Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2007, 10:31
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2007 @ 11:23 :
Nee met Qimm, 7 dagen lang, minstens zo veel zin Hoewel ik ondertussen ook wel een beetje zenuwachtig begin te worden. Ik ben toch niet echt een reiziger geloof ik.

En ik had een smsje van mijn vriendje en nu mis ik hem toch wel een klein beetje. Ben te druk om hem echt te missen, dat zal ná Polen wel komen. Maar goed, dan is ie er al bijna weer.
Dat zenuwachtige heb ik nog niet, komt wel. Morgen. Waar gaan jullie op ruiterkamp dan?
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 13-07-2007, 10:36
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
death-tears schreef op 13-07-2007 @ 11:27 :
@Miekmuis;
*knuffel*

@Oceangirl;
Gedumpt worden over msn is laf. Zelfs als je maar een maand hebt. Mijn ex dumpte me via n smsje, nadat we n halfjaar hadden. Ook niet echt geslaagt.
Ik hoop dat je wat afleiding kan vinden in je verjaardag enzo. Ookal snap ik dat je daar niet echt zin in hebt, maar afleiding helpt wel.
das ook erg klote, op zn zachtst gezegd.

Mja ik hoop da ook (het word of dagje dierentuin met mooi weer of pannekoekje eten met slecht weer met een bevriend koppel, dus da zal wel lukken )

Dankjewel voor je reactie
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 13-07-2007, 10:36
Verwijderd
Citaat:
death-tears schreef op 13-07-2007 @ 11:31 :
Dat zenuwachtige heb ik nog niet, komt wel. Morgen. Waar gaan jullie op ruiterkamp dan?
Polen dus, en een kamp wil ik het niet noemen, daar zijn we ondertussen te oud voor
Oud 13-07-2007, 10:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2007 @ 11:36 :
Polen dus, en een kamp wil ik het niet noemen, daar zijn we ondertussen te oud voor
haha, eigenlijk wel. Maar wist zo snel ook geen andere benaming. Wel leuk, dat t helemaal in Polen is. Dott en ik zitten op n halfuurtje (hoogstens!) van thuis.

@oceangirl;
Achja, het scheelde dat ik t zelf niet uit hoefde te maken. Ik had nl al 3 keer daar voor de deur gestaan, terwijl hij lekker bij een andere vriendin zat. Dus zo erg vond ik t allemaal niet meer.

Veel plezier met de pannenkoeken, of de dierentuin. Allebei zijn echt wel heel leuk. hihi

OT: Om het toch nog een beetje ontopic te houden, ik vind t stom dat hij geen bereik heeft in het buitenland en dat ik hem niet kan sms'en!
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 13-07-2007 om 10:58.
Oud 13-07-2007, 10:49
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Bweik, de kusdrang als we samen in de auto zitten blijft...
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 13-07-2007, 11:12
wup
wup is offline
Gister de hele dag uitgehangen met een vriendin. We kennen elkaar al vanaf dat we 2 waren ofzo, dus leuk herinneringen opgehaald en pannekoeken gebakken. Grappig dat zij veel dingen niet meer weet die ik me zo goed herinner en andersom. Conclussie was dat we best lieve kinderen waren, op een paar incidentjes na..

Vandaag zou mijn vriend bij me komen eten, maar het is niet zo zeker of dat nog kan. Wel jammer, want ik zie hem weinig de laatste tijd. Hij heeft er nóg een baantje bij dus druk druk.. Maar leuk dat hij zich weet op te werken
Oud 13-07-2007, 11:44
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Af en toe maak ik drama om niets. Maar gelukkig besef ik dat, en nu zijn we hele tijd voorpret aan de vakantie aan het beleven.
Oud 13-07-2007, 12:37
farai
Avatar van farai
farai is offline
net heel verhelderend gesprek gehad aan de telefoon. hij sluit ni uit dat ooit nog goed komt maar wil me geen valse hoop geven. hij is lief.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 13-07-2007, 12:49
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Voor de zoveelste keer: ik heb me voorgenomen niet afhankelijk te worden van een jongen. Van hem, dus. Zak
Ik ga nu niet bedenken hoe mooi e.d. hij is, alleen maar dat een laffe vreemdgaander is en ik ga verder met míjn leven.
Niet meer leven naar anderen, maar naar mezelf. En er een tof weekend van maken .
Grenzen aangeven de gekste...
Oud 13-07-2007, 12:54
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Arg, hij heeft dus écht een vriendin! En iedereen wist het behalve ik! schijnbaar dachten ze dat ik het ook wel wist. ergens maakt het me geen donder uit omdat ie op 2 uur rijden van me af woont en ik hem waarschijnlijk niet vaak meer ga tegenkomen, maar aan de andere kant snap ik niet dat ie vreemd kan gaan (hij is zelfs blijven slapen!) en dan gewoon weer blij terug naar z'n vriendin gaat. En mij dan ook nog blijven smsen. Wat moet ik daar nou weer mee?

Oh en ik moet niet meer zo veel drinken, ik zoen te veel met foute jongens. Gelukkig na vanavond even geen feestjes meer
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 13-07-2007, 12:57
Verwijderd
gisteren weer lopen sloeren...

Ik had me voorgenomen om ermee te stoppen, alleen ergens op in te gaan wanneer ik iemand had leren kennen en die persoon echt leuk vind, maar ik blijk het gewoon niet te kunnen..

wanneer ik een bakkie teveel opheb en ergens een signaal opvang stap ik er gewoon altijd op af..

hmmm

na, twas ook gewoon een leuke avond
Oud 13-07-2007, 13:09
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 12-07-2007 @ 11:44 :
het is uit en alsof dat niet kut genoeg is ben ik ook nog eens jarig. wat een ontzettende klotedag. ik weet niet hoe erg ik het ga trekken om de gezellige vrolijke jaribe job uit te hangen vanavond op mn feestje terwijl ik alleen maar in mn bedje wil liggen eigenlijk.
jezus wat kut, sterkte ermee

ot: gaat goed! morgen naar de bios en zondag naar de dierentuin, zin in. maar ik kreeg net een smsje over dat hij heeft gereserveerd voor de bios, maar ik dacht (hoop) dat we in emmen (waar ik dus woon) naar de bios gingen, want anders blijf ik op en neer reizen noujaaaa.
Oud 13-07-2007, 13:38
Verwijderd
goed,
alleen ik mis hem.
Oud 13-07-2007, 13:57
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Waarom voel ik me niet schuldig? Oww hij was echt wel super lekker. En ik heb zin in een date.
Oud 13-07-2007, 17:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
death-tears schreef op 13-07-2007 @ 10:48 :
haha, eigenlijk wel. Maar wist zo snel ook geen andere benaming. Wel leuk, dat t helemaal in Polen is. Dott en ik zitten op n halfuurtje (hoogstens!) van thuis.
Ruiter vakantie is wel een goeie

zinzinzin!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-07-2007, 19:15
neardo
neardo is offline
Ik voel me verliefd maar ik heb niemand om verliefd op te zijn
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 13-07-2007, 19:33
Verwijderd
Citaat:
neardo schreef op 13-07-2007 @ 20:15 :
Ik voel me verliefd maar ik heb niemand om verliefd op te zijn
Herkenbaar
Oud 13-07-2007, 21:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Oh men, een week zonder vriendje... Maar wel een week met vriendinnetje. Wel heel veel zin!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-07-2007, 21:30
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik moet een keuze gaan maken, maar ik wil het allebei!
Oud 13-07-2007, 21:36
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Vandaag m'n kamer helemaal overhoop gehaald en echt alles schoon gemaakt. Geeft best wel wat voldoening, en gek genoeg zorgt het ervoor dat ik weinig nadenk. Gewoon muziek aan en gaan. Heerlijk.
Net uit eten geweest met m'n ouders en broertje, hartstikke gezellig. Ben blij dat ik het zo goed met m'n ouders kan vinden. Ze steunen me praktisch altijd en zijn eerlijk tegen me wanneer dat nodig is. Best wel prettig, hoewel soms net iets te duidelijk. Ach ja.

Ik wild at die ene jongen uit zichzelf contact met me opneemt. Dat zou ik wel leuk vinden, denk ik. Maar goed, als hij dat niet doet, vind ik dat ook best!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-07-2007, 21:50
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
hij belde woensdag om te zeggen dat ie naar dour ging en dat ie me nog even een kus wilde geven voor ie weg ging. het was net of we een relatie hadden haha
en ik kwam gister tijdens uitgaan in adam een dubbelganger van hem tegen, dat was raar.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 13-07-2007, 21:54
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik zei hem dat ik bang ben zijn vriendschap nu kwijt te raken. Hij smste dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken, maar toch doe ik dat wel. Ik weet hoe hij is in dit soort situaties en ik weet niet of mijn vriendschap genoeg voor hem betekent om door te zetten. Maar ik was juist zo blij dat we weer zo leuk met elkaar omgingen. En ik wil gewoon echt niet dat hij gekwetst raakt, maar dat is nu dus toch al te laat.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 13-07-2007, 21:55
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
^Jezus.
Oud 13-07-2007, 22:00
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
het lijkt wel alsof alle vormen van omgang tussen jongens en haar problematisch moet worden.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 13-07-2007, 22:05
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Het gaat toch om die idiote ex? Of vergis ik me...
Oud 13-07-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 13-07-2007 @ 23:00 :
het lijkt wel alsof alle vormen van omgang tussen jongens en haar problematisch moet worden.
ja, klinkt bekend ineens he!
Oud 13-07-2007, 22:12
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik heb alles prima op een rijtje hoor

@metal; nee, niet die ex geloof ik.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 13-07-2007, 22:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, het was heerlijk om een paar dagen zo samen te zijn, konden geen genoeg van elkaar krijgen en het is dus echt wederzijds
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-07-2007, 23:25
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Oh nee dat gaat absoluut niet over die idioot. Dat hoofdstuk heb ik voorgoed afgesloten. Dit gaat over een ex van heel lang geleden, waar ik al lang goed bevriend mee was, maar nu is dat dus een beetje vreemd gelopen. Maar ik heb ook mannen in mijn leven waar ik wel een normale stabiele band mee heb, alleen valt daar in dit topic weinig over te melden.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 14-07-2007, 09:16
Kwekky
Avatar van Kwekky
Kwekky is offline
Na 3 weken begin ik hem toch aardig te missen... én nog eens drie te gaan

Maar voor de rest gaat alles su-per!
Vanavond ook even stappen met vriendinnen, kan ik even het gemis uit mijn hoofd zetten
Oud 14-07-2007, 09:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Vandaag, vandaag, vandaag, vandaaaag!

En ik mis hem.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-07-2007, 10:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
De beste bron is nog altijd de jongen zelf, dus heb hem maar gewoon gevraagd hoe het nou zit met de vriendin enzo. Blijkt dat ie t na dinsdagnacht met haar heeft uitgemaakt, want dat liep al niet meer zo.
Dat verklaart iig een hoop!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 14-07-2007, 10:29
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik kies voor hem. Ik zou toch wel gek zijn om hem en wat wij hebben te laten gaan zodat ik af en toe met een andere jongen kan zoenen. Zo. En nu moeten de komende 2 weken even heel snel gaan.
Oud 14-07-2007, 11:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Bleeegh. We zouden morgen samen op vakantie gaan, maar vannacht is mijn tas met daarin paspoort, rijbewijs, pinpas etc. etc. gestolen dus ik kan morgen niet weg
Moet ik hem nog een week missen op de koop toe
__________________
Tsja
Oud 14-07-2007, 11:47
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
death-tears schreef op 14-07-2007 @ 10:28 :
Vandaag, vandaag, vandaag, vandaaaag!

En ik mis hem.
ik wou bijna hetzelfde posten.

Net een moeilijk gesprek gehad over mn ex.. hij had de hoop dat het misschien in de toekomst goed zou komen, omdat het uit is gegaan door mijn problemen.
Maar ik heb mijn verliefdheid gewoon weggedrukt.. pff.. wil vriendschap met hem.

Over 2 uurtjes lekker weg kan niet wachten.

En hij (de ver weg vriend) belde me vanaf zijn werk want hij miste me en hij baalde dat we elkaar een week niet konden zien of spreken.
zo lief, en ik krijg lieve smsjes, en dat is lief
Pff.. gedoe.. maar ja, weekje weg van alles!!
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 14-07-2007, 12:19
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Onze 2 nummers toch nog maar even gedownload. Is hij toch nog een beetje bij me.

Ik word gek van een vriend van me die (alweer!) achter mn kont aan loopt. Soms he?! Pfff. Vorige week probeerde hij me al te zoenen, en gister hing die de hele tijd om me heen. Vroeg ik m wat hij nu van me wou; wil hij geen antwoord geven.
Blegh, jongens!
En n ex van mij loopt (na 4 jaar!) nog steeds achter me aan, en denkt nog steeds dat ze me terug kan krijgen. Wat moeten die mensen ineens van mij?
En dat net voordat ik n week wegga. Naja, hoef ik er tenminste ook niet echt overna te denken.

Nog maar anderhalfuurtje en dan is Dott hier!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-07-2007, 12:33
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
death-tears schreef op 14-07-2007 @ 13:19 :
Onze 2 nummers toch nog maar even gedownload. Is hij toch nog een beetje bij me.

Ik word gek van een vriend van me die (alweer!) achter mn kont aan loopt. Soms he?! Pfff. Vorige week probeerde hij me al te zoenen, en gister hing die de hele tijd om me heen. Vroeg ik m wat hij nu van me wou; wil hij geen antwoord geven.
Blegh, jongens!
En n ex van mij loopt (na 4 jaar!) nog steeds achter me aan, en denkt nog steeds dat ze me terug kan krijgen. Wat moeten die mensen ineens van mij?
En dat net voordat ik n week wegga. Naja, hoef ik er tenminste ook niet echt overna te denken.

Nog maar anderhalfuurtje en dan is Dott hier!
Laat me raden, I en M??

en niet nadenken is heerlijk.. ik voel me echt een trut
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 14-07-2007, 12:40
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dott schreef op 14-07-2007 @ 13:33 :
Laat me raden, I en M??

en niet nadenken is heerlijk.. ik voel me echt een trut
100 punten! Je gaat door voor de wasmachine!

je hoeft je geen trut te voelen. Het verandert toch niks. En beter dat hij geen hoop meer heeft dan dat hij t tot in de eeuwigheid blijft houden.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-07-2007, 12:59
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
death-tears schreef op 14-07-2007 @ 13:40 :
100 punten! Je gaat door voor de wasmachine!

je hoeft je geen trut te voelen. Het verandert toch niks. En beter dat hij geen hoop meer heeft dan dat hij t tot in de eeuwigheid blijft houden.
klopt.. je weet gewoon meteen wat ik bedoel..
Maar ja, *zucht*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 14-07-2007, 13:02
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dott schreef op 14-07-2007 @ 13:59 :
klopt.. je weet gewoon meteen wat ik bedoel..
Maar ja, *zucht*
Daar zijn we vriendinnen voor. *knuf*

Ik ga je gewoon 7 dagen lang afleiden. Komt helemaal goed. ^^
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-07-2007, 13:22
__
Avatar van __
__ is offline
kut het gaat echt kut. zo dadelijk komt mn familie over de vloer, (gezellig mn verjaardag vieren..) en dan gaan ze natuurlijk vragen waar ie is. moet ik vertellen dat het uit is. en al die collega's die vragen hoe het gaat, ja alsof ik ga zeggen 'ontzettend klote'. nou dan maar weer zeggen dat het 'prima' met me gaat. en proberen te lachen. en hem de hele tijd voorbij zien lopen, godver wat baal ik er nu van dat we hetzelfde werk hebben. maar goed, ik werk daar pas over 3 weken weer, en ik denk dat ik hem ook pas over zo'n 3 weken zie, en dat is misschien maar het beste ook. ik begin echt steeds meer te beseffen dat het echt over is en dat is echt ontzettend verrot en kut en alle andere scheldwoorden van de wereld en dat dan nog eens keer 10.
thanks voor medeleven trouwens larry en mala enzo.
Oud 14-07-2007, 13:25
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
death-tears schreef op 14-07-2007 @ 14:02 :
Daar zijn we vriendinnen voor. *knuf*

Ik ga je gewoon 7 dagen lang afleiden. Komt helemaal goed. ^^
paardjes
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 14-07-2007, 13:26
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
__ schreef op 14-07-2007 @ 14:22 :
kut het gaat echt kut. zo dadelijk komt mn familie over de vloer, (gezellig mn verjaardag vieren..) en dan gaan ze natuurlijk vragen waar ie is. moet ik vertellen dat het uit is. en al die collega's die vragen hoe het gaat, ja alsof ik ga zeggen 'ontzettend klote'. nou dan maar weer zeggen dat het 'prima' met me gaat. en proberen te lachen. en hem de hele tijd voorbij zien lopen, godver wat baal ik er nu van dat we hetzelfde werk hebben. maar goed, ik werk daar pas over 3 weken weer, en ik denk dat ik hem ook pas over zo'n 3 weken zie, en dat is misschien maar het beste ook. ik begin echt steeds meer te beseffen dat het echt over is en dat is echt ontzettend verrot en kut en alle andere scheldwoorden van de wereld en dat dan nog eens keer 10.
thanks voor medeleven trouwens larry en mala enzo.
*knuffel*

I know how you must feel
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 14-07-2007, 15:49
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
__ schreef op 14-07-2007 @ 14:22 :
kut het gaat echt kut. zo dadelijk komt mn familie over de vloer, (gezellig mn verjaardag vieren..) en dan gaan ze natuurlijk vragen waar ie is. moet ik vertellen dat het uit is. en al die collega's die vragen hoe het gaat, ja alsof ik ga zeggen 'ontzettend klote'. nou dan maar weer zeggen dat het 'prima' met me gaat. en proberen te lachen. en hem de hele tijd voorbij zien lopen, godver wat baal ik er nu van dat we hetzelfde werk hebben. maar goed, ik werk daar pas over 3 weken weer, en ik denk dat ik hem ook pas over zo'n 3 weken zie, en dat is misschien maar het beste ook. ik begin echt steeds meer te beseffen dat het echt over is en dat is echt ontzettend verrot en kut en alle andere scheldwoorden van de wereld en dat dan nog eens keer 10.
thanks voor medeleven trouwens larry en mala enzo.
Uhu, vooral dat je aan iedereen moet gaan vertellen over het hoe en waarom en dat ze je dan zo medelijdend aankijken... Oh bah. Haat dat en het storende is dat ik het zelfs na vier weken nog uit moet leggen Niet om je te ontmoedigen ofzo.

Sterkte iig, ik voel met je mee.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 14-07-2007, 16:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het vooral vervelend dat iedereen ging doen alsof ze het zielig en zonde voor me vonden terwijl ik er zelf al voor een groot deel overheen was en het vooral een opluchting vond.

Ontopic: Gister en vanmorgen twijfelde ik nog zo, nu mis ik hem weer en ik moet wachten tot dinsdag
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-07-2007, 16:36
Nyawa
Morgen gaan we met z'n tweeën voor het eerst echt op vakantie . Ik heb er superveel zin in, al vind ik het stiekem toch ook wel een beetje eng. En nu maar hopen dat de trein naar Schiphol gewoon rijdt, aangezien de NS-planner vermeldt dat er mogelijke vertraging is vanwege werkzaamheden terwijl in het lijstje met werkzaamheden op diezelfde site er niets van wordt vermeld op dat traject en toen ik belde wisten ze ook niets van werkzaamheden daar... Nou ja, we zien het wel, en anders maar gewoon met de auto. We komen d'r wel .
Oud 14-07-2007, 19:41
Verwijderd
hij mag wel wat meer moeite doen.
Oud 15-07-2007, 00:11
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Donderdag vroeg hij of hij mee naar Ikea mocht gisteren, gezellig! Daarna vroeg ie of ik bleef eten bij hem thuis en nadat ik terug kwam van de bios 's avonds was ie ook nog op dus toen zag ik hem ook weer Zo fijn, dat we gewoon echt óveral over praten!
Oud 15-07-2007, 11:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen afgesproken met m'n ex-vriend om nog wat spullen van elkaar terug te geven. Zie er eigenlijk best wel tegenop. Dinsdag zie ik hem weer en daar heb ik nu al zin in ook al is het maar een avondje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-07-2007, 13:11
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
Afgelopen vrijdag mijn vriend naar schiphol gebracht. Hij doet de zeevaartschool en gaat nu een half jaar stage lopen (half jaar varen...). Raar dat je iemand zoveel kunt missen dat je er een beetje benauwd van wordt.. .
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.