Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2006, 12:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vandaag 9 maanden samen

En de vakantie, zo lang samen, is echt heerlijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 11-08-2006, 15:00
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
beter dan gister en eersgister en afgelopen week (op dinsdag na). vandaag gesproken met een goeie vriendin van me, pastoraal medewerkster, ze is zo'n beetje mijn reddingsboei wanneer ik t ECHT moeilijk heb. ik zie dit hele relaas als een soort melancholisch drama (toneelstuk) waarin ik een sleutelrol heb, maar de tekst en rol niet ken, en me er een weg doorheen improviseer. ik ben ervan overtuigd dat ik het goeie doe.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 11-08-2006, 15:05
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 11-08-2006 @ 12:22 :
offtopic : He, jij bent nog van vroegah. Ik kan me jou nog wel herinneren.
Haha ja, ooit fanatiek onzinner geweest
Oud 11-08-2006, 15:16
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
n beetje.. gecompliceerd..

hij woont nu een tijdje bij me, maar ik vind het maar moeilijk hoor, samenwonen..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 11-08-2006, 16:02
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
@ Toet0r/Anne: Ik raak helemaal gefrustreerd na het lezen van je topics. Alsjeblieft, vraag snel face to face aan hem wat jullie volgens hem hebben. Ik vind dat je recht hebt op duidelijkheid.
Tenzij je het leuk vindt om te scharrelen, maar ik geloof dat je hem wel leuker vindt, dus dan moet je ook voor het beste gaan.


Ontopic: Ik voel me nog steeds in de war, maar hopelijk gaat dat vanavond over. Als het goed is, samen met mijn goede vriend cocktails drinken of zo.
Oud 11-08-2006, 16:08
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 11-08-2006 @ 17:02 :
@ Toet0r/Anne: Ik raak helemaal gefrustreerd na het lezen van je topics. Alsjeblieft, vraag snel face to face aan hem wat jullie volgens hem hebben. Ik vind dat je recht hebt op duidelijkheid.
Tenzij je het leuk vindt om te scharrelen, maar ik geloof dat je hem wel leuker vindt, dus dan moet je ook voor het beste gaan.
Haha
Mja, het ik wil het hem ook vragen en idd ook face to face, alleen ik zie hem de komende dagen niet Ik ben het echt beu en ik word erg nu ook echt gefrustreerd van (en zn zusje snapt ook echt geen bal van hem!)
Oud 11-08-2006, 18:02
Verwijderd
Net op het moment dat alles de spuigaten uitloopt op het werk krijg ik een sms'je van hem binnen dat hij van me houdt.
En na het werk is het fijn om gewoon door hem vastgehouden te worden en alles eruit te gooien. Hij begrijpt het. Ik hou van hem!
Oud 11-08-2006, 18:31
Verwijderd
De laatste tijd begin ik weer teveel na te denken, meer dan goed is.. Ik vraag me af of ik echt iets voel of dat ik me dat gewoon inbeeld, dat ik als het ware mijn eigen verliefdheid kan 'opwekken'. Maar daar blijft het niet bij: het is iemand van vakantie, uit een ander land, waar ik niet van weet of ik die nog ooit terugzie én het is pas sinds ik terug ben dat ik er zo over begin te denken, van die 'gevoelens' heb ik daar niets gemerkt.. Ik weet ook niet of er nog contact gaat zijn tussen ons. Kheb al erg lang geen antwoord gekregen op mijn mail, maar die eerste mail die ik kreeg was dan weer wel erg hoopgevend..

Heel verwarrend allemaal, en die andere jongen maakt het er ook niet gemakkelijker op. Ik weet niet wat ik wil. En daarnet had ik het gevoel dat hij me negeert. Misschien ook wel logisch ergens, na die zaterdag... Ik heb hem waarschijnlijk ook wel onzeker gemaakt nu.

Pff, ik weet niet meer wat ik moet doen. Over die eerste kan/wil ik niet praten met mijn vrienden, de tweede is al eindeloos besproken...
Ik heb advies nodig.

Laatst gewijzigd op 11-08-2006 om 18:38.
Oud 11-08-2006, 18:39
Verwijderd
Mja. Ben blij dat ik volgende week vrij heb, ik ga maandag en zaterdag daar weer werken, ben ik aan toe. Dinsdag intake bij mijn stageplaats, ik heb dr veel zin in. Wat ik wel zeker weet, is dat het wel zwaar gaat worden. Lichamelijk weet ik niet eens, geestelijk zeker. Bij lichamelijk gehandicapten. Poeh, ben benieuwd!
En volgende week met mensen afspreken die ik te lang niet meer heb gezien. Ik hoop alleen dat hij kan.
Oud 11-08-2006, 18:40
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
doezel schreef op 11-08-2006 @ 19:31 :
Ik vraag me af of ik echt iets voel of dat ik me dat gewoon inbeeld, dat ik als het ware mijn eigen verliefdheid kan 'opwekken'. Heel verwarrend allemaal. Ik weet niet wat ik wil. Pff, ik weet niet meer wat ik moet doen. Over hem kan/wil ik niet praten met mijn vrienden...
Scheelt mij weer typwerk
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 11-08-2006, 20:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Soms is een emotionele 'breakdown' net wat je nodig hebt Pfff heb zo veel steun aan hem!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-08-2006, 21:02
Verwijderd
@ snoopy: hoe is het nu??

OT: Het gaat goed. Het plan is nog steeds om bijna samen te gaan wonen! Maandag gaan we naar 2 appartementen kijken, dus ik ben benieuwd. Hoewel ik nu hier mijn hele (studenten)leven ga opgeven heb ik er super veel zin in! Ja.. dat komt goed
Oud 11-08-2006, 22:56
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik zie m woensdag pas weer en dan gaan we samen naar pukkelpop en dat wordt vast heel leuk watn ik ben een ramp met kamperen. Verder gaat t wel goed.
Oud 11-08-2006, 23:19
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Nala schreef op 11-08-2006 @ 19:02 :
Net op het moment dat alles de spuigaten uitloopt op het werk krijg ik een sms'je van hem binnen dat hij van me houdt.
En na het werk is het fijn om gewoon door hem vastgehouden te worden en alles eruit te gooien. Hij begrijpt het. Ik hou van hem!
Ik las vastgebonden.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 11-08-2006, 23:33
Verwijderd
ik begin over de kok heen te komen en dat is goed

ik ging vandaag uiteten met ons mam en midden in mijn verhaal onderbrak ze me met: "sanne ik ga jou volgend jaar echt heel erg missen!"
ahw (L).
Oud 12-08-2006, 01:01
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik mis 'r..... n beetje.... geen midnight msntalks meer, geen ruzietjes meer om wat eigenlijk niks was. bluh, dit zuigt dikke apeballen!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 12-08-2006, 02:18
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 12-08-2006 @ 00:33 :
ik begin over de kok heen te komen en dat is goed

ik ging vandaag uiteten met ons mam en midden in mijn verhaal onderbrak ze me met: "sanne ik ga jou volgend jaar echt heel erg missen!"
ahw (L).
wtf wat ben jij een ontzettende brabo zo even lekker offtopic.
Oud 12-08-2006, 10:36
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hmpf. Ik droomde vannacht dat iemand van mijn werk had opgebeld (waar hij [ex] & zij [stoker] ook werken) om te vertellen dat mijn ex en zij tijdens onze relatie op de bank seks hadden gehad . Ik was zó boos en zó verdrietig... waarom droom ik nou over hem . Ik dacht dat het beter ging.

Verder was gisteren heel leuk, maar ja, dan droom je weer zo raar...
Oud 12-08-2006, 10:39
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Metal schreef op 12-08-2006 @ 00:19 :
Ik las vastgebonden.
Dat zou dan in dat andere topic staan
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 12-08-2006, 10:43
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik ben zo blij met de vriendschap met die vriend van me. Gisteren uren gepraat. Ik voel me goed bij hem.

Verder voel ik me een beetje als Anna Scott, maar dan vraag ik om iemands vriendschap. Dat voelt raar. Hij heeft ook wel redenen om me af te wijzen.

Dan is er nog iemand die ik leuk vind, maar ik doe het heel rustig aan. En zo voelt het goed.
Oud 12-08-2006, 11:14
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Het is 2 weken geleden uitgegaan na 3,5 jaar relatie. Het voelt raar. Ben wel over het ergste verdriet heen. Ik zie nu ook de positieve kanten.
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Oud 12-08-2006, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 12-08-2006 @ 12:14 :
Het is 2 weken geleden uitgegaan na 3,5 jaar relatie. Het voelt raar. Ben wel over het ergste verdriet heen. Ik zie nu ook de positieve kanten.
Oud 12-08-2006, 11:39
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 12-08-2006 @ 03:18 :
wtf wat ben jij een ontzettende brabo zo even lekker offtopic.
haha helemaal waar en ik ben er trots op
Oud 12-08-2006, 11:45
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Pff ik weet het echt niet meer. Hij heeft het nog altijd verschrikkelijk druk op z'n werk dus heeft hij eigenlijk nooit tijd voor me. Ik zie hem hoogstens 1 avondje per week.. maar voor een uurtje of 2 dan, of hij valt gelijk in slaap. Ik ben echt jaloers op ieder ander koppel dat leuke dingen met elkaar kan doen. En ja.. ook op hem en z'n ex, want hij vertelt wel erg veel over haar (en dat hij vroeger altijd bij haar zat, zodat het net was of ze samenwoonden, awww ) Ik heb zo'n beetje het idee dat ik nooit echt leuk genoeg voor hem zal zijn.

En ik heb deze frustraties al meerdere malen bij hem geuit, en hij probeert er ook wat aan te doen (door te bellen enzo, als hij geen tijd heeft om me te zien) maar.. meh ik voel me gewoon niet geliefd door hem. Hij zegt het wel, maar ik voel het niet.

Voor de rest heb ik gelukkig wel super vrienden, en daar heb je veel meer aan, pff...
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Oud 12-08-2006, 13:56
Verwijderd
Yes yes yes yes, jippie, hyper hyper hyper!
IK HEB EINDELIJK M WEER GESPROKEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

*trekt alle slingers uit de kast, geeft iedereen te drinken*

Feest met me mee .

En hij vond t leuk ook, omg <3. En hij mist me! En hij heeft t vet leuk (maar het weer is kut ).

Hallo zevende hemel!

.
Oud 12-08-2006, 14:04
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Aaaaaaah, hij zit in spanje met vrienden en ik maak me toch wel zorgen hoor. Toch voel ik in een situatie als deze altijd heel goed dat hij toch écht wel degene is met wie ik best nog een hele lange tijd samen zou willen zijn!
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Oud 12-08-2006, 14:22
Nyawa
Hij belde net vanuit België en morgen ga ik lekker naar 'm toe. Leve de tweepersoonsluchtbedden en -slaapzakken!
Oud 12-08-2006, 15:01
Crimson
Crimson is offline
zit nu al 6 dagen op mallorca, mis hem echt teveel en wil naar huis, heb het echt gehad met fastfood, scotten en ieren..
zit er echt een beetje doorheen
Oud 12-08-2006, 15:03
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Hmm ik ben gewoon zenuwachtig dat ben ik bijna nooit! Maar nu die ene hele leuke jongen vanavond hier komt slapen word ik toch wel een beetje nerveus
__________________
kusje!
Oud 12-08-2006, 17:33
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Net terug van vakantie en het was echt heerlijk met zijn tweeen, veel leuke dingen gedaan, gezien, en lekker veel tijd gewoon met ons alleen. Heel fijn, en vanaaf uiteten! Simpelweg omdat we niet willen dat de vakantie al over is
Goed dus!
Oud 12-08-2006, 18:16
Verwijderd
Ach, wat zeggen ze ook alweer? Onkruid vergaat niet? Dat klopt. In zijn geval zeker. Ik weet dat hij alles persoonlijk oppikt, dus dit moet wel duidelijk zijn.
Oud 12-08-2006, 19:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Oke, ik moet ophouden met jaloers zijn. Hij is tenslotte niet meer van mij. En ik doe precies hetzelfde, maar dan 10 keer zo erg. Dus wat zeur ik nou.

Maar toch wil ik hem niet met een ander zien
Oud 12-08-2006, 19:49
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-08-2006 @ 12:28 :
[afbeelding]
Ja.
Dank je.

Mijn hele omgeving is in shock.
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Oud 12-08-2006, 19:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 12-08-2006 @ 12:14 :
Het is 2 weken geleden uitgegaan na 3,5 jaar relatie. Het voelt raar. Ben wel over het ergste verdriet heen. Ik zie nu ook de positieve kanten.
Join the club.
Oud 12-08-2006, 19:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 12-08-2006 @ 20:49 :
Ja.
Dank je.

Mijn hele omgeving is in shock.
Knuf!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 12-08-2006, 21:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 12-08-2006 @ 12:14 :
Het is 2 weken geleden uitgegaan na 3,5 jaar relatie. Het voelt raar. Ben wel over het ergste verdriet heen. Ik zie nu ook de positieve kanten.
Awww. Ik leef met je mee en stuur een e-knuffel jouw kant op.
Wil je toevallig ook lid worden van de VEEST?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-08-2006, 22:50
Verwijderd
jeminee zeg soms vraag ik me af waarom we zoveel op elkaar lijken. Hoe hij op alles reageert, dat kan ik ook doen. In het ene natuurlijk net iets minder of meer als het ander, maar we lijken gewoon zo erg op elkaar. En dat maakt het ook zo fijn. Als we samen zijn lachen we zoveel, serieus praten gaat super en soms is alleen een blik naar elkaar al genoeg om te weten dat je verliefd en gelukkig bent.
Ik laat hem echt niet meer gaan

*ronddanst van verliefdheid en taart en chocola gooit naar iedereen die dat nodig heeft*
Oud 13-08-2006, 01:03
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
in een woord: sprakeloos
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 13-08-2006, 09:48
Verwijderd
Geweldig 16 augustus hebben we elkaar 2 jaar geleden voor het eerst ontmoet en nog altijd zijn we verliefd verliefd verliefd
Oud 13-08-2006, 09:51
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Hij is leuk en vooral heel lief en ik gedraag mij weer eens stom. Ik hoop echt niet dat ik vannacht weer kwijt ben geraakt. Ik wil zijn gevoelens niet kwetsen en na het uitgaan heb ik het geloof ik weer gedaan. Wil hem bellen en met hem praten maar helaas slaapt hij nu nog...
Oud 13-08-2006, 10:13
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hm, denk niet dat ik die vijf weken kan inhalen Oh well, we merken 't allemaal snel genoeg!

Die vijf weken waren nodig, gewoon even afstand van alles. Nu zijn dingen wat minder wazig. Niet dat nu ineens alles duidelijk is, of ik alles op een rijtje heb, maar het is niet meer zo verwarrend als het was. Ofzo.

Ben blij dat ik terug ben
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-08-2006, 10:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Oke, ik ben echt van slag door alles. Ben ik gister weer versierd door een onwijs leuke jongen, ben ik direct weer mn ex vergeten. Om vervolgens waarschijnlijk een paar dagen later weer een megadip te hebben.

Maar die jongen was echt heel erg leuk Waarom kom ik die nu steeds tegen? In plaats van dat ze een half jaartje wachten oid, zodat ik er weer aan toe ben. Maar nee... Dan zul je zien dat ik die straks niet meer tegenkom.
Oud 13-08-2006, 10:34
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-08-2006 @ 11:28 :
Oke, ik ben echt van slag door alles. Ben ik gister weer versierd door een onwijs leuke jongen, ben ik direct weer mn ex vergeten. Om vervolgens waarschijnlijk een paar dagen later weer een megadip te hebben.

Maar die jongen was echt heel erg leuk Waarom kom ik die nu steeds tegen? In plaats van dat ze een half jaartje wachten oid, zodat ik er weer aan toe ben. Maar nee... Dan zul je zien dat ik die straks niet meer tegenkom.
Wow, dit ken ik. Ik was nét vrijgezel en ze vlógen haast op me af.
En ik maar denken dat het aan mij lag dat mijn ex me zo behandelde .

Ach, misschien moet je er gewoon van genieten. Je staat nu waarschijnlijk meer open voor leuke jongens omdat je toch "vrijgezel" bent, ook al wil je voorlopig geen relatie (ik weet niet of dat zo is, maar ik kan het me voorstellen).

Maar je komt ze inderdaad altijd op de verkeerde momenten tegen
Oud 13-08-2006, 10:54
Jones
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-08-2006 @ 11:28 :
Oke, ik ben echt van slag door alles. Ben ik gister weer versierd door een onwijs leuke jongen, ben ik direct weer mn ex vergeten. Om vervolgens waarschijnlijk een paar dagen later weer een megadip te hebben.

Maar die jongen was echt heel erg leuk Waarom kom ik die nu steeds tegen? In plaats van dat ze een half jaartje wachten oid, zodat ik er weer aan toe ben. Maar nee... Dan zul je zien dat ik die straks niet meer tegenkom.
Vers vlees, mannen ruiken dat
Oud 13-08-2006, 11:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 13-08-2006 @ 11:34 :
Wow, dit ken ik. Ik was nét vrijgezel en ze vlógen haast op me af.
En ik maar denken dat het aan mij lag dat mijn ex me zo behandelde .

Ach, misschien moet je er gewoon van genieten. Je staat nu waarschijnlijk meer open voor leuke jongens omdat je toch "vrijgezel" bent, ook al wil je voorlopig geen relatie (ik weet niet of dat zo is, maar ik kan het me voorstellen).

Maar je komt ze inderdaad altijd op de verkeerde momenten tegen
Ja ik sta er nu wel veel meer voor open ja. Toen ik met mn ex had, keek ik niet eens naar ze. Maar wel goed voor mn zelfvertrouwen
Oud 13-08-2006, 12:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 11-08-2006 @ 22:02 :
@ snoopy: hoe is het nu??

heel vreemd, maar het gaat heel goed. We zijn superlief voor elkaar. Maar ja, voor mij is er wel steeds die donkere wolk.
Maar we zijn heel fijn samen weg, en ik geniet er gewoon van!
__________________
Tsja
Oud 13-08-2006, 13:12
Verwijderd
Hmm.. 11 dagen Turkije was goed voor mijn ego. Het doet alleen een beetje zeer als je daar op het strand ligt met je moeder en om je heen liggen allemaal lieve gezellige stelletjes.
Oud 13-08-2006, 13:37
Verwijderd
Oud 13-08-2006, 14:10
Verwijderd

Gewoon omdat ik m'n verhaal kwijt kon.
Oud 13-08-2006, 16:50
Crimson
Crimson is offline
smsje van een ier van vakantie die strooide met uitspraken als 'yer boyfriend is a lucky fella':
'(...) say hello to ronald r kick him in the balls for me'

haahahaha
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #42
WolterB
500 05-09-2006 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.