Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2005, 22:59
Verwijderd
Citaat:
annepanne schreef op 03-06-2005 @ 18:19 :
je hebt gewone vrienden en echte vrienden...

denk daar maar eens over na!!!

gewone vrienden gebruiken je...ze vervelen zich en hebben daar geen zin in...als er dan ooit iets met jou is laten ze je stikken...


echte vrienden komen voor je op....ze zijn er in goede en slechte tijden
Dat zijn niet eens gewone vrienden, dat zijn gewoon géén vrienden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2005, 16:06
vampire_esje
vampire_esje is offline
was het niet: een keer trek je de conclusie
vriendschap is een illusie
vriendschap is een droom
een pakketje schroot met een dun laagje chroom


ik vind die gast geen vriend, maar dan kan weer aan mij liggen?
Ik zou hem ook niks meer vertellen over haar aan hem. Misschien laat hij haar dan wel met rust en probeert hij haar alleen te scoren omdat jij haar graag wil.. kan toch ook?

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 16:19
Verwijderd
echte vrienden vind je niet zo snel. De meeste mensen hebben maar 1 of 2 echte vrienden, ook al zijn ze heel populair en hebben ze veel vrienden. Als je echt in de shit zit zul je zien dat er een paar mensen zijn waar je je hele leven van op aan kunt hoe dan ook.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:28
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-06-2005 @ 23:16 :
Jon Bon Jovi zei eens: 'No man is an island'. Waarmee hij bedoelde: niemand kan zonder gezelschap van anderen. Wat denken jullie daarvan?
Ik geloof er wel in, dat mensen niet zonder gezelschap kunnen, we zijn toch sociale wezens denk ik..maar dat gezelschap blijft vaak wel oppervlakkig vind ik, of je denkt dat het wat voorstelt, maar er zijn altijd van die mensen denk ik, die een vriendschap ook heel makkelijk laten voor wat het is. En dat vind ik dan jammer!

We zijn misschien allemaal een soort van eilandje waar veel mensen op welkom zijn, maar de bevolking ervan wisselt dan wel continu..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 19:14
Blues
Avatar van Blues
Blues is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 03-06-2005 @ 13:43 :
Waar post je chatlogs? Is dat niet een beetje eerschending? Is dat fatsoenlijk?
Met eer schending bedoel je vast privicyschending en nee want de computer slaat die dingen automatische op met de toestemmening van msn die je zelf aangevinkt hebt, zijn de computer en msn dan in aansprak van privicyschending? of is het schrijven in je dagboek ook ene breuk op je privicy?

Ten tweede de andere partij die zelf ook msn heeft om berichtjes terug te steuren kan verwachten dat berichten worden opgeslagen en later gebruikt worden, als je daar niet van gediend ben' moet je maar een andere communicatie middelzoeken...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 19:20
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
zeer bovendien is wat hij doet eigenlijk net wel iets ernstiger vanuit mijn welgeslaagde perspectief.
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 21:13
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Blues schreef op 06-06-2005 @ 20:14 :
Met eer schending bedoel je vast privicyschending en nee want de computer slaat die dingen automatische op met de toestemmening van msn die je zelf aangevinkt hebt, zijn de computer en msn dan in aansprak van privicyschending? of is het schrijven in je dagboek ook ene breuk op je privicy?

Ten tweede de andere partij die zelf ook msn heeft om berichtjes terug te steuren kan verwachten dat berichten worden opgeslagen en later gebruikt worden, als je daar niet van gediend ben' moet je maar een andere communicatie middelzoeken...
The legal stuff zal me uit mijn kont luchten. Het is onfatsoenlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 21:54
Verwijderd
Ze zeggen toch ook wel eens dat je een gezegend mens bent als je in je hele leven meer dan 2 vrienden hebt mogen meemaken? Zegt maar weer hoe zeldzaam goede vrienden zijn...


Ik denk dat vrienden bij periodes in je leven horen. Wanneer je een nieuwe weg in slaat verwateren veel vriendschappen vaak, er zijn maar weinig mensen die van periode naar periode met je meegaan.

Ik heb nu een handjevol vrienden die dat dus hebben gedaan, en die vertrouw ik ook. Wat Morgan al zei: als ze me al pijn doen, hebben ze dat niet zo bedoeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Buitengesloten door "vrienden"
mrAnonymous
5 07-05-2015 09:45
Verhalen & Gedichten "Vrienden"
Arun
11 05-09-2003 19:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.