Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2011, 16:29
AgaRinho
AgaRinho is offline
Vorig jaar ben ik gezakt en dit jaar volg ik 3 vakken op het VAVO(NL, FR en ENG)(VWO E&M). Alle andere vakken heb ik gehaald en heb genoeg compensatiepunten.
Als ik nu aan de slechtst mogelijke cenario denk en voor de 2de keer zak, kan ik dan Fr laten vervallen en een HAVO-diploma krijgen? Ik heb in principe alles gedaan voor HAVO.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2011, 16:43
Verwijderd
Nee, zo werkt het helaas niet. Als je een Havo-diploma wil halen, dan moet je eindexamen Havo doen. VWO-vakken kun je niet 'inwisselen' voor een Havo-diploma.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 13:52
Eadlyn
Eadlyn is offline
Nee, zo werkt het niet nee. Maar als je op zakken staat, kan je wel voor een havo-diploma gaan, dus dan zou je nu havo examens moeten maken. Heeft een meisje bij mij op school ook gedaan. Vorig jaar op alle vakken gezakt, behalve geschiedenis. Dit jaar vwo geprobeerd te halen, maar stond halverwege het jaar heel slecht voor. Toen overgestapt naar havo en staat nu allemaal 7-ens en 8-en. Dus nu gaat ze voor een havo-diploma.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 16:20
AgaRinho
AgaRinho is offline
Citaat:
Nee, zo werkt het niet nee. Maar als je op zakken staat, kan je wel voor een havo-diploma gaan, dus dan zou je nu havo examens moeten maken. Heeft een meisje bij mij op school ook gedaan. Vorig jaar op alle vakken gezakt, behalve geschiedenis. Dit jaar vwo geprobeerd te halen, maar stond halverwege het jaar heel slecht voor. Toen overgestapt naar havo en staat nu allemaal 7-ens en 8-en. Dus nu gaat ze voor een havo-diploma.
ik ben vorig jaar gezakt ik heb alles gehaald met een 7 behalve ENG NL en FR met een 5
dit jaar doe ik op het VAVO alleen die 3 vakken. Hoef maar 1tje te halen en ben geslaagd. Heb al genoeg compensatiepunten.
ik dacht als ik nu niet slaag, dan heb ik in principe havo-diploma en fr weghalen dan blijft nl 5 en eng 5
Maarja jullie zeggen kan niet, wat ik niet kan snappen je hebt vwo gedaan is moeilijekr dan havo
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 16:50
Verwijderd
Citaat:
ik ben vorig jaar gezakt ik heb alles gehaald met een 7 behalve ENG NL en FR met een 5
dit jaar doe ik op het VAVO alleen die 3 vakken. Hoef maar 1tje te halen en ben geslaagd. Heb al genoeg compensatiepunten.
ik dacht als ik nu niet slaag, dan heb ik in principe havo-diploma en fr weghalen dan blijft nl 5 en eng 5
Maarja jullie zeggen kan niet, wat ik niet kan snappen je hebt vwo gedaan is moeilijekr dan havo
Maar je hebt VWO gedaan, geen Havo
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 19:50
AgaRinho
AgaRinho is offline
Citaat:
Maar je hebt VWO gedaan, geen Havo
ja oke maar VWo is moeilijker ik moet zelfs half puntje hoger staan op eindlijst
Jammer heb ik pech dan nu moet ik halen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 22:32
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Bij ons op school is het volgens mij mogelijk om je (als vwo examenkandidaat) op te geven voor het staatsexamen havo voor die vakken waar je niet zeker van bent. Als je dan gezakt bent voor dat ene vak op vwo-niveau maar wel geslaagd bent op havo-niveau kun je al je andere vakken, waarvoor je wel bent geslaagd op vwo-niveau inwisselen voor havo-certificaten. Op die manier ga je uiteindelijk toch van school met een havo-diploma.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken 4 vwo---> 4 havo
laalala
35 21-11-2011 17:54
Algemene schoolzaken HAVO->tussenjaar->VWO.
mariskaaaaa
9 14-11-2011 06:17
Algemene schoolzaken Havo-->Vwo en veranderen van profiel
Piña
2 11-04-2008 13:36
Algemene schoolzaken 5 vwo > havo?
Razormuse
11 24-05-2007 15:03
Studeren HBO rechten --> WO rechten?
Mariekje*
39 07-02-2007 19:54
Algemene schoolzaken HBO Recht --> WO
Godfather
98 24-07-2004 13:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.