Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2007, 17:39
Verwijderd
2 jaar + 9 maanden
Advertentie
Oud 20-04-2007, 18:44
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Ik heb hem 6 dagen geleden leren kennen en we hebben al 3x afgesproken. Nooit gedacht dat ik zo snel verliefd kon worden.
Oud 20-04-2007, 19:06
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-04-2007 @ 18:39 :
2 jaar + 9 maanden
aww hou jij dat bij?

OT ja gaat goed geloof ik maar ik ben ontzettend druk met andere dingen, dus het zou fijn zijn als we volgende week één hele avond samen/alleen hebben. Omg.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 20-04-2007, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-04-2007 @ 18:39 :
2 jaar + 9 maanden
Ik vraag me altijd af of jij nou ook een vreselijk cynisch vriendinnetje hebt. En hoe het dan gezellig is
Oud 20-04-2007, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Drez schreef op 20-04-2007 @ 20:06 :
aww hou jij dat bij?
Nou, zij vindt dat "belangrijk" en het is voor mij geen moeite om het bij te houden, dus waarom niet.
Citaat:
Morgan schreef op 20-04-2007 @ 23:17 :
Ik vraag me altijd af of jij nou ook een vreselijk cynisch vriendinnetje hebt. En hoe het dan gezellig is
Nee, ze is niet cynisch, juist heel vrolijk.

Rauwe seks houdt het heel gezellig.
Oud 21-04-2007, 11:27
wup
wup is offline
Ik zie hem dinsdag weer.. Aangezien ik geen kamer kan krijgen combineer ik hem zien met mijn werk daar. Gaat wel goed. Beetje jammer dat hij zijn telefoon nooit bij zich heeft of niet hoort
Verder ben ik niet echt vorlijk; ben alleen thuis met mijn broer en ik word gék van hem... bah. En of ik volgend weekend even op wil rotten omdat hij een feest geeft. Jammer kerel.. ik woon hier ook.
Oud 21-04-2007, 12:09
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 19-04-2007 @ 13:14 :
geen vrouw die ook maar enigszins hersens heeft, wil kinderen uitkakken zou je denken. toch wel...
Volgens mij ben je best wel blij dat je schoonma toch een kind heeft 'uitgekakt', anders had je nu geen lief vriendinnetje.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 21-04-2007, 12:38
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik had 'm vandaag kunnen zien als ik niet straks tentamen muziek heb (vanavond concert, vanmiddag generale, soundcheck, blabla).
Oud 21-04-2007, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-04-2007 @ 23:35 :
Nou, zij vindt dat "belangrijk" en het is voor mij geen moeite om het bij te houden, dus waarom niet.
Nee, ze is niet cynisch, juist heel vrolijk.

Rauwe seks houdt het heel gezellig.
Vind ze het niet vervelend dan dat jij van die dingen vindt van na 4 jaar is een relatie toch over enzo? Of denkt ze er ook zo over?

Rauwe seks houdt het vaker wel gezellig
Oud 21-04-2007, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 21-04-2007 @ 13:42 :
Vind ze het niet vervelend dan dat jij van die dingen vindt van na 4 jaar is een relatie toch over enzo? Of denkt ze er ook zo over?
Nee, zo denk ik er zelf niet over. Ik heb alleen gezegd dat bij de meesten de relatie dan eindigt, omdat dan in de regel de verliefdheid voorbij is en er dus 'meer' nodig is om de relatie bij elkaar te houden (bijv. 'houden van', of sociale dwang).
Citaat:
Rauwe seks houdt het vaker wel gezellig
Oud 21-04-2007, 13:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vanavond komt ze hierheen, morgen naar de verjaardag van mijn opa. Wel een beetje spannend, heb mijn opa en oma eigenlijk nog niet echt over haar gesproken, blijkbaar vond mijn opa het wel schrikken en zo. Maar goed, ze is leuk, dat zien zij vast ook

Ze is echt ontzettend lief en ik doe hard mijn best om een goede vriendin voor haar te zijn.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-04-2007, 13:19
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, tegen elkaar aan op de bank hangen, harde muziek aan en helemaal nergens aan denken. Dat zijn echt van die heerlijke momenten
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 21-04-2007, 13:46
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Vanavond zie ik hem weer, eindelijk weer wat tijd met zijn tweeën.

Toen ik hem gister belde was hij druk bezig met bier drinken met zijn vrienden, "ik bel je wel als ik thuis kom". Om 5:41 kreeg ik een smsje "ik bel je morgenochtend" en volgens mij ligt zijn bed nog veel te lekker ach is hij vanavond goed uitgerust
__________________
I am..
Oud 21-04-2007, 14:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn hottie en ik kunnen het heel goed samen vinden
__________________
<):o)
Oud 21-04-2007, 14:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb echt een voorliefde voor... een voorliefde voor... een voorliefde voor... Ahh kut, vergeten.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 21-04-2007, 15:25
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Argh sukkel, allebei
Oud 21-04-2007, 15:31
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Owjeej, morgen gaat ws gebeuren waar ik al tijdje soort van naar uit kijk, ben iig erg benieuwd, hm en nu weet ik niet meer zeker of ik het wil.. Maargoed zolang hij me niet alleen uitnodigde voor de sex, maar ook omdat het leuk is, vind ik het wel prima.
Oud 21-04-2007, 15:59
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
De hele middag met mijn ex door gebracht. Terrasje gepakt en een beetje gewinkeld. Was erg gezellig maar ik ben nog steeds erg sceptisch over vriendschap met hem. Geloof nog steeds niet echt dat zo snel nadat het uit is we gewoon als vrienden verder kunnen gaan.
Oud 21-04-2007, 16:25
Verwijderd
Oude liefdesbrieven en kaartjes die ik van hem gekregen heb nog een keer lezen is zo leuk
Oud 21-04-2007, 16:45
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 21-04-2007 @ 15:15 :
Mijn hottie en ik kunnen het heel goed samen vinden
Je kapsel staat je leuk. Waar relatiebreuken al niet goed voor zijn eh.

-

Mijn Sifu is zo'n relaxte gast. Hij legt alles goed uit, staat voor alles open, en hij is nog vrij jong (nouja, 36) dus we kunnen over alles praten. Toch relaxt dat ik hem nog allerlei advies over de aankoop van een motor kan geven, en dat hij daar ook echt blij mee is. En hij is dan wel mijn leraar/leermeester, maar we zijn gewoon gelijken. We kunnen na de training nog gewoon hangen en over allerlei andere shit lullen. Ja, dit soort contacten zijn gaaf. verder is verstaat hij zijn vak goed want wanneer je een fout maakt kan hij je bij wijze van spreken ook knock out slaan ("zag je dat? houd je dekking hoog!", zoiets). En dat hoort er wat mij betreft gewoon bij. Je hoort namelijk te leren, ik zou het kut vinden wanneer er op zo'n softe manier met je omgegaan zou worden.

En er zat een soort van supermodel tegenover me in de coupé. En ze was echt like fucking mooi. En ze vond me schijnbaar leuk, want ze was de hele tijd aan het glimlachen etc. Maar verder niet mijn type, aangezien ze te perfect mooi was. Ze had wel een heel karakterestiek gezicht, dat was gaaf. En ze was nog vrij jong, 18 ofzo? Maar flirten is wel leuk hehe.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 21-04-2007, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 19-04-2007 @ 13:14 :
*hele tirade over kinderen*
Jij hebt overduidelijk nooit leuke kinderen gezien.

Bovendien, maar volgens mij heb ik dat al eens gezegd, is er nog zoiets als een evolutionair nut aan het hebben van kinderen. En zijn mannen daar nou eenmaal minder mee bezig. Plus: gek hè, dat je vriendin (nog) geen kinderen wil. Maar wellicht later wel. Of ze denkt dat ze dan wel iemand anders heeft. Of zoiets.
Oud 21-04-2007, 16:54
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 21-04-2007 @ 17:52 :
Of ze denkt dat ze dan wel iemand anders heeft. Of zoiets.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 21-04-2007, 16:59
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Metal schreef op 21-04-2007 @ 17:45 :
Je kapsel staat je leuk. Waar relatiebreuken al niet goed voor zijn eh.
Dankje
Inderdaad! Geld over (want geen duur vriendje meer) en toe aan een make-over gaan wel goed samen
__________________
<):o)
Oud 21-04-2007, 19:27
first eror
first eror is offline
Ik dacht, ik doe leuk, ik ga naar haar voorstelling in Den Bosch, bestel een kaartje voor 9e, neem op tijd de trein, rijden er geen treinen tussen Amsterdam en Utrecht, kan ik het geld voor de voorstelling niet terugkrijgen, heb ik wel een retourtje Den Bosch zonder datum uit het vuur weten te slepen, zie ik haar niet, maak ik bovendien m'n "prins op het witte paard-indruk" niet, wat een kutavond.
Oud 21-04-2007, 19:27
first eror
first eror is offline
Ik zie er wel vreselijk goed uit, maar daar koop je weinig voor, alleen thuis.
Oud 21-04-2007, 19:28
Nuck
Nuck is offline
Over een maandje gaan we een weekje op vakantie samen ...gewoon een week met z'n 2-en, quality time, echt zo veel zin in (L)
__________________
As if!
Oud 21-04-2007, 21:30
Verwijderd
Morgen weer
Ik word steeds beter om een week zonder hem te zijn, alleen het liefst zie ik m zo vaak mogelijk
Oud 21-04-2007, 21:44
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Nuck schreef op 21-04-2007 @ 20:28 :
Over een maandje gaan we een weekje op vakantie samen ...gewoon een week met z'n 2-en, quality time, echt zo veel zin in (L)
Leuk, waar ga je heen?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 21-04-2007, 23:19
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 21-04-2007 @ 17:52 :
Jij hebt overduidelijk nooit leuke kinderen gezien.
contradictio in terminis
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-04-2007, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 22-04-2007 @ 00:19 :
contradictio in terminis
you have made your point by now.
Oud 21-04-2007, 23:42
Verwijderd
hmzz.. tijdgebrek en bah.
Oud 21-04-2007, 23:59
Verwijderd
Citaat:
red5 schreef op 22-04-2007 @ 00:42 :
tijdgebrek
Zin in samen klimmen en hij ook maar volgens mij gaat dat weer niet lukken deze week. Nou ja, misschien boulderen een keer.

Mijn vrienden zijn top.
Oud 22-04-2007, 00:04
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Jee net nog gebeld toen ik dat nodig had en morgen naar de bios. <3
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 22-04-2007, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-04-2007 @ 13:43 :
[B]Nee, zo denk ik er zelf niet over. Ik heb alleen gezegd dat bij de meesten de relatie dan eindigt, omdat dan in de regel de verliefdheid voorbij is en er dus 'meer' nodig is om de relatie bij elkaar te houden (bijv. 'houden van', of sociale dwang).
Dus er is kans dat jij voor altijd bij je vriendin blijft? Ik word er bijna romantisch van
Oud 22-04-2007, 06:48
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik speel met de gedachte om niet naar haar toe te gaan met koninginnedag... is wel een beetje een breuk van de plannen, en een flinke domper, maar ik denk gewoon dat 't niet werkt.

edit: het afspreken met koninginnedag. tussen ons zit 't waanzinnig goed!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 22-04-2007, 08:52
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
verliefd,echt. ik was vergeten hoe fijn die fase is van stiekem(heel hard niet stiekem eigenlijk) naar elkaar kijken en "toevallige" aanrakingen.we zien elkaar ongeveer elke dag, en het is altijd wel leuk . en hij is mooi en ik wil hem
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 22-04-2007, 09:30
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
jeej.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 22-04-2007, 10:39
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hihi, hij belde gisteravond, vertelde meteen allemaal stoere verhalen over wat er wel niet gebeurd was Op zich heb ik best wel hard gelachen Soms is het echt net een jongetje

Gisteravond was trouwens melig, heel gezellig! Was leuk iedereen weer te zien En het scheelt dat we blijkbaar toch weer met elkaar kunnen praten en dat dat nog best gezellig is ook Mjah, daz wel beter.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-04-2007, 10:50
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 21-04-2007 @ 15:15 :
Mijn hottie en ik kunnen het heel goed samen vinden
Wat is je haar ontzettend gaaf zeg!

Heb 'm gisteren een mailtje gestuurd en had er vandaag één terug. Hihi, als buitenstaanders het zouden lezen zouden ze nog denken dat we verliefd zouden zijn, denk ik. Haha. Mis hem echt heel erg. Hij mist mij ook. Stiekem wel fijn om te horen. Maar hoe blij ik ook ben om al die lieve woorden van hem te horen (naja lezen), ik maak me ook een beetje zorgen.
Kan niet wachten om hem weer even in m'n armen te hebben. Maar dat duurt nog zo lang....
Oud 22-04-2007, 11:55
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik zou wel weer een grandioos hopeloos verliefd willen zijn en natuurlijk dat het wederzijds is ;-)

Verder zijn mijn moeder gisteren dat ze toch wel blij is dat ik al bijna over de helft ben en dat ze me veeel liever op komt halen van het vliegveld dan naar haar bedrijfsuitje gaan en toen kreeg ik ineens de kriebels
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 22-04-2007, 12:39
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Gisteren dagje Walibi, wat meer een ochtendje werd want wat is de boel daar vreselijk verlopen. Gelukkig hadden we vrijwel gratis entree, anders was het helemaal zonde geweest. Toen gingen we maar naar Harderwijk wat een erg leuk plaatsje bleek te zijn en zijn we maar vlakbij het Veluwemeer gaan picknicken, een veel beter plan. Daarna werd ik alleen flink ziek en nu voel ik me nog nogal shakey (want m.i. moeilijk door 1 x Goliath kan komen). Maar ja. Nu is hij voetballen, en ze zijn kampioen () geworden, dus hij zal wel flink blauw thuiskomen straks.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 22-04-2007, 12:57
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik heb al helemaal geen zin meer in hem. Misschien ook wel, ik weet het niet. Ik hoop gewoon zooo dat hij me vroeg gewoon omdat hij het leuk vindt, en niet omdat hij seks wil. Als het eerste het geval is, heb ik er zin in, en als het het tweede is niet.
Oud 22-04-2007, 14:22
Verwijderd
Ik maak me echt ontzettend zorgen Hij is te ziek voor woorden, dus nu ben ik maar alles aan het regelen voor komend weekend. Maar daar heb ik helemaal geen tijd voor En ik wil er niet eens over nadenken wat de consequenties zullen zijn als het echt erg is. Dan zijn we nog maar met 5... Maar zo ver is het gelukkig nog niet, al moet er rekening mee gehouden worden

Op liefdesgebied is het nog steeds bijzonder rustig. Gelukkig, want ik heb dus al meer dan genoeg om me bezig te houden.
Oud 22-04-2007, 15:20
moon
Avatar van moon
moon is offline
pff het zit ingewikkeld tussen ons. Ik heb maanden lang beweerd dat we slechts vrienden waren en zo voelde dat voor mij ook. De laatste tijd begin ik weer meer naar hem toe te trekken en voelt het weer allemaal zo dubbel, enerzijds wil ik wel een relatie en anderzijds niet.
Vannacht had ik een nachtmerrie. Hij had een ander meisje ontmoet en zei toen tegen mij dat ik te laat was en dat hij nog nooit zo'n leuk en mooi meisje had ontmoet en dat hij helemaal gelukkig met haar was. Van mij wilde hij niks meer weten. Ik ging echt kapot in die droom. Wat ik voelde, het was echt niet gezond meer. Die droom heeft me extra aan het denken gezet. Blijkbaar betekent hij nog veel voor me. Zoveel dat ik hem eigenlijk nog niet vrij kan laten en zou kunnen accepteren dat hij in een nieuwe relatie zou stappen. Tegelijkertijd kan ik ook (nog) niet een nieuwe relatie met hem aan gaan. Toch zal ik hem echt niet aan het lijntje houden en als hij iemand ontmoet dan is dat hem van harte gegunt, het is meer...ik zit wat dit betreft met mezelf in de knoop.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 22-04-2007, 15:26
infrasoft
Avatar van infrasoft
infrasoft is offline
kusje?
Oud 22-04-2007, 15:37
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeetje, wat een heerlijke dag; wat een heerlijk weekend.

Wat een heerlijk vriendje
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 22-04-2007, 17:45
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 22-04-2007, 17:55
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Gister met hem opgepast en daarna nog hier thuis tot half 3 bij mij thuis zitten praten en zoenen. Hij is echt zo leuk! Gaat helemaal goed komen met hem.

Ook dit weekend veel contact gehad met mijn vriendinnen. Moest ik helaas wel erg voor mijn bed uit.

Met mijn ex heb ik ruzie gemaakt net. Hij kan de pot op. Hij zit weken lang met mij te praten dat eerlijkheid zo belangrijk is. En dan verzwijgt hij de hele tijd dat hij gezoend heeft met een meisje waar hij vorige week nog een hekel aan had. Toen ik er wat van zei, was meneer gelijk pissig en ging die offline. Dan maar geen vriendschap, tenzij hij zelf weer contact met mij opneemt en zijn excuses aanbied.
Oud 22-04-2007, 17:56
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Drez schreef op 22-04-2007 @ 18:45 :
Wat is er pop?

Ik voel me steeds rustiger en alleen maar op m'n eigen dingen gericht en dat is goed.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 22-04-2007, 18:03
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Vandaag precies een jaar geleden een auto ongeluk gehad terwijl drie vriendinnetjes van mij meereden..




Edit: @ Morgan: zat net mijn berichten van een jaar terug te lezen.. wat zaten wij toen allebei in een gruwelijke dip zeg Als we toen eens wisten hoe goed het allemaal zou komen

Laatst gewijzigd op 22-04-2007 om 18:31.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.