Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2006, 16:32
Li
Avatar van Li
Li is offline
Hij is in de verrassingsmood. Van de week kwam hij me al zomaar opzoeken 's nachts en nu belde hij net dat we maar eens een leuk rokje voor me moesten uitzoeken vanavond. Mmm love him
Advertentie
Oud 06-07-2006, 16:53
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline


Het wordt alleen maar beter.. Nu nog even mijn ouders leuk laten reageren op het nieuws.. No change in hell that gonna happen!

"Ja san, je moet toch maar eens aan de man" en dan heb je een date krijg je; "Zou je dat nou wel doen, je kent hem niet eens!" Nee. DÁT is nou de bedoeling van een date....

*zucht*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 06-07-2006, 18:42
Verwijderd
Het lijkt wel of ik tegenwoordig alleen nog maar bezette vriendinnen heb. Ik vind het niet erg om verhalen aan te horen, meestal zelfs leuk, maar er is een grens. En ik denk dat die wel bereikt is, na de zoveelste vriendin die even haar vriendje en het feit dat het nu in de zomer zo leuk was om er eentje te hebben kwam ophemelen. Terwijl ik het eigenlijk juist wel heel erg prima vind om vrijgezel te zijn. Ja, ik ben een jaloers kreng
Oud 06-07-2006, 18:42
Verwijderd
Grappig om te zien hoe ik en een vriendin tegenwoordig naar elkaar toe trekken. Oef, wat is het toch fijn om even tegen haar aan te lullen. Dan ben ik het even kwijt. Even van me af kletsen.
Oud 06-07-2006, 18:48
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
fairuz and her computer band. zegt:
aw derek
fairuz and her computer band. zegt:
ik vind ons zileig
__________________
hello dave.

Laatst gewijzigd op 06-07-2006 om 18:54.
Oud 06-07-2006, 18:54
Verwijderd
Er is een vriendin van wie ik een beetje gek word Ze kan niet ophouden over mijn verleden, praat telkens over dingen die gebeurden toen ik 14 was. Dat vertelt ze ook aan iedereen, als een soort voorbeeld ofzo. Ik vind het allemaal nogal beschamend Ik ben geen 14 meer. Ik ben 21. Getrouwd. Geen 14-jarig liegbeest. En sowieso word ik moe van haar geklaag over haar liefdesleven. Maar dat heeft iedereen wel. Zelfs mijn vader Ze begint serieus meteen over haar liefdesleven te vertellen (en vooral klagen) wanneer mijn vader vraagt hoe het met d'r gaat. In zo'n geval zeg je 'goed' en vertel je iets over je studie of werk. Niet over je seksleven En mijn arme vader laat haar natuurlijk alles vertellen en kijkt ondertussen af en toe bang naar mij

En mijn man heeft last van z'n luchtwegen. Hij heeft eindelijk besloten een kuur te volgen, die hij voorheen weigerde omdat het gewoon niet zo gezond is. Nu is het echt nodig. Niet leuk dat hij daar zo'n last van heeft
Oud 06-07-2006, 18:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat zal ik blij zijn als ik eindelijk al mn schooldingen ingeleverd heb aan het einde van de week. Dan is mn humeur vast ook weer beter kan ik mn vriendin week de volle aandacht geven in plaats van af en toe afwezig te zijn met mn hoofd bij school
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-07-2006, 19:05
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Super! We zijn nog steeds gek op elkaar en ik zie ons stiekem al samen oud worden Hij is echt perfect! Lief, knap, zorgzaam, houdt van opruimen en werken (mijn vorige vriend totaal niet dus dit is zó'n opluchting!), hij is begripvol en t belangrijkste: hij houdt van me en wil me niet kwijt
En dat is wederzijds!!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 06-07-2006, 20:05
Nuck
Nuck is offline
Goed, we zijn perfect samen
__________________
As if!
Oud 06-07-2006, 20:10
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
nog 3 dagen en dan een lekkere vakantieflirt vinden ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 06-07-2006, 20:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ging hem een ijsje brengen en later kwam hij even bij mij kijken toen ik aan 't werk was. En daar werden mijn collega's nieuwsgierig van ('Hee ik weet wie dat was. Die werkt bij de FRS. Hij stond net daar bij jou he? Wat wou 'ie?! Wat is er?!') en ik moest meteen blozen als een gek en nu gaan ze me proberen te koppelen. OMG.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 06-07-2006 om 20:16.
Oud 06-07-2006, 20:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 06-07-2006 @ 21:24 :
Oh jee, als ze zich er nou maar niet overmatig mee gaan bemoeien. Het klinkt wel de hele tijd of het de goede kant op gaat.
Nee dat hoop ik ook niet. Ik heb 1 collega die volgende week terugkomt van vakantie, en die probeert me zolang als ik er werk al te koppelen, dus ik hoop dat zij er niet achterkomt.
En of het echt de goede kant op gaat weet ik niet. Hij is namelijk zo iemand die vriendelijk en spontaan doet tegen iedereen, dus het is een beetje verwarrend.
Maar ja, we zien wel hoe het loopt... in de tussentijd blijf ik hem gewoon vetmesten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-07-2006, 20:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Zondag gaat leuk worden: kermis bij m'n grootouders, zij mag ook komen en ze blijft 'n nachtje bij ons slapen. Eindelijk nog eens samen in slaap vallen, mis dat best wel, iemand om m'n armen rond te slaan voor 't in slaap vallen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 06-07-2006, 22:06
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Toch nog seks met mijn ex. Raar.
En toen zei hij dat hij van me hield. Moet hij niet doen.
we willen elkaar niet terug, maar ik denk wel dat dit vaker kan gebeuen maar dan wel veilig

Verder ga ik denk ik niks meer proberen met de jongen die ik leuk vind, want dan moet ik stoken enzo...
__________________
Don't worry, be happy
Oud 06-07-2006, 22:34
Verwijderd
Ik heb het eeeeeeven helemaal gehad. Morgen weer een nieuwe dag. Ben blij dat de band met mn zusje weer wat beter wordt
Oud 06-07-2006, 22:47
Verwijderd
Pft, ben gewoon blíj. Zo. Het is erg tof wonen zo, moet lachen om smsjes uit het verre Rome, op pad met een ander vriendinnetje, 't is gewoon léuk allemaal. En m'n muren zijn nog steeds erg tof, groen. Ha.

Dit weekend uit met de thuismensen? *kijkt hoopvol*
Oud 06-07-2006, 23:04
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 06-07-2006 @ 13:35 :
Hihi, dat zei ik toch

Na een week mijn vriend weer gezien En pfff, dit weer schreeuwt echt om ochtendsex
Veel plezier morgenochtend

&Haha ja iedereen wist al veel eerder dat ik hem leuk vind dan dat ikzelf!

Ohh ik wil hem zo graag weer zien, de laatste tijd gingen de dagen zo snel voorbij, maar nu echt niet! Morgen is ie nog maar een week weg en dan moet ik nog een week zonder hem!

Collegaatje van me vandaag 'ja, je mist Sander he?' (hij denkt dus echt dat we iets hebben), 'eh, hoezo denk je dat?', 'ja, dat zie ik gewoon aan je!'. Whaha dat sloeg natuurlijk nergens op, maar t is gewoon wel zo! Ik wil echt graag weer bij hem zijn De hele dag door bedenk ik dingen die ik wel met hem samen wil doen! Vandaag zat ik voor mn werk even op het strand (strand waar ik anders nooit kom, weer eens wat anders dus) en toen bedacht ik dat we daar wel eens heen kunnen gaan en dat we ook best eens alle dorpen hier in Zeeland langs kunnen omdat dat zo op een zomerse dag best leuk is! Haha ik ben echt erg aan het worden, maar ik vind het stiekem wel leuk
Oud 06-07-2006, 23:04
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-07-2006 @ 23:47 :
Pft, ben gewoon blíj. Zo. Het is erg tof wonen zo, moet lachen om smsjes uit het verre Rome, op pad met een ander vriendinnetje, 't is gewoon léuk allemaal. En m'n muren zijn nog steeds erg tof, groen. Ha.

Dit weekend uit met de thuismensen? *kijkt hoopvol*
Ik krijg ook smsjes uit Rome
Oud 06-07-2006, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 07-07-2006 @ 00:04 :
Ik krijg ook smsjes uit Rome
Leuk hè
Oud 06-07-2006, 23:57
Verwijderd
Ook wel fijn, weten dat je hetzelfde over dingen denkt en op één lijn zit samen.
Oud 07-07-2006, 07:16
FebianJ
FebianJ is offline
Ik voel me vaag. Ik heb het idee dat de vriendin (goede vriendin van me) van een collega iets voor me voelt. Ik ben blijven slapen op haar studentenkamer in haar eenpersoosnbed, waar ze geen probleem mee had na nogal knuffelig eerst een film te hebben gekeken. Ze ging opeens lepeltje-lepeltje tegen me aanliggen en sloeg haar arm om me heen met d'r hand op m'n borst. Het voelde allemaal super vertrouwd maar heb verder geen acties als zoenen ondernomen. Je bent toch vrienden en ik vind het moeilijk om vrouwen in te schatten. Voor hetzelfde geld betekent het niks en verneuk je het alleen maar door iets te doen.

Een dag later zei ze op msn dat ze het allemaal erg fijn vond en dat ik zo lief tegen haar deed. Ze vroeg ook weer wanneer ik nog eens langs kwam.

Nu weet ik dat het niet heel goed gaat tussen haar en haar vriend. Toch weet ik gewoon niet wat ik ermee moet.

Confusing
Oud 07-07-2006, 08:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-07-2006 @ 22:47 :
Dit weekend uit met de thuismensen? *kijkt hoopvol*
ja, ja uit!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-07-2006, 11:23
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
gelukkig, maar toch mis ik de vrijheid een beetje
maar ach, ik mag eigenlijk helemaal niet zeuren
Oud 07-07-2006, 11:27
Verwijderd
Nu weer goed.
we waren elkaar een beetje uit het oog verloren, er waren vervelende patronen in geslopen, deelden te weinig/praatten te weinig, hadden te weinig aandacht voor elkaar e.d. Ik miste hem terwijl hij bij me was, er was afstand.

Maar gisterav fijn gepraat en we gaan er weer voor, samen.
Oud 07-07-2006, 11:39
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
We hebben gisteren even weer een verhelderend gesprek gehad en ik weet dat het goed zit, maar ik moet echt even dingen op een rijtje krijgen. Gelukkig is hij een en al begrip en weet hij dat ik alles doe voor onze relatie.
M.a.w. het zit goed, maar wordt beter.
Oud 07-07-2006, 15:10
Verwijderd
Deze week de hele week samen geweest, maar eigenlijk heb ik me nergens aan geïrriteerd Ben woensdag met mn 'schoonzusje' (vrouw van de broer van mn vriend ) naar het terras geweest, lekker geroddeld, andere mannen gekeken en gewoon veel lol gehad!

Komende donderdag gaan we 4 dagen naar Antwerpen, heb er echt zin in Ik ben zooooo verliefd, zelfs nog na bijna 13 maanden!
Oud 07-07-2006, 15:22
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Na een tijd me rot te hebben gevoeld over het feit dat geen tijd meer had voor mij (alleen zondag) en ook geen tijd vrijmaakt, hebben we een paar gepraat. Helaas zonder succes. Ik heb echt niet meer het idee dat hij me nog wel leuk vindt.. bleh.. Ik moet ondertussen wel alles afzeggen als hij een keertje eerder klaar is met werken, ook heb ik met mn stomme kop een vakantie naar Peru afgezegd om toch nog twee weken bij hem te zijn.
Maandag weer een lang gesprek gezegd en wonderbovenwonder had ik het idee dat hij me begreep. Dinsdag ging zn repetitie niet door en ging hij naar een collega terwijl ik alleen thuis zat.. Voelde me genaaid.. Vooal na zo'n gesprek.
De rest van de dinsdag en woensdag liet hij niets meer horen, ik dacht dat het hem niet boeide hoe ik me voelde. Kreeg ik toch een sms of hij naar mij mocht komen. Tot 4u 's nachts gepraat, echt een heel goed gesprek. Ik dacht echt dat alles weer goed kwam.
Hoor ik gisteravond dat hij opeens alle zondagen in de vakantie gaat opnemen met een band. Heel leuk voor hem, maar wanneer zal ik hem dan zien? Is toch raar, we wonen 5 minuten van elkaar af. Ik heb echt niet het idee dat hij nog om me geeft, terwijl ik een paar keer op het punt heb gestaan om het uit te maken, ik hou echt nog van hem.. kut..
Vanochtend stuurde ik hem een sms dat ik me kut voelde over de situatie nu, vooral omdat het toch al niet zo lekker ging omdat we elkaar niet echt vaak zagen. Hij antwoordde met dat hij zich ook rot voelde over dit laatste. ik vond dit raar, hij wist al lang dat hij dit had ingepland en zich pas rot voelde hierover toen ik het zei. Hij zei dat hij zich daar ook niet rot over voelde, maar alleen omdat ik er mee zat.
Ik ben best verdrietig, het maakt hem echt geen zak uit of hij me ziet of niet.. iig zo komt het over..
Ben ik nu egoïstisch dat ik graag wil dat hij ook een beetje moeite voor mij doet? Zou hij me echt niet meer willen? Ik snap het echt niet meer..

Het enige voordeel hiervan is dat ik alle tijd heb om vrienden te zien.

*zo ff alles kwijt*
__________________
lava lacht niet lul
Oud 07-07-2006, 15:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Pff dreamallica... ik zou nog maar eens góed nadenken over wat jij wil...

Je mag ook heus wel een paar eisen stellen aan je vriend, hij moet ook nu en dat tijd vrijmaken voor jou, niet alleen als hij daar zin in heeft! (omdat dat dus te weinig is)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-07-2006, 15:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hehe, ze belt me elke dag want ze kan me niet missen. Fijn gevoel.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 07-07-2006, 16:02
Dzjun
Dzjun is offline
ik zie hem dinsdag weer
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 07-07-2006, 16:20
Verwijderd
Hm lekker hoor.
Ik weet wel dat ik neit moet verwachten dat het nu in één keer weer goed zit, maar dat we direct weer zo verder moeten gaan?

Echt, alsof ie niks oppakt van wat ik hem allemaal vertel of wat we hebben afgesproken. En ik kan het op het moment niet meer hebben nee.
Oud 07-07-2006, 16:20
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Sinds wanneer kunnen jongens die jonger zijn en een klas lager zitten er best leuk uitzien? Ik vond het alleen eerder 'schattig' om naar te kijken, poedie.. <3 (En opeens interesseerden jongens van mijn leeftijd zich in mij. Huh, meestal zijn die toch wel ouder.. Ach, ik heb er een hoop gratis drankjes uit kunnen halen. )
Oud 07-07-2006, 16:25
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 07-07-2006 @ 17:20 :
poedie.. <3 )
Oud 07-07-2006, 16:31
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 07-07-2006 @ 16:59 :
Hehe, ze belt me elke dag want ze kan me niet missen. Fijn gevoel.

ruilen?
__________________
lava lacht niet lul
Oud 07-07-2006, 16:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hmm, gaat goed
Een weekendje samen, leuke dingen doen en ondertussen ook tijd houden om eigen dingen te doen, hoe fijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-07-2006, 16:39
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Lalalala...

Warm, moe, vandaag gezellig met mijn broertje wezen shoppen, alleen jammer dat ik iedereen moet vertellen dat het dus mijn broertje is, en niet mijn lover Ghehe. Levert mooie situaties op.

Morgen op vakantie voor vijf weken... Soms is het gewoon goed weg te zijn van alles. Jep, ben er wel blij mee. Dus, mensen, tot over een week of vijf! (Of misschien vind ik ergens een pc met internet en post ik alsnog wat, maar dat zien we dan wel weer... )
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 07-07-2006, 17:16
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline


Inderdaad zorgen om niets, ik krijg net dit berichtje van mijn vriend, en het is geknipt en geplakt:

Hey lieverd

ik stuur je niet vaak een sms
ik stuur je niet vaak een email
ik zie je niet zovaak ik eigenlijk wil

als je maar weet dat ik van hou

hele dikke kuss


Oud 07-07-2006, 17:45
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
WolterB schreef op 07-07-2006 @ 17:39 :
Hmm, gaat goed
Een weekendje samen, leuke dingen doen en ondertussen ook tijd houden om eigen dingen te doen, hoe fijn
Dat begrijp ik niet echt, waarom ben je dan een weekend bij elkaar? Gaat de een voor de tv hangen en de ander de hele dag achter de computer ofzo? Of hoe moet ik me dat voorstellen
Vind het juist wel leuk als ik een keer een weekend samen ben met mn vriendje, dan verzinnen we juist alleen maar leuke dingen die we SAMEN kunnen doen.
Oud 07-07-2006, 18:00
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Hm, het gevoel is wel heel erg verandert. Ik hoop, dat als ik hem straks stukken minder zie -vakantie-, het helemaal wegebt. Al vrees ik dat ik altijd een zwak voor hem zal hebben, maar daar kan ik mee leven..

Volgende week ga ik heerlijk burgerlijk een plakboek maken van dit jaar. Gewoon, omdat ik het wil onthouden. Hem ook, ja.

Omdat ik ben blijven zitten ben ik ook erg bang dat ik het contact verlies met mijn vrienden en minder goede vrienden.. Hm. Niet leuk.
Oud 07-07-2006, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 07-07-2006 @ 18:45 :
Dat begrijp ik niet echt, waarom ben je dan een weekend bij elkaar? Gaat de een voor de tv hangen en de ander de hele dag achter de computer ofzo? Of hoe moet ik me dat voorstellen
Vind het juist wel leuk als ik een keer een weekend samen ben met mn vriendje, dan verzinnen we juist alleen maar leuke dingen die we SAMEN kunnen doen.
Ik vond het juist wel lekker als ik en mijn toenmalige ex af en toe van die eigen momentjes hadden in het weekend dat we bij elkaar waren. Dat ik ook eens even gewoon lekker zelf even gewoon hun hond mee kon nemen voor een wandeling. Natuurlijk is het leuk om dingen samen te doen, maar juist ook af en toe even dingetjes voor jezelf vond ik heerlijk. Hij even op z'n pc een spelletje, ik even een boek lezen of wat tv kijken ofzo.. Of slapen
Oud 07-07-2006, 18:29
Verwijderd
Ik zit zo ontzettend lekker in mijn vel! Kreeg vandaag al diverse complimentjes daardoor en het levert een nieuw soort zelfvertrouwen. wat heeft dit met relaties te maken? Niks eigenlijk, maar ik wil ook wel eens zeggen dat het goed gaat, zonder dat er iets met relaties is.

Het enige wat ik nu heb zijn gewetensbezwaren en contacten waar ik niet op zit te wachten, maar dat heeft ook wel weer wat. Beetje warboel is wel lekker.
Oud 07-07-2006, 18:44
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Can't complain
Heb een heerlijke tijd met hem samen. En hij was vandaag erg aanhankelijk in de vorm van goed vastpakken en hartstochtelijke zoenen geven.

Het zal wel liggen aan mijn outfit met een mooie decolleté
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 07-07-2006, 19:33
fractuur
fractuur is offline
Pfff.. ingewikkeld allemaal. Hij speelt aan het eind van het stappen de chagerijnige vriend omdat ik met een jongen aan het kletsen was. Nadere toelichting: een uur lang, ik kende hem via een vereniging en hij bood me een biertje aan. Dus ik heb moeten lullen als Brugman om mijn vriend aan het verstand te krijgen dat het echt niets was ,dat het wel vaker zal gebeuren en dat hij zich nergens druk over hoefde te maken. Dat eindelijk gelukt, en nu zit ik vervolgens met mijzelf in de knoop. Het 'gevaar' zit namelijk veel dichterbij dan hij denkt. Met een van zijn goede vrienden kan ik namelijk goed vinden en hem spreek ik ook nog wel buiten mijn vriend om. Hij zal nooit iets doen omdat hij dat niet vind kunnen, en ik niet omdat ik mijn vriend dat nooit wil aandoen (om maar even een als-dan situatie te schetsen). Ik had gewoon even "jezus wat is het eigenlijk kut om bezet te zijn" avond. Want soms ís het ook gewoon jammer en wil je alle vrijheid die er is. Geen priemende blik van vriendlief in je rug als je met jongens aan het praten bent.

*zucht*

Bedankt voor het lezen van het verhaal, ik ben allang blij dat ik het even kwijt ben.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 07-07-2006, 19:39
Welgemeend
Welgemeend is offline
Citaat:
Flip! schreef op 07-07-2006 @ 19:44 :

Het zal wel liggen aan mijn outfit met een mooie decolleté
omg
Oud 07-07-2006, 19:45
Shadyboy-Ray
Avatar van Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Heb op het moment een opleving. Gister gezellig feestje gehad
__________________
Never underestimate the power of denial...
Oud 07-07-2006, 20:41
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Blij dat ik het gedurfd heb mijn 3-jarige relatie te beëindigen. En nu volop genieten van ... hmm vertel ik later nog wel.

Ik word online geschaduwd, vandaar.
Oud 07-07-2006, 20:50
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Net elkaar voor 1,5 week gedag gezegt ong. Ik ga op kamp met scouting een week en hem dan zeker erg missen.

Maar goed als k terug kom gaan we samen op vakantie
Oud 07-07-2006, 21:14
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik zie m nog voordat ie op vakantie gaat . Das wel beter want het 'afscheid' was ehh een beetje raar deze week. Stomme ns
Oud 07-07-2006, 21:31
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
fractuur schreef op 07-07-2006 @ 20:33 :
Pfff.. ingewikkeld allemaal. Hij speelt aan het eind van het stappen de chagerijnige vriend omdat ik met een jongen aan het kletsen was. .......

....
dan ben ik blij dat mijn vriend en ik ook wel eens niet samen uitgaan. Ik weet gewoon dat er niets gebeurd en als er iets zou gebeuren dat hij me dat ook gewoon zou vertellen want hij weet dat ik er niet boos ofzo om ga worden, ik hou van hem, hij van mij en we zijn immers nog niet getrouwd...
Het enige negatieve in mijn relatie is dat ik hem pas dinsdag weer zie... Maar dan wel de hele dag
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 07-07-2006, 21:47
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-07-2006 @ 00:09 :
Leuk hè
idd alleen jammer dat het btg van de italie-gangers (bijna) op is
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.