Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2006, 13:22
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
nr 45

ot: lekka
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Advertentie
Oud 09-10-2006, 13:23
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline


De oude is nog niet vol
__________________
<):o)
Oud 09-10-2006, 13:23
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
o nee?
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 09-10-2006, 14:22
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Liefde <3
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 09-10-2006, 14:28
Verwijderd
Ik post het gewoon nog eens!

Ik ben zo blij. Heerlijk weekend gehad samen. Veel in bed liggen lamzakken met films, Ben & Jerry's en grote mokken thee. Op een feestje vreselijk verliefd zitten doen. I just can't get enough.
Oud 09-10-2006, 14:43
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Nog steeds heerlijk, wil hem weer zien en knuffelen en zoenen.. Misschien vanavond..
__________________
I am..
Oud 09-10-2006, 14:50
Verwijderd
Gebeld. Alles weer goed. Maar verdomme, ga dan eens tegen me in.
Oud 09-10-2006, 14:53
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Echt goed gewoon! Door alle drukte heen gaan we elkaar eigenlijk steeds meer waarderen en proberen we lekker te chillen met zijn twee. En daar zijn we goed in.
Ook fijn om te merken dat na 28 maanden we nog steeds elkaars beste maatje zijn en veel lol kunnen hebben samen.
Oud 09-10-2006, 15:03
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Schaatsen was weer leuk samen. Het is fijn om dingen samen met hen te doen. Hij maakt alle stomme dingen leuk...
Oud 09-10-2006, 15:28
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Goed. Ik bedoel, ik mis hem wel en zo, maar niet overdreven. We komen er wel.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 09-10-2006, 15:41
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
kweet het even niet meer

Ik vind al iemand leuk, maar iemand die ik eerder leuk vond, maar die ineens een keer vaagdeed, gaat nu weer ineens op die hele fijne manier met me om, dus ik moet een keuze maken, hoewel ik toch niet denk dat een van beiden wil.........

Na anderhalf jaar helemaal niets ben ik de hoop toch wel een beetje kwijt, zeker na gigantische stress met iemand waarmee ik al een jaar, in die tijd, imo een goed contact mee had.
Dat bewijst voor mij hoe onvoorspelbaar en onbegrijpelijk vrouwen zijn (no offense, er zijn ook uitzonderingen)
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 09-10-2006, 15:42
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Damn Blijkbaar was het toch serieus. Whatever!

Wat een kútdag trouwens. Vreselijk, gewoon voor janlul naar R'dam en weer terug... We waren alledrie stomvervelend, verbaasde me dat we niet tegen elkaar uit de naad gingen Wel koewl, op zich. Verder... Yeah, er zitten wel wat jummiejongens in de zaal. Uhu.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-10-2006, 16:00
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
De enige avond dat hij niet bij mij bleef slapen, heeft hij me gesmst en daarna nog gebeld, nog 20 minuutjes gebabbeld . Dat was wel grappig, ik had gerekend op een avondje zonder elkaar en dan belt ie, dat vond ik wel lief .

En vanavond komt hij weer gelukkig slapen . Hij komt in (casual)pak, yeah! Me likes getailleerde blouse met mooie stoere blazer .

Vanavond eens even mijn zakenman gaan verwennen
Oud 09-10-2006, 16:06
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Wel redelijk. Ik spreek hem te weinig alleen!!! GRMBL, die twee uurtjes per week dat ik bij hem ben en dat we alleen zijn, zijn niet genoeg.
@ groovy, pak is echt sexy bij een man... juhmy, goede smaak
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 09-10-2006, 16:34
Verwijderd
Hmm, het wordt beetje saai, maar ik blijf zo verliefd op hem! Steeds weer als ik naar hem kijk, dan krijg ik weer kriebels. Overmorgen zijn we 16 maanden samen, en de dag er op gaan we voor het eerst samen op vakantie. Echt ver weg op vakantie. Alleen jammer dat het weer er niet zo lekker is, en de voorspellingen niet geweldig zijn.
Ach, als we elkaar hebben...
Oud 09-10-2006, 16:43
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Als ik sommige mensen toch niet om me heen had.. Dit overleef ik wel, dit overleven we wel.

Een goede vriendin van me kreeg weer slecht nieuws. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik kom zelf bijna om in al het werk dat ik nog moet doen. Hopelijk komt ze vrijdag langs, dan kook ik wel of zo.

Maar eerst vanavond lekker met een vriend wat leuks doen, heb er zin in.
Oud 09-10-2006, 16:57
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik vertelde hem dat ik gedroomd had dat hij vreemdging, en dat vond hij helemaal neit leuk om te horen
Maar het gaat supergoed!
__________________
Don't worry, be happy
Oud 09-10-2006, 17:07
Verwijderd
Dronken worden en vreemden zoenen Daar heb ik zin in
Ads door Google
Oud 09-10-2006, 17:22
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik heb zin om stomme dingen te doen..

ze hebben nu een weddenschap hoe lang t duurt voor ik wat met hem heb, maar ik wil helemala niets met em!!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 09-10-2006, 17:24
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Zijn ouders zijn terug van vakantie. Het was zo lekker, even rust maar nu begint het feest weer. Jippie.
Oud 09-10-2006, 17:38
vedetje
vedetje is offline
hij wou me even spreken zei hij, ik denk dat hij me heeft uitgevraagd

'er is een park die ik je wil laten leren kennen, als je wilt kunnen we gaan, woensdag ofzo, het is van een vriend van mijn vader. Woensdag zou het best zijn, dan kunnen we iets eten...
ik haal je op en breng je weer thuis'

maar toen zei hij van 'als je wilt je moeder meevragen, dat ze het ook leert kennen'

Ok, ja, ik weet dat mijn moeder bij hem in smaak valt.
Maar heeft hij me nu uitgevraagd of niet? Je vraagt toch niet de moeder mee?

raar

En hoe ik me erbij voel, ja, wil ik direct zeggen, maar dan zit ik te denken hoe het te regelen met de uren. De woensdag heb ik geen les, maar om 5 uur train ik met die andere jongen.
Als we 's morgens gaan, daar eten, dan kan ik wel tegen dan terug zijn... maar wat zal hij ervan denken?

Ah, als ik ze tegenover elkaar plaats. Ik verkies mijn trainpartner boven mijn klasgenoot.
Mijn klasgenoot heeft het voordeel single te zijn en in smaak te vallen bij mijn ouders, langs de andere kant vind ik hem best wel wat te laks en ben ik er nog echt van uit of ik hem wel groot genoeg vind. (klinkt raar, maar ik erger me eraan als ik groter ben, en hij is groter, maar niet heel veel, en ik draag graag hakken).
En de ander, daar heb ik een vertrouwelijke band mee, die is al echt mijn maatje, maar hij heeft een vriendin (hij wil ze wel dumpen)...
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 09-10-2006, 17:57
Nuck
Nuck is offline
Ik heb echt een topweekend gehad . Allemaal leuke dingen gedaan samen en weer eens echt tijd voor elkaar gehad (L).
__________________
As if!
Oud 09-10-2006, 18:25
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
forever schreef op 09-10-2006 @ 18:07 :
Dronken worden en vreemden zoenen Daar heb ik zin in
hey ja, ik ook wel

Voel me overigens wel goed. Ik kan iets voor mensen betekenen zo nu en dan

(Oh, flirten met een meisje? Okay, dat is nieuw...maar wel grappig)
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 09-10-2006, 18:36
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 09-10-2006 @ 16:42 :
Damn Blijkbaar was het toch serieus. Whatever!

Wat een kútdag trouwens. Vreselijk, gewoon voor janlul naar R'dam en weer terug... We waren alledrie stomvervelend, verbaasde me dat we niet tegen elkaar uit de naad gingen Wel koewl, op zich. Verder... Yeah, er zitten wel wat jummiejongens in de zaal. Uhu.
wat? WAT?

mijn moeder is echt een ongelooflijk moeder zeg. Jezus. En als ik dan zeg dat ik niet nodig heb wat ze me aanbiedt, is het hek van de dam. Bluh.

Bluh bluh bluh.

oh.. wel lekker geflirt met een jongen tijdens college. Ochtendflirts yeah.
Oud 09-10-2006, 18:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 09-10-2006 @ 19:36 :
wat? WAT?
Dat van wat ik je net ge-pmt heb Dat stomme smsje. Hij was niet echt lief tegen me vandaag, en dat terwijl we dik anderhalf uur samen gereisd hebben. Weliswaar met anderen erbij... Echt hé. Whatever

Flirten is best leuk, zowel 's ochtends, als 's middags, als 's avonds... Eigenlijk altijd wel
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Oud 09-10-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 09-10-2006 @ 19:46 :
Dat van wat ik je net ge-pmt heb Dat stomme smsje. Hij was niet echt lief tegen me vandaag, en dat terwijl we dik anderhalf uur samen gereisd hebben. Weliswaar met anderen erbij... Echt hé. Whatever

Flirten is best leuk, zowel 's ochtends, als 's middags, als 's avonds... Eigenlijk altijd wel
Ik dacht dat het misschien over een ondergewaardeerde huidige vlam ging die ik miste.
Hij moet gewoon even lekker volwassen worden

Ja.. maar in de ochtend, dan zit je haar nog goed en je make-up en dan zit de gedachte aan een bed nog wat meer in je hoofd...
Oud 09-10-2006, 18:50
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 09-10-2006 @ 19:49 :
Ik dacht dat het misschien over een ondergewaardeerde huidige vlam ging die ik miste.
Hij moet gewoon even lekker volwassen worden

Ja.. maar in de ochtend, dan zit je haar nog goed en je make-up en dan zit de gedachte aan een bed nog wat meer in je hoofd...
Ja, maar mijn haar zit nooit echt goed, make-up is ook niet alles en een bed is wel vaker in m'n hoofd, daar hoeft het geen ochtend voor te zijn Maar ik snap je punt *angelface*
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-10-2006, 18:53
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 09-10-2006 @ 19:50 :
Ja, maar mijn haar zit nooit echt goed, make-up is ook niet alles en een bed is wel vaker in m'n hoofd, daar hoeft het geen ochtend voor te zijn Maar ik snap je punt *angelface*


hij was nog niet eens superheet.. maar ik moet maar eens wat minder kieskeurig zijn.
Oud 09-10-2006, 19:04
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 09-10-2006 @ 19:53 :


hij was nog niet eens superheet.. maar ik moet maar eens wat minder kieskeurig zijn.
Ach, je hoeft er ook niet mee te trouwen...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-10-2006, 19:19
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 09-10-2006 @ 20:04 :
Ach, je hoeft er ook niet mee te trouwen...
nee.. soms wil je gewoon de keukentafel versieren
Oud 09-10-2006, 19:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 09-10-2006 @ 20:19 :
nee.. soms wil je gewoon de keukentafel versieren
Precies! Ook wel es leuk Moet 't wel een leuke versiering zijn, natuurlijk...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-10-2006, 19:38
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 09-10-2006 @ 20:34 :
Precies! Ook wel es leuk Moet 't wel een leuke versiering zijn, natuurlijk...
Nou ja, als hij maar weet wat hij aan het doen is
Oud 09-10-2006, 20:04
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Vandaag afgesproken met een jongen. Ik had wel het gevoel dat hij me wou kussen/knuffelen erna. Ik hoop van niet, want ik wil niets met hem. Mjah, het kan maar inbeelding zijn..
Verder wat stilletjes.. Zou ik die ene jongen een smsje sturen om te vragen of hij vanavond iets te doen heeft..?
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 09-10-2006, 20:07
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Azaelia schreef op 09-10-2006 @ 17:06 :
Wel redelijk. Ik spreek hem te weinig alleen!!! GRMBL, die twee uurtjes per week dat ik bij hem ben en dat we alleen zijn, zijn niet genoeg.
@ groovy, pak is echt sexy bij een man... juhmy, goede smaak
Hihi, I know, he just proved it..again . En weetje wat ook lekker is? Als hij die blouse uitdoet en dan in zijn strak onder-t-shirt met korte mouw rondloopt zodat je zijn gespierde armen ziet. More juhmy!

Hij is nu aan het douchen, denk dat ik zo maar even ga 'kijken' of hij alles heeft kunnen vinden

En 2 uur is echt te weinig per week! Kun je niet zorgen dat je hem toch meer ziet? Of woont hij zo ver weg van jou?

Laatst gewijzigd op 09-10-2006 om 20:21.
Oud 09-10-2006, 20:28
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
En nu zegt die doodleuk dat hij me gaat blocken.. Dus nu kan die vriendin eens doodleuk zich amuseren door dit hier te komen lezen. En ik wou dat ik er niet zoveel woorden aan moest vuilmaken, maar ik ben gewoon zo ontgoocheld..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 09-10-2006, 21:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik wil meer liefde
Ads door Google
Oud 09-10-2006, 21:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
*gaap*
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 09-10-2006, 21:38
Verwijderd
Geweldig leuk aan het msnen met een jongen die ik ken. Lekker lol maken en hardop lachen voor mijn pc. Ja, leuk
Oud 09-10-2006, 21:53
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 09-10-2006 @ 17:34 :
Overmorgen zijn we 16 maanden samen, en de dag er op gaan we voor het eerst samen op vakantie.
Hey ik heb vrijdag 17 mnd met mn vriend. Wilde ik ff kwijt.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 09-10-2006, 22:02
Verwijderd
goedgoedgoed
Oud 09-10-2006, 22:02
Crimson
Crimson is offline
gaat steeds beter,.. dus ik mis hem steeds meer
Oud 09-10-2006, 22:10
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ex dwarrelt nog steeds wel door mn hoofd. maar het gaat beter
en een interessant persoon is in beeld gekomen maar ik ken hem amper dus eerst maar eens zien of hij wel écht leuk is..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-10-2006, 22:14
Verwijderd
gaat wel ok... mijn ex lijkt eindelijk geen rondjes meer te lopen in mijn hoofd.... zo lang er geen contact is iig

en verder lopen er altijd wel wat potentiele slachtoffers rond..
Oud 09-10-2006, 22:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-10-2006 @ 23:14 :
gaat wel ok... mijn ex lijkt eindelijk geen rondjes meer te lopen in mijn hoofd.... zo lang er geen contact is iig

Maar ik kwam m vanmorgen natuurlijk weer tegen, en hij kan me echt szo aankijken waardoor ik smelt, wat vanmorgen natuurlijk ook weer gebeurde en uhmmm ja ik voel me nu net weer een verliefde puber
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-10-2006, 22:25
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik wil weer eens met hem dansen en sjanzen net zoals in het begin van onze relatie, maar moet daarvoor nog tot komende zaterdag wachten
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 09-10-2006, 22:30
deoxyribose
deoxyribose is offline
godver wat is het saai

maar ehh ja voor de rest wel goed hoor.
Oud 09-10-2006, 22:36
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Dit gaat echt niet de goede kant op.

Laat hij me nu zomaar lopen?
__________________
less is more
Oud 09-10-2006, 23:28
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Ik heb geen idee wat er aan de hand is hier. er gebeuren dingen die ik totaal niet voorzag, en ook niet heb kunnen voorzien.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 09-10-2006, 23:39
vedetje
vedetje is offline
hij heeft het uitgemaakt, de zaterdag!!!!!!!!!!!!!!!!!


hij had het me gezegd dat hij zijn beslissing genomen had, maar ik had gedacht dat het nog wat langer zou aanslepen, niet dus!

dat het moeilijk was, dat geloof ik, maar ik wou hem ook niet meer vragen dan dat hij kwijt wou!

en wat nog beter is, tussen ons verandert er niets, mijn vrees over hoe hij direct zou met mij iets willen is ongegrond, we gaan door flirtend, maar nu is het toegestaan...

@orpheo, waar is de pm die je me belooft had over vrijdag???
dan geef ik je ook nog eens de details
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 10-10-2006, 00:10
Verwijderd
Godsamme. Vanaf donderdag non-stop bij elkaar geweest, vanmiddag naar huis gegaan. En ik mis 'm nu gewoon al.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.