Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2007, 21:03
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
[vorige]
Citaat:
Metal schreef op 29-01-2007 @ 21:42 :
Ja, ergens wel. Ik kan met meisjes met wie ik geen geen relatie zou willen maar die ik wel heel graag mag heel goed bevriend zijn. Wanneer ze dan wel gevoelens voor me zouden krijgen zou ik wel direct afstand nemen.

En wanneer een meisje echt leuk is (je hebt van die meisjes die zowat elke jongen wel aanspreken) kan ze echt veel (goede) vrienden maar ze veel mee omgaat maar 99.8% van die jongens zouden wel sex met haar hebben, of een relatie aangaan wanneer zich de kans zou voordoen. Ik spreek uit ervaring. (en ik ga het hier verder niet neerzetten hehe)
ja.
__________________
i create glitches with my voice
Advertentie
Oud 29-01-2007, 21:33
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Oh gaan we hier ook van die creabea topictitels à la LS krijgen?
Oud 29-01-2007, 21:35
Verwijderd
wat een zinnen
Oud 29-01-2007, 21:49
Verwijderd
Het gaat weer beter.
Van het weekend hebben we een ring gevonden die precies lijkt op die hij van mij had gekregen. Dus kreeg ik geheel spontaan en onverwacht een cadeautje.
Maargoed, momenteel helemaal happy en gewoon een super tof weekend gehad.
Oud 29-01-2007, 21:52
Verwijderd
Soms is het wel lastig leuk te houden als je meer dan 7000km van elkaar zit en weet dat het ook nog wel ff gaat duren voor je elkaar weer ziet.
Oud 29-01-2007, 21:53
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Nou, hij is net weg en hij is gewoon heel lief ik mis hem nu al, voel me niet zo lekker enzo..het liefst kroop ik nu tegen hem aan maar dat kan nu niet..Vanmorgen is hij met mij meegeweest naar de dokter en daarna naar het ziekenhuis om bloed te prikken..Echt zo lief van hem..

gelukkig woensdag weer.. en naja, ik ben ook zo gestresst vanwege school enzo dat ik het allemaal mis nu..(het valt vast mee, maar allerlei opdrachten deze periode) Ik kan mezelf helaas niet dwingen om ziek te zijn..Maargoed, ik ga proberen woensdag naar school te gaan.. Morgen zijn er herkansingen en ik heb me daarvoor niet kunnen inschrijven

En hij gaat me helpen met mijn verslagen enzo oke, ik ben echt enorm verliefd en februari komt eraan *memories*
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 29-01-2007, 21:54
Verwijderd
jeuj morgen <3
Oud 29-01-2007, 22:00
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Dvine schreef op 29-01-2007 @ 22:53 :
en februari komt eraan

ZE MAKEN MIJ, DE PIS NIE LAUW!!!
yeah
__________________
i create glitches with my voice
Oud 29-01-2007, 22:06
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Metal schreef op 29-01-2007 @ 23:00 :
ZE MAKEN MIJ, DE PIS NIE LAUW!!!
yeah
wat bedoel je? ik heb het niet over valentijnsdag hoor

ofja, ergens ook weer wel jubileummaand
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 29-01-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 29-01-2007 @ 23:00 :
ZE MAKEN MIJ, DE PIS NIE LAUW!!!
yeah
Oud 29-01-2007, 22:20
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Morgen gaat hij zn rijbewijs halen, uhhu.
T gaat goed verder
__________________
Don't worry, be happy
Oud 29-01-2007, 22:29
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Dvine schreef op 29-01-2007 @ 23:06 :
wat bedoel je? ik heb het niet over valentijnsdag hoor

ofja, ergens ook weer wel jubileummaand
carnaaaaaval!!!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 29-01-2007, 22:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik wil hem en ik wil dat hij haar dumpt. Maar dat schiet ook niet op, dus ik weet het niet zo goed. Het is al zo erg dat ik over Robbie Williams droom.

Nog een week en dan nog 2. En over een week ga ik hem gewoon aanspreken, klaar. Niet dat ie bij me past, maar om maar even te oefenen en m'n zinnen te verzetten. Al die andere leuke jongens zijn bezet of way out of my leage. Je moet wat he. Ik kan ook gewoon lesbisch worden of in het klooster. Iets, ik heb iets nodig om me af te leiden.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 29-01-2007, 23:11
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Samen lesbisch worden dan?
Oud 29-01-2007, 23:14
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Donderdagavond eerst sporten met haar en dan samen wat drinken.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 29-01-2007, 23:38
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
en opeens is 2 weken, 1 week geworden, en zie ik haar volgende week weer vandaag niet zo gezellig als vorige keren, maar dat had te maken met onze fysieke gesteldheid. eigenlijk had zij teveel buikpijn, en ik teveel hoofdpijn, om t echt ECHT gezellig te vinden, maar we wilden elkaar gewoon te graag zien. t zit goed tussen ons, echt heel goed, en daar ben ik evenredig blij om. en nu ga ik een weekje leren, gitaarspelen, en verder NIKS doen.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 29-01-2007, 23:57
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Metal schreef op 29-01-2007 @ 23:00 :
ZE MAKEN MIJ, DE PIS NIE LAUW!!!
yeah


ot: geen strubbelingen hoor
Oud 30-01-2007, 00:26
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Metal schreef op 29-01-2007 @ 23:29 :
carnaaaaaval!!!
ik vier geen carnaval
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Ads door Google
Oud 30-01-2007, 01:25
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
ik vind verliefd worden echt nog steeds geen goed idee dus dit gevoel is echt kut
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-01-2007, 03:55
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het liefst wil ik hem heel ver van me afduwen.

..

Maar dat doen we maar niet, omdat dat niet aardig is.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 30-01-2007, 04:07
Verwijderd
Ik dacht dat het eigenlijk als een opluchting voelde dat het nu over was, nadat het al tijden minder ging. Waarom zit ik dan toch 's nachts om 5 uur hier te posten? Omdat het ergens toch wel zuigt. Omdat ik ervan baal dat het niet is gelukt elkaar gelukkig te maken. Omdat ik mezelf al oud had zien worden met haar. Dit is niet leuk. Al houd ik mezelf beter dan ik eerst had verwacht.
Oud 30-01-2007, 08:05
Verwijderd
Soms baal ik ervan dat ik hier niet alles kan posten

Toch maar een beetje...

Ik ben de laatste tijd best wel onzeker op relationeel gebied. Ben soms zo bang dat hij me niet meer leuk vindt Er is geen reden voor volgensmij, maar toch. Ach, het zal wel door mijn lichamelijke toestand komen.
Oud 30-01-2007, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 29-01-2007 @ 23:00 :
ZE MAKEN MIJ, DE PIS NIE LAUW!!!
yeah
Theooooo Al vind ik het nummer dat ze uit gaan brengen niet zo tof. Doe maar gewoon de Theo-versie

OT: Leuke dag voor de boeg, alleen wel eerst tot 13.30 huiswerk maken en dan komen de leuke dingen. <3 vriendjes en vriendinnetjes
Oud 30-01-2007, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 29-01-2007 @ 23:29 :
Ik wil hem en ik wil dat hij haar dumpt.
Same here. Maar dat gaat echt niet gebeuren volgens mij
Oud 30-01-2007, 09:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
<3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Oud 30-01-2007, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 29-01-2007 @ 23:29 :
Ik wil hem en ik wil dat hij haar dumpt. Maar dat schiet ook niet op, dus ik weet het niet zo goed. Het is al zo erg dat ik over een bepaalde jongen droom waarvan ik echt duizend weet dat het niks gaat worden droom.
En verder heb ik hem vanmorgen gemaild want ik moet het kwijt maar ik moet er niet aan denken dat hij net zo over mij gaat praten als over haar.
Oud 30-01-2007, 10:02
Verwijderd
Ja, goed. Eigenlijk. Hij's lief. <3
Oud 30-01-2007, 10:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 30-01-2007 @ 00:11 :
Samen lesbisch worden dan?
Wat zeg je nou toch ...

Het lijkt me wel vreselijk eng om met een meisje te zoenen overgens, maar daar kom ik wel overheen ....
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-01-2007, 10:19
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 30-01-2007 @ 05:07 :
Ik dacht dat het eigenlijk als een opluchting voelde dat het nu over was, nadat het al tijden minder ging. Waarom zit ik dan toch 's nachts om 5 uur hier te posten? Omdat het ergens toch wel zuigt. Omdat ik ervan baal dat het niet is gelukt elkaar gelukkig te maken. Omdat ik mezelf al oud had zien worden met haar. Dit is niet leuk. Al houd ik mezelf beter dan ik eerst had verwacht.
omg toch uit? =/ sterkte Herman! *knuffel*

wil je martie een keertje lenen?
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 30-01-2007, 11:18
Verwijderd
Net ruzie gemaakt met mn beste vriendinnetje, daarna heel lang goed gepraat. Nu is alles weer goed en heb ik er wel weer vertrouwen in dat alles goedkomt met vakantie enzo. hoerá.
Oh en mijn crush en ik negeren elkaar vakkundig, wtf.
Oud 30-01-2007, 11:30
Verwijderd
Zo. Even een pfeifferkeelontsteking overwonnen in de afgelopen week. daardoor heb ik zo'n beetje 10% van mijn sociale contacten kunnen houden. De rest ben ik allemaal misgelopen. Geen internet hebben is echt een hel.

Ondertussen heb ik wel een date donderdag (dat wordt niet zoenen voorlopig denk ik, misschien maar beter ook) en ik heb er zin in. Eerst leek het me niet zo een goed plan.. maar na 2 maanden laat hij nog bijna iedere dag iets van zich horen. Daarnaast weet ik hoe hij eruit ziet en heb ik een globale indruk van zijn persoonlijkheid. Het is alleen de vraag of het klikt. dan is een date wel helemaal geschikt natuurlijk. Ik ben benieuwd.
Oud 30-01-2007, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Dvine schreef op 30-01-2007 @ 11:19 :
omg toch uit? =/ sterkte Herman! *knuffel*

wil je martie een keertje lenen?
Hij heeft op zich wel een lekker kontje he?
Oud 30-01-2007, 11:41
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 30-01-2007 @ 12:37 :
Hij heeft op zich wel een lekker kontje he?
Dat is niet het enige
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 30-01-2007, 12:02
Wolf
Avatar van Wolf
Wolf is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 30-01-2007 @ 05:07 :
Ik dacht dat het eigenlijk als een opluchting voelde dat het nu over was, nadat het al tijden minder ging. Waarom zit ik dan toch 's nachts om 5 uur hier te posten? Omdat het ergens toch wel zuigt. Omdat ik ervan baal dat het niet is gelukt elkaar gelukkig te maken. Omdat ik mezelf al oud had zien worden met haar. Dit is niet leuk. Al houd ik mezelf beter dan ik eerst had verwacht.

sterkte man...({) ik spreek je binnenkort op msn aan..maar je mag me altijd pmen ben nogal weinig op msn..
__________________
Life is what it makes of you
Oud 30-01-2007, 12:40
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
jaaa, vanavond met z'n tweetjes naar een voorstelling in de schouwburg. Heb er zin in om weer s wat met z'n tweetjes te doen
__________________
Tsja
Oud 30-01-2007, 12:52
Verwijderd
Net topics over die fysio van toen gelezen. Moest nog net zo hard lachen als toen
Ads door Google
Oud 30-01-2007, 12:58
Verwijderd
Ik wil een smsje en een goed gesprek En ik vind dat ik hem veel te weinig zie. Om de 9 dagen ofzo Bah.
Oud 30-01-2007, 13:11
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Oeh ik heb een relaxed weekend gehad. Nu heb ik alweer zin in morgenavond
Oeh en mijn verjaardag word hopelijk ook superleuk, want misschien kan ie dan blijven slapen en dan ben ik helemaal blij op mijn verjaardag. En overdag gaan we winkelen in Eindhoven (of waar dan ook) en 's avonds mag al t volk komen.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 30-01-2007, 13:44
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-01-2007 @ 23:29 :
Ik wil hem en ik wil dat hij haar dumpt. Maar dat schiet ook niet op, dus ik weet het niet zo goed. Het is al zo erg dat ik over Robbie Williams droom.

Nog een week en dan nog 2. En over een week ga ik hem gewoon aanspreken, klaar. Niet dat ie bij me past, maar om maar even te oefenen en m'n zinnen te verzetten. Al die andere leuke jongens zijn bezet of way out of my leage. Je moet wat he. Ik kan ook gewoon lesbisch worden of in het klooster. Iets, ik heb iets nodig om me af te leiden.
Je weet dat hij niet bij je past maar wil wel dat hij zn vriendin voor je dumpt, lekker egoistisch


en hier: lalalalala <3 alleen jammer dat ik dat niet zo goed tegen hem durf te uiten, maar hij weet het wel, denk ik ..
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Oud 30-01-2007, 13:49
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik dacht eerst nauwelijks meer aan mn ex, en wilde m ook zeker niet meer terug. En nu wil ik m nog steeds niet terug, maar denk wel iets meer aan hem. Komt omdat hij nu behoefte heeft aan veel contact, en dus spreek ik hem weer best veel. Eigenlijk wil ik juist een tijdje geen contact, maar wil hem wel helpen aangezien het mijn schuld is dat hij zich zo voelt.
Ow en de andere jongen!! Ik wil m zien enzo, ben er nog niet helemaal uit of ik hem leuk vind (daar lijkt het wel op) of alleen zijn aandacht maar ach, hopelijk zie ik m snel weer.
Oud 30-01-2007, 14:45
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Je vriend vertellen dat je posters van naakte vrouwen in de keuken hebt opgehangen . tis wel waar hoor, maar het zijn vrouwen waarvan hun rug gebodypaint is met pink floyd platenhoezen
en hij heeft zn rijbewijs jeeej! terwijl hij nog een ingreep had ook
__________________
Don't worry, be happy
Oud 30-01-2007, 14:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Nolita schreef op 30-01-2007 @ 14:44 :
Je weet dat hij niet bij je past maar wil wel dat hij zn vriendin voor je dumpt, lekker egoistisch


en hier: lalalalala <3 alleen jammer dat ik dat niet zo goed tegen hem durf te uiten, maar hij weet het wel, denk ik ..
Ieder mens is egoistisch. Anders overleef je niet.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-01-2007, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Nolita schreef op 30-01-2007 @ 14:44 :
Je weet dat hij niet bij je past maar wil wel dat hij zn vriendin voor je dumpt, lekker egoistisch


en hier: lalalalala <3 alleen jammer dat ik dat niet zo goed tegen hem durf te uiten, maar hij weet het wel, denk ik ..
Alsof weten dat iemand niet bij je past en iemand een gelukkige relatie met een ander gunnen, inhoudt dat jij niet toch wíl dat hij haar dumpt en jou kiest. Duh.

OT: Ja goed joh, niets meer gebeurd sinds gisteren Zin in de uitjes/thuisjes met vrienden deze week, met name vrijdag
Oud 30-01-2007, 15:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hm, verliefd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-01-2007, 15:10
Verwijderd
Haha, ik heb vannacht een slaapplek geregeld voor carnaval door een jongen te bellen die ik ken via een feestje van een vriendin en hij belde me vanochtend meteen weer terug om binnenkort wat af te spreken. Weet nog niet of ik daar zin in heb! Verder voel ik me aan de ene kant nog steeds heel rot en wil ik eigenlijk niets met iemand, maar flirt ik er wel op los en één is er toch wel erg leuk, al lijkt het op dit moment onmogelijk en verboden om zelfs al contact te hebben.
Oud 30-01-2007, 15:13
Verwijderd
Oehoe, het is fijn dat ik het tegen hem gezegd heb want nou hoef ik niet meer bang te zijn om hem te mailen/smsen als ik me kut voel. Stukje bij beetje gaat het op relationeel gebied steeds beter. Niet te hard juichen, maar fijn vind ik het wel.

Maar dat neemt niet weg dat het kut is als zij iets met elkaar zouden krijgen want stiekem is hij nog steeds een beetje van mij en ik van hem. En ja, hij weet dat.

Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 15:17.
Oud 30-01-2007, 15:22
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
eindelijk iemand waarbij ik wél in z'n armen mag springen!
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Oud 30-01-2007, 15:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-01-2007 @ 16:04 :
Alsof weten dat iemand niet bij je past en iemand een gelukkige relatie met een ander gunnen, inhoudt dat jij niet toch wíl dat hij haar dumpt en jou kiest. Duh.
dit ja...

Daarnaast kun je prima een goede relatie hebben met iemand die niet bij je past. Dat heb ik toch mooi 2,5 jaar vol gehouden.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-01-2007, 15:28
Verwijderd
Goed
Oud 30-01-2007, 16:43
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hij heeft vandaag de hele dag brak in mijn bed gelegen, dus t was steeds fijn thuiskomen en weer even bij zijn warme lichaam in bed kruipen .
Vanavond relaxavondje met één van mijn beste vriendinnen, fijn. En even alleen slapen, daar heb ik eigenlijk ook best zin in!

Ik moet trouwens donderdag ook afrijden en heb stress want het gaat best goed maar maak nog steeds foutjes dus ik weet het niet en wil het écht halen... Brrr
__________________
All that is solid melts into air.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.