Advertentie
Oud 19-02-2019, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Dat gaat gewoon echt te ver. Iets minder hard mag ook wel
Het is gewoon geschiedenis. Hitler gebruikte de katholieke kerk overal te pas en te onpas voor z'n smerige zaakjes. Dus niets "te ver", dan mag je terug naar 1942 toen de afvloeiingstransporten begonnen en daar je commentaar gaan spuien.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2019, 01:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Met citaat reageren
Oud 20-02-2019, 01:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
En kijk ook deze:

Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 16:44
sjoerd91
sjoerd91 is offline
Bewijs voor God is makkelijk. De Illuminati is een geheime genootschap die de wereld regeert. Ze aanbidden Satan. Veel celebrities hebben Illuminati symbolen in hun video's. Een duidelijke video is Kesha - Die Young. In de video van S&M van Rihanna staat op de achtergrond "princess of the illuminati". Eminem, Katy Perry en Kanye West hebben toegegeven dat ze hun ziel aan de duivel hebben verkocht. De Amerikaanse elite aanbidt Moloch in Bohemian Grove. Illuminati betekent verlichting en in de Bijbel staat dat Satan zichzelf transformeert als een engel van licht. Lucifer betekent lichtbrenger. Het vrijheidsbeeld is een lichtbrenger en staat voor de Egyptische Godin Isis. Het vrijheidsbeeld werd gedoneerd door vrijmetselaren. De vrijmetselaren en de Illuminati haten God en Jezus en gebruiken vaak omgekeerde kruizen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 16:52
sjoerd91
sjoerd91 is offline
De Illuminati moet hun symbolen openbaren van God anders vermoordt hij ze. De Illuminati aanbidt Satan. Als Satan bestaat, bestaat God ook. Iedereen krijgt na z'n dood een hemelse rechtszaak. God is de rechter en Satan is de aanklager. Jezus is de advocaat. Na de zondevloed verspreidden Noach's kinderen zich over de aarde. God was niet tevreden over de mensen behalve de Natie van Israël. Zij waren uitverkoren en de enige die de hel konden ontwijken. Ze moesten zich houden aan 613 wetten. Maar de Israëlieten bleven zondigen en ze werden weggezonden in slavernij. De Israëlieten waren zwart en werden als slaven verdeeld over de 4 hoeken van de aarde. God zei dat niemand meer goed was. In het nieuwe testament staat dat bloed nodig is om zondes te reinigen. God had geen lust in bloedoffers meer, dus kwam Jezus als bloedoffer naar beneden. Hij is niet voor iedereen gestorven, maar voor de mensen die zijn slaaf willen worden en voor hem willen sterven. Ieder mens is zondig, maar je moet tot bloedens toe vechten tegen de zonde. Je moet vasten en bidden om demonen uit je te drijven en vloeken op te heffen. Om Jezus te volgen moet je rechtvaardig en eerlijk zijn en van de waarheid houden.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 16:57
sjoerd91
sjoerd91 is offline
Je ziet ook vaak politicussen duivelshoorns opgooien, een pyramide vormen met hun handen, de verborgen hand in hun blouse, en het a-ok teken, waarbij ze de 666 doen met hun hand. Je ziet Pyramides en Obelisken in Amerika, ook al waren de Egyptenaren de vijanden van de Israëlieten. Jezus brengt de schapen naar z'n linkerzijde, dat zijn z'n volgers. En de bokken naar de rechterzijde. Dat zijn z'n tegenstanders. Bokken gaan naar de hel. De Illuminati gebruikt heel veel bokken symbolisme. Mark Rutte heeft een bokkenschedel in z'n kantoor hangen. In de Bijbel staat dat vriendschap met deze wereld vijandschap is met God. Want Satan is de God van deze wereld. God wil niet dat je naar de kerk gaat. God wil dat je de Bijbel leest. God wil een relatie met je. Hij wil dat je stopt met zondigen en gaat vasten en bidden om los te komen van het vlees zodat je in de Geest kunt wandelen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 16:58
sjoerd91
sjoerd91 is offline
Er staat in de Bijbel dat Satan de hele wereld misleidde. Daarom weten de meeste mensen niet wat er echt in de Bijbel staat en ze weten ook niet dat ze gehersenspoeld worden door de televisie. Ze worden expres dom gehouden.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 17:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Te veel gravity falls gekeken?

Dat is echt veel conspiracy meuk.

Laatst gewijzigd op 23-02-2019 om 18:00.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 17:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
En deze dolfijn heeft een Illuminati ketting. Illuminutty confirmed.

Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 18:01
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Er staat in de Bijbel dat Satan de hele wereld misleidde. Daarom weten de meeste mensen niet wat er echt in de Bijbel staat en ze weten ook niet dat ze gehersenspoeld worden door de televisie. Ze worden expres dom gehouden.
wat een onzin
Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 18:09
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
wat een onzin
Gehersenspoeld worden door televisie XD
Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 18:15
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
De Illuminati moet hun symbolen openbaren van God anders vermoordt hij ze. De Illuminati aanbidt Satan. Als Satan bestaat, bestaat God ook. Iedereen krijgt na z'n dood een hemelse rechtszaak. God is de rechter en Satan is de aanklager. Jezus is de advocaat. Na de zondevloed verspreidden Noach's kinderen zich over de aarde. God was niet tevreden over de mensen behalve de Natie van Israël. Zij waren uitverkoren en de enige die de hel konden ontwijken. Ze moesten zich houden aan 613 wetten. Maar de Israëlieten bleven zondigen en ze werden weggezonden in slavernij. De Israëlieten waren zwart en werden als slaven verdeeld over de 4 hoeken van de aarde. God zei dat niemand meer goed was. In het nieuwe testament staat dat bloed nodig is om zondes te reinigen. God had geen lust in bloedoffers meer, dus kwam Jezus als bloedoffer naar beneden. Hij is niet voor iedereen gestorven, maar voor de mensen die zijn slaaf willen worden en voor hem willen sterven. Ieder mens is zondig, maar je moet tot bloedens toe vechten tegen de zonde. Je moet vasten en bidden om demonen uit je te drijven en vloeken op te heffen. Om Jezus te volgen moet je rechtvaardig en eerlijk zijn en van de waarheid houden.
Lees ik het nou goed? 4 hoeken van de aarde.

Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 18:29
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Lees ik het nou goed? 4 hoeken van de aarde.

Daar gaat het al mis
Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 18:48
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Lees ik het nou goed? 4 hoeken van de aarde.

Ik neem aan dat de 4 hoeken betrekking hebben op noord, zuid, oost en west.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 18:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik neem aan dat de 4 hoeken betrekking hebben op noord, zuid, oost en west.
Hopelijk wel XD.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Er staat in de Bijbel dat Satan de hele wereld misleidde. Daarom weten de meeste mensen niet wat er echt in de Bijbel staat en ze weten ook niet dat ze gehersenspoeld worden door de televisie. Ze worden expres dom gehouden.
Wat vind je van de Qur'an?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 05:19
sjoerd91
sjoerd91 is offline
https://www.youtube.com/watch?v=tnmyTKkhd-0 De Illuminati card game van 1995 heeft heel veel dingen in de toekomst voorspeld. Inclusief 9/11.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 05:28
sjoerd91
sjoerd91 is offline
https://www.youtube.com/watch?v=X_KY6I0OcQU 9/11 voorspeld in de media
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 05:30
sjoerd91
sjoerd91 is offline
https://www.youtube.com/watch?v=yaV8...R23EuiuDE3G5ba Pink doet een vrijmetselaars ritueel bij de VMA's
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 05:31
sjoerd91
sjoerd91 is offline
https://www.youtube.com/watch?v=yDM7...R23EuiuDE3G5ba celebrities verkochten hun ziel
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 06:25
sjoerd91
sjoerd91 is offline
De popmuziek is satanisch.
Madonna: "you're my devil in disguise, that's why I'm singing this song to you"
Madonna: "I don't give a damn if I go to hell"
Britney Spears: "I took a sip from my devil's cup"
Robin Thicke: "I took whatever devil offered me"
Lady Gaga "Judas is the demon I cling to"
Avril Lavigne "I fell in love with the devil"
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 10:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vond het wel mooi dat je Katy Perry noemt terwijl zij ook nummers zoals Nu the Grace of God heeft uitgebracht. In het verleden heeft ze zelfs een compleet gospelalbum uitgebracht.

Ik weet niet waar jij die uitspraak op baseert?

O, en leer eens YouTube video's insluiten. Die linkjes zijn een beetje irritant

Deze uitspraak kan ik ook niet zo veel mee
Citaat:
God wil niet dat je naar de kerk gaat.
Het halve nieuwe testament gaat over samen gemeente zijn, hoe je dat moet doen. Hoe je samen als gelovigen het Koninkrijk van God hier op aarde vormt. Hoe je elkaar daarin nodig hebt omdat je allemaal andere talenten hebt. Volgens mij krijg je juist dwalingen als je alleen maar alleen thuis in je bijbel zit te lezen (en YouTube video's gaat kijken over de illuminati)...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 10:56
sjoerd91
sjoerd91 is offline
Katy Perry verspreidde de valse gospel. De echte gospel is dit. Jakobus 4:4 vriendschap met deze wereld is vijandchap met God.
Matthëus 7:21-23
"Niet een ieder, die tot Mij zegt: Heere, Heere! zal ingaan in het Koninkrijk der hemelen, maar die daar doet den wil Mijns Vaders, Die in de hemelen is.
Markus 8:35
"Want zo wie zijn leven zal willen behouden, die zal hetzelve verliezen; maar zo wie zijn leven zal verliezen, om Mijnentwil, en [om] des Evangelies [wil], die zal hetzelve behouden."

Dat is de echte gospel en die leren ze niet in de kerk.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 11:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Katy Perry verspreidde de valse gospel. De echte gospel is dit. Jakobus 4:4 vriendschap met deze wereld is vijandchap met God.
Matthëus 7:21-23
"Niet een ieder, die tot Mij zegt: Heere, Heere! zal ingaan in het Koninkrijk der hemelen, maar die daar doet den wil Mijns Vaders, Die in de hemelen is.
Markus 8:35
"Want zo wie zijn leven zal willen behouden, die zal hetzelve verliezen; maar zo wie zijn leven zal verliezen, om Mijnentwil, en [om] des Evangelies [wil], die zal hetzelve behouden."

Dat is de echte gospel en die leren ze niet in de kerk.
Voorbeeld/ bron?

Ik weet niet naar welke kerken jij gaat, maar ik kan er zo een paar opnoemen in mijn woonplaats waar dit gewoon gepreekt wordt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 11:44
Verwijderd
Ik denk dat sjoerd91 Jehova is?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat sjoerd91 Jehova is?
Welnee, gewoon een troll. Niet dat het zoveel uitmaakt qua "waarheidsgehalte" vergeleken met religieuzen, ironisch genoeg.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 12:58
sjoerd91
sjoerd91 is offline
https://www.youtube.com/watch?v=ajqH4y8G0MI The Case For A Creator

Jehova getuigen liegen. Dit is de echte gospel. Openbaringen 21:8 Maar den vreesachtigen, en ongelovigen, en gruwelijken, en doodslagers, en hoereerders, en tovenaars, en afgodendienaars, en al den leugenaars, is hun deel in den poel, die daar brandt van vuur en sulfer; hetwelk is de tweede dood.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png renegade-charles-darwin-created-the-theory-of-evolution-he-was-29345926.png (202.4 KB, 0x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 12:58
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Ik denk dat sjoerd91 Jehova is?
[Monty Pythonmodus]"If you say Yehovah once more..."[/Monty Pythonmodus]
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 12:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk dat sjoerd91 Jehova is?
Jehova's hebben wel kerken en samenkomsten etc. Sjoerd91 lijkt daar nogal wat issues mee te hebben. Hij meent dat God niet wil dat je naar de kerk gaat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 13:09
sjoerd91
sjoerd91 is offline
https://www.youtube.com/watch?v=NaDvPeWjBuY God's wiskunde
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 13:15
sjoerd91
sjoerd91 is offline
https://www.youtube.com/watch?v=wjmFm8PIz8M Age of Deceit - Fallen Angels And The World New Order
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 13:27
Verwijderd
Oh een gestoorde.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 13:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Als je jehova zegt tegen een jood. Dan word de jood boos.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 13:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Oh een gestoorde.
De nieuwe wereld orde XD
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 14:02
sjoerd91
sjoerd91 is offline
https://www.youtube.com/user/MrKilluminati777 In het Nederlands wordt het redelijk goed uitgelegd door de videos van Mr Killuminati 777. Hij snapt niet alles, want hij gelooft niet dat Jezus de Messias is en dat de Israëlieten zwart waren, maar voor de rest klopt het redelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 14:08
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
https://www.youtube.com/user/MrKilluminati777 In het Nederlands wordt het redelijk goed uitgelegd door de videos van Mr Killuminati 777. Hij snapt niet alles, want hij gelooft niet dat Jezus de Messias is en dat de Israëlieten zwart waren, maar voor de rest klopt het redelijk.
Jehova
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 14:26
sjoerd91
sjoerd91 is offline
https://www.youtube.com/playlist?lis...R23EuiuDE3G5ba Dit is mijn YouTube kanaal. Kijk mijn favoriete video's. Als je het dan nog niet begrijpt, dan kan ik je niet verder helpen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 14:30
Verwijderd
Citaat:
https://www.youtube.com/playlist?lis...R23EuiuDE3G5ba Dit is mijn YouTube kanaal. Kijk mijn favoriete video's. Als je het dan nog niet begrijpt, dan kan ik je niet verder helpen.
Aan de filmpjes op je kanaal te zien kan je wel een afspraak bij een instelling voor mensen met ernstige waanbeelden maken.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 14:54
Verwijderd
Citaat:
https://www.youtube.com/playlist?lis...R23EuiuDE3G5ba Dit is mijn YouTube kanaal. Kijk mijn favoriete video's. Als je het dan nog niet begrijpt, dan kan ik je niet verder helpen.
Heb je het koud jongen? Met je trui, jas en sjaal aan in huis
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 14:55
Verwijderd
Illuminati rap extended nog even snel opgenomen voordat je naar de AH ging om te werken
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 14:57
Verwijderd




MET JE BADJAS!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 15:10
Verwijderd
Wat een creep
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 15:42
sjoerd91
sjoerd91 is offline
https://www.youtube.com/watch?v=IJ_CRMmoIbM Satanische pedofielennetwerken
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 15:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=IJ_CRMmoIbM Satanische pedofielennetwerken
Zeg makker, gaat het wel in je kop?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 15:55
Verwijderd
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=IJ_CRMmoIbM Satanische pedofielennetwerken
Holocaust-ontkenner detected!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 16:03
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]



MET JE BADJAS!
Straatmeid, ik vind het niet erg aardig wat je zegt. Ik ben blij dat eindelijk iemand zich uitspreekt over ons vrouwen. Ook al is het iemand met het iq van een bloempot.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 16:04
Verwijderd
Ik ga mezelf even rapporteren ja!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 16:11
sjoerd91
sjoerd91 is offline
https://www.youtube.com/watch?v=gVv0XO8B5N4 Dit is bewijs hoe Satanisch deze wereld is en dat de Bijbel waar is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie bestaat god echt?
ibr100
24 11-01-2012 04:20
Levensbeschouwing & Filosofie >> Geloven in God <<
Lord Dolphin
378 17-11-2005 23:03
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom zou god bestaan?
akumabito
1 28-08-2005 10:39
Levensbeschouwing & Filosofie Bestaat god?
PGWR
20 21-04-2005 08:02
De Kantine bestaat god of een anderen |religie in jullie ogen ? hoe denk je daar over
Verwijderd
4 05-06-2003 07:54
De Kantine bestaat god ?
Verwijderd
4 05-06-2003 01:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.