Oud 22-10-2006, 09:45
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Goed. Gisteren was heel leuk. Zijn moeder heeft nu ook mijn ouders gezien, echt maf om zo met z'n allen te zijn.
(Zo vaak komt dat niet voor, Leiden - Limburg).
Nu is hij voetballen en hij zag er onwijs tegen op want hij moest scheidsen. Heb hem nog nooit ergens tegenop zien zien, dus eigenlijk wel schattig. Nu nog even drie daagjes werken en dan gaan we heel erg mijn verjaardag vieren in een superdeluxe restaurant.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Advertentie
Oud 22-10-2006, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 22-10-2006 @ 09:45 :
Goed. Gisteren was heel leuk. Zijn moeder heeft nu ook mijn ouders gezien, echt maf om zo met z'n allen te zijn.
(Zo vaak komt dat niet voor, Leiden - Limburg).
Nu is hij voetballen en hij zag er onwijs tegen op want hij moest scheidsen. Heb hem nog nooit ergens tegenop zien zien, dus eigenlijk wel schattig. Nu nog even drie daagjes werken en dan gaan we heel erg mijn verjaardag vieren in een superdeluxe restaurant.
Bij ons duurde dat ook bijna anderhalf jaar, geloof ik, Overijssel/Limburg schiet ook al niet zo op..
Oh en vandaag ga ik er voor het eerst weer heen sinds het weer aan is, maar heel raar gaat het denk ik niet zijn want ik heb zijn hele familie al weer gezien, behalve zijn broer. Maar misschien toch wel een beetje onwennig. Hm. Ben benieuwd
Oud 22-10-2006, 10:28
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-10-2006 @ 10:20 :
Bij ons duurde dat ook bijna anderhalf jaar, geloof ik, Overijssel/Limburg schiet ook al niet zo op..
Oh en vandaag ga ik er voor het eerst weer heen sinds het weer aan is, maar heel raar gaat het denk ik niet zijn want ik heb zijn hele familie al weer gezien, behalve zijn broer. Maar misschien toch wel een beetje onwennig. Hm. Ben benieuwd
Komt je vriend uit Limburg dan?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 22-10-2006, 10:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-10-2006 @ 09:30 :
heb je tijd over ofzo?
Ja dat heb je als je eerst een relatie hebt waarbij je elkaar bijna dagelijks ziet. Dan hou je wel tijd over ja Daarbij zit ik nu ook op kamers, wat me 3 uur per dag scheelt.
Oud 22-10-2006, 10:35
Verwijderd
Vage droom gehad. Ik vind het sowieso allemaal maar vaag. En ik weet nu duidelijk waarom ik op kamers ga. Ze willen hier gewoon niet naar me luisteren, ik mag niets zeggen, want met alles wat ik zeg beledig ik iemand. Het is niet erg als ik beledigd word, dat is niet belangrijk.

20 jaar kwelling is lang genoeg.
Oud 22-10-2006, 11:33
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Gister mijn verjaardag gevierd bij mijn ouders. Was echt heel gezellig en ik vond het heel leuk om al mijn vriendinnen weer te zien. Ten slotte zie ik die niet meer zo vaak sinds we zijn gaan studeren. Maar stiekem wilde ik dat hij er bij had kunnen zijn. Had hem zo graag willen voorstellen aan hun. Ik mis hem echt heel erg en nog 3 weken zonder hem voelt nog zo lang...
Oud 22-10-2006, 11:51
Verwijderd
kriebels
Oud 22-10-2006, 11:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
snoopy schreef op 21-10-2006 @ 18:00 :
Haha... mijn vriend is gek op winkelen en ik haaaat het. Een beetje jammer voor de meisjes die een vriendje hebben die er niet van houden... daar heb ik een shop-vriend voor weggekaapt

Haha zo kan het natuurlijk ook nog.

Yay ik ben best in staat om leuke (lange) telefoongesprekken te hebben met leuke mensen, hoe is het mogelijk (ik háát bellen normaal gesproken en doe het alleen maar kort en zakelijk)

Hoera voor vrienden die van borsdspellen houden <3

En als laatste, hoera voor vrienden met de zelfde smaak als ik. Ja het was een bagger tent met bagger mensen, en zelfs de leuke muziek kon dat niet opfleuren. Stonden we om half 2 weer buiten
Morgan, je hebt niks gemist hoor!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-10-2006, 12:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-10-2006 @ 10:20 :
Bij ons duurde dat ook bijna anderhalf jaar, geloof ik,
Voor mijn moeder en zijn vader duurde het 3 jaar
(mijn moeder had zijn moeder wel al eerder gezien, maar goed...)

Ik ben mijn ex een beetje zat. Het is nu 4,5 jaar uit en ik heb al 4 jaar een andere vriend. En nog steeds weet hij mij op een manier te benaderen waar ik de kriebels van krijg.
__________________
Tsja
Oud 22-10-2006, 12:42
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Ik zou vanmiddag onverwacht willen langsgaan bij mn vriend, maar ik weet niet of hij dat leuk gaat vinden of niet.
Oud 22-10-2006, 13:04
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
- KTFE schreef op 22-10-2006 @ 12:42 :
Ik zou vanmiddag onverwacht willen langsgaan bij mn vriend, maar ik weet niet of hij dat leuk gaat vinden of niet.
Waarom zou hij dat niet leuk vinden dan?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 22-10-2006, 13:09
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 22-10-2006 @ 13:04 :
Waarom zou hij dat niet leuk vinden dan?
Ik weet niet, misschien dat ik hem stoor of zo.
Ik ben nogal onzeker over zo'n soort dingen.
Oud 22-10-2006, 13:10
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
- KTFE schreef op 22-10-2006 @ 13:09 :
Ik weet niet, misschien dat ik hem stoor of zo.
Ik ben nogal onzeker over zo'n soort dingen.
Oh ja. Ik denk ook niet dat ik onverwacht zou komen, want je weet het nooit natuurlijk.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 22-10-2006, 13:13
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 22-10-2006 @ 13:10 :
Oh ja. Ik denk ook niet dat ik onverwacht zou komen, want je weet het nooit natuurlijk.
Al moest ik hem natuurlijk wel wakker bellen om 15u30.
Daarmee dat ik dacht, ipv bellen ga ik gewoon langs.
Oud 22-10-2006, 13:24
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gisteravond was leuk! Heerlijk staan ouwehoeren enzo. Gossiej, sommige mensen zijn al veranderd, en gelukkig meestal op een posi manier. En die ene goser, dat was wel keigrappig
En ergens vind ik dat ik me er gewoon overheen moet zetten en gewoon door moet gaan. Ik moet maar een manier vinden om het wel leuk te maken. O zo.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-10-2006, 17:33
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
feeling damn good....
__________________
... it's driving me crazy...
Oud 22-10-2006, 17:55
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
zo, en ik heb t even gehad met iedereen. msn is dus nu ook permanent uit, telefoon idem, en forummen hier zit er de komende tijd ook even niet in (gitaarnet wel). tis even op.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 22-10-2006, 17:58
Verwijderd
hoera!
Oud 22-10-2006, 18:07
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Wat een luxe; vriendlief belde net dat hij me zo met nog wat vrienden op komt halen om uit eten te gaan. En dat terwijl we gister al mee uiteten zijn genomen door zijn vader
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 22-10-2006, 18:22
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 22-10-2006 @ 17:58 :
hoera!
Oud 22-10-2006, 18:38
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Vrijdag naar Xavier Rudd geweest en het was gaaf. Dat was echt een heerlijke avond met z'n tweeën.

En zaterdag de boodschappen gedaan en gekookt. En op de bank gehangen en even naar een vriendin van mij geweest.


En nu is ie alweer 2 uurtjes weg.. hm, dat 't maar snel weer weekend is.
Oud 22-10-2006, 19:03
Verwijderd
Volgens mij is ie nu best wel aant hinten dat ie me leuk vind, en ik mag hem ook heel erg graag. maar het is wel snel. En pfff, wat zeur ik .
Oud 22-10-2006, 19:21
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Anneka schreef op 22-10-2006 @ 19:03 :
Volgens mij is ie nu best wel aant hinten dat ie me leuk vind, en ik mag hem ook heel erg graag. maar het is wel snel. En pfff, wat zeur ik .
Is het uit?? (je had toch met iemand van het forum?)
En owja, hij is hier (f1 kijken), en het wordt leuk vanavond
Oud 22-10-2006, 19:24
Verwijderd
Citaat:
ST*R schreef op 22-10-2006 @ 19:21 :
Is het uit?? (je had toch met iemand van het forum?)
En owja, hij is hier (f1 kijken), en het wordt leuk vanavond
ja dat is alweer een tijdje uit
Oud 22-10-2006, 19:56
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 22-10-2006 @ 17:58 :
hoera!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-10-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 22-10-2006 @ 19:24 :
ja dat is alweer een tijdje uit
dat heb ik ook even gemist...

ot: vrienden<3 en ik vind mijn huisgenoten leuk!

En nu wil ik nog een mooie man om mijn kamer in te wijden
Oud 22-10-2006, 20:19
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik denk dat ik hem seffens eens ga verrassen door aan zijn deur te staan..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 22-10-2006, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 22-10-2006 @ 19:57 :
dat heb ik ook even gemist...

ot: vrienden<3 en ik vind mijn huisgenoten leuk!

En nu wil ik nog een mooie man om mijn kamer in te wijden

had ook weinig zin om het aan het hele forum mee te delen maar als je onzin in de gaten had gehouden waren daar wel heel wat topics volgens mij met mensen die het maar al te boeiend vonden.
Oud 22-10-2006, 20:48
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Het zou beter moeten gaan maar dat gaat het dus niet. En ik begin een beetje bang te worden dat het ook niet meer beter wordt.
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Oud 22-10-2006, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 22-10-2006 @ 19:24 :
ja dat is alweer een tijdje uit
Dat miste ik ook.

ot: Nu ik er even over na denk, vind ik het best vermoeiend dat zij mij ziet als een heel sterk iemand. 'En als er iemand is die niemand nodig heeft om het voor zich op te nemen, dan ben jij het wel!' Van de ene kant heel fijn om iemand te hebben die zo in je gelooft, maar aan de andere kant best vervelend, omdat ik zo misschien wel aan bepaald beeld moet voldoen. Maar ach, ik maak me te druk. Ze is heel erg tof en we hebben het leuk samen, dat is toch het belangrijkste?

En mijn zusje is zo lief als ik (of überhaupt iemand) ziek is! 'Kan ik iets voor je doen? Wil je iets hebben? Zal ik drinken pakken?' Vorige week was zo mooi, het was lang geleden dat ik haar zo hard heb horen lachen, hier, thuis. Het gaf me een goed gevoel om haar zo te horen. 'Dit zijn nou echt van die zussen-momenten!'
Die heb ik eigenlijk te weinig met haar. Maar daar gaat verandering in komen.
Oud 22-10-2006, 21:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 22-10-2006 @ 17:58 :
hoera!
Oud 22-10-2006, 21:31
Crimson
Crimson is offline
haha hij was hier vandaag en hij heeft 'het' (voor Luna en ___ ) nu ook veel&vaak irl gezegd en dat vond ik toch best wel leuk/lief/speciaal

Laatst gewijzigd op 23-10-2006 om 17:20.
Oud 22-10-2006, 23:06
Verwijderd
Alles is nu een stuk duidelijker. We hebben goed gepraat. Het kwam er eerst op neer dat hij een druk leven had en niet wist of hij mij er wel bij kon hebben. Maar we zijn uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het misschien wel kan omdat ik het ook druk heb we op één lijn zitten op dat gebied. En we hebben besloten dat we het allemaal wel zien, maar dat we wel veel om elkaar geven.
Ik schrok eerst even heel erg, maar nu ben ik blij dat ik weet waar ik aan toe ben.
Oud 22-10-2006, 23:09
Verwijderd
Fucked up.
Oud 22-10-2006, 23:29
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
T!ne schreef op 22-10-2006 @ 20:19 :
Ik denk dat ik hem seffens eens ga verrassen door aan zijn deur te staan..
Wat had ik hem gemist Natuurlijk had hij mij niet verwacht, dus dat gezicht was echt machtig van hem toen 'ie de deur opendeed Van't moment ik op zijn kamer was heb ik echt aan 1 stuk zitten doorratelen over het weekend, niet van elkaar afgebleven en alletwee een grijns op ons gezicht.. Vond het spijtig dat ik moest vertrekken, maar ik had die afspraak met mezelf gemaakt omdat ik anders morgen čcht niet te genieten ben

Hij is gewoon machtig!
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 23-10-2006, 00:09
Verwijderd
heb ineens zo een vlaag van 'fuck ik mis haar', heb ik al tijdje niet meer gehad, dacht eigenlijk dat ik dat nu wel gehad zou hebben...

en toch zit ik hier 'onze' liedjes te luisteren in het donker....
Oud 23-10-2006, 00:27
Verwijderd
Het gaat wel goed..
Ik mag mijn feestej bij hem thuis geven Omdat het in mijn huisje nooit gaat passen .. Kan ik toch nog mijn verjaardag vieren, dat vind ik echt zo lief.
Oud 23-10-2006, 01:47
Verwijderd
Het gaat zo goed! Mijn vrienden hebben hem helemaal goedgekeurd, da's ook voor het eerst. Ik ben gelukkig, ik ben verliefd en het gaat echt zo goed.
Oud 23-10-2006, 08:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het was gezellig gister Wel een beetje weinig slaap gehad

En mn broertjes en zusjes reageerden positief. De oudste geloofde het eerst niet en begon veel vragen te stellen, maar vooral de oudste twee vonden het toch wel cool.
De jongste van 2 reageerde met: sinterklaas is mijn mama En het meisje van 4 reageerde helemaal niet. Maar voor hun is het waarschijnlijk onbegrijpelijk
Oud 23-10-2006, 08:48
Verwijderd
@ Cloe Sierre: Fijn, dat scheelt dan maar weer.

Ontopic: Met al dat vergelijkingsmateriaal wat ik de laatste tijd heb wordt ik steeds meer met mijn neus op het feit gedrukt dat we het goed voor elkaar hebben samen.
Oud 23-10-2006, 08:50
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 21-10-2006 @ 15:38 :
Er komt een dag dat het klaar is.
Dit. Maar wat dat klaar dan betekent en hoe is me nog een groot raadsel.

Aan de ene kant wil ik zo lang mogelijk hier blijven omdat ik merk dat ik me sterk voel en afstand me goed doet. Aan de andere kant ben ik benieuwd wat er gebeurt als ik weer terug in Nederland ben.
Nog iets meer dan twee maanden voelt dus te lang en te kort tegelijk.
Oud 23-10-2006, 09:25
Verwijderd
Ik weet niet waar hij me voor aanziet, maar het is niet zo dat ik met keelontsteking wereldreizen oid ga maken, dus hou op met vragen: 'Enne, nog wat leuks gedaan?'
Nee. En waag het niet om me nog eens met de neus op de feiten te drukken.
Oud 23-10-2006, 10:29
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wazig.

Edit: Eigenlijk niet wazig, eigenlijk gewoon kut.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 23-10-2006 om 10:47.
Oud 23-10-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 22-10-2006 @ 11:52 :
Haha zo kan het natuurlijk ook nog.

Yay ik ben best in staat om leuke (lange) telefoongesprekken te hebben met leuke mensen, hoe is het mogelijk (ik háát bellen normaal gesproken en doe het alleen maar kort en zakelijk)

Hoera voor vrienden die van borsdspellen houden <3

En als laatste, hoera voor vrienden met de zelfde smaak als ik. Ja het was een bagger tent met bagger mensen, en zelfs de leuke muziek kon dat niet opfleuren. Stonden we om half 2 weer buiten
Morgan, je hebt niks gemist hoor!
Kunnen we hč

Citaat:
Scatterheart schreef op 22-10-2006 @ 10:28 :
Komt je vriend uit Limburg dan?
Jup, en het was er weer gezellig.

OT: ...Hm ja, zwijmel Dat was een leuke dag/avond (behalve dan de niet zo positieve uitslag) en helemaal een fijne nacht/morgen. Ik mag z'n familie erg graag en ik vind hem helemaal fantastisch
Oud 23-10-2006, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 22-10-2006 @ 20:31 :

had ook weinig zin om het aan het hele forum mee te delen maar als je onzin in de gaten had gehouden waren daar wel heel wat topics volgens mij met mensen die het maar al te boeiend vonden.
dat snap ik Ik kom ook niet zoveel op Onzin

ot: Grappig hoe ik met hem kan praten, hoe vertrouwd dat is en gezellig ook. Fijn dat ik nog steeds alles tegen hem kan zeggen en vooral even kan klagen over hoe het er hier aan toe gaat.. hij is tenslotte de enige die het snapt.

Ik heb vandaag een vriendin teleurgesteld. ik heb iets beloofd en ik was het vergeten, maar ze rekende op me. Ik ben echt een stom wijf.
Oud 23-10-2006, 12:33
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Woh, ik vind hem zo leuk en morgen zie ik hem eindelijk weer. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 23-10-2006, 12:59
Verwijderd
We hebben een heerlijk weekend gehad samen
Oud 23-10-2006, 13:02
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-10-2006 @ 11:57 :



Jup, en het was er weer gezellig.

Waar uit Limburg komt hij?

En alles goed hier, hij was erg blij met mijn nieuwe "pakkie" zoals hij dat dan noemt.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 23-10-2006, 13:07
Verwijderd
Limburgers zijn hot, de mijne is er ook al een
Oud 23-10-2006, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 23-10-2006 @ 13:02 :
Waar uit Limburg komt hij?

En alles goed hier, hij was erg blij met mijn nieuwe "pakkie" zoals hij dat dan noemt.
Haha, ik kan natuurlijk moeilijk op het internet zijn gegevens bekend gaan maken, daar ga ik niet over. Maar vrij noordelijk.

En ja, als ze niet zo'n enorm overdreven accent hebben (gister wat in de trein, ieh, stel je niet zo aan of praat dialect), zitten er behoorlijk hotte tussen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.