Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2007, 19:02
__
Avatar van __
__ is offline
ik voel me zooo dertien want ik heb vanavond laat / vannacht een heuse msn date met mn vriendje en ik verheug me dr op haha. relaxed dat ik eindelijk internet op mn kamer heb
Advertentie
Oud 08-01-2007, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Bloompje schreef op 08-01-2007 @ 18:50 :
Ik vraag me dan af waarom je nog gaat. Als zij zeker weet dat ze het uit wil gaan maken, waarom moet jij dan nog 2,5 uur in de trein zitten?
Ik heb (via msn dan wel) gevraagd wat er mis is en ze wilt het per se face to face vertellen, wat ik wel waardeer eigenlijk. Zij zit op haar kamer in het weekend omdat ze wilt leren en we hadden 2 weken terug afgesproken dat ik dan langs zou komen, dus dat is niet zo'n heel groot probleem. En ik wil wel graag weten hoe en wat en d'r nog zien, ik geef wel om d'r in iedergeval. Maar dan nog is het dat ik even langs kom om meteen met lege handen weer weg te gaan ja, maar het zij zo.

Ze heeft al toegegeven eigenlijk het uit te willen maken (zonder dat letterlijk te zeggen, maar ze was duidelijk genoeg) en waar ik nu mee zit is dat ik echt geen flauw idee heb waarom en hoe en wat, en dat doet nog meer pijn.

Ik kan helaas niet eerder weg om naar d'r toe te gaan, maar ik kan hier simpelweg nooit weg voor vrijdagmiddag half 4, dus dat houdt op.
Oud 08-01-2007, 20:23
Crimson
Crimson is offline
Ik zou eisen dat ze nu zegt wat er is, en dat het anders gewoon uit is.
Oud 08-01-2007, 20:25
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Vandaag gezamelijke spaarrekening geopend, afgesproken om een jaar lang heel veel te gaan sparen en daarna een huisje te kopen.

Kortom, het gaat goed.
Oud 08-01-2007, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 08-01-2007 @ 21:23 :
Ik zou eisen dat ze nu zegt wat er is, en dat het anders gewoon uit is.
Oh, het is praktisch uit. Ze moet het nog ff letterlijk zeggen en ik wil weten waarom. :/
Oud 08-01-2007, 22:43
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
hoe iets kan omslaan...
samen altijd leuk, met meer mensen vaak kut.
nu is het uit


en ik heb het nog een paar keer gezegd: maak het dan uit als je het niet meer ziet zitten. ik wil wel nog. maar zeg het dan, in mijn gezicht

en uiteindelijk heeft hij het gedaan, maaar hij wist het ook niet zeker. volgens mij is het niet nodig. ik weet niet of en wanneer ik moet laten weten dat ik nog wel wil proberen en dat ik me minder zal aanstellen en zo
en gister waas het nog helemaal geweldig.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 08-01-2007, 23:10
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Hij belde net en dat was leukkk en woensdag gaan we in de trein stappen en wel zien waar we uitkomen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-01-2007, 02:07
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Soms snap ik vrouwen echt niet. Refererende aan het diesel meisje. Achja. Volgende?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 09-01-2007, 08:17
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Wow.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 09-01-2007, 10:45
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Pfff, ik weet dat als ik wil dat er iets verandert, ik dat zelf aan moet geven. Maar ik durf niet, stel je voor dat het dan weer helemaal weer over is? Ik wil hem niet kwijt
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 09-01-2007, 10:52
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
gisteren nog even elkaar gezien! was kort, maar wel heel leuk! donderdag zie ik 'r weer! jeeejj!!!

ik luister nu een plaat, en die hoorde ik voor t eerst in de trein toen ik naar haar ging voor de eerste keer. dus iedere keer als ik t hoor moet ik weer aan haar denken, en krijg ik zin om zelf gitaar te spelen en t liefst met haar als m'n tweede gitarist jammer dat ze liever akoestisch speelt en niet electrisch...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 09-01-2007, 10:56
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Oee gisteravond koekjes gebakken en lekker in bed koekjes gegeten, tv gekeken en eindelijk weer eens sex gehad. Had hem zo gemist de afgelopen tijd. We hadden gister 5 maanden en dat is volgens hem ons micro mini mini (x1000) jubileum omdat hij nog veeeeel langer bij me wil zijn Hij maakt mij gelukkig
__________________
I am..
Oud 09-01-2007, 11:23
Verwijderd
dubbel.

aan de ene kant ben ik blij dat t uit is en dat ik op mezelf ga wonen, aan de andere kant blijf ik denken aan wat het is geweest. Hij probeert dat wanhopig terug te krijgen..het maakt het zo moeilijk. Vooral omdat we nog samenwonen.

Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 11:34.
Oud 09-01-2007, 11:45
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 09-01-2007 @ 12:23 :
dubbel.

aan de ene kant ben ik blij dat t uit is en dat ik op mezelf ga wonen, aan de andere kant blijf ik denken aan wat het is geweest. Hij probeert dat wanhopig terug te krijgen..het maakt het zo moeilijk. Vooral omdat we nog samenwonen.
Dus toch... Succes sterkte.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 09-01-2007, 12:03
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
__ schreef op 08-01-2007 @ 20:02 :
ik voel me zooo dertien want ik heb vanavond laat / vannacht een heuse msn date met mn vriendje en ik verheug me dr op haha. relaxed dat ik eindelijk internet op mn kamer heb
oh nouja, niet dus want ja anders wordt er even geprobeerd in te breken op ons werk terwijl hij nog aan het werk is OFZO eikels
Oud 09-01-2007, 12:06
Larry Flint
Larry Flint is offline
ahh balen .

straks zie ik hem weer, maar we moeten beide veel aan school doen dus dat zal niet echt bijzonder worden maar ik vind het fijn om bij hem te zijn . en hij blijft slapen dus vanavond samen bottom kijken denk ik .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 09-01-2007, 13:46
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Goehoed.

Morgen alweer 13 maanden.
Oud 09-01-2007, 14:08
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 08-01-2007 @ 23:43 :
hoe iets kan omslaan...
samen altijd leuk, met meer mensen vaak kut.
nu is het uit


en ik heb het nog een paar keer gezegd: maak het dan uit als je het niet meer ziet zitten. ik wil wel nog. maar zeg het dan, in mijn gezicht

en uiteindelijk heeft hij het gedaan, maaar hij wist het ook niet zeker. volgens mij is het niet nodig. ik weet niet of en wanneer ik moet laten weten dat ik nog wel wil proberen en dat ik me minder zal aanstellen en zo
en gister waas het nog helemaal geweldig.
Dat zag ik net zo min aankomen als jij! Wat klote voor je meis, maar hoe kan dat nou zo plotseling? Is er niet gewoon even crisis ofzo, dat jullie erover kunnen praten en dat het dan nog goedkomt? Veel sterkte!


ot: Vandaag eindbeoordeling gehad van mijn afstudeerproject en ik heb het vanuit school afgesloten met de hoogst haalbare waardering En de opdrachtgever vond dat we meer waar hadden gemaakt dan hij had verwacht. Hebben we dus maar goed gedaan En nu ben ik helemaal happy en is vriendlief helemaal happy, want die is ook met allerlei gave dingen bezig en we zijn allebei helemaal hyper en stuiterig enenenen.... We wonen alweer 2 jaar samen en het gaat zo goed. Onze ruzies worden steeds heftiger, maar onze liefde ook en onze toekomstplannen steeds serieuzer en we zijn allebei gewoon zo lekker dingen aan het regelen enzo
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 09-01-2007, 14:48
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Lul. Goed, het gaat toch niet werken als je op dezelfde school zit, is wel weer duidelijk.

Vanavond nieuwjaarsborrel werk, kijken of ik hem daar even hard kan vergeten..
Oud 09-01-2007, 14:50
Hartje
Avatar van Hartje
Hartje is offline
argh, verdwijn toch eens uit mijn hoofd!
__________________
En ik wil met jou de lente in! :)
Oud 09-01-2007, 15:14
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
verward...aan de ene kant merk ik dat hij kleine dingetjes is gaan doen die ik heel erg waardeer, attente dingen zoals vragen naar mn broertje, mn tentamens, cdtje voor me kopen van mn favoriete artiest, leuke film uitkiezen, op de grond gaan slapen terwijl ik lekker in zn bed mag, nou ja dat deed ie eerst allemaal niet dus er is vooruitgang geboekt Hij heeft me zelfs deze week 2 keer gebeld, wat hij dus ook nooit deed. Viel zowat van mn stoel van verbazing.
Aan de andere kant zitten we volgens mij nu echt nog in zo'n onzekerheidsfase dat we allebei niet echt weten wat we nou met elkaar aanmoeten. Naja, we doen het rustig aan en dan zien we wel
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 09-01-2007, 15:46
Verwijderd
jezus ik ben echt boos op een vriendinnetje omdat al onze vakantieplannen ineens niet door dreigen te gaan door het overigens wel aardige vriendje. wtf.

edit: jeeeeeeezus. ik háát afhankelijke vrouwen. godvergodverrr

Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 15:49.
Oud 09-01-2007, 15:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hij smst iig terug, dat is toch iets. Weliswaar een paar uur later, maar toch, het blijft een jongen, dus dat vergeef ik hem. Vanavond uur van de waarheid. Ik ga bellen...
Hij had nog niet eens zijn mail gelezen, is ie dan niet nieuwsgierig? Ik hoop dat ie me nog leuk vindt na die megalange mail...
Eerst maar eens bellen. Hij zou me laten weten of hij kon... maar daar ga ik niet op wachten. Hopelijk weet ie het vanavond... Het zou zo ontzettend gaaf zijn als het kon...

Nog ff volhouden en wachten dan maar he ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-01-2007, 15:54
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 09-01-2007 @ 16:46 :
jezus ik ben echt boos op een vriendinnetje omdat al onze vakantieplannen ineens niet door dreigen te gaan door het overigens wel aardige vriendje. wtf.

edit: jeeeeeeezus. ik háát afhankelijke vrouwen. godvergodverrr
snap ik bij vriendinnen van mij gaat de vakantie hoogstwaarschijnlijk ook niet door, niet door vriendjes overigens maar ander gezeik, maar loes (heb ik ooit wel wat over gezegd toch?) was er echt heeelemaal chagrijnig over, dus ik snap hoe je je voelt. maar kan het nog goedkomen of niet?
overigens ben ik door verhalen als deze alleen maar meer blij dat ik én al weet met wie ik ga én al weet waarheen we gaan.

Citaat:
Ming-Xia schreef op 09-01-2007 @ 14:46 :
Morgen alweer 13 maanden.
en ohja haha goed dat je het zegt, morgen 14 maanden (L)

Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 15:56.
Oud 09-01-2007, 16:07
Verwijderd
Super. <3
Oud 09-01-2007, 16:13
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 09-01-2007 @ 15:08 :
Dat zag ik net zo min aankomen als jij! Wat klote voor je meis, maar hoe kan dat nou zo plotseling? Is er niet gewoon even crisis ofzo, dat jullie erover kunnen praten en dat het dan nog goedkomt? Veel sterkte!


ot: Vandaag eindbeoordeling gehad van mijn afstudeerproject en ik heb het vanuit school afgesloten met de hoogst haalbare waardering En de opdrachtgever vond dat we meer waar hadden gemaakt dan hij had verwacht. Hebben we dus maar goed gedaan En nu ben ik helemaal happy en is vriendlief helemaal happy, want die is ook met allerlei gave dingen bezig en we zijn allebei helemaal hyper en stuiterig enenenen.... We wonen alweer 2 jaar samen en het gaat zo goed. Onze ruzies worden steeds heftiger, maar onze liefde ook en onze toekomstplannen steeds serieuzer en we zijn allebei gewoon zo lekker dingen aan het regelen enzo
Mja, we waren bij vrienden en we gingen elkaar weer es negeren en toen gingen we praten en toen wisten we niet zo goed waarom dat nou telkens kwam, maar ik was bezig met het verbeteren dat ik me minder snel genegeerd voel. En toen heb ik gezegd een paar keer dat als hij het niet meer wist dat hij het dan maar uit moest maken.. en ja. das gebeurd
Ik hoop echt dat het nog goed kan komen, want we hadden het probleem 2 weken geleden geanalyseerd en dan moet je ht ook wel de kans geven. We gaan wel praten, maar ik weet niet. dank je wel iig

Wel mooi dat het met jou relatie weer helemaal goed gaat en jullie crisis (ongeveer) over is
__________________
Don't worry, be happy
Oud 09-01-2007, 16:43
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 09-01-2007 @ 16:46 :
jezus ik ben echt boos op een vriendinnetje omdat al onze vakantieplannen ineens niet door dreigen te gaan door het overigens wel aardige vriendje. wtf.

edit: jeeeeeeezus. ik háát afhankelijke vrouwen. godvergodverrr
Ow ja dat is echt irritant, heeft een vriendin van mij ook. Dan spreken we af en dan zegt ze af omdat ze hem niet alleen wil laten ofzo, bah. Daar kan ik echt niet tegen, je hebt toch ook een leven buiten hem hoop ik.

En tja, als ik hem niet spreek en niet echt aan hem denk gaat het prima en heb ik zelfs zin in inde datemorgen! Maarja dan smst en mailt hij weer, en wil ik alleen maar bij hem zijn.. (hm nu lijk ik opzich ook afhankelijk, maar dit is anders want het is uit, en ik ga m voorlopig niet zien)
Oud 09-01-2007, 17:01
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-01-2007 @ 16:53 :
Hij smst iig terug, dat is toch iets. Weliswaar een paar uur later, maar toch, het blijft een jongen, dus dat vergeef ik hem. Vanavond uur van de waarheid. Ik ga bellen...
Hij had nog niet eens zijn mail gelezen, is ie dan niet nieuwsgierig? Ik hoop dat ie me nog leuk vindt na die megalange
ach mn vriendje waarmee t super goed gaat en die altijd smst en terugsmst, en die super attent is, doet er als ik op vakantie ben ook 3 dagen over om terug te mailen... maar das meer omdat ie zn mail 1x per MAAND checkt

maar goed dat gaat vast niet op bij die van jou
Oud 09-01-2007, 17:03
Verwijderd
eigenlijk heel goed. laatst heel lang zitten praten over vanalles, en dat was wel weer een keer goed (blijkt achteraf ). zometeen naar hem toe, en daar met school bezig.
Oud 09-01-2007, 17:28
JNR
JNR is offline
Verward!
Ik heb al bijna 3 zo een super super super vriendje, waar ik echt van hou! Waarom laat ik dan steeds weer mn hoofd op hol brengen door een eikel, die alleen verliefd op zichzelf kan worden?!
Oud 09-01-2007, 17:41
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 09-01-2007 @ 17:13 :
Mja, we waren bij vrienden en we gingen elkaar weer es negeren en toen gingen we praten en toen wisten we niet zo goed waarom dat nou telkens kwam, maar ik was bezig met het verbeteren dat ik me minder snel genegeerd voel. En toen heb ik gezegd een paar keer dat als hij het niet meer wist dat hij het dan maar uit moest maken.. en ja. das gebeurd
Ik hoop echt dat het nog goed kan komen, want we hadden het probleem 2 weken geleden geanalyseerd en dan moet je ht ook wel de kans geven. We gaan wel praten, maar ik weet niet. dank je wel iig
Hmm, steeds weer in hetzelfde negatieve patroon vallen kan heel vervelend zijn ja. Erover praten en kijken hoe het anders kan, is vaak het enige, maar wel ook het beste dat je daaraan kunt doen. En ja, dat heeft tijd nodig, dus ik hoop idd dat jullie jezelf en elkaar allebei die tijd nog willen geven binnen een relatie met elkaar. Of anders dat je iig bij jezelf te weten komt waarom je steeds weer in dat patroon valt en er dan later in deze of een andere relatie wél wat mee kunt en het wél gaat zoals je wil. Ik hoop voor je dat jullie snel nog eens kunnen praten
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 09-01-2007, 18:01
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
En ik heb mezelf weer een gebroken hart bezorgd . Ik ben echt zo ontzettend dom. Ik weet het en ga er toch gewoon vol in. Waarom in godsnaam? Heerlijk zijn stem te horen, en wat een fucking toeval dat net zijn vriendin ook dan belt. Hij liet haar terugbellen, maar toch. Godver, waarom doe ik dit mezelf aan? Het wordt tijd dat ik voor bereikbare jongens ga of gewoon niet. Schiet niet op zo. Maar het komt steeds dichterbij, vanavond waarschijnlijk boeken...

Ik ga mezelf nog meer pijnigen, een heel weekend met hem en dan weer afscheid nemen... heel slim
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-01-2007, 18:12
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Leuk en gezellig praten met een oud-collega. En nu besef ik wat ik miste in 3 jaar relatie.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 09-01-2007, 18:53
Verwijderd
morgenavond komt ie weer thuis <3
en ik ben al weer een beetje beter
Oud 09-01-2007, 18:58
Verwijderd
Ja, kut. Zelfs Mr. Onbereikbaar vind ik nog maar matig leuk. Al is dat eigenlijk nog het enige positieve
Oud 09-01-2007, 19:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ieh! <3

Ik krijg allemaal tegoedbonnen via de sms van hem voor kussen en knuffels en geheime dingen. Haha, we lijken wel een stel verliefde pubers.
Oud 09-01-2007, 20:12
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-01-2007 @ 20:25 :
Ieh! <3

Ik krijg allemaal tegoedbonnen via de sms van hem voor kussen en knuffels en geheime dingen. Haha, we lijken wel een stel verliefde pubers.
herkenbaar, oh zo herkenbaar! hoe walgelijk en klef en walgelijk klef het ook is, t voelt wel goed he?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 09-01-2007, 20:26
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik spreek hem liever irl dan op msn. Nu lijkt ie kortaf en chagrijnig en druk enzo. Sowieso heeft hij nooit echt zin/tijd om een leuk gesprek te hebben via msn. En ik vraag me af waarom.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 09-01-2007, 20:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Flip! schreef op 09-01-2007 @ 21:26 :
Ik spreek hem liever irl dan op msn. Nu lijkt ie kortaf en chagrijnig en druk enzo. Sowieso heeft hij nooit echt zin/tijd om een leuk gesprek te hebben via msn. En ik vraag me af waarom.
Daar moet je denk ik niet te veel achter zoeken. Ik heb ook vrijwel nooit zin om via msn met iemand uitgebreid te praten. Als ik een relatie heb of iets wat daar in de buurt komt, msn ik ook nooit met diegene.
Oud 09-01-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 09-01-2007 @ 21:26 :
Ik spreek hem liever irl dan op msn. Nu lijkt ie kortaf en chagrijnig en druk enzo. Sowieso heeft hij nooit echt zin/tijd om een leuk gesprek te hebben via msn. En ik vraag me af waarom.
Das gewoon omdat ie waarschijnlijk ook nog met andere dingen bezig is, mijn vriend heeft dat ook wel, dat ie heel kortaf lijkt of een tijdje niet reageert, maar dat doe ik ook wel eens.. dus idd niet teveel achter zoeken.

Ontopic: goed, over een kwartiertje zie ik m weer
Oud 09-01-2007, 20:54
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-01-2007 @ 19:01 :
En ik heb mezelf weer een gebroken hart bezorgd . Ik ben echt zo ontzettend dom. Ik weet het en ga er toch gewoon vol in. Waarom in godsnaam? Heerlijk zijn stem te horen, en wat een fucking toeval dat net zijn vriendin ook dan belt. Hij liet haar terugbellen, maar toch. Godver, waarom doe ik dit mezelf aan? Het wordt tijd dat ik voor bereikbare jongens ga of gewoon niet. Schiet niet op zo. Maar het komt steeds dichterbij, vanavond waarschijnlijk boeken...

Ik ga mezelf nog meer pijnigen, een heel weekend met hem en dan weer afscheid nemen... heel slim
Ik snap het niet helemaal. Je gaat een weekend naar Engeland, om een jongen te zien, die eigenlijk een vriendin heeft???



Als ik het goed heb.... dan ben je idd niet zo slim bezig.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 09-01-2007, 20:55
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Poggy schreef op 09-01-2007 @ 21:43 :
Das gewoon omdat ie waarschijnlijk ook nog met andere dingen bezig is, mijn vriend heeft dat ook wel, dat ie heel kortaf lijkt of een tijdje niet reageert, maar dat doe ik ook wel eens.. dus idd niet teveel achter zoeken.

Ontopic: goed, over een kwartiertje zie ik m weer
Citaat:
Daar moet je denk ik niet te veel achter zoeken. Ik heb ook vrijwel nooit zin om via msn met iemand uitgebreid te praten. Als ik een relatie heb of iets wat daar in de buurt komt, msn ik ook nooit met diegene.
Oh nee maar ik zoek er ook niets achter. Maar ik snap dan niet waarom hij online komt
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 09-01-2007, 21:05
Verwijderd
lichtelijk kansloos
Oud 09-01-2007, 21:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Signy schreef op 09-01-2007 @ 21:54 :
Ik snap het niet helemaal. Je gaat een weekend naar Engeland, om een jongen te zien, die eigenlijk een vriendin heeft???



Als ik het goed heb.... dan ben je idd niet zo slim bezig.
Het is iets gecompliceerder dan dat. We hebben op de vakantie met een stel Engelsen opgetrokken, die daar ga ik heen. Hij is daar de broer van. We hebben wel soort van iets gehad, we vinden elkaar leuk, maar he is kinda seeing someone at home... Wat dat moge betekenen. Maar ik weet niet of hij haar over mij verteld heeft. Zo ja snap ik niet dat ze nog bij hem is. Daarnaast zei hij dat het ook binnenkort uit kon zijn...

Ik ga dus niet speciaal voor hem, maar hij is er wel. Inclusief de vreemde, ongemakkelijke situatie... maar ja, ik ben verliefd, dus ik wil hem zien. En dat is dom van mezelf ja. En dat gaat heel veel pijn doen waarschijnlijk. Maar so be it. Misschien kom ik er dan sneller overheen. Nu nog beetje hoop, hoe dom dat ook is. Maybe it won't last forever, but who says the best loves do. Niets voor niets mijn sig. Ik ga voor wat ik kan krijgen. Is dat vriendschap, dan is dat zo. Het zal iig erg gezellig worden . Afscheid vast moeilijk. We zien het wel. Morgen hoor ik of het doorgaat. En dan is het 3 weken afwachten of hij daadwerkelijk dat weekend ook thuis is...

Ik ben dom ja .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-01-2007, 21:46
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik ben niet handig geweest

ik heb bij n vriend thuis een ruit gesloopt
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 09-01-2007, 22:04
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik ben moe, niet vrolijk en heb teveel dingen die ik moet doen en vrij weinig tijd, maar toch moet ik wel stiekem glimlachen als ik aan 'm denk. Puh. Hoe zoetsappig...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-01-2007, 22:37
Verwijderd
Een gigantische glimlach op m'n gezicht. Die er maar niet af wil gaan. Heerlijk
Oud 09-01-2007, 22:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heerlijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-01-2007, 23:18
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Verwarring alom. Eerst krijg ik constant lieve smsjes met zelfs letterlijk dat 'ie me leuk vindt, vervolgens paar keer bij hem geslapen, voelde supergoed, echt heel schattig uren knuffelen en handjes vasthouden enzo . Deuren werden voor me opengehouden, als ik binnenkwam had hij alleen kaarsjes aan enz. Nu smste hij voor nieuwjaar wel of ik zin had wat af te spreken, dus ik natuurlijk weer gegaan..vervolgens heel lief geknuffeld op de bank, verder niks. Vanaf toen alleen korte smsjes, soms ineens 5 dagen niks terug enzo. Besloot hem dan maar te negeren, dit lukte een week waarna ik wel snel wat terugkreeg maar weer zo'n sms die ook naar zijn zus had kunnen zijn. Ik snap het niet meer, helemaal gezien het feit dat hij mij leuk vond, mijn nummer achterhaalde en begon met het contact. Anders had ik waarschijnlijk amper geweten wie hij was ofzo . Iemand misschien een adviesje want ik weet niet meer wat het beste is, 'hard to get' en niets meer laten horen of wel..pff ik weet het even niet meer. Het was ook iets te mooi allemaal, zo lief was een jongen nog nooit voor mij.
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Oud 09-01-2007, 23:28
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ Ryan: ik zou hem bellen (of smsen maar daar duurt het miss weer dagen voor je antwoord krijgt) met vragen wat er is. Ik heb ook zoiets ook meegemaakt, jongen deed hardstikke lief, lieve smsjes, toen opeens niks nada noppes. Dus ik na een paar weken gevraagd waarom hij niks meer van zich liet horen, dat ik niks meer van hem wilde maar gewoon benieuwd was naar de reden. Dus gewoon vragen!! Dan weet je het tenminste, succes!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #54
WolterB
500 29-01-2007 21:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.