Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2006, 18:47
Verwijderd
vandaag eerste keer nieuwe therapie.
de man is wel oke..
ik kon ff goed met m praten over de afgelopen tijd, en ik ben een stuk wijzer en minder gespannen..
Advertentie
Oud 04-09-2006, 18:54
Nyawa
Soms lijkt het wel alsof hij dwars door me heen kijkt. Hij begrijpt me zo goed, heeft precies door hoe ik ben en in elkaar zit, misschien nog wel beter dan ikzelf. Sinds ik hem gistermiddag heb gezien is mijn dip weer helemaal over en ben ik weer vrolijk. Oh, ik wil die jongen echt nooit meer kwijt .
Oud 04-09-2006, 19:10
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Had hem vanochtend na ons gesprek een smsje gestuurd dat ik aan hem denk en dat hij niet moet vergeten hoe lief ik hem vind. Kreeg net terug: "Kleintje doe ik niet, maar wil je af en toe een beetje van mij houden, terwijl ik weet dat dat niet helemaal kan."

Wat moet ik nou doen ? Ik weet niet wat hij wil, ik weet niet wat ik wil. Ik wil hem zien, ik wil nu hier zijn. Ik weet het echt niet.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 04-09-2006, 19:41
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Pff allebei druk zijn is niet leuk. We weten gewoon niet wanneer we elkaar weer zien maar het komt vast wel goed. Vannacht toch ook bij hem geslapen ondanks dat ik vroeg op moest. Van het weekend hebben we in ieder geval een beetje tijd voor elkaar ook al lijkt dat nu zo ver weg als je gewend bent om elkaar niet langer dan anderhalve dag te missen.
Verder viel de eerste dag van mijn nieuwe opleiding qua klasgenootjes wel mee. Er zitten een aantal leuke meiden in mijn groep en met een aantal kan ik het denk ik wel goed vinden.
Oud 04-09-2006, 19:57
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
En zo maak ik alles alleen maar erger..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 04-09-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 04-09-2006 @ 20:57 :
En zo maak ik alles alleen maar erger..
Wat is er allemaal aan de hand dan? Je hebt (volgens mij) een tijd niet gepost, en van hypergelukkig (ofzo) naar dat depressieve gegaan... Wat is er aan de hand meid?


ot: Ik baal er echt van dat ze meteen denken dat er meer is. Ik wil het niet weten, hoef het niet te weten.
Oud 04-09-2006, 20:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bah, als het er op aan komt durf ik echt niets.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-09-2006, 20:28
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Waarom ben ik altijd blij voor anderen dat ze het zo gezellig hebben samen en mag ik daar nooit zelf van genieten?
Oud 04-09-2006, 21:09
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 04-09-2006 @ 21:28 :
Waarom ben ik altijd blij voor anderen dat ze het zo gezellig hebben samen en mag ik daar nooit zelf van genieten?
Zo voel ik me ook een beetje. Eigenlijk veel te vaak. Volgens mij is het probleem dat veel van mijn vrienden elkaar niet aardig vinden dus ik g altijd met 1 of 2 op stap en nooit eens met zijn 5en. Vind ik zo jammer.
Oud 04-09-2006, 21:15
♪
♪ is offline
Hij is lief. Morgen moet ik weer naar school en ik had met school afgesproken een motivatie 'brief' te schrijven. Hierin zou ik vertellen waarom ik vind dat ik gewoon door mag naar het volgende jaar. Natuurlijk was ik dat vergeten en hij heeft mij net nog even geholpen met een mooi verhaal in elkaar te flansen zodat ik morgen iig wat kan laten zien. Nu maar hopen dat school het met mij eens is zodat ik dit jaar mijn diploma kan halen.
Oud 04-09-2006, 21:16
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik heb m bijna een hele week gezien en het was super tof, nu beginnen de colleges weer en ik moet ook nog werken dus ik zie m hooguit 1 keer in de week en dat is best lastig denk ik... Jammer want het gaat zo lekker.
Oud 04-09-2006, 21:26
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm voel me vreemd, maar zal wel goedkomen als alle drukte voorbij is en ik weer beetje bijgeslapen ben.
Oud 04-09-2006, 21:31
Verwijderd
Ik vind het soms nog steeds zo ontzettend eng.
Oud 04-09-2006, 21:32
Verwijderd
Op relationeel gebied gaat het super. Zo dicht bij elkaar . Alleen fftjes ik nog op intro en hm een week niet zien. Komt wel goed<3.

Vriendengebied: super. Middelbare schoolvrienden gaan allemaal iets anders doeen, maaar we blijven elkaar zien. Oko veel zin om nieuwe mensen tel eren kennen.
En zelfs met een oude bekende begin ik weer goed bevriend te raken.


i feel gooood *tudududududud*

tot volgende week mensen
Oud 04-09-2006, 21:38
Larry Flint
Larry Flint is offline
ja kut want ik wil bij hem zijn en dat kan niet en nu begint school weer en krijgen we het allebei druk etc gatverdamme.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 04-09-2006, 21:43
Verwijderd
Schoolvrienden zijn leuk

en nieuwe 2e jaars ook

edit: ik geloof dat er het een en ander nog niet voor iedereen duidelijk is. Geen relatie = geen kusjes.

Laatst gewijzigd op 04-09-2006 om 22:21.
Oud 04-09-2006, 21:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-09-2006 @ 21:31 :
Ik vind het soms nog steeds zo ontzettend eng.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-09-2006, 22:13
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Ik mis de verliefdheid. Maar ja, hoe kan je verliefd worden, als je niemand kent om verliefd op te zijn? En de enige 'kandidaat' zie je te sporadisch
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 04-09-2006, 22:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 04-09-2006 @ 22:13 :
Ik mis de verliefdheid. Maar ja, hoe kan je verliefd worden, als je niemand kent om verliefd op te zijn? En de enige 'kandidaat' zie je te sporadisch
Niet wanhopig gaan proberen verliefd te worden, dat leidt alleen tot teleurstellingen, dat is iets wat je niet kan forceren.

Geduld, geduld, geduld....
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-09-2006, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 04-09-2006 @ 22:52 :
[afbeelding]
^-^ Niet dat er ook maar iets is of hij ook maar iets verkeerd doet, maar het is gewoon eng dat ik me tóch weer ga hechten aan hem. De vorige keer gooide ik me er gewoon in. Deze keer weet ik hoe het kan aflopen, en, erger nog, weet ik dat hij blijkbaar heel goed in staat is om er mee op te houden (goede redenen of niet, van gedachten veranderen of niet). Dat maakt het er niet bepaald veiliger op om er weer voor te gaan.

En toch doe ik het, hè. Ik ben eigenlijk ook zo'n idioot. Ik weet niet of ik nou heel dapper ben of heel stom. Maar ja, ik weet wel dat we zo'n ontzettend goed stel kúnnen zijn. Zíjn, ook, momenteel in ieder geval.

De huisgenoten worden ondertussen een soap. Degenen waarvan ik dacht dat ze mij misschien toch niet zo mochten, lijken toch niet zo'n problemen met mij te hebben. En eentje waarvan ik dacht dat ze mij tenminste wel mocht, flikt iets bij een van de anderen en geeft vervolgens glashard mij en m'n vriendinnetje op de kop!

Ja, nou wordtie helemaal mooi; ik heb haar de hele tijd een beetje... nja, niet beschermd, maar toch iig niet negatief over haar gepraat (de andere huisgenootjes mogen haar iig niet), maar nu ze zoiets flikt, begin ik nog te vermoeden ook dat ze dit soort dingen váker doet en dus gewoon de anderen tegen mij/ons probeert op te zetten. Tssss. Hebben de anderen toch nog gelijk gehad, dat ze een trut was. Ik zal nog eens van het goede in de mens uitgaan, zeg. *moppermopper*
Oud 04-09-2006, 23:16
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Qimm schreef op 04-09-2006 @ 23:56 :
Niet wanhopig gaan proberen verliefd te worden, dat leidt alleen tot teleurstellingen, dat is iets wat je niet kan forceren.

Geduld, geduld, geduld....
i know, i know tis alleen balen dat iedere optie door mijzelf volledig word verkloot of neer gesabeld, zonder het/haar/mijzelf een kans te geven, en als desperate measure pak ik weer die plank snaren....

en forceren doe ik niet. ik weet dat dat dom is. ik word alleen maar weer zwaar cynisch en sarcastisch van t single zijn, tot mijn grote plezier
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 04-09-2006, 23:29
Verwijderd
Oeif, ik voel me lekker op het moment!

Vandaag ging het superlekker op het werk terwijl ik verwacht had dat het knallen zou worden. Steeds meer bewoners en collega's vragen of ik niet gewoon in vaste dienst wil komen, ze willen me er graag bij hebben en dat is een fijne gedachte.
En dan kom ik thuis en hoor ik dat het bij hem ook lekker gaat. Hij flikt het hem gewoon om met één van de lastigste bewoners gewoon een rustig dagje te hebben.
Fijn om te weten dat het bij ons allebei goed gaat met het werk en dat we blijkbaar toch in de goede sector zitten.

Maar morgen even lekker geen werk. Morgen hebben we allebei fijn een dagje vrij en gaan we lekker uitslapen en heel veel leuke dingen doen! * zin in *
Oud 05-09-2006, 00:17
Verwijderd
It feels like this is the first day of my live..
Oud 05-09-2006, 06:08
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het echte leven is weer begonnen.
Ik in Leeuwarden, hij in Tilburg
Weekendrelatie de gekstuh
__________________
<):o)
Oud 05-09-2006, 06:47
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
goed
__________________
bonnie and clyde
Oud 05-09-2006, 10:08
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik wil bij hem zijn. Niet dat we wat hebben en niet dat het makkelijk is met 250 km ertussen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 05-09-2006, 10:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
T afkicken is begonnen
Bah, was t maar weer vakantie
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-09-2006, 11:12
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
vanmiddag zie ik hem eindelijk weer, ik heb hem 2 weken niet gezien en das best lang
Oud 05-09-2006, 11:36
Yolcu
Yolcu is offline
Ik mis hem.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 05-09-2006, 12:58
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Tink* schreef op 05-09-2006 @ 11:08 :
Ik wil bij hem zijn. Niet dat we wat hebben en niet dat het makkelijk is met 568 km ertussen. Pfffrt kutafstand
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 05-09-2006, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-09-2006 @ 20:32 :
Sinds zijn sms van een paar dagen terug ('s nachts) moet ik steeds vaker aan hem denken. Vaag.

Rots?
Oud 05-09-2006, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-09-2006 @ 23:59 :
^-^ Niet dat er ook maar iets is of hij ook maar iets verkeerd doet, maar het is gewoon eng dat ik me tóch weer ga hechten aan hem. De vorige keer gooide ik me er gewoon in. Deze keer weet ik hoe het kan aflopen, en, erger nog, weet ik dat hij blijkbaar heel goed in staat is om er mee op te houden (goede redenen of niet, van gedachten veranderen of niet). Dat maakt het er niet bepaald veiliger op om er weer voor te gaan.

En toch doe ik het, hè. Ik ben eigenlijk ook zo'n idioot. Ik weet niet of ik nou heel dapper ben of heel stom. Maar ja, ik weet wel dat we zo'n ontzettend goed stel kúnnen zijn. Zíjn, ook, momenteel in ieder geval.

De huisgenoten worden ondertussen een soap. Degenen waarvan ik dacht dat ze mij misschien toch niet zo mochten, lijken toch niet zo'n problemen met mij te hebben. En eentje waarvan ik dacht dat ze mij tenminste wel mocht, flikt iets bij een van de anderen en geeft vervolgens glashard mij en m'n vriendinnetje op de kop!

Ja, nou wordtie helemaal mooi; ik heb haar de hele tijd een beetje... nja, niet beschermd, maar toch iig niet negatief over haar gepraat (de andere huisgenootjes mogen haar iig niet), maar nu ze zoiets flikt, begin ik nog te vermoeden ook dat ze dit soort dingen váker doet en dus gewoon de anderen tegen mij/ons probeert op te zetten. Tssss. Hebben de anderen toch nog gelijk gehad, dat ze een trut was. Ik zal nog eens van het goede in de mens uitgaan, zeg. *moppermopper*
Weer geen hallo zeggen he als je me voorbij fietst.
Zeker te verdiept in je soap
Waar woon je nu? Nijmegen centrum?
Oud 05-09-2006, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Zazana85 schreef op 05-09-2006 @ 14:24 :
Weer geen hallo zeggen he als je me voorbij fietst.
Zeker te verdiept in je soap
Waar woon je nu? Nijmegen centrum?
Ik heb je niet gezien Woon in Bottendaal nu, vlakbij het centrum, ja. Waar was jij dan?
Oud 05-09-2006, 14:33
niche
niche is offline
Na 1,5 jaar relatie hebben we 't samen uitgemaakt. We missen elkaar best wel erg en steeds als we weer afspreken voelt 't weer zoals altijd, maar ook raar aan de ene kant; we zoenen/knuffelen met elkaar zoals altijd en juist omdat het uit is moeten we nu toch anders met elkaar omgaan. Het plan is dat we 't een beetje afbouwen/afkicken. Ik ben wat emotioneler als hem en ik denk dat hem dat ook wel min of meer geruststelt, hij weet dat ik 'm niet kwijt wil (als een vriend). Ik wil wel graag in 't cliché geloven van 'we blijven vrienden', maar tot nu toe als we afspreken lukt dat nog niet echt. Als we nou ruzie ofzoiets hadden zou 't misschien wat makkelijker zijn. Dan konden we makkelijker over elkaar heen komen. Maar goed, we kijken wel hoe 't gaat. Ik heb nu een ontsteking en blijf een paar dagen thuis (veel films kijken, afleiding van m'n neef en vriendinnen), misschien helpt dat ook al een beetje wennen.
Oud 05-09-2006, 15:41
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
niche schreef op 05-09-2006 @ 15:33 :
Na 1,5 jaar relatie hebben we 't samen uitgemaakt. We missen elkaar best wel erg en steeds als we weer afspreken voelt 't weer zoals altijd, maar ook raar aan de ene kant; we zoenen/knuffelen met elkaar zoals altijd en juist omdat het uit is moeten we nu toch anders met elkaar omgaan. Het plan is dat we 't een beetje afbouwen/afkicken. Ik ben wat emotioneler als hem en ik denk dat hem dat ook wel min of meer geruststelt, hij weet dat ik 'm niet kwijt wil (als een vriend). Ik wil wel graag in 't cliché geloven van 'we blijven vrienden', maar tot nu toe als we afspreken lukt dat nog niet echt. Als we nou ruzie ofzoiets hadden zou 't misschien wat makkelijker zijn. Dan konden we makkelijker over elkaar heen komen. Maar goed, we kijken wel hoe 't gaat. Ik heb nu een ontsteking en blijf een paar dagen thuis (veel films kijken, afleiding van m'n neef en vriendinnen), misschien helpt dat ook al een beetje wennen.
Dit herken ik heel goed van mijn vorige relatie. Als je meer wilt weten, pm maar. sterkte
Oud 05-09-2006, 15:55
bananafishbones
Avatar van bananafishbones
bananafishbones is offline
Kut. 't Is uit, ik weet nog steeds niet echt waarom. En ik vind het heel moeilijk om er mee om te gaan, om hem te zien. Vanmiddag voor het eerst weer echt met hem gepraat, en toen ik weer alleen was moest ik moeite doen niet te huilen. Maar ik moet er maar aan gaan wennen, want ik zie hem elke dag...
Oud 05-09-2006, 16:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
pff... er gaan heel veel relaties uit in mijn omgeving (en hier op scholieren.com ook al), hoop maar dat wij niet in dat rijtje horen...
__________________
Tsja
Oud 05-09-2006, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Zazana85 schreef op 05-09-2006 @ 14:23 :
Rots?
natuurlijk niet
Oud 05-09-2006, 16:42
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 04-09-2006 @ 22:09 :
Zo voel ik me ook een beetje. Eigenlijk veel te vaak. Volgens mij is het probleem dat veel van mijn vrienden elkaar niet aardig vinden dus ik g altijd met 1 of 2 op stap en nooit eens met zijn 5en. Vind ik zo jammer.
Ik ga ook zeer vaak met 1 of 2 op stap terwijl ik zeer graag met een grotere groep eens weg zou willen gaan.. Misschien dat dat er nu wel van gaat komen (unief)
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 05-09-2006, 16:50
Larry Flint
Larry Flint is offline
gaat wel goed, hopelijk komt hij vanavond naar me toe
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 05-09-2006, 16:54
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Chalyneoin schreef op 05-09-2006 @ 01:17 :
It feels like this is the first day of my live..
IK! THE RASMUS!
waarom weet ik dit?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 05-09-2006, 16:59
Larry Flint
Larry Flint is offline
omdat er een spelfout in staat
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 05-09-2006, 17:10
Verwijderd
er zijn hier wel meer spelfouten
Oud 05-09-2006, 18:01
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
niche schreef op 05-09-2006 @ 15:33 :
Na 1,5 jaar relatie hebben we 't samen uitgemaakt. We missen elkaar best wel erg en steeds als we weer afspreken voelt 't weer zoals altijd, maar ook raar aan de ene kant; we zoenen/knuffelen met elkaar zoals altijd en juist omdat het uit is moeten we nu toch anders met elkaar omgaan. Het plan is dat we 't een beetje afbouwen/afkicken. Ik ben wat emotioneler als hem en ik denk dat hem dat ook wel min of meer geruststelt, hij weet dat ik 'm niet kwijt wil (als een vriend). Ik wil wel graag in 't cliché geloven van 'we blijven vrienden', maar tot nu toe als we afspreken lukt dat nog niet echt. Als we nou ruzie ofzoiets hadden zou 't misschien wat makkelijker zijn. Dan konden we makkelijker over elkaar heen komen. Maar goed, we kijken wel hoe 't gaat. Ik heb nu een ontsteking en blijf een paar dagen thuis (veel films kijken, afleiding van m'n neef en vriendinnen), misschien helpt dat ook al een beetje wennen.
ik kon het niet, wij hebben besloten het toch nog een keer te proberen...

ik zag hem en het voelde zo goed, we zoenden meteen al weer en het voelde zo goed, zo vertrouwd.. we kunnen er nog niet mee stoppen..

nu maar kijken of het nu beter gaat, maar we zien wel..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 05-09-2006, 18:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik lijk wel een verliefde puber; wachten totdat ie een keer terug smst
Oud 05-09-2006, 18:13
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gek, 't lijkt wel alsof ik ineens beter met jongens om kan gaan dan met meiden. Niet dat het ertoe doet, maar toch. Verder gaat het wel, het is wel vermoeiend, al dat nieuwige gedoe. Gelukkig ben ik morgen vrij!

En... Pfff... Soms wordt 't wel irritant
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-09-2006, 18:15
Verwijderd
Ik voel me goed en gelukkig in mijn relatie.

We zijn na meer dan 2 jaar nog heerlijk verliefd, hebben het erg fijn als we samen zijn, maar geven elkaar ook genoeg ruimte voor eigen ontwikkeling en ontplooing. Een beter vriendje dan dit kan ik me niet wensen.
Oud 05-09-2006, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-09-2006 @ 17:06 :
natuurlijk niet
Zo 'natuurlijk' is dat niet
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.