Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2007, 17:16
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Vandaag had vriendlief heel spontaan een vrije dag en ik hoefde pas wat later te beginnen, dus we hadden zomaar een ochtendje samen. Uiteraard goed besteed Nu net terug van werken (stage) en het bevalt me nog steeds zó goed! En met mijn collega's is het ook super leuk, alleen de organisatie van de gehele instelling is echt bagger, wat voor nogal wat frustratie zorgt. Ben dus ook druk bezig met het zoeken van plekken waar ik allemaal ga solliciteren de komende weken voor als ik straks afgestudeerd ben en ik kom heel veel leuke dingen tegen, dus dat gaat helemaal goed komen! Vanavond een verjaardag van een oud clubje waar ik veel mensen al lang niet meer van heb gezien, dus daar heb ik wel zin in en verder is het gewoon lekker alweer weekend en voel ik me erg goed
*duimt ook nog even voor snoopy*
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Advertentie
Oud 16-03-2007, 18:04
Verwijderd
samenwonen is zo overrated
Oud 16-03-2007, 18:53
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
heerlijk burgerlijk genoten van een zonnig midweekje center parcs (met tuintje, bad en open haard) en uiteraard 100duizend keer in de wildwaterbaan.

samenwonen is al superfijn met hem, maar 15 uur per dag elkaar volledige aandacht geven was echt superdeluxe. en nu zijn we weer bij de katten en dat is ook weer <3

zo, en volgende week nog een weekje bij mijn bijna-ex-werkgever en daarna eindelijk van die depressieve misselijke ellende af.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 16-03-2007, 19:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik voel me goehoed.
en ikmoet iddniet zo moeilijk doen.

edit: hij is vandaag oom geworden. heel aandoenlijk
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.

Laatst gewijzigd op 16-03-2007 om 20:01.
Oud 16-03-2007, 20:53
Verwijderd
Pff... met mn vriend gaat alles goed, maar mijn moeder moet dinsdag een hele dag naar het ziekenhuis, naar de mammopolie ofzo. Nja, borsten dus (). Borstkanker zit enorm in de familie, zowel aan haar vader's als aan haar moeder's kant en en en ik maak me best druk.

Gek, onze hond komt meteen bij me liggen en tegen me aan duwen en me een beetje troosten, op haar manier. Gek dat ze dat aanvoelen
Oud 16-03-2007, 21:16
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-03-2007 @ 21:53 :
.........Gek, onze hond komt meteen bij me liggen en tegen me aan duwen en me een beetje troosten, op haar manier. Gek dat ze dat aanvoelen
Ja, dat schijnen ze heel scherp te merken.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 16-03-2007, 21:24
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hihi. Net terug van uitgaan (lol, nu al), maar we waren al om half 7 begonnen om 'even' een biertje te drinken (na het harde werken op school)
Ik ben niet dronken en de rest wel. Dat was wel aandoenlijk
Helaas hadden ze alle potentiële mannen uit de kroeg weggejaagd en moest ik het met ons eigen gezelschap doen. Was wel heel gezellig, maar niks kriebeligs aan
__________________
<):o)
Oud 16-03-2007, 23:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hij maakt me bijna lesbisch.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 17-03-2007, 07:40
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Gisterochtend moest hij eerder het bed uit als ik. Normaal word ik hier altijd wakker van maar gister niet en dat vind ik lief

Zondag zie ik hem weer gelukkig maar eerst moet ik op padvinderskamp
Oud 17-03-2007, 08:00
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
wij zijn goed voor elkaar. gisteren compleet brak van stage terug gekomen en ik viel meteen in slaap op de bank in z'n armen.
beetje jammer wel, want we zouden naar de bios en hij heeft me niet wakker gemaakt. Maar wat ben ik nu uitgerust zeg!
Oud 17-03-2007, 09:35
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 16-03-2007 @ 22:16 :
Ja, dat schijnen ze heel scherp te merken.
Yup.. Al onze honden hadden dat (dit is de 4e al), maar deze heeft het toch het sterkst.. Vind het lief en aandoenlijk
Oud 17-03-2007, 10:08
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Weet je, het is afentoe zo cheesy, maar echt zó leuk! En hem te horen zeggen dattie me gaat missen en dat hij van me houdt... Aii. *smelt* 't Was ook vrij moeizaam om weg te komen, gisteravond Hihi. Damn, ik ben hopeloos verliefd. Echt waar. *zucht*

En wat samenwonen betreft... Sowieso is het nu te vroeg om daar überhaupt al serieus over na te denken, maar ik ben er ook nog helemaal niet aan toe. Ik wil eerst op mezelf wonen, voor mezelf een leven opbouwen in R'dam. Tot nu toe is daar nog niets van gekomen, dus dat eerst. Tja Of het slecht voor de relatie is of goed of wat dan ook, geen idee. Net wat je zelf lekker vindt, lijkt me
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 17-03-2007, 10:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
HvJ schreef op 17-03-2007 @ 00:20 :
Hij maakt me bijna lesbisch.
Is dat.. positief of negatief?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-03-2007, 11:05
Verwijderd
hmm.. ik wil hem weer zien..
Oud 17-03-2007, 11:46
Verwijderd
Wij zijn een f*cking goed team samen
Oud 17-03-2007, 12:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
HvJ schreef op 17-03-2007 @ 00:20 :
Hij maakt me bijna lesbisch.
Hihi, ben ook wel benieuwd wat je met die opmerking bedoelde.


Zij maakt me helemaal lesbisch
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-03-2007, 12:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Vanavond uit eten met de schoonouders Zinzinzin, lekker wokken Maar eerst naar de IKEA, en dat is allemaal goed te combineren.
Morgen móet ik uitslapen met mijn vriendje, er vroeg uitgaan is wel lekker, dan heb je de hele dag nog, maar samen in bed liggen is ook errug fijn.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-03-2007, 12:44
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik voel me zo fijn! Gisteren kwam ik hem 'toevallig' tegen in de kroeg, toch maar bij hem blijven slapen en nu zijn we al de hele dag lekker bezig. Uitslapen, vrijen, genieten van het gevoel niets te hoeven vandaag.

Nu zit hij te studeren en ik lekker een blikje cola te drinken en af en toe zitten we naar elkaar te grijnzen van geluk. Vanavond gaan we sushi eten en daarna naar een vage filmhuisfilm waar ik een recensie over moet schrijven. Het leven is gewoon heel erg goed op het moment .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 17-03-2007, 12:52
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
wat was ik een botte lul vanacht. doen we nog keer, eerst ruzie maken met een nietbetalende huisgenoot om vervolgens dát af te reageren op de emotioneelste momenten van je vriendin.

blij dat ze net toch nog wel even belde, maar heb 't wel even goed verziekt. eigenlijk ben ik ook gewoon een eikel ook.
Oud 17-03-2007, 13:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 17-03-2007 @ 13:52 :
wat was ik een botte lul vanacht. doen we nog keer, eerst ruzie maken met een nietbetalende huisgenoot om vervolgens dát af te reageren op de emotioneelste momenten van je vriendin.

blij dat ze net toch nog wel even belde, maar heb 't wel even goed verziekt. eigenlijk ben ik ook gewoon een eikel ook.
Dan moet je dat tegen haar zeggen Dat het je heel erg spijt, dat je weet dat je een eikel was, etc
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-03-2007, 14:16
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Gisteravond was wel apart, maar eigenlijk vooral erg spannend en leuk Wist niet dat wij dat zo goed konden samen, erg leuke ervaring om ook nog wat verder mee te gaan spelen en uitproberen

Verder hebben we echt weer een heerlijke zaterdag. Uitgeslapen, maar niet te lang, even ontbeten, daarna de dingen in huis gedaan die moesten, boodschappen gedaan en net even de stad in en in het zonnetje een ijsje gegeten En verder hebben we dit weekend eigenlijk nog helemaal vrij staan en dat voelt erg lekker
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 17-03-2007, 14:30
Verwijderd
vanavond zie ik hem weer
Oud 17-03-2007, 14:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Gisteravond zulke goede gesprekken met hem gehad over onze gevoelens. Het deed me echt ontzettend veel en mijn gevoel voor hem zit zo ontzettend diep. Dit is gewoon zoals ik het voor ogen had
Oud 17-03-2007, 15:31
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
grl schreef op 17-03-2007 @ 14:02 :
Dan moet je dat tegen haar zeggen Dat het je heel erg spijt, dat je weet dat je een eikel was, etc
jajajaja ik weet het, ook al gebeurd. kon ze toen nog niet echt hebben, maar dat heeft wel vaker wat incubatietijd nodig bij haar
Oud 17-03-2007, 16:02
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ohhh gister stom chagrijnig gedaan en daarmee zelf mn avond verpest pff. Vanochtend kwam hij een kaasuibrood op mn werk eten en dat was wel gezellig en nu is alles weer goed. Vanavond hebben we allebei een verjaardag en zien we elkaar 's nachts pas weer, maar dat is niet erg.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 17-03-2007, 16:13
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm nou miss zie ik hem dus vanavond, maar ik heb er niet heel veel zin in, het gaat allemaal zo moeilijk bij hem. En ik lieg tegen mn ex over wat ik dan vanavond ga doen, en dat verdient hij niet want hij is (meestal) de liefste jongen die er is, en ik weet dat hij echt van me houdt.
Oud 17-03-2007, 16:29
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ST*R schreef op 17-03-2007 @ 17:13 :
En ik lieg tegen mn ex over wat ik dan vanavond ga doen, en dat verdient hij niet want hij is (meestal) de liefste jongen die er is, en ik weet dat hij echt van me houdt.
Ten eerste: waarom heb je nog contact met je ex? En ten tweede: waarom ontzie je hem zo door dingen niet te vertellen of te liegen tegen hem? Dat heb ik al in wel meer posts van jou gelezen, maar jullie zijn uit elkaar, dus je hoeft toch helemaal geen verantwoording meer aan hem af te leggen? Tuurlijk kun je rekening met hem houden, maar ik heb het idee dat hij nog heel erg aan jou hangt en door hem zo te ontzien in het feit dat jij het al wel hebt los kunnen laten, is het voor hem alleen maar moeilijker om het ook los te kunnen laten. Waarom zou je je bovendien anders voordoen dan je bent? En ja, ik weet dat je het met uitmaken ook heel moeilijk vond om hem te kwetsen en daarom nu waarschijnlijk zo voorzichtig met hem bent, maar dat is toch niet (meer) jouw verantwoordelijkheid?


OT: Net de sollicitatiebrieven voor mijn eerste echte baan als afgestudeerde de deur uit gedaan en dat voelt ergens best eng maar ook heel goed En nee, dat is niet relationeel, maar wel leuk om te melden. En door te zeggen dat er straks als ik afgestudeerd ben een heel nieuw stuk voor ons aan gaat komen waar we allebei heel veel zin in hebben, maak ik het toch weer relationeel
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 17-03-2007, 17:05
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-03-2007 @ 17:29 :
Ten eerste: waarom heb je nog contact met je ex? En ten tweede: waarom ontzie je hem zo door dingen niet te vertellen of te liegen tegen hem? Dat heb ik al in wel meer posts van jou gelezen, maar jullie zijn uit elkaar, dus je hoeft toch helemaal geen verantwoording meer aan hem af te leggen? Tuurlijk kun je rekening met hem houden, maar ik heb het idee dat hij nog heel erg aan jou hangt en door hem zo te ontzien in het feit dat jij het al wel hebt los kunnen laten, is het voor hem alleen maar moeilijker om het ook los te kunnen laten. Waarom zou je je bovendien anders voordoen dan je bent? En ja, ik weet dat je het met uitmaken ook heel moeilijk vond om hem te kwetsen en daarom nu waarschijnlijk zo voorzichtig met hem bent, maar dat is toch niet (meer) jouw verantwoordelijkheid?
We hebben nog heel ceel contact, omdat hij zegt dat het dan voor hem makkelijker is ofzo. Voor mij wordt zo eigenlijk alleen maar moeilijker, zo kom ik nooit los van hem, maar ik wil hem ook zo graag helpen. Zit dus beetje in dubio. En je hebt wel gelijk, waarschijnlijk is het wel beter voor hem als ik vertel dat ik met andere jongens afspreek, maar ik wil hem geen pijn doen.. Maar ws doe ik hem zo alleen maar meer pijn.. Ik probeer het goede te doen (hem geen pijn doen) maar uiteindelijk doe ik daardoor juist het verkeerde.
Oud 17-03-2007, 17:10
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ST*R schreef op 17-03-2007 @ 18:05 :
We hebben nog heel ceel contact, omdat hij zegt dat het dan voor hem makkelijker is ofzo. Voor mij wordt zo eigenlijk alleen maar moeilijker, zo kom ik nooit los van hem, maar ik wil hem ook zo graag helpen. Zit dus beetje in dubio. En je hebt wel gelijk, waarschijnlijk is het wel beter voor hem als ik vertel dat ik met andere jongens afspreek, maar ik wil hem geen pijn doen.. Maar ws doe ik hem zo alleen maar meer pijn.. Ik probeer het goede te doen (hem geen pijn doen) maar uiteindelijk doe ik daardoor juist het verkeerde.
Dat denk ik wel ja. Al is hij eigenlijk degene die het zichzelf aandoet, omdat hij bedacht heeft dat het makkelijker voor hem is als jullie wél nog contact hebben. Wat ik me persoonlijk niet voor kan stellen, maar goed. Als hij zo graag contact wil blijven houden, hoef jij je daarom nog niet in te houden, zeker als het het voor jou alleen maar moeilijker maakt. Hij is niet de enige die daar een keuze in kan maken, jij hebt ook gewoon de keuze of jij je wel of niet fijn voelt bij het houden van contact.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 17-03-2007, 17:51
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Zou ze er vanavond zijn......??chaamte:
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 17-03-2007, 18:24
Verwijderd
Wat is het toch heerlijk om zulke smsjes te krijgen, te weten dat hij aan me denkt en dan ondertussen ook de hele dag aan hem denken..

hmm.. zal dit dan wel goed zitten?

En waarom hoor ik in ene vanalles van de rest? Als je me toch niet wil, moet je ook niet opeens doen alsof je vaak aan me denkt.
Oud 17-03-2007, 18:49
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik voel me nogal slecht. Kreeg vandaag een mailtje van iemand waarin ongeveer bevestigd werd dat mijn ex, waarmee ik samenwoonde binnen een week weer een nieuwe relatie had. Dit was van een gezamelijke vriend van mij en het ander meisje die zei dat hij er heel lang wakker van had gelegen en het zo zielig voor mij vond. Dan weet je het dus wel....

Het doet best wel veel pijn om dit nu zeker te weten, vooral omdat ik het an mijn ex gevraagd heb en hij toen alles ontkende.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 17-03-2007, 20:02
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Gisteren belde mijn vriendin mij midden in de nacht wakker omdat ze een meisje naast zich had staan waarmee mijn ex zou hebben gezoend een jaar geleden. Dus dan zou hij vreemd gegaan zijn.

Gelukkig ontkende hij het, en ik geloof hem echt. Mijn vriendin overigens niet omdat het meisje het vol blijft houden. Maar het kan ook bijna niet omdat wel altijd samen stappen, hij het type ook niet is, en zijn kameraad ook heeft bevestigd dat ze hebben gezoend voor mijn tijd. Dat meisje heeft gewoon geen tijdsbesef.

Verder word ik te vaak tijdens onze gesprekken om de feiten gedrukt. Hij is het gezeur om mij zo zat. Bijvoorbeeld dat gezeur om dat vreemdgaan, en nog veel meer zei die. Welk gezeur ik overigens zelf niet kan bedenken. Hij wil rust. Maar ik vind het zo moeilijk om die te geven.

En waarom zit hij zo vreselijk achter de meisjes aan!! Dat doet pijn, en is toch ook niet helemaal normaal zo snel na zo lange, intensieve relatie??
Oud 17-03-2007, 20:05
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 17-03-2007 @ 21:02 :


En waarom zit hij zo vreselijk achter de meisjes aan!! Dat doet pijn, en is toch ook niet helemaal normaal zo snel na zo lange, intensieve relatie??
volgens mij is dat vrij normaal...
Oud 17-03-2007, 20:08
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-03-2007 @ 21:05 :
volgens mij is dat vrij normaal...
Bovendien gaat iedereen anders om met een relatiebreuk. Het kan tijdelijk zijn, dat hij gewoon even simpel wat afleiding zoekt in andere meisjes, wat ook niet meer is dan dat. Het zogeheten 'rondsletten' vlak nadat je uit een relatie komt, lijkt mij opzich nog niet zo heel fout. Persoonlijk zou ik er meer moeite mee hebben als mijn vriend gelijk nadat onze relatie uit zou gaan, alweer in een andere serieuze relatie zit. Laat hem dan maar lekker rondsletten eerlijk gezegd, want daar zit veel minder betekenis achter.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 17-03-2007, 20:15
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Nou hij heeft het ook over als het klikt en een relatie.. Hij zei zelfs letterlijk 'misschien heb ik over 4 of 5 weken wel een andere vriendin'

Ik ben dan misschien toch raar. Maar moet je niet eerst dingen verwerken en dan pas rondsletten. Want dan doe ik iets fout. Ik kijk nog niet eens naar andere jongens!
Oud 17-03-2007, 20:18
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 17-03-2007 @ 21:15 :
Ik ben dan misschien toch raar. Maar moet je niet eerst dingen verwerken en dan pas rondsletten. Want dan doe ik iets fout. Ik kijk nog niet eens naar andere jongens!
Wat ik al zei, iedereen doet dat op z'n eigen manier. Je hebt mensen die idd eerst heel lang de tijd nemen om alles te verwerken en die daarna pas rond gaan sletten of in één keer weer in een serieuze relatie terechtkomen. Maar vaak zie je ook dat mensen al vrij snel even helemaal 'los' gaan, om daarna aan die verwerkingsperiode te beginnen. Iedereen zal op gegeven moment die verwerkingsperiode wel een keer krijgen, maar wanneer dat is, verschilt echt per persoon
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 17-03-2007, 20:25
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 17-03-2007 @ 21:15 :

Ik ben dan misschien toch raar. Maar moet je niet eerst dingen verwerken en dan pas rondsletten. Want dan doe ik iets fout. Ik kijk nog niet eens naar andere jongens!

ik heb zelf ontzettend rondgeslet.. dit was omdat ik op zoek was naar surrogaataandacht en juist omdat ik het helemaal niet verwerkt had..

het feit dat hij zich gauw op andere meisjes stort betekent absoluut niet dat jij niets voor hem betekend hebt of dat hij al compleet over je heenis
Oud 17-03-2007, 20:37
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Wow, hij is sexy
En het was erg gezellig om met hem te werken en volgende week zaterdag zie ik hem en dan ga ik echt echt echt even een dansje met hem wagen hehe
Oud 17-03-2007, 20:40
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
En toen wist ik ineens weer waarom ik hem toen steeds zo zat was.
Stomme egoïstische arrogante scharrel. Was je maar niet zo lekker En waarom komt ie in godsnaam steeds weer bij me terug? Hoe meer ik hard to get speel, hoe vaker hij me belt, en als ik dan oke zeg en dan wat af wil spelen, heeft ie ineens geen tijd meer.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 17-03-2007, 21:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
hij belde me vannacht wakker en ik was niet eens geïrriteerd dus dat zegt genoeg
en hij belde eigenlijk nergens om, gewoon om me even te spreken, en hij had mijn chippas geleend en hij vond het leuk dat ie iets van mij bij zich had, nerd
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 17-03-2007, 21:49
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-03-2007 @ 21:25 :
ik heb zelf ontzettend rondgeslet.. dit was omdat ik op zoek was naar surrogaataandacht en juist omdat ik het helemaal niet verwerkt had..

het feit dat hij zich gauw op andere meisjes stort betekent absoluut niet dat jij niets voor hem betekend hebt of dat hij al compleet over je heenis
Ik begrijp dat, maar dat neemt niet weg dat ik het pijnlijk vind en bovendien had hij dat ook kunnen doen met iemand die ik niet ken..
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 17-03-2007, 21:57
Verwijderd
onbereikbare liefdes-verdriet zuigt.
Oud 17-03-2007, 22:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Opgelucht.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-03-2007, 22:19
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
WolterB schreef op 17-03-2007 @ 23:16 :
Opgelucht.
ik voel me leeg ;(
maar ik ben binnenkort een gala opkomen incl leuke date
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Oud 17-03-2007, 22:30
Verwijderd
Hij maakt me zo ontzettend trots, echt absoluut!
Oud 18-03-2007, 03:06
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik wil ook rondsletten geloof ik.
Oud 18-03-2007, 03:07
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
En het zou handig zijn als ik eens niet steeds uit een hele groep een en hetzelfde type aantrekkelijk vind, want het zijn niet echt de types waar ik iets mee kan.
Oud 18-03-2007, 03:07
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Dat zegt dan ook misschien wel weer alles.

En dit topic is vol!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #59
Bloem
500 31-03-2007 10:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.