Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2002, 21:41
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Heej... de kermis biedt uitkomst! Ze komt zelf niet, maar ik kan wel een leuke knuffel voor haar winnen, die geef ik dan zodra ik haar zie, of ik geef hem mee aan haar broer als ik haar niet zelf zie. Of zou het dan geen effect hebben?
Zou je kunnen doen Maar dan zou ik hem wel zelf geven of opsturen! Niet via haar broer, dat maakt het weer een beetje knullig!

Je zou ook bij de Bart Smit of de V&D een lief teddybeertje kunnen kopen Voor € 11,- heb je d8 ik al een leuke bij de Bart Smit Die kan je dan aan haar geven of opsturen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2002, 21:48
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Zou je kunnen doen Maar dan zou ik hem wel zelf geven of opsturen! Niet via haar broer, dat maakt het weer een beetje knullig!

Je zou ook bij de Bart Smit of de V&D een lief teddybeertje kunnen kopen Voor € 11,- heb je d8 ik al een leuke bij de Bart Smit Die kan je dan aan haar geven of opsturen
Maar ja, opsturen? Dat staat nog stommer, omdat ik hem natuurlijk gewoon op school zou hebben kunnen geven als ik haar had gezien, haar broer zou een logisch excuus kunnen zijn... Mede omdat ik het sowieso niet doe als er veel van die verrekte vriendinnen om haar heen lopen, kun je je voorstellen hoe die reageren. Maar als zij alleen is, of met maar één of twee vriendinnen, dan geef ik het zo.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 21:53
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Maar ja, opsturen? Dat staat nog stommer, omdat ik hem natuurlijk gewoon op school zou hebben kunnen geven als ik haar had gezien, haar broer zou een logisch excuus kunnen zijn... Mede omdat ik het sowieso niet doe als er veel van die verrekte vriendinnen om haar heen lopen, kun je je voorstellen hoe die reageren. Maar als zij alleen is, of met maar één of twee vriendinnen, dan geef ik het zo.
Tuurlijk, als je het persoonlijk geeft moet je wel de lef hebben!

Maar in ieder geval goed dat je actie gaat ondernemen! Ik hoop dat het succes heeft (ik verwacht eigenlijk niets anders)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 21:58
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Tuurlijk, als je het persoonlijk geeft moet je wel de lef hebben!

Maar in ieder geval goed dat je actie gaat ondernemen! Ik hoop dat het succes heeft (ik verwacht eigenlijk niets anders)
Het zal succes hebben, dat weet ik wel zeker. Net wat Cartman me ook op MSN mededeelt: ze zal dan gelijk weer zwaar verliefd zijn (mocht er sprake zijn van een afzwakking in de liefde van haar kant ) en ons ijs is gebroken. Dit moet gewoon lukken.

Ik heb eens op de kermis rondgekeken... een konijn van 25 centimeter is 10.000 punten, en als je er vanuit gaat dat ik met 7 euro 500 punten bij elkaar scharrel... wordt dat een duur konijn. Maar ik heb het voor haar over. Mocht het me niet lukken, ga ik dan wel naar de Bart Smit. Het is in ieder geval een actie, en daar ben ik blij mee . Nou nog uitvoeren...
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:13
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Het zal succes hebben, dat weet ik wel zeker. Net wat Cartman me ook op MSN mededeelt: ze zal dan gelijk weer zwaar verliefd zijn (mocht er sprake zijn van een afzwakking in de liefde van haar kant ) en ons ijs is gebroken. Dit moet gewoon lukken.

Ik heb eens op de kermis rondgekeken... een konijn van 25 centimeter is 10.000 punten, en als je er vanuit gaat dat ik met 7 euro 500 punten bij elkaar scharrel... wordt dat een duur konijn. Maar ik heb het voor haar over. Mocht het me niet lukken, ga ik dan wel naar de Bart Smit. Het is in ieder geval een actie, en daar ben ik blij mee . Nou nog uitvoeren...
Ik denk dat je toch naar de Bart Smit moet gaan; een grote beer kost daar misschien € 20-25,- ! Scheelt je weer wat geld, zodat je er een keer kan meenemen naar de film ofzow
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:15
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Ik denk dat je toch naar de Bart Smit moet gaan; een grote beer kost daar misschien € 20-25,- ! Scheelt je weer wat geld, zodat je er een keer kan meenemen naar de film ofzow
Ja, dat komt nog . Maar ik moet er niet te veel bij nadenken/ over nadenken, geloof ik. Ik zie het helemaal voor me: ik geef haar die knuffel, zij zegt 'dank je wel', we vallen allebei stil en ze 'gaat maar weer eens'.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:18
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Ja, dat komt nog . Maar ik moet er niet te veel bij nadenken/ over nadenken, geloof ik. Ik zie het helemaal voor me: ik geef haar die knuffel, zij zegt 'dank je wel', we vallen allebei stil en ze 'gaat maar weer eens'.

Bart Smit, leuke beer, 85CM, € 27,-
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:21
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Oké, Bart Smit .
Bij dat gesprek zou ik eventueel over haar oorbellen kunnen beginnen (die moest ik nog een keer zien) en over een vriendin die toevallig bij haar zou kunnen zijn. Maar goed... het blijft iets lastigs.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:24
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Oké, Bart Smit .
Bij dat gesprek zou ik eventueel over haar oorbellen kunnen beginnen (die moest ik nog een keer zien) en over een vriendin die toevallig bij haar zou kunnen zijn. Maar goed... het blijft iets lastigs.
Blijft idd lastig, maar je moet gewoon al je moed verzamelen en het doen! Ze zal het echt wel waarderen dat jij zo'n stap durft te nemen, want zelf durft ze het blijkbaar niet

Heel veel succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:26
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Blijft idd lastig, maar je moet gewoon al je moed verzamelen en het doen! Ze zal het echt wel waarderen dat jij zo'n stap durft te nemen, want zelf durft ze het blijkbaar niet

Heel veel succes in ieder geval!
Ik heb tot vrijdag ofzo de tijd een knuffel te kopen... en me geestelijk voor te bereiden .
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 20:18
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
dat kopen is een goed idee. €140 uitgeven aan iets dat voor 27,- te koop is is belachelijk. maar het staat natuurlijk wel bijzonderder als je het voor haar gewonnen hebt. hmm, cartman in dubio. oplossing?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:05
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
dat kopen is een goed idee. €140 uitgeven aan iets dat voor 27,- te koop is is belachelijk. maar het staat natuurlijk wel bijzonderder als je het voor haar gewonnen hebt. hmm, cartman in dubio. oplossing?
Ehm van die € 113,- kan Dminor een hoop andere leuke dingen doen (met Annika)
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 16:43
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
precies, maar hij heeft nu een pluizig beest gewonnen, het probleem is echter dat hij er nou zelf aan is gaan hechten. en hij er geen afstand van kan doen . maargoed, dat zal wel goed komen, hij zal er vast wel afstand van doen(al moet ik em slaan )
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 13:31
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
*mompelt iets smerigs*
Het is een heel schattig konijn, heel zacht en ongeveer 35 cm lang. Maar ja.
Verdere info: internet is er totaal mee gestopt, en mijn server kennende kan ik over een maand wel weer op internet...
Oftewel: ik spreek Annika niet meer!!!
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:21
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
*mompelt iets smerigs*
Het is een heel schattig konijn, heel zacht en ongeveer 35 cm lang. Maar ja.
Verdere info: internet is er totaal mee gestopt, en mijn server kennende kan ik over een maand wel weer op internet...
Oftewel: ik spreek Annika niet meer!!!
Oftewel, meer reden om haar gewoon aan te spreken Dan heb je dus ook iets om over te praten Suc6!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 20:27
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Oftewel, meer reden om haar gewoon aan te spreken Dan heb je dus ook iets om over te praten Suc6!
Helaas, het gaat al niet meer op, het probleem is reeds verholpen. Maar ik zál haar aanspreken, en als je erop gaat wachten tot de mogelijkheid zich aanbiedt duurt een week écht verschrikkelijk lang. En wachtend op durf, moed en lef nog langer... Het lijken wel weken die verstrijken.

Maar kort samengevat: vrijdag valt er weer iets zinnigs te zeggen over ons contact.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 21:58
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
daar hou ik je aan
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 22:26
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Heerlijk, zo'n life uitzending! Heeft iemand al een goede naam voor deze productie bedacht?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:40
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
daar hou ik je aan
Lees eens goed wat er staat: het blijft wachten op een goed moment (lees: zonder drukte van de kelder of de rats vriendinnen om haar heen) en op mijn lef.

Ik zeg alleen dat dat vrijdag pas weer voor het eerst zou kunnen zijn... Overmorgen.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:15
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Áls ik die knuffel ga geven, is het dan niet beter dat ik haar van te voren via MSN inlicht? Misschien kunnen we voor betere omstandigheden zorgen, en dan staat ze ook niet zo met haar mond vol tanden.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 21:18
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Jaja, met het idee van:"heey annika, pas op, ik ga je morgen een knuffel geven, zou je dan en dan voor 205 willen staan?"
niet zo dus!!!!
Je zult dan toch zonder verdere reden met haar een afspraakje op school moeten organiseren. en dat lijkt me een uitstekend idee. Dus..... morgen(donderdag) die afspraak maken, vrijdag knuffel overhandigen -----> ik hoef je niet te slaan!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 21:23
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Heerlijk, zo'n life uitzending! Heeft iemand al een goede naam voor deze productie bedacht?
ik dacht aan: "belle en het beest II, the last chance"
of iets van: "de liefde zonder begin of eind"
ook mogelijk:"The love of a shy boy"
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 21:56
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Áls ik die knuffel ga geven, is het dan niet beter dat ik haar van te voren via MSN inlicht? Misschien kunnen we voor betere omstandigheden zorgen, en dan staat ze ook niet zo met haar mond vol tanden.
Dan is het dus niet spontaan meer! Gewoon op vrijdag aan haar geven, als ze voorbereid is, dan is er echt geen lol meer aan!

Toen nu gewoon een beetje lef en het zal beloond worden! Suc6 in ieder geval en hou ons op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 08:40
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
ik dacht aan: "belle en het beest II, the last chance"
of iets van: "de liefde zonder begin of eind"
ook mogelijk:"The love of a shy boy"
Die eerste vind ik wel leuk en de tweede drukt precies uit hoe ik over de 2 wanhopigen denk
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 12:20
Verwijderd
Citaat:
cartman666 schreef:
Jaja, met het idee van:"heey annika, pas op, ik ga je morgen een knuffel geven, zou je dan en dan voor 205 willen staan?"
niet zo dus!!!!
Ghehehe nee niet zo....

(waar zitten jullie eigenlijk op school als ik vragen mag?)

Maar goed, ontopic:

Ik vind het heel goed van je dat je zoveel actie onderneemt of gaat ondernemen ennuh... ik zou het heel lief vinden als ik zo'n knuffel zou krijgen!

Succes ermee, ik hoor het nog wel.
Heb trouwens het hele topic al gevolgd, maar had geen zin om te reageren....
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 12:52
heldin
heldin is offline
als ik zo verlegen was en ik zou jou leuk vinden, dan zou het me geen moer uitmaken wat jij deed om contact te krijgen, zou allang blij zijn dat er is iets gebeurde! en als je dan zo'n knuffel zou geven, tsja, ze zou raar zijn als ze je dan weer laat gaan

succes morgen!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 17:18
Verwijderd
dis toch best een beetje sneu.
Ben je werkelijk zo verlegen dat je nog neit eens tegen je vriendin hoi durft te zeggen?
inderdaad msn is een makkelijke manier om vrij met iemand te kunnen praten. Maar het is je vriendin .. moet je je niet op je gemak bij diegene voelen? ok in 't begin is het allemaal misschien een beetje wennen. maar toch sjeeees..
begin om hoi tegen dr te zeggen
vraag anders een x of ze met je naar de bios iwl ofzo?? Toch wel beetje ideaal.. tijdens de film hoef je niets te zeggen en verder is je gespreksonderwerp de film ofzo
Begin anders eens met dr te bellen ofzo?? dat is misschien wel moeilijk.. maar je kan dan igg niet zien dat ze rood wordt en dan hoeft ze zich daar ook niet voor te schamen.. EN die irritante vriendinnen zitten dr niet omheen ..vraag gewoon naar wat ze gedaan heeft ofzo.. maak desnoods een lijstje als je geen onderwerpen meer hebt ofzo

whoeh.. wel een beetje triest maar misschien heb je wat aan m'n verhaal????
succes iniedergeval!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:10
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
dis toch best een beetje sneu.
Ben je werkelijk zo verlegen dat je nog neit eens tegen je vriendin hoi durft te zeggen?
inderdaad msn is een makkelijke manier om vrij met iemand te kunnen praten. Maar het is je vriendin .. moet je je niet op je gemak bij diegene voelen? ok in 't begin is het allemaal misschien een beetje wennen. maar toch sjeeees..
begin om hoi tegen dr te zeggen
vraag anders een x of ze met je naar de bios iwl ofzo?? Toch wel beetje ideaal.. tijdens de film hoef je niets te zeggen en verder is je gespreksonderwerp de film ofzo
Begin anders eens met dr te bellen ofzo?? dat is misschien wel moeilijk.. maar je kan dan igg niet zien dat ze rood wordt en dan hoeft ze zich daar ook niet voor te schamen.. EN die irritante vriendinnen zitten dr niet omheen ..vraag gewoon naar wat ze gedaan heeft ofzo.. maak desnoods een lijstje als je geen onderwerpen meer hebt ofzo

whoeh.. wel een beetje triest maar misschien heb je wat aan m'n verhaal????
succes iniedergeval!
Dank je, maar snap je dan niet dat het nog niet mijn vriendin is? Misschien dat je het dan allemaal wat minder 'triest' vindt.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:18
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
mijsje schreef:
als ik zo verlegen was en ik zou jou leuk vinden, dan zou het me geen moer uitmaken wat jij deed om contact te krijgen, zou allang blij zijn dat er is iets gebeurde! en als je dan zo'n knuffel zou geven, tsja, ze zou raar zijn als ze je dan weer laat gaan
Dat geloof ik maar al te graag, maar het is eigenlijk een hele foute actie. Ze is al zo verlegen, ik heb vandaag gemerkt (want mijn info klopte niet helemaal, ze was vandaag al weer op school) dat ze me nog steeds niet aan kan kijken. Haar vriendinnen hebben wel zoiets van: 'hoi' als ze mij zien (ook om Annika te stimuleren), en ze laten dit ook uitbundig merken. Ik denk dat ik haar hier een keer over moet aanspreken, hetzij via MSN, hetzij terplekke, als het gebeurt. Dan zegt ze in ieder geval al hoi als ze me ziet.
Misschien kan ik via MSN ook een gespreksonderwerp invoeren dat alleen op school kan worden besproken, of dat heel klein is waarvan ze me dan de tussenstand kan geven of iets dergelijks, zodat dat ook verholpen wordt. Als we losse zinnen tegen elkaar kunnen zeggen in die korte momenten dat we elkaar zien zou ik haar misschien een knuffel kunnen geven. Gewoon tijdens het voorbijlopen, verder niets. Want ik kan het echt niet maken om dat nu te doen. Ze zal me moeten aankijken, aanspreken, bedanken en nog wat terugzeggen ook. Dat is denk ik teveel gevraagd.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:19
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
(waar zitten jullie eigenlijk op school als ik vragen mag?)
Wij kennen elkaar?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:46
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
eigenlijk doet dit me sterk denken aan die reclame met die parende schildpadden. ik ben even kwijt voor welk product dat was, maar goed. da's offtopic
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:11
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
eigenlijk doet dit me sterk denken aan die reclame met die parende schildpadden. ik ben even kwijt voor welk product dat was, maar goed. da's offtopic

Duidelijk als altijd, en altijd in voor een goede reply met een duidelijke mening, goed advies en duidelijke argumenten, die jongen.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:38
heldin
heldin is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
eigenlijk doet dit me sterk denken aan die reclame met die parende schildpadden. ik ben even kwijt voor welk product dat was, maar goed. da's offtopic
lol snap wat je bedoelt
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:43
heldin
heldin is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Dat geloof ik maar al te graag, maar het is eigenlijk een hele foute actie. Ze is al zo verlegen, ik heb vandaag gemerkt (want mijn info klopte niet helemaal, ze was vandaag al weer op school) dat ze me nog steeds niet aan kan kijken. Haar vriendinnen hebben wel zoiets van: 'hoi' als ze mij zien (ook om Annika te stimuleren), en ze laten dit ook uitbundig merken. Ik denk dat ik haar hier een keer over moet aanspreken, hetzij via MSN, hetzij terplekke, als het gebeurt. Dan zegt ze in ieder geval al hoi als ze me ziet.
Misschien kan ik via MSN ook een gespreksonderwerp invoeren dat alleen op school kan worden besproken, of dat heel klein is waarvan ze me dan de tussenstand kan geven of iets dergelijks, zodat dat ook verholpen wordt. Als we losse zinnen tegen elkaar kunnen zeggen in die korte momenten dat we elkaar zien zou ik haar misschien een knuffel kunnen geven. Gewoon tijdens het voorbijlopen, verder niets. Want ik kan het echt niet maken om dat nu te doen. Ze zal me moeten aankijken, aanspreken, bedanken en nog wat terugzeggen ook. Dat is denk ik teveel gevraagd.
misschien heb je wel gelijk en kun je beter eerst praten en dan pas met cadeautjes aankomen. maar ik vind het wel een heel lief idee ik hoop dat het snel goed komt tussen jullie en dat jullie elkaar dan de oren van het hoofd lullen, zodat je terugverlangt naar deze periode . ik kan nu wel, net als iedereen, met goed bedoelde adviezen gaan strooien, maar daar heb jij verder ook niks aan. je zult het toch zelf moeten doen, dus ik kan je alleen maar succes wensen!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:08
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
mijsje schreef:
misschien heb je wel gelijk en kun je beter eerst praten en dan pas met cadeautjes aankomen. maar ik vind het wel een heel lief idee ik hoop dat het snel goed komt tussen jullie en dat jullie elkaar dan de oren van het hoofd lullen, zodat je terugverlangt naar deze periode . ik kan nu wel, net als iedereen, met goed bedoelde adviezen gaan strooien, maar daar heb jij verder ook niks aan. je zult het toch zelf moeten doen, dus ik kan je alleen maar succes wensen!
Dank je wel, ik heb net heel goed nieuws gehoord:

Annika...... you don't know what you mean to me en ikke voel me shit! zegt:
maarja vanaf morgen doe ik er wat aan!


Ik ben benieuwd! Ik doe wat, zij doet wat... morgen is the day? Of zullen het toch allemaal maar mooie dromen blijken? We zullen zien.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 10:55
heldin
heldin is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Dank je wel, ik heb net heel goed nieuws gehoord:

Annika...... you don't know what you mean to me en ikke voel me shit! zegt:
maarja vanaf morgen doe ik er wat aan!


Ik ben benieuwd! Ik doe wat, zij doet wat... morgen is the day? Of zullen het toch allemaal maar mooie dromen blijken? We zullen zien.
haha

als jullie nu maar niet gaan wachten tot de ander iets doet
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:43
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
hmm, ik mag dan als een zombie door de school lopen en niets opmerken van wat er om me heen gebeurd , maar stefan heeft volgensmij niet iets met annika gedaan. in iedergeval niet voor het 4e uur, want dan had ik het gemerkt, denk ik . Als er iets gebeurt is wil ik het in iedergeval snel weten!!!

P.S. ja, voor tips moet je niet bij mij zijn, ik heb nog nooit verkering gehad, of iets wat daar zelfs maar op leek.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 19:05
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
hmm, ik mag dan als een zombie door de school lopen en niets opmerken van wat er om me heen gebeurd , maar stefan heeft volgensmij niet iets met annika gedaan. in iedergeval niet voor het 4e uur, want dan had ik het gemerkt, denk ik . Als er iets gebeurt is wil ik het in iedergeval snel weten!!!

P.S. ja, voor tips moet je niet bij mij zijn, ik heb nog nooit verkering gehad, of iets wat daar zelfs maar op leek.
Wat er gebeurd is? Nouw...
Ze kwam Niels haar cijfertjes vertellen in de kelder, maar het ging zoals altijd.
Ik heb het eens geanalyseerd, want ik was wel degelijk van plan iets te gaan zeggen.
Wat ging er nou fout?

Ten eerste was ik in gesprek en moest het eerst tot mij doordringen dat Annika daar stond te praten.

Ten tweede bleef zij Niels strak aankijken.

Ten derde was zíj aan het praten, dus daar ga ik niet 'heej!' doorheen roepen.

Ten vierde vluchtte ze na haar bericht zo snel mogelijk weg, tussen haar vriendinnen. En dát moment had ik moeten schreeuwen. Iets van 'ook hallo!!'. Maar toen dat allemaal tot mij doorgedrongen was was het al te laat, het gaat zó ontzettend snel... Maar nu ben ik erop verdacht en maandag ga ik dit sowieso uitvoeren.

Misschien kan ik het onderwerp ook aan de kaak stellen via MSN.
Zo van:
Zij: 'hoi'
Ik: 'zullen we daar eens op gaan oefenen?'

En het gesprek zal er dan in ieder geval voor zorgen dat we iets gaan zeggen.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 10:44
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
hahaha, volgensmij was ik degene met wie je in gesprek was ja.
Naja, je gaat in iedergeval iets doen!!
na 3 maanden
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:28
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
hahaha, volgensmij was ik degene met wie je in gesprek was ja.
Neenee... Jij was weer eens met je computertjes aan het klooien in het deprihok
Toen ze voor de tweede keer langskwam was ik inderdaad met jou aan het praten, maar dat sloeg nergens op. Ze riep wat, en toen ik wilde kijken was er niemand.
Citaat:
Naja, je gaat in iedergeval iets doen!!


Citaat:
na 3 maanden
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:50
Verwijderd
Oh, oh, oh, jochie jochie jochie toch....

Ik snap aan de ene kant wel dat het verschrikkelijk MOEILIJK voor je is om minder verlegen te zijn, maar aan de andere kant heb ik zoiets van: "Kom op, DOE iets!" Dan heb je nl. ook iets om trots op te zijn, niewaar?

Nou ben ik al niet dol op MSN-liefdes, al geef ik toe dat je dan toch makkelijker praat, maar dat is niet echt! Irrealis! Voor degenen die latijn hebben... hehehe...

Maar goed:
Doe iets, weet ik veel wat, stap op haar af, zeg hoi, vraag het met haar is, stap desnoods op haar af en zoen haar, maar doe iets!

Zucht.

Oké, veel successs!

Krummeltje
- die met spanning wacht op meer nieuws.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 20:27
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Oh, oh, oh, jochie jochie jochie toch....

Ik snap aan de ene kant wel dat het verschrikkelijk MOEILIJK voor je is om minder verlegen te zijn,
Dat is al iets

Citaat:

maar aan de andere kant heb ik zoiets van: "Kom op, DOE iets!" Dan heb je nl. ook iets om trots op te zijn, niewaar?
Als ik het ergens niet voor doe is het mijn eigen trots.
Citaat:

Nou ben ik al niet dol op MSN-liefdes, al geef ik toe dat je dan toch makkelijker praat, maar dat is niet echt!
Het is jammer, maar het ontstaat. En dit is niet een echte MSN-liefde, ik beoordeel haar niet alleen op haar MSN-persoon. Als je iets een MSN-liefde noemt moeten de personen elkaar ook nooit zien of kúnnen spreken, vind ik.
Citaat:
Irrealis! Voor degenen die latijn hebben... hehehe...
Ik ontleed zoals je ziet zelfs posts Maar ja, dat doen er meer. En een irrealis... dat is een onvervulbare wens, laten we het houden op een potentialis of een obliquus.

Citaat:

Maar goed:
Doe iets, weet ik veel wat, stap op haar af, zeg hoi, vraag het met haar is, stap desnoods op haar af en zoen haar, maar doe iets!
Zie enkele posts hierboven, ik ga het proberen...
Citaat:

Zucht.
Zucht ook (maar om een andere reden dan jij)
Citaat:

Oké, veel successs!
Dank je.
Citaat:

Krummeltje
Nogmaals: kennen wij elkaar? Je klinkt heel bekend.
Citaat:

- die met spanning wacht op meer nieuws.
Kun je nagaan hoeveel spanning ík in m'n lijf heb...
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 21:31
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
hey ik heb het de laatste tijd niet echt meer gevolgd, maar ik vraag me zo eens af hoe het er inmiddels voor staat..
Maar als ik de laatste posts zo lees dan is het nog niet veel verder op geschoten geloof ik..?
Nog niet echt gelukt om je over die verlegenheid heen te zetten, en je van die vriendinnnen van haar te verlossen??

Kan haar broer je niet op de een of andere manier helpen??
Hij is toch een vriend van jou? Kan hij er dan niet eens voor zorgen dat jullie eens samen zijn, zonder een horde gillende keukenmeiden...

tis maar een suggestie.. mjah ik weet niet of je die vriend deelgenoot hebt gemaakt van je gevoelens voor zn zusje...?
maar als hij weet dat jullie elkaar leuk vinden, dan wil hij een vriend toch vast wel helpen?? Wie wil er nou niet dat zn zusje gelukkig is ??
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 21:38
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
baf! cartman kreeg een inval!. georganiseerde afspraak in de mediatheek. Ik zorg dat annika daar is, en dat stefan daar ook naartoe gaat. Dan zien ze elkaar, stefan geeft knuffel ding. annika vraagt verkering, en ze hebben meteen een plaats om af te spreken in de pauzes. de mediatheek is in de pauze zo goed als verlaten.

nu stefan nog overtuigen dat het een goed plan is
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 21:43
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
oke, dat laatste punt wordt lastig, stefan wil eigenlijk alleen hoi schreeuwen als annika weer cijfers aan haar broer komt melden. opzich leuk dat hij iets gaat doen, maar daarmee verraad hij wel direct aan een hele kelder dat hij verliefd is op het zusje van een klasgenoot. maargoed, oordeel niet opdat gij zelf niet beoordeeld zult worden.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 21:46
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
hahah heel veel succes Cartman666!!
maareuhmz of het ook echt zo zal lopen als jij in je gedachten had weet ik niet, maar ik vind het iig wel een plan om ze eens ergens samen te brengen, want volgens mij komt het er anders helemaal niet meer van..
Een van de 2 moet gewoon ff de moed bijeen rapen en wat ondernemen en een klein beetje help is misschien wel mooi meegenomen ja..
Maar goed, het moet ook weer niet te overdreven zijn, dat de omgeving maar blijft pushen, want dat werkt niet zo denk ik, krijg je een beetje zo'n koppel-actie-idee..
Maar goed, heb het idee dat ze het allebei wel willen, maar niet durven
dus een zetje in de goede richting kan denk ik geen kwaad
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 21:53
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Hallo PardonMe, welkom terug in het grote Annika-topic
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 21:54
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Hallo PardonMe, welkom terug in het grote Annika-topic
jaja.. Eef gaat haar neus er ook weer eens in steken

maar hoe staan de zaken nu??
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 22:01
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
oke, ik geef onze mineur ideoot 1 week om iets te doen, daarna komt het grove geschut. Dan ga ik me er effectief(doch subtiel) mee bemoeien.

hmm, blunder over 2 weken is het tentamen week, en daarna is het vakantie, dus dit is weer 3 weken niets doen en afwachten .

Daar ben ik dus tegen maarja, ik ga geen dingen doen die fmaj(haha muziek grapje, ze hebben dezelfde voortekens ) niet wil

Laatst gewijzigd op 05-10-2002 om 22:05.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 22:12
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
jaja.. Eef gaat haar neus er ook weer eens in steken

maar hoe staan de zaken nu??
Nouw... uhm, is het veel werk om het te lezen? Ik moet er zo ook vandoor.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Mensen in contact met vluchtelingen/kortwonenden in Nl
Maimaa..
0 26-05-2014 18:31
Studeren Pedagogische wetenschappen in Leiden
Cartman88
10 24-10-2008 22:46
Levensbeschouwing & Filosofie Zorgelijke trends: liberaler, anti-conformerend en platter
Verwijderd
27 01-11-2004 07:58
Liefde & Relatie Vrienden blijven
Lunaaaaa
46 06-10-2004 19:02
Psychologie De schoolangst is er nog steeds
Eend
39 10-09-2004 20:36
Liefde & Relatie vakantievriendje
angel--1987
25 28-09-2003 23:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.