Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2006, 21:32
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
pff idd heleboel mesnen met eindigende relaties... foute dag vandaag ofzo..

gelukkig voel ik me niet al te slecht. net paard gereden, heerlijke afleiding..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Advertentie
Oud 26-09-2006, 21:32
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
groovy schreef op 26-09-2006 @ 21:37 :
Na hoeveel tijd ben jij gaan samenwonen met je partner?
Na 7 maanden. En ook wij hebben toen vrij snel een huis gekocht, konden daar in precies op de datum dat we een jaar samen waren
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 26-09-2006, 21:35
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
morgen is het uit.
Oud 26-09-2006, 21:46
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Lente schreef op 26-09-2006 @ 22:35 :
morgen is het uit.
waarom morgen?
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 26-09-2006, 21:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
het gaat eigenlijk supergoed
__________________
Tsja
Oud 26-09-2006, 21:55
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
ilse schreef op 26-09-2006 @ 22:46 :
waarom morgen?
omdat ik hem dan zie
Oud 26-09-2006, 22:03
Crimson
Crimson is offline
ilse
lente
wolterb
roosje
fabdisaster
metal
choclot
~Sjeherazade~
miekmuis


allemaal vrijgezel in slechts een paar dagen tijd. gets gut hier op 't forum
Oud 26-09-2006, 22:24
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik wou dat ik bij hem in bed kon kruipen vannacht
__________________
<):o)
Oud 26-09-2006, 22:24
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
ilse schreef op 26-09-2006 @ 18:40 :
hier ook
Had helemaal niet door dat jij ilse-ilse bent Sterkte meid!


OT: Ik heb hem een tijdje nadat hij weg was gegaan gebeld en dat heeft ons allebei heel erg goed gedaan. We gingen vrij kut uit elkaar en dat wilde ik helemaal niet. Het was gewoon zo ontzettend pijnlijk allemaal. We hebben zo lang geprobeerd om het toch te laten werken, maar altijd op de verkeerde manier. Hoe dan ook hebben we allebei heel hard gehuild en afgesproken om er morgen verder over te praten aangezien ik dan toch langs moet komen omdat de katjes hun eerste inenting krijgen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 26-09-2006, 22:26
Verwijderd
Mijn moeder gaat het zo moeilijk krijgen als ik het huis uit ben.. ik denk dat het hier dan wel heel erg alleen wordt voor haar.. maar ja, ik blijf niet voor eeuwig hier wonen en als het nu kan, waarom dan niet?
Oud 26-09-2006, 22:27
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
@lente succes morgen dan..!

@miekmuis.. ja dat ben ik jij ook sterkte!

de rest waarvan het uit is gegaan.. sterkte ermee!!

ik ben nu wel met ruzie uit mekaar gegaan amar voor mij is dat waarschijnlijk toch beter, anders ben ik zo weer bij em terug, en dat wil ik helemaal niet meer!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 26-09-2006, 22:40
Crimson
Crimson is offline
damn super lieve sms van hem
me is lucky, zo lief en ook nog eens zo mooi&knap

edit: eh mn vriendje dan, niet ik

Laatst gewijzigd op 26-09-2006 om 22:54.
Oud 26-09-2006, 22:42
Larry Flint
Larry Flint is offline
awwhh sterkte voor alle nieuwe vrijgezellen

hier gaat alles nog perfect alleen beetje druk deze week dus lekker proppen met de tijd maarja.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 26-09-2006, 23:24
Verwijderd
Pfff volgens mij is m'n liefdesleven nog nooit zo'n hot item geweest onder m'n vrienden Ik word de hele dag gevraagd wat ik nou voor 'm voel. En het eerlijke antwoord (ik ben niet verliefd, maar vind 'm leuk, maar we zien het allemaal wel) wordt door bijna niemand begrepen. Ik heb gewoon écht geen zin in een relatie of wat dan ook nu
Oud 27-09-2006, 00:02
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 26-09-2006 @ 21:37 :
Na hoeveel tijd ben jij gaan samenwonen met je partner?
Na ongeveer een half jaar dat we een relatie kregen kreeg ik een huisje toegewezen en vanaf dat moment heeft hij niet meer thuis geslapen.

Citaat:
Crimson schreef op 26-09-2006 @ 23:03 :
ilse
lente
wolterb
roosje
fabdisaster
metal
choclot
~Sjeherazade~
miekmuis


allemaal vrijgezel in slechts een paar dagen tijd. gets gut hier op 't forum
@ alle bovengenoemde: Sund, maar hoop dat het snel weer de betere kant op mag gaan. (uitgezonderd dan van Choclot want ik begreep dat dat al beter ging gelukkig)

Ontopic: Net met manlief en zwagerlief naar een Kung Fu voorstelling geweest. De voorstelling zelf vonden we wat tegenvallen maar wat was het gezellig onderweg. Azaziël, dat moeten we echt vaker doen, van die lange autoritten maken samen.
Morgen zijn we tot zover allebei vrij, erg erg fijn. En ik heb een boek van hem gekregen wat ik al een tijdje wilde hebben, jeej! Kortom: tussen ons gaat het nog steeds super
Oud 27-09-2006, 01:32
vedetje
vedetje is offline
goh, er zijn hier opeens inderdaad veel forummers vrijgezel!

veel sterkte allen!



mijn liefdesleven, hmm, het begint weer interessanter te worden. Die ene laat ik maar wat rusten, misschien beter vergeten dat er wat meer was (is?) tussen ons en verder bouwen op onze vriendschap, want dat gaat supergoed.
Maar als ik dan te veel denk, als ik dan denk aan die paar heerlijke nachten die we samen doorbrachten, aan die toffe momenten, dan wil ik meer. Zoiets van verstand versus gevoelens.
Ik heb ergens het gevoel van hem te missen, ik denk dat ik hem dat zal zeggen, als hij vraagt hoe het gaat met me, als het echt is om te informeren en niet uit beleefdheid, dan zal ik het hem zeggen 'goed, maar nu en dan heb ik het gevoel je te missen' en ik weet gewoon dat hij er lief op in zal gaan!

En die andere, daarmee verbetert het alleen maar. Zoals ik aan mijn beste vriendin zei: het is gewoon een heel tof typ om als vriend te hebben, ik heb er geen gevoelens voor, maar dit betekent niet dat dit niet kan komen.
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 27-09-2006, 08:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
*gooit met confetti* vandaag 3 jaar morgen gaan we dat 'vieren' met een dagje verwenning in de sauna
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-09-2006, 08:16
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hij is leuk en lief en helemaal van mij. 8,5 maand alweer zijn we samen en ik ben er echt super blij mee.

We hadden een beetje een dipje maar volgens mij zijn we daar weer uit. Van het weekeind samen een aqaurium gekocht. Echt super leuk al die visjes enzo
Oud 27-09-2006, 08:24
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
groovy schreef op 26-09-2006 @ 21:37 :


Na hoeveel tijd ben jij gaan samenwonen met je partner?
Officieel (dus echt met mijn kamer opzeggen en spullen verhuizen en inschrijven en zo)? Na vijf maanden. Onofficieel? Vanaf dag een.

Wel snel en ook eng, maar zoals hierboven al iemand zei: soms moet je niet teveel nadenken. En ik was toch alleen maar in zijn huis en die kamer van mij was ik toch liever kwijt dan rijk.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.

Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 08:26.
Oud 27-09-2006, 09:05
Verwijderd
Het is idd wel een groot uitmaakfestijn. Ik ben toch wel blij dat ik niet met die 'hype' mee kan doen.

Mijn droom was erg leuk, was het maar echt. Beetje spanning, beetje romantiek, beetje vanalles wat. Beetje nep ook, maar ohw
Oud 27-09-2006, 09:25
Nuck
Nuck is offline
Nog steeds supergoed, lieve telefoontjes en sms-jes <3
__________________
As if!
Oud 27-09-2006, 09:33
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Qimm schreef op 27-09-2006 @ 09:02 :
*gooit met confetti* vandaag 3 jaar morgen gaan we dat 'vieren' met een dagje verwenning in de sauna
Gefeliciteerd & geniet ervan
Oud 27-09-2006, 10:13
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ontzettend in de war. Ik zie hem vanmiddag weer, maar weet echt niet wat ik daarmee aan moet. Wat kan ik hem vertellen, wat kan hij mij vertellen? Hij verandert toch niet en ik ook niet.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 27-09-2006, 10:15
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
27 Maanden vandaag. Jeej! En samen de merengue doen is leuk.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 27-09-2006, 10:16
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ergens is dit topic nu een kwelling en een steun iets tegelijk ofzo..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 27-09-2006, 10:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
stout! schreef op 27-09-2006 @ 09:33 :
Gefeliciteerd & geniet ervan
Dankje, gaan we z'eker doen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-09-2006, 10:31
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 26-09-2006 @ 21:37 :
Na hoeveel tijd ben jij gaan samenwonen met je partner?
Na vier jaar, maar toen was ik ook pas achttien
Nu al twee jaar aan het samenwonen.
Oud 27-09-2006, 10:41
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
fijn, me kamer opruimen en dan een van zijn favo shirts vinden dat nog helemaal aan hem ruikt..

tis raar dat ie.. daar nooit meer zal komen.. in me kamer..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 27-09-2006, 10:45
Verwijderd
Een jongen die mij leuk vond (vind?) wil langskomen, en dat vind ik helemaal niet erg. Ik zit hier toch maar wat vriendloos op mn kamer en hij is en blijft goed gezelschap. Maar dat ''als vrienden'' werkt gewoon niet, dûh! Dat ie zich er eerst maar eens overheenzet, en snapt dat het zo gewoon niet ligt.
En die ander, tja, waardeloos gedoe of zo? Als ik nou eens in zn kop kon kijken, en snapte waarom ie zo doet als ie doet.
En de ralitie met mn familie wordt er alleen maar beter op. Wat zijn weekenden heerlijk als je ze doordeweeks niet ziet.
Oud 27-09-2006, 10:45
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vandaag vijf maandjes samen alweer. Gaat snel.


Vanavond lekker uit eten en daarna nog 'n film zien waarschijnlijk... Gaat leuk worden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 27-09-2006, 11:02
Dragonisha
Avatar van Dragonisha
Dragonisha is offline
Goed ^^
__________________
The Flaming Sword......
Oud 27-09-2006, 11:30
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-09-2006 @ 11:45 :
Vandaag vijf maandjes samen alweer. Gaat snel.


Vanavond lekker uit eten en daarna nog 'n film zien waarschijnlijk... Gaat leuk worden.
Ok en de leuke dag is al verknoeid.

M'n cumulaanvraag is niet goedgekeurd wegens te weinig vrijgestelde studiepunten (48 nodig en volgens berekeningen heb ik er 49), dus ik mag niet meer voortstuderen. Ga nog wel op spreekuur gaan en met de academisch secretaris spreken enzo, maar toch. 't Ziet er niet goed uit.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 27-09-2006, 11:54
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-09-2006 @ 12:30 :
Ok en de leuke dag is al verknoeid.

M'n cumulaanvraag is niet goedgekeurd wegens te weinig vrijgestelde studiepunten (48 nodig en volgens berekeningen heb ik er 49), dus ik mag niet meer voortstuderen. Ga nog wel op spreekuur gaan en met de academisch secretaris spreken enzo, maar toch. 't Ziet er niet goed uit.
Je hebt er toch 49 Dan heb je er toch genoeg? Nu nog even die mannetjes daarvan overtuigen en je kunt weer verder joh
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 27-09-2006, 12:32
Verwijderd
Tja, het is best kut dat hij in Utrecht woont en ik in Zwolle, maar voor de rest, ik voel me zo verliefd.
Oud 27-09-2006, 12:45
Verwijderd
We zijn er nog steeds niet uit wat we nou willen en of het gaat werken.. ik weet nu echt niet waar ik aan toe ben. Hij zegt dat hij er niet voor de volle 100% voor kan gaan maar wel zoveel mogelijk tijd met mij wil doorbrengen en brrr ik vind t veel te ingewikkeld, ik wil eigenlijk gewoon of helemaal wel of helemaal niet, maar hij zegt dat hij helemaal dus niet kan geven en ik wil hem ook niet kwijt snap je het nog..
Oud 27-09-2006, 13:29
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Gaat echt super goed! Afgelopen dagen elkaar lekker veel gezien. Vind hem zo lief, leuk en knap. Voel mij zo gelukkig als ik bij hem ben en vergeet dan gewoon even alles.
Oud 27-09-2006, 13:47
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ik ga zo naar hem toe en ik zie er zo tegen op.. Heb er buikpijn van
Oud 27-09-2006, 13:55
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Kut zusjes!
Oud 27-09-2006, 14:52
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Crimson schreef op 26-09-2006 @ 20:43 :
Hmm echt zonde, hoe oud is hij eigenlijk? Ik zou gewoon wat rustiger aan doen hoor, maar er echt niet mee kappen..
hij is 29

ik denk dat het probleem is dat we veel te passioneel zijn bij elkaar. Ik heb dat nog nooit meegemaakt. We kunnen gewoon niet van elkaar afblijven, zelfs als het niet "mag", we zitten constant in elkaars ogen te verdrinken (tot ergernis van onze vrienden ) echt als pubers, en ik denk dat we elkaar een beetje gek hebben gemaakt. Passie maakt ook onzeker, op den duur weet je niet meer wat je zelf of de ander wilt.

Ik denk dat het nu goed is om allebei eens goed na te denken over wat we willen. En volgens gemeenschappelijke vrienden mist hij me nu al erg, en is hij serieus aan het overwegen om echt voor mij te gaan. Maar ja afwachten he, en ondertussen heb ik ook wat tijd om na te denken over wat ik wil. Kmis hem ook wel hard .
Oud 27-09-2006, 15:13
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-09-2006 @ 19:29 :
Ik en mijn vriendin. Sinds vanmiddag.
En het stomme is dat ik er vrij neutraal onder blijf?

Ik vind het wel kut, maar ik weet niet.....
Het doet me op dit moment minder dan verwacht. Ik had eigenlijk wel willen huilen, maar de tranen blijven maar uit.
daten
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 27-09-2006, 15:52
Verwijderd
ik weet eigenlijk niet hoe het gaat. de ene keer gaat het heel goed, en de andere keer gaat het wat minder. het gaat wel beter als eerst, want we hebben niet meer steeds ruzie om niets. maar ik wil gewoon weer dat het meteen weer perfect gaat, en dat gaat niet zo makkelijk en snel als ik dat wil $%^&*

maargoed, vanavond bios, en ik heb er zin in.
Oud 27-09-2006, 16:26
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
ooh hij is zo lief en leuk en geweldig en we gaan nog 300 jaar samen zijn <3!
__________________
Don't worry, be happy
Oud 27-09-2006, 16:56
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 26-09-2006 @ 21:08 :
Dude...
haha sorry, was niet beledigend richting jou bedoeld iig.
__________________
hello dave.
Oud 27-09-2006, 17:00
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
hellebel schreef op 27-09-2006 @ 16:13 :
daten
Ja misschien wel een goed idee. Stel jij je beschikbaar xbellex?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 27-09-2006, 17:04
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 27-09-2006 @ 17:26 :
ooh hij is zo lief en leuk en geweldig en we gaan nog 300 jaar samen zijn <3!
Dattem, en vanavond uit eten met wijnarrangement. &hearts;
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 27-09-2006, 17:13
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Lente schreef op 27-09-2006 @ 14:47 :
Ik ga zo naar hem toe en ik zie er zo tegen op.. Heb er buikpijn van
Succes
Snap dat je er zenuwachtig voor bent, maar als je hier echt zeker van bent..denk je dat hij dit ziet aankomen, of heb je iets van te voren gezegd?

OT: dankje voor jullie reacties, valt me op dat het merendeel toch al vrij snel is gaan samenwonen, maar inderdaad, als het goed voelt..

Aan de ene kant zou ik ook wel willen samenwonen, maar aan de andere kant, krijg ik het er soms een beetje 'benauwd' van dat we misschien gaan samenwonen voor ons hele leven lang..soms lijkt me dat idee geweldig en soms heb ik zoiets van..*slik*.

Nog maar even lekker rustig aan doen dus, zoals het nu gaat bevalt het me goed .
Oud 27-09-2006, 17:16
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-09-2006 @ 19:29 :
Ik en mijn vriendin. Sinds vanmiddag.
En het stomme is dat ik er vrij neutraal onder blijf?

Ik vind het wel kut, maar ik weet niet.....
Het doet me op dit moment minder dan verwacht. Ik had eigenlijk wel willen huilen, maar de tranen blijven maar uit.
Oh wat jammer zeg Sterkte, al klinkt dat een beetje debiel.
Oud 27-09-2006, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 26-09-2006 @ 21:38 :
Na een maand of 20 nog niet
Oud 27-09-2006, 17:20
Verwijderd
Pff...wou dat hij hier was nu. Heb ruzie thuis om iets stoms en heb nu geen eten gekregen. Dus zo maar even langs de snackbar ofzo
Heb behoefte aan een hele dikke, opbeurende knuffel..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #45
Verwijderd
501 09-10-2006 13:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.