Oud 31-01-2007, 16:15
moon
Avatar van moon
moon is offline
Mijn relatie is al 3 maanden geleden geeindigd en die wil ik niet meer terug. Wat ik op het gebied van liefde voel weet ik niet, daar snap ik soms niks meer van.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Oud 31-01-2007, 16:31
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oh yeah! Ik zie 'm nu toch morgen!

Ik ben blij dat ik nog steeds contact met d'r heb, ze weet me wel weer op het goede spoor te zetten
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 31-01-2007, 17:05
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 31-01-2007 @ 11:44 :
*knuv geeft* Blegh
Juh, ik heb echt een baaldag vandaag

Hoelang zit jij nu al aan de man?
__________________
<):o)
Oud 31-01-2007, 17:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 31-01-2007 @ 14:53 :
@ spekkie; Woow, staat je goed! Echt heel leuk!
Ik vind het zoo gaaf hoe iedereen reageert Echt iedereen vindt mijn kapsel leuk. En ik voor de verandering ook
__________________
<):o)
Oud 31-01-2007, 17:08
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 31-01-2007 @ 15:28 :
Hoe standaard en voorspelbaar om dat te doen nadat je relatie is uitgegaan Wel leuk kapsel!

Ik verander sowieso om de paar maanden mijn kapsel

Dus toch de leraar - leerling verhouding?
__________________
<):o)
Oud 31-01-2007, 17:29
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Gisteren samen gevierd dat we drie maanden hadden, we hebben het heel gezellig en fijn gehad, vanmorgen nogal moeite met opstaan (A)
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 31-01-2007, 18:02
Verwijderd
Wat een onverantwoordelijke klooootepuber. Zelf 'eventjes' een labretpiercing zetten met een naald, zo whoeps voor de webcam. Gewoon met een oorbelknopje. Soms vraag ik me af of ze wel gevoel heeft joh. Nog even lachen om het feit dat ze zwaar aan de drugs is. Want nee, het maakt allemaal niet uit joh.
En hij is verschrikkelijk lief en ik ben walgelijk verliefd op hem..
Oud 31-01-2007, 18:08
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-01-2007 @ 18:05 :
Juh, ik heb echt een baaldag vandaag

Hoelang zit jij nu al aan de man?
Uhm, bijna twee maanden Tis gewoonweg eng Oh, en leuk natuurlijk.

Baaldagen zijn zo vervelend... Maar weetje, ook die gaan voorbij!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 31-01-2007, 19:20
Verwijderd
verdomme, heeft die sukkel zn vak niet gehaald dat is al dom. maar hij kan neit eens en her maken, en tijdens die her gaat ie nu dus wel 2 weken weg
Oud 31-01-2007, 19:53
Verwijderd
Ik ben heel erg gek op hem
Oud 31-01-2007, 19:59
Verwijderd
oh hij gaat waarschijnlijk toch in Nederland blijven <3
Oud 31-01-2007, 21:09
Verwijderd
nouuuuuuuuu ik vlieg vrijdag avond en ik ga dinsdag nacht pas terug dus ik heb 4 nachten en 5 DAGEN met hem en dat is liefdeliefdeliefde

Oud 31-01-2007, 21:44
Verwijderd
Ik ga bij hem wonen In sept. dan.. eerst even mn rijbewijs bij elkaar werken en lessen!

Het gaat beter dan ik dacht dat een relatie uberhaupt zou kunnen zijn.
Oud 31-01-2007, 22:23
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Kan iemand mij leren hoe ik met mannen om moet gaan?

En dan bedoel ik niet eens mannen waar je in geïnteresseerd bent ofzo, gewoon mannen in het algemeen. Ik kan het dus niet
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 31-01-2007, 22:23
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 31-01-2007 @ 22:44 :
Ik ga bij hem wonen In sept. dan.. eerst even mn rijbewijs bij elkaar werken en lessen!

Het gaat beter dan ik dacht dat een relatie uberhaupt zou kunnen zijn.
wat cool .
Ik ga morgen afrijden en het ging vandaag zó slecht en ik haat het om ergens zo'n kneus in te zijn . Maargoed, blijven hopen.

En straks komt hij bij me slapen want hij vroeg of ik nog zin had om te logeren en ik kan nooit nee tegen hem zeggen omdat hij zo fijn is om tegenaan te kruipen! Het gaat zo goed en ik hoop echt dat het zo blijft.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 31-01-2007, 22:24
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 31-01-2007 @ 23:23 :
Kan iemand mij leren hoe ik met mannen om moet gaan?

En dan bedoel ik niet eens mannen waar je in geïnteresseerd bent ofzo, gewoon mannen in het algemeen. Ik kan het dus niet
Gewoon normaal doen en vieze grappen maken.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 31-01-2007, 22:29
Verwijderd
Oh wat stuurde ie toch een lieve smsjes Dus nou vind ik mezelf weer ontzettend stom
Oud 31-01-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 31-01-2007 @ 23:23 :
Kan iemand mij leren hoe ik met mannen om moet gaan?

En dan bedoel ik niet eens mannen waar je in geïnteresseerd bent ofzo, gewoon mannen in het algemeen. Ik kan het dus niet
niet aan hun hoofd zeuren
Oud 31-01-2007, 22:40
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Anneka schreef op 31-01-2007 @ 23:34 :
niet aan hun hoofd zeuren
Nee, het probleem is eerder dat ik te weinig zeg dan teveel
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 31-01-2007, 22:46
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 31-01-2007 @ 23:40 :
Nee, het probleem is eerder dat ik te weinig zeg dan teveel
gewoon zoals je bij vrouwen doet?
Oud 31-01-2007, 22:49
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 31-01-2007 @ 23:46 :
gewoon zoals je bij vrouwen doet?
Dat probeer ik maar ik ben altijd bang dat het lijkt alsof ik ze meer dan gewoon interessant vind of juist niet interessant genoeg. Ofzo.

Stiekem kan ik ook helemaal niet met vrouwen omgaan.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 31-01-2007, 23:16
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 31-01-2007 @ 23:23 :
wat cool .
Ik ga morgen afrijden en het ging vandaag zó slecht en ik haat het om ergens zo'n kneus in te zijn . Maargoed, blijven hopen.
hee succes
ik ging spookrijden tijdens afrijden en heb het toch gehaald.

ot: alweer een vriendinnetje gedumpt door haar vriend na een jaar, echt er gaan zóveel relaties uit in mn omgeving. Opeens zijn bijna al mn vriendinnen weer single.
Ik ben 1 keer gedumpt en laat het niet meer gebeuren
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 31-01-2007, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 31-01-2007 @ 23:40 :
Nee, het probleem is eerder dat ik te weinig zeg dan teveel
misschien moet je eerst een jongen (nja man ) ontmoeten waar je je gewoon op je gemak bij voelt. Maar als je ook moeite hebt met vrouwen, dan is het denk ik eerder onzekerheid van persoon en kan je beter daar eerst aan werken
Oud 31-01-2007, 23:18
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
en opeens mis ik haar heel erg....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 31-01-2007, 23:20
Verwijderd
wat een dramadates!!!!

vrienschappelijk gezien gaat het top. ben iedereen maar weereens aan het bellen en ben veel leuke dingen aan het doen.

mag ook wel, had sommige mensen behoorlijk verwaarloosd..
Oud 31-01-2007, 23:24
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
zou ik ook doen met vrienden die alleen maar met hun chick op de bank willen zitten.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 31-01-2007, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 01-02-2007 @ 00:24 :
zou ik ook doen met vrienden die alleen maar met hun chick op de bank willen zitten.
hahah ook in mijn omgeving zijn er inmiddels de nodige relaties gesneuveld...

en mijn 'vrijgezellige' stapmaatjes zijn altijd wel ergens voor te porren
Oud 31-01-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-01-2007 @ 18:07 :
Ik vind het zoo gaaf hoe iedereen reageert Echt iedereen vindt mijn kapsel leuk. En ik voor de verandering ook
Haha, het is ook gewoon leuk en het staat je enorm goed! Wees er blij mee en trots op jezelf

OT: vandaag is hij jarig en vanmiddag ga ik naar hem toe <3 Maar eerst nog slapen, scenario's in excel maken en 1 gastcollege volgen.
En vanaaf op mn werk was best oké.. Veeeel smsjes van goede vriendin en van mn schoonzusje. En mn tofste collega kwam nog even hallo zeggen (die waar ik dinsdagmiddag geweest ben), dus dan is het snel goed..

Ik voel me geliefd
Oud 31-01-2007, 23:30
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 31-01-2007 @ 22:09 :
nouuuuuuuuu ik vlieg vrijdag avond en ik ga dinsdag nacht pas terug dus ik heb 4 nachten en 5 DAGEN met hem en dat is liefdeliefdeliefde

Ooooh! Veel plezier en verblijd ons met vele foto's!
Oud 31-01-2007, 23:32
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Anneka schreef op 01-02-2007 @ 00:17 :
misschien moet je eerst een jongen (nja man ) ontmoeten waar je je gewoon op je gemak bij voelt. Maar als je ook moeite hebt met vrouwen, dan is het denk ik eerder onzekerheid van persoon en kan je beter daar eerst aan werken
Mja, het probleem is gewoon dat ik totaal geen idee heb waar de balans ligt tussen te enthousiast doen en niet enthousiast genoeg. Dat is zo als ik gewoon in de kroeg met iemand sta te praten maar ook in de omgang met iemand waar misschien een vriendschap uit zou kunnen onstaan. Het ene moment ben ik bang dat ik veels te veel praat en niet meteen zoveel op mensen moet gooien en het volgende moment denk ik dat ik veels te weinig initiatief neem en mensen niet laat zien dat ik ze interessant vind. Hmm, lastig....
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 01-02-2007, 05:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
En weer een nare droom
Ik krijg gewoon wallen onder mijn ogen van die onrustige en verdrietige nachten (terwijl ik wel een uur of 7/8 slaap).
Het nadeel is dat ik 's ochtends zoo verdrietig wakker word. Geen lekker begin van mijn dag.

En dan ga ik bij mezelf afvragen... is geen contact toch wel het beste? Maar aan de andere kant, als ik wel contact heb hou ik mezelf alleen maar voor de gek.
__________________
<):o)
Oud 01-02-2007, 07:23
Verwijderd
Ik mis hem Kheb hem nu pas 3 dagen niet gezien, maar 't lijkt veeeel langer.
Oud 01-02-2007, 07:48
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-02-2007 @ 06:27 :


En dan ga ik bij mezelf afvragen... is geen contact toch wel het beste? Maar aan de andere kant, als ik wel contact heb hou ik mezelf alleen maar voor de gek.

ik denk het wel, anders 'droom' je in real life.. volhouden meis!!
Oud 01-02-2007, 08:20
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Koosnaampjes van hem krijgen. <3
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 01-02-2007, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 01-02-2007 @ 00:30 :
Ooooh! Veel plezier en verblijd ons met vele foto's!

Hihi dankjewel! En, zal ik zeker doen!
Oud 01-02-2007, 09:26
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
nog maar anderhalf uur oh boy, man oh man ik kan echt niet wachten gewoon!!!! kheb er zelfs slecht door geslapen als ik eraan toe kom, maak ik nog wel foto's van ons beiden vanmiddag, maar ik denk dat dat heel lastig gaat worden
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 01-02-2007, 09:37
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
*zucht*
Was dat fekking huis maar klaar, dan hadden we weer eens normaal tijd voor elkaar!
Maar behalve dat =
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 01-02-2007, 09:50
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Halverwege pagina 3 en nog geen één post van mij, das ook wel uniek Maar alles gaat ook gewoon lekker goed hier en ik ben erg druk met mijn stage, dus weinig tijd en zin om dan achter de pc te hangen. Plus dat ik mijn tijd 's avonds nu liever aan hem besteed. Hebben best een lekker ritme nu, allebei laat thuis 's avonds, samen in de keuken hangen om te kletsen en te koken, daarna tijd voor wat eigen dingetjes en uiteindelijk lekker samen slapen. Alleen komt hij veel moeilijker zijn bed uit nu ik later dan hem moet beginnen en vanmorgen hebben we dan ook samen wat uitgeslapen, waarna hij een sms naar zijn chef stuurde dat hij zich 'verslapen' had

En hij is nog steeds hartstikke lief. Soms snap ik helemaal niks van ons. Er zit zóveel beweging in onze relatie, de ene keer negatief, dan weer positief en we blijven nog steeds nieuwe dingen tegenkomen. Echt makkelijk maken we het onszelf niet, maar we hebben blijkbaar allebei die uitdaging nodig. En gelukkig blijft het daarmee nog steeds heel goed gaan
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 01-02-2007, 10:06
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hee, ik ben dol op mijn vriendje en hij is leukkk. <3 En ik blijf het grappig en vreemd vinden dat mensen elkaar zo lief kunnen zijn. (: Morgen komt hij weer hierheen en het werd tijd ook.

Alleeeen op vriendschappelijk gebied is het kut met peren en zo want ik kan niet naar school en alleen mijn beste vriendinnetje spreek ik regelmatig en àls ik al op school ben ben ik zo hyperactief druk dat ik hen alleen maar irriteer. En het gaat al heel lang niet zo goed tussen een vriendinnetje en mij en ik weet niet zo goed waar het door komt en wat ik er in gòdsnaam nog aan kan veranderen. Anyway.
Komt ook wel weer goed.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 01-02-2007, 10:09
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Wohoo nog 3 dagen, en dan zie ik hem weer. En ik heb er zoveel zin in, en ik denk zoveel aan hem. Hopelijk valt het dan niet opeens tegen.
Oud 01-02-2007, 10:36
Verwijderd
Hij heeft dat arrogante weer even gelaten en hij is ineens weer een stuk leuker! Had gewoon de neiging om op hem af te lopen en hem gewoon te kussen. Ja, leuk!
Oud 01-02-2007, 10:41
Verwijderd
Ja gaat wel goed eigenlijk. Vorige week een dipje, omdat we allebei heel druk waren. Hij is minder knuffelig uit zichzelf, terwijl hij het wel fijn vindt als ik het doe. Maar ik was ontzettend druk en gestresst en had behoefte aan af en toe een kusje of een knuffel van hem, maar omdat ik afwezig was, kwam het ook niet van zijn kant want hij was te druk om het op te merken.
maar goed, zondag hele dag samen geweest, gewandeld en de rest van de tijd in bed/op de bank gelegen films kijken <3 En nu is het weer goed.

Maar ik vind het wel sneu voor hem dat ie zo ontzettend druk is, en nu gaat 1 van zn collega's ook nog weg dus krijgt ie t nóg drukker. Maar wel leuk dat ie dan zegt dat ie het fijn vindt om thuis te komen en dat ie dan weet dat ie een kus van me krijgt
Oud 01-02-2007, 11:23
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-02-2007 @ 06:27 :
En weer een nare droom
Ik krijg gewoon wallen onder mijn ogen van die onrustige en verdrietige nachten (terwijl ik wel een uur of 7/8 slaap).
Het nadeel is dat ik 's ochtends zoo verdrietig wakker word. Geen lekker begin van mijn dag.

En dan ga ik bij mezelf afvragen... is geen contact toch wel het beste? Maar aan de andere kant, als ik wel contact heb hou ik mezelf alleen maar voor de gek.
Ook de dromen gaan over, echt waar. Nou ja, okee, ze worden minder Maar op een gegeven moment droom je weer dat je keiharde kinky sex hebt met Jack Sparrow. Goeie remedie

OT: Oeh, lekker de hele nacht goed slapen en dan 's ochtends op een gegeven moment tegen hem aangetrokken worden en dan zo slaperig kletsen en kusjes geven... We hebben zo zelden samen tijd 's ochtends dat het echt leuk is als we er niet meteen uit moeten.
Oud 01-02-2007, 11:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-02-2007 @ 12:23 :
Ook de dromen gaan over, echt waar. Nou ja, okee, ze worden minder Maar op een gegeven moment droom je weer dat je keiharde kinky sex hebt met Jack Sparrow. Goeie remedie
__________________
<):o)
Oud 01-02-2007, 12:28
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 01-02-2007 @ 00:32 :
Mja, het probleem is gewoon dat ik totaal geen idee heb waar de balans ligt tussen te enthousiast doen en niet enthousiast genoeg. Dat is zo als ik gewoon in de kroeg met iemand sta te praten maar ook in de omgang met iemand waar misschien een vriendschap uit zou kunnen onstaan. Het ene moment ben ik bang dat ik veels te veel praat en niet meteen zoveel op mensen moet gooien en het volgende moment denk ik dat ik veels te weinig initiatief neem en mensen niet laat zien dat ik ze interessant vind. Hmm, lastig....
Misschien moet je niet teveel nadenken over wat anderen eventueel over je gaan vinden als je je op n bepaalde wijze gedraagt, zo krijg je niet de kans om jezelf te laten zien, je laat dan enkel zien wat je denkt dat anderen willen zien. Gewoon jezelf zijn en enthousiast zijn op n manier die je zelf leuk vind...en dan pas kijken hoe mensen daarop reageren. Je kan het niet iedereen naar de zin maken, maar er zijn ook altijd mensen waar het wel mee klikt...
__________________
*Signature*
Oud 01-02-2007, 13:07
Verwijderd
Oh en ik heb heel veel zin in morgen!
Oud 01-02-2007, 13:14
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-02-2007 @ 12:23 :
keiharde kinky sex hebt met Jack Sparrow.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 01-02-2007, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 01-02-2007 @ 14:14 :
Oud 01-02-2007, 13:57
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Nouja het had beter gekund. Gisterenavond ging ik naar hem toe en voor het eerst sinds tijden zat ik weer honderd uit te praten. Het is inderdaad toch beter als je elkaar niet elke dag ziet!
Maar de avond eindigde niet al te best.
Ik zei iets tegen hem wat flirterig en grappig bedoeld was, maar zo nam hij het niet op. En hij maakte een nogal lompe kutopmerking daarna. En als ik iets niet kan hebben dan zijn zulke opmerkingen. Afijn, ik was een beetje boos dus we hebben daarna niet veel meer tegen elkaar gezegd. Toen hij me naar huis bracht zei ik dat hij moet beseffen dat je sommige dingen gewoon niet tegen meisjes moet zeggen. Of althans niet tegen mij. Natuurlijk ging hij in de verdediging. Even later hebben we het wel een beetje uitgepraat, hij zit niet zo lekker in zijn vel de laatste tijd blijkbaar.
Nou eind goed al goed dacht ik. Komt er ook nog eens een of andere kutdiscussie met mijn moeder..
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 01-02-2007, 14:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-02-2007 @ 13:07 :
Oh en ik heb heel veel zin in morgen!
ik ook ik ook ik ook!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.