Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2004, 10:37
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
met 'vol' bedoel ik ook gewoon iemand waarvan je tenminste kunt zien dat het een vrouw is Iemand met vormen dus, maar het moet natuurlijk wel een beetje in proportie zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2004, 13:55
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-03-2004 @ 08:43:
Die is ook niet dik?

Edit, ik heb 't opgezocht, en dit is hetzelfde model van de achterkant. Nou, dat is dus helemaal niet dik.

Als dit het alternatief is weet ik 't wel
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 14:29
mmuddy
Avatar van mmuddy
mmuddy is offline
Zijn toch je eigen beslissingen??
En het is geen verdomde modeshow op het strand, dus waar maak je je druk om . Gaat het niet alleen om de plezier die je hebt in het zwemmen en andere dingen? Je krijgt geen cijfers op het strand van ' Nou die ziet er in die bikini wel goed uit'.
Dus kappen met deze/dit topic.
__________________
Wat is er met mijn Unique Clone account aan de hand? Ik ban boos, ik ban gebanned. Unbannen die zooi, of ik ban jullie!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 14:30
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 24-03-2004 @ 15:29:
Je krijgt geen cijfers op het strand van ' Nou die ziet er in die bikini wel goed uit'.

Wat ben jij voor een jongen
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 14:33
mmuddy
Avatar van mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
rodina schreef op 24-03-2004 @ 15:30:
Wat ben jij voor een jongen
??????????
tuurlijk kijk ik wel naar die meiden , maar ik ga niet zeggen van 'kijk dat dikke wijf in die baby-bikini'.
__________________
Wat is er met mijn Unique Clone account aan de hand? Ik ban boos, ik ban gebanned. Unbannen die zooi, of ik ban jullie!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 14:48
Elysium
Avatar van Elysium
Elysium is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 24-03-2004 @ 14:55:
Inderdaad.
__________________
Aut Inveniam Viam Aut Faciam.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 06:07
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 24-03-2004 @ 15:29:
Zijn toch je eigen beslissingen??
En het is geen verdomde modeshow op het strand, dus waar maak je je druk om
je gaat naar het verkeerde strand
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
mmuddy schreef op 24-03-2004 @ 15:33:
??????????
maar ik ga niet zeggen van 'kijk dat dikke wijf in die baby-bikini'.
Jij mss niet, maar er zijn zat sjappies (en sjappinnetjes) die dat wel doen. En je voelt je toch niet erg op je gemak als een groep mensen naar je buik aant staren is en daarna heel hard beginnen te lachen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 25-03-2004 @ 12:22:
Jij mss niet, maar er zijn zat sjappies (en sjappinnetjes) die dat wel doen. En je voelt je toch niet erg op je gemak als een groep mensen naar je buik aant staren is en daarna heel hard beginnen te lachen.
Ja dat is heel jammer voor je en zielig van hun, maar zulk soort mensen zijn er en ik zou daar niet voor thuis blijven..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 25-03-2004 @ 12:22:
Jij mss niet, maar er zijn zat sjappies (en sjappinnetjes) die dat wel doen. En je voelt je toch niet erg op je gemak als een groep mensen naar je buik aant staren is en daarna heel hard beginnen te lachen.
Misschien groepjes 13jarige hangjongeren in het plaatselijke zwembad, maar op een beetje strand gebeurt dat niet hoor.
Ik zou daar inderdaad echt niet voor thuisblijven, ik zou liever dik zijn dan dat ik dikke mensen zou uitlachen.
Hoe triest ben je dan.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 17:43
mmuddy
Avatar van mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
Lean schreef op 25-03-2004 @ 12:31:
Ja dat is heel jammer voor je en zielig van hun, maar zulk soort mensen zijn er en ik zou daar niet voor thuis blijven..
precies, ondanks ik er geen last van heb. (Ben tenslotte een jongen en al helemaal niet dik) Maar vind het toch wel sneu voor de meisjes die er een probleem van maken.
__________________
Wat is er met mijn Unique Clone account aan de hand? Ik ban boos, ik ban gebanned. Unbannen die zooi, of ik ban jullie!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:03
Milos
Avatar van Milos
Milos is offline
Ik ben zelf een vrij flink persoon, maar ik draag gewoon een bikini zomers hoor. Waarom zou ik me schamen.
__________________
I am a princess in nothing more than a fantasy world
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:29
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Roos schreef op 23-03-2004 @ 18:59:
Als ik dat figuur had zou ik wel flink afvallen..
Sorry? Ben je echt zo'n onzeker krengetje? Ik vind haar niet dik en dat mollige past wel bij haar Dus stel je niet aan.

En al loopt een meisje van 100 kilo in een bikini, what the fuck boeit jullie dat? Ben je echt zo onverdraagzaam dat je je eraan ergert? Zoek in godsnaam een hobby zou ik zeggen, of kijk naar jezelf in de spiegel. Niemand is perfect.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:33
Milos
Avatar van Milos
Milos is offline
Citaat:
Lean schreef op 25-03-2004 @ 12:31:
Ja dat is heel jammer voor je en zielig van hun, maar zulk soort mensen zijn er en ik zou daar niet voor thuis blijven..
Vind ik ook. Die tijd ligt inmiddels al ver achter mij.
__________________
I am a princess in nothing more than a fantasy world
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 26-03-2004 @ 14:29:
Sorry? Ben je echt zo'n onzeker krengetje? Ik vind haar niet dik en dat mollige past wel bij haar Dus stel je niet aan.
Dat heeft geen donder met onzeker te maken, dus even een beetje inbinden jij. Er zijn mensen die een bepaald figuur bij zichzelf gewoon mooi vinden, andere mensen vinden zichzelf met datzelfde figuur niet mooi. Dat is je eigen keus, 'miss openminded'

Citaat:
En al loopt een meisje van 100 kilo in een bikini, what the fuck boeit jullie dat? Ben je echt zo onverdraagzaam dat je je eraan ergert? Zoek in godsnaam een hobby zou ik zeggen, of kijk naar jezelf in de spiegel. Niemand is perfect.
Ja, zo onverdraagzaam zijn we. Zoals ergens hierboven al gezegd, dat politiek correcte gewauwel dat je uiterlijk niet uitmaakt is al zóoo lang een gepasseerd station. Als iemand een moddervet ranzig lijf heeft en 130 kilo weegt moet hij of zij gewoon niet het strand opgaan, als je tenminste niet uitgelachen wilt worden. That's life, face it hon.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:36
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Heb je je dag niet ofzo?
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om iemand belachelijk te maken om zijn of haar figuur, laat staan dat ik me eraan ga ergeren. Ik heb wel wat beters te doen.

Mijn punt is, sommige mensen in dit topic gedragen zich alsof zulke mensen er niet mogen zijn omdat het hen niet aanstaat.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:36
Milos
Avatar van Milos
Milos is offline
*eensheid met Wouter*
__________________
I am a princess in nothing more than a fantasy world
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:37
Milos
Avatar van Milos
Milos is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 26-03-2004 @ 14:36:
Heb je je dag niet ofzo?
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om iemand belachelijk te maken om zijn of haar figuur, laat staan dat ik me eraan ga ergeren. Ik heb wel wat beters te doen.

Mijn punt is, sommige mensen in dit topic gedragen zich alsof zulke mensen er niet mogen zijn omdat het hen niet aanstaat.
Dat moet ik ook wel zeggen ja, maar dat zul je altijd blijven houden joh. Men wil elkaar nu eenmaal graag afkraken om hun eigen onzekerheid te verbergen.
__________________
I am a princess in nothing more than a fantasy world
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:39
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Dat is waar, ik kan er niks aan veranderen hoe hard sommige mensen oordelen. Maar je kan ze er wel op wijzen zodat ze zich er meer bewust van worden, als de rollen omgedraaid zouden zijn dan kan je je voorstellen hoe vreselijk het is als mensen je uiterlijk en/of figuur compleet belachelijk maken. Laag vind ik dat.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:41
Milos
Avatar van Milos
Milos is offline
Ik vind het ook echt laag hoor, maar ach je kan ze er alleen op wijzen net wat jij zegt. Maar of ze zich er iets van zouden aantrekken? Denk dat het ook voor een heel groot deel aan de media ligt.
__________________
I am a princess in nothing more than a fantasy world
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 26-03-2004 @ 14:36:
Heb je je dag niet ofzo?
Jawel, ik voel me eigenlijk best wel goed

Citaat:
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om iemand belachelijk te maken om zijn of haar figuur, laat staan dat ik me eraan ga ergeren. Ik heb wel wat beters te doen.
Er is een verschil tussen belachelijk maken en meewarig aankijken. Als ik op het strand lig ben ik ook niet de slankste, maar ik gedraag me ook niet zo. Ik ga met mijn bierpens geen superstrakke ballenknijper aantrekken ofzo.

Het is gewoon een kwestie van maatschappelijke betamelijkheid. Als je een moddervette koe bent ga je gewoon niet in een paar touwtjes het strand op, punt. Er is ook nog zoiets als rekening houden met een ander. Je kunt dan ook onmogelijk volhouden dat het mooi is om iets superstraks te dragen waar alles aan alle kanten uitpuilt en overheen blubbert.

Citaat:
Mijn punt is, sommige mensen in dit topic gedragen zich alsof zulke mensen er niet mogen zijn omdat het hen niet aanstaat.
Dat interpreteer je dan verkeerd. Het enige dat hier gesteld wordt is dat het best kan, als je dik bent in een strakke bikini, maar dat je dan ook niet vreemd moet opkijken als je een beetje raar bekeken wordt.

Citaat:
Twilight-Sympho schreef:
Men wil elkaar nu eenmaal graag afkraken om hun eigen onzekerheid te verbergen.
Dat vind ik toch wel zulke onzin, sorry hoor. Iemand afkraken doe je echt niet omdat je zelf onzeker bent. Er zullen vast mensen zijn die dat wél doen, maar mensen die echt onzeker zijn over zichzelf zullen liever op de achtergrond treden, en door iemand af te kraken treed je op de voorgrond.

Wat hier gebeurt is niets anders dan het leveren van gezond commentaar. Het is gewoon niet mooi om, als je heel dik bent, in strakke kleding te gaan lopen. Simpeler kan ik het niet uitleggen. En op sommige plaatsen (bijvoorbeeld het strand) wordt nu éenmaal meer op je lichaam gelet dan op andere plaatsen. Het is kijken en bekeken worden. Kun je daar niet tegen dan moet je niet naar een strand gaan, heb je zo'n instelling van wat kan mij het verrotten, dan moet je het je ook niet aantrekken dat je raar gevonden wordt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 26-03-2004 @ 14:39:
Dat is waar, ik kan er niks aan veranderen hoe hard sommige mensen oordelen. Maar je kan ze er wel op wijzen zodat ze zich er meer bewust van worden, als de rollen omgedraaid zouden zijn dan kan je je voorstellen hoe vreselijk het is als mensen je uiterlijk en/of figuur compleet belachelijk maken. Laag vind ik dat.
Laag my ass. Ik ben me terdege bewust van de impact die pesten of onzekerheid op je zelfbeeld en op je leven kunnen hebben. Ik ben alleen nogal allergisch voor politiek correcte praatjes dat iedereen maar moet aantrekken wat hij/zij wil, ofzo.

Ontkennen dat er verschil zit tussen mensen, dat sommige mensen mooier worden gevonden dan andere en dat je sommige kleding gewoon niet aantrekt als je een bepaald figuur hebt, is echt passé.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:53
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik hou geen politiek correcte praatjes, ik zeg alleen dat het me niet boeit hoe iemand zich kleedt. Ik hou me er niet mee bezig, en ik erger me er niet aan. Mensen kraken anderen wel degelijk af omdat ze zelf onzeker zijn, maar het kan ook een andere reden hebben of met meerdere factoren te maken hebben. Ik riep ook altijd tegen mijn zusje dat ze dom en lelijk was toen ik een klein kutpubertje was die het gewoon niet kon hebben dat haar zusje er beter uitzag.

Ik vraag me trouwens af waarom je overal zo uitgebreid op in gaat, wat is jouw voordeel daarin?
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:56
Verwijderd
Je kunt écht niet zomaar zeggen dat iedereen die een ander afkraakt dat doet omdat hij of zij onzeker is. Als je dat denkt moet je vaker bladen als Psychologie Magazine lezen of je common sense gebruiken, want soms doe je het ook gewoon omdat het leuk is en soms doe je het gewoon omdat bepaalde dingen niet kunnen. Bijvoorbeeld dikke mensen in veel te strakke kleding. Dan hoef je echt niet zelf onzeker te zijn om te constateren dat het er gewoon niet uitziet.

Mijn voordeel bij reageren hier is dat ik het leuk vind om met mensen te ouwehoeren en dat ik mijn tijd graag nutteloos verdoe.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:33
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2004 @ 14:56:
Je kunt écht niet zomaar zeggen dat iedereen die een ander afkraakt dat doet omdat hij of zij onzeker is.
Dat zeg ik ook niet, ik zei dat het een reden kán zijn.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:41
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 26-03-2004 @ 15:33:
Dat zeg ik ook niet, ik zei dat het een reden kán zijn.
Ik maakte eerder die opmerking van: "als ik zo'n figuur had, zou ik afvallen", waarna jij over me heen viel.

Ik kraakte dat meisje toch niet af? Het zou mijn keus zijn om dan wat meer te sporten / minder te eten. Ik voel me namelijk topfit in de kledingmaat die ik nu heb (kleinere maat)

Ik zeg toch niet dat zij moet afvallen, dat is iedereen zijn eigen keus.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 20:17
SlackerBitch
Avatar van SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
Roos schreef op 14-03-2004 @ 14:35:
Ik voel me wel op m'n gemak in bikini... ik word best snel bruin en ik ben ook niet dik

Dikke mensen in bikini: vreselijk. Maar behaarde vrouwen zijn nog erger. Of van die sletten met een hangkont in een paarse string, DAT zou verboden moeten worden
wat ben jij ongenuanceerd zeg!!! ik word er echt kotsmisselijk van...dat jij nou misschien perfect bent, wil nog niet zeggen dat andere mensen dat zijn en dat zij niet in bikini mogen rondlopen! als mensen hun benen niet scheren, laat ze toch, alsof jij d'r last van hebt! waarschijnlijk krijg je door al die 'lelijke' mensen om je heen zelf meer aandacht, en da's toch precies wat je wilt?!

(btw, niet dat ik een bikini-trauma heb, integendeel, ik draag ze graag aangezien ik ook een snel-bruin-worder ben)
__________________
Goedemiddag, dit is het eindpunt van deze trein. Denkt u bij het uitstappen aan uw bagage. Ik wens u nog een prettige dag
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 20:33
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Roos schreef op 26-03-2004 @ 18:41:
Ik kraakte dat meisje toch niet af?
Niet letterlijk, maar ik vind je houding storend. Net als van 'ik ben niet dik ' alsof je een soort meerwaarde hebt.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 20:45
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 26-03-2004 @ 21:33:
Niet letterlijk, maar ik vind je houding storend. Net als van 'ik ben niet dik ' alsof je een soort meerwaarde hebt.
Ze mag er toch trots op zijn dat ze niet dik is? Waar maak je je druk om.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 20:46
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Dat heb ik net uitgelegd. Ik doe toch ook geen vreugdedansje omdat ik cup c heb, alsof het een karakter eigenschap is ofzo.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 18:58
poki
Avatar van poki
poki is offline
Citaat:
Noé schreef op 14-03-2004 @ 13:14:
Ik stel voor dat alle dikke mensen dit jaar thuisblijven.
Deze opmerking slaat natuurlijk helemaal als een lul op een drumstel...
__________________
Ik houd van hobbies, puzzelen.. En misschien ben jij wel het laatste stukje..... *Kusje voor mijn lieve zusje Nicole* *klein kusje voor DrFreeman*
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
poki schreef op 28-03-2004 @ 19:58:
Deze opmerking slaat natuurlijk helemaal als een lul op een drumstel...
Hij was dan ook niet serieus bedoeld vriendelijke vriendin.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 19:34
Verwijderd
ach ik vind dikke mensen in bikini niet echt fijn nee, maar ik zal me d'r niet aan storen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 19:39
Verwijderd
Deze thread heeft een hoog 'sorry, maar we kunnen niet allemaal een minderwaardigheidscomplex hebben'-gehalte.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Replica schreef op 25-03-2004 @ 01:31:
Ik heb niet het hele topic gelezen dus ik weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar volgens mij was dat van Youp van 't Hek.
Thanks Zou heel goed kunnen... nu het verhaal nog vinden (beetje googlen) was echt een heel mooi verhaal volgens mij...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 02:19
Magere Hein
Magere Hein is offline
dikke mensen zijn echt walgelijk.
snappen ze dan niet dat ze er echt niet uitzien?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 02:20
Mittageisen
Avatar van Mittageisen
Mittageisen is offline
het is toch ook veel te koud voor een bikini
__________________
nee hoer, ik zei nee hoer
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 11:45
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Laat iedereen lekker in bikini lopen, helemaal geen problemen mee, maar al die mensen die zich in een slachtofferrol plaatsen terwijl 90% van de mensen die te dik zijn er makkelijk iets aan kunnen doen, is gewoon vrij triest.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 16:22
migyur
Avatar van migyur
migyur is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 21-03-2004 @ 13:03:
done of not done?

[afbeelding]

ik vind haar echt perfect mollig

*edit



kheb de foto ook van een mini bikini site gejat maar t gaat niet om de size van dr bikini maar om haar size
Ik vind haar ook perfect hoor, maar ik vind mollige meisjes zowiezo mooier. Merk wel dat niet veel jongens de zelfde smaak hebben
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:15
poki
Avatar van poki
poki is offline
Citaat:
Noé schreef op 28-03-2004 @ 20:28:
Hij was dan ook niet serieus bedoeld vriendelijke vriendin.
Hmm.. dan was het zeker geen goede grap...
__________________
Ik houd van hobbies, puzzelen.. En misschien ben jij wel het laatste stukje..... *Kusje voor mijn lieve zusje Nicole* *klein kusje voor DrFreeman*
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:21
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
ik draag geen badpak en ook geen bikini, ik draag een tankini dat zit er net tussen in... k weet niet daar voel ik me gewoon lekkerder in...
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:24
pure_evil
pure_evil is offline
nou ja, ik ga in ieder geval in een badpak....als ik in zuidfrankrijk in een bikini de golven wil bedwingen, denk ik dat ík dat wel overleef, maar mijn bikini...daar ben ik niet zo zeker van. vandaar het badpak (maar voor het zonnen toch maar ff een bikini)
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:27
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
pff jongens.. waar maken we ons allemaal druk om.. Oke, kgeef toe, ik zou er zelf misschien ook een paar kilootjes af willen, maar hou dat toch niet vol, dus doe er de moeite ook maar niet meer voor. Maar uiteindelijk is het toch de binnenkant die het belangrijkste is?? Hoe ouder je wordt, des te meer er wordt gekeken naar het innerlijk ipv het uiterlijk.. Jochies van een jaar of 13/14 vinden uiterlijk nog zooo belangrijk! TIs natuurlijk niet verkeerd om er slank/goed uit te zien, maar je bent toch zoals je bent?!
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:33
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
vind uiterlijk nu veel belangrijker dan toen ik 13 was....


en innerlijk is gewoon hèt excuus voor lelijke mensen om het leven nog enigszins de moeite waard te maken
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
poki schreef op 29-03-2004 @ 19:15:
Hmm.. dan was het zeker geen goede grap...
Voelde je je aangesproken ofzo?
Ik vond het zelf trouwens wel grappig, en laat ik mezelf nou net het belangrijkste vinden!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:49
Teun
Teun is offline
Citaat:
Marshall schreef op 29-03-2004 @ 19:33:
en innerlijk is gewoon hèt excuus voor lelijke mensen om het leven nog enigszins de moeite waard te maken
Ssssshh
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 20:03
Lauratjuh
Avatar van Lauratjuh
Lauratjuh is offline
Laat ieder mens dat voor zichzelf bepalen! Dan voelen ze zich ook goed, omdat het hun eigen kans is.
Ik erger me ook niet aan te dikke mensen, je moet mensen kunnen accepteren om hoe of wat ze zijn, ieder mens moet gelijk behandeld worden!



Laura
__________________
What's In A Name?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Lauratjuh schreef op 29-03-2004 @ 21:03:
Laat ieder mens dat voor zichzelf bepalen! Dan voelen ze zich ook goed, omdat het hun eigen kans is.
Ik erger me ook niet aan te dikke mensen, je moet mensen kunnen accepteren om hoe of wat ze zijn, ieder mens moet gelijk behandeld worden!


Laura
saddam ook?

verder heb je wel gelijk hoor
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:33
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Lauratjuh schreef op 29-03-2004 @ 21:03:
Laat ieder mens dat voor zichzelf bepalen! Dan voelen ze zich ook goed, omdat het hun eigen kans is.
Ik erger me ook niet aan te dikke mensen, je moet mensen kunnen accepteren om hoe of wat ze zijn, ieder mens moet gelijk behandeld worden!



Laura
?? je bedoelt natuurlijk dat ieder mens gelijkwaardig behandeld moet worden. je kan niet iedereen hetzelfde behandel. als ik tegen iedereen zo zou doen als tegen mn vriendin dan zou het een mooie boel worden (en dan doel ik vooral op de lichamelijke handelingen).

en dikke mensen mogen best voor zichzelf bepalen dat ze in bikini willen lopen. net zoals ik voor mezelf mag bepalen dat ik dat lelijk vind. en dat ik voor mezelf mag bepalen dat ik dat eventueel kenbaar kan maken. dat ik dan wellicht niet aardig doe is dan zo, maarja dat mag ik wel mooi voor mezelf bepalen.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 13:46
Verwijderd
Ik heb ook geen maatje 36, en ik schaam me best als ik in bikini rondloop, maar ik wil ook wel mooi bruin worden, daarom draag ik bikini. Als ik ga zwemmen in de winter in een zwembad draag ik gewoon mijn badpak, in de zomer doe ik wel een bikini aan..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic-171
Nonny
500 11-02-2014 21:34
De Kantine weerwolfspel #32
Eye of Sauron
345 15-04-2007 21:09
Lichaam & Gezondheid te dik voor een bikini?
druiveke
104 28-08-2005 17:55
Psychologie Wat-roept-het-bij-je-op-topic #6
WolterB
490 30-07-2005 22:35
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #11!
Snufje
277 26-05-2003 12:40
Lichaam & Gezondheid bikini/badpak
druiveke
29 16-08-2002 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.