Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2006, 15:45
Verwijderd
Ik heb iemand nodig bij wie ik royaal in kan storten. Maar dan ook echt, instorten. En dan moet diegene daar nog goed mee om kunnen gaan ook.
Advertentie
Oud 10-08-2006, 15:51
Verwijderd
Weer erg leuk vanmiddag
Oud 10-08-2006, 16:01
Verwijderd
Oh boy, al heb ik 'm in geen maanden gezien door de vakantie, toch was het weer flirten gister en vandaag
Oud 10-08-2006, 16:07
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pfoe, opluchting, ik heb hem gezegd dat ik niets met hem wil. Scheelt weer. Hij vond het heel erg, want hij zag het helemaal zitten tussen ons. Ik dus niet.

Ik hoop dat die andere jongen weer normaal contact wil... want hij was teleurgesteld. Snap ik ook best. Maar het gaat wel de goede kant op.

En toch voel ik me rot.
Oud 10-08-2006, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 10-08-2006 @ 17:07 :
En toch voel ik me rot.
Ik ook. Ik wil óók eens ja, dat mag toch wel, na zes jaar relatieloos middelbare school is het nu wel eens mijn beurt voor een lief. Toch?
Oud 10-08-2006, 16:22
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Quis schreef op 10-08-2006 @ 17:21 :
Ik ook. Ik wil óók eens ja, dat mag toch wel, na zes jaar relatieloos middelbare school is het nu wel eens mijn beurt voor een lief. Toch?
Kan goed zijn dat je nog 'n jaartje of vier kunt wachten, net zoals ik heb moeten doen.


Alles op z'n tijd, nooit wanhopen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 10-08-2006, 16:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Haha mijn vriend gaat met mijn vriendinnetjes cadeautjes kopen voor mijn verjaardag <3

Ieks, bijna jarig!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-08-2006, 17:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij is echt veel te lief... Volgens mij zei ik dat laatst ook al Ik wil geen relatie, maar volgens mij begint hij verliefd te worden Ik moet het maar afkappen...
Oud 10-08-2006, 17:55
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Geweldig! Zaterdag, zondag en volgende week weer een date
__________________
... it's driving me crazy...
Oud 10-08-2006, 18:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, een collega is op onderzoek uitgegaan en het blijkt dat FRS-jongen dus gewoon ontslagen is. Daar gaat m'n plan om 'm stiekem mee te vragen naar onze wekelijkse cocktail zuipavond.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-08-2006, 18:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 10-08-2006 @ 19:11 :
Omg, een collega is op onderzoek uitgegaan en het blijkt dat FRS-jongen dus gewoon ontslagen is. Daar gaat m'n plan om 'm stiekem mee te vragen naar onze wekelijkse cocktail zuipavond.
Tuurlijk niet! Vraag diezelfde collega om de gegevens van de FRS-jongen en nodig hem uit voor zo'n avond, hij kan immers wel iets opbeurends gebruiken nu hij ontslagen is Waarschijnlijk vindt hij het hartstikke leuk om je weer te zien
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 10-08-2006, 18:16
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Waar ben ik mee bezig? Het is niet verstandig maar toch voelt het goed en fijn enzo. Ach ik zie wel waar dit eindigt...
Oud 10-08-2006, 18:21
roosmar
Avatar van roosmar
roosmar is offline
Hij is wel erg lief voor me...
En morgen lekker een weekje weg
__________________
De aarde is rond. Wat het einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin.
Oud 10-08-2006, 18:24
Verwijderd
Ja kut een beetje.
Situatieschets; mijn ego is zwaar gekrenkt . Zondag vertrok hij voor 2 weken naar Hongarije, en toen hij mij op de trein zette, om vervolgens door te rijden naar Schiphol, kreeg ik een paar klapzoenen.. en 'Tot over 2 weekjes'. En nu is hij daar.. en krijg ik elke avond een lauw smsje waar vooral in staat dat hij t heel leuk heeft. En nu vind ik dat ook wel leuk om te horen, dat is t ook helemaal niet, maar sinds hij weg is, voel ik me echt heel heel heel erg brak en ik mis hem echt heel zwaar.. en.. nouja.. hij laat niet echt merken dat hij mij mist . Dat steekt een klein beetje in mn hart .
En nu heb ik m nog steeds niks gesms't, omdat ik te trots ben (en eigenlijk omdat ik niks anders weet te zeggen dan dat ik m mis). En vandaag hebben we 3 maandjes verkering en nu isdie niet hier en blabla. En ik wil m zo graag spreken. En nog erger is dat dat gewoon niet kan.. ik vind het niet erg om m 2 weken niet te zien, maar om zn stem 2 weken niet te horen. Dat vind ik frustrerend .
Ook omdat ik me nu allemaal foute dingen in mn hoofd ga halen, wat hij allemaal daar aan t doen is en ik hoop dat t maar allemaal geen foute dingen zijn .

Nouja.. ik zeur weer gewoon.
Oud 10-08-2006, 18:28
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hm. Hij "zal proberen" er morgen op tijd te zijn. En het was een lauw smsje.
Leuk, zo iemand bij vrienden. Oké, hij is teleurgesteld in me, maar ...
Oud 10-08-2006, 18:38
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Lilith schreef op 10-08-2006 @ 19:24 :
Ja kut een beetje.
Situatieschets; mijn ego is zwaar gekrenkt . Zondag vertrok hij voor 2 weken naar Hongarije, en toen hij mij op de trein zette, om vervolgens door te rijden naar Schiphol, kreeg ik een paar klapzoenen.. en 'Tot over 2 weekjes'. En nu is hij daar.. en krijg ik elke avond een lauw smsje waar vooral in staat dat hij t heel leuk heeft. En nu vind ik dat ook wel leuk om te horen, dat is t ook helemaal niet, maar sinds hij weg is, voel ik me echt heel heel heel erg brak en ik mis hem echt heel zwaar.. en.. nouja.. hij laat niet echt merken dat hij mij mist . Dat steekt een klein beetje in mn hart .
En nu heb ik m nog steeds niks gesms't, omdat ik te trots ben (en eigenlijk omdat ik niks anders weet te zeggen dan dat ik m mis). En vandaag hebben we 3 maandjes verkering en nu isdie niet hier en blabla. En ik wil m zo graag spreken. En nog erger is dat dat gewoon niet kan.. ik vind het niet erg om m 2 weken niet te zien, maar om zn stem 2 weken niet te horen. Dat vind ik frustrerend .
Ook omdat ik me nu allemaal foute dingen in mn hoofd ga halen, wat hij allemaal daar aan t doen is en ik hoop dat t maar allemaal geen foute dingen zijn .

Nouja.. ik zeur weer gewoon.
Als ie smsjes kan sturen heeft ie daar ook een telefoon

dus BEL HEM OP

dan kan je zn stem horen
Oud 10-08-2006, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 10-08-2006 @ 19:38 :
Als ie smsjes kan sturen heeft ie daar ook een telefoon

dus BEL HEM OP

dan kan je zn stem horen
Jamaar.. dan bel ik vast op een tijdstip dattie net aan t eten is, of dat er een 1 of ander bandje speelt, dat ik m niet kan horen of weetikveel. Hij zit op een festival.

Ik vind t zo zonde dan.. en ik ben nog steeds te trots .

Ik had m ook een paar brieven meegegeven.. en daar heb ik verder ook niks van gehoord.
Oud 10-08-2006, 18:44
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Lilith schreef op 10-08-2006 @ 19:42 :
Jamaar.. dan bel ik vast op een tijdstip dattie net aan t eten is, of dat er een 1 of ander bandje speelt, dat ik m niet kan horen of weetikveel. Hij zit op een festival.

Ik vind t zo zonde dan.. en ik ben nog steeds te trots .

Ik had m ook een paar brieven meegegeven.. en daar heb ik verder ook niks van gehoord.
Misschien heeft ie het druk met andere meisjes?
Oud 10-08-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 10-08-2006 @ 19:44 :
Misschien heeft ie het druk met andere meisjes?
laten we hopen van niet he .
Oud 10-08-2006, 19:22
Verwijderd
Ik begin weer aan haar te denken. Niet doen, niet doen. Ga weg, ga weheg! Bah, ik moet het echt niet doen, dat gaat me weer veel te veel energie kosten. Echt niet doen!
En ik vind de foto echt lief. Ik ben verliefd op een foto. <3
Die hele foto straalt voor mij gewoon uit waar het allemaal om gaat.
En ik heb al twee hele weken al niks meer van hem gehoord. Wereldrecord! Niet dat ik het erg vind, ben al lang blij dat ik niks meer van hem hoor. Ik heb spijt van alles wat ik met hem heb gedaan. Ik moet er echt niet te lang bij staan, dan word ik misselijk.
Oud 10-08-2006, 19:44
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Vandaan voor het eerst sinds ik me kan herinneren stinkend jaloers geweest. Ik was met zn zusje op de kermis en hij was er met een stel van zn werk. En de hele tijd stond dr zo'n blond mokkel bij hem en aaaargh dan zeg ik weer tegen mezelf van 'hij vindt haar vast leuk' (want lelijk was ze zeker niet, maar meer weet ik ook niet van dr) en dat krijg ik nu niet uit mn hoofd. En ik vind hem ook een beetje vreemd doen de laatste tijd maar misschien heb ik mezelf dat ook wel weer aangepraat en aaarghh ik weet het niet!
Maar als het goed is zie ik hem straks nog wel.
Oud 10-08-2006, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 10-08-2006 @ 20:44 :
Maar als het goed is zie ik hem straks nog wel.
(ik maak je zin even af ) En dan ga ik hem vragen wie dat blonde meisje was (niet om jaloers over te komen, gewoon uit nieuwsgierigheid) en ik ga hem vragen wat hij nou hebben. Want ik word gek van die onzekerheid en dat is niet goed voor mij.



ot: Ik ben zijn beste vriendinnetje en hij is mijn beste vriendinnetje. Woei!

Ik blijf wel bezig vandaag he?

Laatst gewijzigd op 10-08-2006 om 19:55.
Oud 10-08-2006, 20:01
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 10-08-2006 @ 20:48 :
(ik maak je zin even af ) En dan ga ik hem vragen wie dat blonde meisje was (niet om jaloers over te komen, gewoon uit nieuwsgierigheid) en ik ga hem vragen wat hij nou hebben. Want ik word gek van die onzekerheid en dat is niet goed voor mij.



ot: Ik ben zijn beste vriendinnetje en hij is mijn beste vriendinnetje. Woei!

Ik blijf wel bezig vandaag he?
Hahaha nouja het meisje was ook iemand van zn werk. Voordeel is dat hij wel stopt met werken daar na dit weekend, nadeel is dat hij bij een andere tent gaat werken waar ook heel veel van die mokkels werken pff..
Maar ik ga het hem idd denk ik wel vragen vandaag ja. Ik ben zo ontzettend gefrustreerd de laatste paar dagen en dat komt oa door hem en ik heb echt zoiets van als hij niet wil gaat ie maar weer lekker aan zn eigen pik lopen trekken.
Oud 10-08-2006, 23:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
We gaan met ups en downs, ups en downs. We kennen elkaar vandaag precies 2 jaar in real life, en waren van de week precies 21 maanden samen. We komen er wel, als we het samen doen tenminste. Dat laatste geldt evengoed voor mij, als voor hem.

Maar als hij begint zoals hij gisteravond deed, is er voor mij geen houden meer aan. Wat is immers een relatie zonder vertrouwen? Nevermind het is inmiddels redelijk uitgesproken, en hij weet dondersgoed dat hij het me niet nog een keer moet flikken...

Daarbij blijft het toch jammer dat hij niet beseft hoe gek ik op hem ben. Heel jammer, want hij heeft er niets aan op deze manier. Al met al; Mwoah, best redelijk.

En lieverd, ondanks dat ik beloofd heb hier weinig/niets meer over ons te posten. Balen, want je gaat nu toch echt lezen dat ik van je hou. Ik hou van jou, en daar mag je me best in geloven... <3
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 10-08-2006, 23:14
Verwijderd
't Gaat gewoon zo vreselijk lekker Doodeng, als ik bewust bij na zou denken. Maar het succes zit 'm volgens mij in het níet dooddenken, deze keer.
Oud 10-08-2006, 23:37
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
[QUOTE]Lilith schreef op 10-08-2006 @ 19:42 :
Jamaar.. dan bel ik vast op een tijdstip dattie net aan t eten is, of dat er een 1 of ander bandje speelt, dat ik m niet kan horen of weetikveel. Hij zit op een festival.

Ik vind t zo zonde dan.. en ik ben nog steeds te trots .

Ik had m ook een paar brieven meegegeven.. en daar heb ik verder ook niks van gehoord.
[/QUOTE

SZIGIT?!?!?!?!?!?! ASOCIAAL!!!!!! ik wil ook...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-08-2006, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 11-08-2006 @ 00:37 :
SZIGIT?!?!?!?!?!?! ASOCIAAL!!!!!! ik wil ook...
Je schrijft de naam niet eens goed.
Oud 11-08-2006, 00:35
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-08-2006 @ 00:51 :
Je schrijft de naam niet eens goed.
zo ken ik t via t forum
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 11-08-2006, 00:58
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ben net terug van die vriend van ons waar hij ook was. Hij wilde meteen een kusje en toen we net film gingen kijken sloeg ie ook de hele tijd zn armen om me heen, hield mn handen vast en legde zn hoofd op mn schouder. Maar toen we terug fietste ging ie niet meer mee en dat had ie eigenlijk wel gezegd. Maarja hij kan natuurlijk ook moe zijn, maar toch.
Bah, zowat alles wat ie doet zie ik op een of andere manier als een soort afwijzing, ik snap niet hoe het opeens komt.
Oud 11-08-2006, 01:09
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 11-08-2006 @ 01:58 :
Ben net terug van die vriend van ons waar hij ook was. Hij wilde meteen een kusje en toen we net film gingen kijken sloeg ie ook de hele tijd zn armen om me heen, hield mn handen vast en legde zn hoofd op mn schouder. Maar toen we terug fietste ging ie niet meer mee en dat had ie eigenlijk wel gezegd. Maarja hij kan natuurlijk ook moe zijn, maar toch.
Bah, zowat alles wat ie doet zie ik op een of andere manier als een soort afwijzing, ik snap niet hoe het opeens komt.
serieus, ik snap dat het moeilijk is, maar vraag nou eens duidelijkheid, je maakt jezelf zo echt gek.. en het is méér dan logisch dat je ernaar vraagt hoor, als ik zo hoor hoe jullie al een tijd met elkaar omgaan.

ot: <3
ohja en 9 maanden samen vandaag (nah, gister stiekem). yay we hadden een kindje kunnen hebben! ja ok niet echt maar toch.
Oud 11-08-2006, 01:26
Verwijderd
Oud 11-08-2006, 01:33
vedetje
vedetje is offline
ik heb spijt van niets, en ah, wat een zoete herinneringen, hiermee kan ik nog wel even weg!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 11-08-2006, 01:44
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 11-08-2006 @ 02:26 :
kutmongool wat doe je online
Oud 11-08-2006, 01:47
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 11-08-2006 @ 02:44 :
kutmongool wat doe je online
mn soulseek nog ff doorlopen -_-'''
Oud 11-08-2006, 05:36
Verwijderd
Zonder dat we het wisten zijn we 'opschepmateriaal' Een liefdesgeschiedenis die enkele vriendinnen graag met trots vertellen aan iedereen die het maar wil horen en een voorbeeld van hoe het in de liefde tegenwoordig ook kan. Ze vertelde me gisteren dat wij haar hoop geven.
Toch fijn dat je mensen hoop geeft door het gewoon leuk en fijn te hebben met elkaar!

Gisteren even een avondje bij elkaar, eindelijk! Fijn om vanacht naast hem te slapen, weer vertrouwd in zijn armen te liggen en hem te horen kletsen op het moment dat ik uit bed kom.
Dit is allemaal zo onzettend goed! * helemaal gelukkig *
Oud 11-08-2006, 07:27
Estar
Estar is offline
Citaat:
Nala schreef op 11-08-2006 @ 06:36 :
Zonder dat we het wisten zijn we 'opschepmateriaal' Een liefdesgeschiedenis die enkele vriendinnen graag met trots vertellen aan iedereen die het maar wil horen en een voorbeeld van hoe het in de liefde tegenwoordig ook kan. Ze vertelde me gisteren dat wij haar hoop geven.
Zo komen jullie ook over, zwaar verliefd en alles over romantiseren
Oud 11-08-2006, 07:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 11-08-2006 @ 00:37 :

SZIGIT?!?!?!?!?!?! ASOCIAAL!!!!!! ik wil ook...
Hou eens op met je freakness.
Oud 11-08-2006, 07:56
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-08-2006 @ 08:51 :
Hou eens op met je freakness.
vroeg men jou iets....? ga jij je maar bezighouden met je eigen problemen. ik overleef t wel.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 11-08-2006, 08:04
Verwijderd
Ik zie haar zometeen weer Echt superveel zin in
Oud 11-08-2006, 08:11
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Ik heb het gevoel alsof ik 'm al jaren ken, en we zien elkaar bijna elke dag. En stiekem zou ik het niet erg vinden als dat huisje leeg komt te staan, en ik daar kan gaan wonen, en dan nog dichterbij hem ben.
Oud 11-08-2006, 08:22
Verwijderd
Oud 11-08-2006, 08:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 11-08-2006 @ 08:56 :
vroeg men jou iets....? ga jij je maar bezighouden met je eigen problemen. ik overleef t wel.
Nee, maar ik vroeg jou in het andere topic ook niets. Dus wat is je probleem.
Oud 11-08-2006, 08:29
Lester_Polfus
Lester_Polfus is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-08-2006 @ 09:28 :
Nee, maar ik vroeg jou in het andere topic ook niets. Dus wat is je probleem.
wat is jou probleem dat je gaat zitten zanniken om/over andere n/posts?
__________________
Debating on the internet is like the paralympics; even if you win you're a retard.
Oud 11-08-2006, 08:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Lester_Polfus schreef op 11-08-2006 @ 09:29 :
wat is jou probleem dat je gaat zitten zanniken om/over andere n/posts?
Typisch
Oud 11-08-2006, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 11-08-2006 @ 00:37 :
SZIGET?!?!?!?!?!?! ASOCIAAL!!!!!! ik wil ook...
Van mij mag je met m ruilen hoor .
Oud 11-08-2006, 10:42
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
__ schreef op 11-08-2006 @ 02:09 :
serieus, ik snap dat het moeilijk is, maar vraag nou eens duidelijkheid, je maakt jezelf zo echt gek.. en het is méér dan logisch dat je ernaar vraagt hoor, als ik zo hoor hoe jullie al een tijd met elkaar omgaan.

ot: <3
ohja en 9 maanden samen vandaag (nah, gister stiekem). yay we hadden een kindje kunnen hebben! ja ok niet echt maar toch.

Mja is ook zo, maar ik heb zoiets van het zegt me momenteel wel genoeg! Het slaat misschien nergens op en heb ik het mezelf aangepraat maar alles wat ie die afgelopen paar dagen gedaan heeft heb ik om een of andere manier ervaren alsof ie me toch niet leuk vindt. Ik heb zoiets van als hij nu weer tegenstrijdig gaat doen ga ik het hem vragen

&gefeliciteerd jullie
Oud 11-08-2006, 11:22
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 11-08-2006 @ 11:42 :
Mja is ook zo, maar ik heb zoiets van het zegt me momenteel wel genoeg! Het slaat misschien nergens op en heb ik het mezelf aangepraat maar alles wat ie die afgelopen paar dagen gedaan heeft heb ik om een of andere manier ervaren alsof ie me toch niet leuk vindt. Ik heb zoiets van als hij nu weer tegenstrijdig gaat doen ga ik het hem vragen

&gefeliciteerd jullie
offtopic : He, jij bent nog van vroegah. Ik kan me jou nog wel herinneren.
Oud 11-08-2006, 11:26
Larry Flint
Larry Flint is offline
kan niet beter
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 11-08-2006, 12:26
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Begin steeds meer iemand te missen, een lief iemand, maakt me niet uit wie (ja nou vooruit dat maakt me wel uit). Denk dat ik wel weer open sta voor een relatie
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 11-08-2006, 12:33
Neushaar
Avatar van Neushaar
Neushaar is offline
Het gaat wel iets beter nu. Ik moet gewoon blijven geloven dat alles weer geweldig word als ik hem over een paar week weer zie. Ik moet wat meer vertrouwen in mijzelf hebben dat ik een jaar alleen wel aankan, dat ik heus niet een vriend hier nodig heb. Ik wil graag dat deze relatie lang aanblijft, dus ik zal moeten vechten hoe moeilijk dat nu ook lijkt. Vannacht heb ik over hem gedroomt En die verliefde gevoelens komen wel terug als ik hem weer zie...
__________________
I don't give a damn what you think you are entitled to.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #42
WolterB
500 05-09-2006 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.