Oud 20-02-2007, 18:34
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik mis hem nog steeds.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Advertentie
Oud 20-02-2007, 18:45
Verwijderd
Het gaat nog steeds

De afgelopen dagen ook met vriendinnen wat dingen uitgepraat, met mijn collega's krijg ik een steeds betere band en vooral met 1 is er een echte vriendschap ontstaan.. en ja.. ik voel me heel geliefd op het moment <3
Oud 20-02-2007, 18:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik bekijk het positief. In elk geval heb ik vanavond veel tijd om aan mijn schrijfopdracht over Foucault te werken.

Ik was echt ziekelijk verliefd tijdens college zodat ik pas halverwege het college begreep wat het verschil is tussen bepaald en onbepaald lijdend voorwerp. Daarna was Turks ineens weer een stuk makkelijker
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-02-2007, 20:33
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
opzich wel goed. Het is weer fijn samen. al mis ik de seks (lekker plastisch ) nog wel, maar dat komt met de tijd wel weer. Niet gedacht dat ik dat nog zou zeggen: maar alleen die "goedemorgen"knuffel vind ik nu al heel erg fijn, genoeg bevestiging
Oud 20-02-2007, 21:17
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 20-02-2007 @ 16:08 :
Dat is van een liedje
Van wie? Er zijn uiteraard veeel meer liedjes met die tekst, maar ik ben al járen opzoek naar een nummer, maar het enige wat ik er nog van weet is die zin

En verder: Goed! Wij kunnen zelfs samen verbouwingsstress aan En ik vind het zo fijn dat ik, als ik een dagje met vriendinnen op stap ben, even een sms'je krijg waarin hij me een hele leuke dag wenst. En dan kan ik het niet laten om even ergens een winkel in te duiken om iets kleins voor hem te halen. Ben benieuwd wat hij ervan vindt
Oud 20-02-2007, 21:33
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
ST*R schreef op 20-02-2007 @ 14:14 :
Mn ex doet echt zoo lief tegen me, en ben er nog niet helemaal immum voor. Maar ik ben ook 100% zeker dat het zo het beste is.
En die andere jongen is echt raar en ik ga als ik m weer zie maar even duidelijkheid vragen, want nu weet ik echt niet wat hij van me vindt.
__________________
wie zwijgt stemt toe
Oud 20-02-2007, 21:52
Verwijderd
grrr.. drukte, weinig tijd voor elkaar, bah.
Oud 20-02-2007, 22:02
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Zij
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 20-02-2007, 22:03
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
pff in 24 uur tijd, 3 keer een ex of iets dat daarvoor door mag/moet gaan 'tegen het lijf gelopen'. geef mijn portie maar aan fikkie. Morgen zie ik haar helaas niet, en dat is wellicht maar goed ook, want mijn mood is (nog) niet om over naar huis te schrijven. Vannacht gaat ook een flink slapeloos nachtje worden ben ik bang. Donderdag en vrijdag zie ik haar wel, en ik hoop dat de gemoederen dan wat gekalmeerd zijn.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-02-2007, 01:30
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 20-02-2007 @ 16:32 :
SOG is zo voor het pleps
en toch zet ik mijn geld erop in dat tijdens een volgende 'ik moet hard studeren- periode' of jouw badkamer weer op wonderlijke wijze schoon wordt, of mijn bad opeens wordt gekaapt

Plebs, trouwens, minder studie ontwijken
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 21-02-2007, 05:56
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Yana schreef op 20-02-2007 @ 19:34 :
Ik mis hem nog steeds.
Dit.

Vannacht gedroomd dat ik hem gevraagd had of hij ook naar het concert gaat (waar ik aanstaande zaterdag naar toe ga). Maar hij ging niet. Ik opgelucht. Toch stond hij daar zo in levende lijve voor me en vond ik het heel vreemd om hem weer te zien.

Hopelijk komt hij echt niet zaterdag, want dan weet ik niet wat er gaat gebeuren
__________________
<):o)
Oud 21-02-2007, 05:59
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Nala schreef op 20-02-2007 @ 22:17 :
Van wie? Er zijn uiteraard veeel meer liedjes met die tekst, maar ik ben al járen opzoek naar een nummer, maar het enige wat ik er nog van weet is die zin
Diegene waar ik op doelde was van de Mad Caddies, maar het bleek I'm so alone te zijn
__________________
<):o)
Oud 21-02-2007, 07:37
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 21-02-2007 @ 06:56 :
Dit.

Vannacht gedroomd dat ik hem gevraagd had of hij ook naar het concert gaat (waar ik aanstaande zaterdag naar toe ga). Maar hij ging niet. Ik opgelucht. Toch stond hij daar zo in levende lijve voor me en vond ik het heel vreemd om hem weer te zien.

Hopelijk komt hij echt niet zaterdag, want dan weet ik niet wat er gaat gebeuren
Misschien valt het wel mee en maak je de confrontatie in je hoofd veel groter dan dat het in het echt zou zijn?
Oud 21-02-2007, 07:54
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Mijn ex... daarmee is 't sinds juli uit. 8 juli om precies te zijn. en tot nu toe heb IEDERE MAAND wel een akkefietje gehad omtrent haar. ik heb er ZO de schijt van. het is uit, over. dan zou je toch denken dat je die persoon niet meer hoeft te zien/spreken oid? Dat ik haar op college's tegenkom, ok. maar al die secundaire dingen. Fuck it!!!!!! ze is net een kankergezwel; bestraling werkt niet, chemo werkt niet, en je kan je hele been amputeren, en NOG BLIJFT DAT GEZWEL ZITTEN!!!!!!!!! Het enige dat helpt is preventief ruimen. Wellicht moet ik dat dan maar doen. Haar als de 'gekke koeien ziekte' beschouwen, en mezelf als de koe. Ik wil dit gewoon niet meer. Ik heb een geweldige vriendin, en zelfs als ik met haar ben verweeft zij nog in ons (leven). Ik wil haar niet meer. Dit was de laatste keer. Hoe dan ook.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-02-2007, 08:03
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
@Orpheooms klink je een beetje eng Zeker zonder kennis van wat desbetreffende, wat was het, oh ja, ''leugenachtige kuthoer" dan doet...

OT: pff, geen controle over je gevoelens hebben blijft stom Desondanks voel ik me nog wel
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 21-02-2007, 08:10
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 21-02-2007 @ 09:03 :
@Orpheooms klink je een beetje eng Zeker zonder kennis van wat desbetreffende, wat was het, oh ja, ''leugenachtige kuthoer" dan doet...

OT: pff, geen controle over je gevoelens hebben blijft stom Desondanks voel ik me nog wel
als je weten wilt wat haar laatste 'streek' was PM ik je wel (of ontblok me ) ghehe

arghh ik ben gewoon zo boos nu. ik heb net zonder jas even buiten in de regen gerend om af te koelen, maar een lantaarnpaal liep tegen mijn vuist aan
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-02-2007, 08:13
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 21-02-2007 @ 09:10 :
als je weten wilt wat haar laatste 'streek' was PM ik je wel (of ontblok me ) ghehe

arghh ik ben gewoon zo boos nu. ik heb net zonder jas even buiten in de regen gerend om af te koelen, maar een lantaarnpaal liep tegen mijn vuist aan
hmmm, not worth it

agressief kom op,je hield ooit van dr, toch?
Misschien word ik ooit nieuwsgierig genoeg hoe dat is omgeslagen in dergelijke haatgevoelens
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 21-02-2007, 08:22
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 21-02-2007 @ 09:13 :
hmmm, not worth it

agressief kom op,je hield ooit van dr, toch?
Misschien word ik ooit nieuwsgierig genoeg hoe dat is omgeslagen in dergelijke haatgevoelens
ja, ooit. Maar eens is de maat vol. dan heb ik genoeg van je rotgeintjes en pranks. en ga je door, dan slaat liefde om in walging en die walging is de aanzet tot echt bijna pure weerzin, en nu is t haat vanwege haar meest recente actie.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-02-2007, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 21-02-2007 @ 09:22 :
ja, ooit. Maar eens is de maat vol. dan heb ik genoeg van je rotgeintjes en pranks. en ga je door, dan slaat liefde om in walging en die walging is de aanzet tot echt bijna pure weerzin, en nu is t haat vanwege haar meest recente actie.
Het lijkt wel alsof ze je nog heel erg veel doet, afgaande op de heftigheid van je reacties?
Oud 21-02-2007, 08:42
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 21-02-2007 @ 09:30 :
Het lijkt wel alsof ze je nog heel erg veel doet, afgaande op de heftigheid van je reacties?
helaas wel. t enige dat ik wil is dat ze compleet verdwijnt uit mijn leven. en dat zit er voorlopig niet in.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-02-2007, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 21-02-2007 @ 09:42 :
helaas wel. t enige dat ik wil is dat ze compleet verdwijnt uit mijn leven. en dat zit er voorlopig niet in.
maar nu maak je het jezelf toch alleen maar extra moeilijk? Zoals je zelf zegt, ze zal voorlopig niet uit je leven verdwijnen.. moet jij haar dan voorlopig gaan haten en er slapeloze nachten door hebben? Dat is zo zonde van je energie.. Haten is zo vermoeiend en verterend!

Kennelijk ben je nog niet helemaal over haar heen, gezien de invloed die ze nog op je heeft. Misschien moet je jezelf dan wat meer tijd gunnen wel over haar heen te komen en uiteindelijk zo ver te zijn niet meer zo een acht te slaan op wat zij allemaal uitspookt.

Niet dat ik weet hoe je dat dan precies moet doen Maar ik denk dat haten hoe dan ook de oplossing niet is. In tegendeel..
Oud 21-02-2007, 08:49
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bloem schreef op 21-02-2007 @ 08:37 :
Misschien valt het wel mee en maak je de confrontatie in je hoofd veel groter dan dat het in het echt zou zijn?
Maar misschien ook niet

Ik zit nog steeds bomvol met gevoelens voor hem. Na ruim drie jaar stop je niet ineens met van iemand te houden? (Het ging bij ons niet uit omdat iemand niet meer verliefd was.)
Het lijkt mij dat als ik hem tegenkom ik hem graag wil zoenen en knuffelen enzo. En dat is nou niet zo handig
__________________
<):o)
Oud 21-02-2007, 08:52
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 21-02-2007 @ 09:46 :
maar nu maak je het jezelf toch alleen maar extra moeilijk? Zoals je zelf zegt, ze zal voorlopig niet uit je leven verdwijnen.. moet jij haar dan voorlopig gaan haten en er slapeloze nachten door hebben? Dat is zo zonde van je energie.. Haten is zo vermoeiend en verterend!

Kennelijk ben je nog niet helemaal over haar heen, gezien de invloed die ze nog op je heeft. Misschien moet je jezelf dan wat meer tijd gunnen wel over haar heen te komen en uiteindelijk zo ver te zijn niet meer zo een acht te slaan op wat zij allemaal uitspookt.

Niet dat ik weet hoe je dat dan precies moet doen Maar ik denk dat haten hoe dan ook de oplossing niet is. In tegendeel..
t gaat er niet om wat ze uitspookt NU, maar wat ze deed in het verleden en de invloed die dat heeft op mij zeg maar

Ik ben absoluut over haar heen. Ik ben niet meer verliefd op haar, ik houd niet meer van haar. t is voor mij absoluut over. wat haar betreft weet ik t niet. maar ik ik baal gewoon van wat ze doet. Smerige streken, smerige geintjes. T is echt zo'n vieze smaak die ik in m'n mond krijg als ik aan haar denk...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-02-2007, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 21-02-2007 @ 09:52 :
t gaat er niet om wat ze uitspookt NU, maar wat ze deed in het verleden en de invloed die dat heeft op mij zeg maar

Ik ben absoluut over haar heen. Ik ben niet meer verliefd op haar, ik houd niet meer van haar. t is voor mij absoluut over. wat haar betreft weet ik t niet. maar ik ik baal gewoon van wat ze doet. Smerige streken, smerige geintjes. T is echt zo'n vieze smaak die ik in m'n mond krijg als ik aan haar denk...
-verhaal-

Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 09:34.
Oud 21-02-2007, 09:22
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 21-02-2007 @ 10:02 :
*verhaaltje
nee, sorry. mijn verhaal is anders. volkomen anders.

thanks anyway for telling.

edit on request
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo

Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 09:48.
Oud 21-02-2007, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 21-02-2007 @ 10:22 :
nee, sorry. mijn verhaal is anders. volkomen anders.

thanks anyway for telling.
Dat je verhaal anders is had ik al door hoor. All I wanted to say is dat jijzelf meer last hebt van het haten van een persoon, dan die persoon zelf.

Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 09:35.
Oud 21-02-2007, 10:42
Verwijderd
Goeoeoed!
Ik wil niets anders dan bij hem zijn. Bijna 7 uur geleden zag ik hem nog, maar nu mis ik hem al vreselijk... over ruim 8 uur zie ik hem weer .
Ik kan zooo goed met hem praten, het is zo ontzettend fijn met hem en ik kan ook heerlijk intiem met hem zijn.. . Zou dit dan de perfecte liefde zijn
Oud 21-02-2007, 11:12
Verwijderd
Dusjcrib, ik sluit me helemaal bij je aan.
Oud 21-02-2007, 11:27
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ARGHHH wat een EIKEL!! Hij bekijkt t nu maar hoor, daaag
Oud 21-02-2007, 12:08
Nyawa
Wat is het toch ongelofelijk heerlijk om in dezelfde straat als je vriendje te wonen . Van 't weekend ging het niet zo lekker omdat ik zo gestresst was, maar gisteravond was het weer als vanouds, morgen gaan we lekker met z'n tweetjes uit eten en zaterdag blijft 'ie slapen .
Oud 21-02-2007, 12:30
Verwijderd
Ik wil nu wel weer even knuffelen, maar dat komt voornamelijk omdat ik moe ben. Nou ja, ik wil natuurlijk ook wel knuffelen als ik niet moe ben, maar nu gewoon meer dan anders. Naja, morgen.

Ik hoop dat een vriendinnetje naar m'n werk komt om hier de boel op te leuken.
Oud 21-02-2007, 12:42
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 21-02-2007 @ 11:42 :
Zou dit dan de perfecte liefde zijn
there is no such thing
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 21-02-2007, 12:44
kadesh
Avatar van kadesh
kadesh is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 18-02-2007 @ 20:00 :
Bleh. Gisteren weer bij mijn vader en stiefmoeder geweest. Er staat sinds maandag een ziekenhuisbed in de woonkamer en dat is zo eng definitief. Ze zag er verder naar omstandigheden wel goed uit en ze eet weer redelijk, maar sinds anderhalve week is wel duidelijk dat de kanker inmiddels in haar hoofd zit. Het kan nu écht heel snel gaan. En ik weet niet hoe vaak ik dat al heb gedacht de laatste maanden. Maar bleh bah etc.

En juist nu ik behoefte heb aan vriendlief is dat even niet mogelijk dankzij die geweldige afstand tussen ons.

Gelukkig wel een week vakantie.
Echt een dikke knuffel voor jou!!!! En veel sterkte voor jou en je familie.
Wij hadden het geluk dat het redelijk goed is afgelopen met mijn vader, en ik heb het geluk dat ik een vriendje heb, die me echt supergoed heeft opgevangen die tijd...
__________________
amber is the color of your energy, shades of gold displayed naturally
Oud 21-02-2007, 12:47
Verwijderd
Hij heeft griep en ik heb vanmorgen heel lief voor hem gezorgd. <3 Al zeg ik het zelf

En nu ben ik weer thuis en ik mis hem
Oud 21-02-2007, 13:13
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Een grote leegte
Oud 21-02-2007, 13:52
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
ST*R schreef op 21-02-2007 @ 12:27 :
ARGHHH wat een EIKEL!! Hij bekijkt t nu maar hoor, daaag
Kon ik maar zo denken .

Het is al eeuwen gedaan tussen ons, het is niet eens ooit echt aan geweest. Waarom denk ik dan de hele tijd aan hem en zou ik hem het liefst hébben - ook al weet ik dat dat nooit gaat werken.
Nu heeft hij bijna iets met een ander meisje en ik vind het echt een naar idee. Het is wel een leuk meisje hoor (mijn collega zelfs!), dat is het probleem allemaal niet - maar waarom zij wel en ik niet . En waarom denk ik zulke dingen? Onzekerheid?

Ik voel me zo alleeheen.
Oud 21-02-2007, 13:58
Verwijderd
Hm k mis hem.

Edit: Kmis hem eigenlijk altijd wel, behalve als hij dr is natuurlyk.
Oud 21-02-2007, 14:09
Verwijderd
Geloof dat dit, op de herfstvakantie(s) na, toch best wel eens de meest gave week tot nu toe geweest is. Vanaf vrijdag elke avond in de kroeg, op straat, waar dan ook geweest en het was zo retegezellig!
Ik ben blij dat mijn vriend het wél met mijn vrienden kan vinden, en andersom ook. Of ze doen in ieder geval allemaal erg goed alsof dan. Als zijn vrienden dat ook eens deden.. Maar goed, niet over nadenken, ik heb het geweldig leuk gehad allemaal en kan hier nog wel even op teren
Oud 21-02-2007, 14:40
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
verdomme! t gaat zooooo niet goed met 'n vriend van me. Ik heb 't gevoel alsof ie ieder moment n stuk touw kan pakken, en aan de kerktoren gaat hangen...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-02-2007, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 21-02-2007 @ 15:40 :
verdomme! t gaat zooooo niet goed met 'n vriend van me. Ik heb 't gevoel alsof ie ieder moment n stuk touw kan pakken, en aan de kerktoren gaat hangen...
de koning van de nuance!
Oud 21-02-2007, 16:00
Verwijderd
Hu, schijnbaar ben ik lekker. Goed, 't is de af-en-toe-klef-doe-jongen van een vriendin die dat vindt (en die nogal ondersteboven van haar is), en ik vind hem níet lekker, maar het gaat om het idee. Hihihi.
Oud 21-02-2007, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 21-02-2007 @ 17:18 :
We hebben allebei onze week wel! Hij heeft een stageplaats, ik kan ineens volgende week voor 10 dagen naar Curaçao. Ik ga hem dan wel een beetje missen, maar ik vind het ook tof dat we zo leuk blij voor elkaar kunnen zijn. Is goed voor ons!
Is de vlucht al geregeld dan? ik vind het echt zo gaaf voor je! en ik ben heel jaloers maar dat geeft niet

Ot: bij ons gaat het goed! ik ben wat vrolijker de laatste tijd, door gezonder te eten voel ik me geloof ik ook gewoon beter over mezelf en ik heb meer energie en ik denk dat die lamp ook wel helpt, ook al heb ik niet een hele kuur gevolgd , maar goed.

En mijn beste vriendinnetje komt vanavond en ik ga koken en ik heb er zin in. En ik ben een jaloers kreng. Ze is namelijk sort of verliefd en dat vind ik heel tof voor dr want ze is al een tijdje allenig. maaar...het drukte me ineens op de feiten. Ik was er niet bij toen ze m ontmoette, ik ben er namelijk bijna nooit meer bij als ze uitgaat of als ze dingen doet. dat hoort er wel bij als je allebei ergens anders woont, maar ik ben jaloers dat ze dat nu met anderen deelt.. En ik ben egoïstisch want ik wil niet dat ze nu alle weekenden daar blijft. het was cool dat we vrijdag minstens 1x in de twee weken met zn tweeën of drieën gewoon ouderwets bij konden kletsen.

Ik wil niet dat alles verandert
Oud 21-02-2007, 16:25
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gisteren was perfect nu heb ik nog meer zin in Berlijn
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 21-02-2007, 16:29
Verwijderd
Ik eis helemaal niet veel.
Zo vreselijk is t toch niet dat ik m graag eens per dag wil bellen, zodat ik van hem kan horen wat hij heeft meegemaakt en wat ik heb gedaan en horen dat t goed met m gaat.

Zo.. gek is dat toch niet.. Ik zie m al zo weinig.
Oud 21-02-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 21-02-2007 @ 17:27 :
De vlucht is geboekt! En ik moet nog ergens slapen en dat schijnt ook wel goed te komen. Ze zijn daar nu carnaval aan het vieren en daarom reageert het hotel niet of zo Maar dat komt goed, ik ga sowieso
Maar dankjewel! En ik neem een beetje zon voor je mee terug?

Fijn dat jij je weer wat beter voelt, dat heeft vast ook wel invloed op je relatie En ik vind het niet zo gek dat je je jaloers voelt hoor, maar niet gaan doemdenken, zij wil toch ook niet ineens veel minder contact met jou, ze is niet voor niks je beste vriendinnetje! Komt heus wel goed.
Dankje, lief!
En jij heeeeeel veel plezier op curacao! Ga je wel mooie foto's maken en ons jaloers maken?
Ik wil eigenlijk in december naar bonaire/curacao o.i.d...als ik daar geld voor heb dus ben benieuwd hoe je t gehad hebt straks
Oud 21-02-2007, 16:44
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Vandaag een dagje vrij van stage (vakanteperiode betekent voor ons namelijk alleen maar méér drukte en langere dagen, dus werk ik in de vakanties 4 ipv 5 dagen), dus eindelijk weer eens tijd voor regeldingetjes en lekker de stad in. Vriendlief is zaterdag jarig, dus al wat voorbereiding kunnen treffen En vanavond gaan we langs de sportschool voor een informatiegesprek en een rondleiding, want het wordt toch écht wel weer eens tijd dat we allebei gaan sporten... Maarja, ik heb het geld er nog even niet zo voor, want ik wil dan natuurlijk wel gelijk een all-inclusive abbonement zodat ik kan fitnessen hoevaak en wanneer ik wil en ik onbeperkt gebruik kan maken van het zwembad en de sauna Maar oke, informeren kan geen kwaad natuurlijk, wie weet kan ik wel één of andere betalingsregeling treffen
Oh, en ik heb zin in vrijdag, want dan ga we samen wat eten in de stad en één van zijn cadeau's halen en het weekend wordt ook leuk, want dan is hij écht jarig en hebben we ook allemaal leuke dingen. En ja, ik ben een beetje hyper en stuiterig vandaag
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 21-02-2007, 17:01
Verwijderd
Hij is lief en leuk en nog veel meer
En ik heb zin in zaterdag, want dan is hij weer terug
Oud 21-02-2007, 17:29
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Nog even en we gaan lekker met z'n twee een mid weekje voor de open haard van ons mini-center-parcs-huisje liggen en elke dag zwemmen. <3
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.