Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2007, 18:07
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Quis schreef op 08-02-2007 @ 17:50 :
Wat hád ik graag relationele strubbelingen.
Een vakantievriendjes eigenlijk niet je type is, is nog altijd beter dan helemaal niks.
Nou je mag die van mij hebben. Inclusief alle onzekerheid, pijn en verdriet dat er bij komt hebben...

doe mij maar stabiel en single, zonder al dat gedoe...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 08-02-2007, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 08-02-2007 @ 17:50 :
Wat hád ik graag relationele strubbelingen.
Een vakantievriendjes eigenlijk niet je type is, is nog altijd beter dan helemaal niks. Hoe doet iedereen dat toch? En men kan niet zeggen dat ik ''er niet open voor sta'', sjezus tussen nu en drie jaar geleden is zo'n groot verschil, van een halve autist naar een behoorlijk sociaal persoontje. Grmpf, ik word non.
Hier precies hetzelfde. Ik schijn "er ook niet open voor te staan". Ben het echt helemaal zat En ik snap echt niet meer waar het aan ligt.
Oud 08-02-2007, 18:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Een maand<3
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-02-2007, 18:43
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Kreuz schreef op 08-02-2007 @ 18:54 :
Mocht je ooit nog eens een slimme, interessante, aardige single hetero-man tegen het lijf lopen, vraag dan even voor me of hij ook een betrouwbare, eerlijke, redelijk ingestelde single hetero-zus voor me heeft
die kans is nihil
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 08-02-2007, 18:58
Kreuz
Kreuz is offline
Hoop doet leven!
__________________
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen had
Oud 08-02-2007, 19:13
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Argh, net nu ik hem volgens mij echt leuk begin te vinden laat hij opeens niks meer van zich horen, na een smsje of morgen nog door gaat. Zég dan gewoon dat je niks meer wilt afspreken maar laat niet niks van je horen!! Zo irritant.
Ow en ik zou idd ook wel een keer stabiel en single willen zijn, zonder al dat jongens gedoe --> hm miss is dat juist wel leuk

Laatst gewijzigd op 08-02-2007 om 19:21.
Oud 08-02-2007, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 08-02-2007 @ 12:05 :
Hoop maar dat hij vanavond thuis kan komen....
Niet dus...
Oud 08-02-2007, 20:10
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
niña schreef op 08-02-2007 @ 18:04 :
Elke keer als ik hem weer spreek, zie, iets over hem hoor denk ik 'O wat is ie toch leuk! O wat heb ik het verneukt! O het is een eikel!'
Ik ken het. Er is een jongen en tussen ons ging het niet werken, ook door een fout van mij... maar toen die was opgelost maakte hij een fout. Nu doet hij lullig maar ja, ik denk toch iedere keer: OMG hij is zo sexy OMG waarom flirt hij OMG waarom doet hij zo lullig?! Hij stikt er maar in!
En dan als ik hoor dat het slecht met hem gaat, bel ik hem toch weer op.
Maar nu niet meer hoor.

Ik ben sterk, ik kan zonder . Hoop ik.

Nu geef ik mezelf een schop onder mijn kont en ga ik aan mijn boekverslag.
Oud 08-02-2007, 20:44
Geisha
Geisha is offline
en toen werd ik wakker, had hij zijn vriendin aan de telefoon


KUT

dat vraag je toch ook niet, je gaat er gewoon van uit van niet
Oud 08-02-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 08-02-2007 @ 19:07 :
Nou je mag die van mij hebben. Inclusief alle onzekerheid, pijn en verdriet dat er bij komt hebben...

doe mij maar stabiel en single, zonder al dat gedoe...
o graag hoor. Onzekerheid, pijn en verdriet ken ik, als single, ook, maar ik heb ze liever als bezet persoon. Het hangt me nogal de keel uit namelijk, zo de ''eeuwige single'' te zijn. (En zo stabiel ben ik ook niet nu, dus ik zou er niet op achteruitgaan)
Oud 08-02-2007, 21:52
Jones
Citaat:
Luna schreef op 08-02-2007 @ 19:43 :
die kans is nihil
Stel je voor: Straks vind je er 1 en dan vindt hij van niet.

Oud 08-02-2007, 22:05
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Geisha schreef op 08-02-2007 @ 21:44 :
en toen werd ik wakker, had hij zijn vriendin aan de telefoon


KUT

dat vraag je toch ook niet, je gaat er gewoon van uit van niet
haha oeps

oke ik snap deze jongen echt niet meer, nu doet ie opeens weer heel lief
Oud 08-02-2007, 22:06
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Jones schreef op 08-02-2007 @ 22:52 :
Stel je voor: Straks vind je er 1 en dan vindt hij van niet.

whah
Oud 08-02-2007, 22:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Over twee dagen mag ze optreden in Paradiso, echt zo ontzettend gaaf. En dan naar een vijfsterrenhotel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-02-2007, 22:53
Verwijderd


Ja goed. Niet zo stressen, en dan komt het wel goed.
Oud 08-02-2007, 22:54
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Leuk afspraakje gehad

Ik ben benieuwd wat het brengt.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 08-02-2007, 23:05
Verwijderd
Eigenlijk gaat het heel goed, maar ik kan er niet tegen dat ik het niet heeeel zeker weet... Ik wil gewoon horen dat hij mij wil, etc. En natuurlijk is het nog vroeg en gaat het eigenlijk wel heel goed, maar het lijkt alweer zooo lang geleden dat ik hem heb gezien, terwijl het nog geen 24 uur is... Maar voor ik hem weer zie, duurt minstens tot volgende week..
Oud 08-02-2007, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 08-02-2007 @ 19:16 :
Hier precies hetzelfde. Ik schijn "er ook niet open voor te staan". Ben het echt helemaal zat En ik snap echt niet meer waar het aan ligt.
Ik snap nooit zo hoe mensen het niet doen; in die drie maanden dat het uit was, had ik met de halve stad kunnen daten. Kijk, niet alle gegadigden zijn even interessant, maar als je per se wilt daten, zijn er toch altijd wel mensen te vinden?
Oud 08-02-2007, 23:16
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik word een beetje moe van mezelf...


but let the record show: i'm completely in love with her....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 08-02-2007, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Geisha schreef op 08-02-2007 @ 21:44 :
en toen werd ik wakker, had hij zijn vriendin aan de telefoon


KUT

dat vraag je toch ook niet, je gaat er gewoon van uit van niet
hahah dat heb ik ook een keer gehad.., maar in mijn geval was het een ons dus lekker boeiend
Oud 08-02-2007, 23:36
Black Soul
Black Soul is offline
Ok, ok...great volgens mij kunnen we echt eeuwig door blijven hinten en niemand die wat doet
verdomme waarom ben ik dan ook zo'n schijntluis
__________________
dracula is sexy
Oud 08-02-2007, 23:52
Verwijderd
ja het gaat goed, hij is gewoon geweldig.
En opzich keken we hier klik nog best aardig voor het tijdstip
Oud 09-02-2007, 06:57
Verwijderd
En ik zie haar straks weeeer. En daar ben ik gewoon zenuwachtig door.
Oud 09-02-2007, 07:48
Verwijderd
Gistermiddag hem nog onverwachts een half uurtje gezien. Hij is erg tof, het enige wat kut was, was zijn reactie van gisteravond. Ik weet niet wat ik wil of wat hij wil. En dat is niet tof.
Oud 09-02-2007, 07:57
Verwijderd
Soms vat ie dingen zo verkeerd op Nu heb ik echt de neiging om mn hoofd tegen de muur te slaan totdat of mijn hoofd of de muur stuk gaat.
Oud 09-02-2007, 08:12
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 09-02-2007 @ 08:57 :
Soms vat ie dingen zo verkeerd op Nu heb ik echt de neiging om mn hoofd tegen de muur te slaan totdat of mijn hoofd of de muur stuk gaat.
wellicht snap jij hem gewoon niet? is toch ook mogelijk?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 09-02-2007, 08:48
niña
Avatar van niña
niña is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 08-02-2007 @ 21:10 :
Ik ken het. Er is een jongen en tussen ons ging het niet werken, ook door een fout van mij... maar toen die was opgelost maakte hij een fout. Nu doet hij lullig maar ja, ik denk toch iedere keer: OMG hij is zo sexy OMG waarom flirt hij OMG waarom doet hij zo lullig?! Hij stikt er maar in!
En dan als ik hoor dat het slecht met hem gaat, bel ik hem toch weer op.
Maar nu niet meer hoor.

Ik ben sterk, ik kan zonder . Hoop ik.

Nu geef ik mezelf een schop onder mijn kont en ga ik aan mijn boekverslag.
Ik probeer mezelf ook zo ver mogelijk van hem vandaan te houden ja

Boekverslag af?
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 09-02-2007, 09:37
Verwijderd
Niet dat hij ook maar iets met liefde of relatie te maken (zou mogen hebben) heeft, maar: dat had ik niet moeten doen.
Oud 09-02-2007, 10:15
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
ohmijngod ik heb pijn gisteren een beugel laten zetten (beetje laat, maar ik wilde eerst niet)

en ik werd vannacht huilend van de pijn wakker gelukkig kon ik in zijn armen duiken
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 09-02-2007, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-02-2007 @ 00:12 :
Ik snap nooit zo hoe mensen het niet doen; in die drie maanden dat het uit was, had ik met de halve stad kunnen daten. Kijk, niet alle gegadigden zijn even interessant, maar als je per se wilt daten, zijn er toch altijd wel mensen te vinden?
Tsja, het helpt vast ook dat ik in vergelijking met m'n vaste stapvriendinnetje de minder uitdagende persoon naar jongens ben. Maar ik ben echt geen heel verlegen iemand ofzo. En daarnaast keur ik jongens ook sneller af dan zij, ak ben ik ook niet ontzettend kieskeurig.

Ontopic: Toch ontzettend leuk, al die nieuwe mensen die ik dit jaar heb leren kennen.
Oud 09-02-2007, 10:41
Kreuz
Kreuz is offline
Citaat:
Kreuz schreef op 08-02-2007 @ 18:54 :
Mocht je ooit nog eens een slimme, interessante, aardige single hetero-man tegen het lijf lopen, vraag dan even voor me of hij ook een betrouwbare, eerlijke, redelijk ingestelde single hetero-zus voor me heeft
...die weet wat ze wil, en als enige vrouw ter wereld ook daaraan vast kan houden zonder haar mening om de dag of om de vijf minuten te wijzigen.

Zo, wat een eisenpakket, wordt die kans alleen maar kleiner van. Maar goed, ALS ze bestaat gaan we vast hele mooie lieve kindjes maken.
__________________
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen had
Oud 09-02-2007, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Kreuz schreef op 09-02-2007 @ 11:41 :
...die weet wat ze wil, en als enige vrouw ter wereld ook daaraan vast kan houden zonder haar mening om de dag of om de vijf minuten te wijzigen.

.
mijn ervaring is toch dat vrouwen/ meisjes van mijn leeftijd beter weten wat ze willen dan jongens (ik) en veel beter in staat zijn om hun leven in te richten op de manier waarmee ze het snelst richting hun doelen gaan.
Oud 09-02-2007, 10:53
Kreuz
Kreuz is offline
Tja. Kan zijn. Ik weet best dat ik zelf de makkelijkste ook niet ben, maar af en toe moeten dat soort frustraties er even uit op heel vrouwonvriendelijke manieren, terwijl ik er toch echt niet zonder zou kunnen.

De vraag is op dit moment of "uit" wel echt "uit" is, en of we dat wel willen, of zij dat wel wil en (jawel, ook ik kan niet aan een mening vasthouden) of ik dat wel wil.

Zoals ik eerder al zei, het was allemaal vrij kort, maar begon wel best een beetje heftig te worden. Het is nu alleen van alle kanten vrij moeilijk, en ik was zelf net een beetje aan het wennen aan het idee dat het al uit was.

Blijkt maar weer... liefde is geen hersens, liefde is bloed.
__________________
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen had
Oud 09-02-2007, 11:12
ironflower
ironflower is offline
Gisteren sprak hij me even aan op msn, was opzich wel gewoon een leuk gesprek. Maar toch ben ik er wel achter dat geen contact hebben een stuk makkelijker is op het moment.

Ookal heb ik soms echt van die momenten dat ik hem zooo graag zou willen spreken.

Het gaat iig een stuk beter
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 09-02-2007, 11:38
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Het gaat niet echt goed tussen ons en ik weet zo langzamerhand niet meer waar het aan ligt, hoe we het op moeten lossen en vooral niet wat ik nou eigenlijk precies wil...

Maar morgen met een goede vriendin afgesproken die ik al een heel tijdje niet meer heb gesproken.
Oud 09-02-2007, 12:08
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Yeeey, vanmiddag! Ik ben benieuwd.

Verder écht zin in de zomer. Heb er zo'n zin met alle meiden. We gaan aanstaande zaterdag al zomerkleren er voor kopen.
Oud 09-02-2007, 12:51
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
niña schreef op 09-02-2007 @ 09:48 :
Ik probeer mezelf ook zo ver mogelijk van hem vandaan te houden ja

Boekverslag af?
Ja, tot nog toe gaat het best goed.

Boekverslag... nee . Niet af. Ik lever het dinsdag wel in. Als ik tijd heb dit weekend om het af te maken *schaamt zich*.
Oud 09-02-2007, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 09-02-2007 @ 09:12 :
wellicht snap jij hem gewoon niet? is toch ook mogelijk?
Dat kan ook goed mogelijk zijn, maar ik had 't niet over snappen, ik had het over dingen verkeerd opvatten... En met de vriendjes gaat 't goed, ookal kon ik n vriendin niet zien vanmiddag.
Oud 09-02-2007, 13:26
Verwijderd
Prft, gaat ie nu pas uit Utrecht weg terwijl we elkaar deze middag zouden zien. Ja hallo *geërgerd is* Dat is al de tweede keer deze week dat het elkaar-zien er bij inschiet, en hij doet het wel niet expres, maar hij let ook niet echt op ofzo. En dan denk ik "Zoek het dan ook maar uit," maar dat zeg ik niet want ik wil hem toch wel zien. Argh. Soms is verliefdheid ook maar irritant.
Oud 09-02-2007, 13:30
Kreuz
Kreuz is offline
Ik denk dat ze dat "preaching to the choir" noemen
__________________
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen had
Oud 09-02-2007, 13:38
Verwijderd
Na 5 dagen geen contact te hebben gehad, een brief van hem aan mij en naar aanleiding daarvan veel gepraat, gaan we het weer proberen. Nee, niks proberen, we gaan ervoor! Ik heb er vertrouwen in en ik heb geen zin om het verder uit te leggen Hoe dan ook, ik voel me erg opgelucht en blij.
Oud 09-02-2007, 14:52
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb gisteren bij The Last King of Schotland zitten huilen (terwijl ik normaal alleen soms tranen in mijn ogen krijg bij een film). Niet echt cool dus maar gelukkig aaide hij heel lief mijn hand zonder er teveel aandacht aan te besteden en gingen we daarna nog napraten in de filmkroeg.
Hij is echt geweldig en als ik bij hem ben, ben ik dat ook
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 09-02-2007, 16:54
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
RebEls schreef op 09-02-2007 @ 14:38 :
Na 5 dagen geen contact te hebben gehad, een brief van hem aan mij en naar aanleiding daarvan veel gepraat, gaan we het weer proberen. Nee, niks proberen, we gaan ervoor! Ik heb er vertrouwen in en ik heb geen zin om het verder uit te leggen Hoe dan ook, ik voel me erg opgelucht en blij.
Dit vind ik leuk om te lezen

ot: hmmm samen alles doen is leuk, al is het de tafel dekken. Alleen de kieteldood vind ik iets minder
Oud 09-02-2007, 17:09
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Echt, het gaat zó onwijs zoals ik het niet wil. Vooral op vriendschappelijk gebied, ik heb het idee dat er aardig wat lijntjes zijn die hier en daar wat strakker aangetrokken moeten worden Waarom krijg ik zo'n stom mailtje terwijl ze verdomd goed weet dat ik het een nooit voor het ander zou laten gaan? ARGH! Vet frustrerend. En dan ook echt een mail WTF! Nou, ik heb gereageerd via sms, PAK AAN! Pfff. Oké, en nu weer rustig worden en het allemaal wel best vinden
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-02-2007, 17:17
Verwijderd
Citaat:
RebEls schreef op 09-02-2007 @ 14:38 :
Na 5 dagen geen contact te hebben gehad, een brief van hem aan mij en naar aanleiding daarvan veel gepraat, gaan we het weer proberen. Nee, niks proberen, we gaan ervoor! Ik heb er vertrouwen in en ik heb geen zin om het verder uit te leggen Hoe dan ook, ik voel me erg opgelucht en blij.
OMG OMG! Dat is zoooo supertof! Wilde je nog mailen maar heb geen tijd meer gehad. Maar bij deze dus Geniet van elkaar en succes enzo <33

@ Secret Agent; ik mail je vanavond!
@ Groovy; jou PM ik vanaaf
@ Dvine; een slotjesbeugel? dat deed bij mij ook zoooo veel pijn!

OT: Hihi, hij zit The A Team te kijken, ik met laptop lekker tegen hem aan.. Vanmiddag samen om een nieuwe carnavalsoutfit gegaan, wij gaan er leuk uit zien Ik heb er zin an..
Alleen jammer... Nja, niet over nadenken
Oud 09-02-2007, 17:20
Verwijderd
Carnaval (L)! Ik weet nog steeds niet wat ik aan moet

..

Vanavond uit met vriendinnen van thuis, heeerlijk! Heb ze al veel te lang niet gezien! En het rooster van volgend blok is echt Te relx, veel tijd om leuke dingen te doen dus
Oud 09-02-2007, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Dvine schreef op 09-02-2007 @ 11:15 :
ohmijngod ik heb pijn gisteren een beugel laten zetten (beetje laat, maar ik wilde eerst niet)

en ik werd vannacht huilend van de pijn wakker gelukkig kon ik in zijn armen duiken
hmm doet dat zo'n pijn dan ik mag volgende maand ook naar de ortho voor een beugel (op m'n bijna-eenentwintigste), en nu heb je me bang gemaakt
Oud 09-02-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 09-02-2007 @ 18:24 :
hmm doet dat zo'n pijn dan ik mag volgende maand ook naar de ortho voor een beugel (op m'n bijna-eenentwintigste), en nu heb je me bang gemaakt
Yuh, er komt ineens spanning op je tanden te staan die (in jouw geval) 21 jaar hun eigen ding hebben gedaan en nu opeens moeten 'luisteren' naar een draad die tussen blokjes is gespannen. En dat doet pijn.
Maar; de pijn wordt minder naar mate de draad er langer op zit. Maar als je dan weer geweest bent, voor controle en nieuwe draad doet het wel weer even pijn. Mjuh, tis t waard hee
Oud 09-02-2007, 17:36
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
zenuwachtig
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Oud 09-02-2007, 17:59
Verwijderd
Haha, komt ie aanzetten met een bosje rozen en lieve woordjes. Smooth, hoor, en cliché, en ik trap er natuurlijk in
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.