Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2005, 19:08
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Voor de meisjes: Ben jij het lieve, brave type? Of ben je het vamperige type, waarvan wordt gezegd dat je "pure seks" uitstraalt?
Voor de jongens: ben jij de grote broer van elk meisje, voelen ze zich veilig bij je? Of ben je de glije, de stoere?

En ja, tussenmaten mogen ook

Ikzelf ben niet het type dat "pure seks" uitstraalt, maar ook niet het muurbloempje. Als jongens naar me kijken alsof ik een lustobject ben, dan krijgen ze van mij een vieze blik terug Maar voor mijn vriendje ben ik gelukkig wel sexy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2005, 19:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Als ik uit ga vind ik het wel geweldig om dat vamp achtige uit te stralen Om de jongens echt te verleiden terwijl ik gewoon bezet ben en ze dus niets met me kunnen doen. Ik verleid ze niet individueel ofzo, maar ik kijk gewoon op een speciale manier en dans nogal "opvallend" (groot ofzo, zoiets). Dat geeft me een gevoel van macht zeg maar Dat alle jongens me nakijken en ik ze eigenlijk geen aandacht geef (naja, als ik bekenden tegenkom is dat natuurlijk anders En als een jongen me toevallig een keer aanspreekt, knoop ik wel gewoon een leuk gesprek aan )

Maar in het echt ben ik juist het lieve, knuffelige meisje Ik denk ook juist daarom dat ik het zo'n kick vind om in een discotheek heel iemand anders te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:15
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Ik ben gedoemd om de eeuwige grote broer te zijn.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:15
fractuur
fractuur is offline
Mjah.. beetje combi van beide. Ik schuw echt niet een jongen te verleiden en er een avond mee te zoenen, ik ben niet zo'n type dat altijd maar een vaste vriend wil hebben. Een flirt eigenlijk, maar wel een lieve. Eentje die rekening houdt met de gevoelens van de jongen in kwestie; als hij mij leuk vindt, en ik hem niet, dan wijs ik hem af. Of dan zoen ik er iig niet mee. Als er van beide kanten niets is kan het me niet zoveel schelen. En als het van beide kanten wel iets is vind ik het alleen maar nog leuker.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:25
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Hmm een combi denk ik. Echt flirten doe ik eigenlijk nooit , ik wil liever versiert worden. Maar toch krijg ik altijd wel veel aandacht . Maar ik ben ook zeker niet het vamperige type, geloof niet dat ik seks uitstraal . Ik had het laatst met iemand toevallig ergens over en toen kwam naar voren dat ik niet zo toegankelijk ben (als in: als je op iemand af wilt stappen om een praatje te maken dan zal je eerder op iemand anders afstappen dan op mij). Ik kan ook gewoon vrienden met een jongen zijn, maar jongens beginnen dan snel wat meer te voelen en moeten dat dan per se uitten en laten merken . Ik ben ook zeker niet, vindt ik zelf dan iig, een knuffelbaar type, ik raak zelf ook nooit snel mensen aan (alleen nu dan mijn vriend ). Ik weet het niet...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:42
Verwijderd
Ligt eraan wie er kijkt, natuurlijk. Ik kan vooral tijdens het uitgaan vrij vamperig doen, helemaal als ik sowieso veel positieve aandacht krijg. Bovendien loop ik van nature met mijn rug recht, schouders naar achteren en kin hoog; dat ziet er al snel arrogant uit. Voeg daarbij mijn (zopas als sexy benoemde) haarzwiep en ik ben een echte vamp

Nou ja, stiekem ben ik heel onzeker... weten zij veel
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:43
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Ik hang meer naar de 'gezellige' vriend dan de patser...
Ik klets altijd vrij veel, ongeacht het geslacht van de gene tegenover me.
Ik straal dit ook uit. Dus kan ik altijd met iedereen babbelen, verleiden doe ik niet echt aan. Ik ben er ééntje die je 'eerst beter wil leren kennen' .
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-04-2005 @ 20:42 :
Ligt eraan wie er kijkt, natuurlijk. Ik kan vooral tijdens het uitgaan vrij vamperig doen, helemaal als ik sowieso veel positieve aandacht krijg. Bovendien loop ik van nature met mijn rug recht, schouders naar achteren en kin hoog; dat ziet er al snel arrogant uit. Voeg daarbij mijn (zopas als sexy benoemde) haarzwiep en ik ben een echte vamp

Nou ja, stiekem ben ik heel onzeker... weten zij veel
Haha, juist, dat haar doet het m ook Ik heb ook van dat lange zwieperige haar
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:46
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-04-2005 @ 20:42 :
Bovendien loop ik van nature met mijn rug recht, schouders naar achteren en kin hoog; dat ziet er al snel arrogant uit. Voeg daarbij mijn (zopas als sexy benoemde) haarzwiep en ik ben een echte vamp

Nou ja, stiekem ben ik heel onzeker... weten zij veel
Herkenning.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-04-2005 @ 20:45 :
Haha, juist, dat haar doet het m ook Ik heb ook van dat lange zwieperige haar
Ik doe het echt heel onbewust Ik heb het gewoon meestal los en als het dan in mijn gezicht hangt, schudt ik het er weer uit. Beweerden vervolgens eerst een vriend-van-vriendje en daarna mijn docente () dat dat sexy was. Okee? Ik deed het niet expres
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:53
Whateverrr
Avatar van Whateverrr
Whateverrr is offline
Tussenmaatje..

Ik vind het heerlijk om, als ik uitga, er sexy uit te zien en van een beetje flirten ben ik ook niet vies.. Bovendien ben ik altijd heel spontaan, en de meeste vatten dat gelijk op als flirten!

Thuis, bij mn vriendje, hoef ik me niet helemaal op te tutten.. Dan ben ik meer het meisje dat lekker wilt knuffelen.. En misschien gek, maar bij mn eigen vriend kom ik wat onzekerder over.. Komt denk ik omdat ik mezelf, mn gevoelens.. nooit zo goed durf te laten zien ofzo In de kroeg is meestal alleen oppervlakkerig contact! Maargoed, tussenmaatje
__________________
Juist, en wie ben jij.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:55
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
allebij op zijn tijd

als ze hun verhaal kwijt willen ben ik niet op sex belust

en als we sex hebben ben ik neit de grote broer
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
De Grote Broer, De Beste Vriend, De Praatpaal, De Knuffelbeer... afijn, geef het beestje maar een naam...

Zeggen ze vaak tegen me: "Goh, ik snap niet waarom jij nog geen vriendin hebt. Je bent zo'n leuke jongen; je verdient het echt!"

Dan denk ik altijd: "Ja, doos, hier zit ik toch! Wat houdt je tegen?"

Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 20:12.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:00
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Ben wel n knuffelbeertje denk ik..
Niet het sexbeest iig
__________________
I dream of you tonight, tomorrow you'll be gone..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:10
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Ik ben het muurbloempje. Helaas
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:11
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-04-2005 @ 20:57 :
De Grote Broer, De Beste Vriend, De Praatpaal, De Knuffelbeer... afijn, geef het beestje maar een naam...

Zeggen ze vaak tegen me: "Goh, ik snap niet waarom jij nog geen vriendin hebt. Je bent zo'n leuke jongen; je verdient het echt!"

Dan denk ik altijd: "Ja, doos, hier zit ik toch! wat houdt je tegen?"
herkenning
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:29
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-04-2005 @ 20:57 :
De Grote Broer, De Beste Vriend, De Praatpaal, De Knuffelbeer... afijn, geef het beestje maar een naam...

Zeggen ze vaak tegen me: "Goh, ik snap niet waarom jij nog geen vriendin hebt. Je bent zo'n leuke jongen; je verdient het echt!"

Dan denk ik altijd: "Ja, doos, hier zit ik toch! Wat houdt je tegen?"
Jep, ik ook. Behalve het 'Ja, doos'gedeelte.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:32
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Sketch schreef op 15-04-2005 @ 21:29 :
Jep, ik ook. Behalve het 'Ja, doos'gedeelte.
we zijn gedoemd jongen
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-04-2005, 20:37
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 15-04-2005 @ 21:32 :
we zijn gedoemd jongen
Ja, wij zullen voor eeuwig het uithuilvriendje zijn, de persoon bij wie ze kunnen klagen, huilen, zeiken. We zullen ze horen klagen dat ze een leuke jongen zoeken, niet zo'n gladde slijmbal, maar een lieve, een zoals wij, maar dat ze die niet kunnen vinden.
En als ze dan toch een vriendje vinden moeten wij hun lofzang op die jongen aanhoren, terwijl we de schijn houden dat ons hart niet zojuist werd doorstoken met duizenden withete dolken, onze hoop gebroken.

Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:40
Verwijderd
Ik ben de afstandelijke nerd die uiteindelijk toch wel een verdomd geile klootzak blijkt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:40
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Sketch schreef op 15-04-2005 @ 21:37 :
Ja, wij zullen voor eeuwig het uithuilvriendje zijn, de persoon bij wie ze kunnen klagen, huilen, zeiken. We zullen ze horen klagen dat ze een leuke jongen zoeken, niet zo'n gladde slijmbal, maar een lieve, een zoals wij, maar dat ze die niet kunnen vinden.
En als ze dan toch een vriendje vinden moeten wij hun lofzang op die jongen aanhoren, terwijl we de schijn houden dat ons hart niet zojuist werd doorstoken met duizenden withete dolken, onze hoop gebroken.

wow
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:42
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 15-04-2005 @ 21:40 :
wow
Tja, it's a dirty job, but someone's got to do it.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:46
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Sketch schreef op 15-04-2005 @ 21:42 :
Tja, it's a dirty job, but someone's got to do it.
Ik had het over die verwoording jij hebt een gave
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:53
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 15-04-2005 @ 21:46 :
Ik had het over die verwoording jij hebt een gave


Toch niet hoor, kijk mijn uitermate storende herhaling van het woord 'klagen', en zo snel achter elkaar zelfs.


Het allerergste aan het zijn van ons type zijn nog wel de goed bedoelde, maar o zo pijnlijke woorden 'wat ben je toch lief', de glimlach, en een vluchtig kusje op je wang, want we weten, dit is alles wat ons ten deel zal vallen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 15-04-2005 @ 21:53 :


Toch niet hoor, kijk mijn uitermate storende herhaling van het woord 'klagen', en zo snel achter elkaar zelfs.


Het allerergste aan het zijn van ons type zijn nog wel de goed bedoelde, maar o zo pijnlijke woorden 'wat ben je toch lief', de glimlach, en een vluchtig kusje op je wang, want we weten, dit is alles wat ons ten deel zal vallen.
Nou, als je dat toch zo goed weet, kun je er toch iets aan doen? Je bent te aardig en vrouwen zijn dol op klootzakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2005, 20:59
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-04-2005 @ 21:55 :
Nou, als je dat toch zo goed weet, kun je er toch iets aan doen? Je bent te aardig en vrouwen zijn dol op klootzakken.
Hehe, ik heb het niet in me om klootzakkerig te zijn, ik ben te aardig. ^^
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 15-04-2005 @ 21:59 :
Hehe, ik heb het niet in me om klootzakkerig te zijn, ik ben te aardig. ^^
Het is heel makkelijk. Ik kan je anders wel wat tips geven.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:01
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-04-2005 @ 22:00 :
Het is heel makkelijk. Ik kan je anders wel wat tips geven.
Ja! Geef ons tips.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:03
Verwijderd
Vrouwen zijn vaak op zoek naar een 'zelfverzekerd' iemand. Daar bedoelen ze eigenlijk mee dat ze op zoek zijn naar een arrogante lul. Gedraag je dus arrogant.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:09
George
Avatar van George
George is offline
Ohh ja ik ben zo'n sexbom.

Nee. ik denk een tussenmaat. Toch iets meer de brave kant geloof ik. Joepie.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sketch schreef op 15-04-2005 @ 21:53 :

Het allerergste aan het zijn van ons type zijn nog wel de goed bedoelde, maar o zo pijnlijke woorden 'wat ben je toch lief', de glimlach, en een vluchtig kusje op je wang, want we weten, dit is alles wat ons ten deel zal vallen.
Yo.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:23
Th0masz
Avatar van Th0masz
Th0masz is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 15-04-2005 @ 20:55 :
allebij op zijn tijd

als ze haar verhaal kwijt wil ben ik niet op sex belust

en als we sex hebben ben ik niet de grote broer
__________________
Hoi!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:45
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 15-04-2005 @ 20:08 :
vamperige type, waarvan wordt gezegd dat je "pure seks" uitstraalt
this is me. Het nadeel hiervan is dat jongen soms geintimideerd raken van zelfverzekerde meiden. Daarbij willen jongens als het op een relatie aankomt eerder een lief meisje. Maar ach, het is kiezen of delen. Ik ben blij met mijn houding, en als de ware op mijn pad komt, moet hij me 'aan' kunnen.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-04-2005 @ 22:03 :
Vrouwen zijn vaak op zoek naar een 'zelfverzekerd' iemand. Daar bedoelen ze eigenlijk mee dat ze op zoek zijn naar een arrogante lul. Gedraag je dus arrogant.
*kijkt zoekend rond* Hm, nee, mijn vriendinnen hebben allemaal geen arrogante lullen als vriendjes. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 15-04-2005 @ 23:47 :
*kijkt zoekend rond* Hm, nee, mijn vriendinnen hebben allemaal geen arrogante lullen als vriendjes. Helaas.
Ja, de clou is natuurlijk tegelijkertijd een arrogante lul te zijn, én lief te zijn tegen je vriendin. Logisch dat zij hun vriendjes geen arrogante lullen vinden, ze zijn (hopelijk) verliefd.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-04-2005 @ 23:49 :
Ja, de clou is natuurlijk tegelijkertijd een arrogante lul te zijn, én lief te zijn tegen je vriendin. Logisch dat zij hun vriendjes geen arrogante lullen vinden, ze zijn (hopelijk) verliefd.
Mijn vriendje is in ieder geval geen arrogante lul, en ik ben in dit geval denk ik eens níet een uitzondering. Maar misschien geldt dat dan weer voor de iets oudere meisjes, niet de tieners.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-04-2005, 23:09
Verwijderd
Vrijwel nooit word ik gezien als 'sexy', althans, niet door bekenden, door andere meisjes dikwijls wel, maar dat zijn meisjes met wie ik meestal nog nooit een woord heb gewisseld en blijkbaar puur vallen op m'n uitstraling en/of m'n imago. Kennelijk is wat ik zeg niet echt sexy.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 15-04-2005 @ 23:54 :
Mijn vriendje is in ieder geval geen arrogante lul, en ik ben in dit geval denk ik eens níet een uitzondering. Maar misschien geldt dat dan weer voor de iets oudere meisjes, niet de tieners.
Ik denk dat de discrepantie eerder veroorzaakt wordt door verschillende definities van 'arrogante lul'.

Bovendien, nogmaals, het is niet vreemd dat jij je vriend geen arrogante lul vindt. Mijn vriendin vindt mij ook geen arrogante lul, en zeg nou eens eerlijk: ben ik een arrogante lul of niet?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 23:25
Verwijderd
Hahahaha.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 23:52
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Voor de jongens een lief meisje en voor de meisje een vamp. Ik ben er alleen achter gekomen dat dat helaas niet werkt.

Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-04-2005 @ 00:13 :
en zeg nou eens eerlijk: ben ik een arrogante lul of niet?
Nee hoor, je bent een heel schattig knulletje.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 00:45
first eror
first eror is offline
"Ik vind je echt heel aardig, maar het gaat niet werken."
























Dat heb ik nou nog nooit gehoord. Dan moet je ook wel echt een sukkel zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 01:24
Verwijderd
Ik ben overduidelijk het lieve type goede broer die altijd voor iedereen zorgt. Altijd lief/aardig/zorgzaam zijn, klaar staan voor anderen. Volgens mij is er echt niemand die bij mij denkt 'wow wat is die jongen sexy' Als ik er zelf aan denk moet ik al lachen

Ach ja, dat zit in mijn karakter en krijg je er toch niet uit. Ik zou ook geen player willen zijn btw, zo ben ik niet.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 01:26
first eror
first eror is offline
Citaat:
Alex schreef op 16-04-2005 @ 02:24 :
Volgens mij is er echt niemand die bij mij denkt 'wow wat is die jongen sexy' Als ik er zelf aan denk moet ik al lachen
Ja, als ik nu zeg dat dat is wat ik dacht is het natuurlijk niet meer geloofwaardig
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 07:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-04-2005 @ 20:57 :
De Grote Broer, De Beste Vriend, De Praatpaal, De Knuffelbeer... afijn, geef het beestje maar een naam...

Zeggen ze vaak tegen me: "Goh, ik snap niet waarom jij nog geen vriendin hebt. Je bent zo'n leuke jongen; je verdient het echt!"

Dan denk ik altijd: "Ja, doos, hier zit ik toch! Wat houdt je tegen?"
Waarom heb ik dit zelf niet getikt

Maar op het laatste punt na, ben ik het dus met je eens
Het komt vast nog wel een keertje, maar ik maak me er al niet meer zo druk over
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 09:32
Verwijderd
ik ben gewoon iets er tussenin, geloof ik. Ik straal geen seks uit, maar ook geen anti-seks
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 09:40
Verwijderd
Ik kan het allebei zijn. Lekker lief met allemaal roze aan, schattige knuffelstofjes en bloempjes in mijn haar en dan vooral heel veel lief zijn. * knippert schattig met wimpers *

Maar ik hou er ook van om de vamp uit te hangen. Als ik uitga vind ik het heerlijk om op bepaalde nummers (salt 'n pepa- push it bijv) opeens in een paal te klimmen en daar dan te gaan dansen en draaien. Geeft een onzettende kick om de reacties te zien en erg leuk om mijn vriend dan tussen al die mensen te zien grijnzen... Als je wilt, kun je mannen echt heel veel voor je laten doen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 10:13
Rippin Kittin
Avatar van Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
mensen vinden vaak dat ik een schattig en lief uiterlijk heb, maar wel met af en toe een speelse, uitdagende blik in m'n ogen.
Ik word over het algemeen eerder lief genoemd als sexy...
(maar ja, ik ben nu eenmaal een tamelijk klein opdondertje )

en m'n vrienden hebben altijd de neiging me te knuffelen

__________________
I'm insane, what's YOUR excuse?!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 10:40
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-04-2005 @ 20:12 :
Als ik uit ga vind ik het wel geweldig om dat vamp achtige uit te stralen Om de jongens echt te verleiden terwijl ik gewoon bezet ben en ze dus niets met me kunnen doen. Ik verleid ze niet individueel ofzo, maar ik kijk gewoon op een speciale manier en dans nogal "opvallend" (groot ofzo, zoiets). Dat geeft me een gevoel van macht zeg maar Dat alle jongens me nakijken en ik ze eigenlijk geen aandacht geef (naja, als ik bekenden tegenkom is dat natuurlijk anders En als een jongen me toevallig een keer aanspreekt, knoop ik wel gewoon een leuk gesprek aan )

Maar in het echt ben ik juist het lieve, knuffelige meisje Ik denk ook juist daarom dat ik het zo'n kick vind om in een discotheek heel iemand anders te zijn.

Je bent net zoals ik!
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 10:56
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-04-2005 @ 20:12 :
Als ik uit ga vind ik het wel geweldig om dat vamp achtige uit te stralen Om de jongens echt te verleiden terwijl ik gewoon bezet ben en ze dus niets met me kunnen doen. Ik verleid ze niet individueel ofzo, maar ik kijk gewoon op een speciale manier en dans nogal "opvallend" (groot ofzo, zoiets). Dat geeft me een gevoel van macht zeg maar Dat alle jongens me nakijken en ik ze eigenlijk geen aandacht geef (naja, als ik bekenden tegenkom is dat natuurlijk anders En als een jongen me toevallig een keer aanspreekt, knoop ik wel gewoon een leuk gesprek aan )

Maar in het echt ben ik juist het lieve, knuffelige meisje Ik denk ook juist daarom dat ik het zo'n kick vind om in een discotheek heel iemand anders te zijn.
dast heb ik ook. jongens van mij oude klas zagn me totaal niet zo, tot ik ze met uitgaan tegenkwamen, zaten ze wel ff raar op te kijken, hehe
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 11:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik kan heel sexy doen, maar ik vind totaal niet dat ik het ben. Maar 1 persoon vindt van wel, en die is het belangrijkst
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.