Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2007, 08:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ben jij verliefd, verloofd, getrouwd? Of voel je misschien wat vlindertjes opkomen voor iemand, krijg je speciale gevoelens voor je buurjongen of dat leuke meisjes achter in de klas? Of is het erg stil en vind je het wel lekker rustig zo?

Deel 62
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 24-05-2007, 08:15
Verwijderd
Vandaag 1 jaar getrouwd En het is leuk
Over drie kwartier worden we officieel grondeigenaar (waar langzaam maar zeker een huis op komt) Ook heel erg leuk

Dus alles gaat lekker burgerlijk hier
Oud 24-05-2007, 08:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-05-2007 @ 09:15 :
Vandaag 1 jaar getrouwd En het is leuk
Over drie kwartier worden we officieel grondeigenaar (waar langzaam maar zeker een huis op komt) Ook heel erg leuk

Dus alles gaat lekker burgerlijk hier
Er komt een huis op de grondeigenaar? (sorry )

OT: heb zin in vanavond, we gaan een schranspartij houden!
__________________
Tsja
Oud 24-05-2007, 08:45
Mariekje*
Mariekje* is offline
Jemig, wat een rotgevoel.

Gisteren werd ik gebeld door een vriend die zijn nieuwe nummer even door wilde geven. Gelijk een halfuur aan de telefoon gehangen, al is dat voor ons doen tegenwoordig geen zeldzaamheid meer. Hij belde mij precies op het juiste moment, precies op zo'n moment dat mijn bloed echt kookte en dat ik het liefst iedereen uit de weg zou ruimen. En dan ben ik wel weer zo stom om in 1e instantie bot uit de hoek te komen, maar hij bleef rustig, haakte even niet in op dat wat speelde maar vroeg gewoon of de afgelopen paar dagen nog gezellige dingen had meegemaakt, en of ik al zin had in mijn trainingsweekenden, en in de zomervakantie als ik aan de slag ga als recreatie-entertainer. "Tuurlijk! Stomme vraag!" en ik lachte. Opzich kan ik het dus wel, mijn boze buien stoppen, maar het is zo verdomde moeilijk.
Ik was blij dat ik mezelf rustig kon houden, en alsnog de hele issue uit kon leggen: Hij liet me uitpraten, gaf opbouwend commentaar, bleef eerlijk en onderbrak me niet 1x.
Hele stomme kleine dingen - die zij niet eens merken - maar die mij op zo'n moment gewoon erg gelukkig kunnen maken. Vreemd eigenlijk...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 24-05-2007, 09:56
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hm. Nou ja. Gelukkig is er een ding waar ik wel zeker over ben: hij is leuk, ik wil hem niet kwijt. Scheelt weer.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-05-2007, 09:57
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Vanmiddag komt hij gelukkig weer fijn thuis. Dan hopen we maar dat de auto gemaakt is voor het weekend, anders wordt het geen Pinksteren in Limburg.. Heb hem gemist (en mij ook, geloof ik), nu mag hij wel weer een paar weken/maanden thuisblijven.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 24-05-2007, 10:15
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline


Nou heeft zn vader waarschijnlijk longkanker. Dat hoorde hij ook gister. En dat is superkut. En nou valt het feit dat het uit is daarbij totaal in het niet, en kunnen we daar niet meer over praten. Maar daar ben ik het nog steeds -rationeel gezien ook- niet mee eens
__________________
Don't worry, be happy
Oud 24-05-2007, 10:43
Verwijderd
Aawh, hij belde gisteren gewoon om even welterusten te zeggen. Hihii. Mjah, goed dus Can't believe he puts up with me
Oud 24-05-2007, 10:48
Verwijderd
Ik ga zo fucking kapot aan mijn levensritme nu maar vannacht was weer heel leuk, ik heb mensen die ik normaal gesproken niet in één ruimte bij elkaar zou willen hebben, aan elkaar voorgesteld en alles en iedereen vond het gewoon leuk. En ik ook. Fijn niet-geslapen en nu zo lunchen met lieve vriendinnetjes.
Oud 24-05-2007, 11:00
yuck fou
Avatar van yuck fou
yuck fou is offline
Ik heb eindelijk een stabiele, gezellige en leuke vriendengroep, zonder gezeik en ruzie. Daarbij na bijna 3,5 jaar stress, jaloezie en ruzie nu eindelijk een 'normale' relatie met een superlieve jongen. Jammer dat er altijd iets moet gebeuren waardoor je weer minder gelukkig wordt
Oud 24-05-2007, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 24-05-2007 @ 09:15 :
Vandaag 1 jaar getrouwd En het is leuk
Over drie kwartier worden we officieel grondeigenaar (waar langzaam maar zeker een huis op komt) Ook heel erg leuk

Dus alles gaat lekker burgerlijk hier
Oeh, proficiat Wat leuk van jullie huisje

ot: Rustig hier. Ik besef op de raarste momenten hoe blij ik ben met mijn vrienden. Ik zie wel op tegen het kamp, maar dat komt wel goed. Ze komen kijken, dus dat zal wel loslopen. En ik weet wat ik moet verwachten, dat scheelt ook wel weer denk ik. Lang leve de oververmoeidheid.
Oud 24-05-2007, 14:43
Verwijderd
mwah... ik krijg continu naar m'n hoofd geslingerd hoe raar het is een jongen leuk te vinden terwijl je er nooit mee praat en hoe oppervlakkig ik dan ben, en dat ik alleen op uiterlijk let.Okee, hij is enorm knap, maar ook superaardig en grappig. Dat merk ik in de les.
En ik begin het nu wel vervelend te vinden. Ik zeg nooit meer wat tegen hen!
Oud 24-05-2007, 14:46
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
k ben verliefd, maar denk maar dat ik me op de achtergrond hou, echt interesse heeft ze niet.

Vandaag begon een (best leuk) meisje die ik niet ken spontaan een gesprek met me aan, was erg goed voor mijn zelfvertrouwen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 24-05-2007, 15:11
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Haha, ik heb het gewoon te druk voor een vriendje op het moment
__________________
<):o)
Oud 24-05-2007, 16:14
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
ik mis dr
__________________
This is all I need to feel alive <3
Oud 24-05-2007, 16:18
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-05-2007 @ 09:15 :
Vandaag 1 jaar getrouwd En het is leuk
Over drie kwartier worden we officieel grondeigenaar (waar langzaam maar zeker een huis op komt) Ook heel erg leuk

Dus alles gaat lekker burgerlijk hier
Gefeliciteerd, echt gaaf wel
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-05-2007, 16:21
RainDrops
Avatar van RainDrops
RainDrops is offline
Hij is zo lief. Mijn nieuwe collega is verliefd op mij en dat had ik totaal niet verwacht dus toen hij mij zoende was ik heel verbaasd. Maar mijn vriendje snapt het helemaal en die jongen ook.
__________________
Golddigger
Oud 24-05-2007, 16:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-05-2007 @ 08:15 :
Vandaag 1 jaar getrouwd En het is leuk
Over drie kwartier worden we officieel grondeigenaar (waar langzaam maar zeker een huis op komt) Ook heel erg leuk

Dus alles gaat lekker burgerlijk hier
Oh jullie laten een huis bouwen

Hier alles goed, lekker lang weekendje weer voor de boeg, volgende week naar Rock am Ring met hem en een aantal van mijn vriendjes.
Alleen ik baal ervan dat ik mijn beste vriendinnetje al weer niet zie dit weekend
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Ads door Google
Oud 24-05-2007, 19:26
__
Avatar van __
__ is offline
het gaat al best een tijd gewoon goed zonder gezeik en kleine ruzietjes/irritaties enzo zoals dat vaak/meestal wel was, en dat is best wel relaxed misschien dat we elkaar steeds beter 'aanvoelen' ofzo.. of hoe gay mensen dat ook zeggen. maar dat mag ook wel na 1.5 jaar.
Oud 24-05-2007, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 24-05-2007 @ 17:22 :
Oh jullie laten een huis bouwen

Hier alles goed, lekker lang weekendje weer voor de boeg, volgende week naar Rock am Ring met hem en een aantal van mijn vriendjes.
Alleen ik baal ervan dat ik mijn beste vriendinnetje al weer niet zie dit weekend
Wie weet, het wordt beróerd weer en ik vind een regenachtige dag leuker als ik op de bank bij mijn ouders zit dan als ik treurig door Trier struin... Als M. het toelaat, denk ik dat ik toch morgenavond naar huis kom. En dan een lang weekend thuis ben. Maar goed, je weet hoe streng M. voor mij is als het om reisjes gaat

Vanavond eten en film kijken met diezelfde M., gezellig. En morgen moet ik geloof ik hardlopen met vriendlief, oh, teh drama
Oud 24-05-2007, 20:29
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
hopelijk morgen meisje tegenkomen waar ik al een tijdje verliefd op ben, of iets in die richting. en hopen dat ik haar dan wel aan durf te spreken.

en verder wordt het echt een topzomer, veel vrienden blijven thuis, dus dat worden veel gezellige avonden en festivals
Oud 24-05-2007, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Jochemska schreef op 24-05-2007 @ 21:29 :
hopelijk morgen meisje tegenkomen waar ik al een tijdje verliefd op ben, of iets in die richting. en hopen dat ik haar dan wel aan durf te spreken.
ik snap nooit zo goed hoe mensen verliefd kunnen zijn op iemand die ze helemaal niet kennen.
Oud 24-05-2007, 20:47
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
het is een illusie.

ot: chaotisch. mn engelse ex heeft me een beetje in de war gebracht door te bellen. zag vandaag mn studiegenoot weer sinds het uit is en hij zei dat ik er mooi uitzag, da's dan te laat eh?! En ik heb een paar dagen geleden een zeer leuke jongen leren kennen die ik hopenlijk nog een keer ga zien, we hebben elkaars nummer.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 24-05-2007, 20:53
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik voel me niet geweldig, sluit me een beetje af. Bang om hem weer kwijt te raken, bang om het gevoel kwijt te raken, bang om me alleen te voelen.
En aan de andere kant: bang dat dit het is, dat ik het gevonden heb en niets meer heb om naar te zoeken. Oftewel, ik doe gewoon moeilijk, en ik weet het.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 24-05-2007, 20:55
Angeloooooo
Avatar van Angeloooooo
Angeloooooo is offline
Ik weet het allemaal niet hoor.
Advertentie
Oud 24-05-2007, 21:24
Verwijderd
Ik ben zo bang dat dat in zijn buik niet goed af loopt..
Oud 24-05-2007, 21:57
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik zit gewoon te plannen wanneer ik hem eventueel kan zien wanneer hij tijd heeft etc. zodat ik dan iig geen andere dingen ga plannen. Ja doei! Daar heb ik dus echt geen trek in. Hij houdt niet onwijs rekening met mij, ga ik dat ook niet met hem doen. Kom op zeg... *slaat zichzelf* Ik ga niet zo'n afhankelijk chickie worden, no way! Dus ik ga gewoon vrijdag naar Krezip met vriendinnetjes Oh zo!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-05-2007, 22:20
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Soms heb ik gewoon van die momenten dat ik wil dansen en springen van verliefdheid. Jammer dat hij nu niet bij me kan zijn omdat ik morgenmiddag nog een examen heb.. Maar morgenavond gaan we eerst bij het restaurant van het theater eten en daarna naar veldhuis& kemper. Heb er zin in.
En hopelijk blijft hij dan ook voor het eerst in eeuwen lijkt wel, weer hier slapen. Gewoon fijn om hem te zien voor ik ga slapen en als ik wakker word. Pfoe.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 24-05-2007, 23:11
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij is zo leukk en knapp. En hij smst lief, maar miss is dat alleen omdat ik lief sms, maar hopelijk meent hij het ook. Ik zie hem al bijna
Ow en wat gaan de dagen/tijd snel!! Het is alweer bijna einde van het jaar.. Kan het niet ietsje langzamer gaan? Dit is zo'n leuke tijd, straks ben ik opeens 30 ofzo.
Oud 24-05-2007, 23:12
Verwijderd
Omg het was echt een geweldige week zeg, na mn verjaardag maandag bleef hij slapen, en daar hebben we dus maar gelijk een weekje van gemaakt. Gisteren lekker naar het strand geweest, en vanacht uitgeweest met vrienden. We wilden de eerste trein naar mijn huis terugnemen die om kwart over 5 ging, maar om 3 uur hadden we het al gehad, dus toen maar de nachtrein naar amsterdam gepakt, lekker geslapen in de trein, en in amsterdam de trein weer terug, weer geslapen. In utrecht konden we onderhand zo de trein instappen, dat zijn nog is leuke nachtelijke avontuurtjes.
Goed nu is hij dus naar huis, mis m wel. Al zie ik m morgenavond gelukkig nog even<3. Het gaat zo goed.
Oud 24-05-2007, 23:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Er bestaan nog wel lieve mensen op deze wereld... <3 Enfin, in ieder geval nog 1 iemand die me aan het lachen krijgt. Pijn in de lachspieren zal het niet zijn, maar glimlachen is ook fijn.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 25-05-2007, 00:05
George
Avatar van George
George is offline
Haha m'n ex en ik vinden dezelfde chick leuk.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 25-05-2007, 01:54
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 24-05-2007 @ 21:40 :
ik snap nooit zo goed hoe mensen verliefd kunnen zijn op iemand die ze helemaal niet kennen.
qft.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 25-05-2007, 02:07
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
stout! schreef op 24-05-2007 @ 21:53 :
Ik voel me niet geweldig, sluit me een beetje af. Bang om hem weer kwijt te raken, bang om het gevoel kwijt te raken, bang om me alleen te voelen.
En aan de andere kant: bang dat dit het is, dat ik het gevonden heb en niets meer heb om naar te zoeken. Oftewel, ik doe gewoon moeilijk, en ik weet het.
ik krijg eerder het gevoel dat je twijfelt omdat hij weggaat voor een halfjaar. maw; ik weet zeker dat het goed tussen jullie zit. even van je afzetten, het komt wel goed. het is normaal dat je in de war bent en dan deze dingen gaat denken, die wss. nog niet eens gegrond zijn. dit betekent gewoon dat je van hem houdt, het komt wel goed kleintje.


-


ik voel me gelukkig. ik train zo veel (4 keer per week 2 uur) waardoor ik de negatieve kanten van mijn adhd keihard de kop in bash. dus alle positieve kanten blijven over. en dat maakt me extreem gelukkig, zeker ook dat ik opeens echt snel leer, de eerste maand was een hel. maar dit is waar ik altijd al naar gezocht heb. ook mijn schoolopdracht begint vorm te krijgen, dus dat is een fijne bijkomstigheid

net met een vriend naar het terras geweest tot 2 uur en graffiti gespoten, alleen had iemand ons gespot en die stapte in zijn auto om achter ons aan te komen, dus toen was het even rennen door het rode licht, terwijl er auto's aankwamen op een van de drukste kruispunten van eindhoven (ook 's nachts ja) en nu moet ik veel eten, en dan slapen. en vanmiddag was ik met een vriendin eindhoven ingeweest wat erg gusellig was, witbier gedronken op het terras en toen gelijk weer trainen
__________________
i create glitches with my voice
Oud 25-05-2007, 09:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 24-05-2007 @ 20:40 :
ik snap nooit zo goed hoe mensen verliefd kunnen zijn op iemand die ze helemaal niet kennen.
stap 1: Je ziet een aantrekkelijk iemand
stap 2: Je verzint een persoonlijkheid voor deze persoon
Stap 3: Vervolgens doe je niets anders dan je voorstellen hoe fantastisch het is om samen geweldige dingen te doen want je past perfect bij elkaar.
Stap 4: verliefd op een wanhopig verzinsel wat waarschijnlijk op onwaarheid berust.

Ja het is inderdaad een illusie.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-05-2007, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 25-05-2007 @ 10:20 :
stap 1: Je ziet een aantrekkelijk iemand
stap 2: Je verzint een persoonlijkheid voor deze persoon
Stap 3: Vervolgens doe je niets anders dan je voorstellen hoe fantastisch het is om samen geweldige dingen te doen want je past perfect bij elkaar.
Stap 4: verliefd op een wanhopig verzinsel wat waarschijnlijk op onwaarheid berust.

Ja het is inderdaad een illusie.
let me rephrase

ik vind het altijd zo ongelofelijk dom wanneer mensen over verliefdheid spreken wanneer ze die persoon niet kennen

hoe het werkt had ik al begrepen, alleen ik dacht, breng het genuanceerd
Ads door Google
Oud 25-05-2007, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 25-05-2007 @ 10:43 :
let me rephrase

ik vind het altijd zo ongelofelijk dom wanneer mensen over verliefdheid spreken wanneer ze die persoon niet kennen

hoe het werkt had ik al begrepen, alleen ik dacht, breng het genuanceerd
Och, het kan geen kwaad als het toch op een onbereikbaar iemand is. Als je er uiteindelijk wél wat mee krijgt, valt het vast vies tegen.

Ik vond het een leuke besteding van mijn tienertijd
Oud 25-05-2007, 09:51
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
ehehehh huuhuhu hmmmmm bah muh ehhhe grmbl zoiets
__________________
Don't worry, be happy
Oud 25-05-2007, 10:11
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Qimm schreef op 25-05-2007 @ 10:20 :
stap 1: Je ziet een aantrekkelijk iemand
stap 2: Je verzint een persoonlijkheid voor deze persoon
Stap 3: Vervolgens doe je niets anders dan je voorstellen hoe fantastisch het is om samen geweldige dingen te doen want je past perfect bij elkaar.
Stap 4: verliefd op een wanhopig verzinsel wat waarschijnlijk op onwaarheid berust.

Ja het is inderdaad een illusie.
volgens mij spreek je jezelf keihard tegen. men wordt verliefd op de zelfverzonnen persoonlijkheid, niet op die persoons persoonlijkheid. kortom, men wordt niet verliefd op een persoon die men niet kent, men wordt verliefd op het zelfgevormde idee van die persoon, die dus helemaal niet hoeft te kloppen.

maar dat is mijn mening eh.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 25-05-2007, 10:16
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 25-05-2007 @ 11:11 :
volgens mij spreek je jezelf keihard tegen. men wordt verliefd op de zelfverzonnen persoonlijkheid, niet op die persoons persoonlijkheid. kortom, men wordt niet verliefd op een persoon die men niet kent, men wordt verliefd op het zelfgevormde idee van die persoon, die dus helemaal niet hoeft te kloppen.

maar dat is mijn mening eh.
Verliefd worden op de persoonlijkheid van een persoon die je niet kent is dan ook vrij onmogelijk. Maar ik heb op de middelbare school vrij regelmatig crushes gehad op mensen die ik niet kende, maar wel zag. Inderdaad; je ziet een aantrekkelijk persoon, je bekijkt hem even en wat je ziet bevalt je, vervolgens zegt hij iets en ga je op basis daarvan bepalen dat hij lief/leuk/slim/etc is. Verliefd zijn op het eerste gezicht lijkt me overigens precies hetzelfde; je bepaalt je verliefdheid compleet niet op iemands persoonlijkheid in zo'n geval.
Oud 25-05-2007, 10:44
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 25-05-2007 @ 11:11 :
volgens mij spreek je jezelf keihard tegen. men wordt verliefd op de zelfverzonnen persoonlijkheid, niet op die persoons persoonlijkheid. kortom, men wordt niet verliefd op een persoon die men niet kent, men wordt verliefd op het zelfgevormde idee van die persoon, die dus helemaal niet hoeft te kloppen.

maar dat is mijn mening eh.
Dat zegt ze toch?

Vriendje is lief <3 Zie hem vanmiddag.
Oud 25-05-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 25-05-2007 @ 10:43 :
let me rephrase

ik vind het altijd zo ongelofelijk dom wanneer mensen over verliefdheid spreken wanneer ze die persoon niet kennen

hoe het werkt had ik al begrepen, alleen ik dacht, breng het genuanceerd
ik snap wel hoe het overkomt, als iemand zegt dat 'ie iemand leuk vind, maar niet ként.. maar uitstraling is ook iets. Die jongen die ik leuk vind, kén ik niet, maar toch heb ik het idee dat ik hem al m'n hele leven ken. Klinkt raar, ik kan het ook niet uitleggen, maar het is niet altijd dom hoor
Oud 25-05-2007, 13:50
Verwijderd
Citaat:
regendruppel schreef op 25-05-2007 @ 14:46 :
ik snap wel hoe het overkomt, als iemand zegt dat 'ie iemand leuk vind, maar niet ként.. maar uitstraling is ook iets. Die jongen die ik leuk vind, kén ik niet, maar toch heb ik het idee dat ik hem al m'n hele leven ken. Klinkt raar, ik kan het ook niet uitleggen, maar het is niet altijd dom hoor
Leuk vinden is toch heel wat anders dan verliefd zijn op. Verliefd zijn kan imo pas als je elkaar leert kennen, leuk vinden kan al bij een eerste blik.
Oud 25-05-2007, 13:52
Verwijderd
ik bedoelde verliefd beetje verkeerd getypt
Oud 25-05-2007, 13:52
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Wochenende yay. Hij is veel te druk met z'n werk, pfff.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 25-05-2007, 14:10
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Hmm, op relationeel gebied nu:

Ik sta in een groot wijds veld, de zon schijnt, een zacht briesje, ik zit nog nergens aan vast maar ik heb het gevoel dat de toekomst nog wel eens iets te bieden zou kunnen hebben.

De laatste twee dagen hebben me bewezen dat ik niet "oninterresant" bent voor het andere geslacht en dat voelt echt goed na 14 jaar onzekerheid.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 25-05-2007, 14:18
Verwijderd
Citaat:
regendruppel schreef op 25-05-2007 @ 14:52 :
ik bedoelde verliefd beetje verkeerd getypt
Oh oke, dan vind ik het ook raar

OT:
Hij heeft me gister gered toen ik gestrand was op Utrecht CS <3
Oud 25-05-2007, 14:30
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-05-2007 @ 11:44 :
Dat zegt ze toch?
dat kan, als ze die laatste zin niet sarcastisch bedoelde. dat was voor mij ook niet helemaal duidelijk.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 25-05-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 25-05-2007 @ 15:30 :
dat kan, als ze die laatste zin niet sarcastisch bedoelde. dat was voor mij ook niet helemaal duidelijk.
Ik las 'm niet als sarcastisch, iig.
Oud 25-05-2007, 14:42
Verwijderd
Woohoo! Een goede beoordeling voor de presentatie van mijn tweede minor Nog een week en dan is deze ellende voorbij. Vanavond de goede beoordeling vieren met mijn vriend (L) Ik heb nu extra veel zin om hem te zien en kan niet meer wachten eigenlijk Samen naar de stad en daar wat eten en drinken. Zin in!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #64
WolterB
500 23-06-2007 13:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.