Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2007, 23:03
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
omdat ik de laatste was...
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 25-07-2007, 23:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
brave rianne
it'll be okey hun
als er wat is weet je me te vinden he?

ot: Goed, blij hij komt zaterdag avond/nacht al ipv zondag pff, als ik hem alleen al zie op foto's voel ik het kriebelen.. te erg!!
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 25-07-2007, 23:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In elkaars armen in slaap vallen en precies zo wakker worden is het mooiste/fijnste gevoel wat er bestaat <3 Hier gaat her prima Net drie dagen bij hem geweest en vrijdag ga ik weer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-07-2007, 23:25
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-07-2007 @ 00:10 :
In elkaars armen in slaap vallen en precies zo wakker worden is het mooiste/fijnste gevoel wat er bestaat <3
Ha, hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik wakker word lig ik altijd helemaal alleen aan de andere kant van het bed en hij ook.

OT: vandaag was weer heeel leuk. We gingen poolen en ik kon er helemaal niks van, lol (ik kan zo'n kluns zijn ). Maar hij legde wel alles héél lief uit en het was heel gezellig. Thuis bij hem nog kinderachtig liggen stoeien en met zijn ouders een film gekeken. Echt leuk en hij is lieffff! <3
Oud 25-07-2007, 23:38
Verwijderd
Klote.. Maar gaat ook wel over, ooit.
Oud 25-07-2007, 23:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb momenteel geen relationeel gebied
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 25-07-2007, 23:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 26-07-2007 @ 00:42 :
Ik heb momenteel geen relationeel gebied
Same.

Mijn huisgenoten zijn het voornaamste relationele gebied op het moment, maar dat telt niet, want dat is een ander relationeel gebied
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-07-2007, 00:00
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Faerie schreef op 26-07-2007 @ 00:25 :
We gingen poolen en ik kon er helemaal niks van. Maar hij legde wel alles lief uit en het was heel gezellig. Thuis bij hem nog kinderachtig liggen stoeien en een film gekeken.
Alleen dan dinsdags!

En ik houd van mijn vrienden.
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 26-07-2007 om 16:08.
Oud 26-07-2007, 07:33
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Yeah! Zie haar vrijdag weer. En het is zo fijn om met haar te bellen/smsen. I like her
Oud 26-07-2007, 07:40
Verwijderd
morgen komt hij me op het werk halen

ik mis hem
Oud 26-07-2007, 08:15
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 26-07-2007 @ 08:40 :
ik mis hem
+ 1
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 26-07-2007, 09:07
Verwijderd
Ik ook Maar vooralsnog kunnen we goed samen praten en denken we allebei ook dat we de juiste beslissing genomen hebben. Maar dat neemt niet weg dat we elkaar allebei missen. Nu al.

Beter is wel dat ik a) niet van hem gedroomd heb vannacht (in tegenstelling tot de vorige keer dat het uit was, toen droomde ik alleen maar van hem) en b) dat ik niet na het wakker worden opeens zo'n nachtmerrie-achtige schok had. Nu kwam gewoon langzaam het besef dat het uit was, en vervolgens een soort zenuwachtig gevoel, maar ik ben niet echt kapot. Alleen maar bij vlagen verdrietig omdat, nou ja, er valt zo veel weg. Geen vriendje meer, maar ook zijn familie en vrienden niet en die mocht ik allemaal graag.

Heeft hij precies hetzelfde - je voelt je ondertussen ook thuis bij de ander zijn familie, die moet je óók nog gaan missen. En de toekomst samen, je gaat er op een gegeven moment toch vanuit dat je samen verder gaat en nu ligt het allemaal weer zo open. Maar volgens mij is het nu gewoon wennen aan de situatie en huilerig doen van schrik/verandering dan dat gruwelijke rouwen van de vorige keer.

Ben wel blij dat we vooralsnog gewoon goed erover kunnen praten. En ik ben domweg niet boos op hem, dat is echt een opluchting. Het is gewoon net zoveel mijn beslissing nu en dat maakt het allemaal veel beter. Wel vervelend als ik hem moet verdedigen tegen anderen trouwens, want zó leuk vind ik hem nou ook weer niet momenteel
Oud 26-07-2007, 10:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Faerie schreef op 26-07-2007 @ 00:25 :
Ha, hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik wakker word lig ik altijd helemaal alleen aan de andere kant van het bed en hij ook.
Geeeeen idee met m'n vorige vriend lukte dat ook echt niet en als ik alleen slaap ploeg ik ook 's nachts heel m'n bed door. Vond dit wel heel tof
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-07-2007, 10:25
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 26-07-2007 @ 08:40 :
morgen komt hij me op het werk halen

ik mis hem
hij is ziek
maargoed, als hij niet beter wordt ga ik met de trein naar daar om hem te vertroetelen
Oud 26-07-2007, 10:36
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
confused.
__________________
Sushii is better than chocolate
Oud 26-07-2007, 11:10
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
primadeluxe
__________________
Addicts of communication..
Oud 26-07-2007, 11:13
Verwijderd
Ik voel eigenlijk vrij weinig op relationeel gebied ;p maarja vrienden zat en ik vermaak me prima zo alleen
Oud 26-07-2007, 11:49
Verwijderd
En we zijn 7 jaar samen, en dat vieren we morgen
Alles gaat ook echt prima
Ads door Google
Oud 26-07-2007, 11:52
Verwijderd
Ze is lekker aan het interrailen maar dat vind ik heel vet, maar ik mis haar. Over twee weken is ze weer terug, gelukkig <3
Oud 26-07-2007, 12:36
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Kga morgen met mn vriendin een weekendje naar Noordwijk. Lijkt me erg gezellig! Onze vriendjes zijn dan toch naar de zwarte cross. Geweldig gepland!
Oud 26-07-2007, 12:44
Verwijderd
Wow, heb ongeveer een heel topic gemist, wat gaan die dingen toch snel...

Ontopic: ik heb hem een mailtje gestuurd dat we moeten praten als hij terug is. Klinkt laf, maar het is de enige optie, omdat hij een dag voor ik terugkwam van vakantie wegging. Hij reageert daarom voorlopig niet denk ik, maar hij zal er niet omheen kunnen. Ik hoop maar dat ik alles tegen hem durf te zeggen wat ik wil en dat het iets oplost. En dat hij eerlijk is, al wil ik sommige dingen misschien niet horen. Mocht dat allemaal niet zo zijn, dan is er bijna geen andere optie meer dan het contact (voorlopig) te verbreken. Het is het laatste wat ik wil, maar ik denk dat ik weinig meer te willen heb. Het gaat niet zo, en het maakt ons beiden kapot.

Maar ondanks al het denken hierover heb ik gelukkig wel een leuke vakantie gehad met een vriendinnetje Ik heb er veel over gepraat met haar, en met een andere vriend, en dat heeft wel veel duidelijk gemaakt.
Oud 26-07-2007, 13:35
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
gelukkig heb ik mn zus nog, die verstaat tenminste hoe mn moeders. tering man zo'n dingen zeg je toch gewoon niet.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 26-07-2007, 14:39
vedetje
vedetje is offline
hihi, dan zat ik gisteren stiekem te mokken dat iedereen mijn verjaardag vergeten was, en praat ik met een vriend en die begint van 'jaaaa, wat wil je, als niemand het weet, je moet dat ook vertellen hé'

En 's avonds stuurde zijn beste vriend die ook een vriend van mij is een smsje met gelukkige verjaardag. Hé, hij heeft het zeker doorverteld.

Mooie jongens die 2, leuke jongens, en heel erg grote players, maar we begrijpen elkaar

En ik ben er door voor mijn equivalentie-examens, yeah. Nog een weekje vakantie en dan weer beginnen.
Maar dit heeft niets met relationeel gebied te maken heeft

@ ICU, dank je

en net als de andere forummers: @ Morgen, hoewel ik geen idee heb hoe je relatie was was ik toch wel erg verrast bij het horen van het nieuws.
Sjiek dat je er zo goed mee omgaat, sterkte en succes met het niet te veel missen
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 26-07-2007, 14:53
awesome
Avatar van awesome
awesome is offline
Wel goed!
Oud 26-07-2007, 15:16
Nyawa
Ik hou van hem, van hoe we 's avonds uren kunnen praten over wat dan ook en hij dwars door me heen lijkt te kijken, wat voor muur ik ook om me heen optrek of wat voor masker ik ook opzet, en hoe diep en serieus het is allemaal. De dip is weer voorbij, de vakantie heeft ons gewoon heel erg goed gedaan en dat is fijn. Twintig maanden geleden had ik nooit kunnen bedenken dat het nu zo zou zijn. En ik ga hem ontzettend missen in Indonesië, maar ik weet dat het wel goed komt .
Advertentie
Oud 26-07-2007, 15:56
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Hmm goed!! Vanaf gister tot een uur of twee geleden samen geweest, weer naar die camping waar zijn kennissen staan gereden. Ik voel me al echt thuis bij die mensen, terwijl het pas de tweede keer was dat ik ze zag. Die kinderen zijn ook zo leuk, de jongste van 4 moet niet vaak iets van vreemden hebben maar hij zit geregeld bij me op schoot enzo. Heb die kleine ook in bad gedaan, zo leuk, verhaaltje voorgelezen enzo, voelde me echt een mama, terwijl ik daar nog helemaal niet aan toe ben .

Vanochtend hadden we het rijk even alleen en daar dachten we even goed gebruik van te maken totdat de moeder van die kinderen binnenstapte . Dikke lol omdat ze ons betrapt had en het kon ons eigenlijk ook vrij weinig boeien. Toen zij weer weg was ben ik in de caravan koffie gaan zetten en hebben we lekker in bed koffie gedronken, gekletst, gezoend, gekietelt en geknuffeld. Omdat hij helaas nog moest gaan werken moesten we op tijd weg daar, maar als het aan ons gelegen had waren we der nog 2 weken gebleven ofzo, heerlijk!

En we krijgen zulke leuke reacties van iedereen, we passen echt goed bij elkaar vinden ze enzo.

Hmm vlinders, kriebels! Het voelt zo vertrouwd en alsof we al jaren samen zijn, maar dan met dikke verliefdheid er bovenop enzo. Kan het niet beter omschrijven. Blij met hem
__________________
I am..
Oud 26-07-2007, 17:07
Verwijderd
Ik wil een vriendje!
Oud 26-07-2007, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 26-07-2007 @ 18:07 :
Ik wil een vriendje!
ik ook

Ontopic:
Mn beste vriendin heeft me gister verteld dat het uit is met haar vriend. Ik vroeg me al af wat er was want ze zag er zo enorm slecht uit.
Oud 26-07-2007, 18:19
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Het gaat goed en morgen gaan we samen op vakantie en het gaat heel tof worden, ha.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 26-07-2007, 18:20
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Bah slecht. M'n vriendinnen hadden op vakantie allemaal een vriendje om mee te smsen en tot vervelends toe gingen ze zelfs onder het eten smsen (hoe onbeleefd ). En de laatste twee dagen moesten er twee opeens heel nodig 2 keer per dag bellen. Hallo, je bent bijna thuis en je smst je al een ongeluk, wat zit je dwars?

Volgens mij moet ik maar eens op 'jacht'.
Oud 26-07-2007, 18:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik heb een onwijs/leuk/lief romantisch idee, vind ik zelf
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 26-07-2007, 18:41
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Eh ja, klein dipje gisteravond . Beetje klote dat ik dinsdag al met vanavond heb ingestemd, ik durf/wil helemaaaaal niet meer.

Maar na deze avond zowaar een dag vrij, chillen met een vriendin en 's avonds mag ik weer met hem werken woehoehhh <33
Oud 26-07-2007, 19:02
Tila Pia
Avatar van Tila Pia
Tila Pia is offline
Hij is momenteel op reis, en het leek erop dat we elkaar vijf maanden niet zouden gaan zien.
Maar, omdat ik hem zo mis, ga ik hem nu half augustus tóch opzoeken! Dus echt een lichtpuntje op relationeel gebied!
__________________
Laten we er niet teveel woorden aan vuil maken...
Oud 26-07-2007, 19:14
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Alles gaat goed ben net 2 weken met hem en zn familie mee op vakantie geweest. Ik moest er eerst wel even over denken toen hij het aanbood, want we zijn nog niet zolang bij elkaar (nu 4 maanden) en we zien elkaar niet zo heel vaak. Daarom was ik wel bang dat we ons misschien aan elkaar gingen irriteren of ruzie zouden krijgen. Je bent toch 2 weken lang dag en nacht bij elkaar. Maar dat is gelukkig helemaal niet gebeurd, ik vond het supergezellig. Maar nu ben ik wel verwend met 2 weken naast hem slapen, toch raar om dan weer alleen in bed te liggen Maar over 3 weekjes gaan we samen naar pukkelpop, heb er zin in. Alleen vraag ik me af wanneer we nu weer tijd hebben om wat af te spreken, maar komt goed
Oud 26-07-2007, 20:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-07-2007 @ 10:07 :
Ik ook Maar vooralsnog kunnen we goed samen praten en denken we allebei ook dat we de juiste beslissing genomen hebben. Maar dat neemt niet weg dat we elkaar allebei missen. Nu al.

Beter is wel dat ik a) niet van hem gedroomd heb vannacht (in tegenstelling tot de vorige keer dat het uit was, toen droomde ik alleen maar van hem) en b) dat ik niet na het wakker worden opeens zo'n nachtmerrie-achtige schok had. Nu kwam gewoon langzaam het besef dat het uit was, en vervolgens een soort zenuwachtig gevoel, maar ik ben niet echt kapot. Alleen maar bij vlagen verdrietig omdat, nou ja, er valt zo veel weg. Geen vriendje meer, maar ook zijn familie en vrienden niet en die mocht ik allemaal graag.

Heeft hij precies hetzelfde - je voelt je ondertussen ook thuis bij de ander zijn familie, die moet je óók nog gaan missen. En de toekomst samen, je gaat er op een gegeven moment toch vanuit dat je samen verder gaat en nu ligt het allemaal weer zo open. Maar volgens mij is het nu gewoon wennen aan de situatie en huilerig doen van schrik/verandering dan dat gruwelijke rouwen van de vorige keer.

Ben wel blij dat we vooralsnog gewoon goed erover kunnen praten. En ik ben domweg niet boos op hem, dat is echt een opluchting. Het is gewoon net zoveel mijn beslissing nu en dat maakt het allemaal veel beter. Wel vervelend als ik hem moet verdedigen tegen anderen trouwens, want zó leuk vind ik hem nou ook weer niet momenteel
Ahhh ist uit?
Wel fijn dat het nog zo 'fijn' is uitgegaan, in ieder geval
Maar is hij vreemdgegaan ofzoiets? Omdat je zegt dat je hem moet verdedigen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 26-07-2007, 20:24
Verwijderd
Ik heb sinds gistermiddag een zeer heftige en intensieve relatie. En nou moet ik hem morgenochtend voor het eerst voor een ochtend achterlaten omdat ik moet werken

Man, de nieuwe Harry Potter is goed
Ads door Google
Oud 26-07-2007, 20:53
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik mis hem vreselijk, en dan gaat ie lieve smsjes sturen *zucht* overmorgen, hopelijk, en anders zondag.
I didn't know you coud be this much in love
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 26-07-2007, 20:56
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 26-07-2007 @ 19:20 :
Bah slecht. M'n vriendinnen hadden op vakantie allemaal een vriendje om mee te smsen en tot vervelends toe gingen ze zelfs onder het eten smsen (hoe onbeleefd ). En de laatste twee dagen moesten er twee opeens heel nodig 2 keer per dag bellen. Hallo, je bent bijna thuis en je smst je al een ongeluk, wat zit je dwars?

Volgens mij moet ik maar eens op 'jacht'.
Vet storend idd! Vind dat zelf ook altijd heel vervelend... Hopelijk was de rest wel leuk

OT: Oeh, zaterdag komt er een leuke goser deze kant op en ik ben zo gastvrij om hem hier te laten slapen... Maar ja, ik wil geen tweede keus zijn, dus waarschijnlijk slaapt hij iig niet bij mij in bed Maar goed, alle opties staan nog soort van open, dus we zien het wel
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 26-07-2007, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 26-07-2007 @ 21:24 :
Ik heb sinds gistermiddag een zeer heftige en intensieve relatie. En nou moet ik hem morgenochtend voor het eerst voor een ochtend achterlaten omdat ik moet werken

Man, de nieuwe Harry Potter is goed




OT: met vriendje gaat goed, ik mis een aantal mensen, met mijn moeder ruzie en ik heb een geweldige dag met mijn oude buurvrouw gehad.
Oud 26-07-2007, 21:08
Verwijderd
ik heb het aan mijn paps verteld! dat ik een nieuwe vriend heb!!
wh00pee!! ( de paps had nogal ne goeie band met de vorige vriend, vandaar dat 't niet zo makkelijk was 1) om hem te vertellen dat het uit was met de vorige en 2) dat ik dus al iemand anders heb ontmoet ... )

'k was één brok zenuwen en ik heb drie uur staan dralen voor ik het er eindelijk heb uitgegooid, maar ik moést het gewoon vandaag echt wel verteld hebben...
Oud 26-07-2007, 21:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 26-07-2007 @ 22:08 :
ik heb het aan mijn paps verteld! dat ik een nieuwe vriend heb!!
wh00pee!! ( de paps had nogal ne goeie band met de vorige vriend, vandaar dat 't niet zo makkelijk was 1) om hem te vertellen dat het uit was met de vorige en 2) dat ik dus al iemand anders heb ontmoet ... )

'k was één brok zenuwen en ik heb drie uur staan dralen voor ik het er eindelijk heb uitgegooid, maar ik moést het gewoon vandaag echt wel verteld hebben...
En hoe reageerde hij?


Zie trouwens pm ivm naar huis komen etc.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-07-2007, 21:23
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Morgen zie ik hem weer. It's been too long.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 26-07-2007, 22:31
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ze had een zwak voor me, en toen vond ze dat ze me toch maar niet leuk vond omdat ze valt op oudere jongens.
En met zo'n redenering hoef ik haar ook niet meer, kutwijf.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 26-07-2007, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 26-07-2007 @ 21:00 :
Ahhh ist uit?
Wel fijn dat het nog zo 'fijn' is uitgegaan, in ieder geval
Maar is hij vreemdgegaan ofzoiets? Omdat je zegt dat je hem moet verdedigen.
Nee, zie vorige topic. Op vakantie heeft hij gevoelens voor een ander meisje gekregen. Niet onoverkomelijk op zich, dat komt altijd wel voor als de verliefdheid voorbij is, maar in combinatie met dat we beiden al zo twijfelden, genoeg reden om uit te maken. (Of iig niet genoeg reden om door te gaan).

Maar het is wel stom want ik besef me nu net opeens dat ik eigenlijk al die tijd hetzelfde fout heb gedaan als hij, oh wat stom, als we dat nu vanaf het begin doorhadden, was het misschien wel goed gegaan. Maar dat valt nu niet meer te reparen... Tja. Zucht. Iets met as.
Oud 26-07-2007, 23:36
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Yeah, nog iets meer dan 12 uur. Dan zie ik haar weer. Het is pas een week geleden. Maar het lijkt echt al een eeuwigheid. Heb haar echt gemist. Was wel superfijn om even met haar te bellen. Zit altijd helemaal te stralen. De reacties van iedereen zijn ook zo gaaf. Woei, I feel good.
Oud 27-07-2007, 05:32
Crimson
Crimson is offline
samenwonen is relaxed, komt vast hierdoor:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/79645
maar om 6 uur opstaan niet
Oud 27-07-2007, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 26-07-2007 @ 23:31 :
Ze had een zwak voor me, en toen vond ze dat ze me toch maar niet leuk vond omdat ze valt op oudere jongens.
En met zo'n redenering hoef ik haar ook niet meer, kutwijf.
Dat is echt zo'n rare redenering van haar Als je iemand leuk vind kijk je toch niet op een paar jaartjes meer (of minder)
Oud 27-07-2007, 09:49
Rioto
is nu bijna 2 weken uit. gaat opzich goed. voel me vrijer kan meer mn eigen dingen doen. al mis ik haar wel het is beter zo.
Oud 27-07-2007, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 26-07-2007 @ 22:11 :
En hoe reageerde hij?


Zie trouwens pm ivm naar huis komen etc.
juist pm gelezen en geantwoord

reageerde wel ok
- ah ja, da's uw beslissing hé...

[blabla]

* hij rijdt wel niet met de velo
- ai! minpunt!


Oud 27-07-2007, 10:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 27-07-2007 @ 11:01 :
juist pm gelezen en geantwoord

reageerde wel ok
- ah ja, da's uw beslissing hé...

[blabla]

* hij rijdt wel niet met de velo
- ai! minpunt!


Ons vake kan in z'n wiel gaan hangen om te stayeren als 'm wilt trainen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #68
WolterB
500 24-08-2007 10:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.