Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2006, 13:54
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Liefde! <3 Ben benieuwd naar wat ik krijg voor sinterkerst (aangezien wij het deze week pas/al vieren).
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Advertentie
Oud 11-12-2006, 14:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Auw Auw Auw ik lig in de kreukels, en iedereen is heel lief voor mij. Daar ben ik wel blij om.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-12-2006, 14:38
juno
Avatar van juno
juno is offline
Eigenlijk beter dan ik dacht. De mensen om mij heen kunnen blijkbaar wel wat hebben. Ik ben zo druk geweest, dat ik iedereen en alles heb verwaarloosd, maar niemand is boos of beledigd, integendeel. Ligt natuurlijk aan de reden waarom ik druk was, (ben), maar ik krijg zoveel positieve feedback van iedereen dat het bijna genant wordt. Alsof ik Moeder Theresa ben zeg.
Oud 11-12-2006, 14:41
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik weet niet of ik nou moet gaan lachen, gieren, brullen of moet gaan janken...ik heb een jongen gedate die me na een leuke avond van 2 uur gewoon naar huis stuurt (3 uur treinen) omdat ie goed moest slapen voor zn werk de volgende dag, ik dacht die is bejaard, doet moeilijk, is homo of gewoon asexueel (wat me stug leek want we hadden al enige "slaap"geschiedenis). En nu zegt ie dat het helemaal niet de bedoeling is dat ik naar huis ging maar het was beter want hij had iets lichamelijks heel persoonlijks wat volgens zn moeder vanzelf over zou gaan maar waar hij zich zo voor schaamt dat ik het niet mag weten terwijl ik hem al in meerdere periodes van mijn leven compleet naakt heb gezien en zeker weet dat er niets aan mankeert.
Dus ik raden raden raden wat het kan zijn, van voetschimmel tot impotentie, maar niets van dat alles en ik krijg het er ook niet uit.
F*cking weirdo hij houdt zeker van chaos.

Iemand enig idee voor welk lichamelijk iets je je zo schaamt dat je een meisje de nacht weigert, dat vanzelf over gaat?
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 11-12-2006, 14:43
juno
Avatar van juno
juno is offline
Buikloop. Aambeien. Een puist op zijn lul. Dat soort dingen.
Oud 11-12-2006, 14:47
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
DNMB schreef op 11-12-2006 @ 15:41 :
ik weet niet of ik nou moet gaan lachen, gieren, brullen of moet gaan janken...ik heb een jongen gedate die me na een leuke avond van 2 uur gewoon naar huis stuurt (3 uur treinen) omdat ie goed moest slapen voor zn werk de volgende dag, ik dacht die is bejaard, doet moeilijk, is homo of gewoon asexueel (wat me stug leek want we hadden al enige "slaap"geschiedenis). En nu zegt ie dat het helemaal niet de bedoeling is dat ik naar huis ging maar het was beter want hij had iets lichamelijks heel persoonlijks wat volgens zn moeder vanzelf over zou gaan maar waar hij zich zo voor schaamt dat ik het niet mag weten terwijl ik hem al in meerdere periodes van mijn leven compleet naakt heb gezien en zeker weet dat er niets aan mankeert.
Dus ik raden raden raden wat het kan zijn, van voetschimmel tot impotentie, maar niets van dat alles en ik krijg het er ook niet uit.
F*cking weirdo hij houdt zeker van chaos.

Iemand enig idee voor welk lichamelijk iets je je zo schaamt dat je een meisje de nacht weigert, dat vanzelf over gaat?
Hij wilt je niet. Hoe moeilijk is het nou?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 11-12-2006, 14:50
Jones
Citaat:
DNMB schreef op 11-12-2006 @ 15:41 :
ik weet niet of ik nou moet gaan lachen, gieren, brullen of moet gaan janken...ik heb een jongen gedate die me na een leuke avond van 2 uur gewoon naar huis stuurt (3 uur treinen) omdat ie goed moest slapen voor zn werk de volgende dag, ik dacht die is bejaard, doet moeilijk, is homo of gewoon asexueel (wat me stug leek want we hadden al enige "slaap"geschiedenis). En nu zegt ie dat het helemaal niet de bedoeling is dat ik naar huis ging maar het was beter want hij had iets lichamelijks heel persoonlijks wat volgens zn moeder vanzelf over zou gaan maar waar hij zich zo voor schaamt dat ik het niet mag weten terwijl ik hem al in meerdere periodes van mijn leven compleet naakt heb gezien en zeker weet dat er niets aan mankeert.
Dus ik raden raden raden wat het kan zijn, van voetschimmel tot impotentie, maar niets van dat alles en ik krijg het er ook niet uit.
F*cking weirdo hij houdt zeker van chaos.

Iemand enig idee voor welk lichamelijk iets je je zo schaamt dat je een meisje de nacht weigert, dat vanzelf over gaat?
Ik blijf bij wat Metal zegt.
Oud 11-12-2006, 14:59
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
DNMB schreef op 11-12-2006 @ 15:41 :
ik weet niet of ik nou moet gaan lachen, gieren, brullen of moet gaan janken...ik heb een jongen gedate die me na een leuke avond van 2 uur gewoon naar huis stuurt (3 uur treinen) omdat ie goed moest slapen voor zn werk de volgende dag, ik dacht die is bejaard, doet moeilijk, is homo of gewoon asexueel (wat me stug leek want we hadden al enige "slaap"geschiedenis). En nu zegt ie dat het helemaal niet de bedoeling is dat ik naar huis ging maar het was beter want hij had iets lichamelijks heel persoonlijks wat volgens zn moeder vanzelf over zou gaan maar waar hij zich zo voor schaamt dat ik het niet mag weten terwijl ik hem al in meerdere periodes van mijn leven compleet naakt heb gezien en zeker weet dat er niets aan mankeert.
Dus ik raden raden raden wat het kan zijn, van voetschimmel tot impotentie, maar niets van dat alles en ik krijg het er ook niet uit.
F*cking weirdo hij houdt zeker van chaos.

Iemand enig idee voor welk lichamelijk iets je je zo schaamt dat je een meisje de nacht weigert, dat vanzelf over gaat?
haha ik las dit verhaal met het idee dat je een jongen was en verbaasde me erover dat er hier homo's zo overduidelijk posten
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 11-12-2006, 15:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jones schreef op 11-12-2006 @ 15:50 :
Ik blijf bij wat Metal zegt.
I concur
Oud 11-12-2006, 15:03
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
bedplassen?
Oud 11-12-2006, 15:08
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Heb opzich een leuk weekend gehad, maar het kon beter. We waren zondag allebei een tikkeltje chagrijnig, en dat reageerden we een beetje op elkaar af. Moeten we niet meer doen.

En vanmorgen weer zoals altijd samen met de bus naar school. Maar toen we eenmaal op weg waren, voelde ik me enorm misselijk worden. Ik dacht echt dat ik flauw zou vallen, dus ik stapte de eerste de beste bushalte uit de bus. En mijn vriend er achter aan! Vond ik echt heel lief. Ik vroeg hem van ; Weet je t zeker? Dalijk kom je te laat op school..'
En toen zei hij ; Ja maar ik kan je toch niet alleen laten zo..'

<3 Hij is mijn schatje en ik wil hem nooit meer kwijt!
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 11-12-2006, 15:12
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Kut, maar de relatie met mijzelf is zojuist gedaald naar -3.
Oud 11-12-2006, 15:27
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
haha, ik heb dus alles al gehad wat ik ken aan beschamende lichamelijke klachten...ook al gezegd dat het mij niet interesseert of hij me leuk vind of niet dus dat hij dat rustig kan zeggen als hij niets wil.
Ach fuck het ook maar als ik het niet weet weten jullie het al helemaal niet.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 11-12-2006, 15:32
Verwijderd
Oh, jongen doe dit nou niehiet. Ik zou tot donderdag niks van me laten horen, waarom begin je dan toch te praten?
Oud 11-12-2006, 16:57
Verwijderd
Net weer een leuk telefoongesprek gehad En hij had een verrassing: hij komt morgenavond langs ipv pas zaterdag! Zie ik hem tóch nog wat eerder, leuk!
Oud 11-12-2006, 17:35
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Jeej! Vandaag komt hij iig terug uit Zweden. Maar ja, tis niet alsof dat ertoe doet, aangezien ik komende twee dagen zestien uur werk, colleges heb en tussendoor ook nog moet slapen... Iig is MSN weer een goede mogelijkheid

Pfff... Ik denk best wel veel aan 'm. Oh, en ik ben te onzeker. Geloof ik. Maar goed, ik kom er wel overheen Daar ben ik van overtuigd.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-12-2006, 17:44
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Eh, ja. Het viel niet echt tegen. Toen ik op school kwam zat hij in de hal, waar hij normaal nooit zit. En hij glimlachte heel lief. En de rest van de dag zag ik hem niet tot onze gezamenlijke les en toen eh, ging hij naast een surrogaatvriendin zitten en negeerde hij mij en het volgende uur besteedde hij nauwelijks aandacht aan me en lachten we alleen samen iemand uit, ja, erg bandversterkend. Later, in de gang, gaf hij me wel een knuffel en voor hij naar huis ging ook. En het was niet zo bijzonder, maar tot mijn toch nog bijzonder grote verrassing belde hij gewoon nog een keer. Om een uurtje of vijf op mijn mobiel en ik schrok en ik nam op. 'Ja, je denkt zeker dat je ik stalk maar ik heb je even nodig' Voor een telefoonnummer dat je ook op internet kan vinden? Goed, dat voor hem uitgezocht en toen teruggebeld en nu heb ik hem ook op msn en voor het eten even met hem gebabbeld en toen zei hij dat we vrijdag maar een dansje gingen wagen en wat ik nu met mijn liefdesleven ging doen en en en en........ ik weet het niet meer

In alles wat leuk is kan ik een tegenargument verzinnen en in alles wat niet leuk is ook. Ik kan alles verkeerd opvatten, er te veel achterzoeken of juist te weinig. En ik weet niet hoe het nu verder moet en bah. Hij is echt heel erg leuk. In het kwadraat keer twee. Nou, ole, morgen maar weer lekker afwachten hoe het loopt...
Oud 11-12-2006, 17:55
Hagel
Hagel is offline
En toen was het uit en nu is het vaag want we gaan het toch nog proberen maarja
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 11-12-2006, 20:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sinds lange tijd vind ik eindelijk weer eens iemand leuk. Maar goed, laten we eens kijken hoe het gaat lopen. Tijd om wat meer lef te tonen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-12-2006, 20:45
Verwijderd
Nu weet ik in ieder geval bijna zeker wat hij wil. Enzo. Hoop ik.
Oud 11-12-2006, 21:50
Verwijderd
En dan is het ineens weer een weekend om nooit te vergeten. Waar ik vrijdag nacht nog huilend aan de telefoon hing met hem over hoe we verder moesten, verdween dat zaterdag als sneeuw voor de zon.
Maarja, het weekend was weer ouderwets super fijn en dat voelt goed. Dat ik niets meer van mezelf snap vergeet ik maar even.
Oud 11-12-2006, 22:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vandaag weer samengewerkt met het werkgroepje. En daarna presentatie gehad. Weer contact met dat ene leuke meisje. Weer veel gelachen met haar. Zo mooi, zo leuk. Weer helemaal van m'n stuk.

*Zucht*

Ow, shit, dit was totaal niet de bedoeling.
Oud 11-12-2006, 22:09
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Ik baal een beetje. Ik snap heel goed dat hij ook bij zijn vrienden wil zijn. Daar heb ik ook behoefte. Maar om mij op het allerlaatst af te zeggen voor die vriend die hij toch al minstens 6 dagen per week ziet (en inmiddels van 's ochtends tot 's avonds) vind ik echt minder. Ik probeer begrip op te brengen voor het feit dat hij het zo ontzettend druk heeft maar soms wil ik ook een beetje aandacht, is dat nou teveel gevraagd?
Oud 11-12-2006, 22:19
__
Avatar van __
__ is offline
ik ben onverwachts thuis (bij mn ouders) deze week en ik weet niet eens zeker of ik hem wel zal zien aangezien we beide druk zullen zijn maar de gedachte dat ie iig in de buurt is, is goed genoeg wat mij betreft
Oud 11-12-2006, 22:24
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Hij mag niet ziek zijn en dan naar huis gaan ipv blijven slapen
Ik mag niet huilen terwijl er niks is
Hij is lief.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 11-12-2006, 22:46
Verwijderd
Zelfs als ik ruzie heb gemaakt met mijn ex en me daardoor enorm rot voel is hij nog lief voor me. Sterker nog, toen mijn ex daarna belde rukte HIJ de telefoon uit mijn handen, en nam hij op met "Idiot! Wtf is your problem?" Woooooo, bitchfight!

En nu gaan we kroelen en wii-en.
Oud 12-12-2006, 08:43
Verwijderd
De laatste dagen zat mijn hoofd vol mist, maar dat begint nu een beetje op te trekken. Ik ben blij dat we eerlijk zijn.
Oud 12-12-2006, 09:05
Verwijderd
Sta je op, is je mailbox gevuld met 5 mailtjes, 7 youtubevideos van bands die ik móet zien én heb ik nog een privébericht (niet dit forum) over dat ie iets wil zeggen, maar het maar niet doet omdat hij niet wil dat ik pissig word (zijn beste vriend verklaart hem voor gek en ik geef die vriend gelijk )...

En ik maar denken dat alleen 15-jarigen zulk soort enthousiasme nog konden hebben ^^.

Mephostophilis, dat antwoord geeft slechts je eigen niveau weer .
Oud 12-12-2006, 09:16
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 11-12-2006 @ 23:46 :
. Sterker nog, toen mijn ex daarna belde rukte HIJ de telefoon uit mijn handen, en nam hij op met "Idiot! Wtf is your problem?" Woooooo, bitchfight!
kinderachtig
__________________
Pardon my French
Oud 12-12-2006, 09:32
Li
Avatar van Li
Li is offline
Gaat supergoed, lekker weekend gehad samen en nu hing hij gisteravond al aan de telefoon of hij me heel snel weer mocht zien! Het liefst dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag
Het is dat ik die klote tentamens heb..
Oud 12-12-2006, 10:15
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 12-12-2006 @ 10:16 :
kinderachtig
+ je was toch zulke goede vrienden met je ex
Oud 12-12-2006, 10:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-12-2006 @ 10:16 :
kinderachtig
Sowieso word ik een beetje kriegel van die updates van d'r. Hoe oud ben je, jeez.
Oud 12-12-2006, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 12-12-2006 @ 11:22 :
Sowieso word ik een beetje kriegel van die updates van d'r. Hoe oud ben je, jeez.
Daar is dit topic toch voor?

ot: Gemaild. En nu weet ik het ook niet meer. Ik heb mijn best gedaan.
Oud 12-12-2006, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 12-12-2006 @ 11:15 :
+ je was toch zulke goede vrienden met je ex
Het ging ook heel goed, maar toen begon 't gedoe weer van voren af aan. En ik blijf updates geven, daar is dit topic voor. Boofuckinhoo!
Oud 12-12-2006, 10:58
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 12-12-2006 @ 11:45 :
Het ging ook heel goed, maar toen begon 't gedoe weer van voren af aan. En ik blijf updates geven, daar is dit topic voor. Boofuckinhoo!
Inderdaad, if you can't stand the heat get out of the kitchen
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 12-12-2006, 11:08
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Hagel schreef op 11-12-2006 @ 18:55 :
En toen was het uit en nu is het vaag want we gaan het toch nog proberen maarja
jullie waren toch heel lang samen :/ ?
Oud 12-12-2006, 11:09
Jones
Het gaat ook niet om je updates maar om het feit dat je als een 16jarige omgaat met je ex. Beetje kinderachtig zoals al een keer eerder is gezegd.
Oud 12-12-2006, 11:24
Larry Flint
Larry Flint is offline
ben ik nou de enige die zich vooral zorgen maakt om het feit dat een nederlander op neemt met "idiot, what the fuck is your problem"



tenzij het een engelsman is maar ok.

en @hagel: wat verrot, hoop dat het weer goed komt want jullie leken zo leuk op die foto

ot: goed, zometeen samen winkelen awwhh
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 12-12-2006, 11:36
Verwijderd
Morgenavond ga ik naar hem toe.. want hij is ziek en wil verzorgd worden door mij Even bedenken wat ik allemaal kan verzinnen om hem beter te laten worden

mijn huisgenoten zijn echt een stel debielen. 'Wat zal een belg zeggen als hij klaarkomt?' En dan wat willekeurige belgische woorden opnoemen... hahah idioten. maar wel gezellige idioten.

It's alllll good. Van het weekend was ik eigenlijk belachelijk gelukkig en ik ben blij met inside info over mijn werk via een vriendin.

oh.. en ik ben blij dat ik mijn ex advies kan geven, ipv dat ik ruzie met hem maak. Alleen.. hoe ga je dat concept 'ex' combineren met een nieuwe liefde. Dan is ruziemaken toch makkelijker.
Oud 12-12-2006, 11:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jones schreef op 12-12-2006 @ 12:09 :
Het gaat ook niet om je updates maar om het feit dat je als een 16jarige omgaat met je ex. Beetje kinderachtig zoals al een keer eerder is gezegd.
Precies.
Oud 12-12-2006, 12:36
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 12-12-2006 @ 12:24 :
ben ik nou de enige die zich vooral zorgen maakt om het feit dat een nederlander op neemt met "idiot, what the fuck is your problem"



tenzij het een engelsman is maar ok.
ik dacht precies hetzelfde
Oud 12-12-2006, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 12-12-2006 @ 13:36 :
ik dacht precies hetzelfde
En drie. Maar verder niks eigenlijk.

OT: Huis wordt verbouwd en ik vlucht naar hem, lekker.
Oud 12-12-2006, 13:05
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Li schreef op 12-12-2006 @ 10:32 :
Gaat supergoed, lekker weekend gehad samen en nu hing hij gisteravond al aan de telefoon of hij me heel snel weer mocht zien! Het liefst dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag
Haha, hier echt precies hetzelfde
__________________
As if!
Oud 12-12-2006, 13:10
Verwijderd
Ik ga binnenkort iemand vragen voor een kerstgala.

Ens zien wat daar van komt
Oud 12-12-2006, 14:03
Hartje
Avatar van Hartje
Hartje is offline
een vriend van me vindt me al 3 jaar lang leuk. terwijl ik in het begin al heb aangegeven niks met hem te willen. creepy. maar tegelijkertijd streelt het je ego wel natuurlijk
__________________
En ik wil met jou de lente in! :)
Oud 12-12-2006, 14:19
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-12-2006 @ 13:51 :
En drie. Maar verder niks eigenlijk.
Vier.


OT: Ik kreeg een smsje: Ik moest van <studiegenoot> de groeten doen aan dat leuke meisje met die mooie vriendelijke ogen en haar succes wensen bij het tentamen. Asje.

En het schijnt dat alle keren dat hij met mijn vriend heeft staan praten hij erover begon dat ik zoveel op zn ex leek

Mja, wel grappig
Verder moet vriendje donderdag beter zijn en tentamens weg.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 12-12-2006, 14:44
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Tsja, geeen idee...
Oud 12-12-2006, 14:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
hmpf
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-12-2006, 15:08
Fides
Fides is offline
knuff0l voor wolter.

ik voel me weer een stuk beter na afgelopen weekend.
Oud 12-12-2006, 15:25
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 12-12-2006 @ 15:19 :
Vier.
en vijf. maar ik dacht ook: wie zegt er nou 'wtf' als in 3 letters.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #50
Orpheo
500 10-12-2006 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.