Oud 09-06-2007, 11:59
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 08-06-2007 @ 18:15 :
Hmm. Leuke date gehad met jongen. Meneer slooft zich uit. Vraagt hij om gauw nog eens af te spreken. Ik denk 'ja leuk!' Vraagt ie of over 10 dagen mij uitkomt..ok het is niet erg lang, maar hij beweert dat ie nu geen tijd heeft ivm school terwijl hij wel gezellig met mij op msn kan zitten..geef mij maar 1 uurtje irl ipv elke dag een half uurtje op msn. Of ben ik nu aan het zeuren ?
Je zeurt niet hoor
Advertentie
Oud 09-06-2007, 12:09
bingomassacre
bingomassacre is offline
Wat moet die hoer toch steeds. Als ze zich eens gaat concentreren op haar twee koters en hubby ipv op MIJN man
Oud 09-06-2007, 12:37
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Hoek haar neer!

Gisteravond een te hard avondje gehad, mijn 2 rappende homies die solo verder gaan na zo'n 6 jaar. Afscheidsparty/optreden dus. Ik was echt helemaal naar de klote, veel wijn, bier en shotjes waarvan ik bij god niet weet wat het was door elkaar. Ik sliep om 5 uur en om half 9 was ik al weer wakker. Maar iig, ik hou van mijn vrienden. Vanavond edit fest, gaat ook heel gaaf worden.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 09-06-2007, 12:44
Verwijderd
Aaarch, hoe weet ik nou of ik m leuk vind of dat ik het vooral leuk vind om leuk gevonden te worden en nogal geniet van zijn aandacht. Aan de ene kant zit ik me ongelofelijk druk te maken over dingen waardoor hij me ''ineens'' niet meer leuk zou vinden en slaat mn fantasie nogal op hol (want het zou toch eens, een vriendje, ik, stel je voor), maar aan de andere kant, voel ik nog niet echt iets en mezelf kennende, komt dat er ook niet (snel) van. Waarom laat ik mezelf zo meesleuren in mn gezwijmel als het nep is?

edit: gisteren heb ik lang na dato nog eens mijn hard gelucht over deze winter en voor de verandering bij iemand die het wél begreep. Ik geloof dat ik er een vriendin van 41 bij heb.

Laatst gewijzigd op 09-06-2007 om 13:03.
Oud 09-06-2007, 13:01
Jones
Citaat:
stout! schreef op 08-06-2007 @ 21:50 :
Omdat dat soms makkelijker is. Maar mannelijke of vrouwelijke oude bekenden ?
Vrouwelijke. En zo erg is het niet, maar ik irriteer me eraan dat ik meteen de aandacht/bevestiging bij iemand anders ga zoeken op het moment dat ik het niet van haar krijg.
Oud 09-06-2007, 13:57
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
we zouden allemaal leuke dingen doen vandaag, en dat gaat niet door en nu ben ik ziek aan het worden dus waarschijnlijk gaan we dus ook niet uiteten vanavond
Oud 09-06-2007, 14:15
Verwijderd
aahh t is weer goed.. m stomme actie is vergeven. K kwam dr af met een massage.

zie em zo weer, samen eten dan naar een bokswedstrijd!
Oud 09-06-2007, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 09-06-2007 @ 13:44 :
Aaarch, hoe weet ik nou of ik m leuk vind of dat ik het vooral leuk vind om leuk gevonden te worden en nogal geniet van zijn aandacht. Aan de ene kant zit ik me ongelofelijk druk te maken over dingen waardoor hij me ''ineens'' niet meer leuk zou vinden en slaat mn fantasie nogal op hol (want het zou toch eens, een vriendje, ik, stel je voor), maar aan de andere kant, voel ik nog niet echt iets en mezelf kennende, komt dat er ook niet (snel) van. Waarom laat ik mezelf zo meesleuren in mn gezwijmel als het nep is?
Hehe, hoe herkenbaar. Onbereikbaar zijn ze altijd leuker. En als ik het daarom laat lopen, vind ik diegene daarna weer ontzettend leuk

Ontopic: stilte. Hij vroeg of ik dit weekend bleef. Dus nu wordt het volgende week. Graag. Ik moet het niet doen, ik moet het niet doen, ik moet het niet doen...
Oud 09-06-2007, 15:27
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Quis schreef op 09-06-2007 @ 13:44 :
Aaarch, hoe weet ik nou of ik m leuk vind of dat ik het vooral leuk vind om leuk gevonden te worden en nogal geniet van zijn aandacht. Aan de ene kant zit ik me ongelofelijk druk te maken over dingen waardoor hij me ''ineens'' niet meer leuk zou vinden en slaat mn fantasie nogal op hol (want het zou toch eens, een vriendje, ik, stel je voor), maar aan de andere kant, voel ik nog niet echt iets en mezelf kennende, komt dat er ook niet (snel) van. Waarom laat ik mezelf zo meesleuren in mn gezwijmel als het nep is?
Ik heb precies hetzelfde. Ik weet dat ik geen relatie wil, maar toch wil ik aandacht van hem en vind ik het niet leuk als hij me ineens misschien niet meer zo leuk vindt. En ik weet niet eens zeker of ik hem niet leuk vind ...

OT: Ik word gek van een vriendin van me. Ze belt me alleen maar om haar verhaal te vertellen, meteen daarna moet ze altijd ophangen. En als ik iets persoonlijks er doorheen probeer te mengen, zegt ze alleen "Oh" en gaat direct verder met haar verhaal. Ze is egoïstisch, denkt alleen aan zichzelf en belt me om de twee dagen op om weer eens lekker te kunnen zaniken. En als ik het probleem probeer aan te kaarten, lukt dat gewoon niet, omdat ze nauwelijks reageert. Als ik zeg dat ik geen tijd heb, heb ik "nooit tijd", reageert ze pissig en gekwetst en voel ik me de slechte vriendin. Wat moet ik nou ? Want we hebben zeker ook leuke tijden gekend.. maar ik heb gisteren zelfs niet eens opgenomen, omdat ik zag dat zij belde en ik wist dat ik binnen het half uur niet van haar af kon komen, omdat ze weer pissig wordt als ik moe ben en/of geen tijd heb. Ik voel me schuldig, maar ze zuigt me helemaal leeg. En als ik dan zeg dat ik moe ben, reageert ze daar niet op. We hebben fijne tijden gekend, ze is er ook altijd voor mij geweest en ze heeft het nogal moeilijk nu... maar ik wil ook voor mezelf kiezen... ik weet het niet meer.

Dit + bovenstaande met die jongen (en wat andere moeilijkheden) maken het erg lastig voor me. Vooral omdat ik moet leren en alleen maar over die jongen loop te fantaseren. Terwijl ik nu al wat nadelen aan zijn karakter opmerk.
Oud 09-06-2007, 16:30
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Jones schreef op 09-06-2007 @ 14:01 :
Vrouwelijke. En zo erg is het niet, maar ik irriteer me eraan dat ik meteen de aandacht/bevestiging bij iemand anders ga zoeken op het moment dat ik het niet van haar krijg.
ik vind die aandacht/bevestiging altijd leuk om te krijgen, ook als mn relatie prima gaat. maak je nou maar niet zo'n zorgen, zolang je er niets mee doet is er toch niets aan de hand?

ontopic:
donderdag hele leuke barbecue gehad met vrienden, dronken geworden, samen met vriendje geslapen en elkaar sinds de ochtend er na eigenlijk niet meer gezien geloof ik? zometeen bij hem eten en daarna naar mijn huis en ik heb zin om hem weer te zien .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 09-06-2007, 16:53
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Begin al weer te wennen dat het uit is. Heb hem al 2 dagen niet gesmst zonder dat eigenlijk te willen.
Mn ex ziet wel zn kans, en ik heb ook wel zin om leuke dingen met hem te doen op dit moment. Heb wel duidelijk gezegd dat we niet weer bij elkaar zijn. Ik heb nog wel gevoelens voor hem, maar hij heeft het niet voor niets uitgemaakt! Ook al heeft hij nu spijt!

Ook vind ik het moeilijk om het verschil te voelen tussen vrienden en relatie.
Oud 09-06-2007, 17:11
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Oud 09-06-2007, 19:23
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hij is echt lief! Hij doet erg z'n best om z'n stress niet op mij af te reageren en dat lukt vrij aardig .
Aan de andere kant vind ik mezelf ook wel een heel erg lief vriendinnetje op het moment en maak ik het hem ook wel makkelijk. Dus ja
__________________
Tsja
Oud 09-06-2007, 19:35
Verwijderd
ja alles leuk en aardig maar ik heb besloten dat ik me niet ga binden.

wil mijn leventje, waar ik nog niet zo lang helemaal gelukkig mee ben, niet opgeven
Oud 09-06-2007, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 09-06-2007 @ 16:27 :
Ik heb precies hetzelfde. Ik weet dat ik geen relatie wil, maar toch wil ik aandacht van hem en vind ik het niet leuk als hij me ineens misschien niet meer zo leuk vindt. En ik weet niet eens zeker of ik hem niet leuk vind ...

OT: Ik word gek van een vriendin van me. Ze belt me alleen maar om haar verhaal te vertellen, meteen daarna moet ze altijd ophangen. En als ik iets persoonlijks er doorheen probeer te mengen, zegt ze alleen "Oh" en gaat direct verder met haar verhaal. Ze is egoïstisch, denkt alleen aan zichzelf en belt me om de twee dagen op om weer eens lekker te kunnen zaniken. En als ik het probleem probeer aan te kaarten, lukt dat gewoon niet, omdat ze nauwelijks reageert. Als ik zeg dat ik geen tijd heb, heb ik "nooit tijd", reageert ze pissig en gekwetst en voel ik me de slechte vriendin. Wat moet ik nou ? Want we hebben zeker ook leuke tijden gekend.. maar ik heb gisteren zelfs niet eens opgenomen, omdat ik zag dat zij belde en ik wist dat ik binnen het half uur niet van haar af kon komen, omdat ze weer pissig wordt als ik moe ben en/of geen tijd heb. Ik voel me schuldig, maar ze zuigt me helemaal leeg. En als ik dan zeg dat ik moe ben, reageert ze daar niet op. We hebben fijne tijden gekend, ze is er ook altijd voor mij geweest en ze heeft het nogal moeilijk nu... maar ik wil ook voor mezelf kiezen... ik weet het niet meer.

Dit + bovenstaande met die jongen (en wat andere moeilijkheden) maken het erg lastig voor me. Vooral omdat ik moet leren en alleen maar over die jongen loop te fantaseren. Terwijl ik nu al wat nadelen aan zijn karakter opmerk.
Misschien kun je het haar eens in een mailtje/brief uitleggen, precies zoals je het hier zegt? Dan kan ze je niet onderbreken en als zij daardoor de vrienschap verbreekt o.i.d., stelde die ook niet zoveel meer voor. In ieder geval niet jezelf de schuld geven, je bent echt geen slechte vriendin!

Ontopic: Een weekend zonder elkaar, ik heb mijn broertje hier te logeren en hij heeft daar een festival waar hij een hele groep van zijn oude vrienden/vriendinnen eens per jaar weer bij elkaar komt. Ik mis hem natuurlijk wel, maar vind het vooral heel leuk dat hij een leuke avond/nacht heeft.. Hij werkt zoveel, die ontspanning verdient hij echt! En ik heb dikke lol met broertje "ik moet altijd zoveel lachen met jou!" zei hij nog. <3
Oud 09-06-2007, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 09-06-2007 @ 20:35 :
ja alles leuk en aardig maar ik heb besloten dat ik me niet ga binden.

wil mijn leventje, waar ik nog niet zo lang helemaal gelukkig mee ben, niet opgeven
En je binden is je leven opgeven???

Dat zoveel mensen toch zo vaak zo blijven denken.
Oud 09-06-2007, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-06-2007 @ 21:11 :
En je binden is je leven opgeven???

Dat zoveel mensen toch zo vaak zo blijven denken.
euhm ik heb een relatie gehad van 3 jaar en basseer mijn mening dus op ervaring opgedaan in het verleden.

een relatie betekent voor mij wel dat ik mijn levensstyle een beetje moet aanpassen ja.
Oud 09-06-2007, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 09-06-2007 @ 16:27 :
Ik heb precies hetzelfde. Ik weet dat ik geen relatie wil, maar toch wil ik aandacht van hem en vind ik het niet leuk als hij me ineens misschien niet meer zo leuk vindt. En ik weet niet eens zeker of ik hem niet leuk vind ...
Oh, maar in het algemeen wil ik wel een relatie, graag zelfs.
@ Skybleu: hij is ook onbereikbaar, integendeel.

Aaach, de verwarring. Eerst maar eens toetsen halen en dan zien we in de vakantie wel verder, geloof ik.
Oud 09-06-2007, 21:16
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-06-2007 @ 20:35 :
ja alles leuk en aardig maar ik heb besloten dat ik me niet ga binden.

wil mijn leventje, waar ik nog niet zo lang helemaal gelukkig mee ben, niet opgeven
ik denk dat de jongen waar ik nu mee ga er precies zo over denkt. hij vindt me echt wel leuk denk ik maar is nog te veel een flierefluiter. we zullen zien..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-06-2007, 21:42
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Quis schreef op 09-06-2007 @ 21:50 :
Oh, maar in het algemeen wil ik wel een relatie, graag zelfs.
Naja ik drukte me verkeerd uit. Ik wil voorlopig geen relatie met deze jongen... ik sta inmiddels wel weer open voor een relatie .

@ Dusjcrib: Thanks!

OT: Ik wilde de touwtjes in handen hebben, maar nu heeft hij ze toch want hij smst niet terug, dus ga ik maar twee smsjes achter elkaar sturen en zo. Pathetic. Houd op.
Slapen.
Oud 09-06-2007, 21:53
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Mijn verjaardagscadeau voor hem was echt leuk, luxe uit eten met kaasplateau etc. En foute liedjes in de auto op de terugweg luisteren.

Maar wel eng, want dat emigreren-verhaal komt wel steeds dichter bij en termen als 'L1-visa' en 'greencard' en, bovendien: 'een samenlevingscontract telt niet'.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.

Laatst gewijzigd op 09-06-2007 om 21:57.
Oud 09-06-2007, 22:28
Verwijderd
Volgende week zie ik hem pas weer, en dan is hij jarig.
Oud 09-06-2007, 23:15
Verwijderd
Ik ben blij dat hij zo goed voor ons zorgt en ik vind het ook echt niet erg dat hij veel werkt. Ik zou alleen wel erg blij zijn als zijn baas hem niet iedere keer naar de andere kant van het land zou sturen zodat ik s'avonds tenminste nog naast hem kon liggen
Aan de andere kant: Ik mis hem, maar ben wel blij om te weten dat ik gewoon weet dat hij terugkomt. Hem echt missen missen zal ik hopelijk nooit...
Oud 09-06-2007, 23:27
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Oooooow wat moet ik nou met hem. Hij wil een relatie, ik niet. Maar als hij dan vraagt waarom kan ik dat niet echt goed uitleggen, maar het idee van weer een relatie hebben is benauwend. En hij is verliefd op mij, ik niet op hem. Ik vind m wel heel erg leuk gelukkig. Het is ook zo makkelijk om lief tegen hem te doen. En ik was laatst best gemeen (o.a. met uitgaan flirten met andere jongens, nouja toelaten dat zij met mij aan het flirten waren), en hij doet nog steeds lief. Ooooow. Help.
En met mn beste vriendin gaat het ook niet echt soepel laatste tijd. Pffff.
Oud 10-06-2007, 00:48
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Kapot, woedend, leeg, vol ongegronde haat. Inmiddels ben ik al iets rustiger. Neemt niet weg dat het ergste nog moet komen. Waarom, in godesnaam, waarom....

Waarom HIJ?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 10-06-2007, 02:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-06-2007 @ 01:48 :
Kapot, woedend, leeg, vol ongegronde haat. Inmiddels ben ik al iets rustiger. Neemt niet weg dat het ergste nog moet komen. Waarom, in godesnaam, waarom....

Waarom HIJ?
Ik heb gelezen watskeburt, en dat is allemaal niet niks zeg. Logisch dat je daar kapot van bent.
Heel veel sterkte jongen . *knuffel*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-06-2007, 03:29
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Thnx.

Het dringt volgens mij nog niet eens echt tot me door, hte is een noagl, eh, onwerkelijke gedachte.

Net heroes gekeken (ofja, gekeken, ik lag op bed met pils) met mijn ho0mie en zijn wederhelft(mijn vrouwelijke homie). Vrienden zijn relaxt, ik heb het wel getroffen [/corny, but true]
__________________
i create glitches with my voice
Oud 10-06-2007, 08:41
Verwijderd
Gisteren gewerkt en ik heb toffe collega's Alleen jammer dat er niemand bereid was mt me de stad in te gaan Toch nog één wijntje gedaan en even gekletst met een goede vriend van me, hij is lief!

En straks naar mn vriend toe, vanmiddag naar Antwerpen, biosje doen. En dan morgen 2 jaar samen, niets bijzonders, maar er wel ff bij stilstaan
Oud 10-06-2007, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 09-06-2007 @ 21:19 :
euhm ik heb een relatie gehad van 3 jaar en basseer mijn mening dus op ervaring opgedaan in het verleden.

een relatie betekent voor mij wel dat ik mijn levensstyle een beetje moet aanpassen ja.
Je levensstijl aanpassen is al iets heel anders dan "je leven opgeven". En, ik ken die kant van het verhaal ook hoor.. dingen in moeten leveren voor een relatie. Ik kan me best voorstellen dat mensen die het (nog) niet lukt hun vrijheid te behouden binnen een relatie, geen relatie aan willen gaan.

Ik hoop alleen dat je je beseft dat het niet zo -hoeft- te zijn, al is dat uiteraard ook afhankelijk van de andere persoon.

Ontopic: Hij belde me vanmorgen met een enorm katerkoppie, zo schattig. Was leuk om te horen dat het zo gezellig was gisteren. Hij kwam zijn ex tegen en die had inmiddels gehoord dat we gaan samenwonen, ze zei er meteen iets over en dat ze het hartstikke leuk vond voor ons. Ik kon het niet laten om er een "told you so" uit te floepen, soms maakt hij zich echt teveel zorgen om niets! Ben blij dat haar reactie inderdaad zo goed was als ik had voorspeld, want hopelijk onthoud hij nu dan eindelijk dat zij en ik totaal geen probleem hebben met elkaar. Al blijft het schattig hoe druk hij zich kan maken over die dingen <3

Laatst gewijzigd op 10-06-2007 om 09:51.
Oud 10-06-2007, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-06-2007 @ 10:47 :
Je levensstijl aanpassen is al iets heel anders dan "je leven opgeven". En, ik ken die kant van het verhaal ook hoor.. dingen in moeten leveren voor een relatie. Ik kan me best voorstellen dat mensen die het (nog) niet lukt hun vrijheid te behouden binnen een relatie, geen relatie aan willen gaan.

Ik hoop alleen dat je je beseft dat het niet zo -hoeft- te zijn, al is dat uiteraard ook afhankelijk van de andere persoon.

Ontopic: Hij belde me vanmorgen met een enorm katerkoppie, zo schattig. Was leuk om te horen dat het zo gezellig was gisteren. Hij kwam zijn ex tegen en die had inmiddels gehoord dat we gaan samenwonen, ze zei er meteen iets over en dat ze het hartstikke leuk vond voor ons. Ik kon het niet laten om er een "told you so" uit te floepen, soms maakt hij zich echt teveel zorgen om niets! Ben blij dat haar reactie inderdaad zo goed was als ik had voorspeld, want hopelijk onthoud hij nu dan eindelijk dat zij en ik totaal geen probleem hebben met elkaar. Al blijft het schattig hoe druk hij zich kan maken over die dingen <3
Het enige wat ik opgeef is een beetje in het wilde weg met jongens zoenen, en dat mis ik niet echt. Als ik vrijgezel zou zijn, zou ik echt wel genieten van daten en zoenen en dat soort dingen, maar wat wij nu hebben is echt wel een graadje leuker dan dat.
Oud 10-06-2007, 12:25
Verwijderd
Ja precies, in een goede relatie is het enige wat je niet kan doen zoenen/seks hebben met anderen. Maar daar heb je op dat moment dan ook geen behoefte aan

OT: Hier gaat alles prima, van maandag tot vrijdag bij hem geweest en nu een paar daagjes niet, en ik vind het allebei heerlijk.
Oud 10-06-2007, 12:27
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Hij is zo lief en leuk en alles en ik wil zo ontzettend graag bij hem zijn maar het voelt ook nog zo onwennig en raar en opeens uit het niets, maar het is ook allemaal zo leuk... Maar ik weet niet hoe ik het voor me moet houden en ik weet niet hoe mensen gaan reageren als ze het merken .
Maar oeh was het maar al vanavond .
Oud 10-06-2007, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 10-06-2007 @ 01:48 :
Kapot, woedend, leeg, vol ongegronde haat. Inmiddels ben ik al iets rustiger. Neemt niet weg dat het ergste nog moet komen. Waarom, in godesnaam, waarom....

Waarom HIJ?
Ik zag het ook, kutzooi Sterkte.
Oud 10-06-2007, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 10-06-2007 @ 13:19 :
Het enige wat ik opgeef is een beetje in het wilde weg met jongens zoenen, en dat mis ik niet echt. Als ik vrijgezel zou zijn, zou ik echt wel genieten van daten en zoenen en dat soort dingen, maar wat wij nu hebben is echt wel een graadje leuker dan dat.
Ja, precies. Dat is ook het enige wat ik heb opgegeven. Ik heb verder nog dezelfde vriendinnen, kan weggaan/uit wanneer ik wil, heb de vrijheid volledig mijn eigen gang te gaan en juist de bijkomstigheid dat hij heel goed is in het beste in mij naar boven te halen. Ik ben nu zelfstandiger en onafhankelijker dan ooit en dat versterkt hij alleen maar.
Oud 10-06-2007, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 10-06-2007 @ 13:38 :
Ik zag het ook, kutzooi Sterkte.
Waar *zien* mensen die dingen?
Oud 10-06-2007, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-06-2007 @ 13:39 :
Waar *zien* mensen die dingen?
Lifestyle
Oud 10-06-2007, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 10-06-2007 @ 13:43 :
Lifestyle
Oh, okee Ja, logisch eigenlijk.. maar het klonk zo maf, ineens. "Ik zag wat er is gebeurd".
Oud 10-06-2007, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-06-2007 @ 13:44 :
Oh, okee Ja, logisch eigenlijk.. maar het klonk zo maf, ineens. "Ik zag wat er is gebeurd".
In sommige gevallen is er natuurlijk ook nog LJ
Oud 10-06-2007, 14:26
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Aan de ene kant wil ik hem niet missen, aan de andere kant begin ik behoefte te krijgen aan wat tijd alleen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 10-06-2007, 16:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tis uit, na bijna drie en half jaar samen geweest te zijn. Het voelt heel goed maar is ook zo verwarrend.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-06-2007, 16:20
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Das kut.

Ik ben weer wat rustiger. Vannacht had ik wel de hele wc ondergekotst, ik was ook te dronken.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 10-06-2007, 16:40
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
sterkte @ metal en daantje


Ot: ik heb ook 'ns iets zinnigs te posten in dit topic. Het is uit, na 2,5 jaar.
Oud 10-06-2007, 17:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Iced Earth: heel veel sterkte meis
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-06-2007, 18:02
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik ging even langs hem omdat hij dat graag wou omdat zijn ouders en zus er waren en ze mij graag wilden ontmoeten en ze gaan morgen op vakantie dus ze wilden me daarvoor wel zien
Maarja hij had er niks over gezegt dus het was wel een beetje een 'verassing' want die moeder vond het helemaal leuk enzo om mij te ontmoeten hehe. Nja ik voelde me nog niet helemaal op men gemak maar ze waren wel aardig
__________________
Addicts of communication..
Oud 10-06-2007, 18:28
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Dankje Daantje!
Oud 10-06-2007, 19:27
masterdj
Avatar van masterdj
masterdj is offline
<3

= HvJ
__________________
Jip&Janneke <3 || <3 Kelz || G.o.d.M.a.d.e.M.e.F.u.n.k.y.
Oud 10-06-2007, 19:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Sterkte voor iedereen waarbij het over is, want dat zijn er weer aardig wat op het moment

Hier alles goed. Als ik zo'n 'meh-dag' heb dan doet hij er ook werkelijk álles aan om het goed te maken. En dat lukt hem dan ook goed <3
Ben echt gelukkig zo
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-06-2007, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 10-06-2007 @ 20:31 :
Sterkte voor iedereen waarbij het over is, want dat zijn er weer aardig wat op het moment

Gek is dat ja, het lijkt altijd met een hele hoop tegelijk te gaan.
Oud 10-06-2007, 19:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
500!

ontopic: Geen veranderingen, geen behoefte aan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #64
WolterB
500 23-06-2007 13:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.