Oud 09-02-2007, 19:25
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Nieuwe, met normale titel .

Deel 55:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1536182
Advertentie
Oud 09-02-2007, 19:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Missy schreef op 09-02-2007 @ 18:25 :
Nieuwe, met normale titel .

gelukkig!

Dadelijk naar de bios, lekker tegen elkaar aanhangen en popcorn eten ofzo <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-02-2007, 19:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Waarom doe ik mezelf dit in godsnaam aan? Ben ik masochist? Ik word straks zo ontzettend gekwetst en toch ga ik. Waarom? Waarom toch? Een grote teleurstelling waarschijnlijk. Ik was redelijk over hem heen, althans, het werd minder en nu, straks, nog 1 week en dan zit ik er weer midden in... way to go! Echt super dom. Echt. Misschien valt het mee? Ik heb veel te veel hoop. Vorige keer viel ie ook voor me, dus waarom nu niet? Ik wil het. Ik moet het niet willen. Zoveel verwachtingen. Veel te veel, daar kan nooit meer aan voldaan worden vrees ik. En in het beste geval wordt er wel aan voldaan. Om een nog rottere onzekere periode in te gaan. Ik ben echt zo slim bezig, echt.

Nog 7 dagen. Al een maand kijk ik er naar uit. Met haar wordt het vast super, met die andere jongen ook. Dat is het niet. Maar als hij me afwijst... of zich afstandelijk gaat gedragen. Dat soort dingen. Daar kan ik echt niet tegen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-02-2007, 19:54
ironflower
ironflower is offline
Bijna 6 jaar geleden (11 februari) kreeg ik wat met hem.
En we hebben dus rond de 5 jaar iets gehad in die tijd.
Het is echt een speciale dag enzo, zo'n dag waarop je altijd even terug denkt aan 'vroeger'

Ik wou hem een kaartje sturen ofzo, gewoon dat hij speciaal voor me blijft en dat ik hoop op een goede vriendschap en dat ik altijd even aan ons zal denken op 11 feb. Nja geslijm dus

Maar na wat goede raad enzo van vriendinnen en mijn eigen verstand heb ik geen kaartje op de post gedaan.
Want dat stel dat hij niets van zich laat horen op die dag, dan vind ik het stom dat ik het wel heb gedaan. Ik stuur wel een smsje of een leuke ecard.
Dan komt de boodschap toch over, maar is toch wat onpersoonlijker en minder 'erg' dan een echte kaart.

Toch zal ik zondag de 11de wel een paar keer een traantje weg pinken....
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 09-02-2007, 20:15
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Na (weer, helaas) een paar avonden met veel problemen, was het vanavond helemaal goed. Dit zijn de momenten waarom we samen zijn en waarom we van elkaar houden. Gelukkig, dat had ik echt even nodig.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 09-02-2007, 20:17
Verwijderd
Citaat:
ironflower schreef op 09-02-2007 @ 19:54 :
*verhaaltje*
*knuff*

Ik wilde net posten dat ik me net besefte dat het bijna weer de 11e is, en dat we dan weer een maandje langer samen zijn. Al 20.. Time flies...

En hij heeft mn briefje gevonden, maar vind het moeilijk hem te geloven. Het moet maar, ik kan niet eeuwig blijven leven in wantrouwen.
Oud 09-02-2007, 22:03
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Vandaag mailtjes en pmmetjes teruggelezen van toen we net samen waren en daar krijg ik dan gelijk weer zooo de kriebels van En ergens verlang ik soms ook wel weer terug naar die tijd, als ik al die dingen lees krijg ik gelijk weer dat gevoel van toen en die tijd was echt mooi. Maar ik zou ook weer niet echt terug willen, want waar we nu zijn is gewoon bijna onvoorstelbaar en dat wil ik echt nooit meer kwijt. Mja, ik zou eigenlijk allebei wel willen af en toe Niet dat het ene beter is dan het andere maar gewoon...anders
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 09-02-2007, 22:52
Verwijderd
Ik kan nergens anders meer aan denken. Ik weet dat hij om 23 uur klaar is met zijn werk en ook al ga ik morgenochtend vroeg weg, ik zou hem zooo graag nog even zien. Al is het maar even.
Oud 09-02-2007, 23:20
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
En toen kwam ik hem tegen toen ik uit was, en vooral heel dronken. En hij kwam naar me toe en toen hebben we éindelijk eens gesproken over alles wat er mis was gegaan en dat was goed en verhelderend en we begrijpen elkaar nu beter. En hij zei dat ie blij van me wordt en dat we weereens wat moeten gaan doen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-02-2007, 23:56
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
ik baal, omdat ik niet alleen mijn vriendinnen minder zie, maar ook nog eens niet mee kan op vakantie.
En het is niet mijn schuld, wiens schuld het is weet ik nog niet precies, misschien wel die van school of van degene die het hebben genegeerd, maar die van mij in ieder geval niet.
__________________
psssttt <3<3
Oud 10-02-2007, 00:39
Verwijderd
ik merk aan mezelf dat ik nog steeds zo snel 'op slot' ga..

durf mezelf niet bloot te geven en heb echt het gevoel dat ik mijzelf daarmee te kort doe..
Oud 10-02-2007, 01:02
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
de arme schat. ze maakt zich zulke zorgen, om niks!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-02-2007, 08:51
Verwijderd
ik had donderdag een date, en het was zo leuk dat ik gisteren nog een keer ben geweest misschien komt het allemaal wel een béétje enorm op het verkeerde moment, maarja. ik kan er ook niets aan doen.
Oud 10-02-2007, 10:31
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ehhrr. Na ons gesprek van vorige week dinsdag niet echt meer goed gepraat, het begint zolangzamerhand een beetje frustrerend te worden wat mijn gedrag ten opzichte van hem ook te veranderen en er blijken opeens overal meisjes te zijn die gigantisch naar hem zitten te hengelen en daar word ik dan weer onzeker van. Toch hebben we wel leuke momenten, maar het wordt tijd voor een goed gesprek/date/leuk moment. Woensdag valentijn en ik ben sterk geneigd hem dan een dramatische liefdesverklaring af te leggen maar ik hou me in Oh en vrijdagavond gaan we met een hele groep eten en bowlen dus misschien misschien.

Hm, en die collega die ik heel hard wou vergeten kwam ik gisteren tegen met het werk uiteraard en hij was zo ontzettend sexy dat ik het nu niet meer weet en ik wil vanavond uit want dan zie ik hem maar niemand wil en ik kan zelf nauwelijkd dus frustrati frustratie
Oud 10-02-2007, 10:53
Kreuz
Kreuz is offline
Kut, kut, kut, kutterdekutkutkut. Heerlijk, die onduidelijkheid. Vraagtekens, ben ik gek op! En als iets me opwindt, als ik ergens stapelverliefd op ben, dan is het wel dat wat-WIL-ze-nou-eigenlijk-knagen.

Wat zou ik er graag een definitief einde aan maken en wat zou me dat spijten. Want stiekem ben ik verliefd geworden op dat rotwijf.
__________________
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen had
Oud 10-02-2007, 13:00
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Oud 10-02-2007, 13:11
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Haha gister was leuk, vrijgezel zijn is leuk. Ik wist niet eens hoe hij heette, maar op een gegeven moment is het ook nogal raar om te vragen 'eh hoe heet je ook al weer', want hij zal het vast wel gezegd hebben.
En ik ben blij dat ik nu weet hoe de date-jongen in elkaar steekt, nu verwacht ik ook niks van hem en wat er miss tussen ons zou kunnen gebeuren. Het is gewoon leuk om af te spreken en daar blijft het bij.
Owja en ik ben zooo blij dat ze niet meer boos op me is, ik haat ruzie en zeker met haar.

Laatst gewijzigd op 10-02-2007 om 13:14.
Oud 10-02-2007, 13:51
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
heel gelukkig, gisteren waren we 1 jaar samen, en dat gaan we vanavond vieren

Maar ook beetje teleurgesteld, hij is volgende week jarig, en had een mp3 speler gekocht, een hele mooie met een schermpje enzo, was heel fier op mijn eigen dat ik eindelijk een leuk cadeau had krijgt hij toch wel geen ipod van zijn peter cadeau Dus deze week stressen om nog iets leuks te vinden
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Ads door Google
Oud 10-02-2007, 16:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik voel me net een badeendje in een storm op zee.
__________________
<):o)
Oud 10-02-2007, 16:36
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Nog even en we zijn 15 maanden bij elkaar En de dag daarna is het Valentijn <3
En vanavond eindelijk in een tweepersoonsbed slapen, naast dat lekkere warme lichaam van hem <33333333
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 10-02-2007, 16:36
Verwijderd
Oeh, mooie jongen gespot vandaag in de sporthal.
Oud 10-02-2007, 16:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@rebEls
Tof dat jullie het weer gaan proberen samen Ik herken stiekem een beetje van mezelf hier in, 2,5 jaar geleden

Ik zit me net te bedenken dat ik mijn ex eigenlijk wel een hele toffe partner gun. Ik hoop dat hij met zijn volgende vriendin wel het geluk kan vinden, wat wij tweetjes niet hadden.
Alleen mijn gevoel wil er nog niet aan.
__________________
<):o)
Oud 10-02-2007, 17:31
moon
Avatar van moon
moon is offline
Vannacht droomde ik dat ik weer bij hem terug kwam en dat was heel dubbel. Ik kreeg het in eerste instantie gewoon letterlijk benauwd in die droom toen ik het me besefte, maar aan de andere kant merkte ik dat hij me in die droom iets gaf wat ik ook gemist had. Het was dubbel. Het is geen droom die me beďnvloed heeft in die zin dat ik nog steeds blij ben dat we uitelkaar zijn. Het besef van wat ik mis kwam alleen plotseling wel weer terug. Das minder.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 10-02-2007, 17:34
nińa
Avatar van nińa
nińa is offline
De mensen hier zijn vriendelijk (en verdomd oplettend ) maar een msngesprek met moeder maakte het gemis alleen maar een beetje erger. En het is goed dat ik duizenden kilometers weg ben, anders had ik naar hem toe gereisd
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 10-02-2007, 18:13
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Nog steeds kut. Ook al was het kort, het was leuk en ik wil het alweer terug. Ik was een happy single, maar nu ff ni meer terug...
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Advertentie
Oud 10-02-2007, 19:30
Verwijderd
Hem weinig gezien deze week, dus dan wel lekker dat hij gisteren toch nog kon komen op het afscheidsfeestje van een vriendin van me. Janken geblazen uiteraard, maar ook heel gezellig. Deze week komt ze nog langs, dus iets leuks verzinnen om samen te doen, want wanneer ik haar dan weer zie is een raadsel.
En ik vind het fijn om te zien dat iedereen het met hem kan vinden, die kusjes en knuffels die tussen het kletsen met mensen door worden gegeven, fijn
Oud 10-02-2007, 19:46
__
Avatar van __
__ is offline
ruzie met mn ouders omdat hij hier nooit mag blijven slapen. wat een fucking moeilijk gedoe altijd zeg. ik zit op kamers, ik ben achttien, we zijn al best een tijdje samen (vandaag 15 maanden overigens ).. dan zou je denken dat er niet zo moeilijk over gedaan wordt als ie hier blijft slapen? de keren dat ie hier heeft geslapen zijn volgens mij echt op 1 hand te tellen en dat is niet eens het grootste punt. het is gewoon kut dat het contact tussen hem en mn ouders echt nóóit relaxed loopt. beter doen ze gewoon een keer aardig en hartelijk en normaal tegen hem. als het zo moet dan heb ik dus geen zin om in de weekends nog naar huis te komen.
Oud 10-02-2007, 19:56
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Samen pannekoek eten in het bos! <3 Morgen ga ik zwemmen en hij voetballen en dan WoW'en en naar the Pursuit of Happiness. Fijn weekend zo. Mag ook wel, volgende week wordt weer klote, dat weet ik nu al, heb het echt helemaal gehad met mijn werk en met name de mensen daar die denken dat naar beneden trappen nodig is.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 10-02-2007, 20:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
gisteravond was heel erg leuk! Lilo&Stitch gekeken in bed met lekkere hapjes en een wijntje (hij dan, ik had weer buikpijn ).
Jammer dat ik m het hele weekend niet zie, maar dinsdag wordt leuk (film&eten&slapen!)
__________________
Tsja
Oud 10-02-2007, 21:43
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 10-02-2007 @ 19:46 :
ruzie met mn ouders omdat hij hier nooit mag blijven slapen. wat een fucking moeilijk gedoe altijd zeg. ik zit op kamers, ik ben achttien, we zijn al best een tijdje samen (vandaag 15 maanden overigens ).. dan zou je denken dat er niet zo moeilijk over gedaan wordt als ie hier blijft slapen? de keren dat ie hier heeft geslapen zijn volgens mij echt op 1 hand te tellen en dat is niet eens het grootste punt. het is gewoon kut dat het contact tussen hem en mn ouders echt nóóit relaxed loopt. beter doen ze gewoon een keer aardig en hartelijk en normaal tegen hem. als het zo moet dan heb ik dus geen zin om in de weekends nog naar huis te komen.
oh bah, succes ermee! ik had hetzelfde met mijn ex + ouders
Oud 10-02-2007, 22:41
Jones
Zolang we net doen alsof haar ouders niet bestaan gaat het uitstekend
Oud 11-02-2007, 00:43
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik baaaaal van haar pa. heel erg zelfs. maar zo'n hond als hij is, zo geweldig is zij


en ik ga met 'r waarschijnlijk naar graspop!!!!!!!!!!!!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 11-02-2007, 05:48
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Die ouders toch ook. :')
__________________
i create glitches with my voice
Oud 11-02-2007, 07:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dromen zijn vervelend. Zeker als je seks hebt met je (in je droom vriend) en wakker wordt en realiseert dat het nu toch echt al weken je ex is

Waarom gaat het verwerken zo langzaam? Ik ben nu vier weken verder, maar heb het idee als hij nu voor mijn neus zou staan dat ik hem echt het bed in sleur terwijl ik weet dat dat niet verstandig is.
__________________
<):o)
Oud 11-02-2007, 08:03
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Vanmiddag uitmaken
Oud 11-02-2007, 08:51
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-02-2007 @ 16:48 :
@rebEls
Tof dat jullie het weer gaan proberen samen Ik herken stiekem een beetje van mezelf hier in, 2,5 jaar geleden

Hehe Ik snap wat je bedoelt en realiseer me ook heel goed dat hetzelfde kan gebeuren als bij jou. Maar ik heb er een goed gevoel over (had jij toen ook waarschijnlijk ) en we zien het wel. Iig gaan en moeten er dingen veranderen en ga ik beter voor mezelf opkomen.
Ads door Google
Oud 11-02-2007, 08:53
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 11-02-2007 @ 07:03 :
Dromen zijn vervelend. Zeker als je seks hebt met je (in je droom vriend) en wakker wordt en realiseert dat het nu toch echt al weken je ex is

Waarom gaat het verwerken zo langzaam? Ik ben nu vier weken verder, maar heb het idee als hij nu voor mijn neus zou staan dat ik hem echt het bed in sleur terwijl ik weet dat dat niet verstandig is.
({) Ik kan heel makkelijk praten nu, maar vier weken is nog helemaal niet zo lang toch? Als het bij mij anders was gelopen was ik er na 4 weken ook nog láng niet overheen geweest. Dit weet jij volgensmij ook heel goed, maar als je weer 4 weken verder bent gaat het weer een stuk(je) beter.
Oud 11-02-2007, 08:54
Verwijderd
Nu even ontopic: Dit was echt de meest gekke week in mijn leven op relationeel gebied. Dat er zóveel emoties tegelijk door een mens kunnen gaan
Oud 11-02-2007, 09:53
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Dalijk naar hem toe. Net greppeltocht gehad met scouting en ben echt veel te gaar. Dalijk tegen hem aankruipen en heel erg lekker slapen.
Oud 11-02-2007, 11:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 11-02-2007 @ 08:03 :
Vanmiddag uitmaken
waarom?
(als t me niet aangaat zeg je dat maar gewoon, hoor )
__________________
Tsja
Oud 11-02-2007, 11:26
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
RebEls schreef op 11-02-2007 @ 08:54 :
Nu even ontopic: Dit was echt de meest gekke week in mijn leven op relationeel gebied. Dat er zóveel emoties tegelijk door een mens kunnen gaan
Ja, dat zal vast een heftig weekje geweest zijn, veel succes!

Oke, geen voetbal, dan maar samen naar Duinrell.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 11-02-2007, 12:11
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 11-02-2007 @ 08:53 :
({) Ik kan heel makkelijk praten nu, maar vier weken is nog helemaal niet zo lang toch? Als het bij mij anders was gelopen was ik er na 4 weken ook nog láng niet overheen geweest. Dit weet jij volgensmij ook heel goed, maar als je weer 4 weken verder bent gaat het weer een stuk(je) beter.
Ja, dit denk ik ook

Omg! Mijn ex heeft mijn website uit de lucht gehaald Ik dacht eerst dat de naam misschien was vrijgekomen, maar die heb ik voor 3 jaar gereserveerd. Hmmz. Ik zat bij hem op zijn hosting space ruimte. Hij zal het vast in een nostalgische bui hebben vernietigd
(Voor de duidelijkheid, die website hadden we samen gemaakt, een jaar geleden. Ik heb er verder niets meer aan gedaan sinds toen, dus het is op zich niet zo heel erg.)
__________________
<):o)
Oud 11-02-2007, 12:39
Verwijderd
Hmm 't is vast de tijd van het jaar. In de afgelopen week begonnen 5 mensen die ik langer dan n jaar niet heb gesproken weer tegen me aan te lullen en we gaan weer eens wat leuks doen. En ik ben verschrikkelijk vrolijk, en ik mis hem en t is al bijna woensdag en dan zie ik hem weer.<3
Oud 11-02-2007, 14:07
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
uuuf schreef op 10-02-2007 @ 08:51 :
ik had donderdag een date, en het was zo leuk dat ik gisteren nog een keer ben geweest misschien komt het allemaal wel een béétje enorm op het verkeerde moment, maarja. ik kan er ook niets aan doen.
Waar blijven mijn credits?!

OT: Nix bijzonders hč!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 11-02-2007, 14:11
Dzjun
Dzjun is offline
Vanavond zie ik mn vriend weer

Verder een beetje dubbel.. Kwam gisteren mn ex tegen, even staan praten (had hem al meer dan een jaar niet meer gezien) en bij het afscheid zoent hij me vol op mn mond...

Tsja, ik ga duidelijk voor mn vriend maar vond dit toch echt niet grappig..
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 11-02-2007, 15:01
Verwijderd
Citaat:
STP schreef op 11-02-2007 @ 14:07 :
Waar blijven mijn credits?!

OT: Nix bijzonders hč!
Je mag m'n getuige zijn bij de bruiloft, is dat niet genoeg?
Oud 11-02-2007, 15:12
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
yvonne heb je al gezoend ?
Oud 11-02-2007, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Dzjun schreef op 11-02-2007 @ 14:11 :
Vanavond zie ik mn vriend weer

Verder een beetje dubbel.. Kwam gisteren mn ex tegen, even staan praten (had hem al meer dan een jaar niet meer gezien) en bij het afscheid zoent hij me vol op mn mond...

Tsja, ik ga duidelijk voor mn vriend maar vond dit toch echt niet grappig..
hihi dat is nog is wat je noemt handig

ot: <3
Oud 11-02-2007, 15:48
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmmm, weer een heerlijke zondagochtend zoals we die lang niet meer hebben gehad <3
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 11-02-2007, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 11-02-2007 @ 15:12 :
yvonne heb je al gezoend ?
huh
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 16:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.