Oud 26-03-2008, 07:07
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Slaap je beter in een warme omgeving, of juist als het steenkoud is en je lekker weggekropen onder je dekentje ligt? Als alle gordijnen open zijn en de kat op je voeteneind ligt te mauwen, of in het donker? Met je raam open of je raam dicht? In een pyjama of juist helemaal niets? En hoe wil je gewekt worden?


TS trapt af: Ik slaap het liefst in een zo donker en zo stil mogelijke kamer waar het ook koel moet zijn, maar met ventilatie. Ik vind het fijn als ik het lekker warm heb, maar té warm is ook niet goed. Ik draai mijn kussen altijd halverwege de nacht om, want dan heb ik nog een keer een koude kant. Het liefst word ik wakker door een klein beetje licht of vogeltjes in de dakgoot (maar dan niet om 5:30).
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2008, 07:41
Verwijderd
In bed
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 08:25
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Op mijn buik en deels op mijn rechterzij, met mijn hoofd naar links gedraaid. Omgekeerd mág ook, daar begin ik nu ook langzaam aan te wennen.

Het moet voor mij best wel donker zijn en een beetje redelijk geventileerd zijn wil ik écht kunnen slapen en een deken is voor mij ook wel handig omdat ik graag iets vastklamp wanneer ik slaap en omdat ik ook graag iets om mij heen wikkel. Om mij warm te houden, gebruik ik een deken niet echt.
Het liefst zonder kleding of alleen met ondergoed aan is het fijnst.

Wakker gemaakt worden wil ik absoluut niet, maar als het moet, staat de wekker een (half) uur te vroeg zodat ik door kan snoozen. Anders is het gewoon het fijnst om natuurlijk wakker te worden.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 08:46
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Met m'n ogen dicht!!1!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 09:04
Verwijderd
Ik slaap altijd op mijn rechterzij, heel af en toe op mijn buik. Ik word wel altijd op mijn buik wakker. Het liefst is het een beetje fris in de kamer, want dan kan ik lekker onder de dikke dekens slapen. Mijn kussen prop ik altijd op, zodat ik op een groot, opgefrommeld ding slaap. Dekens kunnen mij niet dik/zwaar genoeg zijn, en dan het liefste wakker worden, en je nog een keer royaal omdraaien.
In de winter slaap ik in een pyjama. Zonder slaapt het lekkerst, maar dat is dan weer stom, want als ik dan naar beneden wil gaan, moet ik een koude pyjama aandoen, over mijn warme lijf. IN de zomer slaap ik in mijn ondergoed, en zodra ik uit bed kom, doe ik een mannenboxer van de hema en een wijd shirt aan.
Ennn ik heb mijn benen ook altijd opgetrokken!

Laatst gewijzigd op 26-03-2008 om 11:33.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 09:25
Verwijderd
Leuk topic
Ik slaap op mn rechterzij, soms met één been opgetrokken, soms in foetushouding. Mijn vriend ligt achter me, en als we tegelijk gaan slapen liggen we in lepelformatie. Na vijf minuten is mijn lichaamstemperatuur zo hoog dat hij wegrolt. Vanwege said lichaamstemperatuur slaap ik altijd naakt en met het raam open, ook als het vriest. Soms komen er ook katten op bed liggen en dat is fijn. )
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 11:13
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik slaap ook vaak op mn zij en dan in een bochtje. Maar ik kan ook op mn rug en buik slapen. In het laatste geval doe ik mijn armen onder het kussen. Als vriendje-lief blifjt slapen liggen we lepeltje (ik voor)

Ik heb het liefst een pyama aan en ik moet het lekker warm hebben. Zonder deken slaap ik niet, zelfs een laken is niet goed genoeg
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 12:56
Lethe
Lethe is offline
Ik slaap altijd op mijn linkerzij, volgens mij draai ik ook helemaal niet 's nachts. En de verwarming moet uit/laag staan en het moet pikdonker zijn. En ehm, met m'n duim in m'n mond.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 12:58
Verwijderd
Ik slaap bij voorkeur naakt in een goed geventileerde ruimte.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 13:00
Verwijderd
Ik lig altijd op mijn zij, nooit op mijn rug of buik. Als ik ga slapen lig ik eerst op mijn rechterzij, dan draai ik me om naar mijn linkerzij, dan weer naar mijn rechterzij en dan kan ik slapen .
Mijn kamer mag niet te koud zijn, maar ik wil wel graag wat frisse lucht. In de winter heb ik altijd twee dikke, donzen dekbedden op elkaar. Ik slaap altijd met pyjama aan. In de zomer is dat meestal een groot t-shirt met een kort broekje, in de winter een flanellen of fleece pyjama.
's Ochtends wil ik absoluut niet gewekt worden. Als het dan toch moet zet ik twee wekkers of als iemand mij wakker maakt moet ie me rechtop zetten, op laten staan en nog een keer vragen of ik wakker ben voordat ie weggaat, anders slaap ik zo weer verder.
Oh en ik slaap wel in het donker, maar het hoeft niet echt donker te zijn en het hoeft ook niet heel stil te zijn. Wat dat betreft ben ik makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 13:01
Verwijderd
Citaat:
In bed
Ik las in bad


Met het raam open zodat het vrij koud is, onder een warm genoeg dekbed. Pyjama of oud tshirt of iets anders, niet naakt.

Altijd op een zij, meestal de linker. Min of meer opgevouwen, maar dat ligt er maar aan.

Geen huisdieren in bed, zo donker mogelijk met het rolluik dicht en soms daarbij ook nog de gordijnen.

En ik wil gewoon niet gewekt worden.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 14:04
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Er mag geen lichtje in mijn kamer zijn, alle lampjes van de computer zijn ook uit en er mag geen kier in de gordijnen zitten waar licht doorheen komt. De deur en de kastdeuren moeten dicht en het mag niet te troeperig zijn en het looppad begaanbaar.
Ik slaap in pyjama omdat er vaak mensen binnenkomen sochtends, maar het liefste lig ik toch met minder aan in een koude kamer met een warme deken. Eerst lig ik op mijn linkerzijde, maar als ik erg moe word draai ik vanzelf naar rechts en dan weet ik dat ik bijna slaap. Ik ga trouwens altijd om 22u slapen. En dan slapen tot een uur of 9, 10. Ik beweeg nauwelijks in mijn slaap dus word vaak met een lamme arm wakker midden in de nacht, die ik dan uit bed gooi zodat er weer bloed in stroomt en dan slaap ik weer verder. Ik kan er niet tegen om 's nachts te eten of te drinken. Ik word altijd wakker op mijn linkerzijde.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 14:26
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ohja ik heb zo'n raar ritueel dat ik eerst een tijd op m'n rug moet liggen, dan draai ik naar m'n linkerzij, dan weer op m'n rug. Uiteindelijk val ik in slaap op m'n rechterzij. En dan word ik wakker op m'n buik vaak, met mijn handen rond m'n kussen. Tres bien.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 14:27
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Zo stil en donker mogelijk.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 14:33
Verwijderd
stil, donker, niet te warm en zeker niet te koud en dan met mn hoofd op mn dekens, handen eronder en benen opgetrokken en het liefst iets in mn handen als een kussen ofzo want dat vind ik fijner, ik draai belachelijk veel en slaap t liefst in pyjama als ik alleen slaap want anders is t koud en ik wil liever niet wakker gemaakt worden want daar word ik nogal onvriendelijk van
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 15:38
Verwijderd
Het moet in ieder geval heel stil zijn. Donker ook, maar dat is minder belangrijk.
Ik slaap in een heel rare houding, die mensen heel lenig vinden. Bij mij is het best belangrijk dat ik goed lig. Ik lig altijd half op m'n kussen/half op het bed met mijn hoofd, en ik doe altijd de deken achter mijn oor. (Zoals je met je haar ook doet)
Best raar.
Ik slaap als ik alleen ben en het winter is in een pyjama, als er mensen bij zijn in een hemdje of iets.
Als ik wakker word ga ik altijd weer verder slapen, als ik niet weg hoef ofzo. Zodoende kom ik vaak pas rond 12 uur uit mijn bed.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 16:01
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Het moet een beetje koud zijn, zodat het lekker warm is onder de dekens. En dan met een arm onder mn kussen ofzo. En als het koud is een kussen op mn voeteneind, zodat mn voeten makkelijker warm worden en blijven.

Als ik eenmaal slaap mag het stormen, regenen, bliksemen, het dak eraf waaien.. ik slaap er toch wel doorheen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 16:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En ehm, met m'n duim in m'n mond.
Haha, awh
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2008, 16:28
Verwijderd
De eerste eis is dat het laken van badstof moet zijn. Ik slaap op mijn buik met onder mijn rechterarm een langwerpig kussen (die ik hummie noem) en mijn rechterbeen opgetrokken. Ik slaap op een heel plat kussen. Mijn kat ligt onder mijn linkerarm maar die gaat halverwege de nacht meestal weg.
Als ik ergens ga logeren slaap ik meestal op een grote handdoek omdat de meeste mensen geen badstoflaken hebben. En ook geen hummie, dus neem ik dan meestal een trui ofzo.

Warm of koud, licht of donker maakt me allemaal niet uit. Ik slaap vaak met de radio aan maar dat hoeft niet.
Ik vind het niet prettig om met iemand in een bed te slapen, omdat ik het dan altijd verschrikkelijk warm krijg en ik me erger aan de geluidjes die een slapend persoon maakt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 18:40
max-grunn
Avatar van max-grunn
max-grunn is offline
In een tent, in de zomer en dan lekker in je warme slaapzak liggen met twee truien, twee broeken en twee paar sokken aan
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 18:43
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
In een tent, in de zomer en dan lekker in je warme slaapzak liggen met twee truien, twee broeken en twee paar sokken aan
:error:
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 18:48
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Met een bitch aan mijn zijde!11!!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Met een bitch aan mijn zijde!11!!
<3
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 18:52
Verwijderd
in mn blootje/chillbroek en hemdje, op mn buik, zonder kussen, met het raam een stukje open, met een mijn rolluik half dicht zodat het licht van de lantaarnpaal een beetje naar binnen komt, dat geeft een mooi kunstwerkje op de muren.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 19:10
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Met een bitch aan mijn zijde!11!!
Eentje maar. Een echte gangster heeft minimaal 2 bitches aan allebei zijn zijde.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2008, 19:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het liefst tegen iemand aan natuurlijk, lekker in zijn armen liggen.
In dat geval slaap ik op mijn zij en mag hij me wel wakker maken.

Als ik alleen slaap dan slaap ik het liefst op mijn buik.
Dan word ik het liefst wakker uit mezelf, omdat ik uitgeslapen ben.

En ik draag een pyjamabroek met een spaghettitopje erop en heb de gordijnen dicht, maar het rolgordijn niet. 's nachts is het dan donker zat en 's ochtends komt er dan lekker licht binnen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 19:59
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik slaap meestal in foetushouding, en na een tijdje lig ik dan niet lekker meer, en strek ik me uit. Ik slaap nooit echt op mijn rug, tenzij ik ongesteld ben, maar dan probeer ik alsnog zo veel mogelijk op mijn zij te slapen. Vaak staan de lichtjes van mijn computer nog aan, maar toch slaap ik het liefste niet met mijn gezicht naar de muur, want als er dan wat gebeurt dan hoef ik me niet eerst om te draaien om te zien wat er gebeurt, dan doe ik meteen mijn ogen open. Best stom trekje, eigenlijk. Ik slaap graag met iets in mijn armen. Wegens gebrek aan een vriendje en het feit dat het enige kussen dat ik heb bezet wordt door mijn hoofd, is dat dus een oude, versleten knuffel. Dat is vooral als ik me kut voel, eigenlijk. Ouwe flapoor is niet zo knuffelig meer. Je kan iemand doodknuppelen ermee. Stiekem heb ik best veel knuffels. Bij mijn vader heb ik een grote teddybeer en bij mijn moeder ligt een pluche Nemo. Erg zacht en knuffelig allemaal. Ik heb wel vaak de oude versleten knuffel erbij vast, anders vind ik het zielig voor hem.
Ik zet mijn wekker zo dat ik op een niet-rond tijdstip wakker word. Momenteel is dat 6:54 geloof ik. Mijn cd-speler speelt dan aan, en dan draait hij de cd die ik de avond van tevoren uit heb gekozen. Vaak blijf ik dan ook nog een nummer liggen. Ik word ook graag wakker van fluitende vogels, maar niet van duiven.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel vaak de oude versleten knuffel erbij vast, anders vind ik het zielig voor hem.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 20:48
Krynn
Krynn is offline
Hmmm.

Ik slaap het liefst in een koude, donkere, goed geventileerde kamer onder een vrachtje dekens. Dekbedden zijn vies en stom en te licht en vaak van synthetische rotzooi gemaakt. Katoen of linnen, aub. Ik draag altijd wijde nachthemden. Als dat niet kan omdat het achterlijk heet weer is dan gooi ik m'n lakens zo'n beetje om de andere dag in de was. Zweetluchtjes, bah. Ik sliep altijd op m'n buik, maar dat kan niet meer omdat anders m'n madison piercing uitgroeien gaat. De kuil in m'n matras maakt op m'n zij inslapen inmiddels ook onmogelijk, dus ja, wat blijft er dan over.

Ik slaap vrij licht, en word vaak wakker van rommelende huisgenoten. Zo niet, dan doet m'n wekker z'n werk...en ugh, wat heb ik daar een hekel aan, harde geluiden op de vroege morgen. Mijn wekker is dan ook zo'n rinkelding dat maar één keer af kan gaan. Elektrische wekkers die elke tien minuten weer beginnen te mekkeren zouden het bij mij niet langer dan een week overleven, daar word ik gewoon agressief van. Het voordeel daarvan is wel dat ik onmiddellijk naast m'n bed sta, en me eigenlijk nooit verslaap
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 20:55
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Eentje maar. Een echte gangster heeft minimaal 2 bitches aan allebei zijn zijde.
Heb ik ook. Ik ben alleen niet zo'n opschepper.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 20:56
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Oeh! Ik heb een zijden dekbed <3 Warm in de winter en koel in de zomer
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 21:05
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ohja, ik slaap soms in een heel groot pyamashirt met een broek eronder, en soms zonder. Ik slaap nooit naakt, zo nu en dan komt er nog wel eens een familielid binnenstormen om te vragen of ik dit of dat heb gezien, of om schone was neer te leggen ofzo. Voordeel is wel dat ik tegenwoordig met de deur dicht slaap, vroeger vond ik dat eng, maar nu moeten ze dus kloppen voor ze binnenkomen. Maar goed, zelfs als ik "Even wachten!" roep, komen ze alsnog even binnen wandelen.
In mijn ondergoed wel, als het heel erg warm is. Ik heb geen centrale verwarming bij mijn moeder, maar een soort ventilator dat warme lucht naar binnen blaast. En dat ding maakt vreselijk veel herrie, en slaat soms af en gaat dan opeens weer aan. Ik slaap niet zo goed als ik hem aan heb staan, want vaak is hij dan afgeslagen tegen de tijd dat ik slaap, en dan gaat hij midden in de nacht opeens weer aan. Rotding.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 21:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Je moet dan ook gewoon een vriendje hebben om je warm te houden
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 21:23
Verwijderd
oh en ik slaap altijd met dino! Maar ik kan eigenlijk bijna overal wel goed slapen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 21:26
Verwijderd
Het moet wakker zijn als ik ga slapen, en ijskoud als ik wakker word. ik moet eerst minstens en half uut lezen, en als ik slaap rol ik heel veel.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 21:34
Verwijderd
ik slaap in mijn ondergoed en een tshirtje, het liefst net gedoucht en onder net gewassen lakens, maar dat komt niet zo heel vaak voor natuurlijk. voor mijn kleding en beddengoed enkel katoen en het liefst zo min mogelijk deken. ik hou wel van het lekker warm hebben, maar niks goorder dan badend in het zweet wakker worden. mijn slaapkamer heb ik ook graag goed koud. gelukkig maar, want de enige kachel in huis staat in mijn woonkamer.
ik slaap op mijn zij, met mijn ene kat tegen mijn nek aan onder de dekens, waar ook mijn twee knuffels (moppie en bier) slapen, en mijn andere kat op de dekens tegen mijn buik aan.
ow, en ik haat harde dunne kussens en zachte matrassen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2008, 21:36
Verwijderd
Oja, wakker worden het liefst uit mezelf, zo rond 10 uur en er dan nog een uur in blijven liggen niksen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 21:48
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Het moet wakker zijn als ik ga slapen
Lijkt me handig ja
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 00:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Oh wat een humor.

ot:
Ik slaap altijd in m'n grijze slobber broek en een t-shirt. Op m'n rechterzij, helemaal tegen de muur aan. Ik heb altijd een flesje heet water tegen m'n voeten, omdat ze anders echt te koud zijn en dan slaap ik niet. Verder heb ik altijd mr. Konijn naast me, een duim in m'n mond en m'n hoofd helemaal onder de dekens.
Helaas heb ik een fucked up dagritme, waardoor ik altijd te laat ga slapen en op de meest rare tijden wakker word. Ik slaap dus nooit lang en daar word ik best chagrijnig van.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 02:18
Verwijderd
Ik slaap het fijnst als het dag is en met de zon lekker warm op je gezicht. Maar dat kan dus bijna nooit en dat is jammer.
Op de tweede plaats komt slapen na een nacht doorgehaald te hebben, met 't liefst de dag erna er ook nog achteraan. De enige manier waarop ik snel en makkelijk in slaap val is als ik mezelf op z'n minst 30 uur heb wakker gehouden. Dat is echt tof, want dan slaap je echt binnen vijf minuten, terwijl ik gewoonlijk minstens een uur wakkerlig. Ik snap slapen eigenlijk niet echt. Maar dat komt dus omdat ik niet fatsoenlijk kan inslapen. Ik ben echt jaloers op mensen die gewoon elke nacht binnen een kwartiertje slapen.

Verder heb ik per ongeluk een veel te duur kutmatras gekocht, of eigenlijk twee, want ik heb een tweepersoonsbed. Ze zijn allebei veel te hard en slapen heel kut, dus als ik wakker word blijkt meestal dat ik tussen de matrassen probeer te kruipen. Voordat mensen nu komen met 'OH MISSCHIEN KAN JE DAAROM NIET SLAPENNNNN' - hiervoor had ik een ander matras en mijn bank ligt heerlijk, dus daar ligt het niet aan. Ik heb gewoon zo'n ritme van 22 uur wakker zijn, 14 uur slapen. Dat is mijn etmaal. Jammer genoeg sluit mijn etmaat niet echt aan bij het etmaal van de rest van de wereld.

Ik slaap in allemaal debiele onmogelijke houdingen, maar daar weet ik niks van af, dus dat heb ik van horen zeggen. Ik wil ook altijd met mijn voeten buiten het deken, want anders worden ze te warm. Verder eeehhh. Oja, soms ben ik nieuwsgierig naar hoe het is om ergens anders te slapen dan een bed, dus ik heb ook weleens in de tuin geslapen, op de tafel, onder een andere tafel, op heel veel banken, op een opblaas-zwembad-matrasje-dinges, in een hangmat, op een tuinstoel en onder het bed.

Oja, heel belangrijk is trouwens dat er een muur in de buurt is en dat ik bij het muurtje lig, vooral als er ook nog iemand anders in bed ligt. Want dat voelt lekker veilig.

Tot slot zei een vriend een keer tegen me dat ik altijd glimlach in mijn slaap. "Alsof je dan wél gelukkig bent." Ik vond dat heel raar, want ik ben helemaal niet ongelukkig. Maar ik vind het wel mooi dat ik glimlach, want glimlachen is tof.

Laatst gewijzigd op 27-03-2008 om 02:26.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 08:32
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
rechterzij of buik. benen ingetrokken, zo ver als mogelijk in de dekens gewikkeld en een hand onder mn kussen. het moet niet al te koud zijn, maar ook niet heel warm. graadje of 18 is wel okay.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 11:41
Verwijderd
Oja, en ik kan niet op mijn rug liggen, want dan heb ik het gevoel dat ik stik. Helemaal als mijn deken tot aan mijn nek/kin komt.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 13:00
Verwijderd
De kamer moet niet te warm zijn, buiten het bed moet je het net iets te koud hebben. Onder de dekens wordt het natuurlijk lekker warm. Ramen moeten dicht.

Ik begin meestal op m'n linkerzij, daarna rol ik op m'n buik en zo word ik dan meestal wakker, met een been opgetrokken en de ander recht. M'n armen liggen rond m'n kussen, meestal.

In een compleet donkere kamer word ik heel moeilijk wakker, dus het liefst wel gordijnen voor het raam, maar ze moeten niet compleet verduisteren.

Ik heb meestal een hemdje en onderbroek aan, in de winter gaat ook wel eens een pyjamabroek aan en in de zomer slaap ik ook wel eens naakt (of met pyjama maar zonder deken, of onder alleen een laken, ik slaap niet naakt zonder deken, dat is me te overdreven )
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 19:13
max-grunn
Avatar van max-grunn
max-grunn is offline
Citaat:
:error:
in de zomer is het in DIT land 's nachts altijd heel koud??! nog nooit meegemaakt zeker
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 19:17
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
in de zomer is het in DIT land 's nachts altijd heel koud??! nog nooit meegemaakt zeker
Ik heb vaak genoeg gecampeerd om te concluderen dat je zelfs in de herfst met kutweer in alleen je boxer in een normale slaapzak lekker warm kunt slapen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 21:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het liefst slaap ik met open raam, maar dan moet ik niet te dicht bij het raam liggen. Mijn voeten moeten heel warm zijn en mijn hoofd koel. Mijn keel moet wel weer warm gehouden worden, anders krijg ik keelpijn. Ik slaap dus met twee dekens opgetrokken tot over mijn kin. Ik slaap of helemaal naakt, of helemaal ingepakt (sokken, pyamabroek, hemd, pyamablouse, sjaal). Het laatste vooral als ik ziek of ongesteld ben. Het liefst slaap ik samen met iemand zodat ik een arm om me heen heb of tegen iemand aan kan kruipen als ik nachtmerries heb. Ik heb ontzettend vaak nachtmerries, al vind ik ze tegenwoordig meer spannend dan eng. Ik wil vlak voor ik ga slapen eigenlijk altijd mijn vriendje bellen, maar dat mag niet. Vaak ga ik dus heel chagrijnig slapen. Als er dan nog lawaai van de buren of mijn moeder is, of licht op de gang, word ik helemaal gek. Dan stop ik watten in mijn oren, leg ik mijn kussens op mijn hoofd en maak ik me ontzettend druk, soms tot huilen van frustratie aan toe. Voor mij zijn geen rustige nachten weggelegd.
Lawaai van het weer (regen, hagel, wind) is juist wel prettig; dan slaap ik fijner in. Oh, en ik slaap heel trouw met twee knuffels, mijn poes onder mijn linkeroksel en mijn uil onder mijn rechter. Als er 's nachts een uit bed valt word ik wakker.

Ik ga nu ook maar weer eens slapen. Weltrusten forum!

Laatst gewijzigd op 27-03-2008 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 21:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Toen ik nog in mijn vorige kamer sliep, had ik een raampje boven de deur! En altijd deden mensen het ganglicht aan enzo! En ik vond dat zooooooo irritant Ik werd dan ook altijd zwaar chagrijnig. Maar nu heb ik dat gelukkig niet meer
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 21:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik slaap in allemaal debiele onmogelijke houdingen, maar daar weet ik niks van af, dus dat heb ik van horen zeggen. etc...
Ik ook, maar dat merk ik alleen als ik plotseling word wakkergemaakt door herrie ofzo, en dat ik dan ineens m'n arm achter m'n hoofd langs vind met m'n hand boven m'n gezicht oid.

Volgens vrienden lig ik doodstil als ik slaap en dat is soms nogal eng, maar soms maak ik ook hele vreemde geluiden erbij. Ik ben er ooit eens zelf door wakker geworden, want elke keer als ik bijna sliep maakte ik ineens een soort van 'huuuu' geluid en daar schrok ik dan van.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er ooit eens zelf door wakker geworden, want elke keer als ik bijna sliep maakte ik ineens een soort van 'huuuu' geluid en daar schrok ik dan van.
Dat heb ik ook weleens gehad dat je net in slaap bent gevallen en dan een hele rare snurk produceert en daarvan weer wakkerschrikt :')
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 22:10
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Dat heb ik ook weleens gehad dat je net in slaap bent gevallen en dan een hele rare snurk produceert en daarvan weer wakkerschrikt :')
ik slaap door een stukabombardement heen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
De Kantine Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v?
Briseïs
500 03-01-2005 17:27
De Kantine Hoe slaap jij het liefst?
Big Brother
52 03-05-2003 14:45
Liefde & Relatie Vrouwen en ruzie maken !
Verwijderd
28 10-03-2002 19:18
Lichaam & Gezondheid Hoe slaap jij?
HipHopSter
23 17-11-2001 11:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07.