Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2009, 15:18
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ik heb onlangs een leuke jongen leren kennen en afgelopen weekend hadden we een afspraak. We zijn uit eten geweest en het was heel leuk. We hebben gezoend en daarna is hij bij mij blijven slapen. Ik vond het leuk met hem en ik zou hem best nog wel een keer willen zien. Het probleem is, hij spreekt gebrekkig Nederlands en het is soms onduidelijk wat hij bedoelt. Toen hij weg was kreeg ik een smsje "ik vind je lief, ik zie je nog wel". Nu ben ik best wel gepikeerd over het woordje nog. Wat zou hij daarmee bedoelen? Bedoelt hij ik wil je snel weer zien of wil hij zeggen ik bel je wel als het me uitkomt of stuurde hij het berichtje uit beleefdheid of voor de vorm en wil hij me ondertussen nooit meer zien?
Ik weet dat de enige oplossing is om hem te vragen wat hij precies met het smsje bedoelde, maar daar ben ik te trots voor. Het is te vroeg om voor mezelf te zeggen dat ik hem echt leuk vindt, maar aan de andere kant wil ik hem nog een keertje zien. Wat moet ik doen? Hem bellen met de kans dat ik mezelf voor gek zet? Of moet ik niets van me laten horen en hopen dat hij belt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2009, 16:04
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik gebruik het zinnetje zelf uit beleefdheid, voor zover je dat beleefd kunt noemen. Als ik iemand leuker vind dan wordt het toch echt een enthousiaster smsje of dan bel ik even.
Maar goed, misschien kan hij zich slecht uitdrukken in het Nederlands..
Het kan geen kwaad om hem te bellen, vragen of hij wat met je wilt drinken. Als hij echt niet geinteresseerd is, dan weet je dat ook weer.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 16:06
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Het is wat ongelukkig gekozen, maar als zijn Nederlands niet zo goed is, kan hij er van alles mee bedoelen. Niets laten horen en wachten, lijkt me vrij frustrerend als je hem nog eens wilt zien. Zet je trots aan de kant en sms hem een concreet voorstel om een drankje te doen komend weekend.
Je merkt vanzelf hoe hij daar op reageert en je kunt het contact daarna alsnog van hem af laten komen. En als je een blauwtje loopt, doe je dat toch wel; ongeacht hoe je nu reageert.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 16:08
wup
wup is offline
Tja, hoe gebrekkig is gebrekkig? Misschien bedoelde hij er iets heel anders mee dan hoe jij het nu opvat. Ik zou meer kijken naar dat eerste zinnetje .
Als ik uit beleefdheid zeg iemand nog wel te zien, plak ik daar niet een 'ik vind je lief' aan vast.


Ik zou gewoon iets leuks terug smsen (het was gezellig etc). En dan maar wachten hoe hij weer reageert.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 16:13
sexysmile
Avatar van sexysmile
sexysmile is offline
je kunt beter vragen wat hij ermee bedoeld idd. het kan zijn dat hij je juist heel graag weer wil zien en jij dan maar zit te denken van ja wat bedoeld hij daar nou mee, en dat is ook niks. je kunt hem ook vragen om nog een dagje langs te komen bijv. en dan zijn reactie afwachten
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 18:06
Verwijderd
Nou, als hij gebrekkig Nederlands spreekt zou ik er niet zo zwaar aan tillen hè.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Nou, als hij gebrekkig Nederlands spreekt zou ik er niet zo zwaar aan tillen hè.
Lijkt me duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 19:10
Verwijderd
whahaha, te trots om om duidelijkheid te vragen... Je trots staat je intelligentie op deze manier wel in de weg.... ( en je mogelijke liefdesleven )
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 20:43
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik denk eerder dat ze het te eng vindt om het te vragen. Maar het is toch de enige manier...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 21:14
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Op dit topic kan wel een slotje, ik heb inmiddels weer een smsje gehad
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 21:14
Verwijderd
als ik zeg ik zie je nog wel, iets wat ik vrij regelmatig zeg helaas, dan bedoel ik daarmee dat ik je waarschijnlijk nog weleens wil zien, maar dan wel wanneer ik daar zin in heb en wanneer het mij uitkomt. als ik gek op een meisje ben en haar heel graag nog een keer wil zien dan zou ik het nooit zeggen..

maarja het gebrekkige nederlands verandert de zaak uiteraard
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 11:18
wup
wup is offline
Citaat:
Op dit topic kan wel een slotje, ik heb inmiddels weer een smsje gehad
En?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 19:25
Verwijderd
Citaat:
En?
Ja, dish!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 13:07
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Niets slotje, we gaan jouw hele liefdesleven hier bijhouden.. duh
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 00:07
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Niets slotje, we gaan jouw hele liefdesleven hier bijhouden.. duh
hahaha, nou, ook goed!

Voorlopig zit er geen schot in de zaak. Ik heb een paar teleurstellende smsjes gehad zoals hoe is het? en hoe was je dag?. Maar geen smsjes die ik zou willen hebben zoals wanneer zie ik je weer?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 01:06
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
Boy: Hoe is het? hoe was je dag?
You: Heel leuk. Laten we batsen vanavond, op het plein?
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 05:53
Verwijderd
Citaat:
hahaha, nou, ook goed!

Voorlopig zit er geen schot in de zaak. Ik heb een paar teleurstellende smsjes gehad zoals hoe is het? en hoe was je dag?. Maar geen smsjes die ik zou willen hebben zoals wanneer zie ik je weer?
Nou dan stuur je die zelf toch
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 08:08
Verwijderd
wat is dit nou voor geneuzel?
Als hij niet goed Nederlands spreekt, kan je er van uit gaan dat het misschien te moeilijk voor hem is om te zeggen: He lieverd, ik vond het gewelllllldiigggg, ik wil je echt zsm weer zien!
Allemachtig. Wat n gezeik
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-08-2009, 11:12
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Boy: Hoe is het? hoe was je dag?
You: Heel leuk. Laten we batsen vanavond, op het plein?
Bedankt voor je zinvolle bijdrage en up Als je nog niet volwassen genoeg bent, dan kun je maar beter naar het onzinforum gaan
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 11:41
Verwijderd
maareh... Hoe is het gegaan? In love of weer op de markt.?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 11:55
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
Ja idd ik wil het ook wel even weten
Hoop voor je dat het wat was

Citaat:
Bedankt voor je zinvolle bijdrage en up Als je nog niet volwassen genoeg bent, dan kun je maar beter naar het onzinforum gaan
Ik had niet door dat het zo oud was
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.