Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2006, 12:53
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Vandaag 1 jaar samen. Gisteren naar Happy Feet geweest en straks lekker uit eten met z'n tweeën.

Vorige: #50

Laatst gewijzigd op 10-12-2006 om 14:34.
Advertentie
Oud 10-12-2006, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Moet je mee oppassen, want juist dat onzekere gedrag kan het niet-leuk maken
@ morgan: ik weet dat onzeker gedrag het juist niet leuk kan maken, maar het is wel eh. lastig om me er overheen te zetten ofzo. sowieso heb ik in m'n vorige 'relatie' ( ) best wel wat te verduren gehad, en daardoor ben ik best onzeker geworden.
maarja, het is gelukkig niet zo dat ik constant zit te zeiken over vanalles oid
Oud 10-12-2006, 14:15
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Hij belde net. En dat was bizar. Ik wist tot een paar dagen geleden niet eens of hij uberhaupt mijn nummer had en nu is het al de tweede keer dat hij belt. Net ontdekt dat hij ook op m'n mobiel had gebeld. Ik weet niet of ik het wel als hint mag oppakken maar op zich slaat het nergens op waar hij voor belde. Maar het was wel een heeeel leuke verrassing Morgen zie ik hem weer, ik ben benieuwd. In ieder geval kan ik niet wachten en ik hoop heel hard niet dat het gaat tegenvallen. Lalala
Oud 10-12-2006, 14:24
moon
Avatar van moon
moon is offline
kun je verliefdheid onderdrukken? Misschien moet ik er eens een topic over starten, of is dat al vaker gebeurt? ben nieuwsgierig.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 10-12-2006, 14:29
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 10-12-2006 @ 15:24 :
kun je verliefdheid onderdrukken? Misschien moet ik er eens een topic over starten, of is dat al vaker gebeurt? ben nieuwsgierig.
Been there, done that. Maar bij mij heeft het nu tot resultaat dat ik hem redelijk 'afgewezen' had, omdat ik dacht dat ik niet verliefd was (ik mocht het niet worden van mezelf). En toen kwam daarna het besef dat ik toch eigenlijk wel veel voor hem voel, toen hij al een ander had. Eigen schuld Maar weet niet hoe het bij jou zit, maar ik raad het af: het heeft geen zin.


Ontopic: beter. Steeds beter
Oud 10-12-2006, 14:45
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Euhm hij komt vanavond een film kijken maar ik kom er net achter dat dat niet kan op mijn computer .

En verder ben ik opvallend vrolijk voor de tijd van het jaar en het feit dat het hier maar vier uur per dag 'licht' is dus zie ik hem maar als medicijn tegen winterdepressie . Maar hij gaat vrijdag weg en dan is het over. Ben benieuwd naar deze week, hoop dat het leuk wordt. Ik denk steeds dat het wel op zal houden maar dan maken we weer een nieuwe afspraak.

Maar nu moet ik mijn kamer gaan opruimen want als hij deze zooi ziet dan rent hij meteen gillend weg. En daarna mezelf fatsoeneren want is denk ik hetzelfde verhaal
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 10-12-2006, 14:56
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik ben de laatste paar weken zo snel geïrriteerd, chagrijnig en onzeker geweest, dat ik het nu echt zat ben. Ik weet ook wel dat ik er niks mee opschiet en daarom let ik er nu goed op. En het werkt, ik voel me al een stuk beter. Minder zeiken en meer genieten.
Het cadeau dat ik bedacht had voor zijn vader, was een succes. Hij belde me net, erg fijn om elkaar weer te spreken. En dinsdag komt 'ie me opzoeken, samen series kijken.

En ik ben inmiddels gewend aan het idee dat mijn beste vriend me leuk vindt. Het is min of meer uitgepraat, dus geen zorgen meer, fijn.

Toch wel fijn om een keer te merken dat je het voor een groot deel zelf in de hand kunt hebben.
Oud 10-12-2006, 15:05
carmen_46
Avatar van carmen_46
carmen_46 is offline
Leuke jongen ontmoet in de kroeg en werd spontaan gebeld door een jongen die ook wel erg leuk is..
__________________
"Being human that is my crime''
Oud 10-12-2006, 15:55
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ T!ne: Thanks! Moet zeggen dat ik het ook wel erg leuk vind

OT: Weekend was relaxed, vandaag ook ff wat gedronken met een vriendinnetje. Had dr al een tijd niet echt gesproken, was fijn! Wat zijn vrouwen toch soms rare wezens als het om relaties gaat Ik herken sommige dingen zo bij haar...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 10-12-2006, 16:57
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
en weer een buddy erbij kheb een anderson-liefhebber een les paul aangeluld
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-12-2006, 17:27
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Opzich wel prima.
Als ik bij hem ben is alles leuk en lief etc. maar als ik niet bij hem ben zie ik alleen de verschillen tussen ons en schreeuwt het in me dat ik geen relatie wil. Hij wil dat wel, daar ben ik vrij zeker van. hm ik moet stoppen met nadenken misschien
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 10-12-2006, 17:29
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
GOED! : hij is super, ik vind hem fantastisch, ik voel me op mijn gemak, hij is lief voor me, etc etc

MWA?! : ik ben er net min of meer achter gekomen dat hij wel erg kickt/ gekickt heeft op meisjes die echt stukken jonger zijn dan hij is, en dat baart me zorgen, ik bedoel, ik word ouder, en wat zal dat dan voor gevolgen hebben?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 10-12-2006, 17:32
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, ik moet stiekem steeds meer aan 'm denken. Wie weet..
Oud 10-12-2006, 18:16
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Kut ik ben zenuwachtig . En ik ben niet leuk als ik zenuwachtig ben.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 10-12-2006, 18:17
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 10-12-2006 @ 14:13 :
@ morgan: ik weet dat onzeker gedrag het juist niet leuk kan maken, maar het is wel eh. lastig om me er overheen te zetten ofzo. sowieso heb ik in m'n vorige 'relatie' ( ) best wel wat te verduren gehad, en daardoor ben ik best onzeker geworden.
maarja, het is gelukkig niet zo dat ik constant zit te zeiken over vanalles oid
Hoeft ook niet, hoor, maar ik merk wel dat het bij ons invloed heeft. Als ik onzeker en jaloers wordt en dus veel meer aan hem ga hangen, trekt hij zich automatisch terug en dat verergert het natuurlijk alleen maar dus komen we dan in een negatieve spiraal terecht. Nou ja, kwamen. Het vereist bij ons enig loslaten voor het lekker loopt

Straks Sinterklaas ole
Oud 10-12-2006, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 10-12-2006 @ 18:27 :
Opzich wel prima.
Als ik bij hem ben is alles leuk en lief etc. maar als ik niet bij hem ben zie ik alleen de verschillen tussen ons en schreeuwt het in me dat ik geen relatie wil. Hij wil dat wel, daar ben ik vrij zeker van. hm ik moet stoppen met nadenken misschien
hmm dit vind ik heel herkenbaar..
Oud 10-12-2006, 18:49
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 10-12-2006 @ 15:29 :
Been there, done that. Maar bij mij heeft het nu tot resultaat dat ik hem redelijk 'afgewezen' had, omdat ik dacht dat ik niet verliefd was (ik mocht het niet worden van mezelf). En toen kwam daarna het besef dat ik toch eigenlijk wel veel voor hem voel, toen hij al een ander had. Eigen schuld Maar weet niet hoe het bij jou zit, maar ik raad het af: het heeft geen zin.

Ha, dit had ik dus ook precies. Maar ik besefte het gelukkig op tijd, hij had dus nog geen ander En ik ben er nu super blij mee dat ik dat op tijd besefte en ook tegen hem heb gezegd!

@ moon: je kunt het beter niet onderdrukken dus! Anders hoor je dadelijk dat hij een ander heeft en dan voel je je ongelukkig....
Oud 10-12-2006, 19:31
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
stout! schreef op 10-12-2006 @ 19:16 :
Kut ik ben zenuwachtig . En ik ben niet leuk als ik zenuwachtig ben.

Veel plezier

Volgens mij heb ik hem op een of andere manier verdrietig gemaakt. Toen ik hem vandaag naar huis bracht was hij heel stil en vanavond aan de telefoon had hij ook al weinig te zeggen. Hmmz. Ik krijg morgen vanzelf wel een mailtje met wat er aan de hand is, denk ik.
__________________
<):o)
Ads door Google
Oud 10-12-2006, 20:08
Crimson
Crimson is offline
super leuk weekend gehad en drstraks een smsje met 'je bent mn helftje' van de bolletjes mensen van plato awwwww
Oud 10-12-2006, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 10-12-2006 @ 19:49 :
Ha, dit had ik dus ook precies. Maar ik besefte het gelukkig op tijd, hij had dus nog geen ander En ik ben er nu super blij mee dat ik dat op tijd besefte en ook tegen hem heb gezegd!
Bij mij is het gewoon heel stom. Het ging echt prima in het begin, dat zeiden we beiden. Al bleef ik onzeker of anderen 'm wel leuk vonden (heel erg, daar moet ik vanaf). Maar doordat ik ineens heel erg met iets zat wat gebeurde met m'n ex en hem dat niet zei, werd ik heel afstandelijk naar hem. Hij heeft toen denk ik z'n conclusies getrokken, want heb 'm sindsdien niet vaak meer gesproken. Ook niet gezien, maar dat ligt ook aan de afstand en ons leven. Weet via-via dat ie een ander zou hebben waar ie serieus mee is, en daar was ik niet blij mee

Ontopic: vanmiddag de stad in geweest en je kunt merken dat de feestdagen eraan komen. Overal waar je kijkt stelletjes
Oud 10-12-2006, 20:24
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Pfff... Ga anders ff uit m'n hoofd ofzo! Ook al ben je leuk, daarom hoef je nog niet 24/7 in m'n gedachten te kamperen... Djiezes.

__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 10-12-2006, 20:33
Estar
Estar is offline
Citaat:
Optima schreef op 10-12-2006 @ 18:29 :
is, en dat baart me zorgen, ik bedoel, ik word ouder, en wat zal dat dan voor gevolgen hebben?
Dat je harder moet sporten zodat je lichaam niet gaat hangen.
Oud 10-12-2006, 20:33
Verwijderd
Hmmm, hij is stiekem toch wel heel leuk. We hebben gepraat en ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik het niet zal toelaten dat ik verliefd op hem word... maar hij wil er niet over horen.

Serieus, wat moet ik nou weer met een 12 jaar oudere Amerikaan. Hij heeft verdomme 2 kinderen! En dat moet ik mezelf goed voor blijven houden!

En dan dacht ik dat Zwolle een pokke-end was ^^.
Oud 10-12-2006, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 10-12-2006 @ 18:29 :
GOED! : hij is super, ik vind hem fantastisch, ik voel me op mijn gemak, hij is lief voor me, etc etc

MWA?! : ik ben er net min of meer achter gekomen dat hij wel erg kickt/ gekickt heeft op meisjes die echt stukken jonger zijn dan hij is, en dat baart me zorgen, ik bedoel, ik word ouder, en wat zal dat dan voor gevolgen hebben?
Heeft hij jouw leeftijd of is ie een stuk ouder, want op jouw leeftijd klinkt dat erg zorgwekkend...

Overigens heb ik zelf een tijdje een voorkeur gehad voor jongere jongens omdat die wat mij betreft makkelijker in omgang waren en niet zo veeleisend. Als hij onzeker is/was, dan kan dat daar aan gelegen hebben. Maar als hij jouw heeft en alles is ok tussen jullie, dan zou ie daar niets meer moeten hebben...
Oud 10-12-2006, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 10-12-2006 @ 21:33 :
Hmmm, hij is stiekem toch wel heel leuk. We hebben gepraat en ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik het niet zal toelaten dat ik verliefd op hem word... maar hij wil er niet over horen.

Serieus, wat moet ik nou weer met een 12 jaar oudere Amerikaan. Hij heeft verdomme 2 kinderen! En dat moet ik mezelf goed voor blijven houden!

En dan dacht ik dat Zwolle een pokke-end was ^^.
Ik denk dat je wel goed bij een Amerikaan past.
Advertentie
Oud 10-12-2006, 21:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hmm... ik mis hem!
Afgelopen weken gaat het echt heel erg leuk tussen ons (om precies te zijn: sinds ik weet dat ik een kamer heb vanaf half januari). We doen leuke dingen samen en vinden het weer echt leuk om elkaar te zien!
__________________
Tsja
Oud 10-12-2006, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-12-2006 @ 21:39 :
Ik denk dat je wel goed bij een Amerikaan past.
Oud 10-12-2006, 22:15
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Pfff wat de liefde soms erg ingewikkeld zijn.. En het stomme is dat ik hier alleen post als ik even een klotebui heb! Af en toe is mijn vriend weleens bot en dan word ik een regelrechte bitch!
__________________
move your body next to me
Oud 10-12-2006, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-12-2006 @ 21:39 :
Ik denk dat je wel goed bij een Amerikaan past.
Ik ben zeer benieuwd naar de onderbouwing van die veronderstelling.
Oud 10-12-2006, 22:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Al die mensen die hetzelfde meegemaakt hebben, ik snap ze nu volkomen.
Oud 10-12-2006, 22:28
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Goed, geloof ik. Ja!
__________________
Don't worry, be happy
Oud 10-12-2006, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 10-12-2006 @ 23:22 :
Ik ben zeer benieuwd naar de onderbouwing van die veronderstelling.
Qua niveau.
Oud 10-12-2006, 22:59
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ben moe. het is over. op. ik kan niet meer. de groeten. tot wederhoren.

mod, wat moet ik doen voor een ban? kan ik ook een week niet meer forummen, is iedereen blij.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-12-2006, 22:59
Verwijderd
Hij is gewoon een sloerie.. en daarom vind ik hem leuk.
Oud 11-12-2006, 00:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
Geweldig om weer eens al die liefdes-verhalen uit mijn omgeving te horen, maar sommige mensen maken toch wel erg vreemde dingen mee.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 11-12-2006, 06:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-12-2006 @ 20:31 :
Volgens mij heb ik hem op een of andere manier verdrietig gemaakt. Toen ik hem vandaag naar huis bracht was hij heel stil en vanavond aan de telefoon had hij ook al weinig te zeggen. Hmmz. Ik krijg morgen vanzelf wel een mailtje met wat er aan de hand is, denk ik.
En ik had weer eens gelijk
__________________
<):o)
Ads door Google
Oud 11-12-2006, 07:21
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Niet slecht.

Citaat:
x-spekkie-x schreef op 11-12-2006 @ 07:03 :
En ik had weer eens gelijk
Wat was er met hem dan?
Oud 11-12-2006, 07:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 11-12-2006 @ 08:21 :
Wat was er met hem dan?
Hij had een heel lang smsje gestuurd dat ie een beetje verdrietig met ons was. En terecht. Het gaat de laatste tijd nou niet echt geweldig
__________________
<):o)
Oud 11-12-2006, 08:41
moon
Avatar van moon
moon is offline
mijn moeder roept hetzelfde gevoel bij mij op als ik had in mijn relatie. benauwdheid! Het gevoel dat je wilt vluchten omdat je geen eigen leven gegunt wordt zo af en toe.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 11-12-2006, 09:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 10-12-2006 @ 23:59 :
ben moe. het is over. op. ik kan niet meer. de groeten. tot wederhoren.

mod, wat moet ik doen voor een ban? kan ik ook een week niet meer forummen, is iedereen blij.
ban aanvragen op M&M .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-12-2006, 09:59
Verwijderd
Heb afgelopen weekend écht het besef gekregen hoeveel hij voor me betekent. Geloof ook dat het besef bij mij nu pas komt. Zaterdagnacht van huis naar huisartsenpost naar ziekenhuis gegaan. Vriendlief was enorm benauwd, hyperventileerde als een gek, was niet aanspreekbaar, viel steeds flauw en gewoon, het was zo ongelooflijk eng! En meneer wilde dat ik nog ging stappen 'omdat ik me daar op verheugd had'..
Ben blij dat mijn moeder de HAP gebeld had, ik ben zelf (!!) nog met de auto gereden om hem er heen te brengen, daarna mee in de ambulance. In het ziekenhuis konden ze alleen zien dat ie wat gedronken had (was naar de voetbal geweest), maar ze konden niet zien of er iets in zn drinken zat, of in zn eten of ofdat zn lichaam het gewoon niet meer trok. Geloof dat ik nog nooit zo bang ben geweest om hem kwijt te raken. Ook al was er 'niets' aan de hand, jeetje, ik ben zo geschrokken! We zijn zeker een half uur op de HAP geweest, en hij weet er nix meer van..Ergens maak ik me zorgen, hij gaat door alsof er niets gebeurt is. Maar aan de andere kant; hij weet zelf het beste hoe hij zich voelt.
Ikbenzobanggeweest

Maaaaar, vandaag zijn we 1.5 jaar samen en het voelt gewoon goed en ik hou zo enorm veel van hem etc etc
Oud 11-12-2006, 10:03
Verwijderd
Donderdag. Hoop ik.
Oud 11-12-2006, 10:22
Nyawa
Massages <3.
Oud 11-12-2006, 11:00
Verwijderd
Ik kan nog steeds niets bespeuren van afstandelijkheid of desinteresse..

maar zoals mijn tentamenstof al zegt: alleen falsificatie kan kennis verschaffen en de rest kunnen we slechts aannemen als een mogelijkheid.

Bah.

Nee eigenlijk is het best wel leuk. Ik wil alleen weer teveel, dus ik moet even de rem erop gooien bij mezelf.
Oud 11-12-2006, 12:53
Verwijderd
Super <3
Oud 11-12-2006, 13:11
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-12-2006 @ 20:31 :

Veel plezier
Het was leuk, natuurlijk was het leuk . We zijn naar de stad gefietst maar de bioscoop was dicht, het maakte allemaal niet zoveel uit. En daarna in mijn kamer uren liggen zoenen en t was gewoon allemaal heel fijn en goed . En vanavond gaan we een nieuwe poging wagen om een film te zien...
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 11-12-2006, 13:11
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Sinterklaas vieren was leuk hij was heel lief voor me en ja ik hou zo van hem
Oud 11-12-2006, 13:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Weer een heerlijk weekend gehad, allemaal leuke dingen gedaan. Naar de kroeg, een verjaardag, bioscoop, oldtimerbeurs. Hij trekt ineens weer heel erg naar mij toe, waar ik natuurlijk wel blij om ben. Maar hoop wel dat we snel weer een beetje een goede balans vinden, al houdt het het zo wel spannend natuurlijk...

En omdat meer dan de helft van mijn afstudeergroepje ziek is, heb ik vandaag onverwachts een dagje vrij, echt heerlijk. En vriendlief had vanmorgen een ochtendhumeur (wat ik dus meekreeg omdat ik niet weg hoefde) en voelt zich daar nu schuldig over, want ik krijg steeds lieve smsjes van hem
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 11-12-2006, 13:36
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
kon slechter.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 11-12-2006, 13:41
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Weekend was leuk. Zaterdag direct nadat ik klaar was met werken kwam hij naar mij toe. Lekker op bed liggen praten en uit eindelijk niet meer uitgeweest. Het is fijn om na een week waarin we elkaar niet zoveel gezien hebben gewoon lekker te praten en verder niks te hoeven.
De zondag de hele dag samen geweest. Bij zijn ouders wezen gourmetten. Was behoorlijk grappig omdat zijn ouders dat nog nooit gedaan hadden en dus geen idee hadden wat er naast vlees eigenlijk allemaal bij moest. Was heel gezellig en ik vind mijn schoonouders steeds aardiger te vinden. Vond het lief dat zij ook voor mij nog een klein sinterklaaskadootje hadden. Baal alleen een beetje dat ik zijn ouders inmiddels vaker zie dan mijn eigen ouders.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #50
Orpheo
500 10-12-2006 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.