Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2007, 23:12
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-01-2007 @ 23:59 :
Haha Hmm, dat briefje had je beter niet kunnen schrijven dus? Kun je niet gewoon tegen hem zeggen dat je het allemaal leuk en aardig vindt maar dat je vrijheid je ook wat waard is, en dan kijken wat hij daar mee wil?
Huhu ja dat briefje kwam een beetje doordat ik dronken was en het zo lullig vond enzo. Hij voelde zich echt fucked up door de hele situatie enzo en ik wou hem toch opvrolijken. :x
Ja dat is m'n bedoeling inderdaad, woensdag afgesproken dus ik ga er dan maar over beginnen. Nog wel even lef verzamelen, ik ben echt slecht in dat soort dingen. :')
__________________
I am Jack's wasted life.
Advertentie
Oud 28-01-2007, 23:30
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ARGH!!! ik word helemaal gek van hem (ex), ik wil gewoon verder, zonder hem, maar dat gaat niet als hij de hele tijd over 'ons' wil praten, en over hoe kut zn leven nu wel niet is. En zo kunnen we ook geen vrienden blijven, want alle gesprekken die ik met hem heb zijn niet leuk, en is het voor mij niet echt leuk om met hem te praten (doe ik wel hoor) Zo kom ik nooit los van hem..
Waarschijnlijk hierdoor dat ik hem nauwelijks mis. Opzich wel raar, we hebben zo lang gehad, dacht dat ik hem wel zou missen. Maar komt waarschijnlijk ook door die nieuwe jongen, hij is wel leuk

Laatst gewijzigd op 28-01-2007 om 23:32.
Oud 29-01-2007, 05:20
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik blijf maar over mijn ex dromen Zeer vervelend. Daar word ik 's ochtends niet echt blij van wakker.
__________________
<):o)
Oud 29-01-2007, 07:14
Verwijderd
Ik weet het niet. Aan de ene kant zegt ze dat ze het zelf allemaal niet meer weet en moet ze nadenken over onze relatie, heeft ze tijd nodig etc. Aan de andere kant blijft ze gewoon vrolijke smsjes sturen. Laat haar nou eerst eens duidelijkheid krijgen voor zichzelf, want met die smsjes geeft ze me hoop. Dat wil ik niet. Bang dat die hoop toch vals blijkt te zijn.
Oud 29-01-2007, 08:19
STP
Avatar van STP
STP is offline
Ik trek het slecht allemaal. Voel me écht alleen soms!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 29-01-2007, 10:40
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Vrijgezel zijn kan soms kut zijn. Ik zag vrijdagavond een behoorlijk lekkere vrouw, die nog goed kon dansen ook ^^
Ik stapte erop af en begon wat te dansen en maakte contact en we stonden wat te praten maar de kerel met wie ik uit was moest vroeg op en wilde weg, dus ik kon het niet maken niet mee te fietsen.

"Ik moet weg, maarre mag ik je nummer? Kunnen we misschien iets gaan drinken binnenkort."

"Ja, is goed" zegt ze en we wisselen nummers uit en ik zeg dat ik haar morgen bel.

Ik raap m´n lef bij elkaar en bel haar. We praten even en ik vraag of ze nog wat wilt gaan drinken.

"Ja, lijkt me erg leuk. Ik zou deze week nog wel een avond kunnen...Maar ik moet je wel vertellen dat ik een vriend heb en dat het heel goed gaat, dus verwacht verder niks"

( Denkt in zichzelf, waarom geef je me dan je nummer. Achterlijk mens ).

"Nou, laat dan maar zitten. Daar heb ik weinig zin in, ik denk dat je ook wel weet waarom ik met je kwam praten"

"Ja, weet ik wel. Maar even goede vrienden dan? Ik vond het iig leuk je te leren kennen."

"Ja, ik ook wel"

Geef dan je nummer niet dames
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 29-01-2007, 10:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Sheesh wat een muts Je gaat toch niet iemand valse hoop geven op die manier?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-01-2007, 10:57
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
haha
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 29-01-2007, 10:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 29-01-2007 @ 11:40 :
"Ja, lijkt me erg leuk. Ik zou deze week nog wel een avond kunnen...Maar ik moet je wel vertellen dat ik een vriend heb en dat het heel goed gaat, dus verwacht verder niks"

Wat een muts.
__________________
<):o)
Oud 29-01-2007, 11:29
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Echt hé, tis dus duidelijk afgelopen. Tja, jammer, maar ik heb er eigenlijk totaal geen spijt van. Tis gegaan zoals het gegaan is, en dat is dan dat. Nu heb ik alleen m'n vriendinnetje er nog niet over gesproken, maar ze reageert ook niet op m'n smsjes. Dus ik weet het ook niet meer

Oh, en hij is lief! Ik had 'm gisteren gesmst dat ik in de metro naar huis zat en toen wenste ie me sterkte enzo, blabla, en toen reageerde ik niet en toen smste ie of ik al thuis was Ik maak mezelf graag wijs dat hij er zeker van wilde zijn dat ik veilig thuis was gekomen. Cute!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-01-2007, 11:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Haha, als je dat eerste stukje leest lijkt het net of het uit is met je vriendje, ik was al half in shock
Oud 29-01-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 28-01-2007 @ 12:19 :
Ha, leuk vrienden met de zelfde humor. Dat was goede buikspiertraining gisteren!

Maar ik mis mijn beste vriendinnetje wel
Zaterdag!
Oud 29-01-2007, 12:01
Verwijderd
Ja uh, ik snap het niet hoor

Maar ik heb wel heb ik wel lieve vriendinnen en ben ik vrienden aan het kweken

MAAR IK BEN GVD WEL WEER DE ENIGE ZONDER VRIEND EN IK WIL OOK VALENTIJNSCADEAUTJES EN LIEFDE
Oud 29-01-2007, 12:08
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 29-01-2007 @ 11:40 :
Geef dan je nummer niet dames

niet alle jongens zijn op een relatie/seks oid uit hoor.
Oud 29-01-2007, 12:24
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 29-01-2007 @ 13:08 :
niet alle jongens zijn op een seks oid uit hoor.
dat is een fabeltje
Oud 29-01-2007, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 29-01-2007 @ 13:24 :
dat is een fabeltje
Wel jammer, maar daar komt het bij mij meestal ook op neer... jongens willen nooit gewoon bevriend zijn met mij Vind ik irritant, want als je gezellig staat te praten in de kroeg oid is het toch ook leuk om gewoon af te spreken om enkel weer gezellig te praten?

OT: Blijf het leuk vinden dat hij mij belt als hij wat grappigs meemaakt
Oud 29-01-2007, 14:26
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-01-2007 @ 15:02 :
Vind ik irritant, want als je gezellig staat te praten in de kroeg oid is het toch ook leuk om gewoon af te spreken om enkel weer gezellig te praten?

ehh ja maar volgens mij zien mannen dat gewoon niet zo (tenzij ze gay zijn ofzo). Ik denk dat er vrijwel geen mannen zijn die bevriend zijn met een meisje puur om de vriendschap, ze vinden je iig altijd heet en anders zijn ze niet met je bevriend.
__________________
april is the cruellest month
Oud 29-01-2007, 14:32
Verwijderd
Citaat:
ragdoll schreef op 29-01-2007 @ 15:26 :
ehh ja maar volgens mij zien mannen dat gewoon niet zo (tenzij ze gay zijn ofzo). Ik denk dat er vrijwel geen mannen zijn die bevriend zijn met een meisje puur om de vriendschap, ze vinden je iig altijd heet en anders zijn ze niet met je bevriend.
Nja, ik geloof wel dat je gewoon bevriend kunt zijn met het andere geslacht, alleen ontstaan zulke vriendschappen (bij mij iig) nooit in de kroeg. Daar is bijna iedereen wel gericht op versieren. Via bijv. een sport of studie is het gemakkelijker/gewoner om bevriend te raken zonder bijbedoelingen.
*denkt even na* Ik ken eigenlijk wel een paar jongens die bevriend zijn met meiden die ze écht niet lekker vinden. Maar wel weinig, ja. Dat gebeurt vaker andersom, denkik.
Oud 29-01-2007, 14:39
Jones
Citaat:
ragdoll schreef op 29-01-2007 @ 15:26 :
Ik denk dat er vrijwel geen mannen zijn die bevriend zijn met een meisje puur om de vriendschap, ze vinden je iig altijd heet en anders zijn ze niet met je bevriend.
True
Oud 29-01-2007, 14:54
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Bloem schreef op 29-01-2007 @ 12:39 :
Haha, als je dat eerste stukje leest lijkt het net of het uit is met je vriendje, ik was al half in shock
Hihi, besefte ik me ook al toen ik gepost had... Maar nee, het gaat dus om EEN vriend die niet zo'n vriend meer is. Snap je?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-01-2007, 14:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hihi. Ik was bij de opticiën vanmiddag, en daar werkt een ontzettend lekker ding
Vorige keer dat ik hem sprak was twee jaar geleden (toen ik mijn bril kocht) en toen zei ik nog: als ik vrijgezel was had ik zijn nummer gevraagd.
En nu ben ik vrijgezel en durfde ik het niet te vragen
__________________
<):o)
Oud 29-01-2007, 14:57
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 29-01-2007 @ 15:26 :
ehh ja maar volgens mij zien mannen dat gewoon niet zo (tenzij ze gay zijn ofzo). Ik denk dat er vrijwel geen mannen zijn die bevriend zijn met een meisje puur om de vriendschap, ze vinden je iig altijd heet en anders zijn ze niet met je bevriend.
Nja, het zal wel toevallig zijn dat ik 5 hele goede vrienden heb, terwijl ze duidelijk weten dat ik al jaren een vriendje heb. 1 is familie, een een ander heeft zelf een vriendin, nog een ander is denk ik gay, maar dan blijven er nog 2 over en die zullen dan wel een maffe uitzondering zijn.
Oud 29-01-2007, 15:01
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 29-01-2007 @ 15:57 :
Nja, het zal wel toevallig zijn dat ik 5 hele goede vrienden heb, terwijl ze duidelijk weten dat ik al jaren een vriendje heb. 1 is familie, een een ander heeft zelf een vriendin, nog een ander is denk ik gay, maar dan blijven er nog 2 over en die zullen dan wel een maffe uitzondering zijn.
Of ze willen je stiekem.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 29-01-2007, 15:05
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Roosje schreef op 29-01-2007 @ 16:01 :
Of ze willen je stiekem.
definetely
__________________
april is the cruellest month
Oud 29-01-2007, 15:10
Verwijderd
De jongens die bezet zijn ook? Want dan ga ik toch eens mijn vriendje bedenkelijk aankijken (Nja, eigenlijk weet ik toch al wel dat hij ze best knap vindt en ook dat hij, als hij gewild had, wel wat met ze had kunnen beginnen en dat niet gedaan heeft... dus eh, tja. )
Oud 29-01-2007, 15:10
Verwijderd
@ DarkSide: wat een gedoe zeg! *knuff* Je komt er wel. Moet eerlijk zeggen dat ik haar probleem niet zo snap. Jij hebt je issues en dat wist ze en bah, zulke mensen zijn beetje niet leuk

OT: Zou vanaaf naar mn collega / 'goede' vriend gaan, istie pas vanaf 22.00 thuis Helaas, schoolwerk vanaaf dus. Nu zie ik k morgenmiddag, jeuj!
En dan morgenavond met mn vriend even aan mn huiswerk, heb ik besloten. Snap er de ballen van, komt hij maar even helpen
En donderdag istie jarig en ik heb het beste cadeau ooit gevonden Geweldig! En mn ouders komen ook, en dan zien ze ein-de-lijk mijn lieve 'schoonzusje', en de broer van mn vriend en en en ik heb er zin an!
Oud 29-01-2007, 15:11
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 29-01-2007 @ 13:08 :
niet alle jongens zijn op een relatie/seks oid uit hoor.
Dat dacht ik ook direct. Als ik aan een leuke jongen zijn nummer zou vragen en hij zou zeggen "hierzo, maar ik ben wel bezet" zou ik het behoorlijk arrogant vinden overkomen. Alsof ik direct iets met hem zou willen...

Ontopic: Wel beetje dubbel: ik wil hem zo graag sneller leren kennen, bij hem zijn, maar langs de andere kant wil ik ook nog niet te snel van stapel lopen, of ben ik daar bang voor...
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 29-01-2007, 15:11
Dzjun
Dzjun is offline
goed, vandaag 7 maanden samen
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 29-01-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
ragdoll schreef op 29-01-2007 @ 15:26 :
ehh ja maar volgens mij zien mannen dat gewoon niet zo (tenzij ze gay zijn ofzo). Ik denk dat er vrijwel geen mannen zijn die bevriend zijn met een meisje puur om de vriendschap, ze vinden je iig altijd heet en anders zijn ze niet met je bevriend.
Ik heb genoeg mannelijke vrienden anders. Eentje is gay, vooruit. De ander is mn ex, maar het is een afgesloten hoofdstuk. Maar van de rest die overblijft, kan ik er zo snel maar 2 bedenken die me heet vinden en de rest ken ik te lang om zo over elkaar te denken
Oud 29-01-2007, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 29-01-2007 @ 15:32 :
Nja, ik geloof wel dat je gewoon bevriend kunt zijn met het andere geslacht, alleen ontstaan zulke vriendschappen (bij mij iig) nooit in de kroeg.
dat dus..

ik heb een aantal female friends, maar heb met bijna allemaal wel een ' amoureuze' geschiedenis (is nu wel echt voorbij met allemaal), wat niet echt pleit voor vriendschap zonder ' verlangens'.

Met 1 echter niet, die vind ik ook niet aantrekkelijk, maar het is wel mijn oudste en een van mijn meest waardevolle vrienden.

Laatst gewijzigd op 29-01-2007 om 15:22.
Oud 29-01-2007, 16:27
Verwijderd
Opeens kwam hij weer ter sprake. Dat kwam omdat ik iemand op hem vond lijken. En toen zei ik: "Mam, weet je nog? Ik heb 'm toen in Apeldoorn van 't station gehaald en we zijn toen samen naar de bloedbank geweest en hij heeft bij ons gegeten."
Langzaam ging er een lichtje branden bij haar en toen zei ze: "Ja, die had je moeten nemen." Ja mam, ik weet 't. Maar toen was ik niet helemaal hoteldebotel (al vond ik 'm wel leuk) en speelde m'n ex nog in m'n koppie. Helaas. Ik vertelde haar wel dat we gezoend hadden en toen vroeg ze ook nog of we alleen maar gezoend hadden Hahaha... Ja, soms zijn herinneringen wel leuk
Oud 29-01-2007, 16:34
Verwijderd
Het is over. Einde oefening. Finito, afgelopen!
Oud 29-01-2007, 16:49
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 29-01-2007 @ 17:34 :
Het is over. Einde oefening. Finito, afgelopen!
*knuffel geeft*
Oud 29-01-2007, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 29-01-2007 @ 17:49 :
*knuffel geeft*
Oud 29-01-2007, 16:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Afgelopen weekend was echt heerlijk . Fijn dat we goed in elkaars sociale leven passen zonder al te veel problemen en mee willen naar dingen waar we anders alleen heen zouden gaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-01-2007, 16:55
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 29-01-2007 @ 17:34 :
Het is over. Einde oefening. Finito, afgelopen!
*ook knuffel geeft*
As said before; je komt er wel!
Oud 29-01-2007, 17:01
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Contact verbreken is moeilijk, maar ik merk wel dat het toch werkt. Of ja, het is in ieder geval beter dan steeds geconfronteerd te worden..
Ik verwacht (of hoop) dat het over een tijdje nog beter gaat. Maar hoe dan ook, ik ben wel toe aan iets nieuws eigenlijk.
Oud 29-01-2007, 17:49
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Vannacht had ik me vriendje een briefje geschreven omdat ik de slaap niet kon vatten. iinmiddels ben ik het gewend zeker vier a vijf nachten per week bij hem te slapen, dus drie nachten achter elkaar was even wennen (nee ik stel me niet aan ). Dus ik die brief schrijven en het hem vanmorgen gegeven. Had de schat me een briefje teruggeschreven en er stonden zoveel fijne dingen in dat ik zeker weet dat we nog erg lang bij elkaar blijven. Zo'n fijn gevoel geeft me dat

Morgen drie maanden officieel, dan blijf ik bij hem slapen. We geven elkaar geen cadeautje, zolang we samen lekker in bed kunnen roken en het zo gezellig is als het altijd is, ben ik het gelukkigste meisje op aarde!
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 29-01-2007, 18:05
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
super!!! We zijn net terug van een lang weekend weg... Heerlijk, en vanaaf zetten we het relaxen voort...
Oud 29-01-2007, 18:29
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Dat huisje wordt 'm niet.. Maar we zijn toch wel gelukkig, waar we ook wonen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 29-01-2007, 18:38
Verwijderd
Door sommige mensen kan ik soms opeens zo onzeker worden over 'ons', maar gelukkig doet hij dan altijd superlief en zegt dat ik me echt geen zorgen hoef te maken.. en stiekem weet ik dat ook wel, maar het is wel fijn om het van hem te horen
Oud 29-01-2007, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 29-01-2007 @ 16:10 :
@ DarkSide: wat een gedoe zeg! *knuff* Je komt er wel. Moet eerlijk zeggen dat ik haar probleem niet zo snap. Jij hebt je issues en dat wist ze en bah, zulke mensen zijn beetje niet leuk

OT: Zou vanaaf naar mn collega / 'goede' vriend gaan, istie pas vanaf 22.00 thuis Helaas, schoolwerk vanaaf dus. Nu zie ik k morgenmiddag, jeuj!
En dan morgenavond met mn vriend even aan mn huiswerk, heb ik besloten. Snap er de ballen van, komt hij maar even helpen
En donderdag istie jarig en ik heb het beste cadeau ooit gevonden Geweldig! En mn ouders komen ook, en dan zien ze ein-de-lijk mijn lieve 'schoonzusje', en de broer van mn vriend en en en ik heb er zin an!
Omg, Marten is ook donderdag jarig

Wat ga jij hem geven? Onee, dat kan je hier niet zeggen natuurlijk Ik moet ook nog een cadeautje regelen, maar ik heb geen idee wat

ot: Het gaat goed. Alleen erg jammer dat ik me al vier weken niet goed voel en elke ochtend superslap opsta. Dat zorgt ervoor dat ik helemaal niet lekker in m'n vel zit en hij vindt het helemaal niet leuk
Oud 29-01-2007, 18:56
Verwijderd
Citaat:
RebEls schreef op 29-01-2007 @ 19:51 :
Omg, Marten is ook donderdag jarig

Wat ga jij hem geven? Onee, dat kan je hier niet zeggen natuurlijk Ik moet ook nog een cadeautje regelen, maar ik heb geen idee wat

ot: Het gaat goed. Alleen erg jammer dat ik me al vier weken niet goed voel en elke ochtend superslap opsta. Dat zorgt ervoor dat ik helemaal niet lekker in m'n vel zit en hij vindt het helemaal niet leuk
Whaha, het moet nu niet veel gekker worden hoor Wordt ie ook 22? (hij is jonger toch?)
Ik PM je wel wat ik gekocht heb!
Gefeliciteerd alvast
Oud 29-01-2007, 19:06
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 29-01-2007 @ 19:56 :
Ik PM je wel wat ik gekocht heb!
Krijg ik ook een pm dan? Want ik ben ook nieuwsgierig
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 29-01-2007, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-01-2007 @ 20:06 :
Krijg ik ook een pm dan? Want ik ben ook nieuwsgierig
haha, tuurlijk.. Komt er aan
Oud 29-01-2007, 19:52
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 29-01-2007 @ 20:14 :
haha, tuurlijk.. Komt er aan
Can I join the club? Kan ik meteen even horen hoe het met je gaat...
Oud 29-01-2007, 20:38
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 29-01-2007 @ 20:52 :
Can I join the club? Kan ik meteen even horen hoe het met je gaat...
doe ik

Haha, ik voel me wel popi jopi nu
Oud 29-01-2007, 20:42
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 29-01-2007 @ 13:24 :
dat is een fabeltje
Ja, ergens wel. Ik kan met meisjes met wie ik geen geen relatie zou willen maar die ik wel heel graag mag heel goed bevriend zijn. Wanneer ze dan wel gevoelens voor me zouden krijgen zou ik wel direct afstand nemen.

En wanneer een meisje echt leuk is (je hebt van die meisjes die zowat elke jongen wel aanspreken) kan ze echt veel (goede) vrienden maar ze veel mee omgaat maar 99.8% van die jongens zouden wel sex met haar hebben, of een relatie aangaan wanneer zich de kans zou voordoen. Ik spreek uit ervaring. (en ik ga het hier verder niet neerzetten hehe)
__________________
i create glitches with my voice
Oud 29-01-2007, 20:55
Verwijderd
Ik ga hem nu een heel lief smsje sturen <3 want dat heeft 'ie wel verdiend, vind ik.
Oud 29-01-2007, 21:02
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
slot
__________________
i create glitches with my voice
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38
Liefde & Relatie Leugens
Orpheo
86 24-08-2006 18:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.