Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2007, 19:03
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 21-01-2007 @ 19:32 :
Ik zou die kerel echt zo hard zo snel vergeten als ik jou was
Maar dan ook echt heel hard en echt heel snel.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Oud 21-01-2007, 19:07
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nou weet ik het helemaal niet meer... Ik wil nou eens weten wát het is en gaat worden.
Oud 21-01-2007, 19:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
OMG, ik ben zooo ontzettend verliefd op hem. Het voelt zo ongelofelijk goed. De manier waarop hij naar me kijkt, mijn gezicht aanraakt... Hmmmm Ha, ik ben echt helemaal in de wolken. Echt niet normaal meer. Woei
Oud 21-01-2007, 19:19
Bloementje
Avatar van Bloementje
Bloementje is offline
Citaat:
I C U schreef op 21-01-2007 @ 20:03 :
Maar dan ook echt heel hard en echt heel snel.
tja eigenlijk wel he
Oud 21-01-2007, 19:48
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Anders word je gisteren door 3 vrouwen versierd
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 21-01-2007, 19:59
Verwijderd
Op vriendschappelijk relationeel gebied voel ik me goed
Oud 21-01-2007, 20:21
Verwijderd
ik voel me moe, chagrijnig en een heel klein beetje alleen....
Oud 21-01-2007, 20:25
Verwijderd
Ik krijg totaal geen hoogte van een vriendinnetje en ze doet ook nergens moeite voor en nu gooi ik alles er maar uit tegen haar en het wordt weer helemaal verkeerd opgevat. Kutvriendjes
Oud 21-01-2007, 20:31
Verwijderd
aaargh
Oud 21-01-2007, 20:40
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 21-01-2007 @ 21:21 :
ik voel me moe, chagrijnig en een heel klein beetje alleen....
Dat ja. En vooral moe. Vriendje zie ik ook pas woensdag of donderdag, dus dat schiet ook al niet op. Hm.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 21-01-2007, 20:58
DanseMacabre
Avatar van DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Hij is zo lief, hij komt woensdag voor mn verjaardag met de trein naar me toe, en vrijdag weer op mn feest.

En afgelopen vrijdag kwam hij aan met een doosje wierook voor onze vier maanden samen.
__________________
~In silence through the night
Oud 21-01-2007, 21:14
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
bagger, ik wil weer verliefd worden
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 21-01-2007, 21:37
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Wel kut dat als er even één dingetje niet leuk gaat in ons telefoongesprek, ik meteen terugspring in mijn onbewuste verdedigingsmechanisme van tegen mezelf zeggen dat t misschien wel niets meer wordt en dat k hem niet echt nodig heb .

Echt tegen mezelf hoor, na het ophangen, hij merkt er verder niets van. Maar dat laat toch wel zien dat een deel van mij nog niet helemaal gelooft dat het niet weer heel veel pijn gaat doen en nog steeds de wapens in de aanslag houdt.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 21-01-2007, 21:40
Verwijderd
Hihi, zo ongelofelijk goed!
Hij is superlief en leuk enzo!
En dit weekend was echt heel erg leuk. Ik mis hem..
Oud 21-01-2007, 22:17
__
Avatar van __
__ is offline
vriendschappelijk relationeel gebied <3
Oud 21-01-2007, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Maaike schreef op 21-01-2007 @ 22:40 :
Hihi, zo ongelofelijk goed!
Ze is superlief en leuk enzo!
En dit weekend was echt heel erg leuk.
Oud 21-01-2007, 23:44
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
zou me goed moeten voelen. Maar deze week zonder haar, ik kán het niet, maar ik zal wel moeten. Elke dag word ik een klein stukje krankzinniger lijkt het wel. Gelukkig de komende dagen wel veel vrienden enzo om me heen, dat scheelt dan weer iets, hoop ik.

Maar ik kan en wil verdomme niet zonder haar. Niet nu. nooit niet. Wil haar bij me, niet zo ver weg als nu.
Oud 21-01-2007, 23:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ja, dit is goed
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-01-2007, 02:11
George
Avatar van George
George is offline
Ik vind hem heel leuk enzo hoor, maar ik begrijp geen snars van 'm.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 22-01-2007, 08:48
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Verloofd
Oud 22-01-2007, 09:06
Verwijderd
Citaat:
lotjesnotje schreef op 22-01-2007 @ 09:48 :
Verloofd
verliefd
verloofd
verloren
Oud 22-01-2007, 09:36
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 22-01-2007 @ 09:48 :
Verloofd
gefeliciteerd!

OT: just fine
__________________
Tsja
Oud 22-01-2007, 09:53
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
George schreef op 22-01-2007 @ 03:11 :
Ik vind hem heel leuk enzo hoor, maar ik begrijp geen snars van 'm.
Mannen!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 22-01-2007, 10:23
Wolf
Avatar van Wolf
Wolf is offline
ik mis dr en stiekem ben ik bezorgd omdat ze nu al 2 dagen buikpijn heeft Ze is echt zo lief en mooi..bijna een jaar nu, en ik word alleen maar gekker op dr
__________________
Life is what it makes of you
Oud 22-01-2007, 11:45
Verwijderd
Lang geleden, forumverbod is stom. Maar gelukkig hebben ze op school pc's.

ot: Gister VVAL gehad, was echt zo gaaf! HIj wist precies wanneer hij me vast moest pakken en dat was fijn om te merken. Misschien is hij toch wel belangrijker dan ik in de gaten heb. Maar oooh, het was zo gaaf!
Oud 22-01-2007, 11:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ugh. Vallen en opstaan. Ik wil hem zo graag even een mailtje sturen, zo graag even iets van hem horen, maar ik moet sterk zijn. Geen contact
__________________
<):o)
Oud 22-01-2007, 12:01
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
aaaaah zooooo heeeerlijk...
Oud 22-01-2007, 12:55
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 22-01-2007 @ 12:51 :
Ugh. Vallen en opstaan. Ik wil hem zo graag even een mailtje sturen, zo graag even iets van hem horen, maar ik moet sterk zijn. Geen contact
Moeilijk. Iets met zachte heelmeesters enzo...

Ja het gaat weer goed. Vanavond even geen WoW en geen etentjes en geen geren: qualitytime. Lekker op de bank, kaarsjes aan, kletsen. Enzo.

En ik word een beetje achterlijk hier op werk, het is gewoon heel druk en ik ben alleen, dus ik werk gewoon hard en dat doe ik graag, daar kom ik voor, niet om niks te doen. Maar ik word er wel simpel van dat er zes keer per dag aan me wordt gevraagd 'of het wel gaat' en 'of ik wel mijn pauze neem' en 'wat kijk je boos' en zo. LAAT ME! IK WERK!
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 22-01-2007, 12:58
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
STP schreef op 22-01-2007 @ 10:53 :
Mannen!
Nouja meestal vind ik mannen een stuk minder ingewikkeld dan vrouwen hoor, maar deze ik krijg niet echt hoogte van 'm.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 22-01-2007, 14:32
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 21-01-2007 @ 21:25 :
Ik krijg totaal geen hoogte van een vriendinnetje en ze doet ook nergens moeite voor en nu gooi ik alles er maar uit tegen haar en het wordt weer helemaal verkeerd opgevat. Kutvriendjes
(L)

Ik realiseerde me net opeens dat ik voor het eerst sinds heel lang geen relationeel gebied heb.
Oud 22-01-2007, 14:53
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Morgen en woensdag hebben we zomaar een soort van extra weekend deze week Heb morgen mijn eindpresentatie voor familie enzo en we hoeven pas laat in eindhoven te zijn, dus kunnen lekker rustig aan doen 's ochtends. En in eindhoven wordt het ook wel heel gezellig, met een officieel hapje en drankje en daarna zullen we vast ook nog wel met mijn ouders gaan eten ofzo. En woensdag zitten we de hele dag in de sauna om samen te vieren dat ik klaar ben en hij wil er allemaal dingen bij boeken, zoals massage's en een chocoladebehandeling

Ja, heb wel zin in de komende dagen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 22-01-2007, 14:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 22-01-2007 @ 08:48 :
Verloofd
Oeh gefeliciteerd!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-01-2007, 15:08
Verwijderd
@ lotjesnotje; woow, tof! Aldatum geprikt enzo?

Citaat:
Secret Agent schreef op 22-01-2007 @ 12:45 :
Lang geleden, forumverbod is stom. Maar gelukkig hebben ze op school pc's.

ot: Gister VVAL gehad, was echt zo gaaf! HIj wist precies wanneer hij me vast moest pakken en dat was fijn om te merken. Misschien is hij toch wel belangrijker dan ik in de gaten heb. Maar oooh, het was zo gaaf!
Ben blij weer ff iets van je te horen, hier dan Leuk dat VVAL zo gaaf was, ben echt jaloers! Geniet er nog maar even lekker van!

OT: Mja, vandaag was 10000% beter dan gisteren. Hij had vroeg tentamen, ik pas om 13.00 kickoff van mn nieuwe schoolperiode. Ik lekker blijven liggen, om 10.00 uit bed, douchen, schrikken van de 'schoonmaakster' en lekker ontbijten. En toen kwam hij al weer thuis <3
Heb al zin in morgen, ben maximaal tot 14.00 bezig op school, hij heeft geen school.. Lekker samen zijn enzo<3
Alleen jammer dat het zo schommelt
Oud 22-01-2007, 15:18
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 22-01-2007 @ 09:48 :
Verloofd
Wow, heeft ie je ten huwelijk gevraagd?
Gaaf hoor.

En bij mezelf: tja niks nieuws sinds weekend, nog steeds super, we zijn pas 6 maandjes officieel samen (maar onofficieel 9) en in het begin pakten we alles rustig aan, dwz, we zijn dus pas na 3 maanden een relatie begonnen, maar nu gaat alles wel in sneltreinvaart: in juli samenwonen in een nieuwe stad voor ons beide, waar hij voor mij heen verhuisd, we nemen 2 katjes samen, etc etc en het gaat steeds beter. Alleen we missen elkaar nog steeds vreselijk doordeweek maar ja shit happens nog steeds bijna geen belcontact en nooit msn, maar daar mis je elkaar alleen maar meer mee
Oud 22-01-2007, 15:39
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik moet hem meer laten merken dat ik van hem hou. Vaak begin ik pas met knuffelen als hij bijna weg moet. Dat is een punt wat ik iig ga veranderen. Ik ga genieten van elke gegeven minuut die ik met hem samen heb

Wel jammer is dat hij nu weer ergens anders stage loopt, en dus loop ik 3 dagen mis om gezellig met hem samen in de bus te zitten. Dat vind ik wel balen. Het gevoel van ; 'Oh morgenvroeg zie ik hem weer' beurde me altijd op.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 22-01-2007, 15:49
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Lotjesnotje: Ohlala... Nice

OT: Ik ben moe. Ik denk dat dat het is. En ik heb zin om iets met hem te gaan doen, gewoon buiten de deur. Donderdag maar uit eten ofzo. Ik ben voor!

Verder vind ik het stom dat ik die ene actie zo stom vind, maar aan de andere kant maakt het weer een hoop duidelijk en voel ik me ook absoluut niet schuldig meer. Weet je, het moet wel van twee kanten komen. Dan toch niet, wtje, voor jou minstens vijf anderen.
Dus! Oh, en mn studievriendjes en vriendinnetjes zijn ook steeds leuker, en heel grappig dat ze me een beetje beginnen te leren kennen. Wel heel cool
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-01-2007, 15:52
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Bloementje schreef op 21-01-2007 @ 20:19 :
tja eigenlijk wel he
Ja. Wat moet je nou met een vriendje die je praktisch nooit ziet, als je iets afspreekt dan toch ineens niet kan omdat hij toch met z'n vrienden af heeft gesproken, ondanks het feit dat hij je praktisch doodsmst om toch af te spreken Echt, als dit geen stopbord is...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-01-2007, 16:49
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Bedankt allemaal

Verder hebben we eigelijk nog niks gepland. Het is voor ons zo van ja we willen trouwen en ja we willen voor altijd samen blijven en ja nu we allebij nog studeren hebben we daar even geen geld voor.

Toch ben ik er heel blij mee
Oud 22-01-2007, 17:03
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Oja en ik vind het ook kut dat ik doordeweeks (op woensdag na) 's avonds niet eventjes naar hem mag of hij naar mij. Soms ben ik zo enthousiast en zou ik gewoon eventjes hoi willen zeggen. Hij zei (toen ik dit ook aan hem vertelde) dat het misschien maar beter was als we elkaar niet zo vaak zagen. Zo is de keer dat we elkaar wel mogen zien spannender en leuker.
Daar heeft hij ook wel gelijk in, maar toch
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 22-01-2007, 17:07
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Vanavond kruip ik bij hem in bed en dan is het weer helemaal goed. Hij baalde dat ik tot later verplichtingen heb vanavond dan verwacht.. hij wil me zien . Maar nu hebben we voor donderdagavond afgesproken en vrijdag gaan we samen naar Brussel, dus die tijd samen komt er wel .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 22-01-2007, 17:28
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Zaterdagochtend voor het laatst heeel eventjes gezien, en ik mis hem eigenlijk best wel.

Zie hem donderdagavond pas..

Aan de andere kant vind ik het een goede test en weet ik dat hij extra blij is als hij me dan weer ziet. En ach, ik heb het ook eigenlijk druk zat, als ik niet zoveel tijd zou nemen om na te denken..
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 22-01-2007, 17:42
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 22-01-2007 @ 18:07 :
Vanavond kruip ik bij hem in bed en dan is het weer helemaal goed. Hij baalde dat ik tot later verplichtingen heb vanavond dan verwacht.. hij wil me zien . Maar nu hebben we voor donderdagavond afgesproken en vrijdag gaan we samen naar Brussel, dus die tijd samen komt er wel .
ja, nu is het tijd voor een foto. ik ben benieuwd naar hem

ot: ik heb nergens zin in en al helemaal geen zin om energie te steken in zekere personen.
ben niet in zo'n sociale bui, terwijl mensen om me heen t juist nodig hebben. maar ik heb de energie niet om me daar ook nog eens druk om te maken.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-01-2007, 17:55
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
waarom beginnen vrouwen toch altijd achteraan, en niet bij het allereerste begin...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 22-01-2007, 18:40
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
waarom generaliseren alle mensen?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-01-2007, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 22-01-2007 @ 19:40 :
waarom generaliseren alle mensen?
jij begon
Oud 22-01-2007, 18:50
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 22-01-2007 @ 13:55 :
En ik word een beetje achterlijk hier op werk, het is gewoon heel druk en ik ben alleen, dus ik werk gewoon hard en dat doe ik graag, daar kom ik voor, niet om niks te doen. Maar ik word er wel simpel van dat er zes keer per dag aan me wordt gevraagd 'of het wel gaat' en 'of ik wel mijn pauze neem' en 'wat kijk je boos' en zo. LAAT ME! IK WERK!
Niet, je forumt
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 22-01-2007, 18:54
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik had me eigenlijk voor genomen om helemaal niet te posten in dit deel, maar ik dan valt deze topic niet meteen op.

Diepe dalen, maar ik kan soms ook nog wel genieten van de kleine dingetjes. Maar voorlopig toch veel te druk om me druk te maken over dingen die ik mis en zo.
Voordeel: ik mis niemand, maar ik mis het fijne gevoel.. En ja, dat het er niet is, maakt je wel een beetje eenzaam..

Citaat:
Bartezz schreef op 22-01-2007 @ 19:42 :
jij begon
Orpheo begon
Oud 22-01-2007, 18:57
Verwijderd
Jézus ik erger me dood aan een vriendinnetje dat zich in de slachtofferrol werpt en ik moet me er eigenlijk niet druk om maken maar dat doe ik wel
Oud 22-01-2007, 18:57
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Roos schreef op 22-01-2007 @ 19:50 :
Niet, je forumt
Ik uit mijn frustraties. Jammer dat ik nooit zo tactisch ben, bij mij moet het er meteen gigantisch uitflappen. Schrik-effect.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 22-01-2007, 19:17
Verwijderd
Mail is de deur uit.. Nu staat diezelfde deur nog open voor een reactie, ben benieuwd..
*duimt*

En een heel lief vriendinnetje belde, en die heeft ook beetje relatieprobleempjes. Best sneu dat ik nu even met mijn gedachten ergens anders zit en haar niet kan 'helpen'. Ben ik niet gewend van mezelf
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38
Liefde & Relatie Leugens
Orpheo
86 24-08-2006 18:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04.