Oud 29-06-2006, 10:03
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jaja, alweer een nieuwe... En uiteraard kun je hier de oude terugvinden

Vanmiddag samen met hem naar de diploma-uitreiking van mijn broertje. Heb er zin in, ben blij dat hij het toch nog heeft kunnen regelen met zijn werk, want mijn broertje is dol op hem

Oh, en bedenk me net dat ik dan waarschijnlijk voor het eerst sinds 2 jaar mijn ex weer ga zien vanmiddag, onze broertjes zitten immers bij elkaar in de klas....Ben benieuwd, zal best wel maf zijn denk ik..
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Advertentie
Oud 29-06-2006, 10:07
Verwijderd
Ik geloof dat ik het voor mezelf wel duidelijk heb.. maar misschien, als het moment daar is, dat ik toch nog van gedachten verander.
Oud 29-06-2006, 11:50
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hmmm... het is allemaal zo soap-achtig. Dat irriteert me. Nu heeft een goede vriend van me mij proberen te zoenen, terwijl het een maand uit is met mijn ex, en dat is dan weer een goede vriend van hem. Zo vreemd. En ze gaan nog samen op vakantie ook overmorgen.
Ik heb niet teruggezoend overigens.
Oud 29-06-2006, 12:08
Verwijderd
Oud 29-06-2006, 14:29
Dubbeleendje*
Avatar van Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
Alleen, maar nu vind ik het heerlijk om alleen te zijn
__________________
Hummiehum! hum? Hummie!
Oud 29-06-2006, 15:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Vannacht niet bij mijn vriendje slapen. Maar wel mijn beste vriendin helpen met schilderen op haar nieuwe kamer, ook wel heel leuk!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-06-2006, 16:14
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Werken was leuk, heerlijk bijgekletst met een vriendin. Verder lekker in de tuin gelegen en vanavond ga ik richting mijn tante. Enneh, ik denk dat het nog wel goed komt, one way or another. Maar of ik me er op dezelfde manier in stort...

Verder is het echt grappig, we bellen echt te vaak Heerlijk! (enne, nee, het is geen jongen, maar gewoon een opnieuw ontdekte vriendin)
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-06-2006, 16:32
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Whaah net was echt gaaf haha. Een vriend van me heeft me een paar dansen geleerd, de cha cha en zo. Was echt gaaf .
Oud 29-06-2006, 17:51
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Welk relationeel gebied?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 29-06-2006, 18:24
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Nu bijna een week weer vrijgezel, en het is raar.

Verder wordt ik regelmatig op sleeptouw genomen dus verveling zit er niet in.
Oud 29-06-2006, 18:32
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
erg verliefd
maar niet op een gezonde manier, ik mis hem echt enorm als ik niet bij hem ben, normaal voel ik zijn aanwezigheid, hoe ver ik ook ben maar nu lukt dat dus niet meer altijd...
Verder ben ik ook bang dat hij me snel beu zal worden en die zever, heb ik nachtmerries dat hij me niet meer moet, zelfs als hij naast me slaapt.

Ja, zeer puberaal gedoe
Oud 29-06-2006, 18:47
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Aargh ik haat ruzie...
En bah waarom kan hij nou niet gewoon normaal doen en zo verschrikkelijk kinderachtig de hele tijd
Normaal is dat sporadische onvolwassene van hem wel leuk maar nu
Maar ja de les was gewoon laten gaan hij trekt wel bij hopelijk
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-06-2006, 19:12
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
OMG. Ik snap niet hoe ik het ooit 4 maanden met mijn ex heb volgehouden. Damn hij is irritant

En die jongen van werk is eigenlijk ook best leuk .
__________________
Don't worry, be happy
Oud 29-06-2006, 20:00
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ben heel gemeen voor hem en terecht en ik loop mn hele avond voor een uurtje bij hem zijn te verkloten ofzoo whateverr stom joch
En ik ben over dus das wel chill en een lief vriendinnetje ging ijsjes met me eten toen en dat was lief
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 29-06-2006, 20:10
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
bier en chocola in het zonnetje in het park, vet gezellig. Goed dus
Oud 29-06-2006, 20:43
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
sooo inlove
we zien elkaar pas in augustus waarschijnlijk. so be it. ik mis hem, maar niet ondraagelijk. voor het eerst in mn leven heb ik het gevoel dat ik wel kan wachten, het heeft allemaal geen haast.
We weten wat we voor elkaar betekenen en het is heel speciaal en fijn<3
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 29-06-2006, 20:49
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
14 dagen samen naar egypte

best spannend, ben erg benieuwd of we elkaar na dag 1 al niet de hersens inslaan, of compleet uitgeput zijn van het eh.........snorkelen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 29-06-2006, 20:50
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Morgen komt hij lekker hier slapen. <3

En ik kan wel zeggen dat ik toe ben aan een beetje liefde.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Ads door Google
Oud 29-06-2006, 20:58
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik ga ook naar Egypte met hem .

Heb er ontzettend veel zin in!!

Morgenmiddag naar hem toe en dan het weekend samen doorbrengen, daar heb ik zin in . En dat staat ook op de planning . Hij is nu al bezig met wat hij allemaal wilt gaan doen (knuffelen, lekker tegen elkaar zweten in bed, nog meer knuffelen en klef doen).
Oud 29-06-2006, 20:59
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
@ Daydreamster: klinkt alsof jullie een erg leuke dag hebben gehad! Hoop dat jullie nu alleen maar leuke dingen gaan beleven samen
Oud 29-06-2006, 20:59
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Mijn liefdesleven begint steeds vager te worden. Zo heb ik tijden heerlijk niemand en zo heb ik op tijd van 2 weken op eens 4 leuke jongens achter me aan.
En als ik niet uit kijk word ik net zo als degene die ik zo verafschuw...
Oud 29-06-2006, 21:13
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Het lijkt wel hoe raarder/vervelender hij doet hoe meer ik zin heb om hem te zien
@ I C U : wie zwijgt stemt toe
Oud 29-06-2006, 21:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Deadlines zijn níét grappig

Maar morgen naar d'r toe, veel zin in.
Dan helaas zaterdag érg vroeg op en dan hopen dat er wat kamerzoekers komen hier, want anders ben ik er voor niets en daarna weer terug tot aan het einde van het weekend (of langer )
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-06-2006, 21:42
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
vandaag was fijn, zo samen niks doen.
Ik kan niet wachten tot hij klaar is met z'n tentamens (pas als ik al op vakantie ben, dat is jammer, maar goed... als ik terug ben hebben we lekker de tijd samen)
__________________
Tsja
Oud 30-06-2006, 10:45
moon
Avatar van moon
moon is offline
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Oud 30-06-2006, 10:51
Verwijderd
Ik vind het spannend, maar ik heb er wel echt heel veel zin in. Komt allemaal goed.
Oud 30-06-2006, 11:34
Verwijderd
Hoe vaak kun je iemand 'toevallig' tegenkomen op een dag?! En waarom neemt hij dan iedere keer initiatief om te blijven praten (en flirten!), terwijl hij eigenlijk andere afspraken heeft?!

Ik laat nu lekker expres niks van me horen. Want gelukkig heb ik z'n nummer niet, al zou ik er best aan kunnen komen. Maar ik wil niet zo iemand worden die achter bezette mensen aanloopt
Oud 30-06-2006, 12:03
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Gisteren kwam ie weer. Ik dacht eigenlijk dat ik hem niet meer zou zien voor ie op vakantie ging, maar woensdag zei ie dat ik hem nog maar even moest smsen want dan kwam ie nog wel even, dus dat deden we en toen ging pas weer om half 5 weg. En nu heb ik zowaar ook met hem gezoend.
Oud 30-06-2006, 12:09
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 30-06-2006 @ 13:03 :
Gisteren kwam ie weer. Ik dacht eigenlijk dat ik hem niet meer zou zien voor ie op vakantie ging, maar woensdag zei ie dat ik hem nog maar even moest smsen want dan kwam ie nog wel even, dus dat deden we en toen ging pas weer om half 5 weg. En nu heb ik zowaar ook met hem gezoend.
Met die beste vriend van je ?

Cool
Oud 30-06-2006, 12:39
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
ik mis dr :\
__________________
This is all I need to feel alive <3
Oud 30-06-2006, 12:45
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Gister uitgebreid staan zoenen op de trap van mijn oude middelbare school bij de diploma-uitreiking van mijn broertje Jammer dat ik geen microfoon in handen had, anders had ik hem ten overstaan van iedereen mijn liefde verklaard

En mijn ex weer gezien, was eigenlijk helemaal niet maf ofzo. Het grappige was dat zijn ouders mij als eerste zagen en heel enthousiast op me af kwamen. Dacht dat ze mij niet eens meer zouden kennen, maar ze reageerden heel blij en lief En daarna even met mijn ex staan praten, hij stelde zich netjes voor aan mijn vriend, dus dat zat ook wel goed
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 30-06-2006 om 12:59.
Oud 30-06-2006, 13:35
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 29-06-2006 @ 21:58 :
Ik ga ook naar Egypte met hem .

Heb er ontzettend veel zin in!!
Hee, toch een nieuwe vakantie kunnen plannen! Lekker hoor!!

Citaat:
groovy schreef op 29-06-2006 @ 21:59 :
@ Daydreamster: klinkt alsof jullie een erg leuke dag hebben gehad! Hoop dat jullie nu alleen maar leuke dingen gaan beleven samen
Juh, dat moet goedkomen Lief van je

OT: gisteren samen lekker niets gedaan! Nja, het huis versierd voor zn broer, dus studeerde af. Dus 's avonds feestje gehad. Heerlijk gekletst met de vrouw van de broer van mn vriend (mn 'schoonzus' dus ). En overdag lekker in de zon gelegen, gruwelijk verbrand, maar wel een goede reden om door hem ingesmeerd te worden met aftersun

Ik ben verliefd!
Oud 30-06-2006, 13:39
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 30-06-2006 @ 14:35 :
Hee, toch een nieuwe vakantie kunnen plannen! Lekker hoor!!


Juh, dat moet goedkomen Lief van je

OT: gisteren samen lekker niets gedaan! Nja, het huis versierd voor zn broer, dus studeerde af. Dus 's avonds feestje gehad. Heerlijk gekletst met de vrouw van de broer van mn vriend (mn 'schoonzus' dus ). En overdag lekker in de zon gelegen, gruwelijk verbrand, maar wel een goede reden om door hem ingesmeerd te worden met aftersun

Ik ben verliefd!
Jupjup, nieuwe vakantie en de oude gaat gewoon op een ander tijdstip door!

Alles weer in orde .

Hihi, roep maar de hele week 'auw' en kreun af en toe maar heel zielig, dan word je vast vaak nog ingesmeerd .

OT: Ga zo naar hem toe, en daar heb ik zin in . Vannacht lekker samen slapen en dan gaan we samen een hele grote aankoop doen..spannend.
Oud 30-06-2006, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Stilte. schreef op 29-06-2006 @ 19:24 :
Nu bijna een week weer vrijgezel, en het is raar.

Verder wordt ik regelmatig op sleeptouw genomen dus verveling zit er niet in.
HUH, ik dacht echt dat jullie gingen trouwen ofzo?

Maar euh, ontopic, prima!
Oud 30-06-2006, 13:53
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
groovy schreef op 30-06-2006 @ 14:39 :
Jupjup, nieuwe vakantie en de oude gaat gewoon op een ander tijdstip door!

Alles weer in orde .

Hihi, roep maar de hele week 'auw' en kreun af en toe maar heel zielig, dan word je vast vaak nog ingesmeerd .

OT: Ga zo naar hem toe, en daar heb ik zin in . Vannacht lekker samen slapen en dan gaan we samen een hele grote aankoop doen..spannend.
Gaaaaf hoor! Dus je hebt die andere toch kunnen omboeken? Echt geweldig

Uhu, zal ik wel doen, heb van mn baas heeeel sterk spul gehad, met menthol enzo, dus dat mag tie lekker smeren
Enne, fijn weekend hee!
Oud 30-06-2006, 14:11
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Gisteren naar Parijs.. Ik denk dat ik gisteren twijfelde aan hem. Het voelde iig zo. Te weinig geslapen, hij die met momenten echt kinderachtig deed.. En toen merkte ik dat het gewoon lag aan het feit dat hij me constant vastpakt, kusjes geeft.. Kortom steeds bij me is. En ik heb juist ruimte nodig, wat ademruimte. Ik heb hem dat dan gezegd en daarna ging het veel beter. Hij had wel even schrik, hij dacht dat ik hem ging laten zitten.. Maar op de terugreis waren we zo'n klef koppeltje dat heel fel naar elkaar verlangde, dus alles weer OK
Vanavond ga ik voor de 1e keer naar zijn thuis, eergisteren heb ik ook voor het 1st zijn ouders gezien op de proclamatie (waar hij weer ontzettend knap was in kostuum )
Na vanavond zie ik hem een dikke 2 weken niet. Misschien wat tijd om na te denken van wat ik precies wil.. Zowel met hem als met al mijn klasgenoten die ik nu waarschijnlijk nooit meer ga zien..
__________________
Having again my favourite dream.
Ads door Google
Oud 30-06-2006, 14:21
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Oud 30-06-2006, 15:16
Verwijderd
Hoop dat ze snel weer terug is uit dat mooie warme spanje
Oud 30-06-2006, 15:21
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Met al die hippe snelle gasten om r heen in een discotheek waar een naam staat dat het er vaak 1 grote orgie kan worden...
Of maak ik je nu bang?
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Oud 30-06-2006, 16:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vanaf 'n uurtje geleden tot zondagavond ga ik haar voor 't eerst in twee weken eens 'n paar dagen níet zien. Gaat ook wel deugd doen, terug even tijd voor mezelf en geen rekening moeten houden met iemand... Zij had hetzelfde gevoel, dus no sweat.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 30-06-2006, 16:26
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
groovy schreef op 29-06-2006 @ 21:58 :
Ik ga ook naar Egypte met hem .

Heb er ontzettend veel zin in!!

Morgenmiddag naar hem toe en dan het weekend samen doorbrengen, daar heb ik zin in . En dat staat ook op de planning . Hij is nu al bezig met wat hij allemaal wilt gaan doen (knuffelen, lekker tegen elkaar zweten in bed, nog meer knuffelen en klef doen).
heeee wanneer gaan jullie, en waar naartoe? misschien kunnen we elkaar toevallig tegenkomen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 30-06-2006, 16:28
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Ruzie met een vriend vanwege mijn vriend.
Ik ben zielig omdat ik naar oude mannen grijp,
en hij omdat hij geen vrouw kan krijgen en daarom maar een meisje neemt.
Leeftijd is maar een getal hoor.
Oud 30-06-2006, 16:45
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Zo zit je op de top, zo zit je in een diep dal, ik begin er een beetje seniel van te worden.

*zucht*

En ik vind het vreselijk dat ik in een mannen-met-fucking-kinderen-fase zit.. Krijg je he, hoe ouder, hoe groter de kans op kido's En om nou op je 20ste (of 22ste, of 23ste, what ever) stiefmoeder te worden
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 30-06-2006, 18:20
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik heb vandaag een (ik denk verjaardags)kaartje binnen gekregen van mijn ex. Maar ik ben morgen jarig, dus dan open ik 'm vannacht. Maar ik vond het wel heel lief dat ie er aan denkt.
Vanmiddag nog met een vriendin geluncht in de stad, was erg gezellig. En ik kreeg ook al een cadeautje voor mijn verjaardag!
En dan nog binnenkort een date.

Citaat:
Qamra schreef op 30-06-2006 @ 17:45 :
Zo zit je op de top, zo zit je in een diep dal, ik begin er een beetje seniel van te worden.

*zucht*

En ik vind het vreselijk dat ik in een mannen-met-fucking-kinderen-fase zit.. Krijg je he, hoe ouder, hoe groter de kans op kido's En om nou op je 20ste (of 22ste, of 23ste, what ever) stiefmoeder te worden
Jou heb ik lang niet gezien of ik heb niet opgelet. Maar goed, het ligt er ook een beetje aan hoe serieus je het wilt hebben en hoe oud de kinderen zijn.
Oud 30-06-2006, 18:28
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
het is leuk om samen te zijn, hij is lief en ik ben een schijterd.
en ik ben superverliefd en ik wil dat het wat wordt
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 30-06-2006, 21:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik was met m'n vader aan het fietsen, zegt zo'n jongen tegen m'n vader: "U heeft wel een heel mooie dochter!"

Omg.
Oud 30-06-2006, 21:30
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Bah.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 30-06-2006, 21:47
Verwijderd
Goed. En dan bedoel ik qua vrienden en vriendinnen Ik voel me goed en dat heeft ook echt z'n uitwerking op dat gebied. Ik kan gewoon gezellig met mijn ex omgaan en dat doet me heel erg goed. Sinds we zaterdag naar Walibi zijn geweest samen gaat het super. We kunnen gewoon lachen en lol hebben. Het was denk ik wel goed om even wat samen te doen. Het was echt supergezellig en dat vonden we allebei. En ik heb echt het gevoel dat de sfeer tussen ons nu veel meer ontspannen is, dan daarvoor.
We hebben zes gratis kaartjes gehad voor Ground Zero en dus mocht ik twee mensen meenemen en mijn zusje... Met één van mijn beste vriendinnetjes had ik afgesproken dat als ik extra gratis kaarten kon krijgen, dat ik haar dan mee zou nemen. Gezellig samen daarheen en dan kon ze wel bij ons slapen en dan gingen we lekker lol maken. Haar vriendje (ook een vriend van mij) gaat met zijn vrienden daarheen en wij zouden dan lekker samen gaan. Dus haar had ik ook opgebeld om te vragen of ze meeging.
Mijn ex heb ik ook gevraagd of hij mee wilde. Hij wilde graag, dus hij was nu ook blij Mijn zusje neemt onze aangetrouwde neef (mijn leeftijd, dus erg gezellig) mee en een vriendinnetje van school. Het gaat echt supergezellig worden. En we kunnen lekker lopen, want het is praktisch in onze voortuin

Ik voel me echt goed en vind het zo geweldig leuk dat die vriendin meegaat. Leuk om ook eens met wat meiden te stappen, want meestal ben ik het enige meisje met alle jongens

En morgen gaan we dus eerst met een groep vrienden op Bussloo zonnen (en dus ook koekeloeren naar de schermen die er staan vanwege Ground Zero), maar eerst ga ik 's ochtends met mijn zusje een bikini kopen. I feeeeeeeeel good
Oud 30-06-2006, 21:50
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-06-2006 @ 22:47 :
*verhaaltje*
hihi, Bussloo. Moet altijd lachen als ik daaraan denk Mn ouders hebben een 'huisje' op een park in Uddel, en die kinderen die er tegenover op de boerderij wonen, gaan ook altijd naar Bussloo
Maar er mogen geen honden komen, dus voor ons wast nooit een optie
Oud 30-06-2006, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 30-06-2006 @ 22:50 :
Offtopic:

hihi, Bussloo. Moet altijd lachen als ik daaraan denk Mn ouders hebben een 'huisje' op een park in Uddel, en die kinderen die er tegenover op de boerderij wonen, gaan ook altijd naar Bussloo
Maar er mogen geen honden komen, dus voor ons wast nooit een optie
Offtopic: Ik ga liever naar het strand dan naar Bussloo, maar bij gebrek aan beter is dit best goed te doen Iedereen komt ook overal vandaan naar Bussloo. Twello, Klarenbeek, Apeldoorn, Voorst zal ook wel en ook wel andere dorpen geloof ik.
Een jongen uit mijn klas (woont ergens niet zo heel dichtbij) ging ook regelmatig op Bussloo vissen Ik had er voor ik hier kwam wonen nooit van gehoord, maar het schijnt dus best in trek te zijn
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.