10-2009, 20:44
Slaapkopf
Avatar van Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Ik had een droom met veel actie (H).

Maar ben 'm grotendeels al weer vergeten eigenlijk.
__________________
bjer
Oud 29-10-2009, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Ik was samen met een collega tijdens het werk naar buiten gelopen om op de parkeerplaats een potje te gaan schaken. Tijdens het spelen zie ik opeens dat alle collega's naar buiten komen, want het is al half 5. "Oh", zeg ik, "we moeten weg", dus gauw pakken we onze spullen. Ik gris mijn spullen een doorzichtige tweeliter-can water mee die naast ons stond, en we rennen samen naar de uitgang. Dan opeens roept mijn collega: "NEEEEEEEEEEEEEEEE!" en kijkt verschrikt naar de tweeliter-can. Ik laat deze instinctief vallen en we rennen er vandaan. Roept ie ineens: "Daar zat geen water in maar nitroglycerine!". Er volgt een enorme explosie, gepaard met een steekvlam, en mijn collega verschanst zich achter een autowrak, maar de vlammen slaan eromheen en hij staat in brand. Hij rolt over de grond en ik sla de vlammen uit. Dat lukt, maar hij is in shocktoestand. Er snellen mensen naar ons toe om te helpen, maar plots vindt er ver weg nog een explosie plaats. Ik zie een paddestoel van vuur in de verte boven het station uitrijzen, en roep: "Wow, kijk daar, nóg een explosie, wat bizar dit!". Iedereen kijkt om, en de verbrande jongen roept verontwaardigd: "Ja, hallo, IK lig hier te creperen, wat is nou belangrijker?"
Oud 29-10-2009, 23:33
Verwijderd
ik fietste met mijn mentor door Florence, in de nacht. We waren aan het design shoppen en bij alles wat we zagen moest hij lachen en zei hij 'leuk dit allemaal, he jongens? Leuk he!'
Oud 29-10-2009, 23:35
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik vergeet het altijd na 10 min weer of het moet heel aangrijpen/cool/
Spoiler
/eng zijn
__________________
Yoloswag 420
Oud 30-10-2009, 08:11
Verwijderd
Er was een feest in een vreemd huis. Iedereen had vuilniszakken met kleding bij zich en dat lag overal verspreid op de vloer. Toen ik wegwilde kon ik mijn spullen niet meer vinden. Ik dacht dat een jongen een zak met mijn kleren had en ik krijsde heel onbehoorlijk tegen hem, op een parkeerterrein pakte ik zijn zak af en kiepte die leeg op de vloer. Er zat niks van mij bij.
Later bleek het het huis te zijn van mw. D en ze ging weg met de fiets, maar haar deur ging niet op slot met een bepaalde ketting. Ze vroeg of ik op het huis wilde letten. Er zaten 2 bouwvakkers verderop in een busje en die wilden naar binnen. Ik vond ze eng en sloot me op met nog iemand die ik niet ken in de badkamer, maar de het slot draaide door. Gelukkig zaten er wel 4 haakjes op de deur en die deed ik dicht. Later kwam mw. D weer thuis toen ik met de bouwvakkers op de gang stond, ze lieten haar schrikken en ze gilde. Toen gingen de bouwvakkers weg, ze riepen van buiten dat ze hun schoenen waren vergeten. Ik riep heel hard fuck jullie uit het raam en gooide 1 schoen. De andere gooide ik in de prullenbak. Dit was ineens weer in mijn eigen huis.

Laatst gewijzigd op 22-11-2009 om 20:48.
Oud 30-10-2009, 10:25
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ik had een facking grote snor, dat weet ik nog. Ook ging ik in een wildwaterbaan, en plots vloog het boomstammetje waar je in zit door een riool. De rest is me niet bijgebleven, alleen dat die snor aan het einde zo lang was dat ik er een tulband mee kon maken.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 30-10-2009, 15:55
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik had ineens een scooter en daarmee moest ik pakketjes rondbrengen langs bedrijven. Achterop zat mijn beste vriend. Toen hij net een bedrijf binnen liep om daar iets af te leveren, zag ik een bekende die ook op de scooter zat en tufte ik weg met de scooter, hem achterlatend. Het werd een stealth achtervolging die minstens 3 uur heeft geduurd. Bleek ze naar hetzelfde punt te gaan als waar ik in eerste instantie heen moest. Daar was mijn beste vriend ook weer, die me een bitchslap gaf omdat ik hem achter had gelaten.

Door de schrik van die bitchslap, werd ik wakker.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 31-10-2009, 05:51
Verwijderd
Over het lijk van Henrey Coleman die al in staat van ontbinding was, maar ineens wakker werd.
En over een man die steeds in zijn bed plaste en ik het steeds moest verschonen.

Laatst gewijzigd op 31-10-2009 om 13:18.
Oud 31-10-2009, 11:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik woonde met mijn vader in zo'n ranzige antikraakwoning en we hadden helemaal geen muziekinstrumenten meer. Maar we hadden een heel groezelig oud fornuis en als je de kookpitten uit elkaar schoof was het precies een piano. En daar was ik een opera op aan het componeren en mijn vader liep zich echt de hele tijd boos te maken over de clichés die ik gebruikte. "neeeee! AlWEER een parallelle terts! Doe eens iets origineels! Kom op, je kan beter! Dit klinkt toch nergens naar? Waar GAAT dit over!"

echt bizar.
Oud 01-11-2009, 14:34
Verwijderd
Ik weet alleen nog dat ik in bed lag en ineens mijn buurjongen W. in een blauwe pyjama en badjas voor m'n neus stond en toen schrok ik zo erg dat ik wakker werd.
Oud 01-11-2009, 20:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Iets met heel veel paraplu's die ik in een tas moest stoppen, want ze moesten en zouden allemaal mee ergens naartoe.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-11-2009, 20:31
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Ik ging koken in Ready Steady Cook. Ik heb nog gekletst met Ainsleyyyy .
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Oud 02-11-2009, 08:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was op mijn oude middelbare school maar hij was niet meer in een klooster maar in een museum. Ik kwam er een vriendinnetje van het conservatorium tegen (dat helemaal niet op die school heeft gezeten) en zij stelde me voor aan een jeugdvriendin van haar. Die liet vervolgens mijn hand niet los dus we liepen met de handen vast waardoor we ook mijn conservatoriumvriendin de weg blokkeerden. We gingen naar een toneelstuk kijken en toen had ik daarna pas ECHT officieel mijn diploma enzo. Huh.
Oud 02-11-2009, 11:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was met twee vriendinnen en we moesten vanalles doen, dat ben ik verder vergeten. Maar toen zeiden ze ineens dat ze hun cijferlijst hadden, en wat ik had op het tentamen. Maar ik had 'em nog niet, dus ik was helemaal panisch. Ik kon 'em halen, dus dat ging ik doen. Toen moest ik door bos ofzo, want ik had ergens een kerstboom neergezet, en daar hing die lijst in. Dus ik moest die boom zoeken, gelukkig lukte dat. Maar ik toen ik er was ben ik geloof ik vergeten op de lijst te kijken, want ik ben er niet achter gekomen of ik dat tentamen nou daadwerkelijk gehaald had of niet.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-11-2009, 14:02
Setacery73
Avatar van Setacery73
Setacery73 is offline
leek me leuk om te doen zo rond etenstijd.

dus, wat heb jij vandaag warm gegeten?
ik zal maar alvast beginnen
biefstuk met aardappelschijfjes en knoflooksaus
Oud 02-11-2009, 14:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat is deze post ^
Oud 02-11-2009, 19:47
Verwijderd
^ Zelfs niet eens gepost rond etenstijd maar om 15:02 Fail
Oud 02-11-2009, 20:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh wtf
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-11-2009, 12:32
Verwijderd
Ik droomde dat er een Pulp Fiction Re-Cut uitkwam, herschreven en opnieuw gefilmd door Rob Zombie. Het zou een "frisse mix" worden met extra scènes, fantasy-elementen en special effects. Ik zat bij een productiehuis dat het geluid verzorgde.
Vrijwel alle dialogen met Vincent Vega en Jules waren herschreven en gingen ipv voetmassages over een nieuw personage genaamd Lakie (David Carradine). Wij kregen de soundbites opgestuurd en moesten deze in de bestaande film plakken. Samen met een groep trouwe fans (letterlijk rolstoelrijdende, bierzuipende, stinkende nerds met het syndroom van Down) keken we in de geluidsstudio vol afgrijzen naar de montage. Bij elke verandering riepen we 'waar slaat dit op?!' en 'dat zou Jules nooit zo zeggen!'
De film eindigde met een scène waarin David Carradine samen met een hoertje naast een badkuip door z'n hoofd wordt geschoten, en vervolgens in een soort Davy Jones-achtige Kraken veranderde en door het badafvoerputje werd gezogen. Het was dramatisch.

Een andere droom ging over een Amerikaanse dolfijnenshow met rednecks, waarin dolfijnen in een bassin werden bereden door vrouwen met blote tieten.
SBS6 had er een eigen tv-show van gemaakt in het Dolfinarium, maar de vrouwen moesten daar hun tepels afplakken omdat het meer voor kinderen was bedoeld. Matthias Scholten presenteerde de boel aan elkaar met 1001 slechte grappen over water ("De laatste keer dat ik zo nat was, reed ik met mijn auto onder een waterval....met het raampje open! *badummm tsch!*)
Oud 05-11-2009, 05:43
Verwijderd
De vervelende teamleider had fraude oid gepleegd, en paranoide was daarachter gekomen en opende een topic. Toen kreeg ze heel veel geld en de teamleider was beschaamd.
Oud 08-11-2009, 20:37
Verwijderd
Ik droomde dat Pip en Kazet in een bungalowhuisje woonden naast een junkyard vol auto's. Ik was op bezoek en was buiten met Pippeloen. Kazet was even weg, boodschappen doen of naar werk ofzo. Opeens begon een oud-collega met een luchtbuks op ons te schieten. Pippeloen klampte zich aan mij vast en ik trok mijn (lege) luchtpistool om de jongen af te schrikken. Dat werkte niet en hij bleef maar schieten.
We vluchtten naar binnen toe en toen hield de kogelregen op. We zaten toen rustig in de woonkamer toen die malloot ineens door het raam naar binnen schoot. De kogel veroorzaakte een enorme barst in het raam en wij doken weer weg. Toen kwam Kazet binnenwandelen en sleurde ik hem naar binnen, liet hem het raam zien en zei: "moet je kijken wat die gast heeft gedaan, je hele raam is kapot!" Toen werd Kazet witheet van woede en stormde hij (ongewapend) naar buiten om verhaal te halen.
Oud 08-11-2009, 20:39
Verwijderd
Oud 08-11-2009, 20:43
Verwijderd
Het speelde zich af in een groot sjiek huis. Ik moest boodschappen doen en op de stoep voor de super zat een jongen van de middelbare school een huismerk halveliterblik te drinken. We deden van "Hee! lang niet gezien bladibla!" zoals mensen doen die elkaar een paar jaar niet hebben gezien. Toen zei ik dat ik boodschappen ging doen en ook wat bier zou kopen en dan zouden we verder praten. Ik was met drie andere mensen en ik was de leider. Ze waren heel chaotisch en waren het niet eens over het boodschappenlijstje en kibbelden en ik vertelde ze wie wat moest gaan pakken maar er kwam niks meer van de boodschappen en het op de stoep zitten.
Oud 08-11-2009, 23:23
Verwijderd
Citaat:
De vervelende teamleider had fraude oid gepleegd, en paranoide was daarachter gekomen en opende een topic. Toen kreeg ze heel veel geld en de teamleider was beschaamd.
Win-win!

Ik droomde vandaag dat Uice me iets probeerde te verkopen. Maar dat ding werkte helemaal niet en zag er bovendien behoorlijk kapot uit. Er zat tape omheen om het bij elkaar te houden. Toen ik zei dat ik het niet wilde kopen ging hij weg, om terug te komen met hetzelfde voorwerp alleen dan in een andere verpakking. Toen probeerde hij me ervan te overtuigen dat het helemaal niet hetzelfde voorwerp was maar een revolutionair nieuw product dat ik beslist zou moeten hebben.
Oud 09-11-2009, 11:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik droomde over de uitslag van mijn werkstuk. Ik snapte er helemaal niks van, want als cijfer stond er 46,2 oid. Dus ol probeerde te begrijpen of de komma verkeerd stond, of dat er nog iets bij opgeteld moest worden en dan gedeeld door 10. Maar ik wist niet wat. En toen kwam een unit manager van de middelbare school ineens uit een kantoortje, en die deed heel medelevend en vroeg of ze het me uit moest leggen. Maar ik voelde me daar nogal bezwaard over, aangezien het al heel laat 's avonds was, en zij vast graag naar huis wilde, dus ik zei dat dat niet hoefde. Toen ging ik ook maar weg, want staren naar dat papiertje en panisch doen kwam een beetje raar over op die unit manager.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-11-2009, 13:41
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb weer mensen af lopen schieten. dit keer vanaf de eiffeltoren
Oud 09-11-2009, 13:42
Verwijderd
W.H. ging bungeejumpen, met iemand anders.
Oud 09-11-2009, 17:02
Verwijderd
Ik liep in een herfstbos en zag een roodvleugelkolibrie voorbij vliegen. Hij bleef een tijdje in mijn buurt en vloog rondjes om me heen, zodat ik hem goed kon bekijken. Ik was er heel blij mee want het was een zeer zeldzaam vogeltje en nu kon ik aan mijn vriendje vertellen dat ik hem had gezien. Pas aan het ontbijt realiseerde ik me dat het een droom was en dat er helemaal geen roodvleugelkolibries bestaan. Ik was best teleurgesteld.
Oud 11-11-2009, 06:53
Verwijderd
over ongeplande zwangerschappen ;x
Oud 11-11-2009, 11:15
Verwijderd
kader abdolah ging me rondleiden door utrecht, in een gondelboot. Toen wilden we boodschappen doen want het zou een lange en zware tocht worden dus gingen we mueslirepen kopen. Maar toen stonden we in de winkel en toen bleek dat de nieuwe messias aan het vechten was met de duivel dus konden we niet afrekenen. We hebben nog wel een tijdje naar het gevecht staan kijken
Oud 11-11-2009, 12:41
Verwijderd
In een tuin kronkelden allemaal wittige wormen/slangen en die deed ik in een plastic zak. Er zat een grote bij en die at alle andere op, hij was toen 1,5 meter lang en zo dik als mijn arm. Toen keek ik later weer en was de plastic zak weg en was er alleen nog een enorme krab/kreeft die de slang had opgegeten, en iemand zwaaide 'm voor mijn neus. Het was echt walgelijk en ik was doodsbang. De rest ben ik vergeten.
Oud 13-11-2009, 10:36
Verwijderd
Omg, ik herinner me net mijn droom ineens weer. Er was een meeting en iedereen zat in een kring om Jaeger heen, want die deed een striptease
Oud 13-11-2009, 10:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik bij een soort kapper zat, en toen viel er een oude vrouw flauw. Ik ging haar helpen, en toen bleek dat ze geen benen had. Even later had ze ook geen romp meer, alleen nog maar twee armen, schouders, nek en hoofd. Daarna werd die kapperszaak de set van een tvserie. Laterna kwam ik een docent tegen die zei dat ik mijn enkels meer rust moest gunnen zodat ik sneller kon genezen.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-11-2009, 11:07
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Ik droomde dat het huis in brand vloog en dat ik nog net op tijd uit het raam kon springen, maar dat mijn vinger wel tussen het raam kwam en die deed een beetje pijn.Oja en ik nam mijn laptop en printer mee toen ik uit het raam sprong. Toen kwam de brandweer er aan met sirenes sloeg de ramen in en begon met blussen. Best eng maar ik was blij dat iedereen veilig uit het huis was.
Die nachtmerrie kwam waarschijnlijk omdat er gister brand was in een huis hier in de straat.
__________________
#
Oud 13-11-2009, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Omg, ik herinner me net mijn droom ineens weer. Er was een meeting en iedereen zat in een kring om Jaeger heen, want die deed een striptease
.
Oud 13-11-2009, 13:33
Verwijderd
Oud 13-11-2009, 16:13
Verwijderd
Oud 16-11-2009, 17:15
Verwijderd
Ik was op m'n werk, en ging ziek naar huis, Loekie had ik meegenomen en het kostte veel moeite om hem in m'n rugzak te stoppen. Ik was op de fiets. Later was ik terug en er kwam een man in een auto de zaal binnenrijden. Ik was bang en verstopte me snel in de wc. De man in auto was agressief en kwam naar de wc deur waar hij aan trok zodat ie een beetje naar boven kwam. Hij schreeuwde maar kwam er niet in.
Later was ik met m'n zusje ergens in de stad, we waren met de mercedes van m'n ouders maar dat was ineens een luxe cabrio geworden. We kwamen de ouders van mark tegen, mark z'n moeder huilde en we knuffelden elkaar. Ze waren bij een theater en gingen naar binnen.
Toen we weg wilden rijden besefte ik ineens dat ik geen rijbewijs heb en maakte me zorgen om gepakt te worden. Niets was ook herkenbaar in de buurt, maar plots zagen we de oude bieb bij de bilderdijkstraat. De auto kreeg ik niet gestart, dus reden we met onze voeten buiten de deuren om vooruit te komen. We reden dwars door eeb boekhandel heen maar dat was blijkbaar normaal want er reden meer auto's die zich overigens aan ons ergerden omdat we zo langzaam reden.

Later was ik bij de Lindelaan bij mark z'n oude huis, ik wilde graag op bezoek bij z'n ouders (die daar al jaren niet meer wonen) maar ik zag geen licht branden. Ondertussen was ik aan het wandelen met een oude vrouw en een fysiotherapeute en een voedingsassistente. Ik kreeg een mail van het uitzendbureau dat er elk jaar in november een toets moest worden afgelegd onder het toeziend oog van de koniningin en de vraag was of ik al beter was. Er stond geen datum in dus dat wist ik niet. Ik had een 1/2 liter pak vanillevla gekocht voor mark z'n moeder maar toen ik later weer langsliep zag ik nog steeds geen licht branden.

Laatst gewijzigd op 22-11-2009 om 20:48.
Oud 17-11-2009, 09:56
Verwijderd
Ik werkte op station HS, daar was ineens een soort marskramerachtige winkel. Ik verplaatste stoelen. Toen gingen we pauzeren in een lift, de lift ging echt MEGA hard en hoog en snel, ik vond het doodeng. Later was ik vrij en was sam bij me, er waren duizenden en duizenden negers op het station voor een een of ander festival. Het liep uit de hand en een paar gekken begonnen te schieten. Ik had een doosje gevonden van m'n zusje met gestolen geld van m'n ouders. Ik bewaarde het onder m'n t-shirt. Ik werd bijna beroofd. Er was zoveel chaos en paniek. Ik stapte met sam in een bus die ons naar een veiligere locatie zou brengen. In de bus zat ik steeds ineengedoken omdat ik bang was voor scherpschutters. Ik wilde m'n moeder bellen zodat die me zou komen halen maar m'n telefoon deed raar en haar nummer stond er ineens niet meer in. Toen ging de buschauffeur op z'n gemakje iets anders doen in de bus terwijl de bus nog steeds aan het rijden was. ik schreeuwde dat hij weer moest gaan zitten maar hij luisterde niet. Uiteindelijk dacht ik dat we waren aangekomen in de buurt van de prins hendrikstraat, maar het leek er helemaal niet op, allemaal vreemde huizen. Toen kwam ik in een vies lelijk gebouw met smalle gangen. Een marokkaanse man begon te schreeuwen tegen me, het werd me duidelijk dat hij ook getraumatiseerd was van het gebeuren op station HS. Ik voelde me ook zo schuldig t/o sam dat hij dat allemaal mee moest maken. Ik belde aan bij een deur waar een nederlandse naam opstond, zodat ik nog begrepen zou worden. Ik belde mijn vader want dat nummer ken ik uit mijn hoofd maar mijn vader luisterde niet.
Het was heel naar.

er was ook nog een gedeelte waar kazet in de high tech aan het werk was en ik door de schappen naar kleren zocht en steeds schrok van enge plaatjes.

Laatst gewijzigd op 17-11-2009 om 13:58.
Oud 17-11-2009, 17:14
Verwijderd
Ik droomde dat ik een geslachte kip moest plukken en opensnijden. Uiteindelijk hield ik een zacht stukje vlees over (een medaillon) met aan één kant een harde stukje bot en veren aan de andere kant. I suck.
Oud 19-11-2009, 13:24
Verwijderd
Ik droomde dat ik weer op school zat, en dat we les kregen van de koningin.
Ik vond het best wel eng, want ik was bang dat ik per ongeluk iets zou doen wat not done is. Ik vond ook dat de rest veel te vrijpostig met haar omging.
Daarna kregen we een toets terug, en hij werd uitgedeeld door Balkenende. Ik had een 8, en ik kreeg een compliment van hem. Ik dacht 'mooi zo, het is goed om bij Balkenende te scoren'.

Verder heb ik nog superveel gedroomd, en tijdens m'n droom wist ik ook dat ik droomde, en dacht ik 'dit moet ik allemaal opschrijven in dit topic!'.
Oud 19-11-2009, 21:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jeetje stefenootje, heb je de kroonrede zitten kijken ofzo
Oud 19-11-2009, 21:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb gedroomd dat ik weer in mijn oude huis was en het was nog precies als vroeger. In de koelkast stond zelfs nog de worteltaart en de champagne waarmee ik met mama mijn diploma gevierd had. (Om iets te vieren haalden we altijd worteltaart)
En toen deed ik de achterdeur open en toen kwam mijn kat binnenrennen, want die is vermist maar in mijn droom was hij helemaal teruggelopen naar het oude huis. En het was zo fijn om eindelijjk weer thuis te zijn.

Toen ik wakker werd was ik helemaal weemoedig en ik ben al de hele dag ziek van heimwee.
Oud 19-11-2009, 21:17
Verwijderd
Dat ik in bed had geplast.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 16:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 11:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 13:10
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.