Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2003, 13:54
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
nederland = te klein voor F1

dat blijkt maar weer, geen stoeltje voor de man die eigenlijk de beste coureur van iedereen is.
tis toch jammer om zo'n conclusie te moeten trekken
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2003, 14:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou jongens, het kan alleen nog maar Jordan worden he...
Denk dat de kans klein is, Eddie Jordan wil liever een jonge Britse courreur.
Ja en definitief niet naar Minardi... maar die optie was bij mij al een paar maanden geen optie meer, omdat Verstappen al voor het einde van het seizoen al had aangegeven daar niet meer te willen rijden
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 18:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-12-2003 @ 14:45:
@ Ketjing en EmilioFCG

Jos heeft volgens mij nog nooit eerder in zijn carriere zo'n goed sponsor-pakket gehad als dat ie nu achter zich heeft...
Met Trust, Meurmans, Halfords en Wilux achter zich die samen ongeveer goed zijn voor een bedrag tussen de 10 en 15 miljoen Euro heeft Jos echt niet te klagen. Zonder deze sponsors had ie helemaal geen kans op een zitje in de F1.
Een aantal jaren terug kon je jezelf met dit bedrag (15 miljoen) inkopen bij teams als Ferrari en Williams... Hieraan kun je zien hoe erg de sport in de tussentijd is gegroeid, en dat er steeds grotere bedragen in gepompt worden.

Ik las ergens hier op dit forum (weet zo niet meer welk topic) dat een andere gast een sponser had van 50ml ofzo dus dan is de keus natuurlijk snel gemaakt.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 14:23
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olav Mol tekent contract bij SBS

Olav Mol heeft woensdag zijn driejarig contract getekend bij SBS Broadcasting. De populaire commentator gaat voor het bedrijf commentaar leveren tijdens de Formule 1-uitzendingen. Op de zaterdagmiddag geeft Olav Mol exclusief op SBS 6 live commentaar bij de kwalificatieraces en zondag becommentarieert hij de race.

De autosportjournalist uit de Vechtstreek verzorgt al twaalf jaar het commentaar bij de Grands Prix. Dit jaar deed hij in Monaco zijn 200-ste Grand Prix. Met zijn enthousiaste commentaar maakte Mol in Nederland Formule 1 populair bij een breed publiek. Sinds zijn debuut in 1992 slaagde hij erin om steeds meer kijkers te enthousiasmeren voor het Grand Prix-racen. Zo creëerde hij misschien wel het ideale podium voor het debuut van Jos Verstappen in 1994.

Voor het maken van de programma's rondom het Formule 1-spektakel is SBS Broadcasting onlangs een verbintenis aangegaan met Holland Media House. Dit productiebedrijf produceerde voor RTL Nederland jarenlang de Formule 1-uitzendingen. HMH maakt producties op onder andere het gebied van entertainment, infotainment, sport en docu-soap voor de Nederlandse markt.

In 2004 neemt SBS het voortouw in autosport en introduceert haar nieuwe automerk: 'SBS Autosport'. SBS Autosport wordt het paraplumerk van SBS Broadcasting voor de gehele autosport-programmering. Programma's als 'Formule 1', 'De 6de versnelling' en 'Top Gear' zullen onder dit merk gaan vallen. Het merk staat voor spectaculaire en unieke content en zal in alle uitingen naar voren komen.

Van maart tot en met oktober 2004 zullen in totaal zeventien Grands Prix bij SBS 6 te zien zijn. Ook zijn op de zaterdag van elk race-weekend de spectaculaire kwalificaties rechtstreeks en zonder onderbreking te volgen. Daarnaast zal SBS 6 in de voor- en nabeschouwingen met eigen reportages vanaf de circuits komen. Verder wordt elke vrijdagavond in het programma 'Formule 1 Magazine' bij Veronica, uitgebreid ingegaan op de trainingen, achtergronden, de nieuwtjes uit de pitstraat, het circuit van dat weekend en veel informatie over de Nederlandse inbreng in 's werelds snelste raceklasse.

bron: www.formule1.nl


ik ga weer kijken dit seizoen

ik las in de telegraaf dat Jordan een contract had aangeboden aan Verstappen. Hopen dat de onderhandelingen niet al te lang meer duren en dat Jos een stoeltje weet te bemachtigen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 17:40
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
ik las in de telegraaf dat Jordan een contract had aangeboden aan Verstappen. Hopen dat de onderhandelingen niet al te lang meer duren en dat Jos een stoeltje weet te bemachtigen
de telegraaf, de meest populaire krant van het land.
geruchten zijn niet altijd waar, jos is gewoon op het eind van z'n latijn
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 20-12-2003 @ 18:40:
de telegraaf, de meest populaire krant van het land.
geruchten zijn niet altijd waar, jos is gewoon op het eind van z'n latijn
ik weet ook wel dat het niet de betrouwbaarste bron is, maar het zou wel zijn als hij aankomend seizoen gewoon bij Jordan rijdt.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 17:50
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-12-2003 @ 15:23:
Olav Mol heeft woensdag zijn driejarig contract getekend bij SBS Broadcasting.
DRIE jaar?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 18:25
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-12-2003 @ 18:45:
ik weet ook wel dat het niet de betrouwbaarste bron is, maar het zou wel zijn als hij aankomend seizoen gewoon bij Jordan rijdt.
en die russische voorzitter van chelsea wil eindhoven en de graafschap overkopen...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 20-12-2003 @ 19:25:
en die russische voorzitter van chelsea wil eindhoven en de graafschap overkopen...
dat stond volgens mij niet in de Telegraaf (hoewel ik er maar eventjes in gekeken heb)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 12:58
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
dat niet maar het is maar een voorbeeld om te laten zien dat de telegraaf veel geruchten voor waar aanziet.

foei foei telegraaf
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 13:03
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
@Brain-Damage:

Een aantal jaren terug jaar. maar nu zijn de tijden dusdaning verandert dat grote m aatschappijen/.bedrijven rijders sponsoren. daarbij valleen Trust en Halfords in het niets. het is te hopen voor Jos dat Eddie aardig is, anders kan jos denk ik zijn F1 loopbaan op zn buik schrijven
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 14:33
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-12-2003 @ 14:03:
@Brain-Damage:

Een aantal jaren terug jaar. maar nu zijn de tijden dusdaning verandert dat grote m aatschappijen/.bedrijven rijders sponsoren. daarbij valleen Trust en Halfords in het niets. het is te hopen voor Jos dat Eddie aardig is, anders kan jos denk ik zijn F1 loopbaan op zn buik schrijven
Idd, je ziet het bijvoorbeeld bij die Klien die werd vekozen boven Jos. Red Bull is in staat veel meer geld te investeren in een coureur (in het geval RB zelfs meerdere coureurs en teams). Ze sluiten een contract af met Jaguar van rond de 50 Miljoen Euro zonder dat er een logo van RedBull op de wagen zal worden gezet in 2004. Het enige RedBull wat je zult zien volgend jaar bij Jaguar is de helm van die Klien, voor de rest niets, als de verhalen op de verschillende sites kloppen...
Trust is bereid om (voor Nederlandse begrippen) heel veel geld in Jos te investeren, maar dan willen ze wel hun logo zo groot mogelijk op de wagen. Tja, dan is de keuze voor Klien toch wel makkelijk te begrijpen.

Het is te hopen dat Jos nog zijn plekje krijgt bij Jordan, maar die kans wordt jammer genoeg iedere dag kleiner... Een van zijn grotere sponsors is ondertussen al gestopt met het steunen van Jos. Willux gaat, volgens de geruchten, nu zijn heil zoeken bij Christijan Albers, die volgens verschillende sites al verschillende grote (nederlandse) sponsors achter zich heeft gekregen (oa hier te lezen) om zich misschien al voor volgend seizoen in te kunnen kopen bij Minardi...
Laten we dus maar hopen dat als het Jos niet lukt een stoeltje bij Jordan te krijgen, het Albers wel lukt om bij Minardi in te stappen... Zodat we toch iig 1 Nederlander in de F1 hebben.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 14:38
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik wens Albers het alle beste toe, liever 1 Nederlander in de F1 dan helemaal geen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 14:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-12-2003 @ 15:38:
Ik wens Albers het alle beste toe, liever 1 Nederlander in de F1 dan helemaal geen
Precies, wie weet worden het er dus zelfs 2 dit seizoen...
Of geeneen, kan ook nog makkelijk...

Ik weet nog wel dat 2 jaar terug het saaiste seizoen is geweest dat ik mij kan herinneren, mede doordat er geen Nederlander mee deed.
Een Nederlander op de grid maakt t toch een stuk leuker, alleen al door die gesprekken na elke training en wedstrijd met de pitreporters, een Nederlander heeft de Nederlandse pers toch wel wat meer te melden dan de andere coureurs...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 12:26
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Je bent denk financieel gewoon niet aantrekkelijk..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 12:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Minardi heeft zijn line-up voor dit seizoen nu ook al compleet. Dit is trouwens sneller dan ooit...:

Citaat:
Zsolt Baumgartner rijdt Minardi in 2004

Het is Paul Stoddart gelukt: voor Kerstmis zijn line-up voor 2004 bekendmaken. De Australiër mag wat dat betreft best trots op zichzelf zijn. Uit onderhandelingen met Zsolt Baumgartner is voortgekomen dat de Hongaar in 2004 het tweede Minardizitje krijgt, naast Gianmaria Bruni.

De Hongaar maakte afgelopen september al bekend dat hij een grote sponsor had gevonden, de Hongaarse overheid. Het ministerie van Sport zou de Hongaar een groot bedrag sponsoren. Eerst gingen de geruchten dat dat om ongeveer 10 miljoen dollar ging, later werd dat steeds minder, het lijkt erop dat het een miljoen of 4 betreft.

De andere miljoenen moet Baumgartner uit eigen sponsors halen. Zsolt Baumgartner zal morgen het contract met Minardi ondertekenen. Vorige week deed Minardi al een aanbod aan Baumgartner, waarop maandag de afrondingsgesprekken zouden plaatsvinden. Deze zijn succesvol verlopen, blijkens dit bericht.

"Ik verklaar mede namens teambaas Paul Stoddart dat het contract dinsdag ondertekend wordt." aldus de manager van Baumgartner, Tamas Frank.

En Michel Perridon zegt dat ze bijna rond zijn met Jordan:

Citaat:
Perridon:"Bijna rond met Jordan"

Michel Perridon heeft weer van zich doen spreken, ditmaal in het Algemeen Dagblad. Perridon zegt in dat artikel dat hij bij Jordan een hele simpele eis heeft neegelegd: Jos Verstappen wordt eerste coureur bij Jordan.

Dat wil Perridon per se omdat Jos Verstappen zo de beste mogelijkheden heeft om te laten zien wat hij in huis heeft. Perridon en Muermans blijven gedurende het seizoen wel kritisch, ze willen wel graag resultaten zien van de gele bolides van Eddie Jordan.

Perridon is van mening dat voor Jordan de financiën niet het grootste probleem zijn wat betreft het contract van Verstappen. De Trust-baas wil graag in januari rond zijn met de renstal, het enige waar nog problemen over kunnen ontstaan zijn de sportieve voorwaarden waar het contract aan moet voldoen.

Daarnaast lijkt het volgens verschillende bronnen logisch dat Verstappen samen met Allan McNish in de Jordan rijdt. Dit idee wat afgelopen weekend al in de Schotse media verscheen wordt verder onderbouwd door de wens van sponsor Benson&Hedges. Dit Britse bedrijf wil namelijk een Brits coureur in de wagen hebben.

Firman was niet goed genoeg en werd daarbij steeds voorbijgestreefd door teamgenoot Fisichella, en Wilson heeft het geld niet van persoonlijke sponsoren wat Eddie Jordan hard nodig heeft om zijn team te laten overleven. Vorig jaar nog lieten zijn wagens regematig slijtage zien, eenmaal met slechte afloop: Ralph Firman blesseerde zich na zijn crash in Hongarije en raakte een maand uitgeschakeld.

Perridon bekritiseert verder de actie van ex-Verstappensponsor Wilux. Directeur Ruud Wildschut ergerde zich aan de manier van optreden van Perridon, en besloot dat het voor zijn bedrijf zakelijk interessanter is om op een Italiaanse wagen te staan.

Nu Verstappen niet meer in the picture is bij Minardi schoof Wildschut Christijan Albers naar voren om het tweede Minardistoeltje weg te kapen voor Zsolt Baumgartner. Wildschut kwam echter te laat met deze actie, want vandaag tekent Baumgartner een contract bij het kleine Italiaanse team.
Klinkt goed allemaal, maar ik heb toch zoiets van 'eerst zien, dan geloven'. Een aantal weken terug waren er soortgelijke berichten rond Jaguar en dat ging uiteindelijk ook niet door...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 13:54
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-12-2003 @ 13:49:
Minardi heeft zijn line-up voor dit seizoen nu ook al compleet. Dit is trouwens sneller dan ooit...:


En Michel Perridon zegt dat ze bijna rond zijn met Jordan:

Klinkt goed allemaal, maar ik heb toch zoiets van 'eerst zien, dan geloven'. Een aantal weken terug waren er soortgelijke berichten rond Jaguar en dat ging uiteindelijk ook niet door...
mja
idd eerst zien dan geloven
aan de andere kant
Jordan heeft nog ruimte voor 2(!) plaatsen
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd [F1] Nieuwtjes
Sandersss
479 02-04-2007 15:28
Vrije tijd Jos Verstappen test voor HVM (Champcars)
Brain-Damage
6 24-03-2005 21:01
Vrije tijd Jaguar ontslaat Niki Lauda
Verwijderd
13 27-11-2002 22:27
Vrije tijd dag Verstappen - Rothengatter: Verstappen mogelijk terug bij Arrows
rickert
138 13-08-2002 21:37
Vrije tijd Geruchten over Verstappen
rickert
7 11-05-2002 19:06
Vrije tijd Schumacher haalt fel uit naar Walkinshaw
Moonspell
13 04-03-2002 13:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.